Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Freshservice?

Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten.

Wie gebruikt Freshservice?

De klanten van Freshservice zijn onder meer MSP's, financiële organisaties, onderwijsinstellingen en verschillende overheidsorganisaties.

Waar kan Freshservice worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshservice

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 40 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 5 andere

prijzen van Freshservice

Beginprijs:

€ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Freshservice heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Freshservice heeft een betaalde versie vanaf € 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011

Ondersteuning voor Freshservice

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 40 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 5 andere

Video's en afbeeldingen van Freshservice

Freshservice Software - 1
Freshservice Software - 2
Freshservice Software - 3
Freshservice Software - 4
Freshservice Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Freshservice-video
Freshservice Software - 1
Freshservice Software - 2
Freshservice Software - 3
Freshservice Software - 4
Freshservice Software - 5

Functies van Freshservice

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische apparaatherkenning
  • Back-up en herstel
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle en beheer op afstand
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensvisualisatie
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Helpdeskbeheer
  • IT-assets bijhouden
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Multilocatie
  • Noodherstel
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onderzoeksbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Patchbeheer
  • Plannen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Productidentificatie
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Releasebeheer
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor IT-project management
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Voorraadoptimalisatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Widgets
  • Wijzigingen bijhouden
  • Wijzigingsplanning
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Freshservice

ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen.
Volledig geïntegreerd Helpdesk-systeem voor kleine tot middelgrote bedrijven dat betaalbaar is en eenvoudig te installeren, configureren en gebruiken.
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.

Reviews over Freshservice

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brad
Brad
Application Support Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Overall SASS for IT

4,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Erick
Erick
Client Technologies Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Pluspunten:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Minpunten:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Pluspunten:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Minpunten:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Freshservice is a top-notch help desk solution

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I use Freshservice to stay on top of my workload and respond quickly to any incidents that arise, most of which are related to technology at the company where I work.

Pluspunten:

The best thing about Freshservice is how simple and straightforward it is to use, both for end users and for the system administrator. Even first-time users will have no trouble grasping and implementing workflows because to the intuitive nature of the UI.

Minpunten:

Since I use Freshservice on a daily basis for both my job and my company, and since it is so intuitive and simple to operate, I really can't think of anything bad to say about it.

Mei Leng
Business Analyst in Singapore
Logistiek en toeleveringsketen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

The workflow very rigid

1,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

The integration too rigid and unfriendly do not have confident to perform the integration

Minpunten:

The workflow very rigid do not robust enough for customer to configure to handle customize organization workflow do not have proper implementation notification to customer. Only take action when error report by customer

Phillip
ICT Support Officer in Australië
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great standard feature Set on the whole, but new features seem to lag behind their FreskDesk system

5,0 3 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

The ticketing system is really easy to use, with lots of options for workflow automations and ticket management. The app marketplace is great for extending the functionality.

Minpunten:

FreshService seems more like a new branching out for the company, with a complete set of tools, but lacking refinement in a lot of places. There are also odd quirks like Discuss feature button being available, even though the Discuss feature doesn't work on FreshService yet.The mobile app is a bit of a let down, as it doesn't have a dashboard like the main site which makes it much more tedious to lookup ticket queues.The Notification spam through the app is terrible, pinging each notification one at a time to the phone, which is especially annoying when it sends over 30 notifications and doesn't group them.The system has some other weird quirks, like sorting a list can only be saved when you also make a change to the filter for the list. Another issue is that there is a blur effect on the title text that doesn't always go away when scrolling back to the top of the page, resulting in some text looking very soft and fuzzy