Wat is Salesforce Service Cloud?

Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.

Wie gebruikt Salesforce Service Cloud?

Of je nu een grootbedrijf of MKB'er bent, appontwikkelaar of grote digitale speler: in samenwerking met mensen in jouw sector hebben we oplossingen op maat ontwikkeld die je bedrijf helpen groeien en bloeien.

Waar kan Salesforce Service Cloud worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 8 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 8 andere

prijzen van Salesforce Service Cloud

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Salesforce Service Cloud heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Over de leverancier

  • Salesforce
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2003
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 8 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 8 andere

Video's en afbeeldingen van Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Salesforce Service Cloud-video
Salesforce Service Cloud Software - 1
Salesforce Service Cloud Software - 2
Salesforce Service Cloud Software - 3
Salesforce Service Cloud Software - 4

Functies van Salesforce Service Cloud

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Assets volgen
  • Audittrail
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van technici
  • Betalingen innen in de buitendienst
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Code afdwingen
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • GPS
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Incidentenbeheer
  • Inspectiebeheer
  • Integratie in de administratie
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Online tijdklok
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Realtime updates
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicegeschiedenis
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Vergunningverlening
  • Verzendbeheer
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Werkorderbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Salesforce Service Cloud

Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice! Meer informatie over LiveChat
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.

Reviews over Salesforce Service Cloud

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (563)
Gebruiksgemak
4,0 (563)
Klantenservice
4,2 (563)
Functies
4,3 (563)
Waar voor je geld
4,1 (563)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Elizabeth W.
Elizabeth W.
Senior Director Of Digital Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent for data tracking and analysis

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: This platform allows me to visualize, analyze the progress that has been made during the day, week, month or year because it allows me to store and manage important data about my company, since it allows me to observe the sales, the service provided, the campaigns of marketing that have been launched, the flow of trade that has been obtained, the productivity of the company, etc. This allows me to access the platform on any device since this platform is cloud-based, it also has a mobile version.

Pluspunten:

I like salesforce because it is a client management administration platform where I can have much more personalized attention according to the needs of clients. It helps me with the direct connection with my customers, manage business opportunities since I can automate to establish and negotiate marketing campaigns so that they are more effective with Pardot, this helps me with the unification of the sales department with the marketing department allowing me to attract, select candidates and minimize the sales cycle.

Minpunten:

The initial setup is a bit complex and takes time.

Krishna L.
Krishna L.
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It's fantastic that it's adaptable and customizable

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Use this in my store to run my firm, and it provides a lot of amazing options and friendly customer support as well as an excellent program. Although the pricing structure can be a bit of a challenge to stomach at times, the customization and integration options are practically limitless, so that alleviates my concerns.

Pluspunten:

The most appealing aspect of Salesforce Service Cloud to me is how simple it is to use. You don't need any support managing Your Salesforce environment after only a few minutes of training and a few tips. If You don't have the time or inclination to learn how to write difficult code, this tool will allow You to accomplish Your aim in a few of mouse clicks.

Minpunten:

Sales and Service cloud might be expensive, but buying them both at once can save you some money. Unless a former colleague serves as a mentor, it is difficult to learn the ropes.

Karl rodrigue C.
Sales manager in Haïti
Cosmetica, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

good software but needs support from other software

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: salesforce is a good software but not everything is perfect, some redesign of the platform and necessary

Pluspunten:

the platform has many ready-to-use integrations. APIs allow developers to create custom integrations. very easy to use and user friendly platform to manage sales account, opportunities, leads

Minpunten:

the software is not perfect integration with other platforms is necessary for optimal use, for example the integration of Docusign an overhaul of the interface is also important

Shayla B.
Shayla B.
Human Resources Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to implement, good data management

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Keeping track of and following up with my clients was made easier, and I was able to see an overall picture of my month's performance thanks to the data it provided. Because of it, I am able to come up with innovative ideas for our company. When you create a solution that can be used almost indefinitely, you need to be able to scale it. There is no end to what can be done here.

Pluspunten:

Because I've been using it for six years, I've become accustomed to it. It's also easier to use when you have all the information you need about the lead, the firm, and your calling app all on the same page. The best aspect is that you'll have a lot of options when it comes to finding new customers for your business. You'll have no trouble seeing and pursuing the best prospects.

Minpunten:

Sometimes it's hard to tell which information is helpful and which is negative since there's so much of it out there. It's difficult to gain hands-on experience with different options.

Matt C.
Matt C.
Business Development Manager in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Service from Salesforce

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: We have never had issues with support since implementing the service cloud and have freed up time from our CS department.

Pluspunten:

Integration to our sales cloud, RingDNA Ease of use and easy tracking of tickets Both Sales and Service now have a better understanding of their customer and both need to ask each other all the time.

Minpunten:

Felt the cost of both Sales and Service cloud does become pricey but you can get both a little cheaper together.

Overwogen alternatieven: ServiceNow

Redenen om over te stappen op Salesforce Service Cloud: With us using Sales cloud didn't make sense using anything else.