Waarom Capterra gratis is
RingCentral Engage Digital is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. RingCentral Engage Digital, een bedrijf van RingCentral, stelt bedrijven in staat om al hun digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform te beheren. Als gevolg hiervan kunnen agenten meerdere kanalen beheren via een unieke interface, waardoor hun responssnelheid wordt verhoogd, de toewijzing van resources wordt gestroomlijnd en de flow gelijk wordt gemaakt. Meer dan 14,5 miljoen berichten afkomstig van verschillende bronnen (e-mail, chat, berichten ...) zijn gecategoriseerd en worden verzonden naar klantenservicemedewerkers. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Beheer al je digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Freshdesk is een helpdeskoplossing die alles biedt wat je nodig hebt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Beheer al je klantgesprekken op één plek, ongeacht de bron – e-mail, telefoon of sociale media – zodat je ondersteuning kunt bieden die zowel persoonlijk als snel is. Freshdesk is eenvoudig te gebruiken, zodat jij je kunt concentreren op wat het belangrijkst is: het ondersteunen van klanten. Met functies zoals de beste ticketing in zijn klasse en slimme automatiseringen is het nog nooit zo gemakkelijk geweest om klanten gelukkig te maken. Meer informatie over Freshdesk Webgebaseerde klantenservicesoftware die geliefd is bij meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Freshdesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties Meer informatie over Zendesk
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Hou alle berichten bij, ontwikkel inzichten met statistieken en automatiseer workflows om 3x sneller te antwoorden. Cisco Meraki, Y Combinator en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om klanten voorop te stellen. Meer informatie over Front App Behandel je klanten als mensen, niet als tickets. Lever gepersonaliseerde ondersteuning, ongeacht het kanaal. Meer informatie over Front App
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Beheer je klantenservice via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Begin goed met 3 gratis gebruikers en behoed de wereld voor slechte klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor snellere reactietijden; tools voor klantenfeedback en enquêtes, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je voortdurend kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys PureCloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys PureCloud
LeadDesk is cloudgebaseerde klantenservice software voor contactcenters. Maak contact met je klanten, ongeacht het kanaal. Meer informatie over LeadDesk LeadDesk is cloudgebaseerde klantenservice software voor contactcenters. Maak contact met je klanten, ongeacht het kanaal. Meer informatie over LeadDesk
Bezoek website
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (PinkVerify-gecertificeerd ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde klantenservicesoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit ze bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Geweldige klantenservice begint met betere klantenservicesoftware. Meer informatie over LiveAgent
De meest efficiënte klantenserviceteams hebben een aas achter de hand: Pipefy. Wanneer klanten klaar zijn voor succes en op jouw hulp regelen, maak het hen dan zo eenvoudig mogelijk door alle aanvragen voor klantenondersteuning op één plaats te centraliseren en de servicelevering te standaardiseren om vanaf het begin een uitstekende ervaring te garanderen. Meer dan 50.000 gebruikers wereldwijd zoals IBM, ABInBev en Capgemini vertrouwen op Pipefy op hun weg naar succes. Meer informatie over Pipefy Geef klanten alle ondersteuning die ze nodig hebben met Pipefy, het werkmanagementplatform voor de beste klantenserviceteams. Meer informatie over Pipefy
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm onmiddellijk geïntegreerde en betrokken klantenservice te bieden via telefoon, e-mail, chatten en Facebook Messenger. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa Dixa is een platform voor klantenservice waarmee je persoonlijke ondersteuning kunt bieden voor spraak, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch HelpCrunch biedt hoog aangeprezen software voor klantenondersteuning met livechat, helpdesk, kennisbank en meer. Meer informatie over HelpCrunch
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning te bieden aan elke klant met behulp van een eenvoudige en krachtige gratis live-chatsoftware. - Dit alles vanaf één gebruikersvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van 5 seconden, responsieve sessies op afstand en geweldige tools voor ondersteuning op afstand, zoals Windows Event Viewer en Command Line. MSP Anywhere is 100% cloudgebaseerd en je kunt het eenvoudig uitproberen, kopen en gebruiken. Meer informatie over SolarWinds Take Control MSP Anywhere biedt snelle, betrouwbare software om je IT-serviceklanten uitstekende ondersteuning op afstand te bieden. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Knowmax is een omni-channel platform voor klantgerichtheid- en ervaring dat ondernemingen en merken helpt hun CX-doelen te bereiken. Knowmax zorgt voor een consistente kennisstroom via je ondersteunde kanalen, zoals contactcenter, veld, detailhandel alsmede digitale kanalen, zoals website, mobiele app en chatbots, om ervoor te zorgen dat je klanten en ondersteuningsadviseurs op het juiste moment de juiste informatie kunnen vinden. Meer informatie over Knowmax Knowmax is een omni-channel platform voor klantgerichtheid- en ervaring dat ondernemingen en merken helpt hun CX-doelen te bereiken. Meer informatie over Knowmax

