Wat is Remote Support?

BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.

Wie gebruikt Remote Support?

BeyondTrust Remote Support biedt de mogelijkheden die IT-afdelingen en klantenondersteuning op ondernemingsniveau nodig hebben. De oplossing is geschikt voor alle sectoren.

Waar kan Remote Support worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • BeyondTrust
  • Opgericht in 1985
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands

Over de leverancier

  • BeyondTrust
  • Opgericht in 1985
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Duits, Engels, Frans, Nederlands

Video's en afbeeldingen van Remote Support

Remote Support Software - 1
Remote Support Software - 2
Remote Support Software - 3
Nog 4 andere bekijken
Remote Support-video
Remote Support Software - 1
Remote Support Software - 2
Remote Support Software - 3

Vergelijk de kosten van Remote Support met soortgelijke producten

Remote Support

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 298,80/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 9,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 108,25/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Remote Support

  • Aanmeldingsgegevensbeheer
  • Bestanden delen
  • Compliancebeheer
  • Gebruikersbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Onbeheerde toegang
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verificatie/authenticatie
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtwoordbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Remote Support

VNC Connect is software voor het delen van schermen waarmee je problemen kunt oplossen, mensen kunt helpen en op afstand kunt werken.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
Een veilige webgebaseerde oplossing voor on-demand ondersteuning op afstand en toegang op afstand. Vanaf overal verbinding maken, onbeperkte gebruikers en implementaties.
Centraliseer al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens in een uniek platform waar mensen graag mee werken.
AnyDesk is 's werelds snelste software voor desktoptoegang op afstand op de markt, ideaal voor het delen van desktops, ondersteuning op afstand en webpresentaties.
De meest aanpasbare vastgoedbeheersoftware op de markt.
Ondersteun de computers van je klanten op afstand en ze voorzie ze van toegang op afstand. Beheer je computers vanaf vrijwel elk apparaat. Meer informatie over Splashtop Remote Support
Chrome Remote Desktop is a remote access solution that enables users to securely connect to any remote device.
Geïntegreerd beheerplatform waarmee je jouw datacenters, clientapparaten en hybride cloud-IT-omgevingen efficiënt kunt beheren.
Cloudgebaseerde oplossing die systeembeheer op afstand biedt voor desktops, servers en mobiele laptops.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams. Centraal beheer van de externe toegang van gebruikers. Meer informatie over Splashtop Business Access
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.

Reviews over Remote Support

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (1.839)
Gebruiksgemak
4,5 (1.839)
Klantenservice
4,5 (1.839)
Functies
4,5 (1.839)
Waar voor je geld
4,4 (1.839)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Justin J.
Justin J.
Ceo in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best remote software

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Very easy to use juts email the link to the client and its secure and very user friendly I like the nudge function the most

Minpunten:

None that I have notices so far the software does what we need it to

Marc M.
Owner in VS
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Bomgar, remote support made easy

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I like it and will continue to use it

Pluspunten:

being able to access a system remotely as opposed to discussing solutions on the phone has doubled our resolved cases.

Minpunten:

some users had trouble downloading and running the software. this made remote support difficult

Stephanie M.
student in VS
Schoolleiding, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Not a Good Remote Support

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

I like that I'm able to use this app because allows me remote access to a family member's computer when they need assistance with something on the computer since I'm not in the same city as him I able to use this app to assist them.

Minpunten:

What I do not like about this app is that it is not user-friendly it is often difficult for the same family member to try to access the app to use because it's not user-friendly the screen is not user-friendly.

Vince H.
Director ITS in VS
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Bomgar and customer satisfaction

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We are able to support our users across 30+ counties in real-time.

Pluspunten:

The ability to create queues and have our support staff be notified of the request.

Minpunten:

Love the software bit it s a little expensive.

Edgar R.
Endpoint Technician in VS
Informatietechnologie en -diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Personal Remote Support

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: From my first experience with Bomgar and every day since it has been incredible. It is easily one of my favorite programs to use and I look forward to using it again and again.

Pluspunten:

I love how it allows me to help users every day. It makes remote assistance personal and I am able to resolve most issues in no time. a big bonus is the praise customers give to me and the program after assisting them.

Minpunten:

Although a specific issue in my company, there seem to be some issues that arise with every new mac operating system. We, however, quickly resolve them.