Wat is Vision Helpdesk?

Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice -

1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen)
2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken)
3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd)

Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak.

Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld.

Wie gebruikt Vision Helpdesk?

Voor e-commercebedrijven, online bedrijven, softwarebedrijven, ondersteuningssector, webhostingbedrijven – elk bedrijf dat zijn klanten wil ondersteunen via e-mail, telefoon, chat, Facebook en Twitter.

Waar kan Vision Helpdesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Vision Helpdesk
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 29 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

prijzen van Vision Helpdesk

Beginprijs:

US$ 8,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Vision Helpdesk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Vision Helpdesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 8,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Vision Helpdesk
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 29 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van Vision Helpdesk

Vision Helpdesk Software - 1
Vision Helpdesk Software - 2
Vision Helpdesk Software - 3
Vision Helpdesk Software - 4
Vision Helpdesk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Vision Helpdesk-video
Vision Helpdesk Software - 1
Vision Helpdesk Software - 2
Vision Helpdesk Software - 3
Vision Helpdesk Software - 4
Vision Helpdesk Software - 5

Functies van Vision Helpdesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CMDB
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Geotargeting
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Opdrachtenbeheer
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor Vision Helpdesk

Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering. Meer informatie over Freshservice
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.

Reviews over Vision Helpdesk

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,8
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
71%
4
23%
3
6%
Gitesh
Gitesh
Technical Lead in
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Excellent Help Desk software with wonderful features.

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: We used most of all opensource free help desks like osticket, trellis desk, hesk, etc. There are certain limitations of opensource ticketing system and those are not secure. Due to these reasons, we switched to Vision HelpDesk. It is excellent experience because Vision Helpdesk product is having nice features like SLA supported, providing good reports, unlimited agents, multi-site supported, profession looks, customization available, cost effective, constant updates. We got wonderful support from their support team and our every issue is being resolved very quickly. What else is required? I found Vision Help Desk is really excellent product comparatively with other competitors.

Pluspunten:

SLA supported, good reporting, unlimited agents, customization help, very nice support, constant update with stable release, cost effective, mobile application, etc

Minpunten:

Till today I didn't find out any.

Ryan
IT Help Desk Analyst in VS
Musea en instituten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Vision Help Desk Review

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall our experience has been good so far. The Vision Helpdesk support team was very helpful in getting us set up and answering all of our questions.

Pluspunten:

Massive amount of features. Much more affordable than competitors. Lots of connectors. The support has been excellent so far.

Minpunten:

The mobile app needs a lot of work. On Android, it loads but the app cannot be interacted with. On iOS, after you log in​, it crashes if you tap on anything. Sadly it is unusable. We plan to work with support to see if we can get it working for us but until then, the web browser works fine.

Overwogen alternatieven: Freshservice, HappyFox Help Desk en Kayako

Overgestapt van: Spiceworks

Daniel Alejandro
Venezuela
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Pretty good app for managing tickets

3,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

This Vision Helpdesk was something I tried first when heard about the free trial, what a great plus. I thinks it's very cheap and you can get that value in return with some nice features. I'm always able to access and update tickets. Works fine with a good looking font. Easy-to-normal to use. Good software for a good price.

Minpunten:

Well I didn't liked at all the User Interface as I think it needs a face lift. Sometimes when trying to set a category, subcategory or item, the app crashes back to Inbox.

Daniel
Daniel
Owner in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Vision HelpDesk Customer Support tools is super fast and simple to use

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: WebhostingUK.com has been using Vision Helpdesk for over 10 years now, we have found this tool really helpfull and one of the best help desk software that offers you download as well as SAAS version. Multi-company satellite helpdesk feature than helps us support our reseller hosting customers...and now they have also introduced LiveChat which has made support process fast and effective.

Pluspunten:

Vision helpdesk helps use to handle customer support tickets as well as live chat it one single portal which makes life easy for staff to create tickets or switch to chat, its fast and effective solution for staff as well as the customer.

Minpunten:

Nothing quit serious to worry about. Using it for more than 10 years now.

Patrick
IT Consultant in Zambia
Milieudiensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Vision Helpdesk Trial

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: I am able to have a single point of contact with the users beyond just an email addresses. It formalises the need for a system and addresses audit queries concerning how users interact with IT.

Pluspunten:

I like this software for the following reason: 1. The linkage with Google Suite that we use works seamless. 2. The web-based functionality helps to us the software from anywhere especially during the COVID-19 period. 3. The ability for users to log the calls via email or the system if they have the link via the web. 4. The Knowledge based.

Minpunten:

So far I don't have anything I didn't as the basic needs of any Helpdesk tool are met.

Overwogen alternatieven: ManageEngine ServiceDesk Plus

Redenen om over te stappen op Vision Helpdesk: Simplicity and met our needs.