88 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Zendesk Support is de IT-servicedesk-software voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Beheer moeiteloos al je Service Desk-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen! Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde Service Desk bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
(Gamified helpdesk + middelenbeheer) - de complicaties = Freshservice. Bovendien is de servicedesk ook klaar voor ITIL! Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-helpdesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Vision Helpdesk's Servicedesk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer,...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicati...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelingen. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdeling...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Nederland Lokaal product
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Maak klantenservice makkelijk! Opgericht en opererend vanuit Nederland! Meer informatie over Trengo
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform. Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal. Maak klantenservice makkelijk! Meer informatie over Trengo
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets, met de klantenkennisbank. Ontdek meer dan 175 ondersteuningsfuncties, waaronder een uniforme inbox en een krachtig hybride ticketingsysteem. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Verminder wachttijden van klanten, de werkdruk van je medewerkers en de tijd die wordt besteed aan het oplossen van tickets, met de klantenkennisban...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichtendiensten. Het is 100% gratis voor teams van maximaal 12 supportmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor service desk (helpdesk). Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Dit gratis omnichannel contactcenter stelt...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
MSP Manager biedt webgebaseerde helpdesk- en factureringssoftware waarmee je je IT-servicebedrijf met maximale efficiëntie kunt besturen. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en ongelooflijk efficiënt is. De mobiele app van MSP Manager biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om tickets overal en altijd op te lossen. MSP Manager is een krachtige stand-alone oplossing of kan worden geïntegreerd met de RMM-producten van SolarWnds MSP, zodat je alle opties in één scherm hebt. Meer informatie over MSP Manager
MSP Manager is een PSA voor helpdesk en facturering, exclusief ontworpen voor IT-serviceproviders. Het is een robuuste maar intuïtieve oplossing die helpt om uitstekende klantenservice te bieden en...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteunings...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Bereik snellere werkticket-oplossingen en verspil minder tijd aan het herhalen van dezelfde taak met de servicedesk die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere IT-diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-servicedesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden,...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. ManageEngine ServiceDesk Plus is beschikbaar in zowel de normale editie als de ITIL-editie.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een volledig webgebaseerde helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop,...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor servicedesks en helpdesks.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. Professionals in ITSM, klantenservice en bedrijfsbeveiliging gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en op een kosteneffectieve manier geweldige service kunnen bieden. Probeer nu de servicedesk-software.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Ondersteun, motiveer en converteer klanten op één platform. Software voor helpdesk- en klantcommunicatie die is ontworpen voor jouw bedrijf.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar en ontworpen met je klanten als uitgangspunt. Het biedt cruciale ondersteuningsfuncties zoals chat en automatische klantenbinding, en integraties voor je socialemedia-, mobiele en e-mailkanalen. Re:amaze biedt ook beheeroplossingen voor teamworkflows, gedeelde inboxen, veelgestelde vragen, rapportage en tevredenheidsonderzoeken.
Re:amaze is een webgebaseerd platform voor helpdesk- en klantcommunicatie waarmee bedrijven klanten kunnen ondersteunen, betrokken kunnen maken en kunnen converteren. Re:amaze is uiterst schaalbaar...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Service Desk van...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Maak het leven op het werk beter. Een snellere, meer eenvoudige manier om je ITSM-werkstromen te automatiseren, integreren en stroomlijnen zonder technische goeroes.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die binnen enkele weken operationeel is, tegen een fractie van de kosten. Het configureren van Hornbill is eenvoudig. Zelfvoorzienende teams nemen het heft in eigen handen en passen de oplossing snel aan de behoeften van hun dienstverlening aan, zonder dat er ontwikkelaars of speciale middelen nodig zijn. Automatische software-updates bieden nieuwe functionaliteit, waardoor je service desk altijd de laatste versie is.
Hornbill Service Manager is een 100% codeloze omgeving, out-of-the-box werkstromen en krachtige procesautomatisering die een ITSM (Information Technology Service Management)-oplossing levert die...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN service desk-software. Flexibel, eenvoudig te implementeren, uitbreidbaar, aanpasbaar aan je behoeften.
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN als service desk-software. De service desk van EcholoN integreert flexibel in je structuur en kan worden aangesloten op bestaande systemen (intranetsoftware, e-mailsysteem, database, etc.). Creëer, delegeer, prioriteer, volg, bekijk en beheer taken, processen, verzoeken van welke aard dan ook (softwarefouten, projecttaken, wijzigingsverzoeken, verbeteringen, enz.). Uitbreidbaar met andere handige modules, aanpasbaar aan je behoeften.
Geproduceerd in Duitsland: EcholoN als service desk-software. De service desk van EcholoN integreert flexibel in je structuur en kan worden aangesloten op bestaande systemen (intranetsoftware,...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Wix Answers plaatst alle ondersteuningskanalen onder hetzelfde platform. Kennisbank, tickets, chats en oproepen vind je dus allemaal op één plek.
Wix Answers is het eerste uniforme platform voor klantenondersteuning in de sector. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer inzicht krijgen in hun activiteiten. Wix Answers gebruikt een gecentraliseerde, AI-gestuurde benadering van kennisbeheer die klanten onafhankelijk en medewerkers effectiever maakt en organisaties soepeler laat draaien.
Wix Answers is het eerste uniforme platform voor klantenondersteuning in de sector. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Deepser is een service desk-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, dagelijkse activiteiten en organisatieprocessen te optimaliseren.
Deepser is moderne service desk-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen. Dankzij Deepser kun je moeiteloos servicegegevens meten, prestaties controleren met rapporten en dashboards, KPI's respecteren en de klanttevredenheid verbeteren. De software is intuïtief en eenvoudig aan te passen, modulair en schaalbaar, handig en afgestemd op je behoeften.
Deepser is moderne service desk-software met een interactieve webinterface. Hiermee kun je de klantenondersteuning efficiënt beheren, het gebruik van bedrijfsmiddelen optimaliseren en tijd besparen....

