Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Salesforce Service Cloud?

Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.

Wie gebruikt Salesforce Service Cloud?

Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.

Waar kan Salesforce Service Cloud worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Service Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 28 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 8 andere

prijzen van Salesforce Service Cloud

Beginprijs:

US$ 25,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Salesforce Service Cloud heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Salesforce Service Cloud heeft een betaalde versie vanaf US$ 25,00/maand.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor Salesforce Service Cloud

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 28 andere

Talen

Chinees, Chinees, Duits, Engels, Frans en nog 8 andere

Video's en afbeeldingen van Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Salesforce Service Cloud-video
Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4

Functies van Salesforce Service Cloud

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Apparatuuronderhoud
  • Assets volgen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van problemen
  • Beheer van serviceverzoeken
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestandsbeheer
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Bewaking
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Budgettering/prognoses
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Code afdwingen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailsjablonen
  • E-mailwaarschuwingen
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • IVR en spraakherkenning
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Onderhoudsplanning
  • Onderzoeksbeheer
  • Online tijdklok
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personeelsplanning
  • Plannen
  • Prestatiebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime meldingen
  • Realtime updates
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Vergunningverlening
  • Verzendbeheer
  • Voor callcenters
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Werk bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Werkprognoses
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Salesforce Service Cloud

Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Toonaangevende software voor spreadsheets en gegevensanalyse. Doorgaans gebundeld met Microsoft Office.
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
SharpSpring biedt krachtige, flexibele marketing automation met volledig geïntegreerd CRM en management binnen social media voor bureaus en het MKB.
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
LionDesk is een CRM die verkoopprofessionals helpt om sneller contact te maken met leads, met hen te communiceren en deals af te sluiten.

Reviews over Salesforce Service Cloud

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,1
Klantenservice
4,2
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Narendhar
Narendhar
Software Developer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Outstanding Customer Service Platform

5,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Elizabeth
Elizabeth
Senior Director Of Digital Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent for data tracking and analysis

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: This platform allows me to visualize, analyze the progress that has been made during the day, week, month or year because it allows me to store and manage important data about my company, since it allows me to observe the sales, the service provided, the campaigns of marketing that have been launched, the flow of trade that has been obtained, the productivity of the company, etc. This allows me to access the platform on any device since this platform is cloud-based, it also has a mobile version.

Pluspunten:

I like salesforce because it is a client management administration platform where I can have much more personalized attention according to the needs of clients. It helps me with the direct connection with my customers, manage business opportunities since I can automate to establish and negotiate marketing campaigns so that they are more effective with Pardot, this helps me with the unification of the sales department with the marketing department allowing me to attract, select candidates and minimize the sales cycle.

Minpunten:

The initial setup is a bit complex and takes time.

Shayla
Shayla
Human Resources Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to implement, good data management

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Keeping track of and following up with my clients was made easier, and I was able to see an overall picture of my month's performance thanks to the data it provided. Because of it, I am able to come up with innovative ideas for our company. When you create a solution that can be used almost indefinitely, you need to be able to scale it. There is no end to what can be done here.

Pluspunten:

Because I've been using it for six years, I've become accustomed to it. It's also easier to use when you have all the information you need about the lead, the firm, and your calling app all on the same page. The best aspect is that you'll have a lot of options when it comes to finding new customers for your business. You'll have no trouble seeing and pursuing the best prospects.

Minpunten:

Sometimes it's hard to tell which information is helpful and which is negative since there's so much of it out there. It's difficult to gain hands-on experience with different options.

Mason
Sales in VS
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

User friendly

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: My personal experience has been overall positive.

Pluspunten:

The reliability to be able to depend on the service in real time.

Minpunten:

I don’t have access to use the full capability. But from what I have used no cons.

Carl
Vice President in VS
Bouwmaterialen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Review Management

3,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Meh. Streamline operations is definitely necessary. Improve search fields also a must

Pluspunten:

Seems like an adequate service but lots of room for improvement.

Minpunten:

Could use a lot of improvement regarding the user interface & streamlining operations. Redundant steps not explained well, how or why. Steps like needing to provide signature on approved permit AFTER I've just received approval & paid the fee just creates more steps to hold up the process or miss before next stepcan be implements

Justin
Enablement Specialist in VS
Sportartikelen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Service Cloud Review

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, Salesforce Service Cloud has been a huge improvement for our company compared to our previously used CRM. There are an incredible amount of options available to you to get the most out of the tool and it has become a critical piece of technology for our organization.

Pluspunten:

Salesforce Service Cloud is a one-stop-shop for our business. It provides a well-organized customer list, allowing us to quickly reach our customers with important business updates. It also provides us a central location to house all of our internal and external training documents, with the ability to quickly and easily update them as things change. We are able to customize the look and feel to meet our business needs and have access to incredibly important data on our productivity, customer needs and internal development needs.

Minpunten:

There is such a sheer amount of data available through Service Cloud, that it is best to have a team of knowledgeable Salesforce support teams members who are able to design the right layout and to access and share important information.