Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer support software

Customer support software stelt bedrijven in staat om met klanten in contact te komen via meerdere communicatiekanalen, zoals onder meer live chat, e-mail, ticketsystemen en integraties met sociale media om aan de behoeften van klanten te voldoen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer support software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

104 resultaten

Een gebruiksvriendelijke en betaalbare oplossing voor klantenondersteuning ontworpen om de manier te veranderen waarop je vragen van klanten en ondersteuningsverzoeken beheert te transformeren. Meer informatie over Hipporello Service Desk
Een gebruiksvriendelijke en betaalbare oplossing voor klantenondersteuning, ontworpen om de manier te veranderen waarop je vragen van klanten en ondersteuningsverzoeken beheert met behulp van formulieren en e-mail. De software integreert native met Trello, zodat je samen problemen van klanten kunt afhandelen en een uitzonderlijke dienstverlening kunt garanderen. Ticketbeheer: creëer, volg en prioriteer ondersteuningstickets naadloos voor een tijdige oplossing. Kennisbank: geef klanten meer mogelijkheden met een gecentraliseerde opslagplaats van veelgestelde vragen, handleidingen en bronnen voor probleemoplossing. Automatisering: stroomlijn workflows en automatiseer repetitieve taken om de efficiëntie te verbeteren. Analyse en rapportage: Verkrijg waardevolle inzichten in ondersteuningsprestaties en statistieken over klanttevredenheid. Maatwerk: Pas het bureau aan jouw unieke eisen aan met aanpasbare formulieren en merkopties. Ervaar ongeëvenaarde klantondersteuning met onze software. Los problemen sneller op en bouw sterkere klantrelaties op. Meer informatie over Hipporello Service Desk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Alles wat je nodig hebt om eersteklas klantenondersteuning te bieden. Ondersteund door bedrijfseigen, in de VS gebaseerde 24/7 ondersteuning. Ontvang je gratis proefversie. Meer informatie over Issuetrak
Maak indruk met je klantenserviceteam en zie hoe de efficiëntie toeneemt als je gelicentieerde medewerkers koppelt aan ticketbeheersoftware die gratis gebruikers ondersteunt.   Issuetrak maximaliseert de kracht van je medewerkers (en je budget) met automatiseringssoftware die is ontworpen om tickets op één gecentraliseerde locatie te ontvangen, te sorteren en op te lossen. Ook krijg je inzicht in repetitieve problemen, SLA's en meer. Cloud- en lokale hosting zijn ook beschikbaar. Groei samen met grote merken zoals Cintas en Pfizer die al gebruikmaken van de kracht van Issuetrak. Vraag vandaag nog een gratis proefversie of demo aan en ontdek zelf de mogelijkheden van deze ticketingsoftware. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak klanten tevredener, werknemers krachtiger en je bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De Customer Service Suite van Freshwork - een AI-first, omnichannel-oplossing die gespreksondersteuning en ticketingmogelijkheden combineert. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite
Stap in de toekomst van de klantenservice met het Customer Service Suite van Freshwork, een AI-first, alles-in-één-oplossing. De Customer Service Suite biedt een naadloze ervaring op verschillende kanalen, van geautomatiseerde self-service tot gespreksondersteuning door medewerkers, plus geavanceerd ticketingbeheer voor problemen die samenwerking tussen teams vereisen. Het klantenservicepakket biedt ook bruikbare inzichten voor leiders. De Customer Service Suite van Freshwork bouwt voort op de bewezen staat van dienst met omnichannel-ondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Begin gratis met LiveAgent en bouw geweldige klantrelaties op met de ultieme helpdesksoftware voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is cloudgebaseerde software voor klantenondersteuning met meer dan 200 compatibele integraties. Stroomlijn alle communicatiekanalen en beheer ze vanuit één gedeelde bedrijfsinbox. Geniet van integratie met sociale media, onbeperkte ticketgeschiedenis, gespreksopnames, hybride ticketstreams en meer. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange en Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren.
Met Tidio kun je klantenondersteuning van wereldklasse bieden door livechat en chatbots te combineren. Terwijl een aanpasbare livechatwidget je in realtime toegankelijk maakt voor je bezoekers en klanten, rechtstreeks vanaf je bestemmingspagina, bieden chatbots hulp wanneer je niet beschikbaar bent. Bovendien integreert Tidio met je Messenger- en e-mailinboxen en biedt het een desktop- en smartphone-app, zodat je alle communicatiekanalen vanaf één plek en op elk apparaat kunt beheren. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Toegang tot alle tools die je ooit nodig zult hebben om effectieve en proactieve menselijke klantenondersteuning en klantenondersteuning via chatbot te bieden met Smartsupp
Klantenondersteuning vereist tegenwoordig snelle reactietijden met vrijwel naadloze correspondentie die effectief beantwoordt aan de behoeften van je kopers.. Smartsupp levert een live chat-oplossing met chatbots over meerdere kanalen, video-opnamen en alle tools voor klantenservice die je waarschijnlijk ooit nodig zult hebben om consistente en uitstekende klantenservice te leveren. Smartsupp biedt tools voor gespreksbeheer tot en met AI en klantenservicefuncties die zijn afgestemd op de behoeften van je klanten. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communiceer met je klanten via sms, livechat, WhatsApp, Messenger, e-mail en meer: een echte omnichannel-ervaring.
Ja, je kunt schalen en de menselijke touch behouden. Front is een hun voor klantcommunicatie die de eenvoud van de e-mailinbox combineert met de automatisering en inzichten van een CRM. Front maakt het gemakkelijk voor teams om sneller gepersonaliseerde antwoorden te sturen, berichten via verschillende kanalen te ordenen en een klant altijd te verrassen. Naarmate je behoeften veranderen, veranderen de flexibele workflows van Front met je mee. Teams van 5 tot 5000 personen gebruiken Front om hun communicatie op te schalen zonder in te leveren op kwaliteit of doelmatigheid. Meer informatie over Front

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Timesheets van Tempo: Verbeter de ondersteuning. AI-gestuurde urenregistratie, betrouwbare gegevens, efficiënte activiteiten. Registreer en houd moeiteloos de tijd bij.
De app voor urenregistratie in Jira. Verlies geen tijd meer en verkrijg inzichten met geautomatiseerde urenregistratie op basis van AI. Verhoog de klantenondersteuning en produceer betrouwbare gegevens voor rapportage, facturering en boekhouding. Timesheets van Tempo maakt het registreren van tijd eenvoudig, snel en efficiënt. Intelligente suggesties versnellen het urenregistratieproces en verbeteren de acceptatie door gebruikers en de zichtbaarheid voor het beheer. Houd moeiteloos alle factureerbare tijd voor facturering bij en meet en rapporteer met precisie over CAPEX en OPEX. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven. Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen. Meer informatie over HelpCrunch

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. Meer informatie over TenFold

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)