348 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gebruik de live chat van Trengo om je klanten op je website of in je eigen toepassing te ondersteunen, te betrekken en te converteren. Meer informatie over Trengo
Bied je klanten de optimale ervaring op je website of in je eigen toepassing met live chat van Trengo. Chat in realtime met leads en klanten of automatiseer gesprekken met chatbots. Voeg verschillende kanalen toe aan je website-widget en laat klanten hun favoriete communicatiekanalen kiezen. Schaal je communicatie en voeg meer kanalen zoals e-mail, sociale berichten, spraak en nog veel meer toe aan de Trengo-inbox. Meer informatie over Trengo
Bied je klanten de optimale ervaring op je website of in je eigen toepassing met live chat van Trengo. Chat in realtime met leads en klanten of automatiseer gesprekken met chatbots. Voeg verschillende...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De livechat-software van HubSpot maakt het gemakkelijk om op schaal gepersonaliseerde gesprekken met prospects en klanten te voeren - gratis. Koppel de e-mailadressen van je team voor eenvoudige samenwerking en efficiëntie. Gebruik chatbots om je gesprekken te automatiseren en op te schalen. Ontworpen voor elk team - of dat nu in marketing, verkoop of klantenservice is. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De livechat-software van HubSpot maakt het gemakkelijk om op schaal gepersonaliseerde gesprekken met prospects en klanten te voeren - gratis. Koppel de e-mailadressen van je team voor eenvoudige samenw...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
LiveChat laat bestaande en potentiële klanten via je website met je bedrijf praten en geeft hen in realtime een persoonlijke ervaring. Meer informatie over LiveChat
LiveChat is een live-chattoepassing die kan worden geïntegreerd in je website om meer leads vast te leggen en meer deals te sluiten. Door LiveChat op je website te plaatsen kunnen bezoekers van de site je hun vragen sturen en binnen een mum van tijd antwoorden ontvangen. Meer informatie over LiveChat
LiveChat is een live-chattoepassing die kan worden geïntegreerd in je website om meer leads vast te leggen en meer deals te sluiten. Door LiveChat op je website te plaatsen kunnen bezoekers van de site...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Everyday Toolkit for Slack is a collection of time-saving productivity micro-apps to perform common universal tasks in Slack. Meer informatie over Everyday Toolkit for Slack
Everyday Toolkit for Slack is a collection of time-saving productivity apps to perform common universal tasks in Slack. Why switch to a browser if you can stay in Slack? Find: look up word definitions and synonyms and find and share Google images, royalty-free images and GIFs. Calculate: calculators and converters for currencies, metrics, percentages and time zones, and word and character counters. Generate: tools to create secure passwords, placeholder text and random numbers and words. Meer informatie over Everyday Toolkit for Slack
Everyday Toolkit for Slack is a collection of time-saving productivity apps to perform common universal tasks in Slack. Why switch to a browser if you can stay in Slack? Find: look up word definitions...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met Zendesk Chat, voorheen Zopim, kun je je websitebezoekers in realtime volgen en met hen chatten. Meer informatie over Zendesk
Zendesk Chat kan meegroeien met je bedrijf. De software is ontworpen voor middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen. Wat kun je doen met Zendesk Chat? Weet waar je bezoekers naar kijken. Zie welke productpagina ze momenteel bekijken. Laat klanten jou rechtstreeks bereiken. Je kunt ook proactief op je klanten klikken om een chat te starten. Beantwoord chats online of offline via elke browser of de iOS- of Android-apps. Chat met dit platform via de website of neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over Zendesk
Zendesk Chat kan meegroeien met je bedrijf. De software is ontworpen voor middelgrote bedrijven tot grote ondernemingen. Wat kun je doen met Zendesk Chat? Weet waar je bezoekers naar kijken. Zie welke ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
LiveAgent helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Het platform biedt volledig uitgeruste livechat-software waarmee je klantcommunicatie kunt personaliseren. LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Het platform biedt volledig uitgeruste livechat-software waarmee je klantcommunicatie kunt personaliseren. LiveAgent maakt gebruik van de kracht van ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Bied een onvergetelijke klantenservice via een messaging-first benadering. Luister, ondersteun en communiceer met klanten op kanalen waar ze graag gebruik van maken. Meer informatie over Sparkcentral
