Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Helpdesk software

Met helpdesk software kunnen organisaties efficiënter communiceren met gebruikers. Helpdesk systemen kunnen helpen bij het beantwoorden van technische en functionele vragen. Dat wordt gedaan door verbeterde methodes voor het volgen van tickets, IT-beheer en klantenservice. Dankzij de integratie van deze elementen kan jouw klantenserviceteam eindgebruikers en klanten sneller en effectiever ondersteunen. Helpdesk tools kunnen ook de toevoer van nieuwe informatie van gebruikers vereenvoudigen. Dit draagt ook bij aan de bestaande kennis van een organisatie. Gebruik Capterra om de beste helpdesk software voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: callcenter software en klantenservice software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Helpdesk software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
161 resultaten
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Service Cloud 360, een populair klantenserviceplatform, stelt bedrijven in staat om naadloze betrokkenheid te stimuleren van de klant. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Service Cloud, het klantenserviceplatform voor bedrijven van elke omvang, ondersteunt elke servicemedewerker, van het contactcenter tot het veld, met innovatieve tools, uniforme gegevens en geïntegreerde training om klantenservice van wereldklasse te leveren die de klanttevredenheid stimuleert. Via elk kanaal, of het nu gaat om messaging, communities, chat, telefoon, persoonlijk contact of IoT-signalen, stelt Service Cloud Trailblazers in staat om mensgerichte service te leveren die persoonlijk, intelligent en vertrouwd is. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
dener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u naadloze omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten op schaal verbeteren, uw helpdesk aanpassen, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met apps die u dagelijks gebruikt - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
SysAid helpt IT slimmer te werken, niet harder, met helpdeskautomatisering op basis van een decennium aan AI-informatie. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over SysAid
"SysAid maakt gebruik van serviceautomatisering om IT slimmer te laten werken, niet harder. Met een helpdesk die zichzelf praktisch beheert, profiteren miljoenen gebruikers over de hele wereld van een snellere service, een lichtere werklast en een veel soepelere service-ervaring. Het maakt elk aspect van ITSM (IT Service Management) zo eenvoudig en automatisch, waardoor IT van de rompslomp wordt bevrijd en de IT-medewerkers in plaats daarvan de dingen kunnen doen die je bedrijf echt nodig heeft om sterk door te gaan. SysAid biedt de oplossing die IT zo hard nodig heeft. Probeer het vandaag nog gratis." Meer informatie over SysAid

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Deepser is een helpdesk- en ticketing-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren. Meer informatie over Deepser
Deepser is moderne helpdesk- en ticketing-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften. Meer informatie over Deepser

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt. Meer informatie over ConnectWise PSA
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee leveranciers van technologische oplossingen hun klanten de beste ondersteuning kunnen bieden. Met het helpdeskplatform en ticketingsysteem van ConnectWise Manage kan je team serviceverzoeken snel en efficiënt ontvangen, verwerken en beantwoorden. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Atera is de ultieme alles-in-één software voor bewaking en beheer op afstand voor MSP's en interne IT-teams. Biedt alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's en IT-afdelingen. Atera biedt alles wat je nodig hebt op één plek: Volledige bewaking en beheer op afstand, toegang op afstand, helpdesk, ticketingsysteem, chatfunctie, netwerkdetectie, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Begin vandaag nog met de proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Atera

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste automatiseringen die technici efficiënter maken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne vereenvoudigt IT-activiteiten, waardoor overbelaste IT-teams hun hele IT-portfolio efficiënt kunnen beheren en eindgebruikers vanaf elke locatie kunnen ondersteunen. Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste out-of-box automatiseringen die ervoor zorgen dat je technici meer tijd besteden aan het oplossen van problemen dan aan het beheren van tickets. Door ticketing te combineren met eindpuntbeheer, back-up en documentatie, verenigt NinjaOne je ondersteuningsworkflow en maakt het je helpdesk efficiënter. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Verbeter de klanteninteractie met Mobile Service Cloud. Beheer live chat, e-mail, WhatsApp en andere kanalen eenvoudig in één inbox. Meer informatie over Mobile Service Cloud
Mobile Service Cloud is een klantenservice-oplossing waarmee klantenservicemedewerkers een persoonlijke ervaring kunnen leveren. Maak interacties zo eenvoudig mogelijk voor zowel je klanten als je medewerkers. Gebruik de Agent Inbox om te communiceren met je klanten via hun favoriete kanalen, zoals WhatsApp, Live Chat, en Instagram Messaging. Mobile Service Cloud heeft ook een chatbot om je gesprekken te automatiseren, en een overdracht naar een medewerker soepel te laten verlopen. Meer informatie over Mobile Service Cloud

