Wie gebruikt HubSpot Service Hub?

HubSpot Service Hub is bedoeld voor bedrijven voor wie het belangrijk is om de klant centraal te stellen. Met deze tools kunnen kleine serviceteams hun ondersteuning verbeteren, selfservice-oplossingen ontwerpen en de klanttevredenheid verbeteren.

Wat is HubSpot Service Hub?

De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten.

HubSpot Service Hub - Details

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Opgericht in 2006

HubSpot Service Hub - Prijsoverzicht

HubSpot Service Hub vanaf US$ 50,00/maand. HubSpot Service Hub heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor HubSpot Service Hub.

Beginprijs

US$ 50,00/maand

Gratis versie

Ja

Gratis proef

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van HubSpot Service Hub

Customer success software
Aanstellen (van personeel)
Accountbeheer
Accountwaarschuwingen
Communicatiebeheer
Gezondheidsscore
Inkomstenbeheer
Klantenbinding
Levensduurbeheer van klanten
Volgen en analyseren van gebruik
Winst- en verliesanalyse
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden

Reviews van HubSpot Service Hub

5 van 106 reviews worden weergegeven

In totaal
4.4/5
Gebruiksgemak
4.4/5
Klantenservice
4.6/5
Functies
4/5
Waar voor je geld
4.3/5
Josh A.
Co-Founder
Informatietechnologie en -diensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2019

"Hubspot Service Hub"

Opmerkingen: Overall, Service Hub has been a pleasantly surprising experience.

Pluspunten: We were already using the CRM features of Hubspot and liked the idea of combining with our service desk. We automatically create tickets from chats, which makes dropping the ball on tickets harder to do. The knowledge base is flexible, and the layout templates allowed us to get on-brand.

Minpunten: I'd love to see an OAuth option in the future to put our knowledge base behind a login.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-11-2019
Jon U.
Head of Customer Success
Computersoftware, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-11-2019

"Is great to have it all together in one place"

Opmerkingen: It took us some time to get used to the new way of working but after that period, Service Hub has prove to be another Key Pilar of our daily operations. Together with the rest of Hubpost modules ( CRM, Marketing, Website...) is a great addition to a better way of working with our clients.

Pluspunten: The fact that you can add your Support desk to the CRM and see everything in one place is priceless.
Honestly, that is the 1 thing that made us go for it. Before we had to rely on jumping from one platform to another and on many API integrations.
We may have lost some bells and whistles that we enjoyed before, but the overall impact is positive. We manage: Chat, tickets, feature requets, bugs and help emails from the same place. Before was a bit of a nightmare.

Minpunten: As I said, we lost some cool functionality that we had before in some of the features. We hade 1 chat provider and another provider for tickets. And of course, they have some more advanced features but in the end. We could get around without them or simply be creative and do some other things. For example, it may sound stupid, but the chat doesn't have Emojis. Emojis are key to the way you comunicate today. You can simply use Control+Comand+Space, and use the emoji window.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-11-2019
Kaisha G.
Project Manager
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2020

"Works great!"

Opmerkingen: Great, it works a lot fast that many other CRM systems I have used in the past, and I rarely see issues that cause a delay in my daily work or task completion.

Pluspunten: Integration took some time when our team transferred over, but it was fairly easy to learn and get back in the daily groove of business. Easy to manage daily tasks and communications.

Minpunten: There are some features that could be better and the training, while there's a lot of content, isn't very intuitive.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-2-2020
Brigitte S.
Operations Coordinator
E-learning, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-1-2020

"Great choice for scaling up your Support Teams"

Opmerkingen: I have really appreciated the Customer Support provided by HubSpot; they are quick to find resolutions to problems, and their support team is courteous and friendly. The ease of use of the product, despite some shortcomings, will allow our Support team to automate more and scale up faster and more effectively.

Pluspunten: I love how convenient it is to make filters to see your tickets, change the status or update ticket fields, add "Snippets" for responses frequently used, and how easily conversations are looped together without creating duplicate tickets. Even duplicate tickets can be merged together seamlessly! I also love how easy it was to create and edit a "Contact Us" form, along with creating the workflow for the response email. It really gives us the power to do more with fewer technical skills needed.

Minpunten: I would like for them to improve how companies are added to inbound customers who may not already be in the CRM; it is harder to automate/add to pipelines, as we are a B2B company, and the users of our product are most often not already in the CRM. I would also love to be able to edit the email content previous to my responses; oftentimes our Client Success Managers will send emails forwarding a request from a customer, and I have to copy the previous email sent to exclude the instructions from the CSM. It takes a little extra time. The other item I would like to be able to do is to paste small excel tables into the body of an email; I've had to switch to attaching the excel documents or reformatting the content to be in the style of bullets.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-1-2020
Ella H.
Channel Support Manager
Farmaceutica, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    3/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    4/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-10-2019

"Its good CRM but is more suited for Marketing rather than a Service Role"

Opmerkingen: It has some great functions but compared to some other CRM services it is limited and sometimes difficult to navigate

Pluspunten: Easy to retrieve all of the information on a customer. Can keep all the records/notes/emails all under one email address.

Minpunten: The ticket system is not designed for high volume. You can't see if another team member is in the ticket. If the customer replies back to an closed to ticket it doesn't reopen so we miss emails unless we are double checking our notifications.
Limited reporting.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 21-10-2019