Wat is Bitrix24?

Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk.

Wie gebruikt Bitrix24?

Bitrix24 is bestemd voor ondernemingen en kleine bedrijven. Het is ook geschikt voor externe teams die contact willen houden en efficiënt willen samenwerken.

Waar kan Bitrix24 worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Bitrix24

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 9 andere

prijzen van Bitrix24

Beginprijs:

US$ 61,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Bitrix24 heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Bitrix24 heeft een betaalde versie vanaf US$ 61,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Bitrix24

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 9 andere

Video's en afbeeldingen van Bitrix24

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5

Functies van Bitrix24

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van formulieren
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchverwerking
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van onderaannemers
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsopslag
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Brainstormen
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Commissiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Content delivery
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Dealbeheer
  • Discussies / forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Doelgroeptargeting
  • Donatiebeheer
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails omzetten naar taken
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurgeschiedenis
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Formuliergenerator
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersprofielen
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gespreksanalyse
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Geïntegreerde communicatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • Groepenbeheer
  • HR-beheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Ideeënbeheer
  • Innovatiebeheer
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Klasplanning
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Klikken bijhouden
  • Kortingsbeheer
  • Leadengagement
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Offline toegang
  • On-demand opnamen
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online facturering
  • Online formulieren
  • Online implementatie
  • Online kalender
  • Online ponskaart
  • Online reserveren
  • Online spraakoverdracht
  • Online tijdklok
  • Online winkelontwerp
  • Ontwerpbeheer
  • Op regels gebaseerde workflow
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Ponskaart
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Previewfunctionaliteit
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productconfigurator
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Provisiebeheer
  • Publicatieopties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Sprint planning
  • Staafdiagram
  • Status bijhouden
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken importeren
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Tools voor exploratie
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergaderen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verlof bijhouden
  • Versiebheer
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • Visueel workflowbeheer
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor IT-project management
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor de AEC-sector
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor non-profitorganisaties
  • Voor religieuze organisaties
  • Voor start-ups
  • Voor yoga-/pilatesstudio's
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Bitrix24

Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Software voor business intelligence van Salesforce. Bekijk alle gegevens, krijg direct antwoorden en werk samen met je team.
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.

Reviews over Bitrix24

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
3,9
Functies
4,2
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jose
Jose
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marktonderzoek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A Strong CRM for Growing Businesses and Sales Teams

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Bitrix24 is a great CRM for advanced users and professional sales teams and marketers. For new users, it's important to highlight the learning curve to achieve the maximum results with this platform.

Pluspunten:

Bitrix24 has an extensive CRM module, where we can track and store the data we need about our leads and clients. Even though Bitrix24 offer other modules like Websites builder, the CRM is the feature I like the most about this great app.

Minpunten:

Me and some members of my team felt Bitrix24 user interface was a little bit overwhelming compared to other CRM platforms out there. I believe Bitrix24 user interface could be simpler.

Overwogen alternatieven: Taskade

Redenen om voor Bitrix24 te kiezen: Business partner recommendation.

Overgestapt van: monday.com

Redenen om over te stappen op Bitrix24: Our business partner convinced me that Bitrix24 was the best fir for our company.

Antonio
Director de Proyecto in Argentinië
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Crm ideal para automatizar formularios de citas y más

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Lo mejor que tiene es que puedes incluir formularios con agenda de citas y cuando un lead llena el mismo se genera un perfil de cliente en forma automática dentro del crm, el cual es ubicado en el inicio de un funnel para su seguimiento.

Minpunten:

No me gusta que a vi una vez en una reunión de trabajo con un cliente potencial que el chat del crm puesto en el ecommerce de una cliente no funcionaba correctamente.

Overwogen alternatieven: HubSpot CRM

Overgestapt van: WhatsApp en HubSpot CRM

Redenen om over te stappen op Bitrix24: Por qué su interfaz es visual completa e intuitiva, en cambio hubspot aburre verlo nomas, aunque es ponderable la gran biblioteca sobre inbound mkt que tienen ellos.

Gleibson
Coordenador in Brazilië
Informatiediensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Avaliação de usuário

3,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Tem sido uma experiência ruim.

Pluspunten:

a visão de rede social. É muito importante ter uma visão agradável.

Minpunten:

a complexidade para fazer coisas simples, e a gestão de tarefas não é tão fácil.

Thierno Ousmane
Loans manager in Guinee
Bankwezen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Bitrix24, a promising software in Business management.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: CRM is the key element for any company to thrive in the digital world besides SEO (Search Engine Optimization). We cannot dig deep around it, since it is not our aim topic here. Just know that CRM is a tool that helps companies stay in touch with their clients by analyzing their needs to increase sales. Not only Bitrix24 has it. Microsoft, Salesforce, Zoho, to name just those, have it as well. I really like the fact that Bitrix24 has its own CRM integrated. We don’t need to find another CRM tool elsewhere. It is very helpful because the software enables us to create a detailed database about our clients. This is a very promising product that needs to be improved. I think its whole potential is far from being completely unlocked. Meanwhile, before we have a new version, I globally enjoy this software.

Pluspunten:

First of all, what is Bitrix24? It is a multi-operations software that enables multi-tasking, from: Creating business sites, automating sales, and project management with rich communication features. That’s why it is called the “All-In-One”. The things that I like about this software lie in its essential tabs on the dashboard: - The Activity Stream from which we can see the employees of a given project with whom we can interact through chats (both video or text) or comments; there’s a comment section actually for the different projects. While writing, we can share files and use emojis; - The Employees tab presents the organizational chart with the names of all the employees. And, we can organize it as we want by adding new members or removing some, creating different Departments, and sharing the roles. This makes team management very efficient; - The Tasks and projects tab that permits us to create tasks and manage the different teams working on them. What is even cooler with this tab is that Bitrix24 gives us an Analytics kind-of-feature that shows in real-time the performances of the different projects, the timing from the beginning to the ending planned, the ongoing tasks, the completed ones, and the total; - The CRM which stands for Customer Relationship Management. What is adorable with the CRM of Bitrix24 is that we have a whole tab dedicated called CRM, and it is actually very intuitive to use: We can add our clients’ names, their contacts, and some notes about them.

Minpunten:

2 things that are less-likable: - The custom support is sometimes hard to reach. They take a long time to reply to our emails. This can make us feel lonely facing some bugs we would like to report and get the help we need; - The price is too high for small businesses. Bitrix24 charges USD61 /month (from time to time we can have sales dropping the price) for an entry-level; while softwares like Zoho charges only USD12/month.

Thato
IT SUPPORT ADMIN in Botswana
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Bitrix24 Review

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: All in all, Bitrix is quite useful as it enhances collaboration and makes file sharing easy

Pluspunten:

Recurring tasks and processes can be automated. Collaboration has increased in our workplace, which has improved our workflow and productivity.It is compatible with a variety of business management services.

Minpunten:

the network drive sometimes does not connect even with reasonable internet strength.

Overwogen alternatieven: Dropbox Business

Redenen om over te stappen op Bitrix24: We wanted a platform that can easily integrate with most of our systems, which is also cost-effective and allows collaboration

Software gevonden in