door LiveChat Software

(975 beoordelingen)
Bezoek website
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen. Meer informatie over LiveChat Met LiveChat kun je realtime gesprekken voeren met je klanten terwijl ze op je website zijn. Meer informatie over LiveChat
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice: e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms worden ondersteund. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick Live Chat Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick Live Chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp live chat Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website en om je klantenservice te ondersteunen. Meer informatie over Smartsupp live chat
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Acobot maakt van je online bronnen (veelgestelde vragen, documentatie of kennisbank) binnen enkele minuten een slimme AI-chatbot. Je hoeft alleen maar de URL van je site op te geven. Aco zal al het werk voor je doen. Je hebt dan geen wachttijden meer, en je kunt ondersteuningstickets verminderen en de klanttevredenheid verbeteren. Geen wijziging in de lay-out van je website. Naadloze integratie met je bestaande ticketingsysteem voor ondersteuning. Meer informatie over Acobot Acobot leert van je online bronnen (veelgestelde vragen, documenten of kennisbank) en verrast je klanten met onmiddellijke antwoorden. Meer informatie over Acobot

door Harmony Business Systems

(17 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
TeamSupport helpt je om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Deze oplossing is gebouwd voor B2B-bedrijven met externe klantenservice en is meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet pakket voor klantenondersteuning die de communicatie en samenwerking tussen klantenservice, andere afdelingen en je klanten vereenvoudigt. TeamSupport is volledig aanpasbaar en schaalbaar met een robuuste klantendatabase, ondersteuning voor meerdere kanalen en de beste rapportage. Het helpt je om de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde Klantenservice software met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. 's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
NICE inContact is the worlds #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences across multiple channels. Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
Maak tijd vrij voor je teams dankzij automatiserings- en productiviteitsfuncties, houd service-KPI's bij met intuïtieve rapporten en dashboards en creëer de perfecte ervaring voor je klanten! Salesforce Essentials is ontworpen voor het MKB en biedt in-product learning en begeleide installatiestromen, zodat je binnen enkele uren aan de slag kunt. Met Essentials kun je ondersteuning bieden via e-mail, telefoon, sociale netwerken en internet, en met slechts een paar klikken merkeigen self-service ondersteuningspagina's instellen en personaliseren. Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Help Scout scales like any other customer support software, but the customer experience is personalized like a normal email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and specifically companies with 11+ users. Help Scout's clutter-free features are designed to keep teams, small and large, on the same page. With best in-class-reporting, an integrated knowledge base, tons of integrations, and a robust API, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Customers easily voice their concerns by email, mobile device, or web portal. Business Rules to route issues to the right team quickly and automatically. Contact your customers with notifications about updates and resolutions. Get issues to team members in multiple departments when necessary. Use templates to submit common issues and create a self-service knowledge base for future concerns. Keep management happy with automatically generated reports delivered via email. Respond, resolve, report. Get issues to team members in multiple departments across all devices automatically and easily. Respond, resolve, report. Demo today!
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
