Klantenservice software

Gebruik Capterra in Nederland om de beste Klantenservice software voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
RingCentral Engage Digital is het meest geschikt voor bedrijven met minimaal 100 werknemers. RingCentral Engage Digital, een bedrijf van RingCentral, stelt bedrijven in staat om al hun digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform te beheren. Als gevolg hiervan kunnen agenten meerdere kanalen beheren via een unieke interface, waardoor hun responssnelheid wordt verhoogd, de toewijzing van resources wordt gestroomlijnd en de flow gelijk wordt gemaakt. Meer dan 14,5 miljoen berichten afkomstig van verschillende bronnen (e-mail, chat, berichten ...) zijn gecategoriseerd en worden verzonden naar klantenservicemedewerkers. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Beheer al je digitale kanalen voor klantenservice via één enkel platform. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Hou alle berichten bij, ontwikkel inzichten met statistieken en automatiseer workflows om 3x sneller te antwoorden. Cisco Meraki, Y Combinator en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om klanten voorop te stellen. Meer informatie over Front App Behandel je klanten als mensen, niet als tickets. Lever gepersonaliseerde ondersteuning, ongeacht het kanaal. Meer informatie over Front App
Freshdesk is een helpdeskoplossing die alles biedt wat je nodig hebt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. Beheer al je klantgesprekken op één plek, ongeacht de bron – e-mail, telefoon of sociale media – zodat je ondersteuning kunt bieden die zowel persoonlijk als snel is. Freshdesk is eenvoudig te gebruiken, zodat jij je kunt concentreren op wat het belangrijkst is: het ondersteunen van klanten. Met functies zoals de beste ticketing in zijn klasse en slimme automatiseringen is het nog nooit zo gemakkelijk geweest om klanten gelukkig te maken. Meer informatie over Freshdesk Webgebaseerde klantenservicesoftware die geliefd is bij meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Freshdesk
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Beheer je klantenservice via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Begin goed met 3 gratis gebruikers en behoed de wereld voor slechte klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys PureCloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Dit product verbindt telefoon, e-mail en chat via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys PureCloud
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor snellere reactietijden; tools voor klantenfeedback en enquêtes, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je voortdurend kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De Bpm'online-service biedt kant-en-klare processen op basis van best practices uit de sector voor middelgrote en grote organisaties. Beheer klantverzoeken en automatiseer servicetaken door vooraf gedefinieerde processen te volgen voor uitstekende klantenservice. Bpm'online wordt erkend in de Gartner Magic Quadrant van 2016 voor het CRM Customer Engagement Center, en wordt eveneens vermeld in vijf categorieën van The Gartner CRM Vendor Guide uit 2016 (SFA, Partner Relationship Management, Inside Sales en Customer Service Software). Meer informatie over bpm'online service Intelligent platform voor servicebeheer om het leveren van service te versnellen en te zorgen voor tevreden klanten. Meer informatie over bpm'online service
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (PinkVerify-gecertificeerd ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Het inSided online communityplatform is specifiek ontworpen zodat je klanten moeiteloos antwoorden op hun vragen kunnen vinden, je klantenondersteuning en klantensucces kunt opschalen en je de self-service van klanten, retentie, productacceptatie en belangenbehartiging kunt vergroten. Help je klanten om anderen te helpen door hen de tools te geven voor effectieve self-service, leer door contact met hen op te nemen en verkrijg productinzichten om je te concentreren op wat echt belangrijk is: de tevredenheid van je klant. Meer informatie over inSided Het online communityplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen. Meer informatie over inSided
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde klantenservicesoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit ze bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Geweldige klantenservice begint met betere klantenservicesoftware. Meer informatie over LiveAgent
Ada is een KI-gestuurd platform waarmee klantenserviceteams een chatbot kunnen bouwen die tijd bespaart, de kosten met 30% verlaagt en de klantervaring verbetert. Het Ada-platform is ontworpen voor niet-technische teams, dus er zijn geen dure technische vaardigheden of lange tijdlijnen nodig voor het bouwen en beheren van de bot. Geef alle teams de mogelijkheid om content te maken naarmate de wensen van klanten veranderen. Automatiseer 70% van alle vragen met afbeeldingen, video's en GIF's, allemaal beschikbaar in meer dan 100 talen. Meer informatie over Ada Automatiseer tot 70% van je klantenservice in minder dan een maand, bied uitstekende service en bespaar 30% van je kosten. Meer informatie over Ada
