Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is Bitrix24?

Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Bitrix24 is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen.

Wie gebruikt Bitrix24?

Bitrix24 is een perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven. Bitrix24 heeft iets voor elke afdeling: verkoop, marketing, projectmanagement, HR en meer.

Waar kan Bitrix24 worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Bitrix24

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 9 andere

prijzen van Bitrix24

Beginprijs:

US$ 61,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Bitrix24 heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Bitrix24 heeft een betaalde versie vanaf US$ 61,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Bitrix
  • Gevestigd in Alexandria, VS
  • Opgericht in 1998

Ondersteuning voor Bitrix24

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 224 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 9 andere

Video's en afbeeldingen van Bitrix24

Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Bitrix24-video
Bitrix24 Software - 1
Bitrix24 Software - 2
Bitrix24 Software - 3
Bitrix24 Software - 4
Bitrix24 Software - 5

Functies van Bitrix24

  • AI-content maken
  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare facturen
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Ad-hocrapportage
  • Afhankelijkheden bijhouden
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Agendabeheer
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch bijwerken
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
  • Autoresponders
  • Back-up en herstel
  • Batchverwerking
  • Begeleide verkoop
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van deelnemers
  • Beheer van gegevensopslag
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van problemen
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van vergaderingen
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beheer van verlofuren
  • Beheer van voordelen
  • Beleidbeheer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bellijstbeheer
  • Benchmarking
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Betalingen verwerken
  • Bevestigingen/herinneringen
  • Biometrische herkenning
  • Brainstormen
  • CAN-SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagneanalytics
  • Campagnebeheer
  • Capaciteitsbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Dataconnectors
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten capture
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Donatiebeheer
  • Donorenbeheer
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mailsjablonen
  • Elektronische formulieren
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Erkenning van medewerkers
  • Evenementenbeheer
  • Evenementplanning
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Factureerbare en niet-factureerbare uren
  • Factureren
  • Factuurbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Financieel beheer
  • Formulierbeheer
  • Formulieren maken en ontwerpen
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geautomatiseerde offertes
  • Geautomatiseerde planning
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde contacten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevenssynchronisatie
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Gegevensvisualisatie
  • Geotargeting
  • Gespreksanalyse
  • Geïntegreerde bedrijfsvoering
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Grafische workfloweditor
  • HR-beheer
  • IVR-software
  • Ideeënbeheer
  • Inbound callcenter
  • Integratie van derden
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • KPI-controle
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kalendersynchronisatie
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klanten volgen
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kleurcodes en -pictogrammen
  • Klikken bijhouden
  • Kortingsbeheer
  • Lead nurturing
  • Leaddistributie
  • Leadkwalificatie
  • Leadmeldingen
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Ledendatabase
  • Ledenlijst
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Markeren
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Marketingkalender
  • Massa-sms
  • Mediabibliotheek
  • Meerdere campagnes
  • Meerdere gegevensbronnen
  • Meerdere valuta's
  • Messaging
  • Mijlpalen bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onkosten bijhouden
  • Online betalingen
  • Online formulieren
  • Online kalender
  • Online reserveren
  • Online winkelontwerp
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Opties voor contentpublishing
  • Optimalisatie voor mobiel
  • Outbound callcenter
  • Overdrachten en routering
  • PBX
  • Patiëntcommunicatie
  • Personalisatie
  • Personalisatie van berichten
  • Personeelsbeheer
  • Personeelsfoto's
  • Personeelslijst
  • Personeelsplanning
  • Personeelsportal
  • Pipelinebeheer
  • Plannen
  • Portefeuillebeheer
  • Predictief kiezen
  • Predictieve analyse
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Prijs- en kostenberekeningen
  • Prijsbeheer
  • Priorisering
  • Privénetwerk
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Procesmodellering en -ontwerp
  • Productconfigurator
  • Prognose
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Projectplanning
  • Projecttijd bijhouden
  • Provisiebeheer
  • Pulse surveys
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime bewerken
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Realtime synchronisatie
  • Realtime updates
  • Registratiebeheer
  • Resourcebeheer
  • Resources plannen
  • Responsief webdesign
  • Roadmapping
  • Roadmaps van producten
  • Roosterbeheer
  • SEO-beheer
  • SIP-trunking
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Segmentering
  • Sjablonen
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Social marketing
  • Sociale promotie
  • Sprint planning
  • Status bijhouden
  • Strategische planning
  • Subtaakbeheer
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken
  • Teammanagement
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en aanwezigheid
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Trainingsbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Vakantie en verlof bijhouden
  • Vergaderen
  • Verkoopgoedkeuring
  • Verkooprapporten
  • Versiebeheer
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • Visuele analyse
  • VoIP
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Volgen van sollicitanten
  • Voor callcenters
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor financiële instellingen
  • Voor religieuze organisaties
  • Voor schoonheidsinstituten en wellnesscenters
  • Voorgedefinieerde sjablonen
  • Voorstellen genereren
  • Voortgang bijhouden
  • Vrijwilligersbeheer
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Website-integratie
  • Websitebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Werknemersprofielen
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Wervingsbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Bitrix24

Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider. Het biedt bedrijven een concurrentievoordeel dat wereldwijd is bewezen!
Verbeter de verantwoordelijkheid en productiviteit van je team met flexibele CRM die precies aansluit op je verkoopproces.
Software voor business intelligence van Salesforce. Bekijk alle gegevens, krijg direct antwoorden en werk samen met je team.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
monday.com, robuuste CRM-software, is ideaal voor klantrelatiebeheer met een zeer veilige omgeving voor je klantgegevens.

