Wat is Lime CRM?

Lime CRM wil bedrijven helpen in het managen van klantrelaties, zodat zij klantgericht kunnen werken en zo een magneet worden voor hun klanten.

Dit doen we door Lime CRM precies aan te passen naar de wens van de klant, zowel in gebruiksgemak als functionaliteit.

Lime CRM bewaart klanten, contacten, deals & campagnes op een centrale plek en kan verbinding maken met andere zakelijke toepassingen om dubbel werk te voorkomen.

Lime CRM is naast laptop ook op tablet en telefoon beschikbaar, zowel in de cloud als op een eigen server.

Wie gebruikt Lime CRM?

MKB bedrijven in industrieën als utility, vastgoed, groothandel en B2B-sales, consultancy, bouw, lidmaatschap, machinery, etc.; bel gerust!

Waar kan Lime CRM worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Windows (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal)

Over de leverancier

  • Lime Technologies
  • Opgericht in 1990
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Finland, Nederland, Noorwegen en nog 1 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands en nog 2 andere

prijzen van Lime CRM

Beginprijs:

€ 45,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Lime CRM heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Lime CRM heeft een betaalde versie vanaf € 45,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Lime Technologies
  • Opgericht in 1990
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Denemarken, Duitsland, Finland, Nederland, Noorwegen en nog 1 andere

Talen

Deens, Duits, Engels, Fins, Nederlands en nog 2 andere

Video's en afbeeldingen van Lime CRM

Lime CRM Software - 1
Lime CRM Software - 2
Lime CRM Software - 3
Lime CRM Software - 4
Lime CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Lime CRM-video
Lime CRM Software - 1
Lime CRM Software - 2
Lime CRM Software - 3
Lime CRM Software - 4
Lime CRM Software - 5

Functies van Lime CRM

  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Beheer van verkooppipeline
  • CRM
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contract- en licentiebeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Integratie van sociale media
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Klanten volgen
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Marketingautomatisering
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Projectbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Referenties bijhouden
  • Segmentering
  • Taakbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Lime CRM

Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
SmartSales is een alles-in-één app voor de buitendienst die papierwerk elimineert en vertegenwoordigers in het veld in staat stelt om meer en beter te verkopen. Meer informatie over SmartSales
Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen. Meer informatie over Creatio CRM
Verkoop, factureer en plan je werk op één plek. 60.000+ ondernemers werken slimmer met Teamleaders work management software. Meer informatie over Teamleader
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie.
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper

Reviews over Lime CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (35)
Gebruiksgemak
4,5 (35)
Klantenservice
4,5 (35)
Functies
4,3 (35)
Waar voor je geld
4,4 (35)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
40%
4
57%
3
3%
Sami L.
Sales Group Manager in Finland
Papier- en bosbouwproducten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Very good value for money

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

LIME works very well straight out of the box and it's easy to use. Because of this people like it a lot and there is very little if any resistance from the users.

Minpunten:

At the time of purchase the history data was not available but now that's been fixed too.

Overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud

Redenen om voor Lime CRM te kiezen: Because we ended up in a situation where only two people used our old CRM and the change had to come.

Redenen om over te stappen op Lime CRM: Because of better value for money and superior customer service.

Reactie Lime Technologies

3 maanden geleden

Hi Sami and thank you for reviewing Lime CRM. We are happy to hear that you and your colleagues enjoy working in the system. Best wishes, your friends at Lime

Thomas T.
Thomas T.
Head of Media and IT, CDO in Noorwegen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Sport, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great system with both CRM and FRM capasity within the same system

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: We use this system for the Leagues - Eliteserien and OBOS-ligaen as well as all clubs within these leagues.
It is a great tool for aggregation all fan activites and touchpoints as well as making the marketing departements more professional.

Pluspunten:

The search function Ability to add tickets through integrations Easy to customize

Minpunten:

Not all functions from the desktop version is in the webversion yet. Still have to use the desktop client in order to do some stuff.

Overwogen alternatieven: Dynamics 365, SuperOffice CRM en Salesforce Sales Cloud

Overgestapt van: Dynamics 365, SuperOffice CRM en Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Lime CRM: Cost, functionality and the fact that they had a lot of already plugins towards the sports segment

Reactie Lime Technologies

3 maanden geleden

Thank you for taking the time to review Lime CRM! If you are missing any functionalities in the web client, don't hesitate to reach out to us to see if we can add them for you. All the best, your friends at Lime

Johanna N.
Asiakaspalvelupäällikkö in Finland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Hello

3,0 5 maanden geleden

Opmerkingen: To-do list

Pluspunten:

It is easy to use, and the mobile function work very good. It is also good that it is intenretbased Mobile

Minpunten:

It is sometimes a bit slow, but that could also be because of the internet

Reactie Lime Technologies

3 maanden geleden

Thank you for your review, Johanna!

Sara L.
Product Manager in Zweden
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Lime - Dicom Expense

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: This has helped us keep track of our prospects and customer in a way better way than previous solutions with excel sheets etc.
Now we have one installed process which could be better on our end, but as CRM's go, we have everything we need with Lime.

Pluspunten:

Easy to use, integration was a bit tricky since we had a lot of customization done, but always satisfied with our salesperson, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. I like the way it is configured and that the functionality is wide, a lot of tiles and you can configure it with personalized filters.

Minpunten:

There could be more manuals/instructions - we find the statistics module a bit difficult and therefor are we not getting everything possible out of the application. Ideally, it would also be a full on cloud solution with the same functionalities as the on prem, but they are getting there.

Overwogen alternatieven: Salesforce Sales Cloud

Redenen om over te stappen op Lime CRM: The trust we felt with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] as our salesperson, really sealed the deal.

Reactie Lime Technologies

9 maanden geleden

Hi Sara! Thank you for the feedback. And just to keep you updated about our cloud functionalities, we have worked hard the last 6 months to develop our cloud solution to a product that is compatible with all the important functionalities that we already offer in our on-prem solution. The only functionalities not supported by cloud are the add-ons that we are replacing with new add-ons which will be available in cloud. We hope that this will be helpful for you in using Lime CRM onwards!

Mattias R.
Systemansvarig in Zweden
Verzekeringen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to adminster

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Easy to administer and to use.Filters and views make it possible to see what you are most interested in.
A big challenge is to get the user to register relevant data in the system.

Pluspunten:

The access to self-administer certain parts of the system. Change text and add / delete fields without having to hire a consultant. Make it fast to help the user customize the system.

Minpunten:

Integrations with our own business systems partly due to the installation "on premise" instead of cloudsolutuion hosted by Lime. Desktop client functionality is not fully implemented in web client

Overwogen alternatieven: Dynamics 365

Overgestapt van: Dynamics 365

Redenen om over te stappen op Lime CRM: Lundalogik's configuration process is well defined and indicates a lot of experience of customer adaptations, but also knowledge of Lime as a system and its possibilities. Support and management is also a strong factor where Lundalogik had by far the best offer.

Reactie Lime Technologies

3 maanden geleden

Hi Mattias and thank you for reviewing Lime CRM! It warms our hearts to hear that you find it easy to use and customize. If you struggle with users not registering data as directed, don't hesitate to reach out to us and we can help out with user trainings. Best regards, your friends at Lime