Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Customer support software
Customer support software stelt bedrijven in staat om met klanten in contact te komen via meerdere communicatiekanalen, zoals onder meer live chat, e-mail, ticketsystemen en integraties met sociale media om aan de behoeften van klanten te voldoen. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (97)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
97 resultaten

Mobile Service Cloud
Verbeter de klanteninteractie met Mobile Service Cloud. Beheer live chat, e-mail, WhatsApp en andere kanalen eenvoudig in één inbox.
Meer informatie over Mobile Service Cloud
Mobile Service Cloud is een klantenservice-oplossing waarmee klantenservicemedewerkers een persoonlijke ervaring kunnen leveren. Maak interacties zo eenvoudig mogelijk voor zowel je klanten als je medewerkers. Gebruik de Agent Inbox om te communiceren met je klanten via hun favoriete kanalen, zoals WhatsApp, Live Chat, en Instagram Messaging. Mobile Service Cloud heeft ook een chatbot om je gesprekken te automatiseren, en een overdracht naar een medewerker soepel te laten verlopen.
Meer informatie over Mobile Service Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Begin gratis met LiveAgent en bouw geweldige klantrelaties op met de ultieme helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang.
Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is cloudgebaseerde software voor klantenondersteuning met meer dan 200 compatibele integraties.
Stroomlijn alle communicatiekanalen en beheer ze vanuit één gedeelde bedrijfsinbox.
Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer.
Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd.
Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.
Meer informatie over LiveAgent
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak klanten tevredener, werknemers krachtiger en je bedrijf gezonder.
Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven.
Meer informatie over Zoho Desk
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Meer informatie over Zendesk Suite
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Meer informatie over Intercom
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
Meer informatie over TeamSupport
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten.
Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers.
Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten.
Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing.
Meer informatie over Userlike
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
Meer informatie over Birdeye
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
Meer informatie over NICE CXone
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft.
Meer informatie over BILL
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren.
Met Tidio kun je klantenondersteuning van wereldklasse bieden door livechat en chatbots te combineren. Terwijl een aanpasbare livechatwidget je in realtime toegankelijk maakt voor je bezoekers en klanten, rechtstreeks vanaf je bestemmingspagina, bieden chatbots hulp wanneer je niet beschikbaar bent.
Bovendien integreert Tidio met je Messenger- en e-mailinboxen en biedt het een desktop- en smartphone-app, zodat je alle communicatiekanalen vanaf één plek en op elk apparaat kunt beheren.
Meer informatie over Tidio
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Toegang tot alle tools die je ooit nodig zult hebben om effectieve en proactieve menselijke klantenondersteuning en klantenondersteuning via chatbot te bieden met Smartsupp
Klantenondersteuning vereist tegenwoordig snelle reactietijden met vrijwel naadloze correspondentie die effectief beantwoordt aan de behoeften van je kopers.. Smartsupp levert een live chat-oplossing met chatbots over meerdere kanalen, video-opnamen en alle tools voor klantenservice die je waarschijnlijk ooit nodig zult hebben om consistente en uitstekende klantenservice te leveren. Smartsupp biedt tools voor gespreksbeheer tot en met AI en klantenservicefuncties die zijn afgestemd op de behoeften van je klanten.
Meer informatie over Smartsupp
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communiceer met je klanten via sms, livechat, WhatsApp, Messenger, e-mail en meer: een echte omnichannel-ervaring.
Ja, je kunt schalen en de menselijke touch behouden. Front is een hun voor klantcommunicatie die de eenvoud van de e-mailinbox combineert met de automatisering en inzichten van een CRM. Front maakt het gemakkelijk voor teams om sneller gepersonaliseerde antwoorden te sturen, berichten via verschillende kanalen te ordenen en een klant altijd te verrassen. Naarmate je behoeften veranderen, veranderen de flexibele workflows van Front met je mee. Teams van 5 tot 5000 personen gebruiken Front om hun communicatie op te schalen zonder in te leveren op kwaliteit of doelmatigheid.
Meer informatie over Front
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten.
Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Meer informatie over Yonyx
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.
Meer informatie over Help Scout
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Flexibele urenregistratiesoftware voor Jira. Ontworpen om de tijd bij te houden, betrouwbare gegevens te produceren voor rapportage, facturering en boekhouding en meer.
Tempo Timesheets is de toonaangevende urenregistratie-app in Jira en bedient teams van meer dan 13.000 bedrijven in meer dan 100 landen. Met Tempo kun je binnen enkele seconden gedetailleerde rapporten maken en inzoomen op gegevens om de gedetailleerde informatie te krijgen die je nodig hebt. Managers kunnen de urenstaten van hun team beoordelen en goedkeuren, evenals informatie op hoog niveau analyseren over het werk dat in je bedrijf is uitgevoerd om betere zakelijke beslissingen te nemen. Zet Google Agenda-evenementen om in werklogboeken voor toegevoegde waarde en productiviteit.
Meer informatie over Tempo Timesheets
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Meer informatie over Issuetrak
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing.
Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven.
Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven.
Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen.
HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven.
Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen.
Meer informatie over HelpCrunch
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren.
Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Meer informatie over Vivantio
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten.
Meer informatie over Lucky Orange
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden.
Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team.
Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Meer informatie over Kayako
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms.
Meer informatie over Textline
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.
Meer informatie over TenFold
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Automate and streamline processes to solve customer issues faster, decreasing your cost to serve and increasing customer loyalty.
ServiceNow Customer Service Management (CSM) serves enterprise-wide customers and streamlines operations to resolve issues quickly with automated workflows. With CSM, you can empower customers to self-serve or seek agent support on any channel. Communicate status updates and resolve issues before customers are even aware they exist with early detection on trending problems. Boost agent performance with a modern, highly configurable UI and a single workspace to manage and see case activity.
Meer informatie over ServiceNow Customer Service Management
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De nieuwe en betere manier om afspraken te boeken. Begin met het automatiseren van je bedrijf met behulp van Bookafy. Gratis proefversie inbegrepen. Geen creditcard vereist!
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor je website (deze kan gratis voor je worden geïnstalleerd!). Als je ontwerpbewust bent en je wilt software die je merk goed weerspiegelt ... Probeer Bookafy. Ja, er is een wederzijdse synchronisatie met Google, Ical, Outlook, Office 365 en Outlook Exchange, een Open API, betalingen, lessen, onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal afspraaktypen en meer.
Meer informatie over Bookafy
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform dat mensen centraal stelt in een enkel, levenslang klantgesprek.
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel.
Meer informatie over Gladly
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Het stelt teams in staat moeiteloos samen te werken aan gedeelde inboxen.
Hiver is een tool voor e-mailsamenwerking voor bedrijven. Hiermee kunnen teams gedeelde inboxen zoals ondersteuning@ of verkoop@ beheren zonder Gmail te hoeven verlaten. Ondersteuningsteams gebruiken het als een helpdesk. Verkoop- en accountbeheerteams gebruiken het voor het beheren van klantgesprekken. Financiële teams gebruiken het voor workflowbeheer. Hiver maakt al je teams productiever in het e-mailbeheer.
Meer informatie over Hiver
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
Meer informatie over UJET
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Het Comm100 omnichannel klantbelevingsplatform stimuleert realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten. Dit platform maakt het voor organisaties eenvoudig om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden. Van eerstelijnsmarketing en verkoop tot doorlopende service en ondersteuning, Comm100 maakt geweldige digitale ervaringen mogelijk die inkomsten genereren zonder de kosten te verhogen.
Meer informatie over Comm100 Live Chat
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Met Zingtree bouw je eenvoudig interactieve beslissingsbomen, callscripts, proceshandleidingen, diagnostische systemen en nog veel meer.
Met Zingtree kun je op je website interactieve beslissingsbomen, procesgidsen en callscripts aanmaken, aanpassen, implementeren en analyseren.
Zingtree maakt het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen hun problemen zelf op te lossen, beter door de websites en producten te kunnen bladeren en slim door te verwijzen naar de juiste informatie voor elk proces (intern of klantgericht).
Integraties met Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier en andere systemen zijn gratis beschikbaar.
Meer informatie over Zingtree
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast.
Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons.
De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy.
Meer informatie over Efficy CRM
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Sprinklr helpt ondernemingen klantenondersteuning van wereldklasse te bieden via meer dan 35 kanalen, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem.
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantenondersteuning die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr Modern Care maakt gebruik van een zeer geavanceerd AI-systeem om bedrijven te helpen bij het identificeren en oplossen van klantproblemen via meer dan 35 moderne kanalen vanaf één enkel, uniform platform, waardoor snellere, positievere merkinteracties op schaal worden gegarandeerd. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform.
