CRM-systemen

Gebruik Capterra in Nederland om de beste CRM-systemen voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 85.000+ betalende klanten verspreid over 155 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
HubSpot-software voor klantrelatiebeheer (CRM) is ontwikkeld voor bedrijven die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het beheert je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf. Meer informatie over HubSpot CRM HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Met name geschikt voor e-commercebedrijven van 10-1000 werknemers. Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip. Baanbrekende functies zijn onder andere e-mailpersonalisering voor e-commerce, scores van aankoopintentie, geautomatiseerde werkstromen, sociale advertenties met de geïntegreerde aangepaste Facebook-doelgroepen van Drip, en nog veel meer. Kom meer te weten en ontvang vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Drip Ecommerce CRM Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip. Meer informatie over Drip Ecommerce CRM
monday.com, een bekroonde tool, is een ideale oplossing voor klantrelatiebeheer met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het gebruiksgemak betekent soepel instappen en een snelle acceptatie door je team. Beheer klantrelaties eenvoudig op je eigen manier met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, een aanpasbare workflow en meerdere gegevensweergaven. Bied je klanten de beste service en ervaring met een eenvoudige, maar krachtige tool waarop je kunt vertrouwen. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool, is ideaal voor klantrelatiebeheer met een uiterst veilige omgeving voor je klantgegevens. Meer informatie over monday.com
De Teamgate CRM voor de verkoop is veel meer dan alleen een database voor contactbeheer. Teamgate is complete software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om je door het volledige verkoopproces te begeleiden, van leadcapture tot het beheer van klantensucces. Met behulp van integraties met o.a. MailChimp, Freshdesk, Google Drive, OpenStreetMap en Intercom kun je elk segment van je verkooppijplijn op een tijdbesparende en methodische manier beheren. Bovendien kun je inzichtelijke analyses en rapporten gebruiken om verstandig voor de toekomst te plannen. Meer informatie over Teamgate Teamgate is de ideale, gebruiksvriendelijke software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om je verkoopproblemen rechtstreeks aan te pakken. Meer informatie over Teamgate
Teamleader helpt jou en je team slimmer te werken zodat je kleine onderneming kan opbloeien. Teamleader stelt je in staat om de leiding te nemen over de operationele hoofdzaken zodat je je kunt richten op projecten en relaties. Door online CRM, projectbeheer en facturering samen te brengen in een intuïtieve software-oplossing, stelt Teamleader je team in staat om samen te werken en je bedrijf te organiseren en uit te breiden. Meer informatie over Teamleader Teamleader verenigt CRM, projectplanning en facturering in een eenvoudige en intelligente tool en helpt bedrijven slimmer te werken. Meer informatie over Teamleader
Accelo CRM is de eenvoudigste manier voor het midden- en kleinbedrijf om al je verkoopgerelateerde communicatie op één plek te bewaren. Verenig je team door automatisch e-mails van contactpersonen, bijlagen, afspraken, notities en aangepaste velden te volgen en te delen, zodat je het volledige verkooptraject van je lead nauwkeurig kunt bekijken. Met dit slimme technologieplatform beschik je over krachtige verkoopprognoses en inzichten vanaf elke locatie en op elk apparaat. Meer informatie over Accelo Accelo CRM is de slimste verkooptool, waarbij al je verkoopgerelateerde communicatie naadloos op één plek wordt beheerd. Meer informatie over Accelo
Salesflare is de intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups, die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen waarmee je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare Salesflare is de intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups, die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles uit elk werkuur willen halen, en het is het perfecte maatje om je bedrijf nieuw leven in te blazen. Virtuagym ondersteunt alles van automatische lidmaatschapsbetalingen tot individueel ledenbeheer, en het kan opschalen om te voldoen aan de vereisten van de kleinste onafhankelijke trainer of het grootste sportschoolconglomeraat. Meer informatie over Virtuagym Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
amoCRM is 's werelds eerste door berichten aangedreven CRM. Met multichannel-communicatie kun je vanuit één app communiceren via berichten, e-mails en oproepen. Nu kan elke interactie met je klanten een persoonlijke één-op-één dialoog zijn. Bovendien zijn managers dol op de krachtige tools voor analyse, rapportage en automatisering. Het is de perfecte op berichten gebaseerde verkoopoplossing voor ondernemers en het MKB. Meer informatie over amoCRM amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website. Meer informatie over amoCRM

