ITSM-software

ITSM-software, ook bekend als Information Technology Service Management-software, richt zich op het beheer van interne en externe IT-ondersteuning. Deze toepassingen begeleiden IT-organisaties bij het plannen, ontwerpen, ontwikkelen, leveren en ondersteunen van hun diensten. ITSM-tools omvatten gebieden als helpdesk en IT-service.

Waarom Capterra gratis is

door SysAid Technologies

(176 beoordelingen)
Website bezoeken
SysAid's bekroonde ITSM bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer (ITSM) in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid Beheer moeiteloos al je ITSM-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over SolarWinds N-central Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren. Meer informatie over SolarWinds N-central
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Atera is een cloudgebaseerd IT-beheerplatform dat een alles-in-één oplossing biedt voor MSP's en IT-ondersteunend personeel. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig in gebruik, waardoor je het snel onder de knie krijgt. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt gebruikers in staat om per technicus te betalen met onbeperkte aantallen agents, en zo transparante en voorspelbare prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: het allerbeste van IT op één plek. Meer informatie over Atera
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is Alloy Navigator's intuïtieve en collaboratieve IT Service Management-oplossing ontworpen: het integreert op transparante wijze met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Alloy Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer. Meer informatie over Alloy Navigator Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij. Meer informatie over Alloy Navigator
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
NetHelpDesk is een in het VK gevestigd bedrijf dat ITIL-conforme ITSM-software biedt die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Met behulp van meer dan 20 jaar ervaring is NetHelpDesk ontwikkeld om een veelzijdige applicatie te bieden met een eenvoudig te gebruiken interface. Kenmerken omvatten: incident-, probleem- en verandermanagement, activabeheer, CMDB, servicecatalogus, telefonie-integratie, mobiele apps. Meer informatie over NetHelpDesk NetHelpDesk is een in het VK gevestigd bedrijf dat ITIL-conforme ITSM-software biedt die op locatie of in de cloud kan worden geïnstalleerd. Meer informatie over NetHelpDesk
Oplossing voor ITIL-servicebeheer. PinkVERIFY toegekend voor 10 processen. IncidentMonitor is een kant-en-klaar framework voor servicebeheer met meerdere gratis processjablonen. De toepassing biedt functies op Enterprise-niveau tegen een lage MKB-prijs. Alle processen kunnen eenvoudig worden aangepast met behulp van de grafische workflow en de slimme servicecatalogusontwerper. Er is geen codering nodig om de meest geavanceerde workflows en webformulieren te creëren. Er kunnen een onbeperkt aantal processen naast elkaar worden uitgevoerd, waardoor een daadwerkelijk gedeeld servicecentrum wordt gecreëerd. Meer informatie over IncidentMonitor Enterprise ITIL-servicedeskoplossing voor een lage MKB-prijs. Geavanceerd en rijk aan functies. GRATIS ITIL processjablonen beschikbaar. Meer informatie over IncidentMonitor
De service van bpm'online is een cloudapplicatie met kant-en-klare processen voor servicebeheer over de gehele cyclus. De beste keuze voor middelgrote en grote bedrijven die service van hoge kwaliteit willen bieden over meerdere communicatiekanalen. De uitgebreide verzameling kant-en-klare processen maken het mogelijk om klantverzoeken te beheren en servicetaken te automatiseren door vooraf gedefinieerde processen te volgen voor uitstekende klantenservice. Meer informatie over bpm'online service Intelligent platform voor servicebeheer om het leveren van service te versnellen en te zorgen voor tevreden klanten. Meer informatie over bpm'online service
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR ServiceDesk & IT Assets
ServiceDesk Plus MSP is webgebaseerde, voor ITIL geschikte helpdesksoftware die speciaal is ontworpen voor managed service providers. Deze alles-in-één ITSM-oplossing biedt een uitgebreide servicedesk met een gestroomlijnd ticketingsysteem; gecentraliseerde functies voor accountbeheer; ingebouwde modules voor het beheer van IT-middelen, problemen en veranderingen; besturing op afstand; geavanceerde rapportage en analyse; naadloze integraties met native en externe toepassingen; en nog veel meer. Meer informatie over ServiceDesk Plus MSP ServiceDesk Plus MSP is een voor ITIL geschikte servicedesk voor managed service providers met functies die zijn ontworpen op basis van best practices van ITSM. Meer informatie over ServiceDesk Plus MSP
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ServiceDesk Plus Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer. Meer informatie over ServiceDesk Plus