CloudApp alleviates the frustration and misunderstandings of text-based communication through its enterprise-level, intelligent visual messaging platform, enabling teams to work faster and smarter, and empowering businesses with accelerated productivity. CloudApp combines annotated screenshots, GIFs and screen recording in one easy-to-use app. Capture, get and instant link, and share. Our customers work at the Speed of Sight in Customer Support, Product Development, Design, Sales and Marketing. CloudApp alleviates frustration and misunderstandings of text-based communication through its intelligent visual communication platform
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Vereenvoudigt je dagelijkse werk met je klanten. Meest gebruiksvriendelijke CRM-software op de markt.
Zingtree maakt het eenvoudig om interactieve beslissingsbomen voor veelgestelde vragen, kennisbanken en online probleemoplossing op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen en beter te kunnen navigeren door kennisbankgegevens. Klanten worden vanzelf naar het antwoord geleid, en als een probleem niet kan worden opgelost, dan ontvangt je supportteam achtergrondinformatie over het probleem van de klant. Eenvoudig te integreren met e-mail, chat, CRM of Helpdesk-systemen. Bespaart tijd en geld. Ontwikkel interactieve beslissingsbomen voor zelfondersteuning en probleemoplossing. Geef je klanten de mogelijkheid tot zelfhulp op verzoek.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can monitor trends and customers' products and services to proactively fix problems. Drive action to instantly take care of common customer requests and improve customer and agent experiences. Resolve complex issues end-to-end and intelligently fix problems before customers know they have them.
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat with SMS Text integration, Support Ticket Email Management, Knowledge Base, Call management and Facebook messenger integration connecting your company with customers in real time. Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
PhaseWare's fully configurable customer service and support solutions will help your B2B company manage, monitor, and measure critical customer service interactions. Quickly and completely resolve pressing customer issues, while delivering a consistent and engaging customer experience. Configure everything from your self-service portal, reporting dashboards, app-screens, terminology, and automated processes to fulfill your service goals. Invest in a product that works exactly the way you do. Powerful, affordable, and fully configurable customer service solution for modern B2B businesses.
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, giving sales & service organizations the ability to instantly connect their agents to prospects and customers over the phone, through email, and via social channels. NewVoiceMedia for Service is for Contact Centers using Service Cloud. NewVoiceMedia for Sales is for Inside Sales teams using Sales Cloud. NewVoiceMedia is a global cloud communications platform with guaranteed 99.999 percent platform availability NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, providing 99.999% reliability worldwide.

door FluentStream Technologies

(60 beoordelingen)
Bekijk profiel
FluentStream has created a business phone system with customer service in mind. With your agents constantly handling customer inquires in the form of calls, chats and tickets, you need a smooth running machine to ensure the best agent productivity and customer satisfaction by decreasing hold times and ensuring a first call resolution every time. FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business and improving reliability.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
A cloud customer support and help desk software with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email, social media, chat, mobile apps). NABD is the only solution with a FULL functional FREE plan suited for most businesses. Online workflow-based customer service software for companies looking for fast and agile services. FREE life time plan available.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.

