336 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbetere...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Verander je e-mail in een helpdeskoplossing. Snel en eenvoudig zoals e-mail, maar met de tools die je nodig hebt om de responstijden van medewerkers te verkorten. Meer informatie over Front
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Reageer 3x sneller met workflow-automatisering, toegang tot klantgegevens rechtstreeks in je inbox en robuuste analyses met team- en klantstatistieken. Shopify, HubSpot en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om productief te werken en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Front
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbo...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeitel...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesksoftware om efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo is helpdesksoftware die teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie stimuleert door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo is helpdesksoftware die teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie stimuleert door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Face...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische de...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Opsgenie is een krachtige oplossing voor waarschuwings- en piketbeheer die kan worden geïntegreerd met je favoriete ITSM-tools, zoals Jira Service Desk. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtige oplossing voor incidentbeheer en respons die diepgaande integraties heeft met meer dan 200 ITSM-tools. Koppel Opsgenie aan vele helpdesk-oplossingen, waaronder Jira Service Desk, Zendesk en meer. Consolideer de meldingen van al je tools en verminder het wisselen van context door gebruik te maken van de bidirectionele verbindingen. Maak automatisch Help Desk-tickets voor waarschuwingen met hoge prioriteit of maak waarschuwingen voor belangrijke Help Desk-tickets. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtige oplossing voor incidentbeheer en respons die diepgaande integraties heeft met meer dan 200 ITSM-tools. Koppel Opsgenie aan vele helpdesk-oplossingen, waaronder Jira Service De...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Cloudgebaseerde helpdesksoftware met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde helpdesksoftware, bedoeld voor alle soorten bedrijven die erop gericht zijn klanten snel ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Dankzij de geavanceerde functies (onder andere IVR, realtime statistieken, hoge beveiliging, voorspellende kiezer) kan je contactcenterteam een breed scala aan acties uitvoeren met behulp van één enkele software. Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde helpdesksoftware, bedoeld voor alle soorten bedrijven die erop gericht zijn klanten snel ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Dankzij de ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Deepser is een helpdesk- en ticketing-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren. Meer informatie over Deepser
Deepser is moderne helpdesk- en ticketing-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften. Meer informatie over Deepser
Deepser is moderne helpdesk- en ticketing-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd be...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunn...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotiti...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale m...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVer...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Dixa is een helpdesk met een prachtig eenvoudige ervaring voor klantenondersteuning via e-mail, chat, sociale media en telefoon, allemaal vanuit je browser. Meer informatie over Dixa
Dixa is een helpdesk die een prachtig eenvoudige ervaring voor klantenondersteuning biedt via e-mail, chat en telefoon, alles vanuit één interface die is ontworpen voor klantgerichte teams en bedrijven. Je krijgt realtime prestatiestatistieken voor muurdisplays, geavanceerde routering over alle communicatiekanalen, unieke gespreks-ID-nummers, snelle reacties, automatiseringen, terugbellen en nog veel meer. Volg de rondleiding op de website, probeer het gratis uit of plan een demo om te zien hoe Dixa je ervaring kan verbeteren voor medewerkers en klanten! Meer informatie over Dixa
Dixa is een helpdesk die een prachtig eenvoudige ervaring voor klantenondersteuning biedt via e-mail, chat en telefoon, alles vanuit één interface die is ontworpen voor klantgerichte teams en bedrijven...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Bied een onvergetelijke klantenservice via een messaging-first benadering. Luister, ondersteun en communiceer met klanten op kanalen waar ze graag gebruik van maken. Meer informatie over Sparkcentral
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voor een ondernemingscontactcenter die een breed scala aan asynchrone communicatiekanalen integreert. Ontdek het volledige potentieel van CX (Customer Experience) door al jouw berichtenkanalen vanaf één platform te beheren. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,... Meer informatie over Sparkcentral
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voo...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt fun...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Fraaie helpdesk-software, zowel beschikbaar als "SaaS" en "lokaal". Houdt problemen van je klanten bij, integreert volledig met je e-mail. Meer informatie over Jitbit HelpDesk
Jitbit Helpdesk is een geweldige helpdesk-app met een duidelijke UI en een eenvoudig instellingsproces. Alle functies zijn echter aanwezig: automatiseringsengine, bestandsbijlagen, integraties (JIRA, Slack, Dropbox, Github enz.), e-mailintegratie, kennisbankmodule, enz. Jitbit Helpdesk wordt zowel aangeboden als een SaaS-versie als een on-premises hulpprogramma dat lokaal op een server wordt geïnstalleerd. Meer informatie over Jitbit HelpDesk
