Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie CRM-software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
316 resultaten
HubSpot CRM heeft alles wat je nodig hebt om betere relaties met leads en klanten te organiseren, bij te houden en op te bouwen. Meer informatie over HubSpot CRM
HubSpot-software voor klantrelatiebeheer (CRM) is ontwikkeld voor bedrijven die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het beheert je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
NetSuite CRM biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over NetSuite
Het eerste en laatste bedrijfssysteem dat je ooit nodig zult hebben. NetSuite biedt een naadloze stroom van informatie gedurende de hele levenscyclus van de klant - van lead tot kans, verkooporder, uitvoering, verlenging, upselling, cross-selling en ondersteuning. Het integreert belangrijke klantstatistieken met financiële gegevens in één uniform systeem om je end-to-end zichtbaarheid in het bedrijf te geven, zodat je complexe uitdagingen kunt omzetten in slimme oplossingen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Lime CRM is een gebruiksvriendelijke CRM die is aangepast aan de behoeften van je marketing-, verkoop- en klantenserviceteams voor een gemakkelijkere werkdag. Meer informatie over Lime CRM
Lime CRM is een visuele en gebruiksvriendelijke CRM die de werkdag vereenvoudigt voor teams in de marketing, verkoop en klantenservice. Lime CRM bewaart je klanten, deals en campagnes op één plek en stelt je in staat om al je klantgegevens niet alleen te beheren en bij te houden, maar er ook gebruik van te maken. Met slimme add-ons en integraties met je andere IT-systemen voorkom je dubbel werk en kun je je in plaats daarvan concentreren op het belangrijkste: het bieden van uitzonderlijke klantervaringen. Gehost of op je eigen server. Meer informatie over Lime CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Perfect voor eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams in alle sectoren wereldwijd. Het werkt goed samen met account- en klantbeheer. Meer informatie over monday sales CRM
monday sales CRM is een volledig aanpasbare CRM zonder code, perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven, gebouwd bovenop Work OS van monday.com. Het wordt de CRM zonder de frustratie genoemd en verwerkt alle verkoopprocessen en klantcommunicatie op één plek. Van het vastleggen van leads, het beheren van contactgegevens, het volgen van deals of het samenwerken tussen afdelingen, met monday sales CRM kun je het allemaal beheren. Je kunt ingebouwde automatiseringen gebruiken of eenvoudig je eigen automatisering creëren om elk handmatig werk te stroomlijnen, zodat je meer tijd kunt besteden aan de verkoop. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Al jouw informatie op één centrale plek met de CRM- en projectsoftware van Simplicate. Creeër de meest efficiënte flow in jouw bedrijf, van eerste klantcontact tot en met factuur. Meer informatie over Simplicate
Vergroot jouw succes door realtime klantinzicht, efficiënter werken en tot 80% sneller te factureren. Met de online CRM-software van Simplicate breng je al jouw informatie samen op één centrale plek. Koppel eenvoudig jouw applicaties en ervaar een ongekende flow in je bedrijf. Van het beheren van klantinformatie en volgen van salestrajecten, tot aan projectmanagement, planning, urenregistratie en facturatie. Ervaar de kracht van eenvoud en ontdek waarom meer dan 1.300 dienstverleners vertrouwen op onze alles-in-één oplossing. Meer informatie over Simplicate