door Harmony Business Systems

(9 beoordelingen)
Website bezoeken
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de best beoordeelde ITSM-oplossing. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes. Bespaar kostbare tijd en sta jezelf toe om snellere en slimmere diensten te leveren met de ITSM-oplossing die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Jira Service Desk is de meest populaire en betaalbare ITSM-software. Jira Service Desk is gebouwd op de Jira Software van Atlassian en heeft alles wat je IT-teams standaard nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA ITSM-software gebruiken om het IT-management te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties hun gehele infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, lokale, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA ITSM-software om IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 gebruikers op ConnectWise Manage om een grotere verantwoordelijkheid, operationele efficiëntie en winstgevendheid te bereiken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. ConnectWise Manage helpt je bij het organiseren van je bedrijf rond één gecentraliseerd systeem, zodat je organisatie eenvoudig verbinding kan maken.
Vivantio offers leading, flexible service management software that meets the demands of any service teams across an organization without being cost- or growth-restrictive. Our platform is ideal for mid-size companies and smaller business with a growth trajectory across a multitude of industries. By centralizing service management operations, companies can reduce licensing costs, improve inter-departmental efficiencies, share knowledge and centralize management reporting. Web-based ITSM solution that provides service management through automated routing, alerts, interaction tracking and more.
Cherwell Service Management is een krachtige oplossing voor IT Service Management (ITSM) die IT-organisaties de flexibiliteit biedt die nodig is voor snelle configuratie, maatwerk, minimale overhead en moeiteloze upgrades met een fractie van de kosten en complexiteit van oudere oplossingen. Dankzij de codeloze architectuur kun je nieuwe functionaliteit toevoegen zonder een enkele regel code te wijzigen, eenvoudig integreren met toepassingen van derden en upgraden zonder dat je bang hoeft te zijn dat wat je hebt gebouwd ineens niet meer werkt. Een platformprovider van innovatief IT-servicemanagement en assetmanagement die de wereld van IT beter wil maken.
PagerDuty is an agile incident management solution that integrates with ITOps and DevOps monitoring stacks to improve operational reliability and agility. From enriching and aggregating events to correlating them into actionable alerts, PagerDuty streamlines the incident management lifecycle by reducing noise and resolution times. PagerDuty offers hundreds of native integrations with operations tools, as well as automated scheduling, advanced reporting, and guaranteed reliability. Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van een CRM, projectplanning, contracten, servicetickets en meer in één platform voor kleine tot middelgrote IT-servicebedrijven. Met ondersteuning voor zowel traditionele als flexibele methodes voor bedrijfsvoering kun je moeiteloos werk toewijzen, de voortgang volgen en in realtime budgetten en winstgevendheid bekijken. Bespaar tijd door het automatiseren en verkrijgen van zicht op de prestaties van je gehele IT-servicebedrijf, vanaf een prospect tot het sluiten van het project. Accelo is een end-to-end hulpmiddel voor verkoop, ticketing en projectmanagement, speciaal gebouwd voor IT-consultants en MSP's.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Web Help Desk® is gebruiksvriendelijke online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
BMC Helix IT Service Management revolutionizes enterprise service management. Delivered on-premises or in the cloud, Helix ITSM is a configurable and extensible platform radically redesigned to meet the needs of any transformative IT organization. Easier to use, faster to deploy, and packed with the latest innovations in service management, Helix IT Service Management is the most complete and capable IT service management for your enterprise. Radically redesigned to set a new standard for IT service management on-premises or in the cloud.
The BOSS Solutions Suite is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available on-premise or on the cloud. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSS has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Our solutions have helped organizations to improve overall efficiency and user satisfaction. The BOSS Solutions Suite is an award winning fully integrated ITSM solution available both on the Cloud and On-Premise.
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand waar IT-professionals dol op zullen zijn.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Biedt incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification. Intuïtieve, web-based Service Desk-software voor het beheren, analyseren en automatiseren van je IT-serviceondersteuning.
OTRS is a fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow/process automation and notification, among its many features. Processes can be customized to incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide the best possible service in a cost effective way. Request a demo today. Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for ITSM professionals.
Panopta biedt geavanceerde website-controle voor online bedrijven en dienstverleners. Je kunt de uptime en snelheid op websites en openbaar toegankelijke servers bewaken met ping, HTTP/S, SMTP, POP, IMAP en eenvoudige poortcontroles. Controles omvatten verfijnde bewaking met pakketverlies van ping, HTTP/S-headers, basisverificatie en time-outspecificaties. Infrastructuurbewaking als een service voor servers, netwerken en toepassingen in openbare/privé cloud-, lokale en hybride omgevingen.

