Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Live chat software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (149)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
149 resultaten
Met Zendesk Chat, voorheen Zopim, kun je je websitebezoekers in realtime volgen en met hen chatten.
Meer informatie over Zendesk Suite
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Meer informatie over Zendesk Suite
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren.
Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller.
Meer informatie over Freshchat
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden

Mobile Service Cloud
Verbeter de klanteninteractie met Mobile Service Cloud. Beheer live chat, e-mail, WhatsApp en andere kanalen eenvoudig in één inbox.
Meer informatie over Mobile Service Cloud
Mobile Service Cloud is een klantenservice-oplossing waarmee klantenservicemedewerkers een persoonlijke ervaring kunnen leveren. Maak interacties zo eenvoudig mogelijk voor zowel je klanten als je medewerkers. Gebruik de Agent Inbox om te communiceren met je klanten via hun favoriete kanalen, zoals WhatsApp, Live Chat, en Instagram Messaging. Mobile Service Cloud heeft ook een chatbot om je gesprekken te automatiseren, en een overdracht naar een medewerker soepel te laten verlopen.
Meer informatie over Mobile Service Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
De livechat-software van HubSpot maakt het gemakkelijk om op schaal gepersonaliseerde gesprekken met prospects en klanten te voeren - gratis. Koppel de e-mailadressen van je team voor eenvoudige samenwerking en efficiëntie. Gebruik chatbots om je gesprekken te automatiseren en op te schalen. Ontworpen voor elk team - of dat nu in marketing, verkoop of klantenservice is.
Meer informatie over HubSpot Service Hub
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Kindly
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren. Met software voor conversationeIe AI, livechat, virtuele winkelassistenten, verlaten winkelwagen- en conversie-optimalisatie in één geïntegreerd platform, biedt Kindly gebruikers een eersteklas klantervaring die bezoekers omzet in kopers die terugkomen.
Meer informatie over Kindly
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Een alles-in-één tool voor klantbetrokkenheid met livechat, tracking van websitebezoekers en analysemogelijkheden.
Meer informatie over Zoho SalesIQ
Zoho SalesIQ is een alles-in-één platform voor klantbetrokkenheid, livechat en analyse om uw inspanningen op het gebied van marketing, verkoop en klantenondersteuning te verenigen, uw klanten een geweldige ervaring te bieden en de bedrijfsgroei te stimuleren. Leer je prospects beter kennen en ga precies op het juiste moment het juiste gesprek met ze aan.
Meer informatie over Zoho SalesIQ
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Behoud de volledige gegevenscontrole met een geïntegreerde oplossing voor chat, video en bestandsdeling voor veilige communicatie.
Meer informatie over Pexip Secure collaboration
Behoud de volledige gegevenscontrole met een geïntegreerde oplossing voor chat, video en bestandsdeling voor veilige communicatie.
Meer informatie over Pexip Secure collaboration
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Zoho Desk is een web-based klantenservice software met een ingebouwde AI-powered chat widget voor uw website en app.
Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een web-based klantenservice software. De ingebouwde chat widget helpt uw klanten direct in contact te komen met uw bedrijf, direct vanaf de website of app. Zoho's AI-assistent, Zia, verwerkt hun vragen en stelt passende oplossingen voor uit de Kennisbank. Als een probleem meer tijd en aandacht vereist, kan het gesprek met één klik worden omgezet in een ticket, zonder dat de context verloren gaat.
Meer informatie over Zoho Desk
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes.
Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Het platform biedt volledig uitgeruste livechat-software waarmee je klantcommunicatie kunt personaliseren. LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist.
Meer informatie over LiveAgent
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
3CX is een communicatiesysteem met een geïntegreerde livechatfunctie. Chat of bel in realtime met je website- of Facebook-bezoekers.
Meer informatie over 3CX
Met 3CX Live Chat kan je bedrijf in realtime verbinding maken met websitebezoekers. Dankzij de integratie met het 3CX-telefoonsysteem kunnen bezoekers met één druk op de knop een chat naar een telefoongesprek (of videogesprek) verheffen. Wijs chats toe aan een bepaalde medewerker of laat groepen medewerkers chats beantwoorden. Beantwoord berichten op afstand met gratis mobiele telefoon-apps. Integreer zakelijke Facebook-berichten en sms om alle communicatie vanuit dezelfde interface te beantwoorden, wat bespaart op administratietijd en maandelijkse abonnementen.
Meer informatie over 3CX
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing.
Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis livechatsoftware voor je website, zul je enthousiast zijn over Bitrix24. Allereerst betekent gratis daadwerkelijk gratis: je kunt zoveel chatsessies hebben als je nodig hebt, zonder beperkingen. Ten tweede beperkt Bitrix24 de gratis versie'niet tot één chatmedewerker. Ten derde is Bitrix24 een volledig uitgerust omnichannel-contactcenter.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning.
Meer informatie over REVE Chat
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enkel platform direct met hun klanten communiceren op verschillende kanalen, zoals live chat via de website, spraak-/videochat, Facebook Messenger, Viber, mobiele apps (Android, iOS).
REVE Chat heeft ook geavanceerde functies zoals schermdeling en co-browsen, afdelingsbeheer en automatische triggers.
Meer informatie over REVE Chat
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet!
Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning.
De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties:
Realtime monitoring van het verkeer
Virtuele chatmedewerker
Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten
Integratie in Facebook
Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen
Meer informatie over HelpOnClick
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform.
Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen.
Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn.
Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard.
Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je.
Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'.
Meer informatie over LiveCaller
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
NinjaChat is software voor livechats. De software helpt om je websitebezoekers er meer bij te betrekken door je livechat te integreren met multi-channel communicatie.
Meer informatie over NinjaChat
NinjaChat van de alles-in-één Business Suite van 500apps is software voor livechats. De software biedt de beste klantenondersteuning voor je websitebezoekers. De software helpt om je websitebezoekers er meer bij te betrekken door je livechat te integreren met multi-channel communicatie zoals sms, Facebook, WhatsApp en nog veel meer.
De alles-in-één Business Suite van 500apps biedt 50 apps voor een vast bedrag van $ 14,99. Het bevat functionele suites, zoals verkoop, marketing, HR en Ops, ontwikkelaars (engineering), ondersteuning, samenwerking en productiviteit.
Meer informatie over NinjaChat
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Door handel aangestuurde chatervaringen in verschillende kanalen.
Ontwerp en beheer gepersonaliseerde chatervaringen in Salesforce.
Meer informatie over Messaging Studio
Gebruik chatervaringen van het eigen verkoopteam op ondersteunde berichtenkanalen.
Ontwerp chatervaringen met Einstein Bot, Digital Engagement en Live Agent en gebruik de interface van Messaging Studio op basis van aanwijzen en klikken om ze op meerdere kanalen te publiceren.
Verplaats handel op basis van conversatie naar de top van de trechter.
Start de conversatie vanuit Google Search en Maps met behulp van Google Business Messages en breng chat naar de top van de trechter, op de plek waar het aankooptraject begint.
Meer informatie over Messaging Studio
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Zifront is een chatbot- en livechatoplossing waarmee teams eenvoudig verbinding kunnen maken met websitebezoekers.
Meer informatie over Zifront
Zifront is een chatbot- en livechatoplossing waarmee teams eenvoudig verbinding kunnen maken met websitebezoekers.
Meer informatie over Zifront
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Meer informatie over Slack
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.
Meer informatie over WhatsApp
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Meer informatie over Freshdesk
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Communiceer 24/7 met de bezoekers van je website met de chatbot en livechat van Pipedrive. Verander je winkelpubliek in gekwalificeerde leads.
Verander het winkelpubliek van je website in gekwalificeerde leads met de chatbot en livechat van Pipedrive. Chatbot maakt 24/7 contact met je websitebezoekers. Pas het uiterlijk van je bot, de vragen die worden gesteld en de reacties eenvoudig aan. Laat beschikbare verkopers een menselijk tintje toevoegen met livechat vanaf hun telefoon of desktop. Als je team het druk heeft, komt chatbot in actie zodat leads niet wegglippen. Beide tools zijn beschikbaar in de add-on van LeadBooster, die aan elk CRM-plan van Pipedrive kan worden toegevoegd. Begin met je gratis proefversie van 14 dagen.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
LiveChat laat bestaande en potentiële klanten via je website met je bedrijf praten en geeft hen in realtime een persoonlijke ervaring.
LiveChat is een live-chattoepassing die kan worden geïntegreerd in je website om meer leads vast te leggen en meer deals te sluiten. Door LiveChat op je website te plaatsen kunnen bezoekers van de site je hun vragen sturen en binnen een mum van tijd antwoorden ontvangen.
Meer informatie over LiveChat
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Meer informatie over Intercom
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort.
Meer informatie over TeamSupport
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Dit klantenserviceplatform geeft elke servicemedewerker innovatieve tools en gebundelde gegevens.
Het klantenserviceplatform Service Cloud biedt innovatieve tools voor elke servicemedewerker, van het contactcenter tot het veld. Integreer realtime ondersteuning op je website en in je apps met chat.
