Remote Support

Wie gebruikt Remote Support?

BeyondTrust Remote Support biedt de mogelijkheden die IT-afdelingen en klantenondersteuning op ondernemingsniveau nodig hebben. De oplossing is geschikt voor alle sectoren.

Wat is Remote Support?

BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.

Remote Support - Details

BeyondTrust

http://www.beyondtrust.com

Opgericht in 1985

Remote Support - Prijsoverzicht

Remote Support heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Remote Support-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Ja

Implementatie

Geïnstalleerd - Mac

Cloud, SaaS, Web

Geïnstalleerd - Windows

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Remote Support

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Bestanden delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Enquêtes en feedback
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen

Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand

Remote Support alternatieven

Meer alternatieven voor Remote Support

Reviews van Remote Support

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,5
Klantenservice 4,5
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,3

Reviewsoftware

Deel je ervaringen met andere kopers van software.

Schrijf een review!
Jessica B.
Customer Service Representative
Consumentendiensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-8-2020

"Amazing features"

Opmerkingen: I have got to say this is my favorite as far as remote support goes. It is super user friendly and easy to adapt to it. It has amazing features that allows a one stop shop which is amazing!

Pluspunten: Amazing features, two factor authentication, remote desk top support is great. Super easy to use and maintain

Minpunten: There are to many products like this one and the price is a little higher then I'd like it to be but that would be my only issue.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-8-2020
Ivan M.
Technical Services
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-1-2020

"Support software done right"

Opmerkingen: Very intuitive, I like it very much. When you come across a product like this, you get to understand the experience that was put into the development of this product. No support software comes close.

Pluspunten: It is really customizable and was thought carefully for enterprise environment. It is also suited for heavy support workloads where many agents have to fire up the console and help many customers at once. The new user interface is very nice too. Privilege escalation is a really useful feature and canned scripts really help at providing agile support.

Minpunten: It doesn't come with audio features. You can only use chat or you have to call your customer separately. The lack of audio it's its Achilles' Heel. It's also pricey, but the price is worth it, nonetheless the price can put off some companies.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-1-2020
Diana D.
Coaching Program Manager
Financiële dienstverlening, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    5/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-3-2020

"Bomgar review"

Opmerkingen: It was okay but not great. Manageable I would say. None the less it's still better than webex remote..

Pluspunten: It's faster than webex remote. It's quicker to generate a link for clients so we can remote in. It's modern and better aesthetically.

Minpunten: Takes too long to set up. There were like different layers of authentication and token and codes to start it up and set it up. Too time consuming

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-3-2020
Dharmendra C.
system administrator
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-9-2020

"Good Tool for remote support"

Opmerkingen: overall nice and fast as i'm using high specs machine.

Pluspunten: one of the most trusted tool for enterprise, very nice interface easy to use and operate. you can use multiple session at the same time without any issue

Minpunten: graphics requirement is more, should be light weight for low specs machine, doesn't work well if you have less than 4 GB of RAM

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-9-2020
Kendall P.
Senior IT Engineer
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019

"Remote Support with ease"

Opmerkingen: By having unrestricted remote access to all of the systems on our Network it has given us the ability greatly increase our productivity and almost eliminated travel to remove locations.

Pluspunten: The ability to allow any system user to give me remote access thru our remote support web site without the user having to have any client pre loaded.

Minpunten: I don't have any cons with the software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019