446 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Zendesk Support is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klanttevredenheid. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Behandel je klanten als mensen, niet als tickets. Lever gepersonaliseerde ondersteuning, ongeacht het kanaal. Meer informatie over Front
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of [email protected] in gedeelde postvakken kunnen teams samenwerken om een betere ervaring te bieden. Hou alle berichten bij, ontwikkel inzichten met statistieken en automatiseer workflows om 3x sneller te antwoorden. Cisco Meraki, Y Combinator en 4.000 andere teams vertrouwen op Front om klanten voorop te stellen. Meer informatie over Front
Front is beter dan een helpdesk, het is een inbox voor al je klantcommunicatie: e-mail, chat, sociale media, sms en nog veel meer. Met e-mails die zijn verstuurd naar [email protected] of...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Klantenserviceteams gebruiken Trengo om de productiviteit te verhogen en voor efficiënte klantcommunicatie. Trengo verenigt alle communicatiekanalen in één gezamenlijke inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Klantenserviceteams gebruiken Trengo om de productiviteit te verhogen en voor efficiënte klantcommunicatie. Trengo verenigt alle communicatiekanalen in één gezamenlijke inbox. Ontvang berichten via...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Beheer je klantenservice via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Begin goed met 3 gratis gebruikers en behoed de wereld voor slechte klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is de eerste contextbewuste cloudgebaseerde klantenservicesoftware in de sector en helpt je bedrijf om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Sprinklr helpt merken klantenservice van wereldklasse te bieden op ondernemingsniveau, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantenservice die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr Modern Care wordt aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem en helpt merken om te luisteren naar en te reageren op klanten via meer dan 35 moderne kanalen vanaf één enkel uniform platform - waardoor de mogelijkheden voor conversatiehandel en positieve merkinteracties worden vergroot. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantenservice die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr Modern Care wordt aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem en helpt...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Automatiseer tot 70% van je klantenservice in minder dan een maand, bied uitstekende service en bespaar 30% van je kosten. Meer informatie over Ada
Ada is een KI-gestuurd platform waarmee klantenserviceteams een chatbot kunnen bouwen die tijd bespaart, de kosten met 30% verlaagt en de klantervaring verbetert. Het Ada-platform is ontworpen voor niet-technische teams, dus er zijn geen dure technische vaardigheden of lange tijdlijnen nodig voor het bouwen en beheren van de bot. Geef alle teams de mogelijkheid om content te maken naarmate de wensen van klanten veranderen. Automatiseer 70% van alle vragen met afbeeldingen, video's en GIF's, allemaal beschikbaar in meer dan 100 talen. Meer informatie over Ada
Ada is een KI-gestuurd platform waarmee klantenserviceteams een chatbot kunnen bouwen die tijd bespaart, de kosten met 30% verlaagt en de klantervaring verbetert. Het Ada-platform is ontworpen voor...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Gebruikersvriendelijke CRM software die je verkoop, marketing- en service processen optimaliseert. Meer informatie over SuperOffice CRM
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Meer informatie over SuperOffice CRM
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden; een kennisbank waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; livechat en bots voor snellere reactietijden; tools voor klantenfeedback en enquêtes, zodat je de tevredenheid van klanten kunt meten; en rapportage, zodat je voortdurend kunt blijven verbeteren. Registreer je vandaag nog gratis en probeer de klantenservicesoftware die zowel klanten als medewerkers tevreden stelt. Meer informatie over HubSpot Service Hub
HubSpot klantenservicesoftware maakt het eenvoudig om problemen van klanten snel, nauwkeurig en enthousiast op te lossen. Het bevat een ticketsysteem en automatisering om je georganiseerd te houden;...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service.