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voor een enterprise-contactcenter die een breed scala aan communicatiekanalen integreert. Ontdek het volledige potentieel van het gebruik van live chat voor digitale klantenservice. Sparkcentral is gemakkelijk te gebruiken en kan naadloos worden geïntegreerd met andere externe platforms of software. Wordt vertrouwd door klanten zoals Zappos, Netflix, Air Canada, Slack,... Meer informatie over Sparkcentral
Sparkcentral biedt een SaaS-platform voor digitale klantenservice: luister, ondersteun en engageer jouw klanten op de kanalen waar ze graag gebruik van maken. Wij bieden een kant-en-klare oplossing voo...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
ChatBot biedt bedrijven een eenvoudige manier om zonder codering interactieve conversatiechatbots te ontwerpen, schrijven en implementeren. Meer informatie over ChatBot
ChatBot biedt het beste botplatform voor het ontwerpen, creëren en inzetten van conversatie-chatbots om met klanten te praten en informatie aan gebruikers te verstrekken. Met ondersteuning voor een integratieproces via één klik met Facebook Messenger en een reeks andere diensten kun je in een mum van tijd krachtige en intelligente bots uitvoeren. Met ChatBot kunnen entiteiten worden gebruikt en conversatiescenario's worden gecreëerd, en het gebruikt natuurlijke leerprocessen en machine learning om voor klanten een mensachtige ervaring te ontwikkelen. Meer informatie over ChatBot
ChatBot biedt het beste botplatform voor het ontwerpen, creëren en inzetten van conversatie-chatbots om met klanten te praten en informatie aan gebruikers te verstrekken. Met ondersteuning voor een int...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Lever gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning aan elke klant met behulp van de eenvoudige, maar krachtige gratis livechatsoftware die wordt aangeboden door EngageBay. Meer informatie over EngageBay
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Bouw zinvolle en langdurige relaties op door via livechat met klanten te praten. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht en pas het aan op basis van verschillende factoren, zoals de pagina die de bezoeker bezoekt, locatie, verwijzingswebsite, nieuwe of terugkerende bezoeker en nog veel meer. Meer informatie over EngageBay
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Bouw zinvolle en langdurige relaties op door via livechat met klanten te...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Een perfecte livechat, e-mailautomatisering en een eenvoudige helpdesk in de betaalbare software die je erg zult waarderen. Meer informatie over HelpCrunch
HelpCrunch is een platform voor klantencommunicatie van de volgende generatie dat bestaat uit een perfecte livechat, berichtenfunctie in de app, automatisering van e-mailmarketing en een helpdesk, en het biedt een naadloze manier om prospects om te zetten in klanten, de omzet te stimuleren, ondersteuning te bieden en klantretentie te verbeteren. Meerdere communicatiekanalen binnen één tool! Gratis proefversie beschikbaar op helpcrunch.com. Meer informatie over HelpCrunch
HelpCrunch is een platform voor klantencommunicatie van de volgende generatie dat bestaat uit een perfecte livechat, berichtenfunctie in de app, automatisering van e-mailmarketing en een helpdesk, en h...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Meest populaire gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis livechatsoftware voor je website, zul je enthousiast zijn over Bitrix24. Allereerst betekent gratis daadwerkelijk gratis: je kunt zoveel chatsessies hebben als je nodig hebt, zonder beperkingen. Ten tweede beperkt dit platform de gratis versie niet tot één chatagent: je krijgt twaalf chatagenten gratis. Ten derde is Bitrix24 een volledig uitgerust omnichannel-contactcenter. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis livechatsoftware voor je website, zul je enthousiast zijn over Bitrix24. Allereerst betekent gratis daadwerkelijk gratis: je kunt zoveel chatsessies hebben als je nodig ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Je kunt livechat binnen slechts 5 minuten instellen op je website. Praat met je websitebezoekers vanaf je pc, tablet of mobiele telefoon. Vergroot je omzet! Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat klanten zich kunnen concentreren op de belangrijkste punten: meer verkopen en betere klantenondersteuning. De HelpOnClick livechat-software bevat de volgende kernfuncties: Realtime monitoring van het verkeer Virtuele chatmedewerker Aanpasbare pictogrammen en tekstberichten Integratie in Facebook Integratie in belangrijke CRM-, CMS- en helpdesksystemen Meer informatie over HelpOnClick
