SolarWinds Service Desk

SolarWinds Service Desk

Wat is SolarWinds Service Desk?

Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.

Wie gebruikt SolarWinds Service Desk?

Uitermate geschikt voor bedrijven van elke omvang op elke locatie, met geavanceerde IT-organisaties die superieure service willen bieden aan hun interne klanten (werknemers en interne andere vragenstellers).

SolarWinds Service Desk-video
SolarWinds Service Desk Software - 1 SolarWinds Service Desk Software - 2 SolarWinds Service Desk Software - 3 SolarWinds Service Desk Software - 4 SolarWinds Service Desk Software - 5

Twijfel je over SolarWinds Service Desk? Vergelijk met een populair alternatief

SolarWinds Service Desk

4,6 (539)
SolarWinds Service Desk
Niet beschikbaar in jouw land
US$ 19,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
95
26
4,6 (539)
4,5 (539)
4,7 (539)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 15,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
127
85
4,5 (2.656)
4,4 (2.656)
4,5 (2.656)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor SolarWinds Service Desk

Open-source ticketing systems that helps users create, manage and automate workflows, automate operaitions and track multiple tasks.
Beheertool voor eindpuntsystemen waarmee bedrijven IT-middelen, voorraden, systeemimplementatie en beveiligingspatches kunnen beheren.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Help desk solution that helps manage inbound ticket requests received from various channels such as email, social, web, phone and chat.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise Control
The Apple MAC of change management software in the cloud.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Radicaal herontworpen om een nieuwe norm te stellen voor IT-servicebeheer op locatie of in de cloud.
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Verlaag het uitgavenpakket voor softwarelicenties, IT-overhead en software-auditrisico met Cherwell Asset Management.
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
IT-servicebeheer voor middelgrote organisaties
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.

Reviews over SolarWinds Service Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
60%
4
36%
3
3%
1
0%
Krishna
Krishna
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It is simple to implement, administer, and update

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: In my opinion, web-based program solutions are the way of the future, and SolarWinds is right there with them. I truly mean it when I say I'd want to switch to SolarWinds because of the ease with which everything can be done from a web browser.

Pluspunten:

I like that we can measure time, open rates, add project and task users, and connect files to our projects and tasks. This is a must-have for me in my current position. It's a great way to stay on top of tasks. All task updates are sent to you in real time. Support and asset management use cases are at the bleeding edge of this technology here. An good solution that meets the majority of ITSM criteria is available.

Minpunten:

The task arrangement for submitting new tickets might be a little complicated at times. Most users won't be able to see or realize how much backend setup is required, thus someone has to do it or teach them.

Hossam
Hossam
Network Infrastructure & Operations Manager in Saoedi-Arabië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Hossam's SolarWinds Service Desk Review

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: My overall experience with SolarWinds is very positive, although we have switched to another system due to budget issues, yet i still prefer it.

Pluspunten:

SolarWinds Service Desk is easy to use & what i like most about it is its dashboard customization feature, as i can be able to monitor my team's ticket status all day long, without having to look into the tickets of other teams, and being SolarWinds, it gives me the ability to view it in appealing charts, and reporting & notification is well maintained.

Minpunten:

The least i like about it is its cost in relative to other ticketing systems in the market.

Geverifieerde reviewer
IT Administrator in Singapore
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Muziek, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great all in one solution

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: A good choice for all IT teams to start out with

Pluspunten:

The reporting and service catalog saved us a lot of time when doing our monthly reviews. Integrations with different systems such as google and zapier was seemless as well

Minpunten:

Not as customizable and unable to get what we want exactly. Have to do quite a number of work arounds instead.

Geverifieerde reviewer
Service Desk Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Magazijnen/opslag, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good Out-Of-Box product for small, scalable team

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: We were attempting to solve the issue of ticket management in the IT department. While it was a great out-of-the-box solution, it didn't offer the unique scalability we needed and the customer service wasn't helpful in growing the product with our needs. However, I still believe that, for a small shop, this product offers the best value for the price and is a great entry-level solution.

Pluspunten:

I like that, out-of-the-box, Samanage offers great core functionality with a stable product that ties neatly into a beautiful UI for the end users. The UI is where Samanage really knocks it out of the park though. It's modern, simplistic, "forum" layout is attractive and intuitive, and chat indicators on the tickets feels like your moving from a traditional email reply into a IM chat.

Minpunten:

There's a lot to be desired when it comes to the fine details of the service. There are specific customization options for project management and ticket automation that aren't available that we wanted in our shop. When we reached out to our support member to discuss a possible addition/fix. They advised us to post our suggestion on their feedback board and if it received enough votes they would implement it. The same suggestion was found submitted over a year ago on the board (with over 300+ votes) yet no action was taken. I was hoping for a more, collaborative answer, instead of posting on a forum board in hopes that other members validate my need for them to implement it.

Bart
Sr Accountmanager in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Solarwinds servicedesk helps you service the customers

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Very happy!

Pluspunten:

Very easy and nice to see servicedesk system, good integration with other Solarwinds tools, remote acces works fine, CMDB, Solarwinds patchmanagement, remote control

Minpunten:

In fact it's easy to use bit the price is a little it higher then some other tools.