door In Mind Cloud

(0 beoordelingen)
Digitaliseer je verkoopprocessen van RFQ tot Bestelling met het Manufacturing Sales Platform dat CRM en CPQ-systemen combineert. - Voer complexe berekeningen uit voor engineering- of productiekosten. - Configureer, stel prijzen vast en maak offertes aan voor complete productieoplossingen met slechts een paar klikken. - Creëer nauwkeurige verkoop-BOM's, productie-BOM's en ERP-orders/offertes inclusief nieuwe materialen. - Op maat gemaakt voor fabrikanten, engineering, auto-industrie, machine-industrie, medische productie, chemische en high-tech sectoren. Meer informatie over Manufacturing X In Mind Cloud CPQ - Het verkoopplatform dat CPQ en CRM combineert voor productiebedrijven in SAP. Meer informatie over Manufacturing X
Voldoet je eenvoudige CRM-tool niet langer? Wil je een volledig overzicht van je bedrijf hebben? Scoro is software voor CRM en bedrijfsvoering waarmee bedrijven vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Je krijgt alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren: project-/werk-/taakbeheer, contactendatabase en CRM, klantenkaarten en activiteitenlogboeken, verkooppijplijn, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor CRM en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Meer informatie over Vtiger CRM Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Daylite is een CRM. Beheer klanten, leads en projecten – allemaal in één app. Hou e-mails, follow-ups, oproepen en notities bij voor elke klant, zodat je een geschiedenis hebt van alle interacties. Deel klantinformatie als een team en delegeer taken aan elkaar. Rangschik leads en klanten voor gerichte e-mailcampagnes. Bespaar tijd met e-mailsjablonen en -blasts. Integreer met Apple Mail. Blijf waar je ook bent op de hoogte van klanten op iPhone en iPad. Meer informatie over Daylite for Mac EXCLUSIEF voor MAC, iPhone en iPad. Beheer klanten, leads en projecten beter met je team. Gemaakt voor teams van 2-50 personen. Meer informatie over Daylite for Mac
GreenRope Complete CRM en marketing automation levert een uitgebreide oplossing waardoor je team meer kan doen met minder. Met verkoop, marketing en operationele activiteiten allemaal ingebouwd in hetzelfde systeem word je een slanke, gegevensgestuurde organisatie. Verbeter de samenwerking, stimuleer de verkoop, bouw betere relaties op en lever geoptimaliseerde omnichannel klantervaringen. Meer informatie over GreenRope Verkoop- en marketingoplossing die een combinatie biedt van CRM, socialenetwerk-/e-mailmarketing, taak-/projectmanagement, ticketing en enquêtetools. Meer informatie over GreenRope

door diligent technology & business consulting AG

(37 beoordelingen)
In SuiteCRM vind je een tool met een solide technische basis en een onverslaanbare prijs-prestatieverhouding. Dat komt doordat SuiteCRM licentievrij en open source is! SuiteCRM is geavanceerd en altijd innovatief dankzij continue updates en een groeiende community, en is het open source alternatief voor gevestigde (gepatenteerde) CRM-systemen. Met meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld, meer dan 900.000 downloads en een actieve community van 100.000 leden is SuiteCRM het toonaangevende open source systeem. Meer informatie over SuiteCRM SuiteCRM is het open source alternatief voor gevestigde (gepatenteerde) CRM-systemen. Meer informatie over SuiteCRM
Zakelijk telefoniesysteem zonder zware hardware en bedrading. Zadarma biedt VoIP, Cloud PBX, website-widgets, integratie met top CRM-systemen en nog veel meer. Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele telefoonnummers vanuit 90 landen over de hele wereld vanaf slechts $ 2 per maand. Meer informatie over Zadarma Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening! Meer informatie over Zadarma
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Meer informatie over Kaseya BMS Met Kaseya BMS CRM kun je al je zakelijke relaties en interacties beheren met klanten, prospects, verkopers, enz. Meer informatie over Kaseya BMS
Bpm'online CRM is een unieke synergie van een geïntegreerd CRM en intelligent BPM-platform, dat de onderlinge lijnen tussen marketing, verkoop en klantenservice verbindt. Middelgrote en grote organisaties kunnen nu op een efficiënte manier het volledige klantentraject beheren, van lead naar bestelling tot het doorlopend onderhoud van accounts. Bpm'online is alom erkend door belangrijke industrieanalisten, waaronder Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum, ISM en heeft meerdere prestigieuze prijzen ontvangen. Meer informatie over bpm'online CRM Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen. Meer informatie over bpm'online CRM
