Beste keuzes

Gesponsord

Populaire lokale producten in Nederland

Ontdek de beste lokale producten in jouw land op basis van reviews van gebruikers.

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
1560 resultaten
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Perfect voor eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams in alle sectoren wereldwijd. Het werkt goed samen met account- en klantbeheer. Meer informatie over monday sales CRM
monday sales CRM is een volledig aanpasbare CRM zonder code, perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven, gebouwd bovenop Work OS van monday.com. Het wordt de CRM zonder de frustratie genoemd en verwerkt alle verkoopprocessen en klantcommunicatie op één plek. Van het vastleggen van leads, het beheren van contactgegevens, het volgen van deals of het samenwerken tussen afdelingen, met monday sales CRM kun je het allemaal beheren. Je kunt ingebouwde automatiseringen gebruiken of eenvoudig je eigen automatisering creëren om elk handmatig werk te stroomlijnen, zodat je meer tijd kunt besteden aan de verkoop. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Gridbees verzamelt klantgegevens uit heterogene back-ends om uniforme frontoffice-toepassingen te leveren. Meer informatie over Gridbees
Ondersteun je digitale transformatie, verhoog je omzet en stimuleer je conversieratio met het omnichannel SaaS-platform van API-diensten voor e-commerce. Gridbees bevat een callcenter voor orderbeheer , een universele PIM (productinformatiebeheer) met realtime informatie over voorraad en beschikbaarheid, en een promotiesysteem. Gridbees verzamelt klantgegevens uit heterogene back-ends om uniforme frontoffice-toepassingen te leveren met geavanceerde zakelijke diensten met geweldige responstijden om de efficiëntie van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over Gridbees

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
HubSpot CRM heeft alles wat je nodig hebt om betere relaties met leads en klanten te organiseren, bij te houden en op te bouwen. Meer informatie over HubSpot CRM
HubSpot-software voor klantrelatiebeheer (CRM) is ontwikkeld voor bedrijven die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het beheert je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Lime CRM is een gebruiksvriendelijke CRM die is aangepast aan de behoeften van je marketing-, verkoop- en klantenserviceteams voor een gemakkelijkere werkdag. Meer informatie over Lime CRM
Lime CRM is een visuele en gebruiksvriendelijke CRM die de werkdag vereenvoudigt voor teams in de marketing, verkoop en klantenservice. Lime CRM bewaart je klanten, deals en campagnes op één plek en stelt je in staat om al je klantgegevens niet alleen te beheren en bij te houden, maar er ook gebruik van te maken. Met slimme add-ons en integraties met je andere IT-systemen voorkom je dubbel werk en kun je je in plaats daarvan concentreren op het belangrijkste: het bieden van uitzonderlijke klantervaringen. Gehost of op je eigen server. Meer informatie over Lime CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor CRM en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Voldoet je eenvoudige CRM-tool niet langer? Wil je een volledig overzicht van je bedrijf hebben? Scoro is software voor CRM en bedrijfsvoering waarmee bedrijven vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Je krijgt alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren: project-/werk-/taakbeheer, contactendatabase en CRM, klantenkaarten en activiteitenlogboeken, verkooppijplijn, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Upzelo is een baanbrekende nieuwe manier voor abonnementsbedrijven om hun klantverloop te verminderen en hun abonnementsbehoud te verbeteren. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een geheel nieuwe manier voor abonnementsbedrijven om hun klantverloop te verminderen en hun abonnementsbehoud te verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Verkoop- en marketingoplossing die een combinatie biedt van CRM, socialenetwerk-/e-mailmarketing, taak-/projectmanagement, ticketing en enquêtetools. Meer informatie over GreenRope
GreenRope Complete CRM en marketing automation levert een uitgebreide oplossing waardoor je team meer kan doen met minder. Met verkoop, marketing en operationele activiteiten allemaal ingebouwd in hetzelfde systeem word je een slanke, gegevensgestuurde organisatie. Verbeter de samenwerking, stimuleer de verkoop, bouw betere relaties op en lever geoptimaliseerde omnichannel klantervaringen. Meer informatie over GreenRope

