Wat is Freshdesk?

Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.

Wie gebruikt Freshdesk?

Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.

Waar kan Freshdesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 110 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 20 andere

prijzen van Freshdesk

Beginprijs:

US$ 18,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Freshdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Freshdesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 18,00/maand.

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 110 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Freshdesk

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5

Vergelijk de kosten van Freshdesk met soortgelijke producten

Freshdesk

US$ 18,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Freshdesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Problemen bijhouden
  • Projectplanning
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime chatten
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sentimentanalyse
  • Servicegeschiedenis
  • Sessies opnemen
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Verzendbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Freshdesk

HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.

Reviews over Freshdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Andrea G.
Andrea G.
CMO & Co-founder in Italië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentenelektronica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The best alternative to Zendesk

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: We set up our ticketing system and built our help center portal with a custom CSS solution and it adapts perfectly to our needs

Pluspunten:

Workflow and automations works really well. It's super easy to use and UI is very well-designed. If you start using it you become a power user in few days.

Minpunten:

There's nothing in particular I don't like

Shayla B.
Shayla B.
Human Resources Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent customer support ticket system

4 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Our team were able to automate and monitor a number of our process workflows thanks to Freshdesk's help. In addition, it is a better choice than emailing support questions and concerns. Freshdesk allows our clients to see their ticket status and ticket history, as well as submit their comments and rating, which simplifies the process of providing excellent customer service.

Pluspunten:

Freshdesk has a wide range of essential services, including live chat, email, phone, and social media support channels. The software is cloud-based and easy to use, with clever automation capabilities that guarantee things are done easily and quickly, resulting in more efficient corporate operations and a better customer experience.

Minpunten:

Upgrades to Freshdesk's reporting feature are, in my opinion, overly pricey for individual agents and users. There is a good thing about Freshdesk's free trial plan since it allows us to test out their vast variety of services before making a decision on whether or not to upgrade our business.

Vladimir C.
Support Manager in Rusland
Computergames, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Game company (Freshdesk)

3 vorig jaar

Opmerkingen: The software is good and has big potential. I send a lot of feedback. Unfortunately bug fix process is super slow. I wish company will be grateful for the bug report which I provide for free. Thanks.

Pluspunten:

Powerful analytics, reasonable price, cool widget, knowledge base, automations....

Minpunten:

Bad editor, slow bug fix. Sometimes customer has to wait for years. Success manager ignore complaints. Support do not have SLA for resolution. They can forget about you and do not update issue status for months.

Courtney S.
Courtney S.
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Freshdesk helps reduce response times and reminds personnel to follow up on issues

4 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I enjoy the fact that there are distinct tickets for accidents and service requests, which makes it easier to track down problems. Queues and responsibilities may also be customized, and the option to prevent them from seeing other people's stuff is a nice feature. The integrations are fantastic. You won't find this kind of customer service anywhere else. All of our demands have been met and any difficulties or complaints have been immediately remedied.

Pluspunten:

For someone who has never used a help desk before, FreshDesk is a breeze to learn and understand. And I've never had to wait more than a few minutes for a response from FreshDesk's customer care team; they're fantastic.

Minpunten:

To be honest, I prefer an older-style user interface, but that's just a matter of taste. Other than that, there are certain options that are hidden in tabs that are difficult to find.

Sheldon B.
CEO/Founder in Canada
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Fantastic alternative to expensive Hubspot

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I have had a fantastic experience with both the software and customer service. Bang for buck is right on. Great UI/UX all around and make sure we are able to receive feedback through various channels and integrate with Jira.

Pluspunten:

Overall cleanliness and ease of use for everyone on team. Great integrations. Fantastic customer support you won’t find elsewhere. Meets all of our needs and all issues or concerns always resolved quickly.

Minpunten:

Make the chat feature a bit more beautiful would be nice. Some opportunity for functions and beauty there.