111 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Sprinklr helpt ondernemingen klantenondersteuning van wereldklasse te bieden via meer dan 35 kanalen, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantenondersteuning die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr Modern Care maakt gebruik van een zeer geavanceerd AI-systeem om bedrijven te helpen bij het identificeren en oplossen van klantproblemen via meer dan 35 moderne kanalen vanaf één enkel, uniform platform, waardoor snellere, positievere merkinteracties op schaal worden gegarandeerd. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantenondersteuning die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr Modern Care maakt gebruik van een zeer geavanceerd AI-systeem om...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is software voor klantenondersteuning met contextuele AI die je helpt je klantenservice te stroomlijnen. Het automatiseren van routines en beheren van meerdere klantinteracties wordt eenvoudiger in de cloud. Dit omvat conversaties die zijn verspreid over verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon, sociale media, livechat en meer, allemaal vanuit één interface. Uiteraard geeft dit gratis abonnement je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is software voor klantenondersteuning met contextuele AI die je helpt je klantenservice te stroomlijnen. Het automatiseren van routines en beheren van meerdere klantinteracties wordt...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase,...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

De nieuwe en betere manier om afspraken te boeken. Begin met het automatiseren van je bedrijf met behulp van Bookafy. Gratis proefversie inbegrepen. Geen creditcard vereist!
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor je website (deze kan gratis voor je worden geïnstalleerd!). Als je ontwerpbewust bent en je wilt software die je merk goed weerspiegelt ... Probeer Bookafy. Ja, er is een wederzijdse synchronisatie met Google, Ical, Outlook, Office 365 en Outlook Exchange, een Open API, betalingen, lessen, onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal afspraaktypen en meer.
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Met Zingtree bouw je eenvoudig interactieve beslissingsbomen, callscripts, proceshandleidingen, diagnostische systemen en nog veel meer.
Met Zingtree kun je op je website interactieve beslissingsbomen, procesgidsen en callscripts aanmaken, aanpassen, implementeren en analyseren. Zingtree maakt het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen hun problemen zelf op te lossen, beter door de websites en producten te kunnen bladeren en slim door te verwijzen naar de juiste informatie voor elk proces (intern of klantgericht). Integraties met Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier en andere systemen zijn gratis beschikbaar.
Met Zingtree kun je op je website interactieve beslissingsbomen, procesgidsen en callscripts aanmaken, aanpassen, implementeren en analyseren. Zingtree maakt het ongelooflijk eenvoudig om klanten...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Het stelt teams in staat moeiteloos samen te werken aan gedeelde inboxen.
Hiver is een tool voor e-mailsamenwerking voor bedrijven. Hiermee kunnen teams gedeelde inboxen zoals [email protected] of [email protected] beheren zonder Gmail te hoeven verlaten. Ondersteuningsteams gebruiken het als een helpdesk. Verkoop- en accountbeheerteams gebruiken het voor het beheren van klantgesprekken. Financiële teams gebruiken het voor workflowbeheer. Hiver maakt al je teams productiever in het e-mailbeheer.
Hiver is een tool voor e-mailsamenwerking voor bedrijven. Hiermee kunnen teams gedeelde inboxen zoals [email protected] of [email protected] beheren zonder Gmail te hoeven verlaten. Ondersteuningsteams gebruiken...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Vereenvoudig en laat je bedrijf groeien met je eigen aangepaste Logicbox.
Logicbox helpt bedrijven groeien door elk facet van je bedrijf te combineren in een enkel, op maat gemaakt, cloudgebaseerd systeem. Van account- en leadbeheer, CPQ (configure, price and quote, configureren, prijs en offerte) en productie tot facturering, inkoop en voorraadbeheer, distributie, installatie en service: Logicbox stroomlijnt en schaalt jouw kritieke dagelijkse processen. Kies Logicbox en krijg realtime inzicht in alle aspecten van je activiteiten, zodat je je bedrijf kunt laten groeien en je winstgevendheid kunt vergroten.
Logicbox helpt bedrijven groeien door elk facet van je bedrijf te combineren in een enkel, op maat gemaakt, cloudgebaseerd systeem. Van account- en leadbeheer, CPQ (configure, price and quote,...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Kommunicate is a human+bot hybrid platform for real-time, proactive, and personalized support for growing businesses.
Kommunicateis a intelligent customer communication platform for real-time, proactive and personalised support for growing businesses.Kommunicateis a one-stop solution for all your customer support problems.
Kommunicateis a intelligent customer communication platform for real-time, proactive and personalised support for growing businesses.Kommunicateis a one-stop solution for all your customer support...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Deskpro is het helpdeskplatform voor organisaties uit de 21e eeuw en biedt een moderne, realtime webinterface, flexibele configuratie en eenvoudige maar krachtige automatisering. Bevat een gebruikersportal met kennisbank, nieuwsberichten, bestandshosting en klantfeedback, een livechat die je aan je website kunt toevoegen en integratie met diensten die je al gebruikt: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta en nog veel meer. Volledig REST API- en app-ontwikkelingskader.
Deskpro is het helpdeskplatform voor organisaties uit de 21e eeuw en biedt een moderne, realtime webinterface, flexibele configuratie en eenvoudige maar krachtige automatisering. Bevat een...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Aco, de AI-chatbot, leert van je website, spreekt gebruikers aan en verandert ze in verkoopleads, helemaal vanzelf!
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze aan te spreken. Het begroet gebruikers, beantwoordt hun vragen en stimuleert hen om te handelen zoals je verwacht. De uitkomsten zijn toegenomen leads, verbeterde conversies en verbeterde resultaten. Acobot maakt gebruik van AI om AI te bouwen. Het is volledig geautomatiseerd. Jij hoeft je alleen maar aan te melden en de URL van je startpagina te verstrekken. Vervolgens doet AI al het werk voor je.
Acobot verhoogt je online verkopen met behulp van conversationele AI. Acobot wordt aangedreven door geavanceerde machine learning technologie en leert van je website om gebruikers op autonome wijze...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken....

