61 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen! Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor inciden...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Vision Helpdesk's Servicedesk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, behe...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner. Meer informatie over ScriptRunner
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al. Meer informatie over ScriptRunner
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. V...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische de...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
De IT-servicedesk-software van Zendesk brengt multi-channel ticketing en self-service portals van medewerkers op één plek samen. Meer informatie over Zendesk
De IT-servicedesk-software van Zendesk brengt multi-channel ticketing en self-service portals van medewerkers op één plek samen. Ondersteuning maakt ITIL-processen eenvoudig mogelijk, zodat jij je aandacht kunt besteden aan de belangrijke zaken. En met de flexibiliteit en analyses beschik je over een systeem dat continue verbetering mogelijk maakt, het kernprincipe van ITIL. Ontdek waarom meer dan 200.000 organisaties in meer dan 160 landen voor Zendesk kiezen. Meer informatie over Zendesk
De IT-servicedesk-software van Zendesk brengt multi-channel ticketing en self-service portals van medewerkers op één plek samen. Ondersteuning maakt ITIL-processen eenvoudig mogelijk, zodat jij je aand...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: het allerbeste van IT op één plek. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd IT-beheerplatform dat een alles-in-één oplossing biedt voor MSP's en IT-ondersteunend personeel. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig in gebruik, waardoor je het snel onder de knie krijgt. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt gebruikers in staat om per technicus te betalen met onbeperkte aantallen agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd IT-beheerplatform dat een alles-in-één oplossing biedt voor MSP's en IT-ondersteunend personeel. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossi...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt fun...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor teams met maximaal 12 ondersteuningsmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je ...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is helpdesksoftware die geschikt is voor alle soorten bedrijven, ongeacht hoe klein of groot ze zijn. Een bedrijf dat de op 2 na grootste smartphonefabrikant van 2015 is draagt veel verantwoordelijkheid. Daarom besloot Huawei om op LiveAgent te vertrouwen als hun oplossing voor klantenondersteuning. Het product houdt zich aan de hoogste normen, met een tevredenheidsniveau van 98,6 procent. LiveAgent bevat meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder livechat, spraak en sociale media. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is helpdesksoftware die geschikt is voor alle soorten bedrijven, ongeacht hoe klein of groot ze zijn. Een bedrijf dat de op 2 na grootste smartphonefabrikant van 2015 is draagt veel verantwoo...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rappo...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Webgebaseerde ITSM-oplossing die servicebeheer biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience including an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates capabilities for ensuring a produ...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Intuitive web-based service desk software to manage, analyze, and automate your IT service support.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaborat...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruike...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of s...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machin...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een he...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transfo...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van A...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Wix Answers service desk puts all communion channels under one platform, to increase agent efficiency and customer satisfaction.
Wix Answers service desk solution offers multiple touchpoints of communication between customers and support agents, all unified under one solution. Wix Answers helps customers resolve issues through support channels, create and manage internal knowledge and offers a self-service for customers who want to get answers by themselves. Wix Answers also provide insights and analytics on your customer support efficiency, third-party integrations like Slack, Jira, Hubspot, Salesforce and more.
Wix Answers service desk solution offers multiple touchpoints of communication between customers and support agents, all unified under one solution. Wix Answers helps customers resolve issues through s...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and inter...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more ...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace t...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Capacity is a new kind of helpdesk, powered by artificial intelligence, that automates support for your customers and employees.
Capacity is a new kind of helpdesk, powered by artificial intelligence, that automates support for your customers and employees. The Capacity AI continuously learns from organizational knowledge and the interactions within your business to automate processes and decisions.
Capacity is a new kind of helpdesk, powered by artificial intelligence, that automates support for your customers and employees. The Capacity AI continuously learns from organizational knowledge and th...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service.
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use R...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is child's play. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version, without lifting a finger.
Hornbill's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbi...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support....
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Scaling your IT Service MSP business can be hard. Computicate PSA makes is easy - PSA software simplified
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more than just another module or software tool used along the way. Configured properly, PSA makes your Managed Services operation dependable, efficient and ready to scale. Getting this done, the easy way, is exactly where Computicate makes the difference.
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more t...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and meas...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Help Desk software with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management.
Milldesk is a complete software that brings together the best help desk and service desk functions. It is a technical support system aligned with the best practices of ITIL and created with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management. The Milldesk Software customer service tool offers features such as workflow, IT asset management, incidents management, problem management, changes management, service catalog, knowledge base, SLA.
Milldesk is a complete software that brings together the best help desk and service desk functions. It is a technical support system aligned with the best practices of ITIL and created with emphasis on...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen.
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren.
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsm...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Infinity ECM platform - Award Winning 15 in 1 Business Management Software (CRM, DMS, BPM, CMS, ECM)
Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern business needs. Combines in one platform & one interface solutions such as: CRM, DMS, RMS+CMS, CMSx2, ITSM, EAM, KMS, BPM, GRC, IAM The Infinity ECM platform has won the prestigious EuroCloud Europe Award for Best European System for 2017.
Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern busi...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud....
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.
ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.
ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more....
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
DeepDesk is a Service Desk solution developed to optimize support requests, daily activities and organisational processes.
DeepDesk is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to DeepDesk you can easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, Modular and scalable, it is convenient and tailored to your needs.
DeepDesk is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to De...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Improve your customer service with the help desk solution that integrates multiple channels and manages all communication in one place.
Improve your customer service with the help desk solution that integrates multiple channels and manages all communication in one place.
Improve your customer service with the help desk solution that integrates multiple channels and manages all communication in one place....
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Optimize and automate workplace request on one intuitive platform
Back is a collaboration and automation platform that enables internal service and business operations teams (like HR, Finance, IT, and others) to provide the most modern employee experience, through multiple channels, and save time for higher-value tasks along the way through automation. Back is the first platform designed from the ground up for the easiest and fastest use in non-technical and IT teams.
Back is a collaboration and automation platform that enables internal service and business operations teams (like HR, Finance, IT, and others) to provide the most modern employee experience, through mu...
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
SQM

SQM

(0 reviews)
Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks.
Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks.
Assign, plan, organize and manage internal or external service requests and tasks....
Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks.
Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks.
Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks....
Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing.
Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing.
Service and help desk automation for your company that allows you to easily track how your agents are performing....
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement.
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement.
Helps you manage services by taking a lifecycle approach to IT service management, offering consistent improvement....
A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French.
A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French.
A complete and easily accessible solution that complies with ITIL practices. Only available in French....
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making....
  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbank
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • SLA-beheer
  • Mobiele toegang