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor het beheer van de levenscyclus van klantrelaties die is gebouwd op een omnichannel-platform. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Belangrijke functies omvatten contactbeheer, verkooptrechters, pijplijnbeheer, workflowautomatisering, AI-aangedreven gespreksassistent, taakbeheer, beheer van marketingcampagnes, verkoopprognoses, klantenservice, voorraadbeheer, rapportage en analyse, en het is naadloos te integreren met meer dan 500 populaire zakelijke apps in één bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van deals via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer leads. Meer informatie over Vtiger CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Zendesk Sell is een CRM-systeem waarmee je meer deals kunt sluiten. Meer informatie over Zendesk Suite
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
NetSuite CRM biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over NetSuite
Het eerste en laatste bedrijfssysteem dat je ooit nodig zult hebben. NetSuite biedt een naadloze stroom van informatie gedurende de hele levenscyclus van de klant - van lead tot kans, verkooporder, uitvoering, verlenging, upselling, cross-selling en ondersteuning. Het integreert belangrijke klantstatistieken met financiële gegevens in één uniform systeem om je end-to-end zichtbaarheid in het bedrijf te geven, zodat je complexe uitdagingen kunt omzetten in slimme oplossingen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 8 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 16 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Odoo CRM is volledig te integreren met andere Odoo-apps. Meer informatie over Odoo
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren. Met Odoo CRM krijgen gebruikers meer leads en kunnen ze telefoongesprekken en vergaderingen opvolgen. Verkoopteams kunnen de kwaliteit van hun leads analyseren, snellere beslissingen nemen en tijd besparen door e-mails van alle contacten rechtstreeks in de toepassing te integreren. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Krachtige CRM voor teams van 1-100 personen die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer. Meer informatie over Daylite for Mac
Daylite is een krachtige CRM voor teams van 1 tot 100 werknemers die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer. Krijg een overzicht van de communicatie met klanten, de status van projecten en deals - allemaal in één app. Eenvoudig aan te passen. Flexibel en groeit met je mee. Bespaar tijd met Daylite, zodat je team meer klanten, deals en projecten aan kan. Meer informatie over Daylite for Mac

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
De enige keuze voor uitgebreide verkoopbevordering. Meer informatie over SalesRabbit
De baanbrekende methodiek van SalesRabbit is gebaseerd op onderzoek dat ze hebben uitgevoerd met verkoopprofessionals en de topteams in de sector. Het richt zich op de belangrijkste tractiepunten van elke succesvolle organisatie: motivatie van medewerkers, teamefficiëntie en meesterschap in de verkoop. De app is ontworpen om je bedrijf te helpen wijzigingen aan te brengen die voor elk aspect topprestaties mogelijk maken. De toegewijde CSM's en ondersteunend personeel van dit platform werken met je samen om deze strategieën te implementeren, zodat je de resultaten krijgt waar elk huis-aan-huisbedrijf op hoopt. Meer informatie over SalesRabbit

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Gebruikersvriendelijke CRM software die je verkoop, marketing- en service processen optimaliseert. Meer informatie over SuperOffice CRM
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Meer informatie over SuperOffice CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Gratis cloudgebaseerd CRM-systeem volledig geïntegreerd met het zakelijk telefoonsysteem van Zadarma Meer informatie over Zadarma
De cloudgebaseerde CRM-oplossing van Zadarma, ZCRM, helpt je de relatie met bestaande en potentiële klanten en partners bij te houden, je taken gemakkelijk te plannen voor dagen, maanden en jaren in de toekomst, de verkoopeffectiviteit en de prestaties van agenten te volgen, analytische rapporten te creëren en met één klik toegang te krijgen tot PBX, IVR en oproepen. Meer informatie over Zadarma