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Teckst stelt ondernemingen in staat om een-op-een-relaties met hun klanten op te bouwen door realtime berichten tussen personen te faciliteren.
Teckst stelt ondernemingen met 15 agenten of meer in staat om een-op-een-relaties met hun klanten op te bouwen door realtime berichten tussen personen te faciliteren. We schakelen je huidige telefoonnummers in en importeren sms- en chatberichten rechtstreeks in jouw CRM, waar agenten snel en efficiënt kunnen reageren. Het Teckst-platform integreert naadloos met Zendesk, Salesforce, Oracle, SAP, FreshDesk, SugarCRM en meer, met een dashboard dat analytics en besturingselementen binnen handbereik van het management brengt.
Teckst stelt ondernemingen met 15 agenten of meer in staat om een-op-een-relaties met hun klanten op te bouwen door realtime berichten tussen personen te faciliteren. We schakelen je huidige...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Meest interactieve platform voor video's. Neem moeiteloos video's op, voeg interactieve vragen en oproepen tot actie toe en beheer alles op één plek.
VidGrid is het meest interactieve platform voor video's. VidGrid gaat verder dan opnemen, hosten en delen; het transformeert video in een tweerichtingsgesprek door iedereen in staat te stellen kennis vast te leggen, met het publiek in gesprek te gaan en de informatiestroom te beheren. Wereldwijde leiders zoals Fox, Mortensen, G2 Crowd, Paylocity, Duke University en de University of Nebraska maken gebruik van VidGrid om te communiceren en samen te werken op het gebied van verkoop, succesverhalen van klanten, training en onderwijs.
VidGrid is het meest interactieve platform voor video's. VidGrid gaat verder dan opnemen, hosten en delen; het transformeert video in een tweerichtingsgesprek door iedereen in staat te stellen kennis...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool for small businesses.
SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool that helps (small) businesses organize their customer support emails efficiently. The collaborative solution that converts customer emails to support tickets and eliminates the need for referencing case IDs.
SupportBee is the easiest way to manage your customer support emails. It is a web-based email support tool that helps (small) businesses organize their customer support emails efficiently. The...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Dit platform is afkomstig van portalexperts die gespecialiseerd zijn in partnerportals en klantportals. Naadloos geïntegreerd met je CRM.
De partnerportals van Magentrix bieden aanpassingsopties via de geavanceerde API-integratie. Configuratie met slepen en neerzetten om verschillende ervaringen te creëren. Geen duplicatie van gegevens. Bekijk de co-branded video met het AppExchange-team. Lees de succesverhalen van klanten of lees de geweldige beoordelingen die ze achterlaten (beoordeling van 5 sterren op AppExchange van Salesforce en uitstekend beoordeelde app in partnerbeheer). TomTom gebruikt dit platform om zijn partners een boost te geven – probeer het ook.
De partnerportals van Magentrix bieden aanpassingsopties via de geavanceerde API-integratie. Configuratie met slepen en neerzetten om verschillende ervaringen te creëren. Geen duplicatie van...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Freshcaller is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die je helpt bij het opschalen van je bedrijf zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de complexiteit.
Freshcaller is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee je lokale en gratis telefoonnummers kunt kopen in meer dan 40 landen. Hierdoor kan je team deelnemen aan contextuele gesprekken met je bellers. Freshcaller is het ideale callcenter voor startups en kleine teams. Met Freshcaller kunnen bedrijven ervoor kiezen om al hun telefoongesprekken op te nemen, waarbij supervisors kunnen meeluisteren en in realtime met klanten spreken.
Freshcaller is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee je lokale en gratis telefoonnummers kunt kopen in meer dan 40 landen. Hierdoor kan je team deelnemen aan contextuele gesprekken met je bellers....