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk
Whatfix is de eenvoudigste manier om handleidingen te creëren en instructies interactief te maken. Whatfix verbetert de self-servicemogelijkheden van webproducten en helpt bedrijven om ondersteuningsvragen te verminderen en de betrokkenheid van gebruikers te verbeteren. Met behulp van het Whatfix-platform voor digitale begeleiding kunnen bedrijven zelf interactieve handleidingen samenstellen en deze integreren op alle contactpunten voor gebruikers. Whatfix wordt door zowel grote als kleine ondernemingen gebruikt voor het verbeteren van de effectiviteit van trainingen, de klantenondersteuning en de on-boarding van gebruikers. Meer informatie over Whatfix Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world. Using artificial intelligence, analytics, engagement, guidance and automation, WalkMe's transparent overlay assists users to complete tasks easily within any enterprise software, mobile application or website. Founded in 2011, WalkMe software is used by more than 2,000 companies globally, including over 30 percent of Fortune 500 companies. Meer informatie over WalkMe WalkMe pioneered the Digital Adoption Platform (DAP) to transform the user experience in today's overwhelming digital world. Meer informatie over WalkMe
MSP Anywhere is een webgebaseerde software voor IT-servicebedrijven die klantproblemen snel en op afstand moeten kunnen oplossen. Het biedt live chat in 2 richtingen, een gemiddelde verbindingstijd van 5 seconden, responsieve sessies op afstand en geweldige tools voor ondersteuning op afstand, zoals Windows Event Viewer en Command Line. MSP Anywhere is 100% cloudgebaseerd en je kunt het eenvoudig uitproberen, kopen en gebruiken. Meer informatie over SolarWinds Take Control MSP Anywhere biedt snelle, betrouwbare software om je IT-serviceklanten uitstekende ondersteuning op afstand te bieden. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Toonimo maakt de webgebruikerservaring persoonlijk met boeiende digitale rondleidingen. Het SaaS-platform stelt organisaties in staat om een overlay van menselijke stem en grafische annotaties toe te voegen die bezoekers aanspreken, belangrijke aanbiedingen presenteren en gebruikers door webtrechters begeleiden. Toonimo biedt een uitgebreid analysedashboard om gebruikersbetrokkenheid en conversies te volgen. Toonimo personaliseert de webgebruikerservaring, stimuleert self-service, verhoogt de conversie en verbetert de betrokkenheid van gebruikers. Meer informatie over Toonimo Toonimo Verbeter je klantenservice en verlaag de kosten voor klantenondersteuning door stapsgewijze audiovisuele rondleidingen toe te voegen. Meer informatie over Toonimo

door OBI4wan

(0 beoordelingen)
Zorg voor tevreden en trouwe klanten door directe en persoonlijke klantenservice te bieden via social media, live chat, review sites en messaging apps. Met OBI Engage beheer je alle online gesprekken vanuit één oplossing en kun je voor nog meer efficiëntie slimme chatbots in jouw serviceproces opnemen. Schrijf, plan en publiceer posts via social media kanalen. Met behulp van de geïntegreerde social analytics en uitgebreide rapportages meet en vergroot je de impact en het bereik van je boodschap. Meer informatie over OBI Engage Ontdek de kracht van OBI Engage: social media publishing, messaging, reviews, live chat en chatbots in één oplossing. Meer informatie over OBI Engage
Solvemate is de slimmere virtuele klantenservicemedewerker. Door slimme meerkeuzevragen te stellen, vindt Solvemate de kortste weg naar de juiste oplossing voor jouw klanten. Op deze manier kunnen je klanten directe zelfstandige ondersteuning krijgen met slechts één klik op de knop of één tik met de vinger. Solvemate kan snel worden geïntegreerd in je bestaande klantenservice en het kan complexe klantverzoeken verwerken (d.w.z. probleemoplossing). De gemiddelde oplostijd is slechts 12 seconden. Meer informatie over Solvemate Solvemate is een virtuele medewerker waarmee je direct ondersteuning kunt bieden aan je klanten, in een intuïtieve interface, zonder te hoeven typen. Meer informatie over Solvemate
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Klantenservice software die is ontworpen om je medewerkers en klanten tevreden te maken. Creëer een betrouwbare hulplijn en ondersteun elke mogelijke klantvraag, ongeacht het doel of het bedrag. Bied je klanten een moeiteloze manier van contact en laat ze hun meest populaire apparaat - de telefoon - kiezen om hun problemen te verhelpen. Gecombineerd met handige functies zoals een IVR, gespreksopname, terugbelwidget en meer zal dit je favoriete klantenservice software worden. Dat alles vanaf slechts $ 11 per maand. Meer informatie over CrazyCall Klantenservice software waarmee je een betrouwbare hulplijn kunt creëren en je klanten telefonisch contact met je kunnen opnemen. Meer informatie over CrazyCall
