Remote Support

Remote Support

door BeyondTrust

Wie gebruikt Remote Support?

BeyondTrust Remote Support biedt de mogelijkheden die IT-afdelingen en klantenondersteuning op ondernemingsniveau nodig hebben. De oplossing is geschikt voor alle sectoren.

Wat is Remote Support?

BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.

Remote Support - Details

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Opgericht in 1985

Remote Support - Prijsoverzicht

Remote Support heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Remote Support.

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Remote Support

Helpdesk software
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Bestanden delen
Diagnostische hulpmiddelen
Enquêtes en feedback
Realtime chatten
Scherm delen
Sessieoverdracht
Sessies opnemen

Reviews van Remote Support

5 van 1.367 reviews worden weergegeven

In totaal
4.6/5
Gebruiksgemak
4.5/5
Klantenservice
4.4/5
Functies
4.5/5
Waar voor je geld
4.3/5
Nicholas R.
Software Support Technician
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-3-2018

"Best secure remote support software I have ever used!!"

Opmerkingen: A clean, professional, and impressive way to support a customer or client.

Pluspunten: I really like this software for starters. I convinced my department manager at my previous job to purchase it because of it's functionality, reliability, and integration to other software. It is great for tier based support from tier 1 receiving calls to escalating it to tier 2 and tier 3. The transition from each tier and group that we had for certain calls was smooth. Another bonus and like was the type of devices/operating systems it support in it's remote support service. Also, the integration to other products that we used along with our actual product. That part was a beauty to setup and see work with zero issues. Overall the best in my book. Just wish my current job could afford to purchase Bomgar (fingers crossed).

Minpunten: There are only a few cons I have and they are very minor. One being that they are not able to support Chrome OS yet and I feel like they are trailing the market on this. The other con is installing the patches to the hosted appliance you house in your server room. The patching process could use some attention for user ability or someone not as experienced in networking etc.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-3-2018
Graham F.
IT Help Desk Manager
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-2-2020

"Bomgar - Great Tool for Remote Support"

Opmerkingen: Remote Support from Bomgar is our main tool we use to provide support to our end users. Because it is easy to use on both sides we have not looked anywhere else. Cost is great too.

Pluspunten: It is very easy to use for our end users so they can get can get connected to our support team and the ability to elevate privileges makes resolving their issues remotely much easier. In app chat is also a nice feature that comes in handy when working with our end users.

Minpunten: There is very little to not like. It is easy to use and we have not experienced any outages or issues in the time we have been using it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-2-2020
Ivan M.
Technical Services
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-1-2020

"Support software done right"

Opmerkingen: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Pluspunten: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Minpunten: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-1-2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Financiële dienstverlening, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-3-2020

"Bomgar review "

Opmerkingen: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Pluspunten: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Minpunten: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-3-2020
Kendall P.
Senior IT Engineer
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019

"Remote Support with ease"

Opmerkingen: By having unrestricted remote access to all of the systems on our Network it has given us the ability greatly increase our productivity and almost eliminated travel to remove locations.

Pluspunten: The ability to allow any system user to give me remote access thru our remote support web site without the user having to have any client pre loaded.

Minpunten: I don't have any cons with the software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019