Reviews over Bitrix24

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
4,0
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Maszni
Maszni
Senior Web Developer in Maleisië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Entertainment, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Project management software with very good workload planning

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, working with Bitrix24 as my main project management software has really improving my team effectiveness in developing a product and increase our time spend on organizing project that has short due-date.

Pluspunten:

I really like with the workload planning that Bitrix24 has offered, as it really helpful in distributing workload for each team members. It is a very important to do this step, so we can track our task precisely and preventing us from skipping task on project. The project template is easily customizable to cater for the project needs.

Minpunten:

The developer should really taking consideration user experience and opinion on the software tools placement. Some of the tools is hidden on unexpected location inside on other tools and make the navigation process is quite frustrating. Storing and uploading a large size files is keep get interrupted and very frustrating experience with it.

Paulo
Paulo
Finance in Brazilië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great task management platform. Great freemium version!

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Overall Bitrix24 has been great for my business. Having a place to see all the tasks, assign to employees and follow up on the work has really saved me time and money!

Pluspunten:

For task management it's FREE, it's easy to set up, it's easy to use.

Minpunten:

There are many features that I haven't had the chance to use because it would require me to take some time to review it, test, and implement with the team.

Reactie Bitrix

6 maanden geleden

Thank you for your positive review and for choosing Bitrix24 as your task management platform, Paulo! We're thrilled to hear that our free version has met your business needs, making setup and daily use easy and efficient. We understand that exploring new features can require time and effort, and we're here to support you through that process. Our team is ready to help with resources, training, and support to ensure you can make the most out of Bitrix24. Your success in saving time and money by streamlining task management and team coordination is exactly what we aim for. Thank you for sharing your experience, and we look forward to continuing to support your business growth.

Pietro
Project Manager in Zwitserland
Internet, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Bitrix24 is a good Task Management Software

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Support is fast and solution orientated.

Pluspunten:

Many functions, acts a global enterprise solution.

Minpunten:

Some features and functions are not elaborated and thought well.

Reactie Bitrix

4 weken geleden

Hi Pietro! Thank you for sharing your valuable feedback on your daily use of Bitrix24. We look forward to continuing to support your business's growth and success.

Anna
HR in Armenië
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

My humble opinion as a beginner

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I worked at marketing agency as an HR and executive assistant. All the processes were under my supervision. We had several sections. Sales, HR, trainings, and company drive. We mainly use to keep our sales stages and he stages. Unfortunately we don't generate any documents, though I know it's possible. So the main advantages of this CRM were out of our operations. And it is costly I think

Pluspunten:

I have been working with bitrix24 over a year. To be honest it was my first time to work with CRM. As a management tool to simplify many processes I did like it. Also drive option on corporate and individual level to store your files. Bitrix 24 offers many options, but it's a little complicated. Existing chat feature that allows to creat any group or meeting chats, to make it confidential is great. To limit opportunities vor B and A level employees is also a good option in operation. Also I like task management features. Deadlines attendee observer Features. Unfortunately the company I worked with didn't use many features of this CRM to have greater benefit out of it: sales pipelines, documenting features. Overall for the beginner level I liked it.

Minpunten:

As a C level worker, I used all the features our company had an access. And the abundance of buttons and confirmation were too much. I didn't like to put save button at any turn.

Reactie Bitrix

vorige maand

Thank you for sharing your positive experiences and constructive feedback about Bitrix24. We're here to support your continued success with Bitrix24 and are keen to make your experience even better.

Petras
CEO in Litouwen
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Streamlined options that make it effortless to create and manage tasks.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Team members can define, assign and track tasks based on milestones while keeping task files and feedback all in one place. Overall, I would say Britix24 is robust enough to manage development sprints while remaining flexible to a variety of workflows.

Pluspunten:

Some of the features I like most about Britix24 are; helpful and responsive customer support team, highly customizable to suit various business contexts, user friendly and quick to learn and automated invoicing. Has a rich white boarding and brainstorming capabilities for generating ideas especially for the advanced version.

Minpunten:

The advanced features require hirer tier plans and also I have experienced occasional performance issues with complex boards.

Reactie Bitrix

2 maanden geleden

Thank you for your review and for being a part of the Bitrix24 community, Petras! Your insights are valuable as we strive to enhance our platform.

Software gevonden in