Jitbit Helpdesk is een geweldige helpdesk-app met een duidelijke UI en een eenvoudig instellingsproces. Alle functies zijn echter aanwezig: automatiseringsengine, bestandsbijlagen, integraties (JIRA, S...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in de cloud en lokale versie. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor teams met maximaal 12 ondersteuningsmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). D...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het intuïtieve systeem voor ticketing en tijdregistraties is speciaal ontworpen voor MSP's en IT-serviceproviders, zowel voor de helpdesk als activiteiten ter plaatse. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het intuïtieve systee...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één oplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Meer informatie over Genesys Cloud
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één cloudoplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Geef je medewerkers een intuïtieve interface die elke interactie aankan – spraak, chat, e-mail, sms en meer. Integreer naadloos met CRM-systemen voor krachtige routering en automatisch loggen. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je alle verwachtingen op het gebied van klantenondersteuning overtreft, vandaag en morgen. Meer informatie over Genesys Cloud
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één cloudoplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Geef je medewerkers een intuïtieve interfac...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
MSP Anywhere biedt snelle, betrouwbare software om je IT-serviceklanten uitstekende ondersteuning op afstand te bieden. Meer informatie over SolarWinds Take Control
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van 5 seconden, responsieve sessies op afstand en geweldige tools voor ondersteuning op afstand, zoals Windows Event Viewer en Command Line. MSP Anywhere is 100% cloudgebaseerd en je kunt het eenvoudig uitproberen, kopen en gebruiken. Meer informatie over SolarWinds Take Control
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Alcea HelpDesk is een compleet traceersysteem met onder meer het traceren van problemen, een kennisbank, en contract- en kansenregistratie. Meer informatie over Alcea HelpDesk
Alcea HelpDesk maakt deel uit van een compleet traceersysteem waarmee bedrijven een concurrentievoordeel krijgen. Het is niet alleen een helpdesktool, het is een alles-in-één traceersysteem waarmee je organisatie snellere reactietijden kan bieden, de productiviteit kan verhogen en ervoor kan zorgen dat gemelde problemen worden aangepakt. Alcea HelpDesk gebruikt de krachtige workflowregels van Alcea om incidenten te markeren die onder de prestatienormen vallen en zorgt ervoor dat items met alarmmeldingen worden geëscaleerd. Meer informatie over Alcea HelpDesk
Alcea HelpDesk maakt deel uit van een compleet traceersysteem waarmee bedrijven een concurrentievoordeel krijgen. Het is niet alleen een helpdesktool, het is een alles-in-één traceersysteem waarmee je ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Je kunt de ondersteuningstickets van je klant snel en efficiënt volgen, prioriteren en oplossen zonder dubbel werk. Meer informatie over VisionReply
Met VisionReply kun je de ondersteuningstickets van je klant snel en efficiënt volgen, prioriteren en oplossen zonder dubbel werk. Communicatie met teamleden en klanten is gemakkelijk en eenvoudig te volgen en met een gedeelde inbox is alles transparant en gaat er niets verloren. Met het live dashboard krijg je een goed overzicht van de situatie en kunnen je managers en medewerkers snel reageren op eventuele veranderingen en wordt er niets gemist. VisionReply maakt klantenondersteuning eenvoudig. Meer informatie over VisionReply
Met VisionReply kun je de ondersteuningstickets van je klant snel en efficiënt volgen, prioriteren en oplossen zonder dubbel werk. Communicatie met teamleden en klanten is gemakkelijk en eenvoudig te v...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaal...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, I...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Teamwork Desk beschikt over alle functies die je team nodig heeft voor eersteklas klantenondersteuning met een persoonlijk tintje. Meer informatie over Teamwork Desk
De uitgebreide software van Teamwork Desk geeft je alle mogelijkheden om je inkomende communicatie en elk ticket te beheren, vanaf het moment dat het binnenkomt totdat het is opgelost, terwijl het de hele tijd onzichtbaar blijft voor klanten. Desk is een veelzijdige ondersteuningshub voor inkomende communicatie en het opstellen van hulpdocumenten, zodat je je klanten 24/7 van dienst kunt zijn. Meet datgene waar het echt om draait: klanttevredenheid, teamproductiviteit en verkeerskanalen. Naadloze integratie met Teamwork Projects en al je favoriete tools. Meer informatie over Teamwork Desk
De uitgebreide software van Teamwork Desk geeft je alle mogelijkheden om je inkomende communicatie en elk ticket te beheren, vanaf het moment dat het binnenkomt totdat het is opgelost, terwijl het de h...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Halo Service Desk is a service desk software solution, designed to be used by anyone. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is a service desk software solution, designed to be used by anyone. With out-of-the-box functionality such as Incident Management, SLAs, change and project management and real-time project dashboards. Meer informatie over Halo Service Desk
Halo Service Desk is a service desk software solution, designed to be used by anyone. With out-of-the-box functionality such as Incident Management, SLAs, change and project management and real-time pr...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Loop Email helpt je team om samen efficiënt de e-mails van je klanten te beheren. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Elke toegewezen e-mail bevat de naam van de persoon die ervoor verantwoordelijk is, zodat iedereen in het team weet wie het e-mailbericht behandelt. Je kunt ook opmerkingen achterlaten zonder dat de klant hiervan op de hoogte is. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of supp...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Voiso