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten en team. Meer informatie over Stacker
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen. Meer informatie over Stacker

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Verkoop, factureer en plan je werk op één plek. 60.000+ ondernemers werken slimmer met Teamleaders work management software. Meer informatie over Teamleader
Een zaak runnen, het is geen evidentie. Dankzij Teamleader zeg je alle tijdrovende rompslomp vaarwel. Met onze work management software kan je verkopen, factureren en werk plannen op één plek. Resultaat: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert. Meer dan 60.000 ondernemers en hun teams behouden dagelijks de controle over hun werk met onze work management oplossingen. Van IT agencies en digitale marketeers helemaal tot loodgieters en bouwbedrijven. Meer gedaan, minder gedoe. Klinkt goed? Meer informatie over Teamleader

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Collaboratieve visuele plannings- en afsprakensoftware om alle soorten bronnen te volgen, robuust en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is gezamenlijke plannings- en afsprakensoftware die wordt gebruikt om alle soorten bronnen te beheren. Dankzij de unieke flexibiliteit kan je projecten, functies, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen in één tool, zodat je je kunt concentreren op wat er echt toe doet. Door gegevens te centraliseren worden teams efficiënter. Gebruikers kunnen overal samenwerken en hebben toegang op mobiele apparaten. Stuur e-mail-/sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Alles-in-één automatiseringstool met mogelijkheden voor sourcing, outreach, kandidaatvolgsysteem/CRM, databasebeheer en synchronisatie. Meer informatie over Jobin.cloud
Jobin.cloud is een alles-in-één automatiseringstool om mensen te vinden en te betrekken die belangrijk zijn voor je bedrijf. Importeer profielen in bulk, filter, volg en beheer ze in automatisch bijgewerkte opslagplaatsen. Kies eenvoudig de beste contactpersonen en neem in bulk contact op met automatisch samenstellende slimme velden. Wijs hen toe aan workflows en houd al je gesprekken bij met tijdlijnen, tags en notities. Laat je netwerk snel groeien met onbeperkte LinkedIn-verbindingsverzoeken en beheer je multichannel outreach-campagnes. Meer informatie over Jobin.cloud

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
MLeads is een one-stop innovatief mobiel platform met cloudtechnologie (SaaS) voor de automatisering van leadbeheer. Meer informatie over MLeads
MLeads is een one-stop innovatief mobiel platform op basis van cloudtechnologie (SaaS) voor de automatisering van leadbeheer. Leads omzetten in verkopen is ingewikkeld en moeilijk te organiseren. MLeads is gecreëerd om deze problemen op te lossen door een intuïtief ontwerp en een proces te bieden dat gemakkelijk te begrijpen en te volgen is voor verkoop- en marketingprofessionals. Het beschikt over krachtige functies zoals lead retrieval, leadonderzoek, het volgen van leads per evenement of groep, leadopvolging en meetstatistieken. Meer informatie over MLeads

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Samenwerkingsplatform ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taakbeheer. Meer informatie over Rooftop
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers: - inboxbeheer: het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails; - samenwerking: Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken; - taakbeheer: beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen. Meer informatie over Rooftop

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Chatabox is een vereenvoudigd CRM-platform voor bedrijven dat boordevol functies zit en scherp geprijsd is vanaf $ 35 Australische. Meer informatie over Chatabox
Chatabox is een cloudgebaseerde CRM die volledig schaalbaar en gebruiksvriendelijk is, met naadloze workflow- en automatiseringsfuncties om het verkoop- en leadbeheerproces te vereenvoudigen. Standaardfuncties omvatten het bijhouden en delen van e-mails met contactpersonen, bijlagen, afspraken, klantrelaties, marketing, het genereren van leads, opslag, offertes en voorstellen, facturering met aanpasbare dashboards plus een reeks andere functies vanaf $ 35 Australische. Meer informatie over Chatabox. Meer informatie over Chatabox

