Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Helpdesk software voor Windows

Nederland Lokale producten weergeven

115 resultaten

Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
dener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u naadloze omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten op schaal verbeteren, uw helpdesk aanpassen, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met apps die u dagelijks gebruikt - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste automatiseringen die technici efficiënter maken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne vereenvoudigt IT-activiteiten, waardoor overbelaste IT-teams hun hele IT-portfolio efficiënt kunnen beheren en eindgebruikers vanaf elke locatie kunnen ondersteunen. Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste out-of-box automatiseringen die ervoor zorgen dat je technici meer tijd besteden aan het oplossen van problemen dan aan het beheren van tickets. Door ticketing te combineren met eindpuntbeheer, back-up en documentatie, verenigt NinjaOne je ondersteuningsworkflow en maakt het je helpdesk efficiënter. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
SysAid helpt IT slimmer te werken, niet harder, met helpdeskautomatisering op basis van een decennium aan AI-informatie. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over SysAid
"SysAid maakt gebruik van serviceautomatisering om IT slimmer te laten werken, niet harder. Met een helpdesk die zichzelf praktisch beheert, profiteren miljoenen gebruikers over de hele wereld van een snellere service, een lichtere werklast en een veel soepelere service-ervaring. Het maakt elk aspect van ITSM (IT Service Management) zo eenvoudig en automatisch, waardoor IT van de rompslomp wordt bevrijd en de IT-medewerkers in plaats daarvan de dingen kunnen doen die je bedrijf echt nodig heeft om sterk door te gaan. SysAid biedt de oplossing die IT zo hard nodig heeft. Probeer het vandaag nog gratis." Meer informatie over SysAid

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
HaloCRM is een op de cloud gebaseerde helpdesk-oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over HaloCRM
HaloCRM is een krachtige helpdesk-oplossing, ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Zonder verborgen kosten of vergrendelde functionaliteiten biedt het omnichannel-platform van HaloCRM geavanceerde rapportage, beheer van kennisbestanden, automatisering, ticketbeheer, SLA's en nog veel meer. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren. Meer informatie over HaloCRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici. Meer informatie over BeyondTrust Remote Support

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven. LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu! Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises.
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Service Cloud 360, een populair klantenserviceplatform, stelt bedrijven in staat om naadloze betrokkenheid te stimuleren van de klant.
Service Cloud, het klantenserviceplatform voor bedrijven van elke omvang, ondersteunt elke servicemedewerker, van het contactcenter tot het veld, met innovatieve tools, uniforme gegevens en geïntegreerde training om klantenservice van wereldklasse te leveren die de klanttevredenheid stimuleert. Via elk kanaal, of het nu gaat om messaging, communities, chat, telefoon, persoonlijk contact of IoT-signalen, stelt Service Cloud Trailblazers in staat om mensgerichte service te leveren die persoonlijk, intelligent en vertrouwd is. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar.
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Tidio is een helpdeskplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig alles-in-één helpdeskplatform dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt om meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Atera is de ultieme alles-in-één software voor bewaking en beheer op afstand voor MSP's en interne IT-teams. Biedt alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het gratis.
Atera is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's en IT-afdelingen. Atera biedt alles wat je nodig hebt op één plek: Volledige bewaking en beheer op afstand, toegang op afstand, helpdesk, ticketingsysteem, chatfunctie, netwerkdetectie, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Begin vandaag nog met de proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Atera

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Verander je e-mail in een helpdeskoplossing. Snel en eenvoudig zoals e-mail, maar met de tools die je nodig hebt om de responstijden van medewerkers te verkorten.
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Reageer 3x sneller met workflow-automatisering, toegang tot klantgegevens rechtstreeks in je inbox en robuuste analyses met team- en klantstatistieken. Shopify, HubSpot en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om productief te werken en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Front

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen. Meer informatie over Dameware

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee leveranciers van technologische oplossingen hun klanten de beste ondersteuning kunnen bieden. Met het helpdeskplatform en ticketingsysteem van ConnectWise Manage kan je team serviceverzoeken snel en efficiënt ontvangen, verwerken en beantwoorden. Meer informatie over ConnectWise PSA

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden