Wie gebruikt ISL Light Remote Desktop?

ISL Online-software wordt vertrouwd door IT-bedrijven van elke omvang, in alle sectoren, met name IT, gezondheidszorg, universiteiten, banken en overheidsinstellingen. De sterkste markten zijn Japan, Europa en de VS.

Wat is ISL Light Remote Desktop?

ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal.
Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen.

ISL Light Remote Desktop - Details

ISL Online

https://www.islonline.com/

Opgericht in 2003

ISL Light Remote Desktop-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

ISL Light Remote Desktop - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

ISL Light Remote Desktop heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode.


Gratis versie

Nee

ISL Light Remote Desktop - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Geïnstalleerd - Mac
  • Cloud, SaaS, Web
  • Geïnstalleerd - Windows
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van ISL Light Remote Desktop

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macros/Templated Responses
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Auditing van problemen
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Licentiebeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Patchbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voorraadbeheer

Bekijk de volledige lijst van ICT-beheersoftware

  • Bestandsoverdracht
  • Diagnostics Tools
  • Externe toegang
  • Mobiele toegang
  • Multiple Monitor Access
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Remote Printing
  • Samenwerking
  • Scherm delen
  • Screen Recording
  • Toegangsbeheer
  • Troubleshooting

Bekijk de volledige lijst van Remote desktop software

  • Annotations / Drawing Tools
  • Desktop / Browser Sharing
  • Mobile Screen Sharing
  • Presenter Control Management
  • Schermopname
  • Screen Mirroring
  • Screen Recording
  • Targeted / Locked Screen Sharing

Bekijk de volledige lijst van Software voor het delen van schermen

  • Bestanden delen
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Enquêtes en feedback
  • Realtime chatten
  • Scherm delen
  • Sessieoverdracht
  • Sessies opnemen

Bekijk de volledige lijst van Software voor ondersteuning op afstand

  • Beheer van vergaderingen
  • Elektronische handtekening
  • Employee Activity Monitoring
  • Externe toegang
  • Live chatten
  • Remote Support
  • Samenwerking
  • Softphone
  • Taakbeheer
  • Time Zone Tracking
  • Videochat
  • Webvergaderen

Bekijk de volledige lijst van Thuiswerksoftware

ISL Light Remote Desktop alternatieven

Meer alternatieven voor ISL Light Remote Desktop

Reviews van ISL Light Remote Desktop

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,7
Klantenservice 4,7
Functies 4,6
Waar voor je geld 4,5

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Jan M.
Owner
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-11-2020

"Goed alternatief"

Opmerkingen: Zeker zo goed voor minder geld.

Pluspunten: User model sluit goed aan bij onze organisatie

Minpunten: Remote support sessie komt wat minder soepel tot stand als bij sommige concurrenten.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-11-2020
Matevž O.
CIO
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-5-2020

"Easy set-up, does the job"

Opmerkingen: While some services were overloaded during the COVID crisis, there have been no technical difficulties with ISL. The service is robust, intuitive and works well.

Pluspunten: There is very low overhead with this software, users don't need to install anything and remote support can be up and running within half a minute from call.

Minpunten: Running services or applications with elevated privileges on the remote computer is a bit of a hassle.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-5-2020
David S.
Technical Manager
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-1-2020

"Great product that works!!!"

Pluspunten: This is a great product that just works, no messing, we give the customer the session code, connects very quickly and we can support our client's needs quickly and easily. I can set up unattended access so I can remote into my clients after they have gone home to fix issues so they don't have any downtime.

Minpunten: The only thing I have an issue with the software is when I am justing it on my tablet to give remote support, I am unable to pause it on the app or have multiple sessions open. I can do this on the desktop no problem.

Antwoord van de leverancier

van ISL Online op 10-2-2020

Thank you for your review!

Regarding the pausing of sessions on mobile devices - this is currently not possible. However, we have created a feature request ticket (internal ID REQ-1948) for this functionality to be developed and integrated.

I suggest you subscribe to our newsletter, follow our blog and social channels, so you'll be notified on the progress.

Best, ISL Online Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-1-2020
Malcolm B.
Director
Computerhardware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-11-2020

"THe right product for the job"

Opmerkingen: use it every hour of every day have tried others, but graphics poor, expensive or not as secure

Pluspunten: Its fast, good graphics, secure, does not leave a code on the PC for someone to copy and hack

Minpunten: Happy with all the product range and features

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-11-2020
Matjaž D.
Support/Development
Consumentenelektronica, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    1 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    2 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-7-2019

"ISL Light"

Opmerkingen: We mostly support people in the USA, Denmark, Arab emirates.

Pluspunten: slo support, multiple monitor connect is nice

Minpunten: I can not prepare a remote access in advance. I have to open software, generate session ID and then wait a really long time for the installer to tell the customer to download it. Generating link is nice, but I still need to be there at the beginning.
It is really confusing whenever session drops, sometimes it reconnects and writes some data into chat window? why chat window?
Whenever you have chat open and remote and also file transfer it is really hard to manage all those windows.
Audio chat would also be nice.
Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes.
Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature.

Antwoord van de leverancier

van ISL Online op 3-9-2019

"Audio chat would also be nice. "
Audio chat in an active session is possible.
You can check out the following guide which will show you how to use it: https://help.islonline.com/37390/230353

"Connecting to some remote in Arab Emirates can take up to 5 minutes. "
Long connection times can be caused by a number of reasons (network issues, ports unavailable, ...) If you can reproduce this issue, we can help you see the exact reason why the connections take a long time. You are most welcome to visit our live chat so we can connect to one such computer and check the issue.

"Having multiple administrators use the same Session ID would be also a nice feature."
Since the session code (Session ID) contains a lot of important information about the session, each session code is unique. However, you are able to invite other operators into the session by using the 'Invite operator' option: https://help.islonline.com/37390/166673#invite-operator

Yours sincerely
Domen Vidmar
ISL Online Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-7-2019