door SunView Software

(48 beoordelingen)
Profiel bekijken
ChangeGear by SunView Software delivers a robust ITSM solution for enterprise with advanced service management features, ITIL-based modules, an AI and machine learning platform, and more. Get everything you need to easily build, configure, automate, and deploy services for IT and beyond like incident management, problem, change, self-service, HR Onboarding, Facilities, and more. Get started quickly with out-of-the-box essentials. ChangeGear by SunView Software delivers enterprise-grade ITSM that's fast to implement, easy to configure & less costly to maintain.

door Tecknodreams Software Consulting

(41 beoordelingen)
Profiel bekijken
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables you to implement ITIL best practices for incident management, problem management, change management, and service fulfillment processes to make the service delivery standardized and agile. The Robotic Process Automation enables you to automate the processes and integrate them with business applications Supercharge Your Employee Efficiency with Intelligent and ITIL based Service Desk that comes with pre-built ITIL templates.
TOPdesk cloud-based software helps companies offer better services to their customers. With easy-to-use ITSM software and over 20 years experience our software helps you manage incidents, create workflows, and keep track of configurations. Make your end users more self-reliant thanks to the Self-Service Portal. More than 4500 organisations worldwide already use TOPdesk to increase efficiency and improve customer satisfaction. Are you looking for service excellence? Let us be your guides. ITIL-aligned service management software with KPI dashboard that helps track workload for each employee and assign tasks efficiently.

door iSupport Software

(32 beoordelingen)
Profiel bekijken
iSupport, is used by more than 250,000 help desk professionals every day to help them solve their most demanding support issues. iSupport Software two editions (Incident Management and Service Desk) with the power and flexibility to meet your company's needs as they change over time. iSupport enables you to manage Incidents, Problems, Changes, CMDB, Assets, Knowledge, Workflows, and more. End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.
We offer cost effective, Multi-lingual (English, French, Spanish, Turkish & Arabic), Integrated IT Service Management, Governance & Risk Management and Help Desk solutions. With SMART Suite your organization will be up & running within days. A comprehensive IT Service Management Tool based on ITIL framework Streamlines IT operations by automating Service Operations such as Incidents, Service Requests, Problems, and Service Desk Function. Also includes modules for complete service lifecycle Customer Support, IT Service Management, Governance and Risk Compliance. We offer software for ITIL, COBIT, ISO 20000 and ISO 27001
Awarded "Best Overall Value" from Info-Tech Research Group for the 3rd year in a row, Agiloft provides the fastest time to value because it slashes the time to configure the solution to your requirements. We can customize it for you live during the demo -so you get a trial system that you can actually use and a fast, affordable deployment. Agiloft addresses even the most sophisticated requirements in record time. Start today with a free custom demo. Winner of Info-Tech analyst awards. Flexible ITIL technology ensures a rapid implementation of even the most sophisticated workflows.
Motadata is an IT analytics software platform that derives business insights by real-time processing, correlation and intelligent visualization of IT network and security information data. It unifies traditionally segregated security operation and network monitoring, management and data analytics functions into a single platform. It has plugin driven architecture which makes it highly customizable as per customer requirements. Motadata is a registered trademark of Mindarray Systems Pvt. Limited. A platform that derives business insights by real-time processing, correlation and intelligent visualization of IT data.
Naverisk is een uitstekende externe bewaking en IT Service Management-oplossing voor MSP's en IT-serviceproviders. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Alles-in-één IT Services Management-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services en bewaking op afstand.
IT service management solution built to help growing IT organizations do amazing things. We automate your daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. We do it all by delivering cloud-based service management software thats fast to deploy, and simple to configure. Best of all, your investment is protected. ServiceNow is the only cloud provider to offer an ITSM path to grow your services without the replacement burden. ServiceNow automates daily support tasks and help you to track, measure, and process any unit of work. It's easy to use and scalable.
Easy to own, use & extend IT service management for mid-size organizations. Create personalized experiences for your employees to increase their productivity. Admins can quickly configure end-to-end business services for IT and beyond. FootPrints integrates with other systems such as BMC Client Management, Active Directory, SQL Databases & more. Configurable capabilities streamline the automation of service delivery, improving employee satisfaction and IT's reputation with your business users. IT service management for mid-size organizations
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable. Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
BlueFolder is a web-based service management solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust ticket management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! Software built for IT service business professionals; centralizing ticket & customer management, billing, team scheduling and more.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have. Enterprise-class IT service management application built for multinational organizations around Service Integration and Management.
Canfigure has been designed to provide a scalable, cost effective solution. Its library of well-designed modules enables you to implement only the functionality you require, and then expand at a pace that suits you. The out-of-the-box functionality includes support for integrated CMDB, Asset Management, Change Management and Service Desk. The intuitive administrative functions enable you to customize and expand the database to incorporate any configuration information you may wish to track. Canfigure is a modular ITSM and ITAM solution based on ITIL principles. Canfigure can be deployed on premise or cloud hosted.

