170 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het SolarWinds® N-central® platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om complexe IT-netwerken moeiteloos te beheren. Meer informatie over N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automatisering, diepgaande configuratiemogelijkheden en beveiligingsfuncties zoals antivirus- en patchbeheer en geïntegreerde back-up. Het is ontworpen om MSP-bedrijven te helpen bij het efficiënt beheren van ingewikkelde netwerken vanaf één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over N-central
Het SolarWinds N-central platform voor bewaking en beheer op afstand is ontworpen om managed service providers te helpen moeiteloos om te gaan met complexe netwerken. N-central bevat uitgebreide automa...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
HaloITSM brengt alles wat je nodig hebt voor IT-ondersteuning samen op één centrale locatie. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Je kunt specifieke processen zoals verandering- en probleembeheer stroomlijnen en erover rapporteren. Afgestemd op je exacte vereisten, kan je IT afstemmen op de zakelijke behoeften in een allesomvattende, onbeperkte IT service desk-oplossing. Meer informatie over HaloITSM
HaloITSM is een softwareoplossing voor de ITSM-service desk, speciaal ontworpen voor IT-servicebeheer. HaloITSM geeft je de kracht om alle IT-ondersteuning te beheren met krachtige ITIL-afgestemde out-...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksv...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Beheer moeiteloos al je ITSM-activiteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde ITSM bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer (ITSM) in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident- en serviceaanvragen plus andere kernactiviteiten van ITIL, zoals probleembeheer en verandermanagement. Er zijn mogelijkheden inbegrepen voor activabeheer, samen met moderne must-haves voor IT-support zoals een zelfbedieningsportal voor eindgebruikers. Download vandaag nog een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid
SysAid's bekroonde ITSM bevat alles wat je nodig hebt voor effectief IT-servicebeheer (ITSM) in één enkele ITIL-uitgelijnde oplossing. De ITSM van SysAid omvat een krachtige beheersmodule voor incident...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Meer informatie over Zendesk
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflows naadloos samen in één interface. Ontdek waarom meer dan 200.000 teams, zoals Uber, Airbnb en Groupon, Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en hun klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk Support is de toonaangevende, cloudgebaseerde ITSM-oplossing gebouwd op basis van het CMDB-concept. Breng kritieke activa zoals informatiesystemen, plaatselijke gegevens, selfservice en workflo...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken al TOPdesk om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met eenvoudig te gebruiken ITSM-software en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je incidenten te be...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelingen. Atera omvat: bewaking en beheer op afstand, netwerkdetectie, toegang op afstand, ticketingsysteem, PSA, rapporten, facturering en nog veel meer. Dankzij het disruptieve tariefmodel van Atera betalen gebruikers vaste maandelijkse kosten, inclusief een onbeperkt aantal apparaten en eindpunten, met vaste, transparante en voorspelbare prijzen. Probeer het 30 dagen helemaal gratis. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor beheerde IT-diensten dat een krachtige en geïntegreerde oplossing biedt die is gebouwd voor MSP's, IT-consultants, VAR's (Value Added Reseller) en IT-afdelinge...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over OpsGenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceon...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, beheer van incident, probleem, verandering, vrijgave en implementatie, serviceverzoek, servicecatalogus, financieel beheer, product- en leveranciersbeheer en meer. Vision Helpdesk wordt al sinds 2007 vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk's Service Desk biedt door PINKVerify gecertificeerde helpdesksoftware voor ITIL ITSM en klachtenbeheer. De Service Desk-tool van Vision Helpdesk biedt functies zoals activabeheer, behe...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Network Detective is een veelgebruikte IT-beoordelingstool die wordt gebruikt door duizenden managed services providers en multifunctionele IT-professionals. Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoordelingstool voor MSP's (Managed Services Providers) om nieuwe klanten binnen te halen, nieuwe klanten te onboarden en de dienstverlening te verbeteren. Alle rapportages zijn bewerkbaar en volledig merkeigen te maken. Integreert met IT Glue en je favoriete PSA (Professional Services Automation). De Reporter-add-on automatiseert geplande netwerkscans, het genereren van rapportages en levering aan jou of je klanten. . Meer informatie over Network Detective