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Stroomlijn je verkoop-, marketing- en serviceprocessen en beheer een compleet klantentraject op één Creatio-platform. Meer informatie over Creatio CRM
Bpm'online CRM is een unieke synergie van een geïntegreerd CRM en intelligent BPM-platform, dat de onderlinge lijnen tussen marketing, verkoop en klantenservice verbindt. Middelgrote en grote organisaties kunnen nu op een efficiënte manier het volledige klantentraject beheren, van lead naar bestelling tot het doorlopend onderhoud van accounts. Bpm'online is alom erkend door belangrijke industrieanalisten, waaronder Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum, ISM en heeft meerdere prestigieuze prijzen ontvangen. Meer informatie over Creatio CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van deals via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer leads. Meer informatie over Vtiger CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 8 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 16 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Odoo CRM is volledig te integreren met andere Odoo-apps. Meer informatie over Odoo
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren. Met Odoo CRM krijgen gebruikers meer leads en kunnen ze telefoongesprekken en vergaderingen opvolgen. Verkoopteams kunnen de kwaliteit van hun leads analyseren, snellere beslissingen nemen en tijd besparen door e-mails van alle contacten rechtstreeks in de toepassing te integreren. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Gebruikersvriendelijke CRM software die je verkoop, marketing- en service processen optimaliseert. Meer informatie over SuperOffice CRM
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Meer informatie over SuperOffice CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket. Meer informatie over InfoFlo
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Verkoop, factureer en plan je werk op één plek. 60.000+ ondernemers werken slimmer met Teamleaders work management software. Meer informatie over Teamleader
Een zaak runnen, het is geen evidentie. Dankzij Teamleader zeg je alle tijdrovende rompslomp vaarwel. Met onze work management software kan je verkopen, factureren en werk plannen op één plek. Resultaat: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert. Meer dan 60.000 ondernemers en hun teams behouden dagelijks de controle over hun werk met onze work management oplossingen. Van IT agencies en digitale marketeers helemaal tot loodgieters en bouwbedrijven. Meer gedaan, minder gedoe. Klinkt goed? Meer informatie over Teamleader

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Collaboratieve visuele plannings- en afsprakensoftware om alle soorten bronnen te volgen, robuust en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is gezamenlijke plannings- en afsprakensoftware die wordt gebruikt om alle soorten bronnen te beheren. Dankzij de unieke flexibiliteit kan je projecten, functies, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen in één tool, zodat je je kunt concentreren op wat er echt toe doet. Door gegevens te centraliseren worden teams efficiënter. Gebruikers kunnen overal samenwerken en hebben toegang op mobiele apparaten. Stuur e-mail-/sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor het beheer van de levenscyclus van klantrelaties die is gebouwd op een omnichannel-platform.
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Belangrijke functies omvatten contactbeheer, verkooptrechters, pijplijnbeheer, workflowautomatisering, AI-aangedreven gespreksassistent, taakbeheer, beheer van marketingcampagnes, verkoopprognoses, klantenservice, voorraadbeheer, rapportage en analyse, en het is naadloos te integreren met meer dan 500 populaire zakelijke apps in één bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Zendesk Sell is een CRM-systeem waarmee je meer deals kunt sluiten.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten.
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
ActiveCampaign CRM helpt je meer te verkopen in minder tijd door geautomatiseerde leadprioritering, taakcreatie en contactbeheer te combineren.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Sluit sneller deals met deze verfrissende nieuwe kijk op klantrelaties. Meer informatie over ActiveCampaign

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Sendinblue biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Sendinblue wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier! Meer informatie over Sendinblue

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Populairste CRM-software voor kleine bedrijven. Praat vandaag nog met een CRM-specialist om gratis aan de slag te gaan. Geen creditcard, onbeperkt aantal gebruikers.
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
SharpSpring biedt krachtige, flexibele marketing automation met volledig geïntegreerd CRM en management binnen social media voor bureaus en het MKB.
SharpSpring is een uitgebreid platform voor omzetgroei, met functies voor verkoop- en marketing automation. Het is een zeer flexibel platform en biedt krachtige, op gedrag gebaseerde e-mailmarketing, native of externe CRM-integratie, tools voor social management, bestemmingspagina- en blogbouwers, universele CMS-compatibiliteit en integratie met honderden apps. SharpSpring kost doorgaans minder dan 1/3 van de kosten van andere platforms en biedt marketingbureaus een speciaal partnerprogramma. Meer informatie over Lead Gen & CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Meer informatie over Act!

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Meer dan 80.000 e-commercewinkels gebruiken de alles-in-één e-mailmarketingtool van Omnisend voor een eenvoudige ontwikkeling van leads en moeiteloze toegang tot alle relevante klantgegevens.
Het complete platform voor marketing automation van Omnisend heeft alles om je online bedrijf op te schalen. Dit omvat een krachtige CRM-oplossing die je klantgegevens automatisch verzamelt, analyseert en gebruikt om zeer gepersonaliseerde campagnes te maken. Krijg volledig inzicht in elk klantentraject en gebruik speciale e-commerce-tools die leads ontwikkelen en loyaliteit opbouwen. Combineer e-mail, sms en push voor een pakkende ervaring. Integreert moeiteloos in één klik met Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix en meer. Meer informatie over Omnisend