TinyTake is gratis software voor schermopnames en video voor Microsoft Windows en Mac. Met TinyTake kun je foto's en video's vastleggen vanaf je computerscherm, opmerkingen toevoegen en deze binnen een paar minuten met anderen delen. Meer informatie over TinyTake De snelste manier om een scherm vast te leggen, video's op te nemen en GRATIS te delen. Meer informatie over TinyTake
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen. Meer informatie over LiveChat Met LiveChat kun je realtime gesprekken voeren met je klanten terwijl ze op je website zijn. Meer informatie over LiveChat
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick Live Chat Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick Live Chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp live chat Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website en om je klantenservice te ondersteunen. Meer informatie over Smartsupp live chat
Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice: e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms worden ondersteund. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is de meest populaire gratis oplossing voor clientbeheer (CRM) en klantenservice die wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Acobot maakt van je online bronnen (veelgestelde vragen, documentatie of kennisbank) binnen enkele minuten een slimme AI-chatbot. Je hoeft alleen maar de URL van je site op te geven. Aco zal al het werk voor je doen. Je hebt dan geen wachttijden meer, en je kunt ondersteuningstickets verminderen en de klanttevredenheid verbeteren. Geen wijziging in de lay-out van je website. Naadloze integratie met je bestaande ticketingsysteem voor ondersteuning. Meer informatie over Acobot Acobot leert van je online bronnen (veelgestelde vragen, documenten of kennisbank) en verrast je klanten met onmiddellijke antwoorden. Meer informatie over Acobot
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
TeamSupport helps you provide exceptional customer service. Built for B2B companies with external customer service, it's more than a ticket system - it's a complete customer support suite that simplifies communication & collaboration between customer service, other departments, and your customers. Fully customizable & scalable with a robust customer database, multi-channel support, and best-in-class reporting, TeamSupport helps you get the focus back on your customers where it belongs. Easy to implement web-based Customer Service software with a focus on B2B customer management and team collaboration.
Intercom builds a suite of messaging-first products for businesses to accelerate growth across the customer lifecycle. We provide a complete growth platform for marketing, sales, and support. The world's most successful companies, like Atlassian, Shopify, and New Relic use Intercom to drive growth through chat, bots, and personalized customer communications. The worlds first customer messaging platform for business growth
With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles. With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Use customer intent data and intelligent routing to get your customers to the right agent. Give your agents next step guidance before they answer the phone. Provide intuitive self-service options with real-time natural language processing. Automatically sync interactions to your CRM, and monitor and report on performance in real-time. See why 2000+ customers trust Five9. Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, CTI, Chat, Email, Social, Call Recording, and CRM Integration.
Jira Service Desk is simply modern service desk software that's easy for anyone to use, simple for your admin to set up, and has everything your IT teams need out-of-the-box including automation rules, SLAs, real-time reporting, and ITIL-certified processes like incident, problem, and change management. Deliver great service, at a fraction of the cost and set up time of competitors. Jira Service Desk is service desk software built for modern IT teams starting at only $10 per month. Try it free: https://www.atlassian
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essentials is designed for SMBs and offers in-product learning and guided setup flows, so you can get up and running within just a few hours. With Essentials you can offer support over Email, Phone, Social, and Web as well as deploy and customize branded self service support sites with just a few clicks. Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Customers easily voice their concerns by email, mobile device, or web portal. Business Rules to route issues to the right team quickly and automatically. Contact your customers with notifications about updates and resolutions. Get issues to team members in multiple departments when necessary. Use templates to submit common issues and create a self-service knowledge base for future concerns. Keep management happy with automatically generated reports delivered via email. Respond, resolve, report. Get issues to team members in multiple departments across all devices automatically and easily. Respond, resolve, report. Demo today!
