Wie gebruikt Vision Helpdesk?

Voor e-commercebedrijven, online bedrijven, softwarebedrijven, ondersteuningssector, webhostingbedrijven – elk bedrijf dat zijn klanten wil ondersteunen via e-mail, telefoon, chat, Facebook en Twitter.

Wat is Vision Helpdesk?

Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice -

1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen)
2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken)
3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd)

Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak.

Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld.

Vision Helpdesk - Details

Vision Helpdesk

https://www.visionhelpdesk.com/

Opgericht in 2007

Vision Helpdesk-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Vision Helpdesk - prijsoverzicht

Prijsmodellen bekijken

Vision Helpdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Vision Helpdesk betaalde versie vanaf US$ 8,00/maand.


Beginprijs

US$ 8,00/maand Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Vision Helpdesk - implementatie en ondersteuning

Ondersteuning

  • Kantooruren
  • Online

Implementatie

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobiel - iOS native
  • Mobiel - Android native

Training

  • Persoonlijk
  • Live online
  • Webinars
  • Documentatie

Functies van Vision Helpdesk

  • Aanpasbare branding
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Documenten opslaan
  • E-mailintegratie
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Netwerkcontrole
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Helpdesk software

  • Assets volgen
  • Beschikbaarheidsbeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Incidentenbeheer
  • Probleembeheer
  • Projectbeheer
  • Veranderingsbeheer
  • Versie- en implementatiebeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van ITSM-software

  • Auditing van problemen
  • Dashboard
  • Escalatiebeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Terugkerende problemen
  • Uitgifteplanning

Bekijk de volledige lijst van Issue tracking software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Afstandsbediening
  • Beheer van IT-assets
  • CMDB
  • Incidentenbeheer
  • Inkoopbeheer
  • Kennisbank
  • Mobiele toegang
  • SLA-beheer
  • Veranderingsbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Servicedesk software

Vision Helpdesk alternatieven

Meer alternatieven voor Vision Helpdesk

Reviews van Vision Helpdesk

Lees alle reviews

Gemiddelde score

Gebruiksgemak 4,3
Klantenservice 4,7
Functies 4,5
Waar voor je geld 4,4

Software beoordelen

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Schrijf een review!
Gitesh T.
Technical Lead
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    Zonder beoordeling
  • Functies en functionaliteit
    Zonder beoordeling
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    Zonder beoordeling
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-10-2014

"Excellent Help Desk software with wonderful features."

Opmerkingen: We used most of all opensource free help desks like osticket, trellis desk, hesk, etc. There are certain limitations of opensource ticketing system and those are not secure. Due to these reasons, we switched to Vision HelpDesk. It is excellent experience because Vision Helpdesk product is having nice features like SLA supported, providing good reports, unlimited agents, multi-site supported, profession looks, customization available, cost effective, constant updates. We got wonderful support from their support team and our every issue is being resolved very quickly. What else is required? I found Vision Help Desk is really excellent product comparatively with other competitors.

Pluspunten: SLA supported, good reporting, unlimited agents, customization help, very nice support, constant update with stable release, cost effective, mobile application, etc

Minpunten: Till today I didn't find out any.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-10-2014
Ryan R.
IT Help Desk Analyst
Musea en instituten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-8-2019

"Vision Help Desk Review"

Opmerkingen: Overall our experience has been good so far. The Vision Helpdesk support team was very helpful in getting us set up and answering all of our questions.

Pluspunten: Massive amount of features. Much more affordable than competitors. Lots of connectors. The support has been excellent so far.

Minpunten: The mobile app needs a lot of work. On Android, it loads but the app cannot be interacted with. On iOS, after you log in​, it crashes if you tap on anything. Sadly it is unusable. We plan to work with support to see if we can get it working for us but until then, the web browser works fine.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-8-2019
Patrick M.
IT Consultant
Milieudiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-1-2021

"Vision Helpdesk Trial"

Opmerkingen: I am able to have a single point of contact with the users beyond just an email addresses. It formalises the need for a system and addresses audit queries concerning how users interact with IT.

Pluspunten: I like this software for the following reason:
1. The linkage with Google Suite that we use works seamless.
2. The web-based functionality helps to us the software from anywhere especially during the COVID-19 period.
3. The ability for users to log the calls via email or the system if they have the link via the web.
4. The Knowledge based.

Minpunten: So far I don't have anything I didn't as the basic needs of any Helpdesk tool are met.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-1-2021
Daniel alejandro M.
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    3 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-7-2018

"Pretty good app for managing tickets"

Pluspunten: This Vision Helpdesk was something I tried first when heard about the free trial, what a great plus. I thinks it's very cheap and you can get that value in return with some nice features. I'm always able to access and update tickets. Works fine with a good looking font. Easy-to-normal to use. Good software for a good price.

Minpunten: Well I didn't liked at all the User Interface as I think it needs a face lift. Sometimes when trying to set a category, subcategory or item, the app crashes back to Inbox.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 10-7-2018
Dennis M.
Technical Support Analyst
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-5-2018

"Best software for managing the various internet based customer interaction channels"

Opmerkingen: Talking to customers using Facebook, Twitter and other platforms is faster

Pluspunten: Price friendly where its is easy to afford and install
Offers the comfort of managing all the communication with customers using the social media channels in one stop

Minpunten: The product needs more time before it becomes operational in your devices. Other than that I have nothing terrible to say in regards to this product

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-5-2018