Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Servicedesk software

Servicedesk software fungeert als als één enkel aanspreekpunt voor IT-ondersteuningspersoneel en gebruikers van IT-oplossingen. De software helpt bij het beheer van incidenten, toegang tot de selfservice portal, verwerking van supporttickets, verandermanagement en meer. Gebruik Capterra om de juiste servicedesk tool voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Servicedesk software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
55 resultaten
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen! Meer informatie over SysAid

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
NinjaOne is een eenvoudige, alles-in-één oplossing voor IT-activiteiten die MSP's en IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een alles-in-een IT Management Platform dat de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt.. Met NinjaOne kunnen MSP's en IT-afdelingen al hun taken voor eindpuntbeheer automatiseren, beheren en verhelpen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt meer dan 13.000 klanten over de hele wereld en staat consequent op de eerste plaats voor klantenondersteuning van wereldklasse. NinjaOne wordt erkend als de best beoordeelde software in haar categorie. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets, met de klantenkennisbank. Ontdek meer dan 175 ondersteuningsfuncties, waaronder een uniforme inbox en een krachtig hybride ticketingsysteem. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Atera is de ultieme alles-in-één-servicedeskoplossing voor MSP's en IT-professionals. Alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera
Het alles-in-één-servicedesk- en RMM-platform van Atera is specifiek afgestemd op IT-professionals om hun dagelijkse werk end-to-end te stroomlijnen en te beheren. Het platform omvat servicedesk, intelligente en AI-gestuurde ticketing, IT-automatisering en rapportage, en dit alles met een gecentraliseerd en geïntegreerd dashboard. Met het pay-per-tech-model kunnen IT-teams en MSP's hun activiteiten optimaliseren en schalen over een onbeperkt aantal apparaten, en daarbij vervelende taken verminderen, zodat ze zich kunnen concentreren op het werk dat er het meest toe doet. Meer informatie over Atera

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Zendesk Support is de IT-servicedesk-software voor betere klantrelaties.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met uw bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Uw klant interacties leven in één enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket-reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een gratis oplossing voor servicedesks (helpdesks) die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies.
Bitrix24 is een gratis oplossing voor servicedesks (helpdesks) die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel de normale editie als de ITIL-editie. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software. Meer informatie over OTRS

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Meer informatie over Track-It!

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken. Meer informatie over Re:amaze

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials. Meer informatie over ChangeGear

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. Meer informatie over AzureDesk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen. Meer informatie over SapphireIMS

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN service desk-software. Flexibel, eenvoudig te implementeren, uitbreidbaar, aanpasbaar aan je behoeften.
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN als service desk-software. De service desk van EcholoN integreert flexibel in je structuur en kan worden aangesloten op bestaande systemen (intranetsoftware, e-mailsysteem, database, etc.). Creëer, delegeer, prioriteer, volg, bekijk en beheer taken, processen, verzoeken van welke aard dan ook (softwarefouten, projecttaken, wijzigingsverzoeken, verbeteringen, enz.). Uitbreidbaar met andere handige modules, aanpasbaar aan je behoeften. Meer informatie over EcholoN

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Vision Helpdesk's Servicedesk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer.
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegevens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op het webgebaseerde platform van Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Dankzij het totaalplatform van Cayzu kunnen helpdeskmedewerkers, teams en workflows de klant op de eerste plaats zetten en merkfans ontwikkelen. Dit platform bevat alle moderne functies die je zou verwachten van een eersteklas oplossing, alleen maakt het ze gemakkelijker te gebruiken. Het platform werkt goed samen met bedrijven die zijn gericht op klantenservice. Automatiseer processen, communiceer overal waar je klanten zich ook bevinden, pas de ervaring aan en rapporteer over feedback en belangrijke statistieken. Het platform is ideaal voor teams met 10-50 medewerkers. Meer informatie over Cayzu

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Deepser is een service desk-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren.
Deepser is moderne service desk-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften. Meer informatie over Deepser

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Maak het leven op het werk beter. Een snellere, meer eenvoudige manier om je ITSM-werkstromen te automatiseren, integreren en stroomlijnen zonder technische goeroes.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die binnen enkele weken operationeel is, tegen een fractie van de kosten. Het configureren van Hornbill is eenvoudig. Zelfvoorzienende teams nemen het heft in eigen handen en passen de oplossing snel aan de behoeften van hun dienstverlening aan, zonder dat er ontwikkelaars of speciale middelen nodig zijn. Automatische software-updates bieden nieuwe functionaliteit, waardoor je service desk altijd de laatste versie is. Meer informatie over Hornbill

