Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Freshdesk?

Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.

Wie gebruikt Freshdesk?

Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.

Waar kan Freshdesk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 111 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits en nog 20 andere

prijzen van Freshdesk

Beginprijs:

US$ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Freshdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Freshdesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshdesk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Aruba, Australië, Azerbeidzjan en nog 111 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees, Deens, Duits en nog 20 andere

Video's en afbeeldingen van Freshdesk

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Freshdesk-video
Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5

Functies van Freshdesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Archiveren en retentie
  • Auditing van problemen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Bestanden delen
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Engagement tracking
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewaking
  • Realtime chatten
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Sessies opnemen
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Freshdesk

Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.

Reviews over Freshdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Torre
Torre
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Client Friendly Ticketing System

5,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Sofiya
Sofiya
Support Specialist in Bulgarije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

HelpDesk Support Specialist

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, I am quite happy as a user when it comes to Freshdesk. It is easy to grasp, and it notifies you promptly when new tasks are popping up. The Call Centre function is very reliable and easy to use, especially since the phone app is well maintained, meaning no calls are missed. It is very easy to log cases and to also search for said cases.

Pluspunten:

Fresh Desk is very easy to use and to understand basically from day one. I also like the fact that it is very light which makes it run very fast, making our work very quick and reliable. Once you get the hang of it, you can practically solve all cases using just a few buttons on the keyboard.

Minpunten:

When there is a maintenance issue, causing Freshdesk to crash, there is no notification as to why this is happening and how long it will be down for. The Fresh Chat mobile app keeps crashing without any reason, and it does not provide an error code, making it difficult to figure out how to fix the problem. The tech support for the app is also abysmal - they are extremely slow to respond or they just don't respond; when they do respond - they reply back with bot-generated problem "solutions" that basically end with "please contact support".

Allan
Head of Information Security in Australië
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great entry level ticketing system

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: It was pretty good, we did move to a tool integrated to our PSA

Pluspunten:

It was relatively simple out of the box and required little consulting time

Minpunten:

It doesn't have as many out of the box features as some mature systems

Jeff
CEO in Canada
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Lacking rudimentary filter/show by date range feature, terrible for recordkeeping

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Mediocre at best - it does what every other support desk system does - assign & distribute tickets, some automation etc. etc. I've submitted the above feature request for very basic date based filter & displays that any email system should have and what is supposed to be an advanced business management tool completely lacks this.

Pluspunten:

For years I've been asking for date filters - something as simple as "see all emails sent by this client between 2020-04-10 to 2020-04-15" - NOTHING. To make matters worse, when looking at older emails in a list, it doesn't even show the date - it will show some ambiguous phrase like "About a year ago" which lumps in a 6 month period. If you want accurate tracking of communication, forget it. If you have one off emails that you'll never need to see again once resolved, maybe. If it weren't for the fact we have so many existing records with this company we'd switch but we are stuck, and years of asking them for a simple feature to either allow date based searches OR at least display actual date of email, has been futile. Regret having chose this as our support desk provider for our team of 8!

Minpunten:

The lack of basic and very simple features such as filtering emails/communication by date, or even displaying an accurate date. What business runs on emails that show the date on a list as "About A Year Ago"? Absolutely horrible for business management or record keeping. If you want to manage long term relationship with clients and be able to look up conversations quickly, DO NOT USE FRESHBOOKS.

Mark
Operations Manager in VK
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Freshdesk - Simply

4,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

The ability to setup up multiple channels direct for specific clients. The call routing of DDI’s and reporting is important to monitor KPI’s. There are lots of great features such as automations which is great when you are an active Helpdesk dealing with hundreds of tickets daily.

Minpunten:

Some of the changes on reporting when they discontinued the legacy reports and moved to analytics has been poor as dependant on your setup the data isn’t always accurate or easy to digest.

Eerder overwogen alternatieven: Zoho Desk en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op Freshdesk: Based on cost and features Freshdesk at the time seemed the better option for our business needs.

Isael Alexander
Isael Alexander
Network and Comunication Analyst in Dominicaanse Republiek
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The best way to manage projects and incidents

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It has been of great help, it has helped us a lot with the management of incidents in the company and to manage each project in a better way.

Pluspunten:

It is a very complete tool, it is very easy to manage the incidents of daily life and to manage or administer tasks and projects it is one of the best tools

Minpunten:

It is a very good tool but the cost is usually a little high so it should be taken into account when purchasing it.