Voiso

(0 reviews)
Alles-in-één callcenteroplossing die is ontworpen om het beste uit elke interactie met de klant te halen. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht in de prestaties via meer dan 50 statistieken. De implementatie vergt slechts 2 minuten. Houd je telefoonnummers. Importeer al je medewerkers met één klik. Niets te kopen, geen kosten vooraf. Meer informatie over Voiso
Geavanceerde gehoste callcenteroplossing. Voiso zet zich in om je call- en contactcenter zo goed mogelijk te maken. Medewerkers profiteren van intuïtieve dashboards. Supervisors profiteren van inzicht ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te onderste...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Breng je klantenservice naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste software. Zoho Desk is de eerste contextbewuste tool in de sector.
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Bekijk en beantwoord alle klantverzoeken van elk kanaal op één scherm. Hierdoor worden e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren bij elkaar gebracht. Werkstroomprocesautomatisering is extreem flexibel maar toch eenvoudig te implementeren.
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan ni...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-onder...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporte...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee leveranciers van technologische oplossingen hun klanten de beste ondersteuning kunnen bieden. Met het helpdeskplatform en ticketingsysteem van ConnectWise Manage kan je team serviceverzoeken snel en efficiënt ontvangen, verwerken en beantwoorden.
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee levera...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven me...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van i...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets

Kopersgids voor Helpdesk software

Wat is helpdesk software?

Helpdesk software helpt organisaties efficiënter te reageren op gebruikers. Deze systemen helpen bij het beantwoorden van technische en functionele vragen door het bieden van verbeterde methodologieën voor het volgen van tickets, IT-beheer en ondersteuning van de klantenservice.

Door deze elementen te integreren, verbetert de helpdesk software het vermogen van de afdeling klantenservice om snelle en effectieve ondersteuning te bieden aan medewerkers, eindgebruikers en klanten. Helpdesk systemen vereenvoudigen ook de doorstroming van nieuwe informatie van gebruikers en dragen zo bij aan de bestaande kennisbasis van een organisatie. Helpdesk software wordt ook wel IT-ticketingsystemen genoemd.

De voordelen van helpdesk software

  • Verhogen van de klanttevredenheid. Hoge tevredenheid leidt tot een beter totaalproduct, meer klantentrouw en -behoud en meer omzet. Een van de belangrijkste manieren om klanttevredenheid te bereiken is het verbeteren van de algehele klantenservicebeleving. Helpdesk systemen zorgen ervoor dat klanten gerichte, op maat gemaakte ondersteuning krijgen en dat hun problemen niet over het hoofd worden gezien.
  • Verbeteren van de productiviteit van de werknemers. Wanneer het wordt gebruikt als een interne IT-ondersteuningstool, kan het helpdesk systeem zorgen voor meer uptime voor interne technologiesystemen en kan het IT-teams helpen inkomende verzoeken om hulp beter op te volgen en te beheren. Onderzoek toont aan dat helpdesk systemen invloed hebben op de oplostijd van tickets, de productiviteit en de tevredenheid van vertegenwoordigers.

