Wat is LiveAgent?

LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.

LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API.

Wie gebruikt LiveAgent?

Voor een breed scala aan kleine en middelgrote bedrijven in e-commerce, telecommunicatie, verzekeringen, SaaS, startups en ondernemingen. De doelgroep is iedereen die begrijpt hoe belangrijk klantenservice is.

Waar kan LiveAgent worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • QualityUnit
  • Opgericht in 2004

Ondersteuning voor LiveAgent

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 220 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

prijzen van LiveAgent

Beginprijs:

€ 9,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

LiveAgent heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. LiveAgent heeft een betaalde versie vanaf € 9,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • QualityUnit
  • Opgericht in 2004

Ondersteuning voor LiveAgent

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 220 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

Video's en afbeeldingen van LiveAgent

LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
Nog 6 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5

Functies van LiveAgent

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale profielen van klanten
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Veranderingsbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voor start-ups
  • Waarschuwingen/Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor LiveAgent

Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector Meer informatie over 3CX
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management

Reviews over LiveAgent

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
SHAWN
Sales
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentengoederen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Customer Service Software - If Your're Looking for Basic

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Brian
Brian
Digital Marketing Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentengoederen, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Quality video calls in place.

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: We have put it in place for online meetings and customer support systems.

Pluspunten:

Great on issue tracking and help find solution.Customer support system dashboard for easy reach and connection to services.

Minpunten:

I have more benefits as for now that nothing is missing in functionality.

Reactie QualityUnit

vorige maand

Hi Brian! Thank you for your 5-star review! Glad thave you on board :) - LiveAgent Team

Elīna
Human Resources Specialist in Letland
Cosmetica, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

HR Support with LiveAgent

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: LiveAgent is a fantastic tool for HR specialists. It's intuitive, feature-rich, and has greatly improved my workflow. The support team is also top-notch, always willing to help with any questions or issues.In conclusion, if you're an HR specialist looking to streamline your work and improve communication, LiveAgent is definitely worth checking out.

Pluspunten:

LiveAgent has made HR support a breeze with its user-friendly interface and robust set of features. Communication with employees and clients is seamless, thanks to the integration with multiple channels, including email, live chat, and social media. The ability to automate repetitive tasks has saved me a ton of time, freeing me up to focus on more strategic initiatives.

Minpunten:

On occasion, the software can be a bit slow, but it's not a major issue. The mobile app could also use some improvement, but it gets the job done.

Reactie QualityUnit

2 maanden geleden

Hello! Thank you so much for your review! We are so pleased to hear that LiveAgent has improved your workflow and that you consider our support team top-notch :) We understand how important it is to have an efficient and effective HR and client communication system, and we are glad that LiveAgent can help make that possible. - LiveAgent Team

Linda
Linda
Commercial Agent in Niger
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Medische apparatuur, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

answering my customers is more accessible

3,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

the tool is not complicated to use and very practical. it is fast and easy to use

Minpunten:

sometimes it bugs a little, but it's not much, compared to the usefulness of the tool, it's rather a good investment

Reactie QualityUnit

vorige maand

Hi Linda! Thank you for your review! We are happy to see that you find LiveAgent easy to use :) - LiveAgent Team

Sara
Sara
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

This support desk software is fantastic

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: The availability of prefabricated responses is wonderful, and using them has allowed me to save a significant amount of time. I also like that I can make new fields to store specific bits of information about my customers.

Pluspunten:

Using LiveAgent, I can view the cases being worked on by my teammates in real time. LiveAgent has made it easy for me to monitor my team's progress and understand what problems each person is solving.

Minpunten:

There is no internal chat functionality on the LiveAgent platform. The service has eliminated all chat features save for those between the agent and the customer. This is an essential function, as we rely on third-party applications for data transfer and communication.

Reactie QualityUnit

2 maanden geleden

Hi Sara, Thank you very much for your feedback. We are glad to hear that LiveAgent has been the right choice for you. You are still able to have an internal chat with another agent in the system - simply click on the dot next to their name and start an internal chat. Feel free to contact us in case you would have any questions about it - we are available 24/7!

Yagmur
Outgoing Quality Responsible in Turkije
Machinebouw, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A Comprehensive and Reliable Customer Service Solution: LiveAgent

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Overall, we have been really pleased with our experience using LiveAgent. It has enabled us to provide a high level of customer service and has been a great addition to our customer service team.

Pluspunten:

Using LiveAgent has been a great experience for our customer service team. We find it very user friendly, reliable and comprehensive - covering nearly all aspects of customer service. It has enabled us to quickly respond to customer queries and provide an outstanding customer experience.

Minpunten:

The only downside we have encountered with LiveAgent is the cost - it is slightly more expensive than some of its competitors. However, we believe that the features and benefits it offers make it worth the cost.

Reactie QualityUnit

vorige maand

Hi Yagmur! Thank you for taking time to to review LiveAgent. It's great to hear that your overall experience has been great. We would like to also let you know that we have recently introduced a new pricing structure that we believe will better meet the needs of our customers. This new pricing structure is actually cheaper than our previous one, and we are confident that it will provide you with even better value for your money. :) - LiveAgent Team