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 3,5 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is de snelstgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 3,5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering. Meer informatie over Bitrix24
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
Intelligent CRM-platform met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 vertegenwoordigers. Realtime en wereldwijd... ==> Twijfel je wie de beste vertegenwoordiger is voor de lead? Vraag het maar aan je "Digitale Sherpa", die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over Ai Field Management Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over Ai Field Management
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay. Meer informatie over EngageBay EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform. Meer informatie over EngageBay
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
De intuïtieve en betrouwbare lidmaatschap-CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Hierdoor heb je de ruimte om waardevolle relaties op te bouwen met je leden en potentiële leden, zowel individuele personen als organisaties. De aanpasbare CRM omvat een veilige AVG-conforme database, een krachtige zoekfunctie en geïntegreerde e-mailmarketing, statistieken en rapporten. Vraag vandaag nog een demo aan bij het behulpzame Britse team. Meer informatie over VeryConnect De betrouwbare CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over VeryConnect
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Geïntegreerde IP-telefonie van elke provider, oproepscripts, ingebouwde mailbox, interne en externe online messenger, aangepaste automatiseringsalgoritmen voor bedrijfsprocedures en een bibliotheek met sjabloonbedrijfsprocessen, e-mail- en sms-campagnes, taakbeheer, verkoopscripts en verkooptrechters, documentsjablonen, interne bedrijfsportal, opslag van cloudbestanden, HR-hulpmiddelen, aanpasbare rapporten en veldinstellingen, website-integratie (browseroproepen, live chat, bezoekersstatistieken) en nog veel meer. Meer informatie over APRO CRM Een complexe, ZEER AANPASBARE AUTOMATISERINGSOPLOSSING met meerdere integraties OP MAAT VOOR VERKOOPAFDELINGEN. Meer informatie over APRO CRM

door ISO Travel Solutions

(0 beoordelingen)
Emerald is een op maat gemaakte CRM-oplossing die specifiek is afgestemd op de behoeften van professionals in de toeristische sector. Het ondersteunt het hele proces van de waardeketen en dekt alle noodzakelijke klantgerelateerde activiteiten vanaf het eerste contactpunt. Het systeem is modulair en kan worden gecombineerd tot een individuele oplossing voor jouw behoeften. Het biedt centrale toegang tot alle relevante klantgegevens in één database en ondersteunt je dagelijkse activiteiten met begeleide workflows. Meer informatie over Emerald Klantrelatiebeheersysteem (CRM) voor toeristische bedrijven Meer informatie over Emerald
Sales Cloud is a customizable CRM platform that grows with you. Get real-time customer information and activity in one place, plus insights with dashboards and reports. Connect to thousands of business apps to extend your CRM to every department. Or choose Salesforce Essentials for small businesses to manage customer relationships and grow faster. It's easy to set-up, easy to use and grows with your business. Use customer insights to prioritize intelligently and spend your time where it matters. Say hello to the worlds #1 CRM platform. Manage every stage of your customer relationships across departments.
Mailchimps all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Mailchimps all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you by automatically combining your contacts, communication histories, email inboxes, and calendar appointments with over 160 SaaS business app contacts and social media connections (including Linkedin, Twitter, Facebook) into one unified team relationship manager. Nimble is the simple, smart CRM for Office 365 & G Suite that works for you -- everywhere you work.
Infusionsoft by Keap automates your sales, marketing and business processes in one place, giving you the flexibility and power you need to close more business with confidence. Easily deliver the right message to the right customer automatically through custom automations. Manage your sales process with customizable stages and workflows. Improve your sales & marketing performance with insights and reports. Infusionsoft by Keap - low-cost, powerful all-in-one CRM, sales & marketing automation platform to grow your small business.
#1 CRM Software - 100% Free Forever. Marketing 360 CRM gives you that ability to manage all your leads & customers in one place. Add as many team members as you need, create custom fields to store any contact information, assign tasks, track deals, and sales pipelines and so much more. Need help importing contacts and get live support that is included as well. #1 CRM Software For Small Business. Talk to a CRM specialists today to get started for Free. No credit card, unlimited users.
