Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Zoho Desk?

Zoho Desk de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven.

Wie gebruikt Zoho Desk?

Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.

Waar kan Zoho Desk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho Desk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 23 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

prijzen van Zoho Desk

Beginprijs:

US$ 14,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Zoho Desk heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Zoho Desk heeft een betaalde versie vanaf US$ 14,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho Desk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 23 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho Desk

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho Desk-video
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5

Functies van Zoho Desk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Factureren
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • IVR en spraakherkenning
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Rich Text Editor
  • Routering
  • SEO-beheer
  • SSL-beveiliging
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sentimentanalyse
  • Sjabloonbeheer
  • Sms-berichten
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • VoIP-verbinding
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Zoho Desk

Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.

Reviews over Zoho Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Derek
Derek
CEO
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A great tool for managing your brand and supporting customers

3,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Buse
Buse
IT Manager in Turkije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentenelektronica, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A lot better compared to similar tools in many aspects

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Zoho Desk is a pretty nice tool because it lets us bring all our customer service stuff together in one place. We can handle support tickets, calls, emails, and even social media messages right in Zoho Desk. It's got a bunch of handy features and tools that help us run support smoothly. We can check out how we're doing with analytics, automate boring tasks, and set up our own custom workflows. Long story short, Zoho Desk has made our customers happier, improved our relationships with them, and kicked our customer support game up a notch.

Pluspunten:

Zoho Desk is a pretty robust tool with loads of features. However, there's room for improvement in smoothing out a few things and making the process more user-friendly. Still, it's a handy asset for businesses in all sorts of industries. If you just need a simple email ticketing system, it's a breeze to use. But if you want to dive into the knowledgebase features, it's a good idea to take some time to get the hang of it and make the most of what it offers.

Minpunten:

It can get quite annoying when we're unable to locate the desired functionality or figure out how to put it into action. Therefore, having advanced features made more user-friendly or accompanied by usage tips would be greatly beneficial.

Divaldo
Divaldo
CEO in Portugal
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

One of the best Help desk solution

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

I can have detailed control over tickets and manage them. It is an excellent tool as it is very easy to use. Excellent knowledge base, easy integration and the creation of an SLA allows you to control whether they are complying or violating in relation to different projects and each one with its own particularities.

Minpunten:

I don't consider disadvantages, but rather points to improve to have a better positioning than the competition, create a plan with some solutions already included within the Zoho ecosystem. Zoho has a lot of great tools that I use and having to pay for each one makes it very expensive.

Bolortuya
Business Operations Manager in Canada
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Zoho review

3,0 vorige week Nieuw

Pluspunten:

Zoho is priced accordingly, it's not too expensive and it does have a variety of other/supporting services to compliment the full all one system.

Minpunten:

Unfortunately the system was not user friendly, company users spent too much time trying to figure out the system and gave up in using it.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computer- en netwerkbeveiliging, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

a very useful tool for organizations and MSP teams

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: In general terms, a very good experience, a tool that makes our work much easier by optimizing procedures.

Pluspunten:

I like the customization of the system, creation of workflows, and automation

Minpunten:

I would like the function to be included natively to close a ticket permanently after a specific number of days.Since one of the deficiencies is that I have clients who sometimes respond to emails from a few months ago and the ticket is reopened, there is an option to open a new ticket based on that type of responses but it is only with the highest subscription which is the enterprise and my subscription is the standard one.

Eerder overwogen alternatieven: ManageEngine ServiceDesk Plus en SolarWinds Service Desk

Redenen om over te stappen op Zoho Desk: ease of use, is located in the cloud and integrates with our other zoho tools (CRM/Campaigns, etc.)

Ifeoma
Operational Supervisor in Kenia
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Optimal Assistance from Zoho Desk

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: the software is profound and suitable, with measures that are sustainable and realistic, more so in matters customer experience and communications.

Pluspunten:

The application has established the right telephony, which makes conversations effective and reliable. More so, the accessible and friendly live chat the software gives is immediate and considerate.

Minpunten:

The platform has maintained the right procedures in making an instant response to questions that companies have or customers.