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Het platform voor klantcommunicatie dat alle berichtenkanalen verenigt in één weergave. Maak klantcommunicatie eenvoudig. Meer informatie over Trengo
Ontdek Trengo, het platform voor klantcommunicatie dat alle berichtenkanalen verenigt in één weergave. Beantwoord berichten van traditionele kanalen zoals e-mail, VoIP en sms, maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Twitter, websitechat, Google Business-berichten, WeChat en Telegram vanaf één platform. Gebruik de krachtige samenwerkingsfuncties, automatiseer gesprekken met bots en meet klanttevredenheid via elk kanaal. Maak klantcommunicatie eenvoudig. Meer informatie over Trengo

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Begin gratis met LiveAgent en bouw geweldige klantrelaties op met de ultieme helpdesktool voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Beheer tickets en projecten van klanten in één app. Meer informatie over OneDesk
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken. OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren. Meer informatie over OneDesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Alcea HelpDesk is een compleet traceersysteem met onder meer het traceren van problemen, een kennisbank, en contract- en kansenregistratie. Meer informatie over Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk maakt deel uit van een compleet traceersysteem waarmee bedrijven een concurrentievoordeel krijgen. Het is niet alleen een helpdesktool, het is een alles-in-één traceersysteem waarmee je organisatie snellere reactietijden kan bieden, de productiviteit kan verhogen en ervoor kan zorgen dat gemelde problemen worden aangepakt. Alcea HelpDesk gebruikt de krachtige workflowregels van Alcea om incidenten te markeren die onder de prestatienormen vallen en zorgt ervoor dat items met alarmmeldingen worden geëscaleerd. Meer informatie over Alcea Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Support.cc van 500apps is helpdesksoftware die e-mailtickets, telefoongesprekken en taakbeheer en 50 apps biedt voor $ 14,99. Meer informatie over Support.cc
Support.cc van 500apps is een alles-in-één-ticketingsysteem voor helpdesks dat je klanten snellere en nuttigere ondersteuning biedt. Je kunt tickets beheren, de status van hun vragen volgen en een ingebouwde kennisbank bieden om met weinig moeite in alle behoeften van je klanten te voorzien. De software maakt klantenservice mogelijk, verbetert de productiviteit, verhoogt de klanttevredenheid en bespaart tijd en geld. Abonnees hebben toegang tot 50 apps voor $ 14,99 per maand plus een gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over Support.cc

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
HaloCRM is een op de cloud gebaseerde helpdesk-oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over HaloCRM
HaloCRM is een krachtige helpdesk-oplossing, ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Zonder verborgen kosten of vergrendelde functionaliteiten biedt het omnichannel-platform van HaloCRM geavanceerde rapportage, beheer van kennisbestanden, automatisering, ticketbeheer, SLA's en nog veel meer. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren. Meer informatie over HaloCRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Zendesk biedt een toonaangevende oplossing voor klantenservice.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici. Meer informatie over BeyondTrust Remote Support

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven. LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu! Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar.
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Tidio is een helpdeskplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig alles-in-één helpdeskplatform dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt om meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Verander je e-mail in een helpdeskoplossing. Snel en eenvoudig zoals e-mail, maar met de tools die je nodig hebt om de responstijden van medewerkers te verkorten.
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Reageer 3x sneller met workflow-automatisering, toegang tot klantgegevens rechtstreeks in je inbox en robuuste analyses met team- en klantstatistieken. Shopify, HubSpot en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om productief te werken en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Front

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen. Meer informatie over Dameware

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één oplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren.
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één cloudoplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Geef je medewerkers een intuïtieve interface die elke interactie aankan – spraak, chat, e-mail, sms en meer. Integreer naadloos met CRM-systemen voor krachtige routering en automatisch loggen. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je alle verwachtingen op het gebied van klantenondersteuning overtreft, vandaag en morgen. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerd reputatiebeheersysteem waarmee bedrijven online beoordelingen kunnen monitoren of beheren en kunnen reageren op feedback van klanten.
Reputation.com levert het toonaangevende online platform voor reputatiebeheer voor grote ondernemingen met meerdere locaties. Dit platform helpt bedrijven bij het controleren en verbeteren van online beoordelingen en recensies, het verbeteren van de klantervaring en het genereren van verkeer, bezoeken en inkomsten. Meer informatie over Reputation

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven. Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen. Meer informatie over HelpCrunch

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden

Kopersgids voor Helpdesk software

Wat is helpdesk software?

Helpdesk software helpt organisaties efficiënter te reageren op gebruikers. Deze systemen helpen bij het beantwoorden van technische en functionele vragen door het bieden van verbeterde methodologieën voor het volgen van tickets, IT-beheer en ondersteuning van de klantenservice.

Door deze elementen te integreren, verbetert de helpdesk software het vermogen van de afdeling klantenservice om snelle en effectieve ondersteuning te bieden aan medewerkers, eindgebruikers en klanten. Helpdesk systemen vereenvoudigen ook de doorstroming van nieuwe informatie van gebruikers. Zo dragen ze bij aan de bestaande kennisbasis van een organisatie. Helpdesk software wordt ook wel IT-ticketingsystemen genoemd.

Wat zijn de voordelen van helpdesk software?