door C2 Enterprise

(11 beoordelingen)
Profiel bekijken
C2 ATOM is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching your ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Powerful web-based IT service management software helping your organization modernize ITSM to provide extraordinary service delivery.
IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs. IT service management solution that provides automation, change management, and practice content to reduce risks and costs.
Manage Employee Requests for IT, HR, Facilities and Office Manager. Collect, manage and resolve tickets in Slack in real-time. OfficeAmp makes it easy for office managers and admins to run an efficient workplace by giving employees a one-stop shop for all of their requests and questions. Need a snack in a pantry? Want to book a flight? Order some lunch? No more emails, texts or calls. Simply message OfficeAmp and get stuff done around the office. Easily collect, manage, resolve issues related to office operations. Categorize & assign tasks within Slack - where your team works!

door Virima Technologies, Inc.

(11 beoordelingen)
Profiel bekijken
Virima IT Service Management (ITSM) bouwt voort op de bewezen, krachtige en flexibele oplossingen van Virima voor IT-detectie, visualisatie en activabeheer (ITAM). Virima ITSM helpt professionals in IT Operations de controle te krijgen over hun IT-omgevingen, de diensten te leveren die hun gebruikers nodig hebben en vragen, meer geïnformeerde en inzichtelijke beslissingen te nemen en de bedrijfswaarde van hun IT-investeringen te maximaliseren. Automatiseer en verbeter de levering van ITIL-services, neem betere beslissingen en maximaliseer de waarde van je IT-investeringen met Virima ITSM.

door Symphony SUMMIT

(10 beoordelingen)
Profiel bekijken
SUMMIT is an Enterprise class ITSM/ITOM platform which provides integrated, intelligent & innovative solutions across Service, Asset, Availability and Project Management. The ITIL 2011 certified solution is also featured by Gartner as a 'Cool Vendor' in IT Operations, 2015. SUMMIT is an easy-to-use & deploy solution and is delivered as SaaS over Cloud or SaaS On-premises and provides tight integration across IT Operation functions, delivering better efficiencies and higher ROI to CIOs. Intelligent, Integrated & Innovative ITIL 2011 certified, unified ITSM Platform for Service, Asset, Availability & Project Management.
TeamHeadquarters is een zeer geïntegreerde reeks volwaardige hulpprogramma's voor projectmanagement, portfoliomanagement, Service Desk en tijdschema's. TeamHeadquarters helpt jouw mensen zich op het juiste moment op het juiste werk te concentreren. Het helpt jouw managers geweldige managers te zijn. Het is beschikbaar op aanvraag, dus je kunt meteen beginnen met het gebruik van dit krachtige softwarepakket voor ondernemingen. Projectmanagementsoftware met geïntegreerde Service Desk. Houdt projecten op schema terwijl jij geweldige klantenondersteuning biedt.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facility Infrastructure to create the source of truth with an emphasis on capacity analysis and optimizing power, space and cooling to achieve increased server utilization, virtualization and power density to attain desired power usage effectiveness (PUE) and other optimization goals. Model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure to increase server utilization and workflow.
OMNITRACKER is one of the leading software systems in IT Service Management across Europe with in excess of +600 customer installations and more than 50.000 concurrent users. OMNITRACKER is famous for its flexibility and high integration potential. The ITIL-compliant OMNITRACKER ITSM Center application supports 14 processes of the ITIL V3 Edition 2011 framework and has been awarded by leading subject matter expert organizations like Pink Elephant, Axelos / OGC and Serview OMNITRACKER is a universal platform for business processes on which all OMNITRACKER applications are based.
ITSM tool which provides integrated operations management, service catalog and more through non-disruptive testing. ITSM tool which provides integrated operations management, service catalog and more through non-disruptive testing.
TeamDynamix offers a single work management platform for project, portfolio, and service management. The TeamDynamix suite of project and ticket tracking, reporting, and portfolio management software provides the tools necessary for successful IT governance, resource management, and service desk management. TeamDynamix is used by organizations in Higher Education, K-12, State & Local Government and Healthcare. Project, portfolio and service management solutions in a single work management platform.

door House-on-the-Hill Software

(5 beoordelingen)
Profiel bekijken
SupportDesk ITSM provides organisations with a scalable IT Service Management system for streamlining support processes such as Incident, Problem, Request, Change and SLA Management. This feature-rich solution is available in the Cloud or On-Site, and offers a full reporting suite, configurable knowledgebase, email integration, drag and drop dashboards much more. The software's flexibility means that SupportDesk ITSM can be easily evolved as business requirements develop. Flexible Service Desk solution that allows for effective incident, problem, change, SLA management from an intuitive interface.
Milldesk is a complete software that brings together the best help desk and service desk functions. It is a technical support system aligned with the best practices of ITIL and created with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management. The Milldesk Software customer service tool offers features such as workflow, IT asset management, incidents management, problem management, changes management, service catalog, knowledge base, SLA. Help Desk software with emphasis on the best usability concepts, providing greater agility and organization in ticket management.
A proven ITSM software with the sophistication to support the most complex ITIL requirements but with the simplicity, agility, and mobility required to make ITSM easy to use and easy to deliver. Reduce ITSM costs by up to 50% with codeless configuration, smart automation, and out-of-the-box ITIL processes. Get the enterprise features you need to run IT like a business, including multilingual support, IT Asset and Financial Management, and advanced reporting analytics. A proven ITSM software with the sophistication to support the most complex ITIL requirements but with easy to use simplicity.

door Paraleap Technologies

(4 beoordelingen)
Profiel bekijken
CloudMonix provides advanced cloud monitoring and automation for applications and services deployed on the Microsoft Azure cloud platform. IT administrators are able to gain deep insight into their Azure applications, get immediate alerts and notifications when things go wrong, setup automated self-healing actions and much more. Microsoft Azure support includes but is not limited to: - Azure Cloud Services - Azure Virtual Machines (Windows and Linux) - stand-alone Windows Server Deep support for Microsoft Azure. Insight into production environments and middleware. Automatic self healing.
Perspectium delivers process integration solutions for service management, providing the comprehensive real-time and batch integration capabilities required by IT departments and service providers. Delivered as an end-to-end managed service, Perspectium enables the automation of workflows that span applications, databases, and business teams. Some of the worlds largest organizations use Perspectium to master intricate integration challenges, allowing IT to focus on moving the business forward. Subscription based integration solution for IT service management, designed for enterprise IT departments and service providers.
With Youzer, you manage all the accounts, the software and hardware assets from a single centralized tool made for IT, HR and managers. Follow in real time the use of the assets for all your employees from onboarding to offboarding and optimize the cost for your company. Affect, create, deactivate and protect your IT and "non-IT" assets. Youzer is a powerfull online software that helps companies to manage the IT accounts and assets of their employees.
Network Detective is the only non-intrusive IT Assessment tool -- No probes, agents or software to install. Our low-cost and unlimited license models makes it the #1 IT assessment tool for MSPs to win new business, onboard new clients, and improve service delivery. All reports are editable & fully brandable. Integrates with IT Glue and your favorite PSA. The Reporter add-on automates scheduled network scans, generation of reports and delivery to you or your clients. 30-day money back guarantee. Network Detective is the #1 IT assessment tool used by thousands of managed service providers and multi-functional IT professionals.

door Axios Systems

(3 beoordelingen)
Profiel bekijken
Axios Systems is the world's leading provider of best practice IT Service Management (ITSM) solutions. Our assyst ITSM software, fully aligned to all ITIL processes, continually delivers business value to organizations worldwide. Our Service Catalogue product quickly and efficiently helps organizations manage their service hierarchy, with little resource required and gives end-to-end lifecycle management of services. The world's most advanced best practice based IT service management software solution.
Are you are looking for IT HelpDesk, Customer Service, CRM, Support, Trouble Ticket, Issue Tracking or Bug Tracking software? Manage all your company communications from a single point, provide outstanding support to your customers AND save money. Feature rich and affordable, versaSRS has all the features your business needs: knowledge base, customer self service, contracts management, integrated CRM, asset management, and much, much more. Web Browser delivered CRM solution for managing corporate Contacts, Organizations, Functions and Events related data.

door Octopus-ITSM.com

(3 beoordelingen)
Profiel bekijken
Built from the ground up on ITIL best practices and pre-configured for immediate usage, Octopus is a very user-friendly, accessible and constantly evolving application, ideal for small / mid-sized IT depts. Features include incident, service request, problem, change and event management, SLA and automated escalation, CMDB and automated inventory, web portal with custom forms, email notifications for all important events and advanced reporting. Octopus is supported by a unique service package. Helpdesk / IT Service Management software. Document and resolve daily incidents and requests in the most efficient way possible.

door Marval Software

(3 beoordelingen)
Profiel bekijken
Marval MSM is an integrated, innovative, multi-level IT service management (ITSM) software solution - a secure, reliable, scalable and stable technology that supports IT business services and growth strategies. Marval MSM ensures a reliable IT and service infrastructure, increased productivity and adaptability in service provision. Web-based ITSM, service desk and helpdesk software. ITIL and ISO/IEC 20000 compatible.

door Ayehu Software Technologies

(3 beoordelingen)
Profiel bekijken
Recently named by Gartner as a 2016 Cool Vendor, Ayehu helps IT and Security professionals to identify and resolve critical incidents, simplify complex workflows and maintain greater control over IT infrastructure through automation. Ayehu automation & orchestration solutions have been deployed by major enterprises worldwide and currently support thousands of IT processes across the globe. Next Generation IT Automation & Orchestration Platform - A force multiplier for IT and security operations
TechExcel ServiceWise is a configurable and scalable software suite for help desk management and IT service management. ServiceWise helps automate and streamline IT help desk activities with configurable workflows, process approvals, email integration, IT project management, and integrated knowledge management. The powerful features and the ease of maintenance make ServiceWise a powerful solution for growing IT service organizations. ServiceWise is the comprehensive internal help desk and IT service management solution, whatever your business processes may be.
Alemba develops vFire, an Enterprise Service Management application that combines user-focused design philosophy with robust out-of-the-box functionality. Backed by a quarter of a century of heritage, Alembas specialist Service Management software is trusted by a large number of Enterprise-scale organizations across the globe. vFire is an Enterprise level IT Service Management Software tool developed by Alemba.
Discover, Organise and Manage all you IT assets from a single solution. A complete view of all your IT and non IT assets giving with the benefit of integrated modules covering the entire lifecycle. Optimise Software Assets, ensure license compliance, remote management and effective software, patch and OS deployment all supported through a complete Service Desk. IT Asset Management, Software Asset Management. Software Deployment, Service Desk, Mobile Device management in a single suite
IT Service Management has evolved over the years to become infinitely more customer-centric, service-focused and automated. Your employees and customers rely on you to deliver the services that allow them to get their jobs done in the most effective way. Todays ITSM software should deliver end-to-end services effectively across the enterprise and automate, standardize and improve processes. These are exactly the type of services Clientele ITSM has to offer. Contact your Sales-rep today! Clientele ITSM offers a wide array of possibilities for every service organization. Start optimizing your work processes today.
OnPage is the industry leading Secure Incident Management System with its unique ALERT-UNTIL-READ technology. HIPAA secure, built around the incident resolution life-cycle, the platform enables organizations to automate the incident notification process from inception till resolution to mitigate human errors and reduce MTTR, while allowing secure team collaboration. OnPages Escalation policies, Redundancies, and scheduling algorithms ensure that a critical message is never missed. Incident management system that ensures rock-solid-reliability. Never miss critical alerts from monitoring tools and teams.
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.

door ServiceTonic

(1 review)
Profiel bekijken
ServiceTonic is a powerful and easy-to-manage solution for any company that needs to automate services without programming skills. ServiceTonic is a Spanish based company, founded in 2009 and rapidly enlarged its operations globally in more than 14 countries with strategic partners through all markets: Service Providers, finance, government, industry, consulting,etc. ServiceTonic brings IT Service Management, Customer Service and Enterprise Service Management to all range of customers. From sma Powerful, flexible and easy-to-manage Web-based help desk, issue tracking and service management software.

door SevOne

(1 review)
Profiel bekijken
SevOne provides the comprehensive, flexible, and scalable network and infrastructure management capabilities that large organizations need to make smooth transitions from physical to virtual networking environments. Its cloud-based SevOne Data Platform simplifies the extraction, enrichment and analysis of network and machine data from across multi-vendor environments several pre-built solutions based designed to solve SD-WAN, SDN, NFV and enterprise Wi-Fi challenges. SevOne provides the world's fastest, most scalable performance monitoring platform to the world's most connected companies.

door iET Solutions

(1 review)
Profiel bekijken
iET ITSM is fully integrated, highly configurable, built to scale and designed to meet any organizations needs. With additional modules for smartphone accessibility, phone system integration, and software asset management, iET Solutions offers a complete package for service management. iET® ITSM is fully integrated, highly configurable, built to scale and designed to meet any organizations needs.
ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more. ITSM solution that integrates asset management, task scheduling, ticketing, and more.

door Serio

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Gives your staff access to everything they need to manage your IT Helpdesk - in one easy to deploy package. Gives your staff access to everything they need to manage your IT Helpdesk - in one easy to deploy package.

door Intasoft

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
IntaChange Enterprise is the innovative web-based change management software that is ideal for any industry. It lets managers control complex IT and business processes by administering all change requests from a central point. IntaChange is totally secure and ensures that accurate records are kept with full audit trails for regulatory compliance. Innovative, online change management software for complete change control in an automated, simple to use system.

door Sitehelpdesk.com

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Specifically designed for internal IT Service Management. Includes all the features of sitehelpdesk plus the practical application of the ITIL recommendations. Specifically designed for internal IT Service Management taking it beyond ITIL and into the real world.

door EasyAccess Business Solutions

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
An integrated suite of tools for IT service management based on Microsoft .NET technology and ITIL best practices. An integrated suite of tools for IT service management based on Microsoft .NET technology and ITIL best practices.

door BigPanda

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
BigPanda Autonomous Operations platform, powered by Open Box Machine Learning, helps IT Ops, NOC and DevOps teams detect, investigate, and resolve IT incidents faster and more easily than ever before. Enterprises rely on BigPanda to reduce their operating costs, improve service availability and performance, and de-risk and accelerate their digital transformation initiatives. Learn more at bigpanda.io. BigPanda Autonomous Operations platform helps IT Ops, NOC & DevOps teams detect, investigate and resolve IT incidents faster than ever.

door Naumen

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
ITIL compatible cloud IT process automation and service desk software for service businesses with up to 30 employees. ITIL compatible cloud IT process automation and service desk software for service businesses with up to 30 employees.

door Navvia

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
The Navvia Process designer is a SAAS application that helps organizations Assess, Design and Govern IT or Business processes. With a familiar drag and drop interface organizations can quickly, easily and collabratively design processes and publish contextual documentation that can be viewed by anyone in he company. Navvia also comes with the capability to conduct process capability assessments and track process governance. Navvia comes with templates for ServiceNow, ITIL, COBIT, ISO20000. The Navvia Process Designer is the easiest and most cost effective way to design, document and share IT or business processes.

door ALVAO

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
ALVAO is among TOP5 ITIL Gold level process compliant tools. ALVAO Service Desk system is a user-friendly ITSM solution integrated into Microsoft technologies. Its interface is very similar to that of Microsoft applications. The application is simple and logical, and resembles email activities. Users can easily become familiar with the system without the need for organizing costly workshops. ALVAO Service Desk complies with ITIL and global standards of ITSM. ALVAO Service Desk system is a user-friendly ITSM solution integrated into Microsoft technologies.

door Hornbill Corporate

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution. Collaborative ITSM is a fresh approach, combining innovative collaboration technology, ITSM best practice, and powerful business process automation. Hornbill Service Manager is ideal for service desks that need to get up and running quickly, with intuitive deployment of ITSM best-practice. Collaborative ITSM breaks down silos, enabling teams to deliver better outcomes, by working together on common goals. Hornbill Service Manager is an easy to use, powerful, collaborative Service Desk solution that helps IT teams modernize their ITSM.

door Richmond Systems

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Richmond ServiceDesk provides technician and customer web interfaces that are modern, touch-friendly, well-organised and configurable. Main product features include incident/service templates, email templates, knowledge base, resource calendars, search-as-you-type CMDB with asset discovery, tracking, maintenance and history. Integrated ITIL modules include Incident, Request, Problem, Change, SLA, Service Catalogue, and a fully-customisable customer service portal. Web-based service desk with customer service portal designed for internal ITSM and external customer support.

door Simbym

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Our cloud technology management product simple & integrates all aspects of managing processes & projects into a single integrated solution.Define,plan and execute business processes and technology projects & it can be configured without custom prog.Users collaborate in single platform and share information on Tasks,Documents,Risks,Issues,Defects,Resource,Incidents,Service,Help Desk,SDLC. Templates for documents attached to process tasks.All level mgmt can step into the future with our metrics. SIMBYM enterprise technology management metrics software,that's simple & integrated with a dozen modules on one integrated platform.

door USU

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Valuemation is a modular, well-integrated software suite for efficient support of your operational IT service management. You can soon get your solution up and running thanks to preconfigured, out-of-the-box processes that are fully compliant and certified according to the ITIL best practices. Also, you can make adaptations by customizing the solution on your own thanks to simple configuration and without the need for programming or the cost of service work by outside parties. Valuemation is a modular, fully ITIL-compliant software suite for efficient support of your operational IT service management.

door Sunrise Software

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Enables you to take full control of your IT operations and offer exceptional customer service. Enables you to take full control of your IT operations and offer exceptional customer service.

door SPS

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Agile Business and IT Service Management software for active asset management and monitoring. Agile Business and IT Service Management software for active asset management and monitoring.

door Wolken Software

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
An Enterprise configurable and ready to use ITSM software deployed on cloud infrastructure. An Enterprise configurable and ready to use ITSM software deployed on cloud infrastructure.

door Provance Technologies

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Provance IT Service Management is an integrated IT Service and Asset Management solution powered by Microsoft Dynamics 365. Provance ITSM lets you capitalize on your existing investments in Microsoft productivity and management solutions, for more cost-effective and high-quality IT service delivery. As a PinkVerify certified solution, Provance ITSM lets you leverage built-in ITIL best practices that can be easily modified and automated without coding. Provance IT Service Management is an integrated IT Service and Asset Management solution powered by Microsoft Dynamics 365.

door Snuvik Technologies

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
iTwiz is a cloud based Analytical tool for Information Technology Service Management (ITSM). iTwiz unlike other BI tools has the flexibility to leverage the existing Business Intelligence Platform or utilize the inbuilt cloud platform. iTwiz provides insightful key performance indicators (KPIs), role-based dashboards, and flexible analysis which are required to enable optimum management of IT services. It works with seamless integration to ServiceNow platform. A cloud based ITSM analytics tool which helps in Corrective, Predictive and Prescriptive analytics on ITSM data of your organization.

door Nilex

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Nilex offers fully customizable, web and mobile responsive ISMT solutions that enable complete control over business processes. Ticket Management, Asset Management, Service Catalog, Shared Services, or Customer Support are just a few of all the solutions and services that Nilex can offer. We introduce functions full customized for customer needs and develop modules according to ITSM standards. Nilex system features follow best practice in development giving flexible and scalable handling system. Ticket Management, Asset Management, Service Catalog, Shared Services, Customer Support are just few of solutions that Nilex can offer.

door Pantheon

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Odyssey is an enterprise-class digital automation platform that incorporates the best of iBPMS, RPA, Dynamic Case Mgm't, API Mgm't, SecDevOps, IAM, AI/ML, ITSM and Low Code/No Code. Incorporates the best of iBPMS, RPA, Dynamic Case Mgm't, API Mgm't, SecDevOps, IAM, AI/ML, ITSM and Low Code/No Code.

door Desk Manager

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks. Customer support software that organizes, separates, and ends calls in a few clicks.

door StreamWeaver

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
StreamWeaver biedt een systematische, geautomatiseerde aanpak voor het distribueren van waardevolle bedrijfsgegevens, inclusief informatie over gebeurtenissen, statistieken, topologie en logboeken, van alle domeinen en alle clouds naar de toepassingen en teams die in de beste positie zijn om de gewenste bedrijfsresultaten te bereiken. Bevrijd gegevens uit toepassingen, netwerken, opslagmethodes, databases, clouds en andere afgeschermde domeinen van IT-operations voor gebruik in AIOps, IT-analyse en visualisatietools via een eenvoudig, schaalbaar, veerkrachtig en eenvoudig te configureren platform. Dit product helpt ondernemingen bij het integreren van statistieken, gebeurtenissen, topologie en loggegevens in hun diverse verzameling van beheerprogramma's voor IT-activiteiten.

door Basis Information Technology

(0 beoordelingen)
Profiel bekijken
Owner web based application made for the management of IT service management processes. Owner web based application made for the management of IT service management processes.