Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Knowledge Base Software

Knowledge base software, ook wel kennisbank software genoemd, is een online selfservice bibliotheek. Hiermee kunnen bedrijven hun klanten en teams gedetailleerde informatie geven over hun producten, diensten, onderwerpen of afdelingen. Gebruik Capterra om de juiste knowledge base tool voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Knowledge Base Software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
164 resultaten
Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen. Meer informatie over Helpjuice
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API. Meer informatie over Helpjuice

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Zoho Desk is een klantenservice software waarmee u een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank kunt creëren. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een web-based klantenservice software. Het helpt u een kennisbank van informatieve artikelen en FAQ's op uw website en app te embedden voor snellere antwoorden en minder klachtentickets. Met Zoho Desk kunt u voor elk van uw merken een SEO vriendelijke, meertalige en multi-brand kennisbank creëren. Dit bespaart uw team werk aan het beantwoorden van eenvoudige vragen, en laat meer tijd over om klanten met lastige problemen te helpen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Door AI aangestuurd kennisbankplatform om het aantal ondersteuningstickets te verminderen en de klantenondersteuning te verbeteren. Meer informatie over Document360
Document360 is het best beoordeelde AI-gestuurde kennisbankplatform voor het creëren van interne en openbare kennisbanken, wiki's, handleidingen, pagina's met veelgestelde vragen en productdocumentatie. Met Document360 kun je het aantal inkomende ondersteuningstickets tot 30% verminderen. De geavanceerde tools voor zoeken, categoriseren en analyseren stroomlijnen het informatiebeheer voor teams. Aanpasbare thema's en merkprofileringsopties zorgen voor een op maat gemaakte gebruikerservaring. Integratie met veelgebruikte tools maakt naadloze workflowintegratie mogelijk. De ticketdeflectorfunctie geeft prioriteit aan ondersteuningsvragen, vermindert de werklast en verbetert de efficiëntie. Door AI gestuurde zoekopdrachten verbeteren de nauwkeurigheid en relevantie van zoekopdrachten door de intentie en context van gebruikers te begrijpen en nauwkeurigere resultaten te leveren. De AI-assistent Ask Eddy-functie biedt gebruikers snelle en gepersonaliseerde ondersteuning. Meer informatie over Document360

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Begin gratis met LiveAgent en overbrug alle kennishiaten met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
Geef klanten meer mogelijkheden met kennisbanksoftware. Maak moeiteloos prachtige kennisopslagplaatsen en veelgestelde vragen. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Flexibele en configureerbare out-of-the-box kennismanagementsoftware voor kennisuitwisseling van interne medewerkers of klantenondersteuning. Meer informatie over Universal Knowledge
Universal Knowledge van KPS biedt uitgebreide functionaliteiten voor contentverzameling, zoekopdrachten, samenwerking en inzichten, zodat interne medewerkers en klantgerichte organisaties de productiviteit aanzienlijk kunnen verhogen. Zoeken in natuurlijke taal, geavanceerde contentcreatie en moderatieprocessen worden gecombineerd met een hoog niveau van inzicht om ervoor te zorgen dat je kennis op een centrale plaats beheerd kan worden met minimale administratiekosten. Beschikbaar in een SaaS- of lokaal model. Meer informatie over Universal Knowledge

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Een samenwerkingstool waarmee je je werk met teams en klanten kunt beheren en organiseren. Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)
FuseBase biedt samengestelde, AI-aangedreven kennisbanken die ideaal zijn voor servicebedrijven en hun interne teams, met als doel de klantbetrokkenheid en operationele efficiëntie te verbeteren. Met het platform kunnen whitelabel opslagplaatsen worden aangemaakt waarin gegevens worden opgeslagen en geavanceerde AI wordt gebruikt om nauwkeurige, contextueel relevante antwoorden te leveren. FuseBase is op maat gemaakt om zowel klantgerichte als interne activiteiten te ondersteunen en zorgt ervoor dat je kennisbank fungeert als een dynamische bron die snelle en efficiënte toegang tot informatie mogelijk maakt voor zowel klanten als teamleden. Meer informatie over Fusebase (Formerly Nimbus)

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Verbetert het kennisbeheer van een organisatie door bestaande bronnen en gebruikers op een eenvoudige, veilige en efficiënte manier met elkaar te verbinden. Meer informatie over Galisto
Galisto verbetert het kennisbeheer van elke organisatie. Het platform verbindt gebruikers met alle soorten informatie die beschikbaar zijn, maar normaal gesproken moeilijk te vinden zijn. Het platform biedt alle elementen om deze informatie te koppelen aan waardevolle kennis. Er kunnen externe partners worden geïntegreerd zonder de gegevensbeveiliging en privacy te verminderen. Galisto volgt een gedefinieerd kennisbeheerproces en is daarom het best voorbereid op dit belangrijke en groeiende deel van het werk van organisaties. Meer informatie over Galisto

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
De Customer Service Suite van Freshwork - een AI-first, omnichannel-oplossing die gespreksondersteuning en ticketingmogelijkheden combineert. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite
Stap in de toekomst van de klantenservice met het Customer Service Suite van Freshwork, een AI-first, alles-in-één-oplossing. De Customer Service Suite biedt een naadloze ervaring op verschillende kanalen, van geautomatiseerde self-service tot gespreksondersteuning door medewerkers, plus geavanceerd ticketingbeheer voor problemen die samenwerking tussen teams vereisen. Het klantenservicepakket biedt ook bruikbare inzichten voor leiders. De Customer Service Suite van Freshwork bouwt voort op de bewezen staat van dienst met omnichannel-ondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Nederland Lokaal product
HR software WELDER helpt organisaties aan een modern HR beleid. Meer informatie over WELDER
Alle medewerkers op het juiste kennisniveau met een eigen academy. Alle kennis en informatie geborgd in een uitgebreide kennisbank, deel snel en eenvoudig kennis met je eigen E-learnings en borg de persoonlijke ontwikkeling met een loopbaanpad voor elke medewerker. Meer informatie over WELDER

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Creëer een dynamische kennisbank waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken om ervoor te zorgen dat informatie altijd up-to-date is.
Creëer een dynamische kennisbank waaraan je hele team kan bijdragen terwijl ze werken. Op die manier gaat belangrijke informatie nooit verloren wanneer mensen naar een ander team verhuizen of een andere functie krijgen, en zijn je teamrichtlijnen en ondersteuningsmateriaal altijd up-to-date. Vervolgens kun je moeiteloos door je kennisdatabase navigeren met aangepaste statussen, hashtags en filters om binnen enkele seconden precies te vinden wat je nodig hebt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Rich Text Editor
  • Zelfserviceportal
  • Voor meerdere talen
  • Feedbackbeheer