Wat is Freshdesk?

Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.

Wie gebruikt Freshdesk?

Wereldwijd kunnen MKB-bedrijven en grote ondernemingen Freshdesk gebruiken om opmerkelijke klantenservice van wereldklasse te bieden.

Freshdesk Software - 1
Freshdesk Software - 2
Freshdesk Software - 3
Freshdesk Software - 4
Freshdesk Software - 5

Twijfels over Freshdesk? Vergelijk met een populair alternatief

Freshdesk

Freshdesk

4,5 (2.962)
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
131
85
4,5 (2.962)
4,4 (2.962)
4,5 (2.962)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
95
205
4,4 (3.662)
4,3 (3.662)
4,4 (3.662)

Andere goede alternatieven voor Freshdesk

Zoho Desk
Functies met hoogste beoordeling
Helpdeskbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
HubSpot CRM
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
Jira
Functies met hoogste beoordeling
Agile-methodiek
Projectplanning
Taakbeheer
Zendesk Suite
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ondersteuningstickets bijhouden
Ticketbeheer
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste beoordeling
CRM
Klanten volgen
Klantendatabase
TeamSupport
Functies met hoogste beoordeling
Interactie bijhouden
Ticketbeheer
Waarschuwingen/Escalatie
Zoho CRM
Functies met hoogste beoordeling
Aanpasbare velden
Activiteitendashboard
Zoeken/filteren
ServiceNow
Functies met hoogste beoordeling
Incidentenbeheer
Ticketbeheer
Veranderingsbeheer
Help Scout
Functies met hoogste beoordeling
Beheer van supporttickets
E-mailbeheer
Ticketbeheer

Reviews over Freshdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,5
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Torre
Torre
Owner
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Client Friendly Ticketing System

5,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Arheer
Arheer
Marketing Manager in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Freshdesk: The Comprehensive Ticket Management Solution for Your Business.

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Freshdesk is a solid help desk software solution that offers a range of features that can help businesses manage their customer support operations effectively.

Pluspunten:

1. User-Friendly Interface2. Multichannel Support3. Multiple Integrations

Minpunten:

1. Limited Customisation2. Steep Learning Curve

Alyssa
Alyssa
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

A comprehensive customer service solution, Freshdesk

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: To help businesses better manage their interactions with customers, Freshdesk offers a full suite of customer service tools. It handles knowledge bases, handles tickets, offers multi-channel support, and integrates with a wide range of popular technologies.

Pluspunten:

Freshdesk is a simple system for handling customer service requests. It has a user interface that is easy to use, and its extensive feature set, which includes support for many channels, automation, and reporting, makes it a complete solution.

Minpunten:

The platform is occasionally slow, and it may use better integration with other programs. Support metrics may be monitored and data-driven choices can be made with the help of Freshdesk's extensive reporting and analytics features.

Alexandru
Senior Technical Specialist in Roemenië
Kansspelen en casino's, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A Comprehensive and Reliable Help Desk Solution - Freshdesk

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We have been using Freshdesk for a few months now and the overall experience has been positive. We have been able to better manage our customer queries and provide timely responses. The customer support team has been helpful and responsive whenever we have had any questions or issues.

Pluspunten:

Freshdesk has been a lifesaver for our customer service team. It has allowed us to keep track of customer queries and respond to them quickly and efficiently. The user interface is intuitive and easy to use, so our team can quickly get up and running. Also, the customer support team has been extremely helpful and responsive when we have had any questions or concerns.

Minpunten:

Freshdesk can be a bit pricey for small businesses, and the mobile app is not always as reliable as the desktop version. Additionally, the reporting and analytics capabilities are limited compared to some of their competitors.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Fresh desk review

3,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It is good but it can be more efficient.

Pluspunten:

Easy to use.Multi-channel support and customizable workflow.Can integrate with other tools.

Minpunten:

Pricing is bit higher.Limited 3rd party integration and limited branding options.

Oluwadamilola
Operations Manager in Benin
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

An All-Round Excellent Experience with Freshdesk

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall, our experience with Freshdesk has been extremely positive. We have been able to quickly and efficiently manage customer service requests. The customer service team has been extremely helpful in resolving any issues we have had. The only downside is the higher price of the premium plans.

Pluspunten:

Freshdesk is an amazing platform for customer service. It has allowed us to manage customer service requests quickly and efficiently. We have been able to easily customize the platform to meet our specific needs. The dashboard is easy to navigate and the customer service team has been very responsive in resolving any issues we have had.

Minpunten:

The one downside we have experienced is the price of the premium plans. While Freshdesk is an amazing platform, the price is a bit on the higher side.