Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is LiveAgent?

LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten.

LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API.

Wie gebruikt LiveAgent?

Voor een breed scala aan kleine en middelgrote bedrijven in e-commerce, telecommunicatie, verzekeringen, SaaS, startups en ondernemingen. De doelgroep is iedereen die begrijpt hoe belangrijk klantenservice is.

Waar kan LiveAgent worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • QualityUnit
  • Opgericht in 2004

Ondersteuning voor LiveAgent

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 194 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

prijzen van LiveAgent

Beginprijs:

€ 9,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

LiveAgent heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. LiveAgent heeft een betaalde versie vanaf € 9,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • QualityUnit
  • Opgericht in 2004

Ondersteuning voor LiveAgent

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden, Andorra en nog 194 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 23 andere

Video's en afbeeldingen van LiveAgent

LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5
Nog 6 andere bekijken
LiveAgent-video
LiveAgent Software - 1
LiveAgent Software - 2
LiveAgent Software - 3
LiveAgent Software - 4
LiveAgent Software - 5

Functies van LiveAgent

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Agent-interface
  • Analytics
  • Archiveren en retentie
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestandsbeheer
  • Bestandsoverdracht
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie met klanten
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies/forums
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • E-mails bijhouden
  • Enquêtes en feedback
  • Externe ondersteuning
  • Feedbackbeheer
  • Formulierbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • IVR en spraakherkenning
  • Inboxbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Kwaliteitsbeheer
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Markeren
  • Meerdere gebruikersaccounts
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Planning voor terugbellen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime meldingen
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale profielen van klanten
  • Softphone
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Tweewegs audio en video
  • Veranderingsbeheer
  • Videochat
  • Videovergaderen
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Voor start-ups
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor LiveAgent

Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!

Reviews over LiveAgent

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,7
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
SHAWN
Sales
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentengoederen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Customer Service Software - If Your're Looking for Basic

4,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Jana
Jana
Senior Director Of Marketing in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Elevated Quality of Service for Customers

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: I think firms medium and large in size would benefit from using LiveAgent because of how intuitive it is.

Pluspunten:

LiveAgent is an indispensable tool for me to maintain tight relationships with my customers and my team. It's the finest platform for handling customer support requests since it's reasonably priced, has a straightforward user interface, and includes all the necessary tools.My interactions with clients have been simpler and more efficient as a result. aids our support staff in serving our clients more quickly and effectively.

Minpunten:

My team is functioning smoothly. Everything looks okay up until this point.

Reactie QualityUnit

7 maanden geleden

Hello Jana :) Appreciating your warm feedback, especially about how we've been instrumental in streamlining your interactions with your customers. Customer relationships are indeed crucial, and it's great to see LiveAgent adding value in that area. Glad to read that your team's operation is running without a hitch in our platform. Just to let you know, we are persistently working on enhancing our features to accommodate the growing needs of large-scale businesses like yours in the computer software industry. We can handle all those emails and teams you mentioned, we've got you covered! Once again thanks for choosing LiveAgent. - LiveAgent Team

Christian
Christian
Human Resources Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Gezondheid, wellness en fitness, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Our support communications are centralized with LiveAgent

4,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: The pricing structure is the one thing I'd like to see altered. They've made it possible to aggregate feedback from many channels—including Twitter, Instagram, and Facebook—but unfortunately, doing so costs an additional $39 per channel.

Pluspunten:

It's great that we can designate a single administrator to sort incoming emails, allocate them to the appropriate agents, and monitor their responses until the problem is resolved.

Minpunten:

The safety, the ease of usage, It's the greatest there is since it's so simple to implement, integrate, administer, and utilize; there are never any misunderstandings or missteps in the communication.

Reactie QualityUnit

7 maanden geleden

Hi Christian, Thank you very much for your kind review. We are glad to hear that LiveAgent has been the right choice for you and that you have been satisfied with the benefits it brings to your everyday work life. Our team is available 24/7 via chat and email so don't hesitate to reach out in case of any questions or issues, including any pricing queries! -LiveAgent team

Guillaume
Poject Manager in Mauritius
Textiel, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Great and easy to use

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: It was overall a great experience and I do not regret my choice.

Pluspunten:

Easy to use and easy to setup, liveagent was up on my staging envoronment in 15 minutes. It was easy to configure my rules and good to go in less than 2 days

Minpunten:

Some features were hard to locate and I had to contact my customer sucecss manager quite often.

Eerder overwogen alternatieven: Drift, LiveChat en Intercom

Redenen om voor LiveAgent te kiezen: Zendesk was way too expensive for my budget

Overgestapt van: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op LiveAgent: It is easier to use, less expensive and has all the features I need.

Reactie QualityUnit

2 weken geleden

Thank you, Guillaume, for sharing your experience. It's great to hear how swiftly you got LiveAgent set up! We're sorry some features gave you a bit of a hunt, though. Please know, we're here to help streamline that process for you - never hesitate to reach out 24/7 - LiveAgent Team

Alberto
Operations Director in Spanje
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Mediocre lifecycle management

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It has been from more to less. In the last 3 years has barely evolved (if not regressed), not being anymore a market leader. If I still haven't changed is due to all integration I have already done with the app.

Pluspunten:

It's a really useful omnichannel tool, which requires mid-size effort to configure and obtain an inmediate profit.

Minpunten:

Development and support are on their own. They add/ change / delete functionalities without further notice. It's quite frustrating when a given morning your agents tell you that something you have been using for years is not working and when you reach support team responds saying that this feature never existed, as you are idiots. This issue could be easily solved if product team would submit a regular/weekly email with the content of the product roadmap, so teams can addapt in advance their operation to deleted/changed/added functionalities.

Eerder overwogen alternatieven: Zoho Desk en Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op LiveAgent: price affordable and worthy features

Reactie QualityUnit

2 jaar geleden

Hello Alberto, thank you very much for your honest review. We are happy to see that you find LiveAgent a useful omnichannel tool but at the same time, we are also very sad to hear about your negative experience. We are gathering the suggestions and features requested from our customers plus we have some internal initiatives to keep the growth of our solution. Recently we have been slowed down by a code refactoring that cannot be seen by users as an immediate improvement, but it's very important in a long term. All the changes can be found here in our changelog -> https://dev.ladesk.com/ and also in our blog post here -> https://www.liveagent.com/blog/news/ which is highlighting the most significant changes. Anyways, I will pass your feedback about the potential improvement of sharing the details about upcoming changes to our manager. I am again very sorry if there has been any change that caused you any inconvenience.

Pierre
MD in Zweden
Sportartikelen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Excellent software at great price

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Simple to learn, complete and all in one software.

Minpunten:

I can not think of anything that is not good.

Eerder overwogen alternatieven: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op LiveAgent: Better price and great product. Seams easier to use.

Reactie QualityUnit

vorige maand

Thank you, Pierre, for your 5-star review! We're thrilled to hear you find LiveAgent easy to learn and appreciate its all-in-one functionality. If anything comes to mind that you'd like to see improved or added, we're here to listen and help make your experience even better! - LiveAgent Team