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Lever de juiste besluitvormingskennis aan de juiste persoon op het juiste moment. Meer informatie over LogicNets
Met LogicNets creëer je slimme toepassingen voor besluitondersteuning om kennis van experts te automatiseren en te delen, en gebruikers interactief te begeleiden bij belangrijke processen, of het nu gaat om bedrijfsprocessen, technologie, gezondheidszorg of een ander veld. Geen codering vereist. In plaats daarvan kun je je beslissingsbomen visueel in kaart brengen en de toepassingsspecifieke pakketopties gebruiken om kant-en-klare oplossingen voor je kritieke processen te creëren. Meer informatie over LogicNets
Met LogicNets creëer je slimme toepassingen voor besluitondersteuning om kennis van experts te automatiseren en te delen, en gebruikers interactief te begeleiden bij belangrijke processen, of het nu...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Geweldige klantenservice begint met betere klantenservicesoftware. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Geavanceerde automatiseringsfuncties, regels en enorme hoeveelheden integraties creëren krachtige klantenservicesoftware voor bedrijven van elke omvang. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Geavanceerde automatiseringsfuncties, regels en...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Vision Helpdesk biedt tools voor een helpdesk, een helpdesk voor meerdere bedrijven, ITIL-service desk en livechat-software voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk (PinkVerify-gecertificeerd ITIL/ITSM Help Desk) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 8000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Service Desk...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken,...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning te bieden aan elke klant met behulp van een eenvoudige en krachtige gratis live-chatsoftware. - Dit alles vanaf één gebruikersvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing, sales en ondersteuning waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is een oplossing voor klantenservice via websitechat en mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike is een oplossing voor klantenservice via websitechat en mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Eén app om al je kanalen voor klantenservice te beheren: livechat, e-mail, sociale media. Gorgias is de voor Shopify ontworpen helpdesk. Meer informatie over Gorgias
De enige klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias
De enige klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Met LiveChat kun je realtime gesprekken voeren met je klanten terwijl ze op je website zijn. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klantenservice die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klantenservice die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klantenservice die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website en om je klantenservice te ondersteunen. Meer informatie over Smartsupp
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechats, met 54.000...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-klantenservicesoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
HelpCrunch biedt hoog aangeprezen software voor klantenondersteuning met livechat, helpdesk, kennisbank en meer. Meer informatie over HelpCrunch
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat - Automatische berichten - E-mailmarketing - Helpdesk - Kennisbank - Pop-ups - Mobiele apps - Chatbot (binnenkort beschikbaar) Probeer HelpCrunch 14 dagen gratis. Meer informatie over HelpCrunch
HelpCrunch is een hoog aangeprezen klantenserviceplatform waarmee je klanten 24/7 onmiddellijk te woord kunt staan met functies voor livechat, helpdesk en kennisbank. Alle functies: - Livechat -...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud CX
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX
De Genesys PureCloud-toepassing is een alles-in-één cloudoplossing voor klantenservice die je helpt klantgesprekken te beheren en hun traject te begrijpen. Geef je medewerkers één enkele tool voor...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Tribe is een cloudgebaseerd online community-platform dat is ontworpen om klantenondersteuning op te schalen, self-service te bevorderen en feedback te verzamelen. Meer informatie over Tribe
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om je klanten met elkaar te verbinden en in hun kracht te zetten, zodat ze elkaar kunnen helpen. Stel je klanten in staat om oplossingen voor hun problemen te vinden, self-service te bevorderen, feedback te verzamelen en klantensucces en -retentie te stimuleren. Gebruik de modulaire community-engine van Tribe, directe integratie met derde partijen, widgets en de API om bloeiende klantenondersteuningscommunity's te bouwen. Meer informatie over Tribe
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om je klanten met elkaar te verbinden en in hun kracht te zetten, zodat ze elkaar kunnen helpen. Stel je klanten in staat om...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Verbeter je klantenservice en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je klantenservice- en retentieproces te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je klantenservice- en retentieproces te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Bold360 is een AI-gestuurde oplossing voor klantenservice die gepersonaliseerde interacties en zeer snelle time-to-value biedt. Meer informatie over Genesys DX
Bold360 is het ultieme AI-gestuurde platform voor klantenservice dat bedrijven van elke omvang helpt bij het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, en dat betere ervaringen biedt voor zowel klanten als de werknemers die hen bedienen. Door elementen van AI en agentgebaseerde technologie te combineren, stelt het pakket van Bold360 bedrijven in staat om aan de hoge verwachtingen van klanten te voldoen, terwijl medewerkers kunnen doen waar ze goed in zijn: mens zijn. Meer informatie over Genesys DX
Bold360 is het ultieme AI-gestuurde platform voor klantenservice dat bedrijven van elke omvang helpt bij het opbouwen en onderhouden van klantrelaties, en dat betere ervaringen biedt voor zowel...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Het online communityplatform van InSided is daadwerkelijk SaaS: geen extra kosten of ontwikkelingsbronnen nodig, eenvoudig in te stellen en op te schalen. Meer informatie over inSided
InSided is het toonaangevende klant-communityplatform voor B2B SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Dit is het enige communityplatform dat speciaal is ontworpen voor B2B SaaS. Het klant-communityplatform helpt SaaS-bedrijven marktleiders te worden door digitale klantenbinding op schaal te stimuleren. In het kort, met inSided verminder je de druk op het klantensuccesteam, bouw je belangenbehartiging en klantenbinding op en krijg je productfeedback en -ideeën. Meer informatie over inSided
InSided is het toonaangevende klant-communityplatform voor B2B SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Dit is het enige communityplatform dat speciaal is ontworpen voor B2B SaaS. Het...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Vergic Engage is een digitaal betrokkenheidsplatform dat livechat, chatbots, video/spraak en social media biedt op basis van klantwaarde. Meer informatie over Vergic
Vergic Engage is een digitaal platform voor klantenbinding dat de klantervaring en -inkomsten op digitale kanalen verbetert door te handelen naar klantgedrag, -waarde en -traject en het meest efficiënte kanaal voor elke interactie selecteert. Dit platform is eenvoudig te integreren en stelt merken en organisaties in staat om met klanten in contact te komen via door AI/BOT ondersteunde berichten en samenwerkingstools zoals: - livechat; - chatbots; - co-browsen; - videochat; - analytische regelengine. - berichten; Meer informatie over Vergic
Vergic Engage is een digitaal platform voor klantenbinding dat de klantervaring en -inkomsten op digitale kanalen verbetert door te handelen naar klantgedrag, -waarde en -traject en het meest...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Eenvoudig te implementeren, webgebaseerde Klantenservice software met een focus op B2B-klantrelatiebeheer en samenwerking tussen teams.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase,...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Samanage is het IT-helpdeskplatform met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen: lees wat de klanten zeggen!
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.
Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden,...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren.
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer.
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Live chatten
  • Kennisbankbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Wachtrijbeheer
  • Prestatiemeetwaarden

