Wat is Apptivo?

Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.

Wie gebruikt Apptivo?

We serve businesses of all shapes and sizes. From independent consultants to billion dollar enterprises, Apptivo offers over 60 business apps that are highly configurable for most types of companies.

Apptivo-video
Apptivo Software - 1 Apptivo Software - 2 Apptivo Software - 3 Apptivo Software - 4 Apptivo Software - 5

Twijfel je over Apptivo? Vergelijk met een populair alternatief

Apptivo

4,4 (665)
Apptivo
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 10,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
69
24
4,2 (665)
4,7 (665)
4,7 (665)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
80
4,6 (2.550)
4,4 (2.550)
4,4 (2.550)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Apptivo

Gesponsord
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie. Meer informatie over HubSpot Sales Hub
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
Bouw rond de klant met AI-aangedreven apps om geweldige ervaringen te creëren. Meer informatie over Salesforce Platform
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
AccuLynx is de meest vertrouwde software van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien.
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Online survey application that allows companies to collect user reviews and promote their brands.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
NetSuite CRM+ biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Salesforce CPQ automatiseert verkoopoffertes, waardoor bedrijven het product kunnen configureren, de prijs kunnen bepalen, offertes kunnen genereren en orders kunnen beheren.

Reviews over Apptivo

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,7
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Robyn
Membership Officer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Recreatieve faciliteiten en diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Unspecified
Bron van de reviewer

Apptivo User Review

5,0 3 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Marisela
Marisela
VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Customer Support is very Responsive

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Our business started Apptivo when we were quite small, and there were several issues with the program when we first began using them. The support at Apptivo is awesome, every time that we have a difficulty using any of the programs feature, they have gotten back to us within hours or sometimes days. The recent issue with using their Ledger App took a bit longer to resolve but we enthusiastically appreciate their dedication to resolving the issues, and how thoroughly they did resolve it. The features we use most often include: Emailing Invoices and Estimates, keeping track of our Finances with their Ledger App, and keeping track of correspondence with Clients. There are some many other features to the program including tracking Inventory, tracking Accounts with Suppliers, and creating Projects with clients/collaborations with other professionals just to name a few. I will continue to use and support the Apptivo program. They continue to grow and offer more features, clearer and efficient options for tracking the growth of our business as it continues to grow!

Pluspunten:

Easy to use features - Sending out invoices - Receiving payments and notifications - Receving Emails and Client feedback - Tracking client info - Reviewing, Updating, and tracking Inventory and Accounts Payables. There are many other features but these we use in general.

Minpunten:

Some errors with Invoices through paypal that require the client to input the info more than once, especially when there is Updates to the program. This has happened on some occasions, but is no longer an issue that we experience.

Maira
Director of Sales in VS
Beveiliging en opsporing, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Flexible Software Platform

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Cloud-based product is easy to use from anywhere, including mobile device. We required significant system customizations and most were successfully implemented. While we have trouble resolving issues using Apptivo's general Tech Support chat function (probably due to our breadth of customizations), our PM and Apptivo's technical team always provide good support when we have issues to address!

Pluspunten:

Its ability to accommodate the range of sales and technical information we track in a CRM. The Apptivo team was willing to affordably undertake necessary customizations to tailor the product to our business model.

Minpunten:

Certain basic tools (i.e. drag and drop column-builder) are not features of this system. List upload function is complex. Mobile functionality is somewhat limited. Outlook integration is less user-friendly / flexible than ideal. Reporting functionality is limited without customized reports.

Michele
Accountant in VK
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Client use

3,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Not great. Wouldn't recommend to further clients. Customer help kept repeating the same thing which didn't help. Gave up on the connection.

Pluspunten:

I liked the fact that it linked through to xero, however I can't get it to connect correctly.

Minpunten:

The fact I can't get it to connect to xero and is clunky in that area.

Lori
Senior Project Manager in VS
Research, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Product

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, this product has streamlined and simplified the way we do business, contact our clients, and regulate their access to data.

Pluspunten:

Apptivo CRM is very user friendly. It is also very flexible so it can suit your business the way you do business

Minpunten:

If I feel like there is something missing, I can report it to Apptivo and they usually put it in their pipeline and add it to the software.

Sunil
Sunil
Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentengoederen, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Decent Suite of Productivity Apps

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I would give this 4 out of 5. I love the fact that it is offered for FREE for up to 3 users so great for small start up companies. There are tons of apps you can add and customize per your needs.

Pluspunten:

One stop shop for many productivity apps such as supply chain, CRM, HR, Accounting etc. Customer service are always available via chat and very helpful. They will even do screen share and troubleshoot the issues.

Minpunten:

Some of the templates such as purchase order, packing slip are hard to customize. Some of the fields do not display consistently.