With Kayako, customer-obsessed businesses get better at delivering effortless customer service experiences. Customer service is changing. Today, your customer expects to be recognized and understood as an individual, not a ticket. Unlike traditional helpdesks, Kayako connects the dots between your support channels, your customer's information, and your team. Kayako is used by over 130,000 customer support pros in businesses around the world, including Peugeot, NASA, and Fedex. Kayako - Live Chat Software made personal and simple to unify customer service across chat, social, email and phone.
Help Scout scales like any other customer support software, but the customer experience is personalized like a normal email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and specifically companies with 11+ users. Help Scout's clutter-free features are designed to keep teams, small and large, on the same page. With best in-class-reporting, an integrated knowledge base, tons of integrations, and a robust API, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity
NICE inContact is the worlds #1 cloud customer experience platform. Delivering omnichannel routing, analytics, workforce optimization, automation, and AI, CXone empowers organizations of all sizes to provide exceptional customer experiences across multiple channels. Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
CloudApp alleviates the frustration and misunderstandings of text-based communication through its enterprise-level, intelligent visual messaging platform, enabling teams to work faster and smarter, and empowering businesses with accelerated productivity. CloudApp combines annotated screenshots, GIFs and screen recording in one easy-to-use app. Capture, get and instant link, and share. Our customers work at the Speed of Sight in Customer Support, Product Development, Design, Sales and Marketing. CloudApp alleviates frustration and misunderstandings of text-based communication through its intelligent visual communication platform
Increase your support team's efficiency with Avochato's convenient text messaging software. Integrates with Salesforce, Desk, & Slack. Provide faster responses to customers and save time by handling simultaneous customer support requests through SMS. Customers love it because they don't have to wait on hold. Your team loves it because they can handle more queries more easily. Surprise and delight your customers by using their favorite channel for communicating with family, friends ... and you! Avochato is the text messaging solution of choice for customer support teams.
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Vereenvoudigt je dagelijkse werk met je klanten. Meest gebruiksvriendelijke CRM-software op de markt.
Zingtree maakt het eenvoudig om interactieve beslissingsbomen voor veelgestelde vragen, kennisbanken en online probleemoplossing op te stellen, aan te passen, te implementeren en te analyseren. Met Zingtree is het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen zelf problemen op te lossen en beter te kunnen navigeren door kennisbankgegevens. Klanten worden vanzelf naar het antwoord geleid, en als een probleem niet kan worden opgelost, dan ontvangt je supportteam achtergrondinformatie over het probleem van de klant. Eenvoudig te integreren met e-mail, chat, CRM of Helpdesk-systemen. Bespaart tijd en geld. Ontwikkel interactieve beslissingsbomen voor zelfondersteuning en probleemoplossing. Geef je klanten de mogelijkheid tot zelfhulp op verzoek.
Yonyx is a cloud based platform for creating decision tree driven interactive guides for customer service that integrate with your CRM system & help improve consistency & quality of service delivered by an organization. Decision tree driven interactive guides for technical support & customer service
Tidio is a communicator for businesses that keeps live chat, chatbots, Messenger and e-mail in one place. This software cuts down on the time that it takes to communicate with your customers while also creating a boost in sales and satisfaction by engaging visitors in real-time. Additionally, this product is available on-the-go with iOS and Android features to keep your customer conversations fluid across all devices. Tidio merges live chat and chatbots in one tool to help you skyrocket your sales and level of customer service.
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
The Genesys PureCloud platform is the next-generation, all-in-one cloud contact center solution that helps you manage and understand omnichannel interactions in a seamless customer journey. Give your employees a single tool that handles all communications - voice, chat, email, text message and more. An intuitive interface makes it easy to use, whether youre an agent, supervisor or IT administrator. Weekly feature releases ensure youll exceed customer expectations today and tomorrow. PureCloud makes customer relationships simple. We connect phone, email, and chat through one tool for better customer engagement.
HappyFox is a web based customer support software hosted on the cloud. It helps to track and manage all customer support requests across multiple channels like email, chats, social media and phone in a centralized ticket support system.Integration with other web apps like CRM, live-chats, voice and bug tracking apps makes it practical help desk. Similar customer support queries can be handled using canned actions and smart rules to automate responses. Community forums help customers connect. A help desk ticketing software that helps you to remove clutter and manage your customer support queries easily from multiple channels.
