Nederland Lokale producten weergeven
216 resultaten
SysAid helpt IT slimmer te werken, niet harder, met helpdeskautomatisering op basis van een decennium aan AI-informatie. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over SysAid
"SysAid maakt gebruik van serviceautomatisering om IT slimmer te laten werken, niet harder. Met een helpdesk die zichzelf praktisch beheert, profiteren miljoenen gebruikers over de hele wereld van een snellere service, een lichtere werklast en een veel soepelere service-ervaring. Het maakt elk aspect van ITSM (IT Service Management) zo eenvoudig en automatisch, waardoor IT van de rompslomp wordt bevrijd en de IT-medewerkers in plaats daarvan de dingen kunnen doen die je bedrijf echt nodig heeft om sterk door te gaan. SysAid biedt de oplossing die IT zo hard nodig heeft. Probeer het vandaag nog gratis." Meer informatie over SysAid

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Atera is de ultieme alles-in-één software voor bewaking en beheer op afstand voor MSP's en interne IT-teams. Biedt alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's en IT-afdelingen. Atera biedt alles wat je nodig hebt op één plek: Volledige bewaking en beheer op afstand, toegang op afstand, helpdesk, ticketingsysteem, chatfunctie, netwerkdetectie, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Begin vandaag nog met de proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Atera

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Nederland Lokaal product
Het platform voor klantcommunicatie dat alle berichtenkanalen verenigt in één weergave. Maak klantcommunicatie eenvoudig. Meer informatie over Trengo
Ontdek Trengo, het platform voor klantcommunicatie dat alle berichtenkanalen verenigt in één weergave. Beantwoord berichten van traditionele kanalen zoals e-mail, VoIP en sms, maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram, Twitter, websitechat, Google Business-berichten, WeChat en Telegram vanaf één platform. Gebruik de krachtige samenwerkingsfuncties, automatiseer gesprekken met bots en meet klanttevredenheid via elk kanaal. Maak klantcommunicatie eenvoudig. Meer informatie over Trengo

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Bied uitmuntende klantenservice met capaciteiten voor meerdere kanalen en meerdere afdelingen, krachtige AI-assistent en automatiseringen van Zoho Desk. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Bekijk en beantwoord alle klantverzoeken van elk kanaal op één scherm. Hierdoor worden e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren bij elkaar gebracht. Werkstroomprocesautomatisering is extreem flexibel maar toch eenvoudig te implementeren. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste automatiseringen die technici efficiënter maken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne vereenvoudigt IT-activiteiten, waardoor overbelaste IT-teams hun hele IT-portfolio efficiënt kunnen beheren en eindgebruikers vanaf elke locatie kunnen ondersteunen. Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste out-of-box automatiseringen die ervoor zorgen dat je technici meer tijd besteden aan het oplossen van problemen dan aan het beheren van tickets. Door ticketing te combineren met eindpuntbeheer, back-up en documentatie, verenigt NinjaOne je ondersteuningsworkflow en maakt het je helpdesk efficiënter. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Beheer tickets en projecten van klanten in één app. Meer informatie over OneDesk
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken. OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren. Meer informatie over OneDesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 8 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 8 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichtendiensten. Het is 100% gratis voor teams van maximaal 12 supportmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Verbeter je klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
Verrijk en automatiseer je klantenondersteuning op één betaalbaar platform. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te begeleiden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met uitstekende livechats, een prachtig geïntegreerde kennisbank, gespreksroutering en meer. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over Take Control

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
EB Flash maakt een naadloze IT-workflow mogelijk door medewerkers bij incidenten te helpen en bedreigingen te escaleren voor een snellere oplossing. Meer informatie over Enterprise Bot
Naarmate bedrijven groeien en opschalen, groeien ook hun IT-gerelateerde behoeften. EB Flash is een intelligente tool voor IT-servicebeheer die je medewerkers realtime technische assistentie biedt. Met behulp van intelligente virtuele assistenten maakt EB Flash een naadloze IT-workflow mogelijk door medewerkers tijdens incidenten te helpen en bedreigingen automatisch te escaleren voor een snellere oplossing. Prioriteer je helpdesk met flexibiliteit. Meer informatie over Enterprise Bot

