Wat is Intercom?

Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.

Wie gebruikt Intercom?

Intercom heeft wereldwijd meer dan 30.000 betalende klanten, waaronder grotere bedrijven zoals New Relic, Sothebys en Shopify en kleinere bedrijven zoals Airtable en Coda.

Waar kan Intercom worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Intercom
  • Opgericht in 2011
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 17 andere

Over de leverancier

  • Intercom
  • Opgericht in 2011
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 17 andere

Video's en afbeeldingen van Intercom

Intercom Software - 1
Intercom Software - 2
Intercom Software - 3
Intercom Software - 4
Intercom Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Intercom-video
Intercom Software - 1
Intercom Software - 2
Intercom Software - 3
Intercom Software - 4
Intercom Software - 5

Vergelijk de kosten van Intercom met soortgelijke producten

Intercom

US$ 38,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 19,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Intercom

  • AI/machine learning
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare velden
  • Abonneebeheer
  • Afsprakenbeheer
  • Autoresponders
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van supporttickets
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • Campagnebeheer
  • Chatbot
  • Codevrije ontwikkeling
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • Geautomatiseerde antwoorden
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Leadkwalificatie
  • Leads vastleggen
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Mobiele toegang
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Query-suggesties
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Segmentering
  • Sjabloonbeheer
  • Taaldetectie
  • Tools voor exploratie
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Virtuele assistent
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Vooraf geconfigureerde bot
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Workflowbeheer

Alternatieven voor Intercom

Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Gratis livechat software voor startups en kleine bedrijven. Alles-in-één klantenplatform: Livechat + e-mails + ticketverkoop voor grotere bedrijven.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Kayako – Eenvoudige livechat om snel verbinding te maken voor klantenservice via apparaten en platforms.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice! Meer informatie over LiveChat
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Your customer service app for Slack to bring all your team communication together in one place.
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
SendGrid is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging, vertrouwd door meer dan 78.000 van 's werelds snelstgroeiende merken.

Reviews over Intercom

Gemiddelde score

In totaal
4,5 (828)
Gebruiksgemak
4,4 (828)
Klantenservice
4,3 (828)
Functies
4,3 (828)
Waar voor je geld
4,0 (828)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Brendon M.
Brendon M.
Account Executive II in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Highly recommended if you are looking for a tool that you can integrate with other sales and support

5,0 4 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Highly recommended for systems and tools integration. If you use other platforms that need lead and sales generation, this might be the one you are looking for.

Minpunten:

A little pricy compared to other solutions.

Graziela S.
Customer Support Team Leader in Brazilië
Informatietechnologie en -diensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great tool with some improvements needed, but a great ally for support and sales

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: INtercom is very nice, their support, account managers super efficient.
At the same time it has points for improvement from what I've seen from competitors I still prefer the package offered by Intercom

Pluspunten:

- Chatbots in code - User-friendly when it comes to aesthetics - Fast and efficient support - It has a learning track which makes it easy for new developers

Minpunten:

- Data analysis within the platform is quite poor, which brings the need to cross-check with other tools - Exporting data results in lack of standardization - Lack of governance to access team settings like macros, for example

Geverifieerde reviewer
Marketing Manager in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Mijnbouw en metalen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good entry into chat and support

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Intercom was great! Good was to start out and decide what your business needs, I just wouldn't keep it once a business scales.

Pluspunten:

Intercom is simple to use and set up, it is very user-friendly and uncomplicated. It provides and quick, easy and fairly affordable option to provide customer communication, service and sales communications.

Minpunten:

When scaling a business and moving into the realm of a more powerful CRM it didn't make sense to use Intercom anymore. There is syncing and integrations available for most platforms but software like Hubspot has the same capabilities as Intercom, in some cases more, and you get a full sync with a contact record.

Geverifieerde reviewer
CEO in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good product let down by atrocious customer support and shady pricing practices

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: We've been with Intercom for a number of years and unfortunately the customer service in the last 18 months has been atrocious. It's not possible to call anybody... everything is done via chat, which would be fine if they responded in a timely fashion but often it takes weeks to respond and often they'll just go radio silent. The irony. Whilst the product is very good, it will get VERY expensive VERY quickly once you start using the whole suite of products. Their constant changing of product names and pricing options is annoying to say the least, particularly when you come to use a feature that was previously within your package only to find it's been moved into a more expensive package and you need to upgrade to use it. Oh, and then there's the annual auto-renew buried in the small print so if you decide to move away from Intercom which we have just decided to do, you'll probably be tied in for longer than you expect.

Pluspunten:

The software to be fair is the best integrated product out there if you need live chat, knowledgebases, chatbots, outbound marketing etc., all in the same package. The range of features is VERY comprehensive. Outbound campaigns are really nice as is the knowledgebase.

Minpunten:

Notifications for incoming chats are poor. If your support team are doing tasks other than sitting on Intercom all day it's easy to miss incoming chats. The AI bots are more miss than hit in my experience when it comes to suggesting solutions and some of the bot responses are simply bewildering.

Katarzyna W.
Technical Support Specialist in Polen
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Intercome is up to something, but it's not there yet

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: In your everyday job, when you simply respond to incoming chats - Intercome is amazing. Once you want to do anything beyond that, it gets complicated, but not impossible. Also, their support is not really responsive, but you eventually get an answer from them.

Pluspunten:

The live chat! It's working perfectly, it's easy to set up, and easy to use by both the customer and the support agent - one of the best options on the market for me.

Minpunten:

Everything besides the live chat - the knowledge base management has so little features and possibilities it hurt my soul everytime I needed to write an article :( Also, sending or receiving email is also quite a mess, it needs a little bit more work from Intercome.