Airtable is the all-in-one collaboration platform that combines the flexibility of a spreadsheet interface with rich features like file attachments, kanban card stacks, calendars, and reporting. Airtable combines an intuitive spreadsheet interface with file attachments, kanban boards, calendars, and other powerful features.
Act! makes it easy for businesses to grow, delivering proven CRM and powerful Marketing Automationthe ultimate toolset. The Act! portfolio also includes Act! 365, purpose-built for Microsoft Office 365 users looking for simple CRM with integrated email marketing. For over 30 years, Act! has been a pioneer in the small & midsized business software market and today offers the rich functionality, unparalleled flexibility, and exceptional value that enables a perfect fit for every customer. Act! includes dynamic sales pipeline management and powerful Marketing Automation, transforming Act! into the ultimate SMB toolset.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users in a variety of industries, Insightly is a leading CRM software. Businesses use Insightly to manage contacts at every stage of the sales process, track customer relationships, monitor their sales pipeline, and more. CRM solution for growing businesses to capture new business, track post sale customer interaction, and project delivery.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
ActiveCampaign helps small and mid-sized businesses accelerate growth by combining the power of email marketing, marketing automation, and sales/CRM automation. You'll be able to create powerful automated marketing and sales processes that adapt to create happier, more loyal customers. Send newsletters, design beautiful emails, and keep in touch with your customers. Automate your marketing using customer data. Close deals faster with our refreshing new take on customer relations. ActiveCampaign combines the power of email marketing, marketing automation, and sales/CRM automation.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.

door Copper (formerly ProsperWorks)

(355 beoordelingen)
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other G Suite applications. It can be used to track many business processes including sales, partnerships, support, hiring, deal flow, and much more. Streak also includes a powerful set of email tools such email tracking, that lets you track when an email is opened. Streak is the only CRM integrated entirely within your Gmail inbox, and works alongside all your other G Suite applications.
Nutshell is the sales teams essential CRM. Move faster, work smarter, and close more deals with best-in-class tools, time-saving integrations, sales automation, and world-class live support. We love sales teams and sales teams love Nutshell. Don't take it from us, take it from thousands of companies growing every day with Nutshell. We just need a CRM that gets it and does it right, and that's Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang. Sophisticated enough for any business, simple enough for any user, Nutshell is the sneaky powerful CRM sales teams actually love.
Odoo is a fully integrated and customizable open-source suite of business applications including Sales, CRM, Project Management, Manufacturing, Inventory, Accounting and other business needs all in one software solution. Odoo was designed to meet the needs of companies of all sizes and budgets. Every module is interconnected to provide an integrated experience from app to app, and users can automate many processes that would otherwise require manual inputs into multiple applications. Open Source set of integrated business apps for CRM, POS, Website, eCommerce, Sales, Accounting, Warehouse, HR, Project, and Marketing.
Deployed by 2 million individuals in over 120 countries, and PC Mag Business Choice Best CRM Software Award for the fourth year running, the only CRM software that readers would strongly recommend to their peers. Sugar is for the disruptors, the innovators and the visionaries. Sugar offers an industry-leading customer experience, a simple interface and an intuitive customization platform. Sugar helps sales, marketing and service teams to reach their full potential in everything they do.
MET NAME GESCHIKT VOOR 1-20 GEBRUIKERSACCOUNTS - Less Annoying CRM is een eenvoudige tool voor klantrelatiebeheer die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
With offices in Canada, England, and Australia, as well as business partners in the United States and around the world, Maximizer has helped over 120,000 companies increase sales, build relationships, and boost their bottom line. Maximizer CRM comes loaded with features, all at one simple price. We include modules for Sales, Marketing and Customer Support, as well as must-haves such as customization and mobile access. 30-day Free Trial, and a money back guarantee! Maximizer isn't just another CRM software provider. We provide companies with a competitive advantage proven around the world!
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Nextiva Service CRM is a multi-channel customer support and customer experience software that allows agents to help customers over multiple communication channels, managing all their interactions in one place. With Artificial Intelligence tools, an intuitive rules engine, and database builder, businesses can automate workflows to save time and effortlessly gain insights from the data. Comprehensive experience scoring and patented SmartTopic technology give companies a holistic view of customers. Nextiva Service CRM is a multi-channel customer support software that allows agents to manage all customer interactions in one place.