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Voiro bouwt inkomsteninfrastructuur voor reclame- en abonnementsgebaseerde bedrijven. Meer informatie over Voiro
Voiro bouwt de technologie die je nodig hebt om je zaken te stimuleren, zodat jij dat niet hoeft te doen. Het vereenvoudigt het werk voor mediaverkoop-, operationele en financiële teams, waardoor ze efficiënter en productiever worden. Het platform maakt snellere en betere beslissingen mogelijk binnen je teams, met een vlijmscherpe focus op gegevens. En het platform haalt scherpe inzichten uit je omzetgegevens, waardoor teams hun risico kunnen beheren, nieuwe omzetkansen kunnen vinden en sterkere, beter presterende bedrijven kunnen opbouwen. Meer informatie over Voiro

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
De CRM van de volgende generatie voor relatiegestuurde teams. Automatiseer gegevensinvoer, verzuim geen kansen en ontsluit intro's met relationele intelligentie. Meer informatie over Affinity
Affinity is de CRM van de volgende generatie, ontworpen voor relatiegestuurde sectoren. Met behulp van relatie-informatie stelt Affinity teams in staat om hun netwerk te benutten en hun volgende grote kans te vinden. Affinity optimaliseert ook de manier waarop teams relaties beheren door gegevensinvoer te automatiseren, nooit te verzuimen belangrijke contacten te leggen, en warme introducties bij belangrijke beslissers te ontsluiten. Heb je weinig tijd om je CRM handmatig te vullen? Neem je beslissingen over je deals met behulp van giswerk? Dan is Affinity voor jou. Meer informatie over Affinity

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
De op maat gemaakte Mautic CRM- en marketing automation-software van HEM helpt scholen hun marketing- en toelatingsbeheer te stroomlijnen. Meer informatie over Mautic
De op maat gemaakte Mautic CRM- en marketing automation-software van HEM is ontworpen door ervaren toelatingsprofessionals en helpt scholen om hun follow-up met potentiële leerlingen of studenten te beheren, hun digitale marketinginspanningen te schalen en te automatiseren, en aangepaste rapportage te gebruiken om hun resultaten bij te houden. Tot de functies behoren een geïntegreerde agenda, gedetailleerde contact- en gebruikersprofielen, workflowcreatie, functionaliteit voor e-mail, sms en web-bellen, aanpasbare rapportages en dashboards en nog veel meer. Meer informatie over Mautic

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
In Mind Cloud is een schaalbaar digitaal verkoopplatform gemaakt voor de productie dat CRM combineert met CPQ en handel. Meer informatie over In Mind Cloud
Stimuleer succesvolle verkoopresultaten met een slim, verbonden platform en beheer je klanten en hun behoeften via alle kanalen. Dit is jouw kans om de verkoopefficiëntie van lead-tot-bestelling te verhogen via één platform. Pijplijnbeheer, prognose en rapportage; klant 360: e-mail, gesprekken, aankoopgeschiedenis; verkoopcockpit; tools voor volledig verkoopnetwerk- en kanaalsamenwerking In Mind Cloud is een schaalbaar digitaal verkoopplatform gemaakt voor fabrikanten. Meer informatie over In Mind Cloud

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
AccelGrid is een pakket voor bedrijfsvoering dat distributie- en productiebedrijven helpt efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over AccelGrid
AccelGrid is een pakket van naadloos geïntegreerde modules met verkoop, CRM, voorraad, boekhouding, inkoop, e-commerce en meer. AccelGrid helpt bedrijven bij het elimineren van gegevensherinvoer en het verhogen van de nauwkeurigheid door middel van een geïntegreerd platform dat alle bedrijfsfuncties beheert. De oplossing is webgebaseerd en volledig aanpasbaar voor specifieke bedrijfsprocessen en workflows. AccelGrid is gebruiksvriendelijk ontworpen en kan op meerdere apparaten worden gebruikt. Meer informatie over AccelGrid

