Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

Wat is BeyondTrust Remote Support?

BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.

Wie gebruikt BeyondTrust Remote Support?

BeyondTrust Remote Support biedt de mogelijkheden die IT-afdelingen en klantenondersteuning op ondernemingsniveau nodig hebben. De oplossing is geschikt voor alle sectoren.

BeyondTrust Remote Support Software - 1
BeyondTrust Remote Support Software - 2
BeyondTrust Remote Support Software - 3

Twijfels over BeyondTrust Remote Support? Vergelijk met een populair alternatief

BeyondTrust Remote Support

BeyondTrust Remote Support

4,6 (2.015)
Niet beschikbaar in jouw land
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
39
14
4,5 (2.015)
4,4 (2.015)
4,5 (2.015)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 29,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
58
7
4,6 (1.885)
4,6 (1.885)
4,4 (1.885)

Andere goede alternatieven voor BeyondTrust Remote Support

ConnectWise ScreenConnect
Functies met hoogste score
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
Dameware
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Onbeheerde toegang
Toegang en controle op afstand
VNC Connect
Functies met hoogste score
Onbeheerde toegang
Scherm delen
Toegang en controle op afstand
Mikogo
Functies met hoogste score
Realtime chatten
Scherm delen
Schermopname
LogMeIn Pro
Functies met hoogste score
Bestandsoverdracht
Toegang en controle op afstand
Toegangsopties/machtigingen
GoTo Connect
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Toegang en controle op afstand
SolarWinds Service Desk
Functies met hoogste score
Realtime meldingen
Ticketbeheer
Waarschuwingen/escalatie
Join.Me
Functies met hoogste score
Audio-oproepen
Meerdere hosts
Videovergaderen
System Center
Functies met hoogste score
Compliancebeheer
Voorraadbeheer
Zelfserviceportal

Reviews over BeyondTrust Remote Support

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Ivan
Ivan
Technical Services in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Support software done right

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Pluspunten:

It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Minpunten:

It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

Elizabeth
manager in VK
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A must have tool for every remote worker

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: It really helps to solve problems very quickly. The knowledge base and the alert escalation is great in saving my valuable time

Pluspunten:

Remote access control is great and i have been in love with it since i started using it. It integrates well with other applications

Minpunten:

Everything is great about it . No issues so far

Kevin
GIS Coordinator in VS
Nutsbedrijven, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The easiest and most secure way to access your network

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

It is easy to create and save credentials to quickly access remote servers and terminals. Helping users is as easy as double clicking their machine name. File sharing is as simple as can be.

Minpunten:

Different types of connections have different abilities, which can cause problems.

Chris
Systems engineer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Let’s us do what we need to do, but lots of clicks for the end user

3,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

I like that it allows file transferring, some display options, administrative privileges, a choice to use a desktop app or web app, and it’s secure.

Minpunten:

The client has to do a lot to get us remotes in and share their screen. I always feel bad making someone go through all the steps and prompts.

Oguzhan
IT Specialist in Turkije
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Efficient and Secure

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: BeyondTrust Remote Support has been a game-changer for our organization. It streamlines support processes and offers robust security measures, despite some minor drawbacks.

Pluspunten:

BeyondTrust Remote Support has greatly enhanced our remote support operations. Its user-friendly interface and fast performance have significantly improved our efficiency and customer satisfaction.

Minpunten:

The cost of BeyondTrust Remote Support can be a drawback, especially for smaller businesses. Some users have also experienced occasional connectivity issues.