Nederland Lokale producten weergeven
109 resultaten
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Zendesk Support is de IT-servicedesk-software voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen! Meer informatie over SysAid

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets, met de klantenkennisbank. Ontdek meer dan 175 ondersteuningsfuncties, waaronder een uniforme inbox en een krachtig hybride ticketingsysteem. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Vision Helpdesk's Servicedesk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelingen. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichtendiensten. Het is 100% gratis voor teams van maximaal 12 supportmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
NinjaOne is een eenvoudige, alles-in-één oplossing voor IT-activiteiten die MSP's en IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een toonaangevende uniforme oplossing voor IT-activiteiten die de manier waarop IT-teams werken vereenvoudigt. Met NinjaOne kunnen MSP's en IT-afdelingen al hun taken voor eindpuntbeheer automatiseren, beheren en verhelpen binnen één snel, modern en intuïtief platform, waardoor de efficiëntie van technici en gebruikerstevredenheid worden verbeterd. NinjaOne ondersteunt meer dan 6000 klanten over de hele wereld en staat consequent op de eerste plaats voor klantenondersteuning van wereldklasse. NinjaOne wordt erkend als de best beoordeelde software in zijn categorie. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel de normale editie als de ITIL-editie. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning. Meer informatie over BOSSDesk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Meer informatie over InvGate Service Desk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet. Meer informatie over Autotask PSA

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer. Meer informatie over Track-It!

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software. Meer informatie over OTRS

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken. Meer informatie over Re:amaze

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials. Meer informatie over ChangeGear

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. Meer informatie over AzureDesk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen. Meer informatie over SapphireIMS

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN service desk-software. Flexibel, eenvoudig te implementeren, uitbreidbaar, aanpasbaar aan je behoeften.
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN als service desk-software. De service desk van EcholoN integreert flexibel in je structuur en kan worden aangesloten op bestaande systemen (intranetsoftware, e-mailsysteem, database, etc.). Creëer, delegeer, prioriteer, volg, bekijk en beheer taken, processen, verzoeken van welke aard dan ook (softwarefouten, projecttaken, wijzigingsverzoeken, verbeteringen, enz.). Uitbreidbaar met andere handige modules, aanpasbaar aan je behoeften. Meer informatie over EcholoN

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Maak het leven op het werk beter. Een snellere, meer eenvoudige manier om je ITSM-werkstromen te automatiseren, integreren en stroomlijnen zonder technische goeroes.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die binnen enkele weken operationeel is, tegen een fractie van de kosten. Het configureren van Hornbill is eenvoudig. Zelfvoorzienende teams nemen het heft in eigen handen en passen de oplossing snel aan de behoeften van hun dienstverlening aan, zonder dat er ontwikkelaars of speciale middelen nodig zijn. Automatische software-updates bieden nieuwe functionaliteit, waardoor je service desk altijd de laatste versie is. Meer informatie over Hornbill

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Meer informatie over SeamlessDesk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegevens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Wix Answers plaatst alle ondersteuningskanalen onder hetzelfde platform. Kennisbank, tickets, chats en oproepen vind je dus allemaal op één plek.
Wix Answers is het eerste uniforme platform voor klantenondersteuning in de sector. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer inzicht krijgen in hun activiteiten. Wix Answers gebruikt een gecentraliseerde, AI-gestuurde benadering van kennisbeheer die klanten onafhankelijk en medewerkers effectiever maakt en organisaties soepeler laat draaien. Meer informatie over Wix Answers

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Nederland Lokaal product
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. - Vobe Automotive; - Vobe Archiving; - Vobe Asset Management; - Vobe Medical en Portal; - Vobe en nog veel meer. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht. Meer informatie over USU Knowledge Management

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Nederland Lokaal product
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Maak klantenservice makkelijk! Opgericht en opererend vanuit Nederland!
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform. Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal. Maak klantenservice makkelijk! Meer informatie over Trengo

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
SummitAI helps enterprises dramatically reduce the cost and complexity of IT Management while improving efficiency and productivity.
SummitAI is a market-leading artificial intelligence-driven IT and Enterprise Service Management Solution that integrates IT Service Management (ITSM), Enterprise Service Management (ESM), IT Asset Management (ITAM), an AI-driven Digital Agent, and Service Automation in a single easy-to-use software suite. SummitAI transforms the way enterprises work by offering consumer-grade, responsive digital workflows empowering employees with an anytime, anywhere service experience. Meer informatie over SummitAI

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other Meer informatie over Tiflux

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure Meer informatie over C2 ATOM

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Deepser is een service desk-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren.
Deepser is moderne service desk-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften. Meer informatie over Deepser

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die je nodig hebt, en vervolgens uit te breiden in een tempo dat bij je past. De out-of-the-box functionaliteit bestaat uit ondersteuning voor geïntegreerde CMDB (Configuration Management Database), beheer van bedrijfsmiddelen, verandermanagement en service desk. Met de intuïtieve beheerfuncties kun je de database aanpassen en uitbreiden met alle configuratie-informatie die je wilt bijhouden. Meer informatie over Canfigure

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Meer informatie over Ivanti Neurons for ITSM

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Virima lost de moeilijkste kwesties van IT-middelen en servicemanagement op. Geen enkel ander platform biedt deze functies, flexibiliteit en waarde.
Virima biedt de beste ITAM- en ITSM-functies tegen een ongelooflijke prijs. Discovery-mogelijkheden met of zonder medewerkers. Automatische relatie- en afhankelijkheidsmapping. Inzichtelijke visualisaties en dashboards. PinkVERIFY CMDB- en ITSM-processen met een werkstroomgenerator. Te integreren met cloudproviders, hypervisors, netwerk en beveiliging, en zelfs ServiceNow. SaaS en plaatselijke implementaties. Duidelijke, moderne gebruikersinterface. Virima kan zoveel, dat je je zult afvragen waarom je er nog niet eerder van hebt gehoord! Meer informatie over Virima

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken.
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken. Met de hulp van de allernieuwste AI wenden bedrijven zoals USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House en nog veel meer zich tot Capacity voor hun behoeften op het gebied van kennis, helpdesk en workflowautomatisering. Duizenden medewerkers bij grote en kleine organisaties gebruiken Capacity om optimaal te werken. Bekijk vandaag nog wat Capacity voor jou, je klanten en je team kan doen. Meer informatie over Capacity

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
ALVAO Service Desk system is a user-friendly ITSM solution integrated into Microsoft technologies.
Service Desk provides a single point of contact for all in-company requests. The solution providers team gains an overview of workload, clear priorities and improved communication.The Service Desk gives you a clear understanding of how busy your team is and how much effort is spent on various tasks. The software is certified to ITIL process standards under the auspices of Pink Elephant and Axelos. It allows you to deploy fundamental ITIL processes and solutions. Meer informatie over ALVAO Service Desk

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service. Meer informatie over RenewityRMA

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner.
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al. Meer informatie over ScriptRunner

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support. Meer informatie over Conclusion

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
  • Klantenondersteuning