Wat is Freshservice?

Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten.

Wie gebruikt Freshservice?

De klanten van Freshservice zijn onder meer MSP's, financiële organisaties, onderwijsinstellingen en verschillende overheidsorganisaties.

Waar kan Freshservice worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 39 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 5 andere

prijzen van Freshservice

Beginprijs:

US$ 19,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Freshservice heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Freshservice heeft een betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Freshworks
  • Gevestigd in San Mateo, VS
  • Opgericht in 2011
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 39 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Italiaans, Nederlands en nog 5 andere

Video's en afbeeldingen van Freshservice

Freshservice Software - 1
Freshservice Software - 2
Freshservice Software - 3
Freshservice Software - 4
Freshservice Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Freshservice-video
Freshservice Software - 1
Freshservice Software - 2
Freshservice Software - 3
Freshservice Software - 4
Freshservice Software - 5

Functies van Freshservice

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Automatische apparaatherkenning
  • Back-up en herstel
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle en beheer op afstand
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • E-mailbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Feedbackbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • In kaart brengen van relaties
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbeheer
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Live chatten
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Noodherstel
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onderzoeksbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Rapportage van incidenten
  • Realtime controle
  • Releasebeheer
  • Resourcebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Slepen en neerzetten
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voltooiing bijhouden
  • Voor IT-project management
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Freshservice

Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk

Reviews over Freshservice

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,6
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,4

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brad
Brad
Application Support Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Hoger onderwijs, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great Overall SASS for IT

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Erick
Erick
Client Technologies Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Probably the best tool for Help Desk Management

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Pluspunten:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Minpunten:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah
Sarah
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

You can do a lot of great things with Freshservice

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

Pluspunten:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

Minpunten:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

Kevon
IT Manager in VS
Vastgoed, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

FS review

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

When all the applications are working it's a great software.

Minpunten:

Some of the key third party applications are removed like Google Sync and it makes your job harder to sync thousands of users.

Renan
TSM in Brazilië
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A review about fresh service

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: A solid product with excellent qualities that can help transform how teams work

Pluspunten:

Good tool for team collaboration. It is possible to configure workflows for each of them, projects, queues, etc. It is possible to greatly customize the fields and apply them to workflows, meeting specific needs.

Minpunten:

Graphing is a bit confusing, and you need to buy higher planes to use the best tools.

Overwogen alternatieven: Zendesk

Redenen om voor Freshservice te kiezen: Several limitations on the platform that did not allow workflows to be created as desired.

Overgestapt van: Jira

Redenen om over te stappen op Freshservice: We were very interested in other tools that perfectly met our need, however, its high cost made us choose Fresh.

Tom
IT Support & Operations Manager in VS
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Freshservice Review

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: I've really enjoyed having Frehservice in our organization. It has made my job as a manager much easier in that I can easily review team performance, post announcements for the organization, and identify trends in issues or requests.

Pluspunten:

Freshservice has been a game-changer for our organization. The service catalog and user-friendly interface has allowed our employees to improve their productivity over the past 2+ years we have had the system implemented. The customizable forms and workflow has allowed our IT department to streamline processes and improve efficiency.

Minpunten:

I wish the reporting capabilities were more customizable. There have been a few situations where I reached out to Frehservice for support on reports I needed but found the reports were not possible. The freshservice support team told me my reporting needs would be added to the list of potential "future enhancements'.

Overwogen alternatieven: ServiceNow Customer Service Management, ManageEngine ServiceDesk Plus en Zendesk

Redenen om voor Freshservice te kiezen: Our previous product did not have a customizable system and did not provide our employees with a way to track their tickets once created. It also lacked any type of reporting capabilities.

Overgestapt van: Cerb

Redenen om over te stappen op Freshservice: Cost and ease of customization