Start gepersonaliseerde livechats, binnen de app of online, met je klanten op basis van hoe ze je site gebruiken. Lever chat over de hele wereld met meertalige ondersteuning. En breid je klantenondersteuning uit met door AI aangestuurde chatbots die helpen bij het beantwoorden van routinevragen.
Meer informatie over Salesforce Service Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten.
Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers.
Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten.
Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing.
Meer informatie over Userlike
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
BirdEye Webchat is ontworpen voor communicatie onderweg, handig voor jou en je klanten.
BirdEye is het toonaangevende platform voor klantervaring en bedrijfsreputatie waarmee bedrijven hun klanten kunnen inzetten als een krachtige drijfveer voor marketing. BirdEye Webchat is ontworpen voor communicatie onderweg, handig voor jou en je klanten. Geef je websitebezoekers de juiste informatie op het juiste moment en maak ter plekke van elk online web-gesprek een lead. Personaliseer berichten met je branding, configureer je webchatprofiel en maak gerichte berichten.
Meer informatie over Birdeye
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Lever gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning aan elke klant met behulp van de eenvoudige, maar krachtige gratis livechatsoftware die wordt aangeboden door EngageBay.
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Bouw zinvolle en langdurige relaties op door via livechat met klanten te praten. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht en pas het aan op basis van verschillende factoren, zoals de pagina die de bezoeker bezoekt, locatie, verwijzingswebsite, nieuwe of terugkerende bezoeker en nog veel meer.
Meer informatie over EngageBay CRM
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Zet online gesprekken om in sms-gesprekken met Webchat.
Podium Webchat helpt je op een geheel nieuwe manier in contact te komen met klanten die je website bezoeken. Houd je klanten niet langer aan hun computer gekluisterd om met je bedrijf te praten. Webchat maakt het gesprek gemakkelijk door het gesprek op sms-basis te laten plaatsvinden. Ontdek hoe Podium het eenvoudiger maakt voor je klanten en hoe Webchat voor je bedrijf kan werken. Podium wordt vertrouwd door meer dan 180.000 gebruikers.
Meer informatie over Podium
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Olark kan worden geïntegreerd met een aantal CRM-, e-commerce- en helpdeskplatforms om je te voorzien van robuuste gegevens en krachtige klantinzichten.
Meer informatie over Olark
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen.
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodigt uit om in contact te komen via vriendelijke, gerichte automatische berichten. Het is veel gemakkelijker voor hen om je een snel chatbericht te sturen dan om een formele, saaie e-mail te verzenden vanaf een contactpagina.
Reageer vanaf het medewerkersdashboard in je browser, desktop-app of mobiele app, en het systeem levert je bericht af.
Meer informatie over Chatra
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren.
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool, zodat je je klanten blij kunt maken en je verkoop kunt verbeteren. Hiermee kun je je bezoekers in realtime betrokken maken, gepersonaliseerde berichten verzenden en hulp bieden via chatbots wanneer je het druk hebt.
Bovendien maakt het verbinding met Messenger, Instagram en e-mail, zodat je alle communicatiekanalen vanaf één plek kunt beheren. Tidio is beschikbaar op desktop- en mobiele apps, zodat je onderweg berichten kunt beantwoorden, vanaf elk apparaat.
Meer informatie over Tidio
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en.
Meer informatie over Text Request
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk.
Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten.
Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp.
Meer informatie over Zenvia Conversion
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen.
Meer informatie over Broadly
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Gebruik de kracht van de live chat van Smartsupp om echt contact te maken met je bezoekers, de online verkoop te stimuleren en de conversiepercentages te verbeteren.
Gebruik de kracht van de live chat van Smartsupp om echt contact te maken met je bezoekers en de online verkoop te stimuleren. Door zowel menselijke als chatbot-ondersteuning te bieden, profiteren bedrijven van een win-win-klantenservice die zowel de klant als het bedrijf meer mogelijkheden biedt, tegelijkertijd. Automatiseer antwoorden op veelgestelde vragen via een chatbot om tijd te besparen en vragen van klanten snel op te lossen, krijg toegang tot bezoekersgegevens en statistieken om inzicht te krijgen in je doelgroep en hun klantbehoeften, en profiteer van multichannel-communicatie, allemaal op één dashboard.
Meer informatie over Smartsupp
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om informatie met bezoekers te delen, leads te genereren en een uitzonderlijke klantenservice te leveren om de verkoop te verhogen en de tevredenheid te verbeteren.
