Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Wat is Zoho Desk?

dener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u naadloze omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten op schaal verbeteren, uw helpdesk aanpassen, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met apps die u dagelijks gebruikt - en dat alles zonder een fortuin uit te geven.

Wie gebruikt Zoho Desk?

Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.

Waar kan Zoho Desk worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho Desk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 26 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

prijzen van Zoho Desk

Beginprijs:

US$ 14,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Zoho Desk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Zoho Desk heeft een betaalde versie vanaf US$ 14,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zoho
  • Opgericht in 1996

Ondersteuning voor Zoho Desk

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Argentinië, Australië, België, Brazilië, Canada en nog 26 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 14 andere

Video's en afbeeldingen van Zoho Desk

Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Zoho Desk-video
Zoho Desk Software - 1
Zoho Desk Software - 2
Zoho Desk Software - 3
Zoho Desk Software - 4
Zoho Desk Software - 5

Functies van Zoho Desk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bestanden delen
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Catalogusbeheer
  • Chatbot
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • E-mailbeheer
  • Eenmalige aanmelding
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersbeheer
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • IVR-software
  • Inboxbeheer
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Offline formulier
  • Opdrachtenbeheer
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime bewaking
  • Realtime chatten
  • Rich Text Editor
  • SEO-beheer
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Taakbeheer
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Zoho Desk

Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Zoho Workplace is een strak geïntegreerde suite met applicaties waarmee bedrijven efficiënt kunnen creëren, communiceren en samenwerken.
Eenvoudige software voor het beheer van taken en projecten. Redbooth maakt het jou en je team gemakkelijk om je werk te plannen en bij te houden.
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
WHMCS is het toonaangevende webhostingplatform voor automatisering en facturering dat een complete oplossing biedt voor webhostingbedrijven.

Reviews over Zoho Desk

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Derek
Derek
CEO
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Management non-profit organisaties, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A great tool for managing your brand and supporting customers

3,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Saskia
Saskia
Senior Director Sales Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Restaurants, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent solution that meets all of our requirements.

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Zoho Desk is a top-tier platform for developing individualized customer service offerings. It's a separate platform connected to the company that has all the greatest capabilities for prioritizing requests, managing the requests, and closing more and more requests. I've been using Zoho Desk for quite some time now, and it's been invaluable for streamlining my operations and those of my customer service staff.

Pluspunten:

As a ticketing and customer service platform, Zoho Desk comes highly recommended from me. Because of how simple and straightforward it is to use, my staff has had no trouble adapting it for handling client concerns. We've been able to enhance productivity and optimize our processes because to the platform's many useful features, including as automation and connections to other Zoho products. We also like how quickly and effectively the customer service team responds to our inquiries and resolves any problems that may arise. In conclusion, Zoho Desk is an excellent option for any company that wants to boost its customer care procedures.

Minpunten:

Although the program provides a great return on investment, the upfront fees might be prohibitive, especially for startups. One other thing that may be improved with Zoho Desk is the reporting capabilities. I need to export data to external programs to gain a full picture of my customer service performance because the present reporting options are inadequate.

Ana
Ana
Security Architecture Discipline leader in Spanje
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bankwezen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Zoho Desk: easy to use, customizable, and evolving service desk suite

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We looked at a few others (Salesforce, FreshDesk, and others) and were surprised by many of the features. There were many Zoho branded products and services available that seemed to work well during testing. The interface and mobile apps were fairly intuitive and we were able to get a fully functional demo up and running in a matter of hours without much trouble. We evaluated it with other software at the same time, so let's compare how long it took us to get it up and running and use it functionally with other systems.

Pluspunten:

The initial setup wizard worked smoothly. Navigation through the configuration menus is simple and intuitive. The customer access portal home page is in place and ready for further customization of content. A clean design that displays the functions that are needed at this time.

Minpunten:

The initial 14-day trial period is fine for "getting started", but trying to juggle a new set of desktop services and day-to-day work seems to work against the clock. A 30 to 45-day trial period would be excellent, as it allows you to become so familiar with the software that you are more willing to use it.

Eerder overwogen alternatieven: Zendesk Suite

Redenen om voor Zoho Desk te kiezen: We are creating the first in-house service solution for the company. Having a managed solution to handle requests that other team members can monitor and resolve is much better than trying to handle email support requests that sit in an inbox with many other unrelated emails.

Overgestapt van: Freshdesk

Redenen om over te stappen op Zoho Desk: We are a growing company and we need to track our issues not only by the customer but also by specific serial number. We had a very rudimentary system to do this, but our size is pushing us to modernize to stay on top of everything. This system should help us.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Comprehensive Features

3,0 vorig jaar

Pluspunten:

Zoho Desk offers a wide range of features, including ticket management, multi-channel support, self-service portals, automation, SLA management, and reporting.

Minpunten:

The free plan of Zoho Desk has certain limitations on customization options and features compared to the paid plans.

Eerder overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud en SurveyMonkey

Overgestapt van: Freshdesk, Help Scout, JIRA Service Management en Kayako

Sanjay
Sanjay
Business Development Manager in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Zoho Desk- Efficient Support Tool

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: It's great. Good tool and does the job.

Pluspunten:

Easy Setup Good 3rd Party Intergration Provides the user experience we need

Minpunten:

There should be more telephony providers for more countries

Sarah
Sarah
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The gold standard in customer service!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Invaluable progress has been made in facilitating communication. Helping us more effectively assist and guide customers who have questions or concerns about our offerings. Because of the faster resolution of customer issues, we have also seen a rise of at least 10% in the number of new customers requesting our services.

Pluspunten:

Currently, we're using the Zoho Desk application to aid our customers and foster deeper connections between our products and services. And in this way, we can speed up the resolution of any issues or complaints our users may have inside the service.

Minpunten:

If we were using an issue tracking application, the ability to drag and drop items across categories would be really helpful. To my knowledge, the ability to receive and transmit voice memos has also been introduced. What you propose is novel in the extreme.