Klantenservice software

Klantenservice software stelt een organisatie in staat om klantrelaties en ondersteunende diensten te beheren en te volgen. Met klantenservice software kunnen organisaties de kwaliteit van hun interacties met klanten beheren en beoordelen, van het volgen van probleemoplossing tot rapportage van klachtenoplossing. Klantenservicetoepassingen helpen ook bij het beheer en de distributie van een interne kennisbank, waardoor medewerkers van de klantenservice de nodige informatie krijgen om klachten van klanten op te lossen. Zie ook: call center software, helpdesk software en kennismanagement software.

Waarom Capterra gratis is
Bezoek website
RingCentral Engage Digital is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. RingCentral Engage Digital, een bedrijf van RingCentral, stelt bedrijven in staat om al hun digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform te beheren. Als gevolg hiervan kunnen agenten meerdere kanalen beheren via een unieke interface, waardoor hun responssnelheid wordt verhoogd, de toewijzing van resources wordt gestroomlijnd en de flow gelijk wordt gemaakt. Meer dan 14,5 miljoen berichten afkomstig van verschillende bronnen (e-mail, chat, berichten ...) zijn gecategoriseerd en worden verzonden naar klantenservicemedewerkers. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Beheer al je digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Hou alle berichten bij, ontwikkel inzichten met statistieken en automatiseer workflows om 3x sneller te antwoorden. Cisco Meraki, Y Combinator en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om klanten voorop te stellen. Meer informatie over Front App Behandel je klanten als mensen, niet als tickets. Lever gepersonaliseerde ondersteuning, ongeacht het kanaal. Meer informatie over Front App
Freshdesk is een helpdeskoplossing die alles biedt wat je nodig hebt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Beheer al je klantgesprekken op één plek, ongeacht de bron – e-mail, telefoon of sociale media – zodat je ondersteuning kunt bieden die zowel persoonlijk als snel is. Freshdesk is eenvoudig te gebruiken, zodat jij je kunt concentreren op wat het belangrijkst is: het ondersteunen van klanten. Met functies zoals de beste ticketing in zijn klasse en slimme automatiseringen is het nog nooit zo gemakkelijk geweest om klanten gelukkig te maken. Meer informatie over Freshdesk Webgebaseerde klantenservicesoftware die geliefd is bij meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Freshdesk
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys PureCloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys PureCloud
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Beheer je klantenservice via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Begin goed met 3 gratis gebruikers en behoed de wereld voor slechte klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde klantenservicesoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit ze bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Geweldige klantenservice begint met betere klantenservicesoftware. Meer informatie over LiveAgent
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor snellere reactietijden; tools voor klantenfeedback en enquêtes, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je voortdurend kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Bezoek website
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (PinkVerify-gecertificeerd ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
De meest efficiënte klantenserviceteams hebben een aas achter de hand: Pipefy. Wanneer klanten klaar zijn voor succes en op jouw hulp regelen, maak het hen dan zo eenvoudig mogelijk door alle aanvragen voor klantenondersteuning op één plaats te centraliseren en de servicelevering te standaardiseren om vanaf het begin een uitstekende ervaring te garanderen. Meer dan 50.000 gebruikers wereldwijd zoals IBM, ABInBev en Capgemini vertrouwen op Pipefy op hun weg naar succes. Meer informatie over Pipefy Geef klanten alle ondersteuning die ze nodig hebben met Pipefy, het werkmanagementplatform voor de beste klantenserviceteams. Meer informatie over Pipefy
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch HelpCrunch biedt hoog aangeprezen software voor klantenondersteuning met livechat, helpdesk, kennisbank en meer. Meer informatie over HelpCrunch