Er is nu een 100% gratis abonnement beschikbaar met een onbeperkt aantal gebruikers en chats voor maximaal 3 websites.
Waar wacht je nog op? Meld je aan en begin vandaag nog met chatten.
Meer informatie over Pure Chat
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Meer informatie over tawk.to
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Reageer snel op je klantenbehoeften met Front voor livechat. Krijg antwoorden of los problemen op met het klantencommunicatieplatform van Front.
Reageer direct op al je klantenbehoeften met Front voor livechat. Er is nu een snelle en gemakkelijke manier om antwoorden te krijgen, problemen op te lossen of feedback te geven via het platform voor klantcommunicatie van Front. Met het platform van Front kunnen teams samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails, door algemene adressen aan te maken zoals support@ en verkoop@. Probeer Front gratis uit.
Meer informatie over Front
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Meer informatie over Nextiva
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten.
Meer informatie over Help Scout
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Combineer klantchat en medewerkerschat met de alles-in-één Genesys Cloud-oplossing die communicatie binnen je bedrijf verenigt.
Combineer klantchat en medewerkerschat met de alles-in-één Genesys Cloud-oplossing (voorheen PureCloud) die communicatie in je hele bedrijf verenigt. Communiceer via berichtenapps of sluit een chatwidget op je website aan, zodat klanten je rechtstreeks kunnen bereiken. Escaleer live chats met schermdeling of co-browsing-technologie om begeleide hulp te bieden. Chat ook intern om bestanden uit te wisselen en contact op te nemen met vakdeskundigen in het hele bedrijf.
Meer informatie over Genesys Cloud CX
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Een perfecte livechat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk in de betaalbare software die je erg zult waarderen.
HelpCrunch is een platform voor klantencommunicatie van de volgende generatie dat bestaat uit een perfecte livechat, berichtenfunctie in de app, automatisering van e-mailmarketing en een helpdesk, en het biedt een naadloze manier om prospects om te zetten in klanten, de omzet te stimuleren, ondersteuning te bieden en klantretentie te verbeteren.
Meerdere communicatiekanalen binnen één tool! Gratis proefversie beschikbaar op helpcrunch.com.
Meer informatie over HelpCrunch
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie.
Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Meer informatie over Drift
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Kayako Live Chat Software maakt direct contact met klanten om de responspercentages en verbindingstijden te verlagen. Bekijk een gratis demo en probeer de testversie!
Kayako Live Chat Software verbetert je klantenservices door de responspercentages te verlagen met snellere verbindingstijden. Vraag een demo aan en ontdek hoe jij kunt profiteren van Kayako. Bespaar geld en reageer direct op klanten met gepersonaliseerde interacties. Kayako past de ondersteuning en prijzen aan om je bedrijf te laten groeien. Eenvoudige installatie en integratie voor een aangepaste, klantgerichte software-ervaring. Kayako verbindt de puntjes van Live Chat en verenigt moeiteloos de klantenservice via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Meer informatie over Kayako
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.
Meer informatie over Rescue
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Haal meer uit de chat door het te combineren met live co-browsen op websites om klanten te helpen bij het navigeren door problemen, door precies te zien wat zij zien.
Dankzij de krachtige combinatie van livechat en co-browsing op de live website van Lucky Orange kunnen medewerkers van klantenondersteuning klanten helpen met websiteproblemen door het probleem precies te zien zoals je klant het ziet. Help klanten wanneer ze, naar verwachting, hulp nodig hebben: met intelligente triggers waarmee je klanten kunt uitnodigen om te chatten op bepaalde pagina's, het aantal bezoeken op de pagina of de hoeveelheid tijd die erop is doorgebracht. Beperk de chat tot de uren die je beschikbaar bent tijdens kantooruren, zodat chat alleen wordt weergegeven wanneer je online bent.
Meer informatie over Lucky Orange
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties.
Meer informatie over Rocket.Chat
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen.
Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Meer informatie over Avochato
...
Meer informatie
Functies
- Proactief chatten
- Gestandaardiseerde antwoorden
- Offline formulier
- Overdrachten en routering
- Integraties van derden
- Geotargeting
- Websitebezoekers bijhouden
Kopersgids voor Live chat software
Inhoudsopgave
Wat is live chat software?
Live chat software vergroot de klantenondersteuning, leadgeneratie en klantenbetrokkenheid door bedrijven in staat te stellen in realtime met klanten te communiceren via een chatgebaseerde gespreks-UI (user-interface).
Er zijn twee soorten live chat systemen:
- Widgets: gespreksinterfaces die kunnen worden geïntegreerd in bestaande websites.
