Nederland Lokale producten weergeven
180 resultaten
Nederland Lokaal product
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Maak klantenservice makkelijk! Opgericht en opererend vanuit Nederland! Meer informatie over Trengo
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Antwoord klanten via traditionele kanalen zoals email, telefonie en SMS. Maar ook moderne kanalen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, Instagram DM's, Twitter, Live chat op je website, Google Business Messages, Telegram & WeChat. Allemaal vanuit één platform. Werk samen met je team, automatiseer gesprekken met chatbots en meet klanttevredenheid via ieder klantcontact kanaal. Maak klantenservice makkelijk! Meer informatie over Trengo

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Sprinklr helpt ondernemingen klantenondersteuning van wereldklasse te bieden via meer dan 35 kanalen, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem. Meer informatie over Sprinklr
Sprinklr is een bedrijfsoplossing voor klantenondersteuning die wordt vertrouwd door 90% van 's werelds top 100-merken. Sprinklr Modern Care maakt gebruik van een zeer geavanceerd AI-systeem om bedrijven te helpen bij het identificeren en oplossen van klantproblemen via meer dan 35 moderne kanalen vanaf één enkel, uniform platform, waardoor snellere, positievere merkinteracties op schaal worden gegarandeerd. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je met Sprinklr, een Unified-CXM-platform. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight. Meer informatie over GetFeedback
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Meer informatie over GetFeedback

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren. Meer informatie over Tidio
Met Tidio kun je klantenondersteuning van wereldklasse bieden door livechat en chatbots te combineren. Terwijl een aanpasbare livechatwidget je in realtime toegankelijk maakt voor je bezoekers en klanten, rechtstreeks vanaf je bestemmingspagina, bieden chatbots hulp wanneer je niet beschikbaar bent. Bovendien integreert Tidio met je Messenger- en e-mailinboxen en biedt het een desktop- en smartphone-app, zodat je alle communicatiekanalen vanaf één plek en op elk apparaat kunt beheren. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Ja, je kunt schalen en de menselijke touch behouden. Front is een hun voor klantcommunicatie die de eenvoud van de e-mailinbox combineert met de automatisering en inzichten van een CRM. Front maakt het gemakkelijk voor teams om sneller gepersonaliseerde antwoorden te sturen, berichten via verschillende kanalen te ordenen en een klant altijd te verrassen. Naarmate je behoeften veranderen, veranderen de flexibele workflows van Front met je mee. Teams van 5 tot 5000 personen gebruiken Front om hun communicatie op te schalen zonder in te leveren op kwaliteit of doelmatigheid. Meer informatie over Front

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Helpwise is een gedeelde inbox voor je team-e-mail, sms, livechat, WhatsApp, socialmedia-accounts en vele andere kanalen. Meer informatie over Helpwise
Met Helpwise kunnen klantgerichte teams klantvragen omzetten naar klanttevredenheid. Het dient als een totaaloplossing voor klantenondersteuning en verkopers die met behulp van één platform de klantcommunicatie via meerdere kanalen willen afhandelen. Met Helpwise kunnen bedrijven ook team-e-mails, socialmediaberichten, WhatsApp-berichten, sms-berichten en livechatgesprekken beheren. Met Helpwise kunnen bedrijven kennisbanken en chatbots creëren en snellere en betere klantenondersteuning bieden. Meer informatie over Helpwise

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Zowie is the only customer support automation platform built for companies that sell online. Meer informatie over Zowie
Zowie is the only customer support automation platform built for companies that sell online. Companies like L’Oréal, UMZU, and Avon use Zowie to: 1. Deflect- automate up to 70% of repetitive questions in 4 weeks and cut resolution times by 67% 2. Care- enable agents to resolve complex cases and increase CSAT by 12% 3. Sell- detect buying intent and convert up to 40% more clients Zowie can act as your standalone customer support system or enhance your current tools like Zendesk. Meer informatie over Zowie