Improve your team's accountability and productivity with flexible CRM that matches your sales process exactly. Track tasks, leads, and opportunities in real time. Built-in mobile forms and workflows keep everything moving, trigger-based actions make your team more productive, and automated reporting keeps your stakeholders in the know. Find out why more than 50 of the Fortune 100 trusts Quick Base. Improve your team's accountability and productivity with flexible CRM that matches your sales process exactly.
BigContacts is the #1 rated all-in-one Contact Management & Email Marketing Solution based on ease of implementation. (Source: G2 Crowd). Upgrade to a paid account THIS MONTH and get a 20% discount for the life of the account PLUS we'll train your team at NO additional charge! Use this code to lock in this great offer - 20%LIFETIMEDISCOUNT We're unlocking the potential of every small business with an affordable and easy-to-use solution. Plans starting at only $5 per user - per month! Affordable Contact Management/ Email Marketing Solution for Small Business. Capture more leads. Convert more sales. Retain Customers.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
NetSuites CRM+ is a complete, front-office solution that unlocks a real-time, 360-degree view of your customers. CRM+ seamlessly integrates your customer-focused activities with accounting, e-commerce, warehousing and shipping applications to support your entire sales process and customer life cycle starting from a lead, and progressing through opportunity, sales order, fulfillment, renewal, upsell, cross-sell and support. NetSuite CRM+ delivers your business with powerful front-office capabilities in a single, cloud-based CRM solution.
Franchise development requires a little bit of art, a little bit of science. Keep franchisee candidates engaged through the entire development process. With the right technology, you will attract the right candidates for your brand and vastly improve your efficiency and close ratio. FranConnect Sky Sales is that technology -- a comprehensive CRM built exclusively for you, the franchise development executive. Increase Franchise Growth with a Development CRM Built Exclusively for Franchising
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Meet Thryv, the customer relationship management (CRM) software built for small business. Thryvs CRM gives you in-depth insights into customer data and detailed customer profiles that include contact info, appointment history, unique preferences, and personal notes. Use this information to send targeted text and email communications that keep them coming back again and again. Customer relationship management software built for small business
The easiest way to nurture prospects into customers. Capture leads on your website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your sales team through the built-in CRM. Efficiently manage sales and marketing campaigns and workflows. Expensive, robust tools are overkill for smaller businesses. Hatchbuck has the core tools you need, without expensive bells & whistles that just distract. Hatchbuck is CRM and marketing automation software that makes it easy to nurture prospects and customers and drive more sales.
Using AI, Veloxy gets sales teams to engage in Salesforce, log activities and update their pipeline on the go. Sales management get better forecasts and visibility into what (calls, emails, activities, etc) drive sales. Connect your Salesforce and Outlook/Office365 or GMail with Veloxy and track emails (single or bulk), activities, leads and contacts, all in one place. Focus on productive sales activities, while an AI based Virtual Assistant takes care of everything behind the scene. Improve Salesforce engagement and keep focus on what drives the pipeline while an AI based Virtual Assistant takes care of everything.
Close is a sales productivity platform built to help you close more deals. With built-in calling, SMS, and emailyour team can communicate with prospects and customers all in one place. Its an all-in-one platform which you can use standalone without needing any other sales emails tools or calling products. Close is cloud-based, affordable, easy to learn and comes with straight-forward pricing, which makes it the perfect fit for small and midsize businesses. Plans start at $65/user/month. With built-in calling, SMS, & email in one platform, Close can help you close more deals. Try free: https://app.close.com/signup/
Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface. With its uniform navigation and visual approach, users can learn the system quickly which drives high adoption rates and faster ROI. Plus users can easily customize what they see to make the system their own. Pipeliners administration backend is also visual and easy to use with drag n drop, in-line editing and other non-technical tools plus Pipeliner has the marketing leading Mobile CRM app included. Pipeliner CRM drives exceptional user engagement through its sales-friendly interface resulting in high adoption rates and faster ROI.
Join tens of thousands of small businesses managing follow ups with a simple CRM that's been helping people get back to what they love for 10 years. Other tools are too cumbersome or require too many steps. Highrise is the just right, more thoughtful way to track leads, manage follow ups, and build relationships. Start with a free no risk 30 day trial - follow up, close deals, and spend the rest of your day doing the things only you can do. Simple cloud based CRM to keep track of the leads, conversations, follow ups, and tasks that are the lifelines of your business.