door LiveChat

(1 review)
Bezoek website
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
De Bpm'online-service biedt kant-en-klare processen op basis van best practices uit de sector voor middelgrote en grote organisaties. Beheer klantverzoeken en automatiseer servicetaken door vooraf gedefinieerde processen te volgen voor uitstekende klantenservice. Bpm'online wordt erkend in de Gartner Magic Quadrant van 2016 voor het CRM Customer Engagement Center, en wordt eveneens vermeld in vijf categorieën van The Gartner CRM Vendor Guide uit 2016 (SFA, Partner Relationship Management, Inside Sales en Customer Service Software). Meer informatie over bpm'online service Intelligent platform voor servicebeheer om het leveren van service te versnellen en te zorgen voor tevreden klanten. Meer informatie over bpm'online service
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van 5 seconden, responsieve sessies op afstand en geweldige tools voor ondersteuning op afstand, zoals Windows Event Viewer en Command Line. MSP Anywhere is 100% cloudgebaseerd en je kunt het eenvoudig uitproberen, kopen en gebruiken. Meer informatie over SolarWinds Take Control MSP Anywhere biedt snelle, betrouwbare software om je IT-serviceklanten uitstekende ondersteuning op afstand te bieden. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Krijg 25% Korting op Zendesk™. Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix

door OBI4wan

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Zorg voor tevreden en trouwe klanten door directe en persoonlijke klantenservice te bieden via social media, live chat, review sites en messaging apps. Met OBI Engage beheer je alle online gesprekken vanuit één oplossing en kun je voor nog meer efficiëntie slimme chatbots in jouw serviceproces opnemen. Schrijf, plan en publiceer posts via social media kanalen. Met behulp van de geïntegreerde social analytics en uitgebreide rapportages meet en vergroot je de impact en het bereik van je boodschap. Meer informatie over OBI Engage Ontdek de kracht van OBI Engage: social media publishing, messaging, reviews, live chat en chatbots in één oplossing. Meer informatie over OBI Engage

door CommBox

(0 beoordelingen)
Bezoek website
CommBox is een alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en veilig platform kun je met CommBox naadloze omnichannel-communicatie uitvoeren tussen marketing, verkoop, IT, klantenondersteuning en je klanten, altijd en overal, waar het het beste uitkomt, via bots, e-mail, chat, video, spraak, sms, sociale media en andere digitale kanalen. Meer informatie over CommBox.io Alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Meer informatie over CommBox.io

door LiveChat Software

(829 beoordelingen)
Bezoek website
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen. Meer informatie over LiveChat Met LiveChat kun je realtime gesprekken voeren met je klanten terwijl ze op je website zijn. Meer informatie over LiveChat
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice: e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms worden ondersteund. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick Live Chat Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick Live Chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp live chat Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website en om je klantenservice te ondersteunen. Meer informatie over Smartsupp live chat
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning te bieden aan elke klant met behulp van een eenvoudige en krachtige gratis live-chatsoftware. - Dit alles vanaf één gebruikersvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM

door Harmony Business Systems

(9 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
TeamSupport helpt je om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Deze oplossing is gebouwd voor B2B-bedrijven met externe klantenservice en is meer dan alleen een ticketsysteem – het is een compleet pakket voor klantenondersteuning die de communicatie en samenwerking tussen klantenservice, andere afdelingen en je klanten vereenvoudigt. TeamSupport is volledig aanpasbaar en schaalbaar met een robuuste klantendatabase, ondersteuning voor meerdere kanalen en de beste rapportage. Het helpt je om de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde Klantenservice software met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. 's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
NICE inContact is the worlds #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences across multiple channels. Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
Maak tijd vrij voor je teams dankzij automatiserings- en productiviteitsfuncties, houd service-KPI's bij met intuïtieve rapporten en dashboards en creëer de perfecte ervaring voor je klanten! Salesforce Essentials is ontworpen voor het MKB en biedt in-product learning en begeleide installatiestromen, zodat je binnen enkele uren aan de slag kunt. Met Essentials kun je ondersteuning bieden via e-mail, telefoon, sociale netwerken en internet, en met slechts een paar klikken merkeigen self-service ondersteuningspagina's instellen en personaliseren. Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Customers easily voice their concerns by email, mobile device, or web portal. Business Rules to route issues to the right team quickly and automatically. Contact your customers with notifications about updates and resolutions. Get issues to team members in multiple departments when necessary. Use templates to submit common issues and create a self-service knowledge base for future concerns. Keep management happy with automatically generated reports delivered via email. Respond, resolve, report. Get issues to team members in multiple departments across all devices automatically and easily. Respond, resolve, report. Demo today!
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Help Scout scales like any other customer support software, but the customer experience is personalized like a normal email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and specifically companies with 11+ users. Help Scout's clutter-free features are designed to keep teams, small and large, on the same page. With best in-class-reporting, an integrated knowledge base, tons of integrations, and a robust API, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
CloudApp alleviates the frustration and misunderstandings of text-based communication through its enterprise-level, intelligent visual messaging platform, enabling teams to work faster and smarter, and empowering businesses with accelerated productivity. CloudApp combines annotated screenshots, GIFs and screen recording in one easy-to-use app. Capture, get and instant link, and share. Our customers work at the Speed of Sight in Customer Support, Product Development, Design, Sales and Marketing. CloudApp alleviates frustration and misunderstandings of text-based communication through its intelligent visual communication platform
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Vereenvoudigt je dagelijkse werk met je klanten. Meest gebruiksvriendelijke CRM-software op de markt.
Zingtree maakt het eenvoudig om interactieve beslissingsbomen voor veelgestelde vragen, kennisbanken en online probleemoplossing op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen en beter te kunnen navigeren door kennisbankgegevens. Klanten worden vanzelf naar het antwoord geleid, en als een probleem niet kan worden opgelost, dan ontvangt je supportteam achtergrondinformatie over het probleem van de klant. Eenvoudig te integreren met e-mail, chat, CRM of Helpdesk-systemen. Bespaart tijd en geld. Ontwikkel interactieve beslissingsbomen voor zelfondersteuning en probleemoplossing. Geef je klanten de mogelijkheid tot zelfhulp op verzoek.
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while also creating a boost in sales and satisfaction by engaging visitors in real-time. Additionally, this product is available on-the-go with iOS and Android features to keep your customer conversations fluid across all devices. Tidio merges live chat and chatbots in one tool to help you skyrocket your sales and level of customer service.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Yonyx guides helps users follow business processes in an interactive manner - be it for troubleshooting, customer service, telemarketing or for customer self service. Yonyx helps improve quality & consistency of service delivered by an organization - resulting in improved CSAT, reduced cost and increased revenue through better customer retention & faster acquisition. Decision tree driven interactive guides that plug into most CRM systems. Follow business processes in an interactive manner.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat with SMS Text integration, Support Ticket Email Management, Knowledge Base, Call management and Facebook messenger integration connecting your company with customers in real time. Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can monitor trends and customers' products and services to proactively fix problems. Drive action to instantly take care of common customer requests and improve customer and agent experiences. Resolve complex issues end-to-end and intelligently fix problems before customers know they have them.
PhaseWare's fully configurable customer service and support solutions will help your B2B company manage, monitor, and measure critical customer service interactions. Quickly and completely resolve pressing customer issues, while delivering a consistent and engaging customer experience. Configure everything from your self-service portal, reporting dashboards, app-screens, terminology, and automated processes to fulfill your service goals. Invest in a product that works exactly the way you do. Powerful, affordable, and fully configurable customer service solution for modern B2B businesses.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.

door FluentStream Technologies

(60 beoordelingen)
Bekijk profiel
FluentStream has created a business phone system with customer service in mind. With your agents constantly handling customer inquires in the form of calls, chats and tickets, you need a smooth running machine to ensure the best agent productivity and customer satisfaction by decreasing hold times and ensuring a first call resolution every time. FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business and improving reliability.
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, giving sales & service organizations the ability to instantly connect their agents to prospects and customers over the phone, through email, and via social channels. NewVoiceMedia for Service is for Contact Centers using Service Cloud. NewVoiceMedia for Sales is for Inside Sales teams using Sales Cloud. NewVoiceMedia is a global cloud communications platform with guaranteed 99.999 percent platform availability NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, providing 99.999% reliability worldwide.
3CLogic is a leading provider of multichannel cloud contact center solutions based on an innovative distributed approach. Offering next-generation multichannel communications, reporting and analytics, dynamic scripting, lead management, call routing (IVR, ACD), and third-party integrations (CRM, WFM, Ticketing, PBX), 3CLogic facilitates its clients ability to offer high-quality customer service and drive sales and marketing initiatives. Multichannel cloud contact center solution designed to help organizations streamline their sales, marketing, and service initiatives.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren. Met behulp van kunstmatige intelligentie, analyse, betrokkenheid, begeleiding en automatisering helpt de transparante overlay van WalkMe gebruikers om taken met gemak te voltooien binnen elke bedrijfssoftware, mobiele toepassing of website. WalkMe-software is opgericht in 2011 en wordt wereldwijd door meer dan 2000 bedrijven gebruikt, waaronder meer dan 30 procent Fortune 500-bedrijven zijn. WalkMe was een pionier op het gebied van het Digital Adoption Platform (DAP) om de gebruikerservaring in de overweldigende digitale wereld van vandaag te transformeren.
Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc. Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.

door Dovetail Research

(37 beoordelingen)
Bekijk profiel
With Dovetail, researchers, designers, and product managers can store user research data in one place, analyze qualitative data to discover patterns and insights, and share research findings with the rest of their organization. Featuring a rich text collaborative editor, inline tagging, images and files, insights, sentiment analysis, a great user experience, and world-class support, Dovetail is cloud research software you'll want to use, all for an affordable price. Streamline user research and decide what to do next with Dovetail, cloud-based user research software youll love.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.

door iSupport Software

(32 beoordelingen)
Bekijk profiel
iSupport, is used by more than 250,000 help desk professionals every day to help them solve their most demanding support issues. iSupport Software two editions (Incident Management and Service Desk) with the power and flexibility to meet your company's needs as they change over time. iSupport enables you to manage Incidents, Problems, Changes, CMDB, Assets, Knowledge, Workflows, and more. End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.
Teckst empowers enterprises with 15 agents or more to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. We text-enable your current phone numbers and pull SMS and chat messages directly into your CRM, where agents can respond quickly and efficiently. The Teckst platform integrates seamlessly with Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM, and more, with a dashboard that puts analytics and controls at the fingertips of management. Teckst empowers enterprises to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging.
Modernize your customer service process and management with Cayzu's web based customer service platform. Build engagement and rapport for meaningful relationships with your trusted customers. Give them autonomy with our self service portal branded for your company. Simplify and automate your processes, communicate wherever your customers are, customize the experience, and report on feedback and key metrics. We fit perfect for teams with 10-50 agents. From start ups to Enterprise companies, over 20,000 customers trust Cayzu's cloud platform with their customer service needs.
VidGrid is Videos Most Interactive Platform. Going beyond recording, hosting, and sharing; Vidgrid transforms video into a two-way conversation by empowering anyone to capture knowledge, converse with the audience, and control the flow of information. Worldwide leaders such as Fox, Mortensen, G2 Crowd, Paylocity, Duke University, and the University of Nebraska leverage VidGrid to communicate and collaborate across sales, customer success, training and education. Video's Most Interactive Platform. Easily record videos, add interactive questions and calls-to-action, and manage all in one place.
Deskpro is the only customer service software platform your organization needs, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
The ForceManager CRM solution has been designed by and for field sales reps. Built taking their needs and priorities into account, ForceManagers goal is to simplify the work of sales reps so that they can focus on what really matters: SALES AND BUILDING RELATIONSHIPS WITH CLIENTS. ForceManager is the tool of choice for sales directors that are dedicated to improving the productivity of their teams.
CallPage verhoogt de betrokkenheid van je websitebezoekers en helpt een onmiddellijke reactie van je bedrijfsvertegenwoordigers te leveren. Het helpt commerciële sites om paginaweergaven om te zetten naar inkomende verkoopgesprekken, door onmiddellijk terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Cliënten kunnen 75% meer telefoongesprekken, conversies, leads en deals behalen. Oplossing om webbezoekers om te zetten naar verkoopgesprekken door terug te bellen naar de echte telefoonnummers.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Winner of Best Overall Value four years in a row, Agiloft Customer Support is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
Bekijk profiel
KOOKOO is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed. KOOKOO CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise level features at 40% lower TCO.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Bold360 is the ultimate AI-powered customer service platform helping companies of all sizes build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. By blending the best of AI and agent-based technology, Bold360's suite enables companies to meet soaring customer expectations while allowing agents to do what they do best - be human. Bold360 is an AI-powered customer service solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
Kustomer is the omnichannel SaaS platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences not resolve tickets. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the omnichannel customer service platform for enterprises focused on delivering standout experiences, not resolving tickets
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity and difficulty of the conventional systems, AloTech is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and with complete enterprise functionality able to be set up anywhere in the world in 10 minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Reduce support requests and create happier customers. HelpShelf connects the support tools and resources you're already using, and combines them into one single widget. Less clutter in your navigation bar; one single, easy to find destination for your customers to rely upon. HelpShelf also learns what people are searching for and consuming on each page and and then optimises content suggestions for your future users. HelpShelf combines all of your support resources into one gorgeous widget and then makes sure that it's available when it matters.