Kopersgids voor Klantenservice software

Wat is klantenservice software?

Klantenservice software is een ticketsysteem dat vragen van klanten documenteert, volgt en oplost. Het verzamelt klantverzoeken van meerdere kanalen, zoals telefoon, e-mail, live chat en sociale media, in één portaal, zodat medewerkers de vragen snel en eenvoudig kunnen beantwoorden.

De software maakt het mogelijk dat meerdere medewerkers aan elk ticket werken, waardoor het makkelijker wordt voor verschillende afdelingen om samen te werken aan het oplossen van de vragen van de klant. De tool biedt ook gedetailleerde rapporten en inzichten in de interactie met de klant, waardoor organisaties de kwaliteit van hun klantenservice kunnen beoordelen.

De voordelen van klantenservice software

Klantenservice software ondersteunt bedrijven bij het beheren en onderhouden van een relatie met klanten. De oplossing kan je helpen de volgende voordelen te realiseren:

  • Het verzamelen van klantvragen vanuit meerdere kanalen: klantenservice software verzamelt klantvragen van meerdere platformen in één stroom. Of het nu gaat om een telefoontje naar de hulplijn, een e-mail naar het supportteam of een opmerking op een socialmediapagina, de tool genereert een ticket voor elke klantvraag. Deze tickets worden automatisch toegevoegd aan de centrale stream, zodat er geen enkele vraag onbeantwoord blijft.
  • Het verminderen van de tijd die medewerkers besteden aan elke vraag: de software biedt een gemakkelijk doorzoekbare database om snel te kunnen zoeken. Medewerkers kunnen leden van andere teams taggen of het ticket doorsturen naar het juiste team, waardoor de klant naar de beste afdeling wordt geleid. De gestandaardiseerde antwoorden, eenvoudig bewerkbare sjablonen en de mogelijkheid om tegelijkertijd te reageren op meerdere vragen verkorten de oplostijd van het ticket.
  • Het vergroten van de klanttevredenheid door snellere oplossing van het probleem: de software stelt gebruikers in staat om elk ticket met voorrang aan te pakken en de wachttijd te verminderen. Het organiseert ook de workflow voor het oplossen van tickets en stelt medewerkers in staat om tegelijkertijd aan tickets te werken. Dit verkort de resolutiecyclus en verbetert de klanttevredenheid.
  • Het krijgen van inzicht in de prestaties van het team: klantenservice software biedt analytische mogelijkheden, met aanpasbare rapporten en dashboards, die inzicht geven in de prestaties van je support team. Ontdek hoelang het team nodig heeft om te reageren, hoe druk de medewerkers het op bepaalde dagen van de week hebben en wat de veelgestelde vragen zijn. Deze informatie kan je helpen bij het managen van medewerkers, het verbeteren van hun responstijd en het verhogen van hun productiviteit.