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Wix Answers plaatst alle ondersteuningskanalen onder hetzelfde platform. Kennisbank, tickets, chats en oproepen vind je dus allemaal op één plek.
Wix Answers is het eerste uniforme platform voor klantenondersteuning in de sector. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer inzicht krijgen in hun activiteiten. Wix Answers gebruikt een gecentraliseerde, AI-gestuurde benadering van kennisbeheer die klanten onafhankelijk en medewerkers effectiever maakt en organisaties soepeler laat draaien.
Wix Answers is het eerste uniforme platform voor klantenondersteuning in de sector. Doordat alle ondersteuningskanalen in één platform zijn ingebouwd, worden agenten efficiënter en kunnen teams meer...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts.
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a genuine pleasure. But as a small company with big ambitions, there are so many things youve got to get done first. Customer service cant be your top priority. At 5pm each working day, you might get started on the days customer queries but you might not. Thats what its like to run a company
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Powerful live chat software built for super fast customer support.
Updated pricing: Unlimited Agent plan starting at $29/mo. HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales. HappyFox Chat's high-performance technology stack is built ground-up for ultra-fast performance. HappyFox Chat offers an amazing user experience and integrates with third party apps that you already use.
Updated pricing: Unlimited Agent plan starting at $29/mo. HappyFox Chat is a powerful live chat software for business, that helps you provide the best customer support and convert more sales....

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Non-code, process-based, an end to end help desk solution with escalation, automated workflows and advanced reporting capabilities.
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and non-code customisation capabilities. You may design processes and interfaces for each issue type separately. In compliance with ISO 10002 certifications. Next4biz is successfully in use by Bosch, Mercedes, ING Bank, Allianz, Daikin, Fiat, Turkish Cargo, Oriflame, Danone and many more.
Process-based, Omnichannel, end to end Help Desk, Customer Service and Relations Management solution with escalation maps, automated workflows, and performance measurements. It has integration and...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Bied een onvergetelijke klantenservice via een messaging-first benadering. Luister, ondersteun en communiceer met klanten op kanalen waar ze graag gebruik van maken.
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voor een ondernemingscontactcenter die een breed scala aan asynchrone communicatiekanalen integreert. Ontdek het volledige potentieel van CX (Customer Experience) door al jouw berichtenkanalen vanaf één platform te beheren. Het is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,...
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