  • Verhogen van de klanttevredenheid. Hoge tevredenheid leidt tot een beter totaalproduct, meer klantentrouw en -behoud en meer omzet. Een van de belangrijkste manieren om klanttevredenheid te bereiken is het verbeteren van de algehele klantenservicebeleving. Helpdesk systemen zorgen ervoor dat klanten gerichte, op maat gemaakte ondersteuning krijgen en dat hun problemen niet over het hoofd worden gezien.
  • Verbeteren van de productiviteit van de werknemers. Wanneer het wordt gebruikt als een interne IT-ondersteuningstool, kan het helpdesk systeem zorgen voor meer uptime voor interne technologiesystemen en kan het IT-teams helpen inkomende verzoeken om hulp beter op te volgen en te beheren. Onderzoek toont aan dat helpdesk systemen invloed hebben op de oplostijd van tickets, de productiviteit en de tevredenheid van vertegenwoordigers.

Welke algemene functies heeft helpdesk software?

  • Kennisbasisbeheer: het verstrekken van een doorzoekbare opslagplaats van veelvoorkomende vragen/kwesties en eerder opgeloste problemen die openbaar toegankelijk zijn voor klanten of gereserveerd zijn voor intern gebruik.
  • Bijhouden van tickets en uitgiftes: het bijhouden van interacties en automatiseren van het probleemoplossingsproces.
  • Waarschuwingen/escalatie: het verstrekken van geautomatiseerde e-mail- of sms-waarschuwingen die ervoor zorgen dat dringende problemen snel worden gecommuniceerd, en van escalatie waardoor problemen doorverwezen kunnen worden naar managers.
  • Self-service portal: het in staat stellen van klanten en medewerkers om hun eigen tickets te traceren, problemen zelf op te lossen via de kennisbank en te communiceren met servicemedewerkers.
  • Beheer van SLA (service level agreement, dienstverleningsovereenkomst): het creëren, volgen en toepassen van de juiste service level agreement op de juiste klant of locatie.

De helpdesk software directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van helpdesk software?

  • Integratie met bestaande klantentools. Als het bedrijf al een CRM-systeem heeft, dient ervoor gezorgd te worden dat elk helpdesk systeem dat wordt overwogen compatibel is met dat systeem. Als de systemen niet kunnen integreren, zal er niet alleen dubbel werk gedaan worden, maar kunnen er ook gegevens verloren gaan wanneer tussen de systemen geschakeld wordt.
  • Probeer het uit alvorens het te kopen. Zoals bij elke aankoop van software, kan er worden geprofiteerd van proefperiodes en gratis training voordat er een geldelijke verbintenis wordt aangegaan. Veel helpdesk tools zijn volledig cloudgebaseerd, waardoor een eenvoudigere testrit mogelijk is.
  • Wees realistisch over het budget en de totale eigendomskosten. In vergelijking met andere bedrijfssoftware is helpdesk software niet bijzonder duur. Dat betekent echter niet dat het spotgoedkoop is. Uit onderzoek is gebleken dat de kopers van helpdesk software in een jaar tijd gemiddeld 1.200 dollar meer uitgaven dan ze hadden verwacht. Het is een goed idee om een idee te krijgen van de totale eigendomskosten alvorens zich te verbinden aan een systeem.

Een groot deel van de veranderingen en ontwikkelingen binnen de klantenservice en -ondersteuning zijn gerelateerd aan helpdesk software. Hier volgen enkele trends in de helpdesk technologie die de aanschaf toekomstbestendig maken:

  • Sprekende gebruikersinterface en helpdesk chatbots. Alexa en Siri hebben het idee gepopulariseerd van een sprekende gebruikersinterface - gebruik van stem en natuurlijke taal om een computer te bedienen of informatie uit een computer op te halen. Klantenserviceteams zijn nu al aan het experimenteren met chatbots en andere tijdbesparende tools. De verwachting is dat er meer ondersteuning zal zijn voor spraakgestuurde UI's die klanten helpen hun eigen problemen op te lossen en toegang te krijgen tot kennisbanken. Volgens onderzoek maakt 68% van de kleine en middelgrote ondernemingen (MKB's) gebruik van of is van plan om binnen de komende één tot twee jaar gebruik te maken van sprekende gebruikersinterfaces.
  • AI en "anticiperende klantenservice". AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning zijn momenteel hot topics in bijna elke sector en hebben intrigerende toepassingen in het domein van helpdesk systemen. Zo kunnen machinale learning algoritmen die zijn getraind op basis van klantgegevens en servicetickets anticiperende klantenservice mogelijk maken. Dat heeft als gevolg dat de problemen van een klant opgelost kunnen worden voordat de klant weet dat er problemen zijn. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de MKB's AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.

We hopen dat je nu een beter beeld hebt van helpdesk oplossingen. Bekijk het volgende artikel als je meer wilt weten over dit soort software:

Wil je meer welke gratis helpdesk tools er zijn die als beste beoordeeld zijn? Lees meer over de genoemde producten en hun functies.