SolarWinds Service Desk

Wat is SolarWinds Service Desk?

Samanage is de IT-helpdesk met de meeste recensies en de hoogste beoordelingen. De servicedesk vereenvoudigt complexe taken, automatiseert de basistaken, en biedt een groot aantal meetwaarden, rapporten en configuraties zonder overweldigend te zijn. Met Samanage kun je moeiteloos het ITIL-framework volgen, bereik je snellere oplossingen voor tickets, verbeter je SLA's en verspil je minder tijd aan het steeds herhalen van dezelfde taak. Lever snellere en slimmere diensten en maak een eind aan het doorlopend blussen van vuurtjes.

Wie gebruikt SolarWinds Service Desk?

Uitermate geschikt voor bedrijven van elke omvang op elke locatie, met geavanceerde IT-organisaties die superieure service willen bieden aan hun interne klanten (werknemers en interne andere vragenstellers).

Waar kan SolarWinds Service Desk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • SolarWinds
  • Gevestigd in Tulsa, VS
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 4 andere

Over de leverancier

  • SolarWinds
  • Gevestigd in Tulsa, VS
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Brazilië, Canada, China, Duitsland en nog 5 andere

Talen

Chinees, Chinees (traditioneel), Duits, Engels, Frans en nog 4 andere

Video's en afbeeldingen van SolarWinds Service Desk

SolarWinds Service Desk Software - 1
SolarWinds Service Desk Software - 2
SolarWinds Service Desk Software - 3
SolarWinds Service Desk Software - 4
SolarWinds Service Desk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
SolarWinds Service Desk-video
SolarWinds Service Desk Software - 1
SolarWinds Service Desk Software - 2
SolarWinds Service Desk Software - 3
SolarWinds Service Desk Software - 4
SolarWinds Service Desk Software - 5

Vergelijk de kosten van SolarWinds Service Desk met soortgelijke producten

SolarWinds Service Desk

US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van SolarWinds Service Desk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Automatische apparaatherkenning
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van supporttickets
  • CMDB
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Dashboard
  • E-mailbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Helpdeskbeheer
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Onderhoudsplanning
  • Opdrachtenbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Rapportage en analyse
  • Realtime meldingen
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor SolarWinds Service Desk

The Apple MAC of change management software in the cloud.
IT-servicebeheer voor middelgrote organisaties
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Help desk solution that helps manage inbound ticket requests received from various channels such as email, social, web, phone and chat.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
EcholoN, het softwarepakket voor servicebeheer, vertegenwoordigt een allesomvattende oplossing voor service, ondersteuning en klantenservice.
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
Deepser is een complete ITSM- en ITAM-oplossing die is ontwikkeld om ondersteuningsverzoeken, organisatorische processen en activabeheer te optimaliseren.

Reviews over SolarWinds Service Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,4
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
61%
4
35%
3
3%
1
0%
Hossam S.
Hossam S.
Network Infrastructure & Operations Manager in Saoedi-Arabië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Hossam's SolarWinds Service Desk Review

5 9 maanden geleden

Opmerkingen: My overall experience with SolarWinds is very positive, although we have switched to another system due to budget issues, yet i still prefer it.

Pluspunten:

SolarWinds Service Desk is easy to use & what i like most about it is its dashboard customization feature, as i can be able to monitor my team's ticket status all day long, without having to look into the tickets of other teams, and being SolarWinds, it gives me the ability to view it in appealing charts, and reporting & notification is well maintained.

Minpunten:

The least i like about it is its cost in relative to other ticketing systems in the market.

Asim M.
Service Desk Manager in VK
Management non-profit organisaties, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Excellent ITSM tool

5 2 jaar geleden

Opmerkingen: Solarwind Service Desk has met all of our requirements. It is easy to use and follows ITIL best practises.

Pluspunten:

Ease of use and customisation. Customer services

Minpunten:

Reporting is limited. Even customisation in reporting is limited

Andrew D.
Center IT Engineer in VS
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Wish it was my daily driver...

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall I enjoyed using this a great deal and wish we could move over to this from our current helpdesk solution. The connection time for our current software is absurd, having an external program needed just to remote in is a joke, and Kaseya goes down very...VERY often. This seems like the bar is set pretty low for SolarWinds to succeed, but I'd like to give credit where it's due. Web-based solutions for programs is truly the future in my opinion and SolarWinds is right inline with that. You can basically do everything from the web browser which means less for us to set up or maintain (and doesn't bug you about program updates all the time). I mean it when I say I'd love to move to SolarWinds.

Pluspunten:

To give some background, we took on IT services for a smaller company that was getting absorbed by us. While a lot of the IT foundations laid down were pretty flimsy or problematic, one thing stuck out as very well done. They were using Solarwinds for I.T. support and it was definitely a sigh of relief amongst the other mismanagement from before. Everything such as device enrollment was pretty simple, the feature set for online client management was well-stocked, and my favorite was the ability to remote in without needing an external program to do so. We currently use Kaseya and it's just hot garbage, I sincerely wish we could move over to Solarwinds for our main company's IT helpdesk tools.

Minpunten:

While there is a lot to like about this, some of the UI felt a little "cramped" from time to time. The feature set was nice, but what I was looking for was sometimes a tiny little button on a small option bar. Perhaps some buttons or icons of size would help streamline things, as this can also make training others more difficult, since the task options are easy to miss.

Geverifieerde reviewer
Service Desk Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Magazijnen/opslag, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good Out-Of-Box product for small, scalable team

3 4 jaar geleden

Opmerkingen: We were attempting to solve the issue of ticket management in the IT department. While it was a great out-of-the-box solution, it didn't offer the unique scalability we needed and the customer service wasn't helpful in growing the product with our needs. However, I still believe that, for a small shop, this product offers the best value for the price and is a great entry-level solution.

Pluspunten:

I like that, out-of-the-box, Samanage offers great core functionality with a stable product that ties neatly into a beautiful UI for the end users. The UI is where Samanage really knocks it out of the park though. It's modern, simplistic, "forum" layout is attractive and intuitive, and chat indicators on the tickets feels like your moving from a traditional email reply into a IM chat.

Minpunten:

There's a lot to be desired when it comes to the fine details of the service. There are specific customization options for project management and ticket automation that aren't available that we wanted in our shop. When we reached out to our support member to discuss a possible addition/fix. They advised us to post our suggestion on their feedback board and if it received enough votes they would implement it. The same suggestion was found submitted over a year ago on the board (with over 300+ votes) yet no action was taken. I was hoping for a more, collaborative answer, instead of posting on a forum board in hopes that other members validate my need for them to implement it.

Eromonsele E.
Security Engineer in Canada
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great Service desk tool

4 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Well, it was a good value for money.

Pluspunten:

It is easy to use and implement, manage and upgrade.

Minpunten:

Well, customer service was not easy to reach