Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is HubSpot Service Hub?

De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten.

Wie gebruikt HubSpot Service Hub?

HubSpot Service Hub is bedoeld voor bedrijven voor wie het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Met deze tools kunnen kleine serviceteams hun ondersteuning verbeteren, selfservice-oplossingen ontwerpen en de klanttevredenheid verbeteren.

Waar kan HubSpot Service Hub worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot Service Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

prijzen van HubSpot Service Hub

Beginprijs:

US$ 50,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

HubSpot Service Hub heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. HubSpot Service Hub heeft een betaalde versie vanaf US$ 50,00/maand.

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012

Ondersteuning voor HubSpot Service Hub

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3
Nog 4 andere bekijken
HubSpot Service Hub-video
HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3

Functies van HubSpot Service Hub

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Gezondheidsscore
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Pipelinebeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor HubSpot Service Hub

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra. Meer informatie over Asana
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.

Reviews over HubSpot Service Hub

Gemiddelde score

In totaal
4,4
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,6
Functies
4,1
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
52%
4
42%
3
4%
2
1%
Brooke
Brooke
Head of Marketing
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
E-learning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy to keep track of issues, create surveys, automations

4,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Josh
Josh
Co-Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hubspot Service Hub

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

Pluspunten:

We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

Minpunten:

I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

Eerder overwogen alternatieven: Jira, Drift en Intercom

Redenen om voor HubSpot Service Hub te kiezen: Integration with our Hubspot CRM.

Overgestapt van: Drift

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Single platform for sales and service teams. Enjoyed the look and feel of the knowledge base more. The quick insights seemed to be spot on to how we want to measure Knowledge Base success.

Hailey
Sales Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The best CRM product we used.

5,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: I like how the product organization allows the attachment of offers. This keeps the record clean. I appreciate the possibility that everyone can see the ticketing area as well, instead of keeping it isolated to one person. The ticketing system is excellent, allowing me to prioritize and manage customer requests efficiently. The chatbot functionality is also useful – I can customize it to suit my business needs. Integration with other Hubspot tools like email makes it a pretty complete solution. Overall easy to use, has the features we needed, and most importantly is easy to customize to enable solid reporting.

Pluspunten:

I love using ServiceHub to support my clients because it allows us to see the service at all levels: grainy and in the weeds as we work on each ticket for the client, then also at high altitude. 30,000 feet as we collect reports of the overall support experience. Of our customers. Additional features like feedback surveys are essential for measuring business success. I use Hubspot to manage requests and communicate via chatbots and I am very impressed with the platform. The interface is intuitive and user-friendly, making it easy to navigate and get things done quickly.

Minpunten:

Frustrated when there is only one ticket holder or it is difficult to assign collaborators. Sometimes some people have to work on several projects and it is difficult to know who is doing what.

Thomas
Senior IT Developer in VK
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

HubSpot Service Hub

4,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

HubSpot Service Hub is very easy to use and doesn't take a long time to grasp. All members of the team can use it no matter of technical knowledge.

Minpunten:

It would be good to see more features brought to it such as allowing users to raise a ticket themselves straight in to Service Pipelines.. and then being able to have tracked email conversations with the user, through HubSpot, via the Ticket itself. This would keep it all under one place and not require us to use our email software separately and then update our tickets manually.

Sergio
Application Engineer in Spanje
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

HubSpot Service Hub is not a mature product - Stay away if you can

2,0 vorig jaar

Opmerkingen: I am extremely disappointed.

Pluspunten:

I like that it is connected with the CRM (which we use for sales and martketing). This is the main reason why we looked into it in the first place.

Minpunten:

The Customer Portal that my customers see is very poor quality compared to similar tools. The interface is not customizable at all. You cannot even let the customer see in the overview of the tickets who is servicing his/her requests. I have found multiple bugs and I was told "We know. We do not have a timeline to fix this". Customers cannot even embed a picture in a message. The list could go on and on.

Eerder overwogen alternatieven: Freshdesk, JIRA Service Management en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: I chose HubSpot because we already use it for the CRM (sales and marketing) and because I was told that I could get most of what I wanted by the HubSpot partner that I contracted for the customization. I prepared a detailed spec of what I wanted. The partner was nice and competent, but he just did not know and promised things he should not have.

Kreasan
Jnr HR Business Partner in Zuid-Afrika
Bouw, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Amazing features with realistic functionalities.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Ideal solution to creating and converting more leads. Commendable results and looking forward to more achievements.

Pluspunten:

Giving customers the best treatment takes the best part of the journey. The dashboard is flexible to changes and easy to manage. HubSpot Service Hub has a free sign up plan which is key to ensuring an informed decision. Through live chat, we have realized a commendable rise in customers since the tool helps in converting leads to clients. Best there is.

Minpunten:

No cons at all. Their services are great and it is free which is absolutely amazing.