Wat is EngageBay?

EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.

Wie gebruikt EngageBay?

Kleine tot middelgrote bedrijven die betaalbare alles-in-één verkoop- en marketingsoftware nodig hebben om bezoekers te werven, betrokken te maken, contact met hen te onderhouden en hen in klanten om te zetten.

Waar kan EngageBay worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • EngageBay
  • Gevestigd in Mountain House, VS
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor EngageBay

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

prijzen van EngageBay

Beginprijs:

US$ 14,99/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

EngageBay heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. EngageBay heeft een betaalde versie vanaf US$ 14,99/maand.

Over de leverancier

  • EngageBay
  • Gevestigd in Mountain House, VS
  • Opgericht in 2016

Ondersteuning voor EngageBay

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van EngageBay

EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5
Nog 6 andere bekijken
EngageBay-video
EngageBay Software - 1
EngageBay Software - 2
EngageBay Software - 3
EngageBay Software - 4
EngageBay Software - 5

Functies van EngageBay

  • A/B-tests
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Analyse van verkooptrends
  • Antwoordbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bevestigingen/herinneringen
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelaccountidentificatie
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • Dynamische inhoud
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Feedbackbeheer
  • Formuliergenerator
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde planning
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Handtekeningenbeheer
  • Herinneringen
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klikken bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leadengagement
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Meerdere campagnes
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Online formulieren
  • Online reserveren
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Postplanning
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Realtime planning
  • Realtime updates
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Social marketing
  • Sociale profielen van klanten
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Territoriumbeheer
  • Ticketbeheer
  • Tijd op site bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verkooprapporten
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor vastgoed
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Webmeldingen
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor EngageBay

A total pharmacy management platform enabling pharmacies to manage all activities related to prescriptions, POS, reporting, and more.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
ActiveCampaign combineert de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM.
Software voor customer relationship management met helpdeskticketing en projectmanagement

Reviews over EngageBay

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
65%
4
31%
3
3%
1
0%
Gideon
Eigenaar in Australië
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Makkelijk in gebruik

4,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Zeker een aanrader voor bedrijven om zelf aan de slag te gaan.

Pluspunten:

Een betaalbaar alternatief waar alle functies die je nodig hebt als marketeer inzitten. De hulp is uitstekend, als je vragen hebt dan krijg je binnen een minuut antwoord.

Minpunten:

Ik zou de landingspagina maker wat stakker willen zien. Nu kan nog wel eens dingen verschuiven omdat er geen magneet functie in zit waarmee het design in stand blijft.

Tom
Tom
Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

It Keeps Getting Better

5,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: This software made my day, month, and year. Everything is easier now.

Pluspunten:

We started out looking for an affordable CRM/Email Marketing System that didn't charge by # of Contacts. EngageBay was the most affordable of those we found, but since we had never heard of it, we were skeptical it would be very useful. We were so wrong. This is one of those products that gets better, not worse, the more you dig in into it. It feels like I know a secret that no one else knows. IT HAS EVERYTHING. All in one app. We're saving so much money. We got an entire suite of software with at least 40 modules that we would have had to pay for from other apps (Social, SMS, Sales Management, Appointment Calendar, Ticket System, Live Chat, Integrated Automations, Etc..) We can cancel so many services thanks to this software. We had one issue logging in with the WordPress Apps, but it turned out to be our fault for not reading the manual. We sent a quick chat, and customer service answered on almost instantly. They were fast, very knowledgeable, patient, and kind. That 5-star service made the sale for us. We moved 22,000 contacts from another service that has 5% of the capability of EngageBay. I don't write reviews. But I feel like we got so much for so little that I had to give back. We will be recommending this to all of our small business clients.

Minpunten:

I can't think of anything yet. We're still on the Honeymoon.

