Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Helpdesk software voor Windows
Met helpdesk software kunnen organisaties efficiënter communiceren met gebruikers. Helpdesk systemen kunnen helpen bij het beantwoorden van technische en functionele vragen. Dat wordt gedaan door verbeterde methodes voor het volgen van tickets, IT-beheer en klantenservice. Dankzij de integratie van deze elementen kan jouw klantenserviceteam eindgebruikers en klanten sneller en effectiever ondersteunen. Helpdesk tools kunnen ook de toevoer van nieuwe informatie van gebruikers vereenvoudigen. Dit draagt ook bij aan de bestaande kennis van een organisatie. Gebruik Capterra om de beste helpdesk software voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: callcenter software en klantenservice software. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (111)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
111 resultaten
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Meer informatie over JIRA Service Management
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.
Meer informatie over Zoho Desk
dener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u naadloze omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten op schaal verbeteren, uw helpdesk aanpassen, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met apps die u dagelijks gebruikt - en dat alles zonder een fortuin uit te geven.
Meer informatie over Zoho Desk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
SysAid helpt IT slimmer te werken, niet harder, met helpdeskautomatisering op basis van een decennium aan AI-informatie. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over SysAid
"SysAid maakt gebruik van serviceautomatisering om IT slimmer te laten werken, niet harder. Met een helpdesk die zichzelf praktisch beheert, profiteren miljoenen gebruikers over de hele wereld van een snellere service, een lichtere werklast en een veel soepelere service-ervaring. Het maakt elk aspect van ITSM (IT Service Management) zo eenvoudig en automatisch, waardoor IT van de rompslomp wordt bevrijd en de IT-medewerkers in plaats daarvan de dingen kunnen doen die je bedrijf echt nodig heeft om sterk door te gaan.
SysAid biedt de oplossing die IT zo hard nodig heeft.
Probeer het vandaag nog gratis."
Meer informatie over SysAid
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Helpdesk van ConnectWise Manage: Krachtig ticketingsysteem met gecentraliseerde communicatie en integratie met tools die je momenteel gebruikt.
Meer informatie over ConnectWise PSA
Stroomlijn je klantenserviceprocessen met het krachtige helpdeskplatform van ConnectWise Manages. ConnectWise Manage maakt gebruik van een bedrijfseigen en toonaangevend ticketingsysteem waarmee leveranciers van technologische oplossingen hun klanten de beste ondersteuning kunnen bieden. Met het helpdeskplatform en ticketingsysteem van ConnectWise Manage kan je team serviceverzoeken snel en efficiënt ontvangen, verwerken en beantwoorden.
Meer informatie over ConnectWise PSA
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Atera is de ultieme alles-in-één software voor bewaking en beheer op afstand voor MSP's en interne IT-teams. Biedt alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het gratis.
Meer informatie over Atera
Atera is een alles-in-één cloudgebaseerd platform voor IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's en IT-afdelingen. Atera biedt alles wat je nodig hebt op één plek: Volledige bewaking en beheer op afstand, toegang op afstand, helpdesk, ticketingsysteem, chatfunctie, netwerkdetectie, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Begin vandaag nog met de proefperiode van 30 dagen.
Meer informatie over Atera
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste automatiseringen die technici efficiënter maken.
Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne vereenvoudigt IT-activiteiten, waardoor overbelaste IT-teams hun hele IT-portfolio efficiënt kunnen beheren en eindgebruikers vanaf elke locatie kunnen ondersteunen.
Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste out-of-box automatiseringen die ervoor zorgen dat je technici meer tijd besteden aan het oplossen van problemen dan aan het beheren van tickets.
Door ticketing te combineren met eindpuntbeheer, back-up en documentatie, verenigt NinjaOne je ondersteuningsworkflow en maakt het je helpdesk efficiënter.
Meer informatie over NinjaOne
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Beheer tickets en projecten van klanten in één app.
Meer informatie over OneDesk
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken.
OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren.
Meer informatie over OneDesk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.
Meer informatie over BeyondTrust Remote Support
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!
Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven.
LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu!
Meer informatie over LiveChat
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
Meer informatie over TeamSupport
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises.
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite.
Meer informatie over Apptivo
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar.
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal.
Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen.
Meer informatie over ISL Light
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform.
Meer informatie over EngageBay CRM
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over Spiceworks
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos.
Meer informatie over Agile CRM
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Tidio is een helpdeskplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig alles-in-één helpdeskplatform dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt om meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen.
Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms.
Meer informatie over Tidio
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Verander je e-mail in een helpdeskoplossing. Snel en eenvoudig zoals e-mail, maar met de tools die je nodig hebt om de responstijden van medewerkers te verkorten.
Verander je e-mail in een helpdesk om meer persoonlijker klantenondersteuning te bieden. Front brengt e-mails en berichten vanuit elk kanaal (e-mail, chat, sociale media, sms) naar de gezamenlijke inbox van een team. Reageer 3x sneller met workflow-automatisering, toegang tot klantgegevens rechtstreeks in je inbox en robuuste analyses met team- en klantstatistieken. Shopify, HubSpot en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om productief te werken en de klanttevredenheid te verhogen.
Meer informatie over Front
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen.
Meer informatie over Dameware
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten.
Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Meer informatie over Yonyx
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast.
Meer informatie over ServiceNow
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één oplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren.
Het Genesys PureCloud-platform is een alles-in-één cloudoplossing voor helpdesks waarmee je naadloos tickets kunt ontvangen, verwerken en erop kunt reageren. Geef je medewerkers een intuïtieve interface die elke interactie aankan – spraak, chat, e-mail, sms en meer. Integreer naadloos met CRM-systemen voor krachtige routering en automatisch loggen. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je alle verwachtingen op het gebied van klantenondersteuning overtreft, vandaag en morgen.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit.
Meer informatie over Tempo Timesheets
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Meer informatie over Issuetrak
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren.
Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Meer informatie over Vivantio
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.
Meer informatie over LogMeIn Rescue
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Teamwork Desk beschikt over alle functies die je team nodig heeft voor eersteklas klantenondersteuning met een persoonlijk tintje.
De uitgebreide software van Teamwork Desk geeft je alle mogelijkheden om je inkomende communicatie en elk ticket te beheren, vanaf het moment dat het binnenkomt totdat het is opgelost, terwijl het de hele tijd onzichtbaar blijft voor klanten. Desk is een veelzijdige ondersteuningshub voor inkomende communicatie en het opstellen van hulpdocumenten, zodat je je klanten 24/7 van dienst kunt zijn. Meet datgene waar het echt om draait: klanttevredenheid, teamproductiviteit en verkeerskanalen. Naadloze integratie met Teamwork Projects en al je favoriete tools.
Meer informatie over Teamwork Desk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Krachtig. Intuïtief. Aanpasbaar. Claritysoft CRM is ontworpen om eenvoudig te kunnen gebruiken zonder aan kracht en functionaliteit in te boeten.
Claritysoft CRM's unieke combinatie van eenvoud, bruikbaarheid en flexibiliteit levert krachtige marketingautomatisering, verkoopautomatisering, klantenservicetools en nog veel meer in een intuïtieve, volledig aanpasbare interface. Claritysoft is ontworpen met een aanzienlijke focus op bruikbaarheid en gebouwd om de gebruikerservaring te verbeteren en de acceptatie door de gebruiker te maximaliseren. Claritysoft CRM geeft je kracht en functionaliteit voor een fractie van de kosten.
Meer informatie over Claritysoft CRM
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen.
Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Meer informatie over Avochato
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Meer informatie over Web Help Desk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
Meer informatie over InvGate Service Desk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
Meer informatie over BOSSDesk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Een mooi en gebruikersvriendelijk CRM systeem wat aangepast is naar je wensen en behoeften voor een simpelere werkdag.
Lime CRM wil bedrijven helpen in het managen van klantrelaties, zodat zij klantgericht kunnen werken en zo een magneet worden voor hun klanten.
Dit doen we door Lime CRM precies aan te passen naar de wens van de klant, zowel in gebruiksgemak als functionaliteit.
Lime CRM bewaart klanten, contacten, deals & campagnes op een centrale plek en kan verbinding maken met andere zakelijke toepassingen om dubbel werk te voorkomen.
Lime CRM is naast laptop ook op tablet en telefoon beschikbaar, zowel in de cloud als op een eigen server.
Meer informatie over Lime CRM
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is cloudgebaseerde helpdesksoftware. Met ingebouwde functies voor ticketing en het beheer van bedrijfsmiddelen, taken en kennis. Creëer terugkerende tickets of gebruik de andere automatiseringsfuncties van dit platform om de responstijd van de ondersteuning drastisch te verbeteren. De meest populaire functies omvatten standaardantwoorden, bulkacties, werkroosters, ticketsjablonen, slimme regels en aantrekkelijke realtime rapportage.
HappyFox is eenvoudig in te stellen en biedt een intuïtieve interface.
Meer informatie over HappyFox Help Desk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten.
De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven.
Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren.
Meer informatie over Crisp
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Een volledig managed service-beheerpakket dat helpdesks helpt bij het leveren van snelle, efficiënte service.
OTRS is een volledig managed service-beheerpakket voor helpdesks, inclusief ticketing, automatisering en notificatie. Het kan worden geconfigureerd om overeen te komen met de behoeften van je helpdesk, met functies zoals ITIL-processen, CMDB, SLA-beheer of beheer van het bedrijfsbeveiligingsproces. Het is een ideale oplossing voor helpdesks die de communicatie willen stroomlijnen, trends willen volgen en opsporen en goede service willen leveren aan hun klanten. Probeer OTRS vandaag nog.
Meer informatie over OTRS
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden.
Meer informatie over LiveHelpNow
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer.
Meer informatie over Track-It!
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen!
Meer informatie over Mojo Helpdesk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Krachtige, betaalbare en volledig configureerbare helpdesk-softwareoplossing.
PhaseWare Tracker biedt een uitgebreide, configureerbare helpdeskoplossing, ontworpen om veel voorkomende werkstroomprocessen te stroomlijnen, en biedt tegelijkertijd extra zichtbaarheid via het zelfbedieningsportaal. Door zich functioneel op de kern van ticketing te concentreren, biedt Tracker een zeer effectieve helpdeskoplossing zonder er de complexiteit en overhead van het beheer van middelen aan toe te voegen. Het resultaat is een behendige, kosteneffectieve oplossing voor helpdeskactiviteiten.
Meer informatie over Tracker
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Meer informatie over Oracle Cloud HCM
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Help Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing.
Meer informatie over Alloy Navigator
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Verbeter je klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform.
Verrijk en automatiseer je klantenondersteuning op één betaalbaar platform.
De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te begeleiden.
Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met uitstekende livechats, een prachtig geïntegreerde kennisbank, gespreksroutering en meer.
Probeer de gratis proefversie van 7 dagen.
Meer informatie over Froged
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Meer informatie over Missive
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen.
Meer informatie over TOPdesk
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken.
Meer informatie over Re:amaze
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Meer informatie over osTicket
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
Meer informatie over ChangeGear
...
Meer informatie
Functies
- Waarschuwingen/escalatie
- Rapportage en analyse
- Toegang en controle op afstand
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
- Callcenterbeheer
- E-mailbeheer
- Zelfserviceportal
- Geautomatiseerde routing
- Beheer van supporttickets
- Toegangsopties/machtigingen
- Realtime meldingen
- Interactie bijhouden