Wat is HubSpot Service Hub?

De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten.

Wie gebruikt HubSpot Service Hub?

HubSpot Service Hub is bedoeld voor bedrijven voor wie het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Met deze tools kunnen kleine serviceteams hun ondersteuning verbeteren, selfservice-oplossingen ontwerpen en de klanttevredenheid verbeteren.

Waar kan HubSpot Service Hub worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

prijzen van HubSpot Service Hub

Beginprijs:

US$ 45,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

HubSpot Service Hub heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. HubSpot Service Hub heeft een betaalde versie vanaf US$ 45,00/maand.

Over de leverancier

  • HubSpot
  • Gevestigd in Cambridge, VS
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, Denemarken en nog 17 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van HubSpot Service Hub

HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3
Nog 4 andere bekijken
HubSpot Service Hub-video
HubSpot Service Hub Software - 1
HubSpot Service Hub Software - 2
HubSpot Service Hub Software - 3

Functies van HubSpot Service Hub

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CRM
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • Gezondheidsscore
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalenderbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • NPS van klanten
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor HubSpot Service Hub

Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Help Desk Migration is een unieke service waarmee gegevens van het ene helpdesksysteem naar het andere kunnen worden verplaatst.
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM

Reviews over HubSpot Service Hub

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (122)
Gebruiksgemak
4,4 (122)
Klantenservice
4,6 (122)
Functies
4,0 (122)
Waar voor je geld
4,2 (122)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
48%
4
45%
3
6%
2
1%
Josh A.
Josh A.
Co-Founder in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hubspot Service Hub

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

Pluspunten:

We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

Minpunten:

I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

Overwogen alternatieven: Jira, Drift en Intercom

Redenen om voor HubSpot Service Hub te kiezen: Integration with our Hubspot CRM.

Overgestapt van: Drift

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Single platform for sales and service teams. Enjoyed the look and feel of the knowledge base more. The quick insights seemed to be spot on to how we want to measure Knowledge Base success.

Joshua R.
Director of WIX in VS
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A great way to manage support tickets!

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: Overall, once we got past set up, it has really streamlined our support processes! Would recommend.

Pluspunten:

I love how easy it is to manage tickets. Tickets come in through our website and our support team is automatically notified, the tickets are assigned a team member and populated on a nice workflow so no request falls through the cracks. Roping in team members is easy for behind the scenes communication and the analytics are really cool how they track monthly tickets closed, tickets closed by team members, how long it takes to close tickets on avg, etc.

Minpunten:

Set up can really tricky. We had to hire a 3rd party team that met with our team and walked us through set up. With the potential for all the hubspot offers, there is some complexity.

Overwogen alternatieven: Zendesk

Redenen om voor HubSpot Service Hub te kiezen: We still use monday.com for task tracking but for service related tickets, hubspot is just much more powerful.

Overgestapt van: monday.com

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Hubspot seemed more powerful and trusted.

Sheldon B.
CEO/Founder in Canada
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Good, but prefer more value

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: The customer service was a bit confused at rimes and got more of the big company feel rather than the we respond quickly and actually care feeling that I get from current provider.

Pluspunten:

The integrations of Hubspot are unmatched, big reason the charge big is those ecosystem integrations.

Minpunten:

The simplicity/interface is nothing special to me. Pretty standard UI/UX. The cost for what you get is discouraging to me. It becomes quite expensive once you are off start up plan.

Overwogen alternatieven: Zendesk

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Seemed cleaner and easier to use, but became too expensive and started shopping for new option in Freshdesk.

Ella H.
Channel Support Manager in Nieuw-Zeeland
Farmaceutica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Its good CRM but is more suited for Marketing rather than a Service Role

3,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: It has some great functions but compared to some other CRM services it is limited and sometimes difficult to navigate

Pluspunten:

Easy to retrieve all of the information on a customer. Can keep all the records/notes/emails all under one email address.

Minpunten:

The ticket system is not designed for high volume. You can't see if another team member is in the ticket. If the customer replies back to an closed to ticket it doesn't reopen so we miss emails unless we are double checking our notifications. Limited reporting.

Geverifieerde reviewer
Project Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great all-round experience and easy to use

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: The key business driver for this project was to not have to expand the CS team with business growth, instead making them more efficient and able to manage a greater amount of inbound enquiries. This was achieved.

Pluspunten:

It easily integrates with many other products. It can also be used across many teams/departments so passing leads etc can flow right though the business. It was easy to integrate and migrate current data, creating pipelines for new and existing deals. Customer support is helpful, so usually resolves any technical issues we have. The interface is very user-friendly, so even the computer-illiterate users within our business find it easy to use.

Minpunten:

Auto-assigning based on current load is not present, so assigns tickets to users who already have a high workload instead of a user who can accept more. This is perhaps the biggest time saver but is needing to be done manually at the moment.

Overwogen alternatieven: Freshdesk en Zendesk

Redenen om over te stappen op HubSpot Service Hub: Price and integrations offered more flexibility