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is software voor klantenondersteuning met contextuele AI die je helpt je klantenservice te stroomlijnen. Het automatiseren van routines en beheren van meerdere klantinteracties wordt eenvoudiger in de cloud. Dit omvat conversaties die zijn verspreid over verschillende kanalen zoals e-mail, telefoon, sociale media, livechat en meer, allemaal vanuit één interface. Uiteraard geeft dit gratis abonnement je 3 gratis gebruikers om je te helpen aan de slag te gaan met je klantenservice. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Bill.com is het intelligente, zakelijke betalingsplatform dat zorgt voor efficiëntie in financiële processen, tijdsbesparing en volledige controle.
Bill.com levert bedrijven financiële efficiëntie door gestroomlijnd AP- en AR-beheer. Het slimme platform vermindert gegevensinvoer en menselijke fouten door gebruik te maken van AI en machine learning. Bill.com haalt automatisch gegevens op uit facturen om in real time rekeningen op te stellen, en waarschuwt je wanneer er actie nodig is. Met flexibele betalingsopties, zoals binnenlandse ACH, internationale overschrijvingen en virtuele kaarten, is het gemakkelijker dan ooit om leveranciers te betalen op de manier die hun voorkeur heeft. Meer informatie over Bill.com

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
Gratis live software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + gerichte berichten (chat/e-mails) + ticketing voor middelgrote en grote ondernemingen. HelpCrunch is ontworpen voor teams in klantenondersteuning, verkoop en marketing bij SaaS-, e-commerce- en andere online bedrijven. Met HelpCrunch kun je meer leads verkrijgen en converteren en je klanten beter ondersteunen. Meer informatie over HelpCrunch

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Issuetrak helpt je bij het beheren van tickets en verzoeken van start tot oplossing. Flexibel, aanpasbaar en makkelijk te gebruiken. Cloudgebaseerd of lokaal.
Issuetrak implementeert een helpdesk en ondersteuningssystemen voor allerlei sectoren en afdelingen. Bedrijven zoals die van jou worden geholpen met het volgen van tickets, problemen en verzoeken van indiening tot oplossing. Eenvoudige implementatie en indiening via web, mobiel en e-mail. Met geautomatiseerde tickettoewijzing en -escalatie, aangepaste formulieren, door de gebruiker gedefinieerde velden, dashboardstatistieken in één oogopslag en gedetailleerde rapportage, biedt Issuetrak je team de tools die ze nodig hebben om ervoor te zorgen dat er geen ticket of probleem wordt gemist. Meer informatie over Issuetrak

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. Meer informatie over CloudApp

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. Meer informatie over TenFold

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
De nieuwe en betere manier om afspraken te boeken. Begin met het automatiseren van je bedrijf met behulp van Bookafy. Gratis proefversie inbegrepen. Geen creditcard vereist!
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor je website (deze kan gratis voor je worden geïnstalleerd!). Als je ontwerpbewust bent en je wilt software die je merk goed weerspiegelt ... Probeer Bookafy. Ja, er is een wederzijdse synchronisatie met Google, Ical, Outlook, Office 365 en Outlook Exchange, een Open API, betalingen, lessen, onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal afspraaktypen en meer. Meer informatie over Bookafy

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Meer informatie over ServiceNow Customer Service Management

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Met Zingtree bouw je eenvoudig interactieve beslissingsbomen, callscripts, proceshandleidingen, diagnostische systemen en nog veel meer.
Met Zingtree kun je op je website interactieve beslissingsbomen, procesgidsen en callscripts aanmaken, aanpassen, implementeren en analyseren. Zingtree maakt het ongelooflijk eenvoudig om klanten te helpen hun problemen zelf op te lossen, beter door de websites en producten te kunnen bladeren en slim door te verwijzen naar de juiste informatie voor elk proces (intern of klantgericht). Integraties met Zendesk, Salesforce, Freshdesk, WordPress, Slack, Zapier en andere systemen zijn gratis beschikbaar. Meer informatie over Zingtree

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Het stelt teams in staat moeiteloos samen te werken aan gedeelde inboxen.
Hiver is een tool voor e-mailsamenwerking voor bedrijven. Hiermee kunnen teams gedeelde inboxen zoals [email protected] of [email protected] beheren zonder Gmail te hoeven verlaten. Ondersteuningsteams gebruiken het als een helpdesk. Verkoop- en accountbeheerteams gebruiken het voor het beheren van klantgesprekken. Financiële teams gebruiken het voor workflowbeheer. Hiver maakt al je teams productiever in het e-mailbeheer. Meer informatie over Hiver

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Meer informatie over LiveHelpNow

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Krachtige en betaalbare software voor het bijhouden van problemen die kan worden geconfigureerd naar je exacte behoeften.
Met een steeds stijgend aantal problemen dat moet worden bijgehouden en opgelost, heeft je ondersteuningsorganisatie waarschijnlijk moeite om effectief middelen te beheren, problemen te prioriteren en tickets tijdig op te lossen. Gebaseerd op het PhaseWare Tracker-productpakket bieden de oplossingen voor het bijhouden van problemen een aanpasbare en configureerbare, responsieve set tools om je bedrijf te helpen het proces voor het volgen van problemen te stroomlijnen, de werklast effectief te beheren, de productiviteit te verhogen en direct van invloed te zijn op het resultaat. Meer informatie over Tracker

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over eDesk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Vereenvoudig en laat je bedrijf groeien met je eigen aangepaste Logicbox.
Logicbox helpt bedrijven groeien door elk facet van je bedrijf te combineren in een enkel, op maat gemaakt, cloudgebaseerd systeem. Van account- en leadbeheer, CPQ (configure, price and quote, configureren, prijs en offerte) en productie tot facturering, inkoop en voorraadbeheer, distributie, installatie en service: Logicbox stroomlijnt en schaalt jouw kritieke dagelijkse processen. Kies Logicbox en krijg realtime inzicht in alle aspecten van je activiteiten, zodat je je bedrijf kunt laten groeien en je winstgevendheid kunt vergroten. Meer informatie over LogicBox

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. Meer informatie over AzureDesk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt. Meer informatie over Sharpen

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Livechat-oplossing met automatische uitnodigingen, overdracht van werknemer naar werknemer en mogelijkheden voor groepschat.
Moderne livechat-oplossing met automatische uitnodigingen, integraties met Facebook, Viber, Telegram, offline berichtenuitwisseling, overdracht van werknemer naar werknemer en mogelijkheden voor groepschats. Chaport is ontworpen als een moderne boodschapper om communicatie met klanten net zo eenvoudig en plezierig te maken als chatten met vrienden. Het heeft aantrekkelijke desktop-apps voor Mac, Windows, web en mobiele apps met volledige functionaliteit. Meer informatie over Chaport

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Nederland Lokaal product
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
TOPdesk cloudgebaseerde software helpt bedrijven hun klanten betere diensten aan te bieden. Met gebruiksvriendelijke helpdesksoftware en meer dan 20 jaar ervaring helpt deze software je om incidenten te beheren, workflows te creëren en configuraties bij te houden. Maak je eindgebruikers zelfstandiger dankzij de self-serviceportal. Meer dan 4500 organisaties wereldwijd gebruiken TOPdesk al om de efficiëntie te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren. Ben je op zoek naar een uitstekende dienstverlening? Dit platform kan helpen. Meer informatie over TOPdesk

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform.
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Meer informatie over Kommunicate

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Krachtige helpdeskticketing met systeem voor het beheren van ideeën. Tarieven vanaf $ 15 per maand.
Een krachtig ticketingsysteem voor de helpdesk. Tarieven vanaf $ 15 per maand. UseResponse kan worden gebruikt als een zelfgehoste oplossing die op je server of cloudoptie is geïnstalleerd en kan eenvoudig worden ingebed en geïmplementeerd. Meer informatie over UseResponse

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Het moderne helpdeskplatform voor elk type organisatie. Gehoste cloud of installeerbare lokale versie voor zelfhosting.
Deskpro is het helpdeskplatform voor organisaties uit de 21e eeuw en biedt een moderne, realtime webinterface, flexibele configuratie en eenvoudige maar krachtige automatisering. Bevat een gebruikersportal met kennisbank, nieuwsberichten, bestandshosting en klantfeedback, een livechat die je aan je website kunt toevoegen en integratie met diensten die je al gebruikt: Salesforce, Highrise, JIRA, Active Directory, LDAP, OneLogin, Okta en nog veel meer. Volledig REST API- en app-ontwikkelingskader. Meer informatie over DeskPRO

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Meer informatie over Quiq Messaging

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden.
Kustomer is het omnichannel SaaS CRM-platform dat de klantenservice van ondernemingen opnieuw vormgeeft om opvallende ervaringen te bieden. Kustomer is gebouwd met intelligente automatisering en kan worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk contactcenter en bedrijf door gegevens uit meerdere bronnen te verenigen en bedrijven in staat te stellen moeiteloze, consistente en persoonlijke service en ondersteuning te leveren via één tijdlijnweergave. Kustomer is het kernplatform van enkele van de toonaangevende klantenservicemerken, zoals Ring, Glovo en Glossier. Meer informatie over Kustomer

Functies

  • Kennisbankbeheer
  • Live chatten
  • E-mailbeheer
  • CRM
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)