Meer informatie over Sprinklr
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden.
Meer informatie over LiveHelpNow
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard.
xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert.
Gratis proefperiode van 14 dagen.
Meer informatie over eDesk
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat.
Meer informatie over Tracker
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Multi-channel live chat-oplossing met chatbots, kennisbank, automatische uitnodigingen, groepschats en nog veel meer.
Chaport is een moderne livechat-oplossing met chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram, offline berichtenuitwisseling, mogelijkheden voor groepschats en nog veel meer. Het is ontworpen als een moderne messenger om communicatie met klanten net zo gemakkelijk en plezierig te maken als chatten met vrienden. Bovendien biedt het web-, desktop- en mobiele apps, zodat u vanaf elk apparaat en elke locatie met klanten kunt chatten.
Meer informatie over Chaport
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform.
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen.
De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden.
Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten.
Gratis proefversie voor 7 dagen
Meer informatie over Froged
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen.
Meer informatie over TOPdesk
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.
Meer informatie over AzureDesk
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Vereenvoudig en laat je bedrijf groeien met je eigen aangepaste Logicbox.
Logicbox helpt bedrijven groeien door elk facet van je bedrijf te combineren in een enkel, op maat gemaakt, cloudgebaseerd systeem. Van account- en leadbeheer, CPQ (configure, price and quote, configureren, prijs en offerte) en productie tot facturering, inkoop en voorraadbeheer, distributie, installatie en service: Logicbox stroomlijnt en schaalt jouw kritieke dagelijkse processen. Kies Logicbox en krijg realtime inzicht in alle aspecten van je activiteiten, zodat je je bedrijf kunt laten groeien en je winstgevendheid kunt vergroten.
Meer informatie over LogicBox
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren.
Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt.
Meer informatie over Sharpen
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Gecombineerd taakbeheer en projectmanagement, urenregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants.
todo.vu is een unieke combinatie van helpdesksoftware en urenregistratie, taakbeheer en facturering, en biedt de ultieme tool om al het werk van klanten te beheren en elke minuut ervan te volgen tegen een uurtarief.
Gebruikers kunnen ondersteuningstaken snel vastleggen via sneltoetsen, een handige e-mailintegratie (die ook voor klanten werkt), een open API voor het toevoegen van taken of een aangepaste set Zapier Zap.
Gebruikers kunnen hun werklast visueel organiseren, delegeren, samenwerken en alle tijd bijhouden die aan verzoeken wordt besteed, tegen elk gewenst uurtarief.
Meer informatie over todo.vu
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden. Kustomer is gebouwd met intelligente automatisering en kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk contactcenter en bedrijf door gegevens uit meerdere bronnen te verenigen en bedrijven in staat te stellen moeiteloze, consistente en persoonlijke service en ondersteuning te leveren via één tijdlijnweergave. Kustomer is het kernplatform van enkele van de toonaangevende klantenservicemerken, zoals Ring, Glovo en Glossier.
Meer informatie over Kustomer
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren.
NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid.
NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice.
Meer informatie over NABD System
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Deskpro is het helpdeskplatform voor organisaties uit de 21e eeuw en biedt een moderne, realtime webinterface, flexibele configuratie en eenvoudige maar krachtige automatisering.
Bevat een gebruikersportal met kennisbank, nieuwsberichten, bestandshosting en klantfeedback, een livechat die je aan je website kunt toevoegen en integratie met diensten die je al gebruikt: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta en nog veel meer.
Volledig REST API- en app-ontwikkelingskader.
Meer informatie over Deskpro
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd.
Meer informatie over UseResponse
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken.
Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek.
Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf.
Meer informatie over User.com
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf.
Meer informatie over Quiq
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Freshcaller is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die je helpt bij het opschalen van je bedrijf zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de complexiteit.
Freshcaller is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee je lokale en gratis telefoonnummers kunt kopen in meer dan 40 landen. Hierdoor kan je team deelnemen aan contextuele gesprekken met je bellers. Freshcaller is het ideale callcenter voor startups en kleine teams. Met Freshcaller kunnen bedrijven ervoor kiezen om al hun telefoongesprekken op te nemen, waarbij supervisors kunnen meeluisteren en in realtime met klanten spreken.
Meer informatie over Freshdesk Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- Kennisbankbeheer
- Live chatten
- E-mailbeheer
- CRM
- Beheer van Service Level Agreements (SLA's)