Parminder
Director in India
Schoolleiding, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Customer Support

4,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: We are able to manage our customers and prospects well. With automations and workflows we are able to set up drip campaign which keep lead warmer and help in conversions.
Email handling is very good, we are able to do email campaigns
We are also using ticketing tool for customer support.
Chat widget is good and used in our multiple sites.
Loved pop up and messages displayed on my different sites , intelligent control through engage bay. If two step pop up capturing phone number with country code and email is given would really solve our business problem and improve our whatsapp integration

Pluspunten:

Found a very good customer support. My couple of issues were resolved realy fast appreciate same. Easy to use tool, workflows and automations are easy to set up and very useful

Minpunten:

Additional email purchase is very very expensive. Would love this tool and blindly recommend to all of my community if additional email purchase can be reduced. One additional functionality which can be very useful for business can be scheduling a batch job to run workflow or automation on specific date and time or with specific frequency like daily or weekly. In forms phone number field need to be improved - country code should be captured correctly associated with main phone number

Overwogen alternatieven: ConvertKit en ClickFunnels

Redenen om voor EngageBay te kiezen: More functions and features - single crm tool with most features

Overgestapt van: Jira

Redenen om over te stappen op EngageBay: Click funnels is very expensive - but landing pages are awesome will switch to click funnel for landing pages once I have budget Convertkit is very good for email marketing - but engagebay offers full crm solution which both product does not have. Engage bay email functionality is very expensive so will look for integration with convertkit in near future.

Sian
Director in VK
Online media, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Sophisticated Software

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We run a number of businesses and use Engagebay for some of our clients. If you need to sort contacts, pick them out based on certain factors and send individual or broadcast emails and/or put them through a pipeline, this is for you. You know you need Engagebay when you're trying to organise your contacts by tags and have so many you're going mad.

Pluspunten:

How you can really drill down into sorting contacts. It's almost like have a spreadsheet to organise different contacts. We use it for sending individual booking emails alongside broadcast emails. We searched for ages for software that could combine a sophisticated CRM/contact management system alongside email and newsletters - this is the best on the market. The other thing we love is the customer response - there's a chat service and usually someone is on there within minutes of a request and they stick with you until it's fixed. Best on the market - and certainly at this price.

Minpunten:

The training manuals could be improved - that said, they are always happy and prompt to help - but some of my queries could are general and could have been covered in a manual/video.

Overwogen alternatieven: HubSpot CRM

Redenen om voor EngageBay te kiezen: Lack of features

Overgestapt van: Sendinblue

Redenen om over te stappen op EngageBay: Features mainly and then support - they answered questions promptly. I also tried other products before I arrived at Engagebay but although they initially said they could do what I needed, after weeks of frustrating try outs - they didn't - and the support hadn't really listened to what I'd said I needed - Engagebay listened to what I actually needed before I got started and it did what they said.

Reactie EngageBay

2 jaar geleden

Thanks for the review Sian.

Cameron
Owner in VS
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Feature-rich without breaking the bank

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We love EngageBay and highly recommend it to our clients who want/need a full featured platform that will work across multiple departments, automate regular tasks, and that don't want to pay the high-price and add-on that you have to with many other tools. EngageBay's support team is AMAZING!! Anytime I have a question about something, they are quick to respond, very helpful and knowlegable, just a breath of fresh air to know that I can get a hold of someone when we have issues (which isn't that often, but when we do they are there!).

Pluspunten:

It is amazing to me how feature-rich the platform is at the cost. More features and functionality than some of the 'big guys' for a fraction of the cost. It is easy to use and train clients on the system, so that is ALWAYS a huge plus for us.

Minpunten:

Learning curve at first just to understand how it works differently from other systems, but that is not necessarily a con of EngageBay because that is the same for every new platform as each has their own little intricacies.

Reactie EngageBay

2 jaar geleden

Thanks for the great review Cameron. Your words are super encouraging. We will continue to build great features to help small businesses grow their businesses without breaking the bank on expensive bloated software.