Leader and innovator in Help Desk Space. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNow is a customer messaging and engagement platform with a huge variety of features: Live Chat with SMS Text integration, Support Ticket Email Management, Knowledge Base, Call management and Facebook messenger integration connecting your company with customers in real time. Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
ServiceNow Customer Service Management helps increase customer satisfaction while reducing costs by connecting customer service with other departments to resolve complex issues end-to-end. You can monitor trends and customers' products and services to proactively fix problems. Drive action to instantly take care of common customer requests and improve customer and agent experiences. Resolve complex issues end-to-end and intelligently fix problems before customers know they have them.
PhaseWare's fully configurable customer service and support solutions will help your B2B company manage, monitor, and measure critical customer service interactions. Quickly and completely resolve pressing customer issues, while delivering a consistent and engaging customer experience. Configure everything from your self-service portal, reporting dashboards, app-screens, terminology, and automated processes to fulfill your service goals. Invest in a product that works exactly the way you do. Powerful, affordable, and fully configurable customer service solution for modern B2B businesses.
FluentStream has created a business phone system with customer service in mind. With your agents constantly handling customer inquires in the form of calls, chats and tickets, you need a smooth running machine to ensure the best agent productivity and customer satisfaction by decreasing hold times and ensuring a first call resolution every time. FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business and improving reliability.
NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, giving sales & service organizations the ability to instantly connect their agents to prospects and customers over the phone, through email, and via social channels. NewVoiceMedia for Service is for Contact Centers using Service Cloud. NewVoiceMedia for Sales is for Inside Sales teams using Sales Cloud. NewVoiceMedia is a global cloud communications platform with guaranteed 99.999 percent platform availability NewVoiceMedia is the leading provider of cloud contact center software for Salesforce, providing 99.999% reliability worldwide.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
3CLogic is a leading provider of multichannel cloud contact center solutions based on an innovative distributed approach. Offering next-generation multichannel communications, reporting and analytics, dynamic scripting, lead management, call routing (IVR, ACD), and third-party integrations (CRM, WFM, Ticketing, PBX), 3CLogic facilitates its clients ability to offer high-quality customer service and drive sales and marketing initiatives. Multichannel cloud contact center solution designed to help organizations streamline their sales, marketing, and service initiatives.
Build your multichannel customer service platform through Crisp and start to communicate with your customers seamlessly. With our Team Inbox, Crisp lets you chat with your customers and makes things simple for busy businesses. Through a wide range of features, we simplify the way you help your customers to reach a perfect customer service. Your all-in-one platform for multi-channel customer service.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc. Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, internet, fax, email, etc.
Shelf is an award winning customer service knowledge base that helps teams save time, prevent costly mistakes and stay on the same page. Unlike other knowledge base platforms, Shelf was designed by a Harvard knowledge management expert for best in class search and findability. Used by organizations like Slalom, Amazon and Nielson, Shelf enables any type of content to be centralized, including; documents, youtube videos, web links and more. Contact us for a demo and free trial. Shelf is an award winning customer service knowledge base that helps teams save time, prevent costly mistakes and stay on the same page
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
A cloud customer support and help desk software with the backend ticketing, knowledge base and case management functionality at an affordable monthly cost. NABD allows companies to efficiently support a customer from anywhere, at any time, regardless of the channel via which the customer is reaching out for support(web portal, email, social media, chat, mobile apps). NABD is the only solution with a FULL functional FREE plan suited for most businesses. Online workflow-based customer service software for companies looking for fast and agile services. FREE life time plan available.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.
iSupport, is used by more than 250,000 help desk professionals every day to help them solve their most demanding support issues. iSupport Software two editions (Incident Management and Service Desk) with the power and flexibility to meet your company's needs as they change over time. iSupport enables you to manage Incidents, Problems, Changes, CMDB, Assets, Knowledge, Workflows, and more. End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.
Modernize your customer service process and management with Cayzu's web based customer service platform. Build engagement and rapport for meaningful relationships with your trusted customers. Give them autonomy with our self service portal branded for your company. Simplify and automate your processes, communicate wherever your customers are, customize the experience, and report on feedback and key metrics. We fit perfect for teams with 10-50 agents. From start ups to Enterprise companies, over 20,000 customers trust Cayzu's cloud platform with their customer service needs.
The ForceManager CRM solution has been designed by and for field sales reps. Built taking their needs and priorities into account, ForceManagers goal is to simplify the work of sales reps so that they can focus on what really matters: SALES AND BUILDING RELATIONSHIPS WITH CLIENTS. ForceManager is the tool of choice for sales directors that are dedicated to improving the productivity of their teams.