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
SmartSales is een alles-in-één app voor de buitendienst die papierwerk elimineert en vertegenwoordigers in het veld in staat stelt om meer en beter te verkopen. Meer informatie over SmartSales
SmartSales is een alles-in-één CRM voor de buitendienst die papierwerk overbodig maakt, vertegenwoordigers onderweg in staat stelt om meer en beter te verkopen, en hen tot 90 minuten per dag bespaart. - Territoriumbeheer: Prospects en klanten krijgen een geografische locatie en kunnen worden gesegmenteerd. - Consistente nauwkeurigheid: voorraden, prijzen en documenten zijn altijd up-to-date. - Blijf op de hoogte van alles: je kunt diepgaande bezoekrapporten aanpassen en genereren, maar ook beknopte notities. - Actiegericht: plaats bestellingen meteen in de app. Geen overbodige wachttijd meer. Meer informatie over SmartSales

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
E-commerce Administration Platform. Composable and Headless. Meer informatie over theshop
theshop.dev is a universal eShop admin to manage multiple sales streams from one place. Growth-friendly multistore, multidomain, multilingual and multi currency platform with strong support and integrations ready to use instantly to bring cutting edge shopping experience. Meer informatie over theshop

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Een CRM voor kleine en middelgrote bedrijven die eenvoud en aanpasbaarheid willen bij het opbouwen van relaties met klanten om meer te verkopen. Meer informatie over Evolved Metrics CRM
Evolved Metrics CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven die eenvoud en aanpasbaarheid willen bij het opbouwen van relaties met klanten, waardoor ze meer kansen krijgen. De meeste bedrijven hebben de complexe functies niet nodig waarvoor ze bij andere CRM's wel moeten betalen. Evolved Metrics is een gebruiksvriendelijk alternatief dat alles heeft wat je nodig hebt om meer te verkopen. Als een CRM de verkoopinteracties van begin tot eind verbetert, kunnen verkopers doen waar ze goed in zijn. Meer informatie over Evolved Metrics CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
ActiveCampaign CRM helpt je meer te verkopen in minder tijd door geautomatiseerde leadprioritering, taakcreatie en contactbeheer te combineren.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Sluit sneller deals met deze verfrissende nieuwe kijk op klantrelaties. Meer informatie over ActiveCampaign

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden

Kopersgids voor CRM-software

Wat is CRM-software?

Met CRM-software kunnen bedrijven hun interacties en relaties met klanten beter beheren en ondersteunen door middel van betrouwbare systemen en processen. Daarnaast kan een CRM-systeem naadloos worden geïntegreerd met organisatorische processen in marketing, verkoop en klantenservice.

Wat zijn de voordelen van CRM-software?

  • Eenvoudige toegang tot klantgegevens: CRM-software bevat een database waarin gebruikers tijdens vergaderingen of afspraken gemakkelijk klant- en prospectgegevens kunnen opzoeken. Met sommige oplossingen kunnen gebruikers ook informatie synchroniseren op meerdere apparaten, waardoor ze overal toegang hebben tot de meest actuele informatie over klanten.
  • Gestroomlijnde processen door automatisering: met CRM-software kunnen gebruikers verschillende workflows en processen met betrekking tot verkoop, marketing en klantenondersteuning standaardiseren en zo de coördinatie tussen deze teams verbeteren.
  • Bruikbare inzichten over bedrijfsprestaties en klantgedrag: leveranciers van sommige tools voor customer relationship management bieden een analysefunctionaliteit waarmee gebruikers aanpasbare dashboards en rapporten kunnen creëren op basis van klantgegevens. Deze rapporten helpen bij het segmenteren van klanten, het bijhouden van de inkomsten en het beheren van gepersonaliseerde campagnes.

Welke algemene functies heeft CRM-software?