Zendesk Sell is sales CRM software that helps you win more deals. With a powerful all-in-one sales platform that increases adoption and data capture among reps, Zendesk Sell provides sales leaders with the actionable, quantifiable insights they need to accelerate performance and grow revenue in a way that's measurable, repeatable and scalable. The Zendesk team will get you up and running immediately, with 70% of Zendesk Sell customers up and running in 7 days or less. Zendesk Sell is sales CRM software built to improve sales productivity, processes and predictability.
Robust ticketing and invoicing system, CRM, POS, and marketing platform for repair shops. Robust ticketing and invoicing system, CRM, POS, and marketing platform for repair shops.
The best CRM Add-in for Outlook, available now on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects and Mail Merges. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. CRM Add-in for Outlook that helps manage Contacts, Sales, Projects and Mail Merges. Available now on iOS / Android.
kvCORE is an all-inclusive real estate platform for the modern brokerage. The lead engine helps you get high-quality leads and the Smart CRM nurtures those leads until they are ready to buy. Our business analytics lets you know which efforts are giving you the best results. Reports allow insight into traffic, marketing, lead-gen, behavior, agent accountability, profitability and more. kvCORE is truly built to power your entire business on one platform. The first scalable, all-inclusive, platform for the modern brokerage. kvCORE is built to power your entire business on one platform.
Workbooks' web-based CRM and business solutions provide you with the tools you need to accelerate growth, automate business processes, reduce operational costs and improve customer support. Our technology extends beyond sales, marketing and customer support to include order management, order fulfillment, invoicing and customer support. Its cloud-based, easy to use and competitively priced. Find out why we have won #1 CRM Product of The Year. Online, easy-to-use software to support the business lifecycle, including sales, marketing, customer support & sales order processing.
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Vereenvoudigt je dagelijkse werk met je klanten. Meest gebruiksvriendelijke CRM-software op de markt.
Contactually's software makes it simple to stay engaged with every part of your network. You simply categorize your key contacts into Buckets, and your Contactually account will take care of the rest. That means no more worrying about who to follow-up with today, how any prior interactions went, or what to say to break the ice. With regular follow-up like this, you'll soon realize you have fewer cold, forgotten connections, and more warm, engaged relationships that are thinking of you wh Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's.
With integrated CRM, projects, billing, help desk, reporting and collaboration, WORK[etc] is the all-in-one cloud-based software solution to manage your growing business. WORKetc goes beyond what the average CRM can do by letting you manage and track all aspects of the entire customer lifecycle. WORK[etc] is there every step of the way -- from the initial sale through to quotes, projects, product delivery, invoicing, customer support, and that all-important follow up sale. CRM, projects, billing, helpdesk & more in the single online platform. Gmail, Outlook, Xero & Quickbooks integrations.
Organize, Prioritize, and Automate your business with PlanPlus Business Edition. Online Business CRM makes it easy to manage customers, contacts, sales opportunities, leads, marketing campaigns, projects, documents, individual and group calendaring, task management, planning and goal setting. This CRM has one of the best task management systems featuring the A-B-C-1-2-3 Franklin methodology. CRM Software with the Personal Productivity Advantage
Run your own branded loyalty program! You get an advanced rewards program with incentive campaigns and built-In multi-channel communication with autopilot operation. Recognize customers for purchases and/or visits, increase customer retention and foster growth. This is NOT a community program; you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available. Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.
Avidian transforms Microsoft Outlook into a Customer Relationship Management solution that sales and business teams actually use. Redundant data-entry, time away from selling, and lack of user adoption all lead to CRM failure. Why not combine the familiarity and ubiquity of Microsoft Outlook with a CRM? Avidian enables businesses to stay focused and in control of their data entry, while capturing whats needed to manage customers and grow the business. Avidian transforms Microsoft Outlook into a Sales Pipeline Management and Customer Relationship Management tool for sales teams.
LinkPoint Connect streamlines data entry and access by enabling users to instantly view CRM data within Microsoft Outlook and IBM Notes. Record emails, create new contacts, & sync content to the CRM from the email client. View contact, lead, and opportunity, data or record inbound/outbound emails to the CRM. Sync contacts, calendars, & tasks and work with custom objects. Integration available for Salesforce, Microsoft Dynamics CRM, and a variety of platforms built on Salesforce. Streamline CRM productivity - view, create, sync Salesforce and Microsoft Dynamics CRM data with Outlook or IBM Notes.
