Wat is Intercom?

Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.

Wie gebruikt Intercom?

Intercom heeft wereldwijd meer dan 30.000 betalende klanten, waaronder grotere bedrijven zoals New Relic, Sothebys en Shopify en kleinere bedrijven zoals Airtable en Coda.

Intercom-video Intercom Software - 1 Intercom Software - 2 Intercom Software - 3 Intercom Software - 4 Intercom Software - 5

Twijfel je over Intercom? Vergelijk met een populair alternatief

Intercom

4,5 (876)
Intercom
US$ 67,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
161
41
4,4 (876)
4,0 (876)
4,3 (876)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Waar voor je geld
Klantenservice
US$ 0,00
Gratis versie
Gratis proefversie
96
205
4,4 (3.581)
4,3 (3.581)
4,4 (3.581)
Waarom krijg ik dit te zien?

Alternatieven voor Intercom

Gesponsord
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
SendGrid is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging, vertrouwd door meer dan 78.000 van 's werelds snelstgroeiende merken.
Jouw alles-in-één platform voor multi-channel communicatie.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Your customer service app for Slack to bring all your team communication together in one place.
UserVoice verzamelt en organiseert feedback uit meerdere bronnen om een duidelijke, bruikbare weergave van gebruikersfeedback te bieden.
The most personal customer interaction tool: Voice, video, chat, screen-sharing and appointment scheduling.
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice!
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Increase customer engagement and conversion rate by displaying relevant call to action urls through cross-channel pop-up notifications.
Track your website visitors in real time, Invite them for chat online.
Haptik drijft intelligente virtuele assistenten aan die de klantervaring transformeren, terwijl ze de verkoop verhogen en de kosten verlagen.

Reviews over Intercom

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,3
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jesse
Technical Operations Manager
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Evenementenbureaus, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Intercom is great for chat

5,0 4 maanden geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Liam
Liam
People Operations Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Not Much Competition

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Everything has been fantastic from the Customer Success-led implementation process to it being deployed to our users. Multiple compliments on the feasibility of use since purchasing.

Pluspunten:

From both the administrative and user perspective, the ease of use and just overall depth of what you can create with the product is very impressive. It allows a great amount of customer support to be automated and simplify it's delivery via articles and a knowledge base that'll continually grow. Although it's not the biggest feature, as a user, I love that it's focused on getting you an answer/resolution the quickest way possible given the same entry method. Type "adding users" in an application with Intercom support will quickly both deliver you articles that can potentially solve your problem or will also quickly deploy a CSM to you to answer it directly in case it was a bit more complex. Best part though is the feedback cycle, you're typing exactly what you want to know into the application and if no articles return: New Content Topic.

Minpunten:

Theres really not much. I've run into situations where it was wrongly applied within other organizations and not properly resourced, giving a less than average experience. But that's not as much specific to Intercom themselves. Given they are the industry leader, it can come at a premium for a larger organizations.

Anirudh
Product Manager in India
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Decent support channel tool

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Has been a decent experience with the tool getting the job done.

Pluspunten:

Like the way the conversations has taken life, very futuristic. Surely a great easy tool to get the job done. Efficient and easy to use.

Minpunten:

When compared to a tool like Zendesk, have felt sometimes that the tool lacks some depth in features but that has not hampered my user experience as there are workarounds that I can do.

Etienne
président in Canada
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Best product, the WORST company

2,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: If somebody want to program a software with the same features (even less), i'm switching.

Pluspunten:

Their product is better than anything on the market

Minpunten:

I hope you will never need them for anything. Do not count on them. It's only a sale team thinking only about money. We are paying over 1800$/month, and we are still not with useful persons.

Geverifieerde reviewer
Head Customer Success in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Intercom is a support agent's delight!

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: Fantastic.

Pluspunten:

Intercom is easy to use and a supremely evolved support tool. It's a must have for early startups as they scale their businesses. Agent's can easily grasp and start using the product. The support articles are my favourite feature.

Minpunten:

I didn't like that Intercom does not support WhatsApp templates triggering via system APIs basis user actions.

Alexander
Alexander
Company Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Intercom is an amazing tool that I use to talk with my customers.

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: It has been an amazing tool for our team because it allows us to keep track of all of our customer conversations in one place and because of this, our customer support has improved. Additionally, the team at Intercom is always available to help with any problem.

Pluspunten:

What I like intercom is that it makes it easy to communicate between team members. It also has a great way to keep track of conversations and be able to reference back to them later on.

Minpunten:

The main downside of Intercom is that it can be expensive to maintain and keep updated. It can also make customer service slow to respond to issues and it can be difficult to find answers to questions that I have.