  • Contactbeheer: het opbouwen van een doorzoekbare database met klanten- en prospectgegevens.
  • Het bijhouden van interacties: het vastleggen van gesprekken met klanten en prospects via verschillende kanalen zoals telefoon, e-mail, live chat of persoonlijk contact.
  • Leadbeheer: het bijhouden en beheren van leads gedurende de gehele levenscyclus van de klant. Dit bestaat uit het vastleggen, opslaan, distribueren, ontwikkelen, verdelen en segmenteren van leads en het beheren van de pijplijn.
  • Agenda/herinneringssysteem: het aanmaken van herinneringen over gesprekken of vergaderingen en deze synchroniseren met de agenda van de gebruiker. Een gebruiker kan ook herinneringen instellen via bureaubladmeldingen, agendameldingen, e-mails of sms-berichten.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, delen en beheren van documentatie en papierwerk.
  • Segmentatie: het opsplitsen van het klantenbestand in groepen op basis van kenmerken zoals leeftijd, geslacht, locatie en voorkeuren, om daarmee gerichte verkoop- en marketingcampagnes te creëren.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van CRM-software?

  • Soorten tools voor customer relationship management: CRM-software valt in minstens één van de drie categorieën op basis van de functionaliteiten: verkoopautomatisering, marketing automation en klantenservice en -ondersteuning. Oplossingen voor verkoopautomatisering helpen gebruikers bij het beheer van voorraden, orderverwerking en verkooprapportage. Oplossingen voor marketing automation helpen gebruikers bij het creëren en beheren van marketingcampagnes. Klantenservice software helpt bij het bijhouden en beheren van vragen van klanten. Gebruikers dienen hun behoeftes met betrekking tot CRM-systemen te evalueren en de producten die aan hun eisen voldoen op een shortlist te zetten.
  • Totale eigendomskosten: de markt wordt overspoeld door oplossingen met verschillende prijsmodellen, afhankelijk van onder andere de breedte van het functionaliteitenaanbod en de implementatiemogelijkheden. Maar deze opties verschillen ook in de totale eigendomskosten, afhankelijk van meerdere criteria zoals de implementatievorm (cloudgebaseerd versus lokaal geïnstalleerd), trainingstijd en -kosten, implementatietijd en kosten voor technische ondersteuning.
  • Opslagcapaciteit voor data: klantgegevens vormen de kern van CRM-systemen. Maar de software slaat ook andere gegevens op, zoals klantinteracties, agenda's, en statistieken over de campagneprestaties. Daarom is voldoende gegevensopslag een cruciale factor bij de aankoop van een systeem. Kopers dienen niet alleen hun huidige gegevensbehoeften te analyseren, maar ook hun toekomstige behoeften in te schatten.
  • Het gebruik van sociale CRM-software neemt toe: het gebruik van sociale media groeit sneller dan ooit. Volgens het Wereldwijd digitaal rapport 2019 zijn er momenteel ongeveer 3,5 miljard actieve gebruikers van sociale media, wat een groei van 9% op jaarbasis betekent ten opzichte van 2018. Om een strategie voor sociale media op te bouwen, kunnen kleine bedrijven sociale CRM-systemen gebruiken waarmee ze hun sociale mediakanalen kunnen beheren, marketingcampagnes kunnen uitvoeren en campagneprestaties in real time kunnen bijhouden. Met behulp van Capterra's gids voor CRM-software kun je naar software zoeken op basis van de gewenste functie, waaronder de integratie met sociale media.
  • AI is de toekomst van tools voor customer relationship management voor kleine bedrijven: kleine bedrijven zijn zich bewust van de rol die AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) kan spelen bij het verbeteren van de prestaties van CRM-systemen. Volgens een Salesforce-enquête is de kans dat snelgroeiende bedrijven uit het MKB AI gebruiken twee keer zo groot als langzaam groeiende MKB-bedrijven. Een belangrijke toepassing van AI in CRM-systemen bestaat uit chatbots: volgens een Engelstalig rapport van Capterra over technologietrends is 68% van de kleine en middelgrote bedrijven momenteel van plan chatbots te implementeren of gebruikt deze al.