Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Zendesk Suite
Wat is Zendesk Suite?
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Wie gebruikt Zendesk Suite?
Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.
Twijfels over Zendesk Suite?
Vergelijk met een populair alternatief
Zendesk Suite
Reviews over Zendesk Suite
Brandfield review Zendesk Suite
Opmerkingen: Fijn programma in gebruik en makkelijk te implementeren.
Pluspunten:
Een overzichtelijk programma waar alle klantcontact op binnenkomt. Dit maakt het makkelijk om snel te reageren op vragen van klanten.
Minpunten:
Het gebruiksgemak had in mijn beleving nog wat beter gekund. Nu zijn er nog verschillende routes nodig/mogelijk om op de juiste plek te komen.
Zendesk Review
Opmerkingen: In het algemeen is Zendesk het beste platform voor tickets en alle soorten van contact.
Pluspunten:
Het is een platform waarop alle tickets gelijk te zien zien, wat het overzichtelijk maakt. Verder kunnen andere collega's tickets van je inzien, dus bij afwezigheid kunnen deze alsnog tijdig worden opgepakt
Minpunten:
Voor nieuwe gebruikers is het moeilijk om gelijk hun weg te vinden. Verder is het een vrij duur programma.
Review Zendesk Suite
Opmerkingen: Een fijn programma om mee te werken, vooral door de overzichtelijkheid.
Pluspunten:
Op dit platform kan je eenvoudig zien wanneer, waarom en hoe een klant contact met je opneemt. Verder is de geschiedenis van chats eenvoudig terug te vinden.
Minpunten:
Voor beginnende mensen op het platform is het moeilijk te navigeren.
Pepijns review Zendesk
Opmerkingen: Ik heb erg fijne ervaringen met Zendesk, ik kan erg makkelijk mijn klanten van dienst zijn en zie het erg overzichtelijk.
Pluspunten:
Voorheen gebruikten wij MessageBird en dat was een lastiger programma om mee te werken. Nu we Zedesk hebben kunnen we de klanten beter van dienst zijn. Het mooie aan Zendesk vind ik de gebruiksvriendelijkheid.
Minpunten:
Er worden kleine 'stickers' gebruikt achter de naam van de klant. Daarmee wordt aangeduid of de case open, geparkeerd of closed is. Dit kan duidelijker.
Strong Customer Support Tool
Pluspunten:
We ended up having to switch to Zendesk from other ticket support systems due to complexities in developments required for our needs. Zendesk matched our needs in more functions and was safer and faster to deal with on many levels. The interface is all there and what anyone would expect from the tool, many features truly save time and cut on repeated actions. We mainly use it for ticketing our external dealers and customers related to working with us as well as their App tickets.
Minpunten:
There is not a lot to mention here. However, support sometimes could have been handled better and not so slow for a desk management software, some FAQ and learning or informative pages feel outdated.