eKMS helps your customers and agents quickly and intuitively find the information they need.
eKMS is a knowledge base management solution - a single platform application for connecting people with answers. Our software is intuitive, easy to integrate into any web-based environment, and offers advanced tools for managing a knowledge base: easy real-time editing and authoring, agent templates and work-flows, community forums and comments, and full access to our world class knowledge management team. Most importantly, it is cost effective - expect an ROI within six months or less.
eKMS is a knowledge base management solution - a single platform application for connecting people with answers. Our software is intuitive, easy to integrate into any web-based environment, and...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Powerful web-based IT service management software helping your organization modernize ITSM to provide extraordinary service delivery.
C2 ATOM is a Sherweb company. It is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and codeless service desk built for reaching your ultimate automation potential and operating best-in-class ticketing.
C2 ATOM is a Sherweb company. It is an integrated IT service management software designed for organizations looking to provide highly refined quality service delivery. Its also an ITIL-ready and...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Attract, retain and delight more customers, stay on top of your accounts and grow your company into a customer-focused organization.
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing contact center, help desk (customer service) and sales activities. The easy contact management, standard built-in phone and email communication, sales and ticket management modules, performance analysis and external application integration, make it a powerful tool for Sales & Customer Service teams.
InfoServ CRM, integrated Call Center, Help Desk & CRM software solution, with its complete 360 degree customer profile and rich palette of functionalities, finds wide application in optimizing...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

A user-friendly, online Q&A community that can be customized to any look and feel. We make the tools available for any size community.
Answerbase is an online Q&A community platform that strengthens customer engagement, grows your organic search traffic, and focuses on meeting your business goals for customer support and marketing. Users can ask questions, receive quality answers, and browse helpful content & articles to effectively meet their information demands about your products and services. Each system comes with user-friendly administration and moderation tools to fully customize, manage and grow an engaging platform.
Answerbase is an online Q&A community platform that strengthens customer engagement, grows your organic search traffic, and focuses on meeting your business goals for customer support and marketing....

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice.
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid.
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

Paldesk biedt livechat-software waarmee bedrijven en teams klantgesprekken kunnen volgen vanuit één interface.
Paldesk is een krachtige livechat- en helpdesksoftware die bedrijven helpt om via meerdere kanalen superieure klantenservice te bieden aan bezoekers. De meest populaire kanalen zijn webchat, mobiele applicaties (SDK), e-mail, Facebook, Twitter, Viber. Paldesk is gebouwd boven op een robuuste software voor klantenhelpdesk en ticketing en kan worden geïntegreerd met je populairste communicatiekanalen voor klanten.
Paldesk is een krachtige livechat- en helpdesksoftware die bedrijven helpt om via meerdere kanalen superieure klantenservice te bieden aan bezoekers. De meest populaire kanalen zijn webchat, mobiele...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)

De oplossing voor expertise op afstand stelt je in staat praktische ondersteuning te bieden op duizenden kilometers afstand.
Met de oplossing voor expertise op afstand van Help Lightning kunnen experts visueel samenwerken, helpen bij kwesties en problemen oplossen alsof ze zij aan zij werken met een collega of klant. Met behulp van Merged Reality worden de live videostreams van de experts en externe technici gecombineerd tot een gezamenlijke video-omgeving. Deelnemers kunnen telestreren, afbeeldingen bevriezen, handgebaren gebruiken, afbeeldingen, handleidingen en instructies uploaden. Help Lightning werkt op al je bestaande slimme apparaten.
Met de oplossing voor expertise op afstand van Help Lightning kunnen experts visueel samenwerken, helpen bij kwesties en problemen oplossen alsof ze zij aan zij werken met een collega of klant. Met...

Belangrijkste functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)