door Astrea IT Services

(21 beoordelingen)
Bekijk profiel
It supports point and click graphical user interface which is very simple and easy to use. By using this lightning component, Salesforce administrators can merge Cases with the help of following criteria: Subject, Origin, Priority, Status, Contact and CreatedDate range. The component merges the duplicate Case in the parent Case and also their related Email Messages, Comments, Attachments and Files.The component requires 'My Domain' to be enabled in the Salesforce Org to function properly. Astrea Case Merge is a Salesforce native lightning component. The component is used to merge duplicate Cases in a Salesforce.
A cloud customer support and help desk software with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email, social media, chat, mobile apps). NABD is the only solution with a FULL functional FREE plan suited for most businesses. Online workflow-based customer service software for companies looking for fast and agile services. FREE life time plan available.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Built by Wix to support over 120 million users, its now available for any business. And its free. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.
Streamline customer conversations for sales, support and onboarding. Acquire is a scalable suite of tools equipping your agents with no-download interactive co-browse, live chat, chatbot, video & voice calling. Web and in-app - guide your customers in real time to reduce churn and increase conversion. Get started with a free demo from one of our experts today! Web & in-app real-time customer communication software for sales, support and onboarding. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.

door Formalistech

(17 beoordelingen)
Bekijk profiel
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and non-code customisation capabilities. You may design processes and interfaces for each issue type separately. In compliance with ISO 10002 certifications. Next4biz is successfully in use by Bosch, Mercedes, ING Bank, Allianz, Daikin, Fiat, Turkish Cargo, Oriflame, Danone and many more. Non-code, process-based, an end to end help desk solution with escalation, automated workflows and advanced reporting capabilities.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm onmiddellijk geïntegreerde en betrokken klantenservice te bieden via telefoon, e-mail, chatten en Facebook Messenger. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Dixa is een platform voor klantenservice waarmee je persoonlijke ondersteuning kunt bieden voor spraak, e-mail, chat en sociale media.
The way customer conversations and support is done has been broken, redundant, and time and cost inefficient: Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software. It is a one-stop solution for all your support problems. Kommunicate aims to empower your business to build long-lasting customer relationships that drive growth. You can manage customer conversations, website chat, support agents, team conversations, customer delight aspects at the same place. A human+bot hybrid customer support software for real-time, proactive and personalized customer support.
Novo Customer Support Suite is a completely web based online customer support software to help you optimize your call/support center operations. Whether you track support requests on paper or spreadsheet, or have customer support software that is no longer adequate for your current needs, we invite you to take a look at our Novo Customer Support Suite Software which enables you to provide a cost effective intranet or internet customer support environment. Contact us for a Free Trial! Software that enables you to provide a cost effective Intranet or Internet help desk support environment.
Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution. Auto route email or web portal requests to the appropriate department. Define Service Level Agreements. Capture and share KNOWLEDGE BASE articles (even search in attachments). Create powerful REPORTS and DASHBOARDS. Easily CUSTOMIZE to your needs with Custom Fields, Forms, Record Lists, Email Templates, Work Flows and Permissions. END USER PORTAL available for customers and employees. Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution.
Giva builds happy customer relationships while helping to grow loyalty and revenue. We enable any organization to be more reliable, flexible, and scalable. Our reports and dashboards help you take action to increase customer retention and satisfaction. With Giva, customer interactions turn into lasting relationships while lowering costs and increasing productivity. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle that's perfect for 3 to 25 agents. The Apple MAC of customer service.

door Supportbench Services

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system that you won't be able to live without. Supportbench was built from the ground up for teams to deliver on their promises and make amazing experiences. Supportbench is a powerful, scalable, and flexible delivering success in email management, knowledge base, customer portals, calendaring, surveying, NPS scoring and much more! We give you everything you need to dominate in your support department and create amazing customer relationships. A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system.

door DAN electronic

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams. Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.

door CustomAnswers Software

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
CustomAnswers provides a flexible and robust CRM platform that is customizable to a vast array of business processes and workflows. Across all channels of communications, phone , emails, walk-in etc, capture manage and track all interactions. Manage all incoming requests and apply any type of complex custom business processes. Nothing will fall through the cracks. Ensure productivity and efficiency with a reasonably priced yet feature rich CRM for your organization. Powerful flexible and affordable Platform. A MUST HAVE a LOOK at it when looking for a tool suitable to specific business processes

door C2 Enterprise

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
C2 ATOM is an integrated customer service software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching your ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Including automated workflows and business rules, Knowledge Base, Integrated email, Built-in SLA, Analytics tools (built-in reports, dashboard). Flexible and powerful customer service software with intuitive configuration and fast onboarding.
Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs. Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs.

door Renewity Systems

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers, with warranty checking. In-house repair teams use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs of products returned for service. Field service teams use RenewityRMA to submit RMAs from the field and to open and update Tickets. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific returns and service management processes, themselves, without programming. A complete online portal for product service. Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Improve your CSAT and the quality of answers with Klaus's conversation review tool for internal feedback. We make giving feedback to agents easy and systematic. Link your help desk to Klaus, filter for conversations you want to review, rate the conversations and give feedback to your agents on how to improve their responses. We bring all the data together so you could get an overview of agents' performance and understanding of their knowledge gaps. Klaus is a conversation review tool for support teams that makes giving feedback to agents easy and systematic.

door Lumin Creative

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
Answerbase is a self-help Q&A platform that integrates seamlessly into your website, helping to reduce incoming inquiries by up to 60% while maintaining a quality support experience. Allows users to ask questions, receive the best quality answers, and easily access helpful content & articles to meet their information demands. Advanced integration and customization tools allow you to seamlessly integrate into your current environment, and start saving your business both time and resources. An online self-help Q&A support tool that allows users to ask questions, receive answers, and browse content and articles.
Bekijk profiel
Conversocial is a leading customer engagement platform for todays digital customer. Delivering a unified approach to a new generation of customer care, Conversocial enables hundreds of global brands including Google, Tesco and Hertz to ensure they are supporting in-the-moment resolution, at scale, to drive profitable and lasting relationships on all Social Messaging channels. Conversocial creates a clear digital path for brand and consumer engagement. Conversocial is the digital customer care platform for social messaging.
Urbest simplifies group communication, jobs tracking, rating and payment for facility management and project works. The interface is intuitive which reduces the time spent to onboard new users. Urbest can adjust to any type of building or organisation. Choose to work in standalone with Urbest or link it with your ERP or Asset Management system. Last point, after few months, you get access to analytics of behaviors with suggested action plans. Group communication, jobs tracking, rating, payment, analytics of behaviors with suggested action plans.

door UserScape Software

(7 beoordelingen)
Bekijk profiel
Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more. Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more.
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a genuine pleasure. But as a small company with big ambitions, there are so many things youve got to get done first. Customer service cant be your top priority. At 5pm each working day, you might get started on the days customer queries but you might not. Thats what its like to run a company Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts.
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-service van klanten, retentie, productacceptatie en belangenbehartiging kunt vergroten. Help je klanten om anderen te helpen door hen de tools te geven voor effectieve self-service, leer door contact met hen op te nemen en verkrijg productinzichten om je te concentreren op wat echt belangrijk is: de tevredenheid van je klant. Het online communityplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen.
PRODUCT RETURNS made easy with SupportSync's Product Return Management software specifically designed for small to medium sized business that have product return considerations. SupportSync synchronizes your customer service team, return processing centers and your customers from the creation of a case/ticket through resolution of the return (RMA) all in one easy-to-use, affordable cloud-based system in real-time! SupportSync provides Product Return Management software designed for businesses who provide products that require return services.
Chatbox is a bi-directional messaging platform that businesses leverage to operate and automate personalized, results-oriented conversations across SMS texting, chat and social messaging channels. Chatbox Instant Apps facilitate hyper-personalized customer experiences at scale, syncing data in real time to CRM and back-end data sources. Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day.