Wie gebruikt Zendesk?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Wat is Zendesk?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Zendesk - Details

Zendesk

https://www.zendesk.com

Opgericht in 2007

Zendesk - Prijsoverzicht

Zendesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Zendesk betaalde versie vanaf US$ 5,00/maand.

Beginprijs

US$ 5,00/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Zendesk

Callcenter software
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Afdrukbeheer
Batchcommunicatie
Chatten / messaging
Communicatie via meerdere kanalen
Contentbeheer
E-maildistributie
Interactieve inhoud
On-demand communicatie
Personalisatie
Sjabloonbeheer
Video-inhoud
Analyse
Communicatiebeheer
Communitybeheer
Contentsyndicatie
Gamification
Live chatten
Opzeggingenbeheer
Verzamelen van feedback
Video-inhoud
Analyse
Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer van negatieve feedback
Dashboard
Gegevensverzameling via meerdere kanalen
Kennisbeheer
Klantensegmenten
Predictieve analyse
Sentimentanalyse
Tekstanalyse
360-gradenfeedback
Analyse
Enquêtebeheer
Oproepen rapporteren
Toezicht houden op klachten
Verzamelen van feedback
Aanstellen (van personeel)
Accountbeheer
Accountwaarschuwingen
Communicatiebeheer
Gezondheidsscore
Inkomstenbeheer
Klantenbinding
Levensduurbeheer van klanten
Volgen en analyseren van gebruik
Winst- en verliesanalyse
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Beheer van IT-assets
Contractbeheer
Incidentenbeheer
Kennisbeheer
Releasebeheer
Servicecatalogus
Servicerapportage
Ticketbeheer
Zelfserviceportal
Assets volgen
Beschikbaarheidsbeheer
Configuratiebeheer
Contract- en licentiebeheer
Incidentenbeheer
Probleembeheer
Projectbeheer
Veranderingsbeheer
Versie- en implementatiebeheer
Zelfserviceportal
Callcenter
Enquêtebeheer
Invoer via telefoontoetsen
Meerdere scripts
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Oproepregistratie
Stemaanpassing
Tekst naar spraak
Voicemail
Auditing van problemen
Dashboard
Escalatiebeheer
Kennisbankbeheer
Opdrachtenbeheer
Projectbeheer
Taakbeheer
Terugkerende problemen
Uitgifteplanning
Beslisboom
Catalogiseren/categoriseren
Contentbeheer
Discussieforums
Kennisbankbeheer
Samenwerking
Zelfserviceportal
Zoeken in gehele tekst
Bewaking van sociale media
Bijhouden van klachten van klanten
Casusbeheer
Corrigerende maatregelen (CAPA)
Enquêtebeheer
Feedbackbeheer
Formulierbeheer
Klachtenclassificatie
Kwaliteitsborgingbeheer
Problemen bijhouden
Routering
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Aanpasbare branding
Geotargeting
Gestandaardiseerde antwoorden
Integratie van derden
Offline formulier
Overdrachten en routering
Proactief chatten
Scherm delen
Websitebezoekers bijhouden
Afstandsbediening
Beheer van IT-assets
CMDB
Incidentenbeheer
Inkoopbeheer
Kennisbank
Mobiele toegang
SLA-beheer
Veranderingsbeheer
Zelfserviceportal

Reviews van Zendesk

5 van 2.376 reviews worden weergegeven

In totaal
4,3/5
Gebruiksgemak
4,3/5
Klantenservice
4,3/5
Functies
4,3/5
Waar voor je geld
4,1/5
Ashley E.
Support engineer
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-4-2020

"The best professional ticketing solution"

Opmerkingen: I have had several smooth years using zendesk and really love using it for every ticket incident I have to resolve.

Pluspunten: I can manage my tickets with ease using Zendesk. It provides me with the perfect user interface to easily navigate between all my tickets and incidents. This tool is also widely used making it great for training new colleagues and customers to use this for internal systems.

Minpunten: The software is great however it can take a couple of hours to get used to the flow of tickets and interfaces in comparison to some other CRM software. Once familiar this is not an issue.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-4-2020
Ted F.
Production Support Coordinator & IT Specialist
Mijnbouw en metalen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-1-2020

"Need help from Zendesk? Forget it. Don't even bother."

Opmerkingen: Horrible. I only use this software because it would be a hassle porting all existing tickets over to a different platform. I needed billing support from them, and my ticket was 'escalated' to the Finance department, but nobody ever got back to me in time. Literally a few days went by and not one word from my Zendesk agent. They have a poor support system. So, if you don't ever need help with anything and know what you're doing, then ZD is probably for you.

Pluspunten: The software functions nicely. It is very well put together. They make it easy to run a help desk.

Minpunten: The support, or lack thereof. If you need support for this software, they take a long, long time to get back to you. You better know what you're doing, because if you need to get a hold of them, I wish you the best of luck.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 31-1-2020
Geverifieerde reviewer
Technical Support Specialist
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-5-2020

"The CRM your company needs"

Opmerkingen: I love Zendesk. I suggest it to everyone to use. It's not robust like Salesforce but worth the investment.

Pluspunten: The product is so easy to use. You can integrate any software to it to make your support processing streamlined and simple. We integrated JIRA, Slack, Gmail and TalkDesk. Zendesk also allows you to create a knowledge base within the system.

Minpunten: Setting up automations can be difficult, but rewarding once you have the process down. Also, searching for previous tickets for reference can be tedious and all over the place.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-5-2020
Jason B.
Owner
Computer- en netwerkbeveiliging, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    1/5
  • Gebruiksgemak
    1/5
  • Functies en functionaliteit
    1/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020

"Beware of shady renewal practices"

Opmerkingen: Frankly I set this up and rarely used it, all it did was basically get used an email filter for my support email address, I take some blame on never implementing it to its potential but it didn't have the integrations I needed to be truly useful. So I sort of forgot about the account being open. I say a pending charge on my CC and went online and canceled the service immediately, that was Feb 27th. The final change didn't clear my credit card until the the 29th.

Pluspunten: Has a decent user interface, handles HTML emails better than most.

Minpunten: Auto-renewed for another year, cancelled immediately, and refused refund. Didn't realize my account was on auto-renew, in fact I thought I had purposely turned that off, but I'm guessing in retrospect, they probably don't even have a way to turn auto renew off even if you want to, I guess you have to request cancellation in writing 30 days in advance, which seems stupid for a SaaS. They also do not provide any advance notice that your account is about to renew and that you will be billed again soon. The moment I saw the charge hit my Credit Card, I cancelled the account and requested a refund, and this was for an expensive annual subscription. They sent a canned response, outlining some hidden line in the huge terms of service that no one reads, that basically says they don't offer refunds for any reason. They obviously don't notify people of upcoming renewals as a way to insure they can get one last pay day out of people that probably don't want to use the service anymore, which just seems like a completely underhanded and evil way of doing business. I work in a space, where I could potentially steer business their way from clients looking for their type of service (even though it wasn't the right fit for me), but no way in hell I will ever recommend them to anyone now, in fact I'll be spending the next few hours leaving negative reviews everywhere that I can and placing a complaint with the Better Business Bureau.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2020
Alisa R.
Client Success Manager
Consumentendiensten, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 6-9-2019

"Zendesk is Functional: Customer Service...not so much"

Opmerkingen: Overall, my experience has been good. It's a popular platform for a reason as it contains popular features such as reporting and analytics, easy transfers, and visitor history.

Pluspunten: I really like their chat. It gives customers the ability to rate their support and our support representatives can request that feedback as well. I also like the variety of notifications. One is just downright cute (it's like a cow mooing). My reps easily transitioned to using this chat as we made the move from another platform.

Minpunten: Not that it matters a whole lot, but the UI isn't aesthetically pleasing. Also, and ironically, their customer support could use some work. I often have to reach out a second or third time to get attention.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: SoftwareAdvice
  • Beoordeeld op 6-9-2019