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Meer informatie over SeamlessDesk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. - Vobe Automotive; - Vobe Archiving; - Vobe Asset Management; - Vobe Medical en Portal; - Vobe en nog veel meer. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Maak klantenservice makkelijk! Opgericht en opererend vanuit Nederland!
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform. Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal. Maak klantenservice makkelijk! Meer informatie over Trengo

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die je nodig hebt, en vervolgens uit te breiden in een tempo dat bij je past. De out-of-the-box functionaliteit bestaat uit ondersteuning voor geïntegreerde CMDB (Configuration Management Database), beheer van bedrijfsmiddelen, verandermanagement en service desk. Met de intuïtieve beheerfuncties kun je de database aanpassen en uitbreiden met alle configuratie-informatie die je wilt bijhouden. Meer informatie over Canfigure

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht. Meer informatie over USU Knowledge Management

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Virima lost de moeilijkste kwesties van IT-middelen en servicemanagement op. Geen enkel ander platform biedt deze functies, flexibiliteit en waarde.
Virima biedt de beste ITAM- en ITSM-functies tegen een ongelooflijke prijs. Discovery-mogelijkheden met of zonder medewerkers. Automatische relatie- en afhankelijkheidsmapping. Inzichtelijke visualisaties en dashboards. PinkVERIFY CMDB- en ITSM-processen met een werkstroomgenerator. Te integreren met cloudproviders, hypervisors, netwerk en beveiliging, en zelfs ServiceNow. SaaS en plaatselijke implementaties. Duidelijke, moderne gebruikersinterface. Virima kan zoveel, dat je je zult afvragen waarom je er nog niet eerder van hebt gehoord! Meer informatie over Virima

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Projectmanagementsoftware met geïntegreerde helpdesk. Houdt projecten op schema terwijl jij klantenondersteuning biedt.
TeamHeadquarters is een geïntegreerde reeks volwaardige hulpprogramma's voor projectmanagement, portfoliomanagement, helpdesk en tijdschema's. TeamHeadquarters helpt jouw mensen zich op het juiste moment op het juiste werk te concentreren. Het helpt jouw managers geweldige managers te zijn. Het is nu beschikbaar op On Demand, dus je kunt meteen beginnen met het gebruik van dit krachtige softwarepakket voor ondernemingen. Meer informatie over TeamHeadquarters

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken.
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken. Met de hulp van de allernieuwste AI wenden bedrijven zoals USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House en nog veel meer zich tot Capacity voor hun behoeften op het gebied van kennis, helpdesk en workflowautomatisering. Duizenden medewerkers bij grote en kleine organisaties gebruiken Capacity om optimaal te werken. Bekijk vandaag nog wat Capacity voor jou, je klanten en je team kan doen. Meer informatie over Capacity

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen.
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen.
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten.
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner.
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al. Meer informatie over ScriptRunner

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar.
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Halo Service Desk is een enkele tool om je hele organisatie te runnen.
Halo Service Desk is een servicedesk-softwareoplossing die door iedereen kan worden gebruikt. Met out-of-the-box-functionaliteit zoals Incident Management, SLA's, change- en projectmanagement en realtime projectdashboards. De tool is gemakkelijk aanpasbaar en je kunt synchroon blijven met één gecentraliseerd systeem terwijl je de IT afstemt op de zakelijke behoeften. Meer informatie over Halo Service Desk

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Het kan moeilijk zijn om je MSP-bedrijf in IT-diensten op te schalen. Computicate PSA maakt het eenvoudig - PSA-software vereenvoudigd
Computicate is een platform voor professional services automation voor ambitieuze managed services providers die willen groeien en diensten van wereldklasse willen leveren. Bij het bereiken van dat doel is PSA veel meer dan de zoveelste module of softwaretool die tijdens het proces wordt gebruikt. Als PSA correct is geconfigureerd, maakt het je managed services betrouwbaar, efficiënt en klaar om op te schalen. De toegevoegde waarde van Computicate is dat het dit op een eenvoudige manier gedaan kan krijgen. Meer informatie over Computicate PSA

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden.
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp

Functies

  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Beheer van supporttickets
  • Probleembeheer
  • Realtime meldingen
  • Workflowbeheer
  • E-mailbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Priorisering
  • Taakbeheer