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
CRM-oplossing voor groeiende bedrijven om nieuwe klanten te werven, klantinteractie na de verkoop te volgen en projecten op te leveren.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Met meer dan 1,5 miljoen gebruikers in verschillende sectoren is Insightly toonaangevende CRM-software. Bedrijven gebruiken Insightly om contacten in elke fase van het verkoopproces te beheren, relaties met klanten bij te houden, hun verkooppijplijn te bewaken en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven. 100% aanpasbaar. Beheer van de verkooppijplijn.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en geeft verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDeals is ontworpen rond een gebruiksvriendelijke en aanpasbare gebruikerservaring, verkoopgerichte functies en toonaangevende klantenservice en service. Momenteel gebruiken meer dan 18.000 gebruikers in 60 landen PipelineDeals om zicht te krijgen op hun verkooppijplijn, waardoor ze zakelijke kansen kunnen versnellen en meer deals kunnen sluiten. Meer informatie over Pipeline

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen. Meer informatie over Wise Agent

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
MET NAME GESCHIKT VOOR 1-20 GEBRUIKERSACCOUNTS - Less Annoying CRM is een eenvoudige tool voor klantrelatiebeheer die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Maximaliseer automatisch de openingspercentages voor nieuwsbrieven met het SendPulse AI-platform.
SendPulse is een geïntegreerd berichtenplatform met het "kunstmatige intelligentie"-systeem en personalisatie om klantenservicemedewerkers bovenmenselijk te maken, waardoor gebruikers met alle apparaten kunnen communiceren via e-mail, sms, webpush, SMTP enz. Klanten die SendPulse Al gebruiken, zien regelmatig een toename van 50% tot 100% in de betrokkenheidsstatistieken, inclusief klikfrequenties, paginaweergaven, tijd doorgebracht op de site en conversies. Meer informatie over SendPulse

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Software voor customer relationship management, ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de CRM-software (customer relationship management) die is ontworpen voor kleine bedrijven. De CRM van Thryv geeft je diepgaande inzichten in klantgegevens en gedetailleerde klantprofielen met contactgegevens, afsprakengeschiedenis, unieke voorkeuren en persoonlijke aantekeningen. Gebruik deze informatie om doelgerichte sms- en e-mailberichten te verzenden waardoor je klanten steeds weer terugkomen. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen. Het kan worden gebruikt om een groot aantal bedrijfsprocessen bij te houden, waaronder verkoop, partnerschappen, ondersteuning, in dienst nemen, dealflow en nog veel meer. Streak bevat ook een krachtige set e-mailtools, zoals e-mailtracering, waarmee je kunt bijhouden wanneer een e-mail wordt geopend. Meer informatie over Streak

Functies

  • Contactenbeheer
  • Interne chatintegratie
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Territoriumbeheer
  • Taakbeheer
  • Marketingautomatisering
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Interactie bijhouden

Kopersgids voor CRM-software

Wat is CRM-software?

Met CRM-software kunnen bedrijven hun interacties en relaties met klanten beter beheren en ondersteunen door middel van betrouwbare systemen en processen. Daarnaast kan een CRM-systeem naadloos worden geïntegreerd met organisatorische processen in marketing, verkoop en klantenservice.

Wat zijn de voordelen van CRM-software?

  • Eenvoudige toegang tot klantgegevens: CRM-software bevat een database waarin gebruikers tijdens vergaderingen of afspraken gemakkelijk klant- en prospectgegevens kunnen opzoeken. Met sommige oplossingen kunnen gebruikers ook informatie synchroniseren op meerdere apparaten, waardoor ze overal toegang hebben tot de meest actuele informatie over klanten.
  • Gestroomlijnde processen door automatisering: met CRM-software kunnen gebruikers verschillende workflows en processen met betrekking tot verkoop, marketing en klantenondersteuning standaardiseren en zo de coördinatie tussen deze teams verbeteren.
  • Bruikbare inzichten over bedrijfsprestaties en klantgedrag: leveranciers van sommige tools voor customer relationship management bieden een analysefunctionaliteit waarmee gebruikers aanpasbare dashboards en rapporten kunnen creëren op basis van klantgegevens. Deze rapporten helpen bij het segmenteren van klanten, het bijhouden van de inkomsten en het beheren van gepersonaliseerde campagnes.