Algemene functies van klantenservice software

  • Kennisbank: het bouwen en beheren van een gecentraliseerde, doorzoekbare opslagplaats van informatie met betrekking tot frequente en eerder gestelde vragen en de antwoorden daarop.
  • Support ticketing: het volgen van interacties en het automatisch genereren van tickets voor vragen van klanten en serviceaanvragen.
  • Multikanaalcommunicatie: het beheren van inkomende en uitgaande klantcommunicatie op meerdere kanalen, waaronder e-mail, telefoon, live chat en sociale media.
  • Beheer van wachtrijen: het beheren van de wachtrij van de tickets om aan de behoeften van het team te voldoen en het controleren van de wachttijd voor inkomende verzoeken die niet zijn doorgestuurd.
  • Livechat: het chatten met klanten om hun vragen in realtime op te lossen.
  • Beheer van afspraken: het plannen en beheren van interacties met klanten.

Overwegingen bij de aankoop van klantenservice software

  • De bruikbaarheid van de oplossing: een slechte UX (User Experience) is slecht voor de zaken. De tool mag de medewerkers niet vertragen en de reactietijd niet verlengen. Probeer een oplossing daarom voordat je hem koopt eerst uit en zorg ervoor dat de UI/UX niet te ingewikkeld of te rommelig is voor je medewerkers. Ze moeten het immers elke dag gebruiken en zouden het met plezier moeten doen.
  • Integratie met bestaande apps van derden: hoewel de meeste software integreert met andere toepassingen van derden, is het toch verstandig om goed te kijken of de oplossing en/of prijs van je voorkeur de integratie met de andere oplossingen die je gebruikt ondersteunt. Het kan immers duur en pijnlijk zijn als je er na aankoop achter komt dat de software je toepassingen niet ondersteunt.
  • Omnichannel-klantenondersteuning: hiermee kun je alles centraliseren en is het gemakkelijk om meerdere communicatiekanalen te beheren. Maar niet alle bedrijven hoeven het te doen. Als je klanten meestal contact opnemen via chat of e-mail, kies dan voor een klantenservice-oplossing die de optie biedt die je nodig hebt, zodat je niet hoeft te betalen voor kanalen die niet optimaal worden benut.
  • Chatbots om de klantenservice te verbeteren: verkopers gebruiken chatbots om vragen van klanten in realtime zonder een ticket op te lossen. De technologie kan interacties als een mens simuleren en eenvoudige vragen beantwoorden over werktijden, contactgegevens, statusupdates en dergelijke. Het raadt ook relevante secties van artikelen in de kennisbank aan - wanneer een klant bijvoorbeeld niet weet hoe hij zijn wachtwoord moet resetten, zal de chatbot hem naar een stapsgewijze beschrijving van het proces leiden. Bedrijven die gebruikmaken van chatbots meldden een verlaging van 70% van het aantal vragen via telefoon, chat of e-mail.
  • AI om de efficiëntie van de medewerkers te vergroten: aanbieders van klantenservice software maken gebruik van kunstmatige intelligentie (AI) om medewerkers slimmer te laten werken. Sommigen gebruiken het om automatisch tickets te taggen, te categoriseren en te indexeren om gemakkelijk te kunnen zoeken, terwijl anderen AI gebruiken om het niveau van urgentie van de klant te bepalen en chat-antwoorden te voorspellen. AI kan ook wijzigingen in bestaande artikelen aanbevelen op basis van de manier waarop klanten hun problemen communiceren, waardoor antwoorden in de toekomst makkelijker te vinden en te begrijpen zijn.