Deskpro is the only customer service software platform your organization needs, offering a modern, real-time web interface, flexible configuration and easy but powerful automation. Includes: user portal with Knowledgebase, news posting, file hosting and customer feedback; live chat that you can add to your website; integration with services you already use: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta and many more. Full REST API and app development framework. The modern customer service platform for every kind of organization. Hosted Cloud or installable On-Premise version for self-hosting.
Teckst empowers enterprises with 15 agents or more to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging. We text-enable your current phone numbers and pull SMS and chat messages directly into your CRM, where agents can respond quickly and efficiently. The Teckst platform integrates seamlessly with Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM, and more, with a dashboard that puts analytics and controls at the fingertips of management. Teckst empowers enterprises to build one-on-one relationships with their customers by facilitating real-time human-to-human messaging.
With Dovetail, researchers, designers, and product managers can store user research data in one place, analyze qualitative data to discover patterns and insights, and share research findings with the rest of their organization. Featuring a rich text collaborative editor, inline tagging, images and files, insights, sentiment analysis, a great user experience, and world-class support, Dovetail is cloud research software you'll want to use, all for an affordable price. Streamline user research and decide what to do next with Dovetail, cloud-based user research software youll love.
VidGrid is Videos Most Interactive Platform. Going beyond recording, hosting, and sharing; Vidgrid transforms video into a two-way conversation by empowering anyone to capture knowledge, converse with the audience, and control the flow of information. Worldwide leaders such as Fox, Mortensen, G2 Crowd, Paylocity, Duke University, and the University of Nebraska leverage VidGrid to communicate and collaborate across sales, customer success, training and education. Video's Most Interactive Platform. Easily record videos, add interactive questions and calls-to-action, and manage all in one place.
CallPage verhoogt de betrokkenheid van je websitebezoekers en helpt een onmiddellijke reactie van je bedrijfsvertegenwoordigers te leveren. Het helpt commerciële sites om paginaweergaven om te zetten naar inkomende verkoopgesprekken, door onmiddellijk terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Cliënten kunnen 75% meer telefoongesprekken, conversies, leads en deals behalen. Oplossing om webbezoekers om te zetten naar verkoopgesprekken door terug te bellen naar de echte telefoonnummers.
Winner of Best Overall Value four years in a row, Agiloft Customer Support is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you. Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
KOOKOO is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed. KOOKOO CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise level features at 40% lower TCO.
Kustomer is the omnichannel SaaS platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences not resolve tickets. Built with intelligent automation, Kustomer scales to meet the needs of any contact center and business by unifying data from multiple sources and enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Kustomer is the omnichannel customer service platform for enterprises focused on delivering standout experiences, not resolving tickets
Reduce support requests and create happier customers. HelpShelf connects the support tools and resources you're already using, and combines them into one single widget. Less clutter in your navigation bar; one single, easy to find destination for your customers to rely upon. HelpShelf also learns what people are searching for and consuming on each page and and then optimises content suggestions for your future users. HelpShelf combines all of your support resources into one gorgeous widget and then makes sure that it's available when it matters.
It supports point and click graphical user interface which is very simple and easy to use. By using this lightning component, Salesforce administrators can merge Cases with the help of following criteria: Subject, Origin, Priority, Status, Contact and CreatedDate range. The component merges the duplicate Case in the parent Case and also their related Email Messages, Comments, Attachments and Files.The component requires 'My Domain' to be enabled in the Salesforce Org to function properly. Astrea Case Merge is a Salesforce native lightning component. The component is used to merge duplicate Cases in a Salesforce.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a genuine pleasure. But as a small company with big ambitions, there are so many things youve got to get done first. Customer service cant be your top priority. At 5pm each working day, you might get started on the days customer queries but you might not. Thats what its like to run a company Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts.
Streamline customer conversations for sales, support and onboarding. Acquire is a scalable suite of tools equipping your agents with no-download interactive co-browse, live chat, chatbot, video & voice calling. Web and in-app - guide your customers in real time to reduce churn and increase conversion. Get started with a free demo from one of our experts today! Web & in-app real-time customer communication software for sales, support and onboarding. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Wix Answers is the professional platform you can use to create your own help desk and support your customers. Built by Wix to support over 120 million users, its now available for any business. And its free. Wix Answers comes with a customizable knowledge base, robust ticketing system, built-in call center and embeddable help widget. Actionable insights gives you all of the data you need to track your business progress. With Wix Answers, you can build better, longer-lasting relationships Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and non-code customisation capabilities. You may design processes and interfaces for each issue type separately. In compliance with ISO 10002 certifications. Next4biz is successfully in use by Bosch, Mercedes, ING Bank, Allianz, Daikin, Fiat, Turkish Cargo, Oriflame, Danone and many more. Non-code, process-based, an end to end help desk solution with escalation, automated workflows and advanced reporting capabilities.
