Wat is Zendesk?

Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.

Wie gebruikt Zendesk?

Meer dan 200.000 klanten vertrouwen op Zendesk voor hun klantenondersteuning, van startups tot Fortune 500-bedrijven.

Waar kan Zendesk worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Zendesk
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

prijzen van Zendesk

Beginprijs:

US$ 19,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

Zendesk heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. Zendesk heeft een betaalde versie vanaf US$ 19,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Zendesk
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2007
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Australië, België, Brazilië, Canada, China en nog 20 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van Zendesk

Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4
Nog 5 andere bekijken
Zendesk-video
Zendesk Software - 1
Zendesk Software - 2
Zendesk Software - 3
Zendesk Software - 4

Functies van Zendesk

  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare formulieren
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afsprakenbeheer
  • Archiveren en retentie
  • Assets volgen
  • Auditing van problemen
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van klantervaringen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Bewaking van sociale media
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • Contentbeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle van oproepen
  • Dashboard
  • Discussies / forums
  • Documenten opslaan
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Geotargeting
  • Gezondheidsscore
  • Groepenbeheer
  • Helpdeskbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Incidentenbeheer
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenondersteuning
  • Klantensegmenten
  • Klantgeschiedenis
  • Leads beheren
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Meerdere scripts
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • On-demand opnamen
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Overdrachten en routering
  • Personalisatie
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Proactief chatten
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime controle
  • Realtime meldingen
  • Releasebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Sjabloonbeheer
  • Slepen en neerzetten
  • Sms-berichten
  • Stemaanpassing
  • Taakbeheer
  • Tekst naar spraak
  • Tekstanalyse
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Toezicht houden op klachten
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Trendanalyse
  • Veranderingsbeheer
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor meerdere talen
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor Zendesk

Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Op ITIL afgestemde software voor servicebeheer met een KPI-dashboard dat helpt de werklast van elke werknemer bij te houden en taken efficiënt toe te wijzen. Meer informatie over TOPdesk
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Premium LiveChat en helpdesksoftware gebruikt door 26.000 bedrijven. Probeer LiveChat en verander je team in rocksterren in de klantenservice! Meer informatie over LiveChat
Trengo is het klantcontact platform dat alle communicatie kanalen samenbrengt in één duidelijk overzicht. Maak klantenservice makkelijk! Opgericht en opererend vanuit Nederland! Meer informatie over Trengo
ChatBot biedt bedrijven een eenvoudige manier om zonder codering interactieve conversatiechatbots te ontwerpen, schrijven en implementeren. Meer informatie over Chatbot

Reviews over Zendesk

Gemiddelde score

In totaal
4,4 (2.870)
Gebruiksgemak
4,3 (2.870)
Klantenservice
4,2 (2.870)
Functies
4,3 (2.870)
Waar voor je geld
4,1 (2.870)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Muhammad daud S.
Muhammad daud S.
IT Manager in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great platform for support and ticketing

5,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: Overall Zendesk is easy to use, interface and options are quite straight forward, response is quicker and easy to manage the logs/requests/tickets and users

Pluspunten:

I have had a good experience of working with Zendesk on daily basis considering the support platform for our internal users. I have liked the way so far how Zendesk generates alerts and how the ticket has managed the platform with ease of completing the task, attaching information, and keeping the log of the users and tickets.

Minpunten:

Zendesk requires individual licenses for adding new agents though there should be some option to add a team within the same license but rather be limited to 3-5 agents per team under 1 license.

Overwogen alternatieven: Freshdesk

Redenen om over te stappen op Zendesk: Zendesk cost overall was better than freshdesk and it was more user friendly.

Sarah H.
Sarah H.
System Administrator in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Zendesk is a good helpdesk with many features

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We are really pleased with the Zendesk platform. Since then, we've seen an increase in the quality of service we provide to our customers. I particularly appreciated the ease with which a new manager or technician could be added to the system without requiring a significant overhaul of the dashboard.

Pluspunten:

It's a great cloud application with great uptime, and it streamlines our job while we're doing live chat with customers to resolve a specific issue. For my team and myself, automating the ticketing process is the ideal solution. When a ticket is created, an automatic email is sent to the client, and when it is resolved or closed, another email is sent to the customer.

Minpunten:

Even though I appreciated the functionality and automation, I had to spend a lot of time figuring out how to use the dashboard. This application's pricing is too expensive for an early company since it has functionality that they may not require.

Kt T.
Customer service representative in VS
Detailhandel, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

The cheapest option but it “works”

1,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Abysmal

Pluspunten:

This is a great choice if you can’t afford something like gladly and that it is your only other choice. Customer service support is nonexistent. The software constantly is glitchy and doesn’t work.

Minpunten:

Probably the customer service support which is condescending when it does get back to you and then runs you around for weeks until it winds up blaming you for something that their software did. While the whole time never giving you any solution

Shayla B.
Shayla B.
Human Resources Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

We've reduced customer service handling time with Zendesk

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Using Zendesk, our customer care representatives are able to obtain the information they need on their own. When I handle the articles, I hear nothing but good things about how this program makes my job easier and more productive. They may use slack to look for answers, and the results will be linked to relevant articles in Zendesk. Zendesk may be easily integrated with other services, such as slack.

Pluspunten:

I loved Zendesk because of its features and thorough reports. However, I found it tough to use and far more difficult to produce reports than other CRMs and Helpdesks. Compared to other Helpdesks, the social analytics are similarly low. The Suite's triggers are among my favorites. One of the most important advantages for us is the sheer number of plugins and integrations available.

Minpunten:

The difficulty of creating dashboards and the amount of time it takes to do so annoy me. Because of this, the dashboard might be a bit confusing at times, with data that are out of sync.

Denise W.
Denise W.
Marketing Specialist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Marketing en reclame, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

This helps us to better serve our customers

4,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: We can use this data to improve the client experience by putting new processes in place. We've increased our output significantly, and now everything is in plain sight. It's incredible how much freedom we have when it comes to putting up a self-help library for our clientele. We were able to create a help center based on the Copenhagen theme, but we customized it to our liking with custom CSS styling.

Pluspunten:

There is nothing Zendesk does that I don't like! The back-end user experience is the greatest I've ever encountered. The integration of Shopify and the capturing of knowledge is effortless. We've been using Zendesk Support for years and I'm sure we've only scratched the surface of what it can accomplish, but for a little business like ours, it's more than enough.

Minpunten:

New feature requests should be implemented more quickly, in my opinion. I would also like Zendesk to manage all new implementation requests.