Het HelpOnClick-team doet zijn best om de software te creëren waarmee verkopers gemakkelijk met hun websitebezoekers kunnen communiceren. Eenvoudige en intuïtieve livechat en helpdesk zorgen ervoor dat...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website. Meer informatie over Smartsupp live chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechatprogramma's, met 284.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp live chat
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechatprogramma's, met...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning. Meer informatie over REVE Chat
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enkel platform direct met hun klanten communiceren op verschillende kanalen, zoals live chat via de website, spraak-/videochat, Facebook Messenger, Viber, mobiele apps (Android, iOS). REVE Chat heeft ook geavanceerde functies zoals schermdeling en co-browsen, afdelingsbeheer en automatische triggers. Meer informatie over REVE Chat
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enke...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Prototype en ontwerp van IVR-, chatbot- en spraakassistentervaringen via meerdere kanalen: Alexa, Whatsapp, Twitter en meer. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het ontwerpen van gesprekken voor je chatbot en maak je geen zorgen meer over de complexiteit van platformspecifieke beperkingen, instant previews en teamsamenwerking. Gebruik de naadloze overdracht van ontwerp tot ontwikkeling. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het on...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zoho Desk biedt de beste livechatsoftware voor je klantenserviceteam. Nu kun je je klanten ondersteunen via je website en apps.
Dankzij de integreerbare chatwidgets van Zoho Desk ben je altijd binnen handbereik wanneer klanten in je Helpcenter niet kunnen vinden wat ze zoeken. Je klanten kunnen direct contact opnemen met je vertegenwoordigers via het Helpcenter, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en hen kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Als een klant een probleem heeft dat meer tijd en aandacht vergt, kunnen medewerkers het chatgesprek in één klik omzetten in een ticket. Probeer Zoho Desk 15 dagen gratis uit!
Dankzij de integreerbare chatwidgets van Zoho Desk ben je altijd binnen handbereik wanneer klanten in je Helpcenter niet kunnen vinden wat ze zoeken. Je klanten kunnen direct contact opnemen met je ver...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Olark kan worden geïntegreerd met een aantal CRM-, e-commerce- en helpdeskplatforms om je te voorzien van robuuste gegevens en krachtige klantinzichten.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Ol...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met helpdeskoplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de helpdeskoplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur.
Met de helpdesktoepassingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne helpdesksoftware die 24/7 ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen.
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodigt uit om in contact te komen via vriendelijke, gerichte automatische berichten. Het is veel gemakkelijker voor hen om je een snel chatbericht te sturen dan om een formele, saaie e-mail te verzenden vanaf een contactpagina. Reageer vanaf het medewerkersdashboard in je browser, desktop-app of mobiele app, en het systeem levert je bericht af.
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodi...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
BirdEye Webchat is ontworpen voor communicatie onderweg, handig voor jou en je klanten.
BirdEye is het toonaangevende platform voor klantervaring en bedrijfsreputatie waarmee bedrijven hun klanten kunnen inzetten als een krachtige drijfveer voor marketing. BirdEye Webchat is ontworpen voor communicatie onderweg, handig voor jou en je klanten. Geef je websitebezoekers de juiste informatie op het juiste moment en maak ter plekke van elk online web-gesprek een lead. Personaliseer berichten met je branding, configureer je webchatprofiel en maak gerichte berichten.