door iSupport Software

(32 beoordelingen)
Bekijk profiel
iSupport, is used by more than 250,000 help desk professionals every day to help them solve their most demanding support issues. iSupport Software two editions (Incident Management and Service Desk) with the power and flexibility to meet your company's needs as they change over time. iSupport enables you to manage Incidents, Problems, Changes, CMDB, Assets, Knowledge, Workflows, and more. End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.
Deskpro is the only customer service software platform your organization needs, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Teckst empowers enterprises with 15 agents or more to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. We text-enable your current phone numbers and pull SMS and chat messages directly into your CRM, where agents can respond quickly and efficiently. The Teckst platform integrates seamlessly with Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM, and more, with a dashboard that puts analytics and controls at the fingertips of management. Teckst empowers enterprises to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging.
Modernize your customer service process and management with Cayzu's web based customer service platform. Build engagement and rapport for meaningful relationships with your trusted customers. Give them autonomy with our self service portal branded for your company. Simplify and automate your processes, communicate wherever your customers are, customize the experience, and report on feedback and key metrics. We fit perfect for teams with 10-50 agents. From start ups to Enterprise companies, over 20,000 customers trust Cayzu's cloud platform with their customer service needs.
VidGrid is Videos Most Interactive Platform. Going beyond recording, hosting, and sharing; Vidgrid transforms video into a two-way conversation by empowering anyone to capture knowledge, converse with the audience, and control the flow of information. Worldwide leaders such as Fox, Mortensen, G2 Crowd, Paylocity, Duke University, and the University of Nebraska leverage VidGrid to communicate and collaborate across sales, customer success, training and education. Video's Most Interactive Platform. Easily record videos, add interactive questions and calls-to-action, and manage all in one place.
Winner of Best Overall Value four years in a row, Agiloft Customer Support is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Bold360 is the ultimate AI-powered customer service platform helping companies of all sizes build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. By blending the best of AI and agent-based technology, Bold360's suite enables companies to meet soaring customer expectations while allowing agents to do what they do best - be human. Bold360 is an AI-powered customer service solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
Kustomer is the omnichannel SaaS platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences not resolve tickets. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the omnichannel customer service platform for enterprises focused on delivering standout experiences, not resolving tickets
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Reduce support requests and create happier customers. HelpShelf connects the support tools and resources you're already using, and combines them into one single widget. Less clutter in your navigation bar; one single, easy to find destination for your customers to rely upon. HelpShelf also learns what people are searching for and consuming on each page and and then optimises content suggestions for your future users. HelpShelf combines all of your support resources into one gorgeous widget and then makes sure that it's available when it matters.

door Astrea IT Services

(21 beoordelingen)
Bekijk profiel
It supports point and click graphical user interface which is very simple and easy to use. By using this lightning component, Salesforce administrators can merge Cases with the help of following criteria: Subject, Origin, Priority, Status, Contact and CreatedDate range. The component merges the duplicate Case in the parent Case and also their related Email Messages, Comments, Attachments and Files.The component requires 'My Domain' to be enabled in the Salesforce Org to function properly. Astrea Case Merge is a Salesforce native lightning component. The component is used to merge duplicate Cases in a Salesforce.
Wix Answers is an all-in-one customer service solution that enables making and taking calls from the same tab you use to answer tickets, chat with customers and share knowledge, as well as interact with customers on Email, Phone, and Chat. All in the same timeline. Customizable help widgets also let companies instantly connect with their customers from anywhere on the website by letting customers, agents, and internal teams quickly find answers with support articles, guides, and FAQs. Wix Answers is a support platform consolidating all agent-customer interactions in one place, to provide flawless customer service.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a genuine pleasure. But as a small company with big ambitions, there are so many things youve got to get done first. Customer service cant be your top priority. At 5pm each working day, you might get started on the days customer queries but you might not. Thats what its like to run a company Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device. Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.

door Formalistech

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and non-code customisation capabilities. You may design processes and interfaces for each issue type separately. In compliance with ISO 10002 certifications. Next4biz is successfully in use by Bosch, Mercedes, ING Bank, Allianz, Daikin, Fiat, Turkish Cargo, Oriflame, Danone and many more. Non-code, process-based, an end to end help desk solution with escalation, automated workflows and advanced reporting capabilities.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.