Network Detective is de enige niet-intrusieve IT-beoordelingstool - geen sondes, agents of software om te installeren. De voordelige en onbeperkte licentiemodellen maken het een veelgebruikte IT-beoord...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Verhoog de efficiëntie, versnel het oplossen van problemen en elimineer knelpunten voor je IT-team met behulp van deze ITSM-software (IT Service Management, IT-dienstbeheer). Probeer het gratis! Meer informatie over AssetSonar
Verhoog de efficiëntie, versnel het oplossen van problemen en elimineer knelpunten voor je IT-team met deze ITSM-software (IT Service Management, IT-dienstbeheer) die kan worden geïntegreerd met toonaangevende servicedesks zoals Zendesk en Jira. Krijg volledig inzicht in je IT-servicelandschap, verminder de downtime van hardware met snellere probleemoplossing en verbeter de betrouwbaarheid van IT-middelen met tijdig onderhoud. De gebruiksvriendelijke software biedt je gecentraliseerd IT-activabeheer en zorgt te allen tijde voor compliance. Probeer het gratis uit! Meer informatie over AssetSonar
Verhoog de efficiëntie, versnel het oplossen van problemen en elimineer knelpunten voor je IT-team met deze ITSM-software (IT Service Management, IT-dienstbeheer) die kan worden geïntegreerd met toonaa...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennisbank, teamwerk, automatische tickettoewijzing en een selfserviceportal. Vizor ServiceDesk is kant en klaar te gebruiken of kan eenvoudig worden aangepast aan jouw exacte vereisten. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Klik hier om het uit te proberen. Meer informatie over VIZOR IT Asset Management
Vizor is een uitgebreid helpdeskfoutenvolgsysteem voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten. Functies omvatten krachtige e-mailintegratie, SLA-ondersteuning, kennis...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
NinjaRMM is de eenvoudigste alles-in-één-oplossing voor IT-servicebeheer en monitoring op afstand waar IT-professionals dol op zullen zijn. Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. Meer informatie over NinjaRMM
NinjaRMM is een alles-in-één-platform voor IT-servicebeheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkappara...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Alles-in-één IT Services Management-software ontworpen voor managed services providers voor het beheer van IT-services en bewaking op afstand. Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een uitstekende externe bewaking en IT Service Management-oplossing voor MSP's en IT-serviceproviders. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en netwerkmonitoring, waarschuwingen, audits, patching, rapportage, ticketing, workflow, automatisering, scripting en nog veel meer. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een uitstekende externe bewaking en IT Service Management-oplossing voor MSP's en IT-serviceproviders. Verpakt in een enkele alles-in-één-oplossing: Naverisk biedt tools voor apparaat- en n...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van ITSM-systemen en -toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd a...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsm...
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je mo...
Servicebeheer vereist volledige zichtbaarheid van bedrijfsmiddelen. Stroomlijn activiteiten met bedrijfsmiddelentracering die door duizenden organisaties wordt vertrouwd.
Transformeer servicebeheer met naadloos geïntegreerde, cloudgebaseerde bedrijfsmiddelentracering voor je helpdesk. Verbeter de dienstverlening, versnel het oplossen van problemen, verminder de uitvaltijd en verhoog de productiviteit van je team door alle IT-middelen en softwarelicenties in een centrale database bij te houden. Behoud volledig inzicht in je IT-landschap met volledig levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen, inkooporders, onderhoud, gebruiksoptimalisatie. Out-of-the-box integraties met Zendesk, Jira, SCCM, JAMF en andere platforms via API.
Transformeer servicebeheer met naadloos geïntegreerde, cloudgebaseerde bedrijfsmiddelentracering voor je helpdesk. Verbeter de dienstverlening, versnel het oplossen van problemen, verminder de uitvalti...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Bespaar kostbare tijd en sta jezelf toe om snellere en slimmere diensten te leveren met de ITSM-oplossing die de meeste recensies en de hoogste beoordelingen heeft.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de best beoordeelde ITSM-oplossing. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de best beoordeelde ITSM-oplossing. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde co...