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Alcea HelpDesk is een compleet traceersysteem met onder meer het traceren van problemen, een kennisbank, en contract- en kansenregistratie. Meer informatie over Alcea Helpdesk
Alcea HelpDesk maakt deel uit van een compleet traceersysteem waarmee bedrijven een concurrentievoordeel krijgen. Het is niet alleen een helpdesktool, het is een alles-in-één traceersysteem waarmee je organisatie snellere reactietijden kan bieden, de productiviteit kan verhogen en ervoor kan zorgen dat gemelde problemen worden aangepakt. Alcea HelpDesk gebruikt de krachtige workflowregels van Alcea om incidenten te markeren die onder de prestatienormen vallen en zorgt ervoor dat items met alarmmeldingen worden geëscaleerd. Meer informatie over Alcea Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Oplossing voor helpdesk en IT-ondersteuning. Functies omvatten ticketbeheer, kennisbank en realtime dashboards. Meer informatie over Consol CM/Helpdesk
Oplossing voor helpdesk en IT-ondersteuning. Functies omvatten ticketbeheer, kennisbank en realtime dashboards. Meer informatie over Consol CM/Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici. Meer informatie over Remote Support

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven. LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu! Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar.
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Meer informatie over Supremo Remote Desktop

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Verander je e-mail in een helpdeskoplossing. Snel en eenvoudig zoals e-mail, maar met de tools die je nodig hebt om de responstijden van medewerkers te verkorten.
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Reageer 3x sneller met workflow-automatisering, toegang tot klantgegevens rechtstreeks in je inbox en robuuste analyses met team- en klantstatistieken. Shopify, HubSpot en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om productief te werken en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Front

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee leveranciers van technologische oplossingen hun klanten de beste ondersteuning kunnen bieden. Met het helpdeskplatform en ticketingsysteem van ConnectWise Manage kan je team serviceverzoeken snel en efficiënt ontvangen, verwerken en beantwoorden. Meer informatie over ConnectWise Manage

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Rescue

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Teamwork Desk beschikt over alle functies die je team nodig heeft voor eersteklas klantenondersteuning met een persoonlijk tintje.
De uitgebreide software van Teamwork Desk geeft je alle mogelijkheden om je inkomende communicatie en elk ticket te beheren, vanaf het moment dat het binnenkomt totdat het is opgelost, terwijl het de hele tijd onzichtbaar blijft voor klanten. Desk is een veelzijdige ondersteuningshub voor inkomende communicatie en het opstellen van hulpdocumenten, zodat je je klanten 24/7 van dienst kunt zijn. Meet datgene waar het echt om draait: klanttevredenheid, teamproductiviteit en verkeerskanalen. Naadloze integratie met Teamwork Projects en al je favoriete tools. Meer informatie over Teamwork Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één oplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren.
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één cloudoplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Geef je medewerkers een intuïtieve interface die elke interactie aankan – spraak, chat, e-mail, sms en meer. Integreer naadloos met CRM-systemen voor krachtige routering en automatisch loggen. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je alle verwachtingen op het gebied van klantenondersteuning overtreft, vandaag en morgen. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Meer informatie over Avochato

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Meer informatie over TeamDynamix ITSM & PPM

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Krachtig. Intuïtief. Aanpasbaar. Claritysoft CRM is ontworpen om eenvoudig te kunnen gebruiken zonder aan kracht en functionaliteit in te boeten.
Claritysoft CRM's unieke combinatie van eenvoud, bruikbaarheid en flexibiliteit levert krachtige marketingautomatisering, verkoopautomatisering, klantenservicetools en nog veel meer in een intuïtieve, volledig aanpasbare interface. Claritysoft is ontworpen met een aanzienlijke focus op bruikbaarheid en gebouwd om de gebruikerservaring te verbeteren en de acceptatie door de gebruiker te maximaliseren. Claritysoft CRM geeft je kracht en functionaliteit voor een fractie van de kosten. Meer informatie over Claritysoft CRM

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is cloudgebaseerde helpdesksoftware. Met ingebouwde functies voor ticketing en het beheer van bedrijfsmiddelen, taken en kennis. Creëer terugkerende tickets of gebruik de andere automatiseringsfuncties van dit platform om de responstijd van de ondersteuning drastisch te verbeteren. De meest populaire functies omvatten standaardantwoorden, bulkacties, werkroosters, ticketsjablonen, slimme regels en aantrekkelijke realtime rapportage. HappyFox is eenvoudig in te stellen en biedt een intuïtieve interface. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Meer informatie over LiveHelpNow

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen! Meer informatie over Mojo Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Meer informatie over Track-It!

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren. Meer informatie over Crisp

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets