Wat is ISL Light?

ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal.
Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen.

Wie gebruikt ISL Light?

ISL Online-software wordt vertrouwd door IT-bedrijven van elke omvang, in alle sectoren, met name IT, gezondheidszorg, universiteiten, banken en overheidsinstellingen. De sterkste markten zijn Japan, Europa en de VS.

Waar kan ISL Light worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • ISL Online
  • Gevestigd in Newton, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor ISL Light

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 13 andere

prijzen van ISL Light

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

ISL Light heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • ISL Online
  • Gevestigd in Newton, VS
  • Opgericht in 2003

Ondersteuning voor ISL Light

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 13 andere

Video's en afbeeldingen van ISL Light

ISL Light Software - 1
ISL Light Software - 2
ISL Light Software - 3
ISL Light Software - 4
Nog 5 andere bekijken
ISL Light-video
ISL Light Software - 1
ISL Light Software - 2
ISL Light Software - 3
ISL Light Software - 4

Functies van ISL Light

  • Activiteitendashboard
  • Annotaties
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliancebeheer
  • Controlebeheer voor presentaties
  • Dashboard
  • Desktop/browser delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Externe ondersteuning
  • IT-reporting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • Mobiel scherm delen
  • Mobiele toegang
  • Onbeheerde toegang
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Scherm delen in realtime
  • Schermopname
  • Sessies opnemen
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegang tot meerdere monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor ISL Light

Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
VMware Carbon Black Endpoint beschermt eindpunten en workloads. Verminder uitvaltijd en los bedreigingen sneller op, zelfs op de eerste dag.
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren. Meer informatie over FixMe.IT
Cloudgebaseerde oplossing die systeembeheer op afstand biedt voor desktops, servers en mobiele laptops.
De meest aanpasbare vastgoedbeheersoftware op de markt.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Cloud-based auto repair platform that helps automotive businesses manage customer charges, technician tracking, and staff.

Reviews over ISL Light

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
76%
4
22%
3
1%
1
0%
Johan
DGA in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Goed product

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Prima product, goede opties en MFA als beveiliging en meerdere lagen van beveiliging. Ook kun je klanten apart aanmaken om sneller en eenvoudiger computers over te nemen en niet te hoeven zoeken.
We gebruiker dit al meer dan 10 jaar!

Pluspunten:

Met name met windows omgevingen is dit product prima, in een apple omgeving is het soms lastiger te implementeren vanwege allerlei privacy en beveiligings-instellingen. Maar uiteindelijk werkt het goed.

Minpunten:

De omslachtige handelingen bij het instellen voor een Apple gebruiker / computer. Dit komt primair door Apple maar ook ten dele door een gebrek aan een handige wizard of installatiemodule die dit als root/admin kan instellen. Soms hoop ik dat ze dit kunnen toevoegen als functionaliteit zodat een apple-gebruiker met beheer-rechten dus ook gewoon met een paar klikken ISL-Online gewoon makkelijker kan installeren

Matthijs
Operationeel Directeur in Nederland
Mediaproductie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Super schaalbaar

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Wij verzorgen het beheer van duizenden endpoints op evenveel plekken door de BeNeLux en dat gaat perfect met ISL Light + ISL AlwaysOn.

Pluspunten:

Door de webbased opzet kan je vanaf elk moment en elke plaats bij alle clients met ISL AlwaysOn komen. De connectie werkt zelfs door de heftigste firewalls. Met 1 inlog kan je onbepertk aantal clients bedienen. Je kan meerdere verbindingen gelijkertijd open houden.

Minpunten:

Ik heb moeite om meerdere gebruikers toegang te geven tot alle systemen.

Overwogen alternatieven: GoTo Connect

Redenen om voor ISL Light te kiezen: De kostprijs van ISL was dor de prijsopbouw een stuk gunstiger voor ons. Bij Teamviewer betaalde je per endpoint terwijl ISL van begin af aan al per ISL gebruiker is. Bij 1000+ endpoints met 3 gebruikers is dat een no-brainer.

Overgestapt van: TeamViewer

Redenen om over te stappen op ISL Light: De prijs is goed, het werkt naar behoren en het is best wel gedoe om 1000+ endpoints naar een ander product te migreren.

JanChris
owner in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Swiss armyknife for system support on the go

4,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: vanwege uitstekende beveiligingsmogelijkheden bij de klant veel vertrouwen. Gebruik over VPN geen probleem

Pluspunten:

breed toepasbaar op alle besturingssystemen t/m android en IOS

Minpunten:

installatie op afstand niet vanzelfsprekend - wel mogelijk

Overwogen alternatieven: TeamViewer

Redenen om voor ISL Light te kiezen: prijzen Logmein werden belachelijk hoog

Overgestapt van: GoTo Connect

Redenen om over te stappen op ISL Light: goede prijs/kwaliteit, jong bedrijf destijds (8 jaar geleden) met groei potentieel product wordt goed onderhouden/functies verbeterd/functies toegevoegd

René
Sales/consultant in Nederland
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Snel en betrouwbaar verbinden.

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: Snel en eenvoudig verbinden met nieuwe en bestaande Remote computers. Ongeacht het besturingssysteem.

Pluspunten:

Remote support vanaf desktop of mobiel snel en goed. Voor bestaande client installaties en ad hoc vragen. Voor klanten goed te begrijpen en snel uit te voeren.

Minpunten:

Een nog eenvoudiger installatie van de ISL light client door de remote gebruiker zou fijn zijn, maar wordt door de beveiligingen van de OS-en uiteraard niet toegestaan.

Overwogen alternatieven: TeamViewer

Redenen om over te stappen op ISL Light: Voor de Always On installatie van ISL light is een zeer lichte installatie op de remote computers voldoende om ook na jaren nog goed en snel te kunnen verbinden. Zekerheid en vertrouwen dat we verbinding kunnen maken is het allerbelangrijkste. Bij de initiële keuze heeft ook de concurrerende prijsstelling goed geholpen

Justus
CEO in Nederland
Machinebouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

De beste tool voor unattended remote access.

5,0 9 maanden geleden

Opmerkingen: ISL Always On wordt hier 7 dagen per week gebruikt voor ondersteuning aan en beheer van tientallen installaties in binnen en buitenland, met een gebruiksgemak dat geen van de concurrenten kan leveren.

Pluspunten:

Een zeer snelle verbinding, zowel vanaf een Windows-client als via de IOS-App. Bestandsbeheer ingebouwd. Recording mogelijk. Stabiel. En met eigen hosting een vast ip-adres voor de server, waardoor installaties hun firewall voor slechts één extern adres hoeven te configureren.

Minpunten:

Self hosting vraagt (eenmalig) wat tijd.

Overwogen alternatieven: TeamViewer

Redenen om voor ISL Light te kiezen: Gebruiksgemak: LogMeIn geeft vaker verbindingsproblemen en wordt geblokkeerd door IT-beheer van de klant.