Wat is Remote Support?

BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.

Wie gebruikt Remote Support?

BeyondTrust Remote Support biedt de mogelijkheden die IT-afdelingen en klantenondersteuning op ondernemingsniveau nodig hebben. De oplossing is geschikt voor alle sectoren.

Remote Support-video
Remote Support Software - 1 Remote Support Software - 2 Remote Support Software - 3

Twijfel je over Remote Support? Vergelijk met een populair alternatief

Remote Support

4,6 (1.874)
Remote Support
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
37
14
4,5 (1.874)
4,4 (1.874)
4,5 (1.874)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 9,80
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
410
81
4,0 (1.863)
4,0 (1.863)
4,3 (1.863)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Remote Support

Gesponsord
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Cloudgebaseerde oplossing die systeembeheer op afstand biedt voor desktops, servers en mobiele laptops.
Een veilige webgebaseerde oplossing voor on-demand ondersteuning op afstand en toegang op afstand. Vanaf overal verbinding maken, onbeperkte gebruikers en implementaties.
Chrome Remote Desktop is a remote access solution that enables users to securely connect to any remote device.
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Remote access solution that enables professionals to access and control one or more remote computers.
De meest aanpasbare vastgoedbeheersoftware op de markt.
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Ondersteun de computers van je klanten op afstand en ze voorzie ze van toegang op afstand. Beheer je computers vanaf vrijwel elk apparaat.
Maakt binnen enkele seconden verbinding met elke pc of server over de hele wereld. Bedien een partner-pc op afstand alsof je ervoor zit.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Centraliseer al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens in een uniek platform waar mensen graag mee werken.
Mikogo is een gratis oplossing voor het delen van schermen met ingebouwde VoIP voor online vergaderingen, webpresentaties, webconferenties en verkoopdemo's.
Sales force automation solution that helps businesses monitor stock statements, schedule official tours, and manage CRM activities.
Geïntegreerd beheerplatform waarmee je jouw datacenters, clientapparaten en hybride cloud-IT-omgevingen efficiënt kunt beheren.
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
AnyDesk is 's werelds snelste software voor desktoptoegang op afstand op de markt, ideaal voor het delen van desktops, ondersteuning op afstand en webpresentaties.
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
Desktop solution that helps businesses access and control remote PCs, share screens, chat, transfer files and more.

Reviews over Remote Support

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ivan
Ivan
Technical Services in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Support software done right

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Pluspunten:

It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Minpunten:

It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

Pushkar
Desktop Support Engineer in India
Informatietechnologie en -diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best Remote tool easy to Access no extra permissions required

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall experience is good but need to upgrade file sharing feature this is very bed

Pluspunten:

Real time sharing is very good some of remote tool is very painful they will ask lots of Permission to access client r user machine & working with all domain & non-domain & mac machine also this is the best featur

Minpunten:

After sharing the file through this then main screen is stuck remote is working very slowly this is very bed

Diana
Coaching Program Manager in Filipijnen
Financiële dienstverlening, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Bomgar review

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Pluspunten:

It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Minpunten:

Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

Temitope
Temitope
System Administrator in Nigeria
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Easy to use remote support solution

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: The product helped us during the Covid pandemic when all users were working from home, it has been a lifesaver for us. I recommend this product to any organization looking for a perfect remote support tool.
It has helped increase our business process and compliance level. We have also been able to meet up with the agreed internal SLA.

Pluspunten:

Its ability to do admin tasks on the end user's system without giving the user an admin password. Screen sharing does not require any software installation. It has different ways to access a user system, you can simply send the user a link or inform the user to find you on the public URL. The solution is very easy to set up compared to some other products. Third-party integration with solutions like SysAid was also seamless. With little or no training, the solution is good to go for anyone.

Minpunten:

For me, the solution is perfect, except for the UI interface which needs to be improved to make it look more fanciful.

Sakshi
Infrastructure Engineer in India
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Tool for remote desktop connection

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Being a infrastructure engineer I am using remote support tool to provide support and help to developers and internal members of organisation.several times we need to support remote employees/developers hence remote support always act as a connecting bridge between me and developers. Also beyond trust remote support allows me to deploy new version or patches on servers without manually login on server which I like the most.Excellent tool for IT engineers, it's easy to use and work with this tool.

Pluspunten:

The best thing is remote support allows users to connect to client's system using link or session key, so it's easy to connect on another's system.My Fav feature of beyond trust remote support is it allows users to share the screen as well screen recording is also easy. The interface is user friendly and establishing a connection with client's system is possible even when internet speed is slow. I would say just give a trial to beyond trust remote support.

Minpunten:

I would say there is no dislike for beyond trust remote support.it is fullfilling all my needs without any issue.