door Supportbench Services

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
A customer management suite that is built for customer support people, by customer support people. We simplified the way organizations like you manage customers and by combining all the tools you need into one single platform; we make your life easier, your team leaner, more insightful and give your customers a unified experience which is why Fortune 500 companies like 3M chose us to manage their customers. After all, once you get your valued customers, its our job to ensure you keep them. Best value on the market by combining all the tools into a single intuitive platform.
The way customer conversations and support is done has been broken, redundant, and time and cost inefficient: Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software. It is a one-stop solution for all your support problems. Kommunicate aims to empower your business to build long-lasting customer relationships that drive growth. You can manage customer conversations, website chat, support agents, team conversations, customer delight aspects at the same place. A human+bot hybrid customer support software for real-time, proactive and personalized customer support.
Novo Customer Support Suite is a completely web based online customer support software to help you optimize your call/support center operations. Whether you track support requests on paper or spreadsheet, or have customer support software that is no longer adequate for your current needs, we invite you to take a look at our Novo Customer Support Suite Software which enables you to provide a cost effective intranet or internet customer support environment. Contact us for a Free Trial! Software that enables you to provide a cost effective Intranet or Internet help desk support environment.
Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution. Auto route email or web portal requests to the appropriate department. Define Service Level Agreements. Capture and share KNOWLEDGE BASE articles (even search in attachments). Create powerful REPORTS and DASHBOARDS. Easily CUSTOMIZE to your needs with Custom Fields, Forms, Record Lists, Email Templates, Work Flows and Permissions. END USER PORTAL available for customers and employees. Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution.
Giva builds happy customer relationships while helping to grow loyalty and revenue. We enable any organization to be more reliable, flexible, and scalable. Our reports and dashboards help you take action to increase customer retention and satisfaction. With Giva, customer interactions turn into lasting relationships while lowering costs and increasing productivity. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle that's perfect for 3 to 25 agents. The Apple MAC of customer service.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads. Our U.S.-based Live Chat agents answer questions, screen leads & schedule appointments during business hours. Custom AI chatbots assist after-hours for 24/7 responsiveness. Pay for relevant chats only. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts in your email & CRM. Smith.ai Live Chat is the most effective & affordable way to convert website leads to grow your business. Smith.ai Live Chat is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads. Grow your business with qualified clients!

door DAN electronic

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams. Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Group communication, jobs tracking, rating, payment, analytics of behaviors with suggested action plans.

door C2 Enterprise

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
C2 ATOM is an integrated customer service software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching your ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Including automated workflows and business rules, Knowledge Base, Integrated email, Built-in SLA, Analytics tools (built-in reports, dashboard). Flexible and powerful customer service software with intuitive configuration and fast onboarding.

door Lumin Creative

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
Answerbase is a self-help Q&A platform that integrates seamlessly into your website, helping to reduce incoming inquiries by up to 60% while maintaining a quality support experience. Allows users to ask questions, receive the best quality answers, and easily access helpful content & articles to meet their information demands. Advanced integration and customization tools allow you to seamlessly integrate into your current environment, and start saving your business both time and resources. An online self-help Q&A support tool that allows users to ask questions, receive answers, and browse content and articles.
Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs. Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs.

door Renewity Systems

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service. Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Improve your CSAT and the quality of answers with Klaus's conversation review tool for internal feedback. We make giving feedback to agents easy and systematic. Link your help desk to Klaus, filter for conversations you want to review, rate the conversations and give feedback to your agents on how to improve their responses. We bring all the data together so you could get an overview of agents' performance and understanding of their knowledge gaps. Klaus is a conversation review tool for support teams that makes giving feedback to agents easy and systematic.
Paldesk biedt cloudgebaseerde software waarmee je klanten ondersteuning en hulp kunt bieden tijdens elke stap van het ondersteuningsproces. Sluit meerdere kanalen aan op een enkel dashboard en zorg ervoor dat geen enkel klantenverzoek onbeantwoord blijft. Los tickets op, stimuleer de ondersteuningsactiviteiten, beheer groepen of routeer simpelweg op intelligente wijze al je inkomende verzoeken. Met meer dan 50 geweldige functies was het nog nooit zo eenvoudig om klanten gelukkig te maken. Probeer het uit, het is voor altijd gratis. Ondersteun bezoekers of klanten bij elke stap. Beantwoord vragen, los tickets op en bied klanten persoonlijke ondersteuning.
Chatbox is a bi-directional messaging platform that businesses leverage to operate and automate personalized, results-oriented conversations across SMS texting, chat and social messaging channels. Chatbox Instant Apps facilitate hyper-personalized customer experiences at scale, syncing data in real time to CRM and back-end data sources. Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day.