Welke algemene functies heeft CRM-software?

  • Contactbeheer: het opbouwen van een doorzoekbare database met klanten- en prospectgegevens.
  • Het bijhouden van interacties: het vastleggen van gesprekken met klanten en prospects via verschillende kanalen zoals telefoon, e-mail, live chat of persoonlijk contact.
  • Leadbeheer: het bijhouden en beheren van leads gedurende de gehele levenscyclus van de klant. Dit bestaat uit het vastleggen, opslaan, distribueren, ontwikkelen, verdelen en segmenteren van leads en het beheren van de pijplijn.
  • Agenda/herinneringssysteem: het aanmaken van herinneringen over gesprekken of vergaderingen en deze synchroniseren met de agenda van de gebruiker. Een gebruiker kan ook herinneringen instellen via bureaubladmeldingen, agendameldingen, e-mails of sms-berichten.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, delen en beheren van documentatie en papierwerk.
  • Segmentatie: het opsplitsen van het klantenbestand in groepen op basis van kenmerken zoals leeftijd, geslacht, locatie en voorkeuren, om daarmee gerichte verkoop- en marketingcampagnes te creëren.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van CRM-software?

  • Soorten tools voor customer relationship management: CRM-software valt in minstens één van de drie categorieën op basis van de functionaliteiten: verkoopautomatisering, marketing automation en klantenservice en -ondersteuning. Oplossingen voor verkoopautomatisering helpen gebruikers bij het beheer van voorraden, orderverwerking en verkooprapportage. Oplossingen voor marketing automation helpen gebruikers bij het creëren en beheren van marketingcampagnes. Klantenservice software helpt bij het bijhouden en beheren van vragen van klanten. Gebruikers dienen hun behoeftes met betrekking tot CRM-systemen te evalueren en de producten die aan hun eisen voldoen op een shortlist te zetten.
  • Totale eigendomskosten: de markt wordt overspoeld door oplossingen met verschillende prijsmodellen, afhankelijk van onder andere de breedte van het functionaliteitenaanbod en de implementatiemogelijkheden. Maar deze opties verschillen ook in de totale eigendomskosten, afhankelijk van meerdere criteria zoals de implementatievorm (cloudgebaseerd versus lokaal geïnstalleerd), trainingstijd en -kosten, implementatietijd en kosten voor technische ondersteuning.
  • Opslagcapaciteit voor data: klantgegevens vormen de kern van CRM-systemen. Maar de software slaat ook andere gegevens op, zoals klantinteracties, agenda's, en statistieken over de campagneprestaties. Daarom is voldoende gegevensopslag een cruciale factor bij de aankoop van een systeem. Kopers dienen niet alleen hun huidige gegevensbehoeften te analyseren, maar ook hun toekomstige behoeften in te schatten.
  • Het gebruik van sociale CRM-software neemt toe: het gebruik van sociale media groeit sneller dan ooit. Volgens het Wereldwijd digitaal rapport 2019 zijn er momenteel ongeveer 3,5 miljard actieve gebruikers van sociale media, wat een groei van 9% op jaarbasis betekent ten opzichte van 2018. Om een strategie voor sociale media op te bouwen, kunnen kleine bedrijven sociale CRM-systemen gebruiken waarmee ze hun sociale mediakanalen kunnen beheren, marketingcampagnes kunnen uitvoeren en campagneprestaties in real time kunnen bijhouden. Met behulp van Capterra's gids voor CRM-software kun je naar software zoeken op basis van de gewenste functie, waaronder de integratie met sociale media.
  • AI is de toekomst van tools voor customer relationship management voor kleine bedrijven: kleine bedrijven zijn zich bewust van de rol die AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) kan spelen bij het verbeteren van de prestaties van CRM-systemen. Volgens een Salesforce-enquête is de kans dat snelgroeiende bedrijven uit het MKB AI gebruiken twee keer zo groot als langzaam groeiende MKB-bedrijven. Een belangrijke toepassing van AI in CRM-systemen bestaat uit chatbots: volgens een Engelstalig rapport van Capterra over technologietrends is 68% van de kleine en middelgrote bedrijven momenteel van plan chatbots te implementeren of gebruikt deze al.