Wat is Freshdesk?

Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.

Wie gebruikt Freshdesk?

Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.

Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1 Freshdesk Software - 2 Freshdesk Software - 3 Freshdesk Software - 4 Freshdesk Software - 5

Twijfel je over Freshdesk? Vergelijk met een populair alternatief

Freshdesk

4,5 (2.662)
Freshdesk
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
127
85
4,5 (2.662)
4,4 (2.662)
4,5 (2.662)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
96
205
4,4 (3.581)
4,3 (3.581)
4,4 (3.581)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Freshdesk

Gesponsord
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM.
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Versatile SaaS system that can be used as a help desk, issue tracking, or incident management solution.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
AVG Internet Security Business Edition beschermt je zakelijke eindpunten, e-mail en netwerk tegen ransomware, spam, phishing en meer.
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.

Reviews over Freshdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Torre
Torre
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Client Friendly Ticketing System

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Joe
Joe
IT Director in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Cheaper and helpful

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: very good experience with sales people, with their support team and they follow up with you to make sure all is functional.

Pluspunten:

very nice ticketing system, easy to use, easy to implement, easy to setup and very cheap comparing to others. very good for retail businesses. their support is A+

Minpunten:

is made for SMB and not very competitive for large companies and to move for a more professional one they redirect you to another product for same vendor.

Jose J
Jose J
CTO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marktonderzoek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Support and Customer Experience System

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: So far, we had a great experience using Freshdesk for our clients' incidents and support requests.

Pluspunten:

The thing that we like the most in Freshdesk, is the extensive and customizable options to manage client tickets, incidents, and synchronization with Freshsales.

Minpunten:

The onboarding required that Freshdesk support team setup many features related to our new accounts. It took a couple of days before we could use Freshdesk in full. I believe the onboarding process could be simple.

Geverifieerde reviewer
User Testing in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Customer support software

3,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Freshdesk is customer-friendly software. Freshdesk has more features like call monitoring, call routing, content creation, task management, real-time chat...etc. It provides data encryption methods like AES-256 bit standards.

Minpunten:

The Premium version has more features and functionalities.

Daisy
Daisy
Integration Partner Manager in België
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

All-in-one solution and gradually extendible

5,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

The analytics are very insightful, it solves for us support management/knowledge base management/customer success (a CRM software provider with 12k clients) The knowledge base management in 6 different languages is very user friendly and easy to manage. We were able to gradually extend the functionality, first developed ourselves to integrate with our backend. Then integrated Chat management/integrated JIRA/ review management (we are still able to extend with chat bot and forums if we want).

Minpunten:

Maybe the search functionality could be extended, the filters on top of search terms are quite limited.

Shane
Director in VK
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

eCommerce Businesses Recommended

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Extremely good, straight forward, easy to set-up and use2

Pluspunten:

It is affordable, and easy to use. Has multiple integrations with marketplaces and Shopify - you can go straight into the order from Freshdesk.

Minpunten:

Sometimes the dashboard does not load, it is just a grey screen. The fact you cannot amend signatures actually depending on the email address you are replying - for example different brands etc