Wat is Bitrix24?

Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk.

Wie gebruikt Bitrix24?

Bitrix24 is bestemd voor ondernemingen en kleine bedrijven. Het is ook geschikt voor externe teams die contact willen houden en efficiënt willen samenwerken.

Waar kan Bitrix24 worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch en nog 10 andere

prijzen van Bitrix24

Beginprijs:

US$ 39,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Bitrix24 heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Bitrix24 heeft een betaalde versie vanaf US$ 39,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Duits, Engels, Frans, Indonesisch en nog 10 andere

Video's en afbeeldingen van Bitrix24

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5

Functies van Bitrix24

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Brainstormen
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • HR-beheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Kortingsbeheer
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productconfigurator
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmapping
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Staafdiagram
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergaderen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Bitrix24

CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Web-based solution with lead capturing, sales forecasting, follow-ups management, contacts tracking, and accounting capabilities.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.

Reviews over Bitrix24

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
3,9
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rohit L.
Rohit L.
Management Consultant in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Managementconsulting, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Excellent PM and CRM Application

5 2 maanden geleden

Opmerkingen: It is helping us manage our customer interaction across all channels. It also allows us to manage projects based on teams contribution on the projects on an hourly basis.

Pluspunten:

It has a lot of features and is very cost effective.

Minpunten:

Basic things like sending email from the system has issues. It doesn't allow one to send emails from ones own domain therefore and then it doesn't allow us to add email security features such as spf.

Overwogen alternatieven: Jira

Redenen om over te stappen op Bitrix24: Cost effective and simple to use.

Danish Q.
General Manager in Verenigde Arabische Emiraten
Computersoftware, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

I love Bitrix!

4 10 maanden geleden

Opmerkingen: It has been 2 years and as of now, i have not thought to look for any other platform. if ever anything pops up, i consult my service provider, and every time we see that it can be done or added to my existing package. i will give it 5 starts for making my life easier.

Pluspunten:

More than 38 modules in one single place make this wonderful. I like that we use it for operations and analysis. The ability to customize even makes it more user accepted.

Minpunten:

Took me time to think, however, yes it does need little help when it comes to reports.

Overwogen alternatieven: Zoho CRM en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Bitrix24: It had more features than we required at the moment, however, we know that in future we would be requiring it. So, having a product that is scalable is wonderful and it helped us quickly make the decision.

Diego A.
Diego A.
Analista Digital in Costa Rica
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Bitrix 24: un buen prospecto para CRM

4 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: En general Bitrix 24 es una excelente alternativa a bajo y de fácil implementación para que las empresas pequeñas puedan contar con una plataforma de CRM para gestionar a sus clientes de una manera efectiva y los detalles que debe afinar para mejor como software no son tan riesgosos tomando en cuenta las ventajas que brinda al punto de ser un mini ERP.

Pluspunten:

Las ventajas de Bitrix 24 van más allá de un simple CRM para gestionar clientes, crear prospectos y sus respectivas promesas de atención. Esta plataforma tiene ciertas funcionales que lo hacen ver como una buena alternativa para tener un ERP en la empresa y que las diferentes áres vean como avanzan las ventas. Incluso, se pueden generar proyecciones y asignar metas de ventas para los miembros de los diferentes equipos.

Minpunten:

Este software debe de mejorar algunos aspectos con el tema de la calibración de las gestiones en seguimiento. Es decir, cuando se le da una promesa como seguimiento, volver a llamar, no llamar más o venta distinguir entre criterios definitivos y promesas temporales. Son detalles mínimos.

Sarla S.
Operation Head in India
Werving en selectie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Bitrix24 - Team Lacks Sensitivity on Custom Reports - Highly Irresponsible Team

1 vorig jaar

Opmerkingen: Bitrix24 has strong potential but sad to express, they are not a serious organization with its product development module is of still old age. Definitely Not at all a matured technology with the failure to understand basics if it comes to the custom tab. Humble request please understand and Learn the basics of sales, what is important aspects to measure in every organization in sales is employee performance and lead management efficiency,
The customer service you keep on banging your head but their support is like if they want they will give else you keep on reminding
Hope you understand and trust your customer's hard-earned money, understand their problems, help them grow with the right kind of solutions, rather than just with your patient reply, "SORRY we don't have this feature right now, new development request has been created."

Pluspunten:

When you are working on a sales CRM, the team's performance report is of utmost importance. I have been doing follow-ups for the last month and the reply is that as of now there is no such report in their system. We are using it for our service industry. Just a disaster system, 2 years the money is sheer loss of money and more than that loss of trust and respect towards this brand who is least serious in considering the basics of employee daily/weekly/monthly performance report.

Minpunten:

You check for any basic report you will not get. Their system cannot give reports based on your custom fields and thus the entire system fails to adhere to basic sales processes. Their employee performance report is just an eyewash, they don't have an employee reporting structure at all, what the biggest disappointment. Bitrix24 lacks sheer understanding of the basics of the sales process Before any sales deal happens there are various stages towards that success first it begins with lead validation, if the lead is not validated then it's a sheer waste of time, effort, and energy. So after lead validation, the mail is sent after that follow-up begins then its success or failure Everyday sales team have to work on this process but sad to say No reporting structure at all -Employees Lead Management (the chart is showing but not working in CRM ANALYTICS) -Custom field tab reporting not there at all -If you want to see entire sales employee's daily activities Bitrix24 does not has it at all like how many leads validated, email sent, call made, task scheduling -Employees time spent on Bitrix24 is not there on the std module, these are bare min basic features -If you have dismissed an employee from an organization or any employee has left, you cannot remove that person from Bitrix24 -They don't have birthday greeting features for leads, it is only possible when they have done deals this is just a weird example. -Your email bounce back no reports

Adachi U.
Marketer in Nigeria
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Bitrix24 Review

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Bitrix24 has been amazing. I have been able to experience most of its features and an is a software I can recommend.

Pluspunten:

Bitrix24 can automate your sales and marketing for instants Bitrix24 notifies your teammates by sending a reminder of what action they need to take to interact with a client. It also creates an email template that can be sent to your potential client and it schedules a sale call task automatically, whenever a client is captured.

Minpunten:

Bitrix24 is difficult to set up because of the way that it accompanies a ton of extra elements, programming, and specialized instruments. need a manual to sort out some way to introduce it on your framework and to utilize a venture the executive's instrument these additional elements will simply occupy rooms on your framework and customer support system is very poor. Even with the premium versions.

Software gevonden in