Algemene functies van helpdesk software

  • Kennisbasisbeheer: het verstrekken van een doorzoekbare opslagplaats van veelvoorkomende vragen/kwesties en eerder opgeloste problemen die openbaar toegankelijk zijn voor klanten of gereserveerd zijn voor intern gebruik.
  • Bijhouden van tickets en uitgiftes: het bijhouden van interacties en automatiseren van het probleemoplossingsproces.
  • Waarschuwingen/escalatie: het verstrekken van geautomatiseerde e-mail- of sms-waarschuwingen die ervoor zorgen dat dringende problemen snel worden gecommuniceerd, en van escalatie waardoor problemen doorverwezen kunnen worden naar managers.
  • Self-service portal: het in staat stellen van klanten en medewerkers om hun eigen tickets te traceren, problemen zelf op te lossen via de kennisbank en te communiceren met servicemedewerkers.
  • Beheer van SLA (service level agreement, dienstverleningsovereenkomst): het creëren, volgen en toepassen van de juiste service level agreement op de juiste klant of locatie.

De helpdesk software directory van Capterra filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen de software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van helpdesk software

  • Integratie met bestaande klantentools. Als het bedrijf al een CRM-systeem heeft , dient ervoor gezorgd te worden dat elk helpdesk systeem dat wordt overwogen compatibel is met dat systeem. Als de systemen niet kunnen integreren, zal er niet alleen dubbel werk gedaan worden, maar kunnen er ook gegevens verloren gaan wanneer tussen de systemen geschakeld wordt.
  • Probeer het uit alvorens het te kopen. Zoals bij elke aankoop van software, kan er worden geprofiteerd van proefperiodes en gratis training voordat er een geldelijke verbintenis wordt aangegaan. Veel helpdesk pakketten zijn volledig cloudgebaseerd, waardoor een eenvoudigere testrit mogelijk is.
  • Wees realistisch over het budget en de totale eigendomskosten. In vergelijking met andere bedrijfssoftware is helpdesk software niet bijzonder duur. Dat betekent echter niet dat het spotgoedkoop is. Uit onderzoek is gebleken dat de kopers van helpdesk software in een jaar tijd gemiddeld 1.200 dollar meer uitgaven dan ze hadden verwacht. Het is een goed idee om een idee te krijgen van de totale eigendomskosten alvorens zich te verbinden aan een systeem.

Een groot deel van de veranderingen en ontwikkelingen binnen de klantenservice en -ondersteuning zijn gerelateerd aan helpdesk software. Hier volgen enkele trends in de helpdesk technologie die de aanschaf toekomstbestendig maken:

  • Sprekende gebruikersinterface en helpdesk chatbots. Alexa en Siri hebben het idee gepopulariseerd van een sprekende gebruikersinterface - gebruik van stem en natuurlijke taal om een computer te bedienen of informatie uit een computer op te halen. Klantenserviceteams zijn nu al aan het experimenteren zijn met chatbots en andere tijdbesparende tools, maar zij mogen verwachten meer ondersteuning te zien voor spraakgestuurde UI's die klanten helpen hun eigen problemen op te lossen en toegang te krijgen tot kennisbanken. Volgens onderzoek maakt 68% van de kleine en middelgrote ondernemingen (MKB's) gebruik van of is van plan om binnen de komende één tot twee jaar gebruik te maken van sprekende gebruikersinterfaces.
  • AI en "anticiperende klantenservice". AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) en machine learning zijn momenteel hot topics in bijna elke sector en hebben intrigerende toepassingen in het domein van de helpdesk technologie. Zo kunnen machinale learning algoritmen die zijn getraind op basis van klantgegevens en servicetickets anticiperende klantenservice mogelijk maken, zodat de problemen van een klant opgelost kunnen worden voordat de klant weet dat er problemen zijn. Volgens een Capterra-onderzoek gebruikt 53% van de MKB's AI-technologie of is van plan deze in de komende één tot twee jaar te gaan gebruiken.