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die je nodig hebt, en vervolgens uit te breiden in een tempo dat bij je past. De out-of-the-box functionaliteit bestaat uit ondersteuning voor geïntegreerde CMDB (Configuration Management Database), beheer van bedrijfsmiddelen, verandermanagement en service desk. Met de intuïtieve beheerfuncties kun je de database aanpassen en uitbreiden met alle configuratie-informatie die je wilt bijhouden.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken.
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken. Met de hulp van de allernieuwste AI wenden bedrijven zoals USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House en nog veel meer zich tot Capacity voor hun behoeften op het gebied van kennis, helpdesk en workflowautomatisering. Duizenden medewerkers bij grote en kleine organisaties gebruiken Capacity om optimaal te werken. Bekijk vandaag nog wat Capacity voor jou, je klanten en je team kan doen.
Capacity is een veilig, AI-native platform voor het automatiseren van ondersteuning om jou en je team te helpen tijd te besparen en slimmer te werken. Met de hulp van de allernieuwste AI wenden...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
ALVAO Service Desk system is a user-friendly ITSM solution integrated into Microsoft technologies.
Service Desk provides a single point of contact for all in-company requests. The solution providers team gains an overview of workload, clear priorities and improved communication.The Service Desk gives you a clear understanding of how busy your team is and how much effort is spent on various tasks. The software is certified to ITIL process standards under the auspices of Pink Elephant and Axelos. It allows you to deploy fundamental ITIL processes and solutions.
Service Desk provides a single point of contact for all in-company requests. The solution providers team gains an overview of workload, clear priorities and improved communication.The Service Desk...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service.
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
ScriptRunner is de toonaangevende alles-in-één oplossing voor PowerShell. Automatiseer en delegeer veel van je taken met PowerShell en ScriptRunner.
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren. Vooral de taken die je van je eigenlijke werk afhouden. Het vereenvoudigt het gebruik van PowerShell voor beheerders, de servicedesk en eindgebruikers. Daardoor is ScriptRunner een essentieel onderdeel van een volledig geautomatiseerde IT-infrastructuur. Niet morgen, maar vandaag al.
Maak PowerShell tot een echte oplossing. Voor jou en je team. ScriptRunner gebruikt PowerShell om dagelijkse taken op een intelligente, eenvoudige en veilige manier te automatiseren en te delegeren....

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Rezolve.ai brings AI-powered Service Desk to MS Teams using unique Knowledge, Task & Process skills, improving employee productivity.
Upgrade your service desk's capabilities from just tracking, monitoring or managing to Auto-resolving! Rezolve.ai brings to bear the power of conversational AI to give your employees a frictionless service Desk experience at MS Teams. Now "Auto-resolve" most of the level 1 and 2 issues facing your employees within 10 to 15 seconds - and stop the unnecessary back-and-forth and unproductive hours. Using Rezolve.ai's unique Knowledge, Task & Process skills, automate your Service Desk.
Upgrade your service desk's capabilities from just tracking, monitoring or managing to Auto-resolving! Rezolve.ai brings to bear the power of conversational AI to give your employees a frictionless...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar.
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd.
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Nederland Lokaal product
Het kan moeilijk zijn om je MSP-bedrijf in IT-diensten op te schalen. Computicate PSA maakt het eenvoudig - PSA-software vereenvoudigd
Computicate is een platform voor professional services automation voor ambitieuze managed services providers die willen groeien en diensten van wereldklasse willen leveren. Bij het bereiken van dat doel is PSA veel meer dan de zoveelste module of softwaretool die tijdens het proces wordt gebruikt. Als PSA correct is geconfigureerd, maakt het je managed services betrouwbaar, efficiënt en klaar om op te schalen. De toegevoegde waarde van Computicate is dat het dit op een eenvoudige manier gedaan kan krijgen.
Computicate is een platform voor professional services automation voor ambitieuze managed services providers die willen groeien en diensten van wereldklasse willen leveren. Bij het bereiken van dat...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
Software de mesa de ayuda con énfasis en los mejores conceptos de usabilidad, brindando mayor agilidad y organización en la gestión.
Milldesk es un software completo que reúne las mejores funciones de mesa de ayuda y mesa de servicio. Es un sistema de soporte técnico alineado con las mejores prácticas de ITIL y creado con énfasis en los mejores conceptos de usabilidad, brindando mayor agilidad y organización en la gestión de tickets. La herramienta de servicio al cliente de Milldesk Software ofrece funciones como flujo de trabajo, gestión de activos de TI, gestión de incidentes, gestión de problemas, gestión de cambios y más.
Milldesk es un software completo que reúne las mejores funciones de mesa de ayuda y mesa de servicio. Es un sistema de soporte técnico alineado con las mejores prácticas de ITIL y creado con énfasis...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang
All MUST HAVE features gathered in one place to run successful business in service industry.
Leading software for service industry, e.g. HVAC, Electrical, Plumbing, General Contracting, Carpet Cleaning, Gates, Fences, Windows, Hair and Beauty Salons. All MUST HAVE features gathered in one place to run successful business. Create and dispatch appointments. Distribute work for your team through unique system of work planning. Time Cards. Protect yourself from negative reviews with a special service. GPS tracking of employees. Route optimization. Very low credit card processing fees!
Leading software for service industry, e.g. HVAC, Electrical, Plumbing, General Contracting, Carpet Cleaning, Gates, Fences, Windows, Hair and Beauty Salons. All MUST HAVE features gathered in one...

Functies

  • Beheer van IT-assets
  • Kennisbankbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Mobiele toegang