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren.
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer.
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slec...
ConnectWise Manage helpt je bij het organiseren van je bedrijf rond één gecentraliseerd systeem, zodat je organisatie eenvoudig verbinding kan maken.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 gebruikers op ConnectWise Manage om een grotere verantwoordelijkheid, operationele efficiëntie en winstgevendheid te bereiken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's (Managed Service Provider) die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-beheer gebruiken om het IT-beheer te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties al hun infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, on-premises, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's (Managed Service Provider) die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-beheer gebruiken ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijke...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM.
Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert normale desktopbeheeractiviteiten zoals het installeren van software, patches en servicepacks, en standaardiseert de desktops door het toepassen van uniforme configuraties zoals achtergronden, snelkoppelingen, printers, enz. Simpel gezegd, het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk.
Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert n...
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een platformprovider van innovatief IT-servicemanagement en assetmanagement die de wereld van IT beter wil maken.
Cherwell Service Management is een krachtige oplossing voor IT Service Management (ITSM) die IT-organisaties de flexibiliteit biedt die nodig is voor snelle configuratie, maatwerk, minimale overhead en moeiteloze upgrades met een fractie van de kosten en complexiteit van oudere oplossingen. Dankzij de codeloze architectuur kun je nieuwe functionaliteit toevoegen zonder een enkele regel code te wijzigen, eenvoudig integreren met toepassingen van derden en upgraden zonder dat je bang hoeft te zijn dat wat je hebt gebouwd ineens niet meer werkt.
Cherwell Service Management is een krachtige oplossing voor IT Service Management (ITSM) die IT-organisaties de flexibiliteit biedt die nodig is voor snelle configuratie, maatwerk, minimale overhead en...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Incidentbeheerplatform dat helpt bij het voorkomen, beheren en oplossen van IT-incidenten voordat ze bedrijfsproblemen worden.
xMatters is een platform voor incidentbeheer waarmee ondernemingen IT-incidenten kunnen voorkomen, beheren en oplossen. Van de Global 2000 tot kleine werkgroepen en innovatieve DevOps-teams, organisaties over de hele wereld vertrouwen op het xMatters-platform voor de beschikbaarheid van digitale diensten om technologische problemen op te lossen voordat ze bedrijfsproblemen worden. Met het xMatters-integratieplatform kunnen organisaties belangrijke processen automatiseren met de tools die ze al gebruiken, zoals ServiceNow, Splunk, Jira en Slack.
xMatters is een platform voor incidentbeheer waarmee ondernemingen IT-incidenten kunnen voorkomen, beheren en oplossen. Van de Global 2000 tot kleine werkgroepen en innovatieve DevOps-teams, organisati...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
GoToAssist is nu RescueAssist. En het is 2x sneller. RescueAssist vindt problemen en lost ze snel op met de software voor ondersteuning op afstand.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke nieuwe functies zijn onder meer een razendsnelle verbindingstijd, ondersteuning op de juiste manier, waaronder chat, weergave op afstand en bestandsoverdracht, ondersteuning via kanalen (integraties met apps zoals Slack) en ondersteuning voor mobiele apparaten + delen van camera.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke n...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpde...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat radicaal is herontworpen om te voldoen aan de behoeften van elke transformatieve IT-organisatie. Helix IT-servicebeheer is eenvoudiger en sneller in gebruik en zit boordevol met de nieuwste innovaties op het gebied van servicebeheer. Het biedt zeer compleet en capabel IT-servicebeheer voor je onderneming.
BMC Helix IT-servicebeheer zorgt voor een revolutie in het servicebeheer voor ondernemingen. Helix ITSM wordt op locatie of in de cloud geleverd en is een configureerbaar en uitbreidbaar platform dat r...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Web Help Desk® is gebruiksvriendelijke online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Prof...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedri...
De BOSS Solutions Suite is een bekroonde, volledig geïntegreerde help desk-/IT-oplossing voor servicebeheer die zowel in de cloud als lokaal beschikbaar is.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capaciteiten voor het garanderen van een productieve en efficiënte externe werkervaring, waaronder een bekroonde gebruiksvriendelijke interface en een krachtige servicecatalogus. BOSS wordt door klanten hoog aangeschreven voor het bieden van een betaalbare ITSM-oplossing (IT Service Management) met een geweldige gebruikerservaring, een breed scala aan functies en uitstekende klantenondersteuning.
De BOSS Solutions Suite is een volledig geïntegreerde, op ITIL gebaseerde oplossing voor service desk/helpdesk en beheer van IT-middelen die zowel lokaal als in de cloud beschikbaar is. Het bevat capac...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media...
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van A...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde samenwerking tussen gebruikers, krachtige automatisering en slim ticketbeheer. Multi-tenant cloudgebaseerde SaaS of on-premises implementatie. 100% codevrije configuratie, grafische workflowbouwer met slepen en neerzetten, rapportage van bedrijfsanalyses, aangepaste dashboards, SLA's, e-mailticketing en gamification.
InvGate Service Desk is een web-based, ITIL-klare oplossing met een ongekende gebruikersinterface. Bied incident-, probleem-, verander-, activa- en kennisprocessen. Service Desk biedt ongeëvenaarde sam...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruiken. Track-It! omvat modules voor helpdesk, middelenbeheer, verandermanagement, inkoop, zelfbediening, dashboards, rapportage, SLA's, bedrijfsregels en meer.
Volledig geïntegreerde helpdesk en IT Asset Management-systeem, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven als betaalbare optie, eenvoudig te installeren en configureren en gemakkelijk te gebruike...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
SolarWinds RMM® is een remote monitoring- en beheerplatform dat ontworpen is om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken.
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professionals. Via een webgebaseerd dashboard krijg je toegang tot beveiligingsfuncties, zoals antivirus, patchbeheer, e-mailbeveiliging en geïntegreerde back-up, met sleep–en-neerzetautomatisering waarvoor je geen scripttaal hoeft te leren. Kortom, RMM is gebouwd om efficiëntie te bieden en met jou mee te groeien.
Het remote monitoring- en beheerplatform van SolarWinds RMM is ontworpen om het beheren, onderhouden en beschermen van IT-middelen eenvoudig te maken voor IT-serviceproviders en interne IT-professional...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Een volledig managed service-beheerpakket, inclusief ticketing, werkstroomautomatisering en notificatie voor ITSM-professionals.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of specifieke beveiligingsvereisten op te nemen. ITSM-professionals gebruiken OTRS om hun communicatie te structureren en interne processen te stroomlijnen, zodat ze snel op elke situatie kunnen reageren en de best mogelijke service kunnen bieden op een kosteneffectieve manier. Vraag vandaag nog een demo aan.
OTRS is een volledig managed service-pakket voor servicebeheer met onder andere functies als ticketing, werkstroom/procesautomatisering en notificatie. Processen kunnen worden aangepast om ITIL en/of s...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Infrastructuurbewaking als een service voor servers, netwerken en toepassingen in openbare/privé cloud-, lokale en hybride omgevingen.
Panopta biedt geavanceerde website-controle voor online bedrijven en dienstverleners. Je kunt de uptime en snelheid op websites en openbaar toegankelijke servers bewaken met ping, HTTP/S, SMTP, POP, IMAP en eenvoudige poortcontroles. Controles omvatten verfijnde bewaking met pakketverlies van ping, HTTP/S-headers, basisverificatie en time-outspecificaties.
Panopta biedt geavanceerde website-controle voor online bedrijven en dienstverleners. Je kunt de uptime en snelheid op websites en openbaar toegankelijke servers bewaken met ping, HTTP/S, SMTP, POP, IM...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Lever diensten die je gebruikers verbazen, verhoog de productiviteit en bereik nieuwe inzichten door te consolideren naar het meest innovatieve ITSM (IT Service Management).
Met ServiceNow ITSM kan je je IT-tools consolideren in een enkel datamodel om de service-ervaring te transformeren, workflows te automatiseren, realtime zichtbaarheid te krijgen en de IT-productiviteit te verbeteren waardoor je je operationele IT-kosten kunt omzetten naar strategische investeringen. ITSM versnelt je digitale transformatie en verhoogt gebruikerservaringen met machine learning en AI-aangedreven chatbots. ITSM verbetert je IT-productiviteit met 20+% met gestructureerde machine learning die routinetaken automatiseert.
Met ServiceNow ITSM kan je je IT-tools consolideren in een enkel datamodel om de service-ervaring te transformeren, workflows te automatiseren, realtime zichtbaarheid te krijgen en de IT-productiviteit...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
ChangeGear van SunView Software levert enterprise-grade ITSM die snel te implementeren is, eenvoudig te configureren is en minder duur is om te onderhouden.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machine learning-platform en meer. Krijg alles wat je nodig hebt om eenvoudig services voor IT en meer te bouwen, configureren, automatiseren en implementeren, zoals incidentbeheer, probleem, verandering, zelfbediening, HR Onboarding, voorzieningen en meer. Ga snel aan de slag met out-of-the-box essentials.
ChangeGear van SunView Software levert een robuuste ITSM (IT service management)-oplossing voor ondernemingen met geavanceerde functies voor servicebeheer, op ITIL gebaseerde modules, een AI- en machin...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is Alloy Navigator's intuïtieve en collaboratieve IT Service Management-oplossing ontworpen: het integreert op transparante wijze met de flexibele pracht van een intelligente workflow, inzichtelijke dashboards en weergaven ter plekke. Alloy Navigator is gecombineerd met krachtige Asset Management-tools en is de complete oplossing voor IT-beheer.
Het is voor elke organisatie belangrijk om een hoog niveau van klantenservice te bereiken bij het beheren van complexe IT-activiteiten. Daarom is Alloy Navigator's intuïtieve en collaboratieve IT Servi...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
Geef je werknemersefficiëntie een boost met intelligente en ITIL-gebaseerde service desk die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transformeren. SapphireIMS automatiseert en stelt je in staat om ITIL-best practices voor incidentbeheer, probleembeheer, change management en servicefulfillmentprocessen te implementeren om de servicelevering gestandaardiseerd en flexibel te maken. Met de Robotic Process Automation kan je de processen automatiseren en integreren met bedrijfstoepassingen.
De SapphireIMS ITIL-gebaseerde ITSM-oplossing is een kant-en-klare oplossing die wordt geleverd met vooraf gebouwde ITIL-sjablonen die je ITSM-processen kunnen standaardiseren, digitaliseren en transfo...
  • Veranderingsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Releasebeheer
  • Contract- en licentiebeheer

Kopersgids voor ITSM-software

Wat is ITSM-software?

ITSM-software helpt bij het beheer van interne en externe IT-ondersteuning. Deze ITSM-tools helpen zowel IT-teams binnen organisaties als MSP's (Managed Service Providers) bij het plannen, ontwerpen, ontwikkelen, bewaken en ondersteunen van de continue levering van IT-diensten. ITSM-software omvat bijna alle aspecten van IT-management, waaronder software release en deployment management, incident management, bug tracking, ticketing, change management en kennismanagement.

De voordelen van ITSM-software

  • Verbeterde operationele efficiëntie: een van de belangrijkste functies van ITSM-software is de standaardisatie van IT-praktijken, waardoor gebruikers een beleid kunnen opstellen dat een gereguleerde en veilige IT-omgeving binnen hun organisatie mogelijk maakt. Dit beschermt de organisatie tegen zowel interne als externe gegevensbedreigingen en verhoogt de productiviteit via een optimaal gebruik van digitale middelen.
  • Verbeterde klantenservice: effectief gebruik van ITSM-software vermindert de reactietijd van klanten door ondersteuningsteams te helpen best practices te volgen en tegelijkertijd klanten te helpen. Managers kunnen dergelijke ITSM-tools gebruiken om hun klantproblemen op te sporen en de beste beschikbare middelen te identificeren om ze op te lossen.
  • Verminderde stilstandtijd door het voorkomen van incidenten: voorspellende analysemodules binnen ITSM-software helpen IT-teams bij het identificeren van mogelijke problemen voordat deze zich voordoen. Realtime monitoring van netwerken en hardwarecomponenten, evenals kwetsbaarheidsanalyse, helpt organisaties de nodige maatregelen uit te voeren om schade te voorkomen of te minimaliseren. Organisaties kunnen de hulp van ITSM-oplossingen inroepen om zich voor te bereiden op grote inspanningen op het gebied van probleempreventie, waardoor de totale stilstandtijd wordt verminderd.

Algemene functies van ITSM-tools

  • Verandermanagement: het volgen, bewaken en beheren van alle veranderingen/transities in IT-services.
  • Incidentbeheer: het helpen van ondersteuningsteams bij het identificeren, oplossen en herstellen van ongeplande onderbrekingen van de dienstverlening.
  • Probleemoplossing: het identificeren en oplossen van de onderliggende oorzaak van incidenten en het voorkomen van toekomstige incidenten.
  • Configuratiebeheer: het bewaken en onderhouden van configuraties van IT-componenten (bijv. servers, routers, switcher-configuratie-informatie, software) en het ervoor zorgen dat alle apparaten met dezelfde versie en configuratie-instellingen werken.
  • Selfserviceportal: het gebruiken van een platform waarmee eindgebruikers de IT-beheerders kunnen bereiken en tickets kunnen indienen, hun klachtenstatus kunnen volgen en nog veel meer.
  • Contract-/licentiebeheer: het volgen en bewaken van contracten/licenties die zijn toegewezen aan product- of serviceaanbiedingen om aan de eisen te blijven voldoen.

Overwegingen bij de aankoop van ITSM-tools

  • Integratie met bestaande systemen: ITSM-software moet alle softwareoplossingen, netwerken en apparatuur binnen een organisatie monitoren, waarbij de software gegevens uit alle onderling verbonden toepassingen in realtime moet halen. Dit wordt over het algemeen bereikt door de mogelijkheid om te integreren met andere bedrijfstoepassingen, waardoor ITSM-software de gezondheid van alle systemen kan bewaken. Alvorens een aankoop te doen, moeten de kopers van software het vermogen van ITSM-systemen om te integreren met hun bestaande toepassingen en infrastructuur beoordelen om ervoor te zorgen dat de software toegang kan krijgen tot de vereiste gegevens.
  • Totale eigendomskosten: de markt is verzadigd met honderden ITSM-tools en een directe vergelijking is moeilijk te maken, zowel door het aantal beschikbare oplossingen als door de manier waarop deze verschillen. Na het samenstellen van een shortlist van software die aan hun specifieke behoeften voldoet, dienen softwarekopers de prijsmodellen zorgvuldig te evalueren en zich ervan verzekeren dat er geen verborgen kosten zijn en/of dat de uiteindelijke prijs de eventuele kosten voor extra inzet, modules, capaciteit, gegevensopslag, verwerking en integratie omvat.
  • Chatbots zullen het servicemanagement veranderen: chatbots kunnen snel reageren op vragen van klanten zonder menselijke tussenkomst. Volgens een Capterra-onderzoek kunnen kleine bedrijven aanzienlijke operationele en kostenvoordelen behalen door het implementeren van gesprekschatbots. De komende jaren zullen chatbots beginnen met het leveren van basisondersteuning via ITSM-oplossingen aan klanten en medewerkers, terwijl ze gebruikmaken van geavanceerde tools, zoals slim zoeken, slimme e-mails en slim ticketing.
  • Voorspellende klantenservice: machine learning en kunstmatige intelligentie (AI) zullen de komende jaren innovatieve toepassingen bieden op het gebied van servicemanagement. Grote vooruitgang op het gebied van virtuele persoonlijke assistenten, aanbevelingsmotoren en fysieke apparaten, zoals drones en robots, zullen de adoptie stimuleren. Volgens een Capterra-onderzoek zal meer dan de helft van de kleine bedrijven in de komende één tot twee jaar AI-technologie gaan gebruiken. Je kunt verwachten dat, naarmate de adoptie toeneemt, AI-toepassingen het traditionele personeelsbestand ondersteunen en de productiviteit verhogen.