Wat is LiveAgent?

LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.

LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API.

Wie gebruikt LiveAgent?

Voor een breed scala aan kleine en middelgrote bedrijven in e-commerce, telecommunicatie, verzekeringen, SaaS, startups en ondernemingen. De doelgroep is iedereen die begrijpt hoe belangrijk klantenservice is.

Waar kan LiveAgent worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • QualityUnit
  • Opgericht in 2004

Ondersteuning voor LiveAgent

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 220 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

prijzen van LiveAgent

Beginprijs:

€ 15,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

LiveAgent heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. LiveAgent heeft een betaalde versie vanaf € 15,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • QualityUnit
  • Opgericht in 2004

Ondersteuning voor LiveAgent

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 220 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

Video's en afbeeldingen van LiveAgent

LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
Nog 6 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5

Functies van LiveAgent

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Agent-interface
  • Antwoordbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Bellerprofielen
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Geotargeting
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale profielen van klanten
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Veranderingsbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor meerdere talen
  • Voor start-ups
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor LiveAgent

Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice! Meer informatie over LiveChat
Live chat solution that enables businesses to send welcome messages, invites, and more to clients on a white-label interface.
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Daktela contact center is a cloud-based solution of call center with native support for many communication channels in one aplication.
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Reviews over LiveAgent

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Waar voor je geld
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
SHAWN
Sales
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentengoederen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Customer Service Software - If Your're Looking for Basic

4,0 2 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Miguel
Miguel
Desarrollo de nuevos negocios in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The most powerful customer support platform at the best price

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: LiveAgent works very well for us, there are many functions that we don't use since we don't really need them for our business but they are amazing.
We can easily offer support and keep all the information for each client's case.

Pluspunten:

The live chat feature is easy to use and powerful. With the knowledge base, we can have the most important information accessible in one place. Ticket system. Client portal. Support is super quick.

Minpunten:

The inside look of the platform is outdated and not intuitive.

Reactie QualityUnit

vorige maand

Thank you for the kind words, Miguel! We're happy to hear that LiveAgent is working well for you :) We understand that the platform's interface may not be to everyone's taste, but we're constantly working to make it more user-friendly. Thank you again for your input! - LiveAgent Team

Richard
Call Centre Management in Zuid-Afrika
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

LiveAgent analysis

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Live Agent have been really good so far in heloing us , including getting us linked to a complimentry business that will ensure it runs well

Pluspunten:

Links easily to every popular platform and easy to use.

Minpunten:

Hard to say to be honest . Still need more time with the software but so far , really good

Reactie QualityUnit

vorige maand

Hi Richard! :) We're so happy to hear that you're enjoying using our software and that it's been easy for you to connect it to all of your favorite platforms! If you ever have any questions or need any help, our team is always available and happy to assist. Thanks for the great review! - LiveAgent Team

Ben
Sales Manager in VS
Detailhandel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Significant Value for the price

3,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Price, Excellent customer support, large amount of features and functionality

Minpunten:

While I love the complete control of all the automated systems being programmable, it could use some additional default built in options. Comparing LiveAgent to competitors like ZenDesk is like comparing Linux to Apple. LiveAgent gives you complete control - but you have to set up everything. The other software out there doesn't let you customize, but everything works for you. An in between 'windows' option that allows control for those who want it but is smoother to set up for those who don't want the extra work would be optimal. That said, programs that do it for you tend to cost a lot more, which would defeat LA's primary value, the low cost.

Overwogen alternatieven: RingCentral MVP, Salesforce Sales Cloud en Zendesk Suite

Redenen om voor LiveAgent te kiezen: Able to bring in information, sales channels, and customers from what was previously multiple products into one centralized system

Redenen om over te stappen op LiveAgent: Price, functionality, control

Reactie QualityUnit

3 jaar geleden

Dear Ben, thank you for your honest feedback! We really appreciate it! :) The reason why LiveAgent was developed in a way that you have to set the majority of things up is so that it would work for each client exactly how they need. Usually, businesses differ from one to another and that is why we wanted to give everybody a chance to adjust it to their business and needs. You know where to find us should you need anything! :)

Nutsa
Head of Operations in Georgië
Kansspelen en casino's, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Very good pricing structure.

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Overall for the price it is a good tool and has very fast and helpful support.

Pluspunten:

LiveAgent is easy to use and what I most like about the software is that it pricing is divided by functions, for example, the basic plan includes email support which is the one my company needs because we support only email channels. I liked Rules feature the most, it allows to set up automated workflows for more efficiency.

Minpunten:

Other panel themes does not look good, dark version for example is very basic kind of old. Also once you set SLA levels it is confusing - only Importance changes and only if there is resolve SLA set.

Overwogen alternatieven: Freshdesk, Intercom en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op LiveAgent: Because of price and because CSAT feature for the email is included in the basic plan.

Reactie QualityUnit

2 maanden geleden

Hello Nutsa! Thank you for your kind words about LiveAgent! We're proud to offer a product that is both affordable and high-quality. As for the UI and Themes, we're currently working on some UI improvements and we can't wait to show you the results :) Stay tuned! - LiveAgent Team

Marcin
CEO in Polen
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Powertool

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

I really like the LA mail management system. This tool gives you an easy way not to miss any messages and to remember about future tasks (by postponing a message).

Minpunten:

sometimes loading times are too long from a UX perspective and closed emails are displayed which should not appear.

Overwogen alternatieven: Responso

Redenen om over te stappen op LiveAgent: I had experience with LA so it was my first choice

Reactie QualityUnit

vorige maand

Thank you for the great review Marcin! We're glad you like the LA mail management system and find it easy to use. - LiveAgent Team