door UserScape Software

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more. Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more.
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-service van klanten, retentie, productacceptatie en belangenbehartiging kunt vergroten. Help je klanten om anderen te helpen door hen de tools te geven voor effectieve self-service, leer door contact met hen op te nemen en verkrijg productinzichten om je te concentreren op wat echt belangrijk is: de tevredenheid van je klant. Het online communityplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen.
Helps deliver exceptional customer experience by empowering your field operatives with information to manage end-to-end work orders. Helps deliver exceptional customer experience by empowering your field operatives with information to manage end-to-end work orders.
Customer service help desk ticketing software for small business including cloud (Saas) and downloadable version. - it ready help desk - downloadable version - Saas web based version - Ecommerce ready - Multi-site (multi-store) connection - Multivendor ready help desk - Easy to use, 10 min to setup - Everything you need to start supporting customers Customer support help desk software for small business including web based cloud (Saas) and downloadable version.
Helprace is alles-in-één klantenservicesoftware voor vrijwel elk bedrijf. Helprace werkt op alle besturingssystemen en browsers als een cloudgebaseerde webtoepassing, dus het toevoegen van extra afdelingen, producten of teamleden is eenvoudig. De modules voor helpdesktickets, kennisbeheer en community worden op een zelfstandige basis of binnen een geïntegreerd systeem aangeboden. Verbeter je klantenservice met Helprace, een softwareoplossing voor klantenservice die is ontworpen met de klant in gedachten.

door Adjetter Media

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Kapture CRM is a business automation platform for Customer service & sales. With omnichannel support, knowledge base & easy to use clean user interface, boost agent productivity & reduce response time. It also includes features like Auto Assign tickets, Interaction history, Call recording, custom roles & permissions, churn 500+ reports. It is fully configurable with your workflow. Kapture has a self-service portal & AI-powered chat to help building sustainable relationships with customers. Kapture CRM is an enterprise grade Cloud CRM platform to streamline your customer support and sales operations. Available on web & app

door YellowFish Software

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Revelation helpdesk is a 100% web based help desk solution that is so efficient it is like adding a virtual employee to your staff at a fraction of the cost. Through our transparent feature set and commitment to "ease of use," Revelation delivers the power and flexibility to lift you up to the next level rather than stand in your way. 100% web-based help desk application that will improve your business management & your customer relations.
PlayVox is a Quality Assurance software that allows you to monitor your customer service & support interactions across different communication channels such as chat email, phone & social media. We help you deliver Perfect Customer Interactions by engaging and empowering your agents. - Easily measure customer service quality. - Evaluate more customer interactions in less time. - Drive agent engagement by using continuous feedback and coaching. - Increase agent performance With PlayVox, you can finally get rid of time-consuming spreadsheets, and run your entire QA program in a smart, easy and fast way
ngDesk is a complete and completely free help desk software for every step of the customer service life cycle. With features ranging from instant alerts to ticket management, live chat, and real time data--all free for unlimited users--ngDesk aims to fill the gaps in current help desk software. Plus we're always adding new features, like AI and Machine Learning coming to an ngDesk near you in 2018! ngDesk is the next generation of free and complete help desk software.
Customer conversation platform that tracks website visitors, helps to capture leads, return customers and provide support. With a full range of marketing instruments, Dashly raises conversions on every step of the funnel: -eCRM to keep visitors and leads; - used data tracking without coding; - live chat; - email, pop-up forms to engage users; - triggered messages to reduce retention; - analytics to estimate effectiveness. Customer conversational platform to generate more leads, close more deals and help your customers succeed