- Standalone-oplossingen: softwareoplossingen die een breder scala aan functies omvatten, zoals het volgen van interacties en het bijhouden van responsratio's en conversiepercentages.
Wat zijn de voordelen van live chat software?
- Verbeterde verkoopconversies: live chat software versnelt het verkoopproces doordat vragen van klanten met betrekking tot een product of dienst in realtime worden behandeld, wat zich vertaalt in een snellere afrekening en een hoger verkoopvolume.
- Lagere kosten voor klantenondersteuning: traditionele methoden van klantenondersteuning via telefoon en e-mail blijken vaak duur en inefficiënt, omdat vertegenwoordigers slechts één klantvraag per keer kunnen behandelen. Live chat programma's stellen vertegenwoordigers in staat om te reageren op meerdere vragen tegelijk.
- Inspiratie voor nieuwe producten en diensten: in dit tijdperk van hevige concurrentie en veranderende behoeften van klanten, moeten kleine bedrijven voortdurend nieuwe innovaties, ideeën en verbeterpunten in de gaten houden. Een live chat systeem biedt bedrijven een logboek met vragen, klachten, verzoeken en suggesties van klanten, dat geanalyseerd kan worden om op nieuwe ideeën voor hun producten en diensten te komen.
Welke algemene functies heeft live chat software?
- Aangepaste branding: het in staat stellen van gebruikers om business branding in te bedden in de chat-interface door het aanpassen van verschillende items, zoals pop-ups en een chat-knop.
- Realtime chat: het mogelijk maken van realtime chatsessies tussen vertegenwoordigers en klanten.
- Offline formulier: het vastleggen van vragen op de chat-interface als een klant buiten kantooruren contact wil opnemen. Deze vragen worden voor follow-up doorgestuurd naar de inboxen van de vertegenwoordigers.
- Proactieve chat: het in staat stellen van agenten om chatsessies met online klanten te initiëren via een regelgebaseerde engine die vertegenwoordigers waarschuwt als een online klant hulp nodig heeft.
- Doorsturen/routering: het doorsturen van een klantvraag naar andere beschikbare vertegenwoordigers als de oorspronkelijke vertegenwoordiger niet in staat is om binnen een bepaalde tijd te reageren.
Welke overwegingen bij de aankoop van live chat software?
- Mobiel-responsieve interface: om optimaal gebruik te maken van live chat software voor verkoop en klantenondersteuning, kunnen bedrijven het zich niet veroorloven om de klanten die smartphones gebruiken te missen. Zonder een mobiel-responsieve interface, moeten klanten hun laptop of desktop gebruiken om toegang te krijgen tot de live chat-ondersteuning.
- Externe integraties: kleine bedrijven maken gebruik van een aantal klantgerichte oplossingen op het gebied van verkoop, CRM, marketing en klantenondersteuning. Aangezien bij elk van deze oplossingen sprake is van interactie met de klant, kan de integratie van live chat software helpen om de betrokkenheid bij elk van deze oplossingen te verbeteren. Een e-mailmarketingintegratie met live chat software stelt gebruikers bijvoorbeeld in staat om een live chat-knop in de body van de e-mail in te bouwen, waardoor mensen direct vanuit de e-mail een sms-gesprek kunnen starten. Ook stelt integratie van een live chat systeem met een content management systeem gebruikers in staat om een live chat-knop toe te voegen aan hun website.
Wat zijn belangrijke trends op het gebied van live chat software?
- Bedrijven zijn op zoek naar nieuwe manieren om de prestaties van vertegenwoordigers te monitoren: vertegenwoordigers die contact hebben met klanten zijn de hoeksteen van klantgerichte teams. Daarom zijn bedrijven op zoek naar nieuwe en effectievere methoden om de prestaties van vertegenwoordigers te meten. Volgens een Capterra-rapport over trends op het gebied van klantenservice, bewegen bedrijven in de richting van "draagbare beoordelingen van klantenservicevertegenwoordigers". Kleine bedrijven dienen producten te evalueren die analytische functies bevatten die specifiek zijn voor de prestaties van agenten.
- Chatbot integratie met live chat software is de volgende grote ontwikkeling: chatbots zijn gespreksinterfaces die zijn gebouwd op platforms voor machine learning en kunstmatige intelligentie. Live chat software, wanneer geïntegreerd met chatbot, stelt gebruikers in staat om basisvragen van klanten te beantwoorden zonder tussenkomst van een live chatagent, waardoor de beschikbaarheid wordt verbeterd en de kosten worden verminderd.