Wat is HubSpot Service Hub?

De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten.

Wie gebruikt HubSpot Service Hub?

HubSpot Service Hub is bedoeld voor bedrijven voor wie het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Met deze tools kunnen kleine serviceteams hun ondersteuning verbeteren, selfservice-oplossingen ontwerpen en de klanttevredenheid verbeteren.

Waar kan HubSpot Service Hub worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot Service Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

prijzen van HubSpot Service Hub

Beginprijs:

US$ 50,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

HubSpot Service Hub heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. HubSpot Service Hub heeft een betaalde versie vanaf US$ 50,00/maand.

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot Service Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3
Nog 4 andere bekijken
HubSpot Service Hub-video
HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3

Functies van HubSpot Service Hub

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Gezondheidsscore
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor HubSpot Service Hub

Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Help Desk Migration is een unieke service waarmee gegevens van het ene helpdesksysteem naar het andere kunnen worden verplaatst.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Customer relationship management and sales force automation. Designed from the ground up by salespeople, for salespeople.
Web-based solution with lead capturing, sales forecasting, follow-ups management, contacts tracking, and accounting capabilities.
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.

Reviews over HubSpot Service Hub

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,6
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
49%
4
45%
3
5%
2
1%
Brooke
Brooke
Head of Marketing
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Josh
Josh
Co-Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hubspot Service Hub

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

Pluspunten:

We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

Minpunten:

I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

Overwogen alternatieven: Jira, Drift en Intercom

Redenen om voor HubSpot Service Hub te kiezen: Integration with our Hubspot CRM.

Overgestapt van: Drift

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Single platform for sales and service teams. Enjoyed the look and feel of the knowledge base more. The quick insights seemed to be spot on to how we want to measure Knowledge Base success.

Geverifieerde reviewer
Project Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great all-round experience and easy to use

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The key business driver for this project was to not have to expand the CS team with business growth, instead making them more efficient and able to manage a greater amount of inbound enquiries. This was achieved.

Pluspunten:

It easily integrates with many other products. It can also be used across many teams/departments so passing leads etc can flow right though the business. It was easy to integrate and migrate current data, creating pipelines for new and existing deals. Customer support is helpful, so usually resolves any technical issues we have. The interface is very user-friendly, so even the computer-illiterate users within our business find it easy to use.

Minpunten:

Auto-assigning based on current load is not present, so assigns tickets to users who already have a high workload instead of a user who can accept more. This is perhaps the biggest time saver but is needing to be done manually at the moment.

Overwogen alternatieven: Freshdesk en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Price and integrations offered more flexibility

Chris
Owner in VS
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great solution for handling customer service tickets

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It has been a great experience and has worked really well with out team processes.

Pluspunten:

We use live chat on our site and I love how it is integrated with the ticketing system so that those chats can be converted into tickets when necessary. We also love that we can use Slack to chat live instead of having to use the HubSpot interface.

Minpunten:

It is a little cumbersome, but that is only because there are so many features and functionality. The free plan offers a ton, but once you need those extras, it gets pricy pretty quickly.

Overwogen alternatieven: Freshdesk

Redenen om voor HubSpot Service Hub te kiezen: Help Scout was not meeting our needs.

Overgestapt van: Help Scout

Ella
Channel Support Manager in Nieuw-Zeeland
Farmaceutica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Its good CRM but is more suited for Marketing rather than a Service Role

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It has some great functions but compared to some other CRM services it is limited and sometimes difficult to navigate

Pluspunten:

Easy to retrieve all of the information on a customer. Can keep all the records/notes/emails all under one email address.

Minpunten:

The ticket system is not designed for high volume. You can't see if another team member is in the ticket. If the customer replies back to an closed to ticket it doesn't reopen so we miss emails unless we are double checking our notifications. Limited reporting.

Thierno Ousmane
Loans manager in Guinee
Bankwezen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

HubSpot Service Hub, a good tool for a high-quality customer support.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, HubSpot Service Hub is a good tool to take care of our clients and keep them. We combine taking charge of their queries and asking what could be improved in our business through the Feedback surveys function. Beyond the small and medium businesses (which once again are the most to use it), more and more big companies are using this product such as BBC, Suziki, or Airstream. So, it is a very promising product to watch. If the required update is done over time, it has the all chances to thrive in the market.

Pluspunten:

To start, It is important to know what is HubSpot Service Hub. It is an all-in-one software kind of type, that gives companies (mostly small and medium ones) the ability to run good and fast customer service. The ergonomy of the website is well-done giving us good and fluid navigation pleasure. The things that I like the most about this software are : - The Tickets function transmits all the queries of our customers concerning issues that they may face. Each ticket opened by a customer contains a number, the customer’s name, the date of its emission, the last time that the customer has been replied to, and the priority given to the case rated from low to high. This is to prioritize the cases; - The Feedback surveys function is a survey tool to enable our customers to rate us by giving their feedback. This helps us to improve our services. - The one-support inbox ability is a very efficient system when it to comes to gathering all the messages coming from different platforms; it can be from Facebook, Twitter, or emails. It is a message channeling system. - The automation system is a point that anyone should notice when using this product: From sending surveys to customers automatically once a ticket is closed, to guiding the same customers through the Chatflows function, with chat automation without us having to be online. This automation (like any other one for that matter) needs to be set in advance though.

Minpunten:

- The ticket system still needs some improvements. It would be better to add a time tracking, from a ticket being opened till it closed. It would give the sum up of the time used to close a case. This would help us for internal metrics purposes. - Updates must be done to better optimize the search bar and fix some small bugs.