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm onmiddellijk geïntegreerde en betrokken klantenservice te bieden via telefoon, e-mail, chatten en Facebook Messenger. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Dixa is een platform voor klantenservice waarmee je persoonlijke ondersteuning kunt bieden voor spraak, e-mail, chat en sociale media.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Novo Customer Support Suite is a completely web based online customer support software to help you optimize your call/support center operations. Whether you track support requests on paper or spreadsheet, or have customer support software that is no longer adequate for your current needs, we invite you to take a look at our Novo Customer Support Suite Software which enables you to provide a cost effective intranet or internet customer support environment. Contact us for a Free Trial! Software that enables you to provide a cost effective Intranet or Internet help desk support environment.
Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution. Auto route email or web portal requests to the appropriate department. Define Service Level Agreements. Capture and share KNOWLEDGE BASE articles (even search in attachments). Create powerful REPORTS and DASHBOARDS. Easily CUSTOMIZE to your needs with Custom Fields, Forms, Record Lists, Email Templates, Work Flows and Permissions. END USER PORTAL available for customers and employees. Simplify your Work with this easy to use and highly flexible web and mobile Customer Service solution.
Giva builds happy customer relationships while helping to grow loyalty and revenue. We enable any organization to be more reliable, flexible, and scalable. Our reports and dashboards help you take action to increase customer retention and satisfaction. With Giva, customer interactions turn into lasting relationships while lowering costs and increasing productivity. We offer all our modules with full functionality in a simple product bundle that's perfect for 3 to 25 agents. The Apple MAC of customer service.
A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system that you won't be able to live without. Supportbench was built from the ground up for teams to deliver on their promises and make amazing experiences. Supportbench is a powerful, scalable, and flexible delivering success in email management, knowledge base, customer portals, calendaring, surveying, NPS scoring and much more! We give you everything you need to dominate in your support department and create amazing customer relationships. A beautiful, intelligent, and intuitive ticketing system.
Bold360 is the ultimate AI-powered engagement platform helping companies of all sizes build and nurture customer relationships while delivering better experiences for both customers and the employees serving them. By, blending the best of AI and agent-based technology, Bold360s suite enables companies to meet soaring customer expectations while allowing agents to do what they do best be human. Bold360 is an AI-powered customer engagement solution delivering personalized interactions and the fastest time-to-value.
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams. Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.
The way customer conversations and support is done has been broken, redundant, and time and cost inefficient: Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software. It is a one-stop solution for all your support problems. Kommunicate aims to empower your business to build long-lasting customer relationships that drive growth. You can manage customer conversations, website chat, support agents, team conversations, customer delight aspects at the same place. A human+bot hybrid customer support software for real-time, proactive and personalized customer support.
CustomAnswers provides a flexible and robust CRM platform that is customizable to a vast array of business processes and workflows. Across all channels of communications, phone , emails, walk-in etc, capture manage and track all interactions. Manage all incoming requests and apply any type of complex custom business processes. Nothing will fall through the cracks. Ensure productivity and efficiency with a reasonably priced yet feature rich CRM for your organization. Powerful flexible and affordable Platform. A MUST HAVE a LOOK at it when looking for a tool suitable to specific business processes
C2 ATOM is an integrated customer service software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching your ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing. Including automated workflows and business rules, Knowledge Base, Integrated email, Built-in SLA, Analytics tools (built-in reports, dashboard). Flexible and powerful customer service software with intuitive configuration and fast onboarding.
Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more. Web-based solution that provides knowledge management through customer service, online CRM, contact forms, ticketing and more.
Answerbase is a self-help Q&A platform that integrates seamlessly into your website, helping to reduce incoming inquiries by up to 60% while maintaining a quality support experience. Allows users to ask questions, receive the best quality answers, and easily access helpful content & articles to meet their information demands. Advanced integration and customization tools allow you to seamlessly integrate into your current environment, and start saving your business both time and resources. An online self-help Q&A support tool that allows users to ask questions, receive answers, and browse content and articles.
Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs. Collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs.