Wat is TeamViewer?

TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is met meer dan 1 miljard aangesloten apparaten een van 's werelds populairste aanbieders van online vergadersoftware en besturing op afstand. De oplossing is gericht op cloudgebaseerde technologieën om online ondersteuning mogelijk te maken en in realtime samen te werken over de hele wereld, met een uitgebreid productportfolio, waaronder ITBrain (anti-malware), Monitis (website-controlesysteem) en Blizz (online samenwerking).

Wie gebruikt TeamViewer?

TeamViewer is beschikbaar in bijna alle landen, in meer dan 30 talen.

Waar kan TeamViewer worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (lokaal), Linux (lokaal), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • TeamViewer
  • Gevestigd in Clearwater, VS
  • Opgericht in 2005
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 17 andere

Over de leverancier

  • TeamViewer
  • Gevestigd in Clearwater, VS
  • Opgericht in 2005
  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, Canada, China, Duitsland, India en nog 3 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 17 andere

Video's en afbeeldingen van TeamViewer

TeamViewer Software - 1
TeamViewer Software - 2
TeamViewer Software - 3
TeamViewer Software - 4
Nog 5 andere bekijken
TeamViewer-video
TeamViewer Software - 1
TeamViewer Software - 2
TeamViewer Software - 3
TeamViewer Software - 4

Vergelijk de kosten van TeamViewer met soortgelijke producten

TeamViewer

€ 298,80/jaar
Gratis versie
Gratis proef
US$ 9,90/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 3,39/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 9,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van TeamViewer

  • Beheer van vergaderingen
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • Chatten/messaging
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Live chatten
  • Mobiele toegang
  • Opnemen
  • Privéchat
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Streamen van presentaties
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Videovergaderen

Alternatieven voor TeamViewer

RemotePC is een oplossing voor externe toegang waarmee gebruikers overal toegang hebben tot hun pc of Mac, ook vanaf mobiele apparaten. Meer informatie over RemotePC
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Cloudgebaseerde oplossing die systeembeheer op afstand biedt voor desktops, servers en mobiele laptops.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Chrome Remote Desktop is a remote access solution that enables users to securely connect to any remote device.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
Desktop solution that helps businesses access and control remote PCs, share screens, chat, transfer files and more.
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
GoToAssist is nu RescueAssist. En het is 2x sneller. RescueAssist vindt problemen en lost ze snel op met de software voor ondersteuning op afstand.
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
Centraliseer al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens in een uniek platform waar mensen graag mee werken.

Reviews over TeamViewer

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (10.284)
Gebruiksgemak
4,6 (10.284)
Klantenservice
4,3 (10.284)
Functies
4,6 (10.284)
Waar voor je geld
4,4 (10.284)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Johan P.
Sales in België
Informatiediensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Goed product, maar bijna onmogelijk om het abonnement op te zeggen als je het niet meer nodig hebt

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Ik zou dit product niet aanraden omdat je er niet meer vanaf geraakt.

Pluspunten:

je kan eenvoudig een remote pc overnemen

Minpunten:

Het is bijna onmogelijk om je abonnement op te zeggen als je wil stoppen, je moet minstens 28 dagen voor het einde van de lopende termijn via een support ticket je abonnement opzeggen, maar je krijgt hier geen melding van dat je abo bijna verlopen is dus wanneer je bericht krijgt dat het verlengd wordt is het al te laat en als je dan wil opzeggen voor de volgende termijn wordt dat "vergeten" waardoor het volgende jaar opnieuw de betaling van je rekening gaat.

Sarah H.
Sarah H.
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

It offers a user-friendly remote login capability

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Service and support duties may be carried out remotely without having to physically visit the customer. All you need is the data for the host you wish to access in order to use the interface.

Pluspunten:

TeamViewer is one of my favorite tools since it makes it possible to remotely operate computers even when you are miles away from your workplace or home computer. Use it to remotely access other computers to help diagnose and fix problems.

Minpunten:

TeamViewer's connection issues are one of its most glaring flaws. I had a lot of trouble connecting with a client when my screen was frozen, and the client would say things like, "Please fix this problem; I'm watching what you're doing and will warn you if you do anything wrong."

Angus M.
Company Director in VK
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Must have for team collaborations

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Using TeamViewer has saved me so much time, I no longer need to run over to an employees machine when there is a problem, I can simply connect to their device wi9thTeamViewer and see the problem. I'd estimate that it's also saved my business a lot of money, enabling our engineers to remote into machines when they are at home for critical issues, without the need to come into the office. I'd recommend it to anyone, any day.

Pluspunten:

The best thing about TeamViewer is it's simplicity. I can open it up, type in the ID and password for my colleagues device, and be connected to their device instantly. There is no messing about with technical configurations, TeamViewer makes connecting one device to another extremely simple, and I love it.

Minpunten:

There isn't much that I dislike about the software, the only issue I could say is that the updates are infrequent, but it's not a big issue since the software has most features you could ever want already.

Bryan G.
OWNER in VS
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Great software, but not worth the cost

1,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: horrible experience. Getting in your car and driving to the other computer is faster and better than using this app.

Pluspunten:

We had been using the software for free for nearly a decade until they cancelled our services due to an unknown arbitrary reason. We tried reaching out to support and sent in all supporting documents but always received a boilerplate response and could never get a response from a real person

Minpunten:

Support is non existent. All responses are automated.

Nitin S.
Nitin S.
Senior graphics designer in India
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Really helpful remote troubleshooting and collaborating tool for work from home startups

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: If someone want to make their collaboration seamless without having to take only video calls and explain everything in one go then this tool is is best choice. You can collaborate and take control of your team's desktop or system while recording every step followed while troubleshooting.

Pluspunten:

I have been connected to teamviewer since 8 months, whenever I need help in troubleshooting a project for my team I just have them share their screen take control of everything and its done in no time. Its really reduce time of making things done while working remotely. I also liked the way of collaboration happened via teamviewer, I can be able to share any type of files while live chatting or doing any call. Its easy to setup and use in any type of team.

Minpunten:

After updating to newer version of teamviewer, cursor from other desktop have been hidden and that's make trouble if client want to show something using their cursor. Also its pricing is not justifiable for me as its basic plan is comparably higher than other solutions.