Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Freshdesk?

Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.

Wie gebruikt Freshdesk?

Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.

Waar kan Freshdesk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 111 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits en nog 20 andere

prijzen van Freshdesk

Beginprijs:

US$ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Freshdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Freshdesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 111 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Freshdesk

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5

Functies van Freshdesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Online implementatie
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Servicegeschiedenis
  • Sessies opnemen
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verzendbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voor start-ups
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Freshdesk

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM

Reviews over Freshdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Torre
Torre
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Client Friendly Ticketing System

5,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Kelly
Kelly
Design Engineering Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The FreshDesk ticketing system is quite efficient

4,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Freshdesk is one of my favorite help desk tools because it is intuitive and simple to master, even for complete newcomers. Finding comparable tickets is as simple as conducting a Google search, and there are numerous filtering options to select from.

Pluspunten:

Freshdesk is a smart, easy-to-use, and intuitive business solution. The user interface is clean, which makes it easier to concentrate on giving a proper response. Smooth customer communication leads to expert support. For years, Freshdesk has been an indispensable tool for me, and I have often touted it to friends and colleagues in the business world.

Minpunten:

The news that the Legacy Reports page will be removed and replaced with Analytics makes me unhappy. Some of the cool stuff in Legacy Reports isn't in Analytics yet, but I'm having a joy with that tool.

Jessica
Game Programmer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

We use Freshdesk daily to solve customer problems

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Easy to pick up and use right away; minimal training required. I appreciate having a centralized location to view, manage, and reply to all of my tickets. It's a benefit if you can combine prepared replies with your own expertise.

Pluspunten:

One of my favorite features of Freshdesk is the simplicity with which work can be assigned and prioritized. In addition, the availability of group filters makes Freshdesk a breeze to utilize with large numbers of groups. In addition, the interface is simple and uncomplicated, so creating tickets and monitoring their progression is a breeze. It's useful for managing tasks in customer service. Small businesses can benefit from using Freshdesk.

Minpunten:

The cost can add up quickly for organizations of a certain size. It's preferable to develop a desktop application rather than a mobile one; the mobile app's user experience could require some tweaking.

Nina
Content specialist in Italië
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Freshdesk our customer service tool

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: My overall experience with Freshdesk is positive. It's easy to use, and it provides us with the options we need. However, it is a rather basic tool. If you have a large customer support team, you might find it insufficient for your needs.

Pluspunten:

For me, a positive aspect about Freshdesk is that we have a clear overview if a user already sent a ticket to us before and for which questions. This helps us have a good overview. We can see who helped them before and any private notes we left on this matter.

Minpunten:

I think a point for improvement is the current possibility of AI. I think it would be great to have an option that after writing a response to a customer, AI will automatically check it for you and make it more clear. I did see they are starting with a BETA version for this, so fingers crossed that a finalized product will be added soon.

Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Restaurants, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Convenient and reasonably priced

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Freshdesk from our users is crucial as a consumer app. With Freshdesk, our customers can quickly and easily send us comments or concerns, and my staff can quickly and simply respond and stay in touch with the customer. Each feedback ticket may then be monitored to ensure it was addressed and resolved in a timely manner.

Pluspunten:

We've been using Freshdesk for years and are quite pleased with our decision to switch from Jira. With so many tickets, we quickly outgrew Jira, which caused it to break often and make its interface cumbersome. After years of problems, we finally made the transfer to Freshdesk. When compared to Jira's pricing and functionality, it's hard to top this deal. Since we'd lost our previous wiki and needed to start again, we used Jira's streamlined setup process to create a new one. It's a combination of the help desk's ticketing system, online chat, email, and a comprehensive knowledge library.

Minpunten:

There is nothing I dislike about Freshdesk. As a support desk tool, it much above our expectations, therefore I will be investigating their other offerings.

Fabian
Support & Training in Zwitserland
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Our first support desk and we love it!

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: It has been a great 2 years and we are exited for whats to come!

Pluspunten:

The integration is very easy and fast, plus the freshdesk academy service helped me to set up the whole ticket system without any support from freshdesk.

Minpunten:

As i mentioned the rights for customers and companies in the knowledge base could be better or more detailed. Currently the options are quite limited. Plus the maximum file size upload limit should be higher.

Eerder overwogen alternatieven: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Freshdesk: For our size freshdesk offers all the functionality we need, in a better easier interface for a better price!