SalesNOW is the Mobile & Online CRM that your sales team will love!! Our award-winning CRM is designed to make you and your sales team significantly more productive, whether you run a small business or an enterprise sales team. And best of all, our SalesNOW Success Team will work with you to configure SalesNOW to best meet your business needs, import your data, train your team - all at no charge. And then we'll give you 30 days to put SalesNOW to the test. Phone & email support is always free. SalesNOW is the Mobile & Online CRM Your Sales Team Will Love!! Designed to help your team to sell more, sell faster and work anywhere.
We believe that software should be a one time cost. InfoFlo includes FREE Life-Time Updates, No Monthly Fees, and is an affordable $99 ONE-TIME cost per user! Infoflo is an easy to use CRM that is perfect for managing customer relationships and includes the most robust Outlook sync on the market! It is a fully integrated contact, relationship, email, calendar, document, sales, task management solution and VoIP. It includes a Quick Books, Outlook and Google Sync. Most affordable complete CRM on the market. One time $99 cost per user. Very easy to use with optional add-ons for a tailored package
Sales and marketing. Two sides of the same coin, now on the same page. Ditch the pre-packaged, one-size-fits-all software and build a fully customizable CRM solution that meets your business exact needs then grows and evolves along with you. Every thing in one place, so alignment is a cinch, and you can trigger notifications and workflows with clicks instead of code. Plus, your team can easily tap into CRM records from any device, so you can close that next deal even when you're on the go. Bring your company into the 21st century by transforming outdated sales docs into a powerful, centralized, online CRM.
Industry specific on demand CRM that comes with contextual intelligence, adaptive business planning, and analytics. This solution supports cloud integration with Outlook and mobile devices, as well as sales and marketing applications. Choose between multi-tenancy or single-tenancy options. Integrated CRM solution that includes a set of applications that give you information-driven sales, service, and marketing.
Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling van kleine en middelgrote bedrijven en is gecreëerd door verkopers op basis van 40 jaar verkoopervaring en onderzoek. Het helpt je de productiviteit van je team en de uitvoer van je pijplijn te maximaliseren met een platform dat elke stap van het verkoopproces ondersteunt. Vanaf een eerste e-mail of telefoongesprek met je prospect tot het punt waarop de deal is gewonnen. Platformax is gebruiksvriendelijk en de simpele interface helpt je om je te concentreren op zinvol werk en meetbare resultaten. Platformax is een CRM voor de verkoopafdeling waarmee bedrijven effectieve en schaalbare processen voor hun verkoopteams kunnen organiseren.
Streamline your operations and grow your practice with this CRM and client intake solution for lawyers. Streamline your operations and grow your practice with this CRM and client intake solution for lawyers.
NetHunt is a smart CRM for Gmail and Google Apps users. It turns emails into the CRM records to let you manage your business using only the Gmail inbox. This smart inbox can be used to empower salespeople, provide them with relevant customer and lead data inside every email, allows project managers to use Gmail as their ultimate tool for work, organize customer support, streamline your human resource management procedures and carry out marketing campaigns with mass mailing and email tracking. Smart CRM system for Gmail and Google Apps for managing business processes and interactions without leaving the inbox.
SalesNexus is CRM and Marketing Automation all in one easy to use solutions, designed by salespeople, for salespeople. SalesNexus is easy to tailor to your unique business processes and allows salespeople to manage more relationships by automating on-going engagement campaigns. Create automated processes for generating new leads, responding to website leads, managing prospects and upselling clients. Every time a customer engages with your emails, sales is alerted to respond instantly. CRM and Marketing Automation all in one easy to use solution. Automate and manage sales and marketing thru the entire funnel.
Claritysoft CRM's unique blend of simplicity, utility, and flexibility delivers powerful marketing automation, sales automation, customer service tools and much more in an intuitive, completely customizable interface. Claritysoft was designed with considerable focus on usability, and built to enhance the user experience and maximize user adoption. Claritysoft CRM gives you enterprise power and functionality at a fraction of the cost. Powerful. Intuitive. Customizable. Claritysoft CRM is designed to be easy to use without sacrificing power and functionality.
A CRM designed specifically for QuickBooks users, Method streamlines your business from lead to repeat and anything in between. #1 rated CRM by QuickBooks users, Method empowers thousands of SMBs that have outgrown their processes by streamlining their operations and increasing their sales. Unlike other CRMs, the combination of Methods deep QuickBooks sync and no-code customization engine enables businesses to achieve their optimal workflows. #1 rated CRM by QuickBooks users, Method streamlines your business from lead to repeat and anything in between.
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to engage with your customers post-purchase to create advocates and get more reviews online. Integrate NiceJob with your CRM to see who your biggest fans are to identify and nurture opportunities for repeat business. Or, use NiceJob as a lite CRM to manage your leads and customers. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. ----> Try it free at get.nicejob.co <---- ----> NiceJob is the easiest way to engage with your customers post-purchase to create advocates and get more reviews online.
Our mission at Gold-Vision is to provide businesses with simple-to-use, intuitive CRM solutions that make a real difference and deliver great value-for-money. Improve team performance and increase revenue with a system that is backed by support from a knowledgeable, in-house team of CRM and business experts. Let Gold-Vision CRM help your mid-market businesses do business, better. Gold-Vision CRM is an affordable, integrated, fully-customisable Sales & Marketing Automation platform for mid-market businesses.
1CRM enables businesses to create long-lasting customer relationships with the most intuitive, customizable and cost-effective customer relationship management (CRM) solution on the market. By focusing on a comprehensive and easy to customize CRM solution, 1CRM is putting tailored-fit CRMs within reach of businesses everywhere. 1CRM stands out for its inclusion of Order Management, Service Management and Project Management within its CRM framework - including timesheets and expense reports. The most intuitive, customizable and cost-effective customer relationship management (CRM) solution on the market.
Blitz Sales Software allows your business to close more deals with their clients by automating follow-up sales activities. Using Automation within Blitz, automatic emails and scheduled follow-ups can be created or sent on behalf of staff to stay on top of existing clients. By using Blitz, sales teams can 1) segment and tag clients to focus on high probability cross-sell and up-sell activities, 2) receive and make phone calls using VoIP and 3) send drip emails and schedule calendar reminders. Track your leads and deals. Monitor the process of your leads through the sales process. Free 30-day trial account!
AddressTwo is a simple CRM system specially designed for the needs of small businesses. As an all-in-one solution, AddressTwo combines both the relational, out-bound selling tools such as contact management, tasks, and follow-up tracking with the marketing tools such as email marketing, inbound capturing through webforms, and autoresponders. Use marketing analytics to see who your most engaged leads are at any time and then follow up. CRM designed for small businesses to track key relationships that grow your business.
YetiForce helps companies best utilize free professional open source CRM to lower costs and improve performance throughout the entire communication structure. We offer an opportunity to divert the costs of expensive licenses towards custom built systems tailored exactly to your specifications. In 2017, YetiForce was named #1 Most Affordable CRM Software in Capterra's ranking. There were more than 500 different CRM applications listed, but YetiForce was chosen as the Number 1. An open sourced CRM system, featuring customized solutions with a wide range of configuration tools and user-friendly interface.
Over 15,000 small and medium sized companies across the globe use Sage CRM every day to accelerate sales, drive business productivity and make every customer interaction count. It is used by enterprising, growing companies seeking new ways to interact with customers, leverage the power of social media and take advantage of the latest mobile developments to further grow their business. Cloud and on-premise customer relationship management software for sales, marketing and customer service.
Mission Suite is a CRM and marketing automation platform that helps business owners, sales people and sales teams book more sales appointments and close more business using automation. We combine a easy to use contact database, task and opportunity management and powerful email and task automation to ensure that you never lose a deal because you forgot to follow up or it slipped through the cracks. Simply put, Mission Suite uses automation to drive your pipeline and help you close deals. Mission Suite is an easy to use CRM and marketing automation platform that uses automation to drive your pipeline and close deals.
Salesmate helps businesses close more deals faster. Our easy to use interface and automated workflows lets your sales team focus on the right deals at the right time. Never miss a beat and start closing more deals. Give us a free test ride today and our friendly staff is ready to help you! An intelligent sales CRM that helps sales reps be more productive, increase their sales, and engage clients.
TRACK offers hospitalitys next generation Cloud CRM solution, designed by leading hoteliers featuring best-in-class guest relationship management, revenue generation, and communication automation. Capture all guest and contact information and sync this data in real time with your property management software, turning guest data into revenue and a better overall experience for your travelers. TRACK CRM features best-in-class guest relationship management, revenue generation, and communication automation.