Wat is HubSpot Service Hub?

De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten.

Wie gebruikt HubSpot Service Hub?

HubSpot Service Hub is bedoeld voor bedrijven voor wie het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Met deze tools kunnen kleine serviceteams hun ondersteuning verbeteren, selfservice-oplossingen ontwerpen en de klanttevredenheid verbeteren.

Waar kan HubSpot Service Hub worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot Service Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

prijzen van HubSpot Service Hub

Beginprijs:

US$ 50,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

HubSpot Service Hub heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. HubSpot Service Hub heeft een betaalde versie vanaf US$ 50,00/maand.

Prijsmodellen

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot Service Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3
Nog 4 andere bekijken
HubSpot Service Hub-video
HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3

Functies van HubSpot Service Hub

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Gezondheidsscore
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor HubSpot Service Hub

Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.

Reviews over HubSpot Service Hub

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,6
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
51%
4
42%
3
5%
2
1%
Brooke
Brooke
Head of Marketing
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Josh
Josh
Co-Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hubspot Service Hub

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

Pluspunten:

We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

Minpunten:

I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

Overwogen alternatieven: Jira, Drift en Intercom

Redenen om voor HubSpot Service Hub te kiezen: Integration with our Hubspot CRM.

Overgestapt van: Drift

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Single platform for sales and service teams. Enjoyed the look and feel of the knowledge base more. The quick insights seemed to be spot on to how we want to measure Knowledge Base success.

Thierno Ousmane
Loans manager in Guinee
Bankwezen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

HubSpot Service Hub, a good tool for a high-quality customer support.

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, HubSpot Service Hub is a good tool to take care of our clients and keep them. We combine taking charge of their queries and asking what could be improved in our business through the Feedback surveys function. Beyond the small and medium businesses (which once again are the most to use it), more and more big companies are using this product such as BBC, Suziki, or Airstream. So, it is a very promising product to watch. If the required update is done over time, it has the all chances to thrive in the market.

Pluspunten:

To start, It is important to know what is HubSpot Service Hub. It is an all-in-one software kind of type, that gives companies (mostly small and medium ones) the ability to run good and fast customer service. The ergonomy of the website is well-done giving us good and fluid navigation pleasure. The things that I like the most about this software are : - The Tickets function transmits all the queries of our customers concerning issues that they may face. Each ticket opened by a customer contains a number, the customer’s name, the date of its emission, the last time that the customer has been replied to, and the priority given to the case rated from low to high. This is to prioritize the cases; - The Feedback surveys function is a survey tool to enable our customers to rate us by giving their feedback. This helps us to improve our services. - The one-support inbox ability is a very efficient system when it to comes to gathering all the messages coming from different platforms; it can be from Facebook, Twitter, or emails. It is a message channeling system. - The automation system is a point that anyone should notice when using this product: From sending surveys to customers automatically once a ticket is closed, to guiding the same customers through the Chatflows function, with chat automation without us having to be online. This automation (like any other one for that matter) needs to be set in advance though.

Minpunten:

- The ticket system still needs some improvements. It would be better to add a time tracking, from a ticket being opened till it closed. It would give the sum up of the time used to close a case. This would help us for internal metrics purposes. - Updates must be done to better optimize the search bar and fix some small bugs.

Marwa
Customer Support Specialist in Libanon
Computergames, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Comprehensive and Easy-to-Use: A Review of HubSpot Service Hub

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, HubSpot Service Hub has been a great experience for our business. It's reliable and feature-rich, and the customer service is always helpful and available.

Pluspunten:

HubSpot Service Hub is an incredibly helpful and user-friendly service desk platform. It's easy to set up and customize, and has lots of features that make it a great choice for any business. The customer support is also top-notch and always available to help.

Minpunten:

One downside to HubSpot Service Hub is that it can be a bit costly for businesses on a tight budget. Additionally, some of the features can be complicated and difficult to use for those not familiar with the platform.

Sergio
Application Engineer in Spanje
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

HubSpot Service Hub is not a mature product - Stay away if you can

2,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I am extremely disappointed.

Pluspunten:

I like that it is connected with the CRM (which we use for sales and martketing). This is the main reason why we looked into it in the first place.

Minpunten:

The Customer Portal that my customers see is very poor quality compared to similar tools. The interface is not customizable at all. You cannot even let the customer see in the overview of the tickets who is servicing his/her requests. I have found multiple bugs and I was told "We know. We do not have a timeline to fix this". Customers cannot even embed a picture in a message. The list could go on and on.

Overwogen alternatieven: Freshdesk, JIRA Service Management en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: I chose HubSpot because we already use it for the CRM (sales and marketing) and because I was told that I could get most of what I wanted by the HubSpot partner that I contracted for the customization. I prepared a detailed spec of what I wanted. The partner was nice and competent, but he just did not know and promised things he should not have.

Andres
Support Engineer L4 in Honduras
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It's pretty much the best Service and Customer Success Platform out there

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Hubspot Service Hub has been instrumental in order to fulfill growth business needs

Minpunten:

Native support to integrate with Development Tools would be great, we've already accomplish these with third-party apps

Overwogen alternatieven: LiveAgent, Zoho Desk, ChurnZero en Zendesk Suite