BirdEye is het toonaangevende platform voor klantervaring en bedrijfsreputatie waarmee bedrijven hun klanten kunnen inzetten als een krachtige drijfveer voor marketing. BirdEye Webchat is ontworpen voo...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om informatie met bezoekers te delen, leads te genereren en een uitzonderlijke klantenservice te leveren om de verkoop te verhogen en de tevredenheid te verbeteren. Er is nu een 100% gratis abonnement beschikbaar met een onbeperkt aantal gebruikers en chats voor maximaal 3 websites. Waar wacht je nog op? Meld je aan en begin vandaag nog met chatten.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om inf...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zet online gesprekken om in sms-gesprekken met Webchat.
Podium Webchat helpt je op een geheel nieuwe manier in contact te komen met klanten die je website bezoeken. Houd je klanten niet langer aan hun computer gekluisterd om met je bedrijf te praten. Webchat maakt het gesprek gemakkelijk door het gesprek op sms-basis te laten plaatsvinden. Ontdek hoe Podium het eenvoudiger maakt voor je klanten en hoe Webchat voor je bedrijf kan werken. Podium wordt vertrouwd door meer dan 180.000 gebruikers.
Podium Webchat helpt je op een geheel nieuwe manier in contact te komen met klanten die je website bezoeken. Houd je klanten niet langer aan hun computer gekluisterd om met je bedrijf te praten. Webcha...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses....
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals ondersteuning...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelend...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool om je omzet en klantenservice te verhogen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tegelijkertijd voor een boost in verkoop en tevredenheid door bezoekers in realtime betrokken te maken. Bovendien is dit product mobiel beschikbaar met iOS- en Android-functies om je klantgesprekken op alle apparaten vloeiend te laten verlopen.
Tidio is een communicator voor bedrijven die livechat, chatbots, Messenger en e-mail op één plek samenbrengt. Deze software verkort de tijd die nodig is om te communiceren met je klanten en zorgt tege...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Kayako Live Chat Software maakt direct contact met klanten om de responspercentages en verbindingstijden te verlagen. Bekijk een gratis demo en probeer de testversie!
Kayako Live Chat Software verbetert je klantenservices door de responspercentages te verlagen met snellere verbindingstijden. Vraag een demo aan en ontdek hoe jij kunt profiteren van Kayako. Bespaar geld en reageer direct op klanten met gepersonaliseerde interacties. Kayako past de ondersteuning en prijzen aan om je bedrijf te laten groeien. Eenvoudige installatie en integratie voor een aangepaste, klantgerichte software-ervaring. Kayako verbindt de puntjes van Live Chat en verenigt moeiteloos de klantenservice via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Kayako Live Chat Software verbetert je klantenservices door de responspercentages te verlagen met snellere verbindingstijden. Vraag een demo aan en ontdek hoe jij kunt profiteren van Kayako. Bespaar g...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communic...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
SnapEngage is een speciale chatoplossing voor grote ondernemingen waarmee verkoop- en klantenserviceteams leads kunnen overhalen en klanten erbij kunnen betrekken.
Stimuleer bewezen resultaten voor je bedrijf met SnapEngage. Deze speciale chatoplossing voor grote ondernemingen verhoogt het succespercentage van websites en verbetert de klanttevredenheid voor verkoop- en klantenserviceteams. SnapEngage voldoet aan geavanceerde beveiligings- en privacyvereisten en biedt omnichannel-mogelijkheden en native integraties met populaire CRM's en helpdesks. Dit platform streeft naar succes op lange termijn met bekroonde klantenondersteuning, professionele diensten en persoonlijke training.
Stimuleer bewezen resultaten voor je bedrijf met SnapEngage. Deze speciale chatoplossing voor grote ondernemingen verhoogt het succespercentage van websites en verbetert de klanttevredenheid voor verko...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open ...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Het Comm100 omnichannel klantbelevingsplatform stimuleert realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten. Dit platform maakt het voor organisaties eenvoudig om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden. Van eerstelijnsmarketing en verkoop tot doorlopende service en ondersteuning, Comm100 maakt geweldige digitale ervaringen mogelijk die inkomsten genereren zonder de kosten te verhogen.
Het Comm100 omnichannel klantbelevingsplatform stimuleert realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten. Dit platform maakt het voor organisaties eenvoudig om vragen te beantwoorden, probl...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Contact At Once!, een LivePerson-bedrijf, biedt oplossingen voor chat, sms en mobiele berichten voor automotive, meerdere gezinnen en vastgoed.
Sneller dan een telefoongesprek, krachtiger dan een e-mail, in staat om afspraken in te stellen en video's in een enkele sms te verzenden...dat is Contact At Once! Het alles-in-één berichtenplatform werkt op verschillende apparaten, zodat je chat- en sms-gesprekken met consumenten kunt starten en meer kunt verkopen. Met brede opties voor software-implementatie tot een complete oplossing voor gespreksbeheer.
Sneller dan een telefoongesprek, krachtiger dan een e-mail, in staat om afspraken in te stellen en video's in een enkele sms te verzenden...dat is Contact At Once! Het alles-in-één berichtenplatform we...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Vertrouwd door meer dan 7000 klanten om zaken gedaan te krijgen. Als je bedrijf zakelijke e-mails en telefoonnummers heeft, dan heb je ook zakelijk sms'en nodig.
TextUs is het toonaangevende, zakelijke sms-platform dat speciaal is gebouwd voor interne teams van verkoop, werving en klantenservice. Verbeter de communicatie met 10x met een leespercentage van 98% en een responspercentage van tot wel 40%. Wanneer je een reactie nodig hebt, stuur je een berichtje. Dus waarom sms je niet met elke lead, kandidaat en klant? Meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 30 dagen, zonder risico.
TextUs is het toonaangevende, zakelijke sms-platform dat speciaal is gebouwd voor interne teams van verkoop, werving en klantenservice. Verbeter de communicatie met 10x met een leespercentage van 98% e...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerki...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd.
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Ga nu aan de slag met het voor altijd gratis plan.
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mai...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Crisp is veel meer dan freelive chatsoftware. Dit geweldige product heeft meerdere functies om je klanten te verrassen.
Zeer gewaardeerd door MKB's en startups, biedt de Live Chat Software nog meer! De live chat wordt geleverd met een gedeelde inbox waarmee bedrijven hun interne samenwerking kunnen verhogen en de conversatie-ervaring met je leads en klanten op meerdere kanalen kunnen verbeteren. De Live Chat wordt door meer dan 100.000 klanten over de hele wereld gebruikt en biedt innovatieve functies die je teams en je klanten zullen verrassen.
Zeer gewaardeerd door MKB's en startups, biedt de Live Chat Software nog meer! De live chat wordt geleverd met een gedeelde inbox waarmee bedrijven hun interne samenwerking kunnen verhogen en de conver...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals telefoongesprekken, online chatten, e-mail, Facebook-berichten en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je team nodig heeft om je online contact met klanten te stimuleren. De live chat-functie biedt functionaliteiten zoals de mogelijkheid om via slechts één toepassing bezoekers te volgen, met hen te communiceren via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer. Verlies nooit de kans om contact te maken: zelfs als je offline bent, kunnen bezoekers van je website berichten achterlaten die je later kunt ophalen. Gebruik JivoChat om bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten!
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je team nodig heeft om je online contact met klanten te stimuleren. De live chat-functie biedt functionaliteiten zoals de mogelijkheid om via slechts één...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. S...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
ProProfs Chat is een ideale oplossing waarmee online bedrijven open kunnen communiceren met hun websitebezoekers.
ProProfs Chat is online livechat-software waarmee bedrijven hun klanten onmiddellijke ondersteuning kunnen bieden en contact kunnen leggen met hun websitebezoekers. Gewapend met ProProfs Chat kan je ondersteuningsteam problemen sneller oplossen en snel antwoord geven op vragen over je producten en diensten, en je klanten verzekeren dat de ondersteuning klaar staat zodra het nodig is. ProProfs Chat helpt je ondersteuningsteams het aantal tickets te verminderen, de responstijd en tevredenheid van klanten te verbeteren en uiteindelijk de omzet en het rendement te verhogen.
ProProfs Chat is online livechat-software waarmee bedrijven hun klanten onmiddellijke ondersteuning kunnen bieden en contact kunnen leggen met hun websitebezoekers. Gewapend met ProProfs Chat kan je on...
  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integratie van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden

Kopersgids voor Live chat software

Wat is live chat software?

Live chat software vergroot de klantenondersteuning, leadgeneratie en klantenbetrokkenheid door bedrijven in staat te stellen in realtime met klanten te communiceren via een chatgebaseerde gespreks-UI (user-interface).

Er zijn twee soorten live chat systemen:

  • Widgets: gespreksinterfaces die kunnen worden geïntegreerd in bestaande websites.
  • Standalone-oplossingen: softwareoplossingen die een breder scala aan functies omvatten, zoals het volgen van interacties en het bijhouden van responsratio's en conversiepercentages.

De voordelen van live chat programma's

  • Verbeterde verkoopconversies: live chat software versnelt het verkoopproces doordat vragen van klanten met betrekking tot een product of dienst in realtime worden behandeld, wat zich vertaalt in een snellere afrekening en een hoger verkoopvolume.
  • Lagere kosten voor klantenondersteuning: traditionele methoden van klantenondersteuning via telefoon en e-mail blijken vaak duur en inefficiënt, omdat vertegenwoordigers slechts één klantvraag per keer kunnen behandelen. Live chat programma's stellen vertegenwoordigers in staat om te reageren op meerdere vragen tegelijk.
  • Inspiratie voor nieuwe producten en diensten: in dit tijdperk van hevige concurrentie en veranderende behoeften van klanten, moeten kleine bedrijven voortdurend nieuwe innovaties, ideeën en verbeterpunten in de gaten houden. Een live chat programma biedt bedrijven een logboek met vragen, klachten, verzoeken en suggesties van klanten, dat geanalyseerd kan worden om op nieuwe ideeën voor hun producten en diensten te komen.

Algemene functies van live chat software

  • Aangepaste branding: het in staat stellen van gebruikers om business branding in te bedden in de chat-interface door het aanpassen van verschillende items, zoals pop-ups en een chat-knop.
  • Realtime chat: het mogelijk maken van realtime chatsessies tussen vertegenwoordigers en klanten.
  • Offline formulier: het vastleggen van vragen op de chat-interface als een klant buiten kantooruren contact wil opnemen. Deze vragen worden voor follow-up doorgestuurd naar de inboxen van de vertegenwoordigers.
  • Proactieve chat: het in staat stellen van agenten om chatsessies met online klanten te initiëren via een regelgebaseerde engine die vertegenwoordigers waarschuwt als een online klant hulp nodig heeft.
  • Doorsturen/routering: het doorsturen van een klantvraag naar andere beschikbare vertegenwoordigers als de oorspronkelijke vertegenwoordiger niet in staat is om binnen een bepaalde tijd te reageren.

Overwegingen bij de aankoop van een live chat programma

  • Mobiel-responsieve interface: om optimaal gebruik te maken van een live chat programma voor verkoop en klantenondersteuning, kunnen bedrijven het zich niet veroorloven om de klanten die smartphones gebruiken te missen. Zonder een mobiel-responsieve interface, moeten klanten hun laptop of desktop gebruiken om toegang te krijgen tot de live chat-ondersteuning.
  • Externe integraties: kleine bedrijven maken gebruik van een aantal klantgerichte oplossingen op het gebied van verkoop, CRM, marketing en klantenondersteuning. Aangezien bij elk van deze oplossingen sprake is van interactie met de klant, kan de integratie van live chat software helpen om de betrokkenheid bij elk van deze oplossingen te verbeteren. Een e-mailmarketingintegratie met live chat software stelt gebruikers bijvoorbeeld in staat om een live chat-knop in de body van de e-mail in te bouwen, waardoor mensen direct vanuit de e-mail een sms-gesprek kunnen starten. Ook stelt integratie van live chat software met een content management systeem gebruikers in staat om een live chat-knop toe te voegen aan hun website.
  • Bedrijven zijn op zoek naar nieuwe manieren om de prestaties van vertegenwoordigers te monitoren: vertegenwoordigers die contact hebben met klanten zijn de hoeksteen van klantgerichte teams. Daarom zijn bedrijven op zoek naar nieuwe en effectievere methoden om de prestaties van vertegenwoordigers te meten. Volgens een Capterra-rapport over trends op het gebied van klantenservice, bewegen bedrijven in de richting van "draagbare beoordelingen van klantenservicevertegenwoordigers". Kleine bedrijven dienen producten te evalueren die analytische functies bevatten die specifiek zijn voor de prestaties van agenten.
  • Chatbot integratie met live chat software is de volgende grote ontwikkeling: chatbots zijn gespreksinterfaces die zijn gebouwd op platforms voor machine learning en kunstmatige intelligentie. Live chat software, wanneer geïntegreerd met chatbot, stelt gebruikers in staat om basisvragen van klanten te beantwoorden zonder tussenkomst van een live chatagent, waardoor de beschikbaarheid wordt verbeterd en de kosten worden verminderd.