Nederland Lokale producten weergeven
131 resultaten
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Tidio is een helpdeskplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots. Meer informatie over Tidio
Tidio is een krachtig alles-in-één helpdeskplatform dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt om meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Bied uitmuntende klantenservice met capaciteiten voor meerdere kanalen en meerdere afdelingen, krachtige AI-assistent en automatiseringen van Zoho Desk. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Bekijk en beantwoord alle klantverzoeken van elk kanaal op één scherm. Hierdoor worden e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren bij elkaar gebracht. Werkstroomprocesautomatisering is extreem flexibel maar toch eenvoudig te implementeren. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 8 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 8 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichtendiensten. Het is 100% gratis voor teams van maximaal 12 supportmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Eén app om al je kanalen voor klantenservice te beheren: livechat, e-mail, sociale media. Gorgias is een helpdesk die is ontworpen voor Shopify. Meer informatie over Gorgias
De enige helpdesk die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel binnen enkele minuten een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Meer informatie over Supremo Remote Desktop

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
SysAid helpt IT slimmer te werken, niet harder, met helpdeskautomatisering op basis van een decennium aan AI-informatie. Probeer het vandaag nog gratis.
"SysAid maakt gebruik van serviceautomatisering om IT slimmer te laten werken, niet harder. Met een helpdesk die zichzelf praktisch beheert, profiteren miljoenen gebruikers over de hele wereld van een snellere service, een lichtere werklast en een veel soepelere service-ervaring. Het maakt elk aspect van ITSM (IT Service Management) zo eenvoudig en automatisch, waardoor IT van de rompslomp wordt bevrijd en de IT-medewerkers in plaats daarvan de dingen kunnen doen die je bedrijf echt nodig heeft om sterk door te gaan. SysAid biedt de oplossing die IT zo hard nodig heeft. Probeer het vandaag nog gratis." Meer informatie over SysAid

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Meer informatie over GoTo Resolve

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer. Meer informatie over Gist

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform dat mensen centraal stelt in een enkel, levenslang klantgesprek.
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel. Meer informatie over Gladly

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren. Meer informatie over Crisp

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden. Meer informatie over SherpaDesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Help Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. Meer informatie over AzureDesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Our VoIP and telephony experts have implemented 900+ Omnichannel Communication Solutions across 10+ industries.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. Our VoIP DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. Visit us @ https://elisiontec.com/products/contact-center-software/ Meer informatie over Dialshree

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert. Meer informatie over osTicket

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Tiledesk is the all-in-one conversational AI platform with omni-channel live chat, chatbots and 3rd party apps integration
To have fully satisfied customers is complex. Conversation’s actors (chatbots and humans) should handoff to each other many times during a chat to address customers needs. Tiledesk provides a solution orchestrating instant, asynchronous and multichannel communication among all stakeholders of a typical conversational architecture: chatbots, support operators, end users, colleagues, applications, knowledge systems, etc. Visit https://tiledesk.com/ for more details. Meer informatie over Tiledesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Verbeter je klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform.
Verrijk en automatiseer je klantenondersteuning op één betaalbaar platform. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te begeleiden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met uitstekende livechats, een prachtig geïntegreerde kennisbank, gespreksroutering en meer. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Innovatieve en gebruiksvriendelijke helpdesksoftware voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
A cloud-based help desk solution that's powerful, insightful and easy to use.
A cloud-based help desk solution that's powerful, insightful and easy to use. Meer informatie over Raiseaticket

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Verbeter de klantenservice via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer, allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in een helpdeskplatform dat je workflow kan verbeteren? Ontvang een gratis proefperiode van User.com voor 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Winnaar van de "Editor's Choice" award. Automatiseer het genereren van contracten, goedkeuringen en rapportages met leveranciers en klanten. Vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers.
Agiloft is vijfvoudig winnaar van de "Editors' Choice Award" van PC Magazine en "Value Award" van Spend Matters. Het wordt geprezen als "het meest aanpasbare contractbeheersysteem op de markt". De flexibele technologie maakt het eenvoudig in te stellen en te gebruiken en het schaalbare platform ondersteunt alle goedkeuringsprocessen met geïntegreerde workflows, e-mailwaarschuwingen en contractgeneratie met één klik. Het is volledig audit-compatibel met ondersteuning voor HIPAA, SOX en CFR21. Begin vandaag met een gratis demo op maat. Meer informatie over Agiloft

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Connect with customers and resolve their issues through ticket and feedback management.
At ThriveDesk, we believe there is always a better way to to manage customer success. ThriveDesk helps team members work better together - week after week. Designed by and for teams, ThriveDesk immediately fits into your day-to-day. Simple, affordable help desk solution for small businesses, eComemrce and SaaS managing customer support. - Shared Inbox - Live chat - Knowledge base - Community - Deep WooCommerce integration - Advanced reporting - And much more... Meer informatie over ThriveDesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang.
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegev ens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Meer informatie over SeamlessDesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Meer informatie over Helpshift

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice. Meer informatie over C-Desk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Meer informatie over FocalScope

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Intelligent Service Management is a ITIL cloud-based IT service management tool for including Help Desk, ITAM, and Knowledge Management
Intelligent Service Management is a cloud-based IT service management tool offering support in 9 ITIL processes including Help Desk, IT Asset Management and Knowledge Management. With multi-tenant support, this is an excellent solution for managed service providers to accurately and responsively support your customers. ISM works on a Hyper-SaaS framework that aims to speed product implementation. Meer informatie over Intelligent Service Management

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Nederland Lokaal product
Eén duidelijk 360-graden serviceoverzicht. Stel je eigen dashboard samen met de widgets die voor jou belangrijk zijn.
Bied je klanten de snelste en meest efficiënte service. Bied je relaties de snelste en meest effectieve service. Verbeter je klantenservice met Vobe Service. Bied je relaties een platform voor ondersteuning, vragen of tickets. Behandel verzoeken moeiteloos, gestructureerd en met prioriteit. Geschikt voor elke sector. Combineer Vobe Service met andere oplossingen: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
A customer engagement platform that enables you to sell your services and offer customer support on popular messaging channels.
eBanqo is a customer engagement platform that: - Gives businesses an AI chatbot that responds to inquiries 24/7 - Offers multichannel live chat that aggregates chats from the web, social and messaging apps in one dashboard - Provides automation to enable customers to onboard, purchase goods/services and resolve support issues from popular messaging apps and channels without speaking to a support rep. Meer informatie over eBanqo

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
A self-hosted and cloud ticket-based support system with a knowledge base for businesses of all sizes.
Faveo Helpdesk is open-source software that can be accessed by unlimited agents. Headquartered in Bangalore, Faveo HELP DESK provides Businesses with an automated Helpdesk system to manage customer support. It is specifically designed to cater to the needs of startups and SMEs empowering them with state of the art, ticket based support system. In today's competitive startup scenario customer retention is one of the major challenges. Meer informatie over Faveo Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Cloud-based suite of integrated applications that enables businesses with CRM, invoicing, help desk, accounting, and more.
Cloud-based suite of integrated applications that enables businesses with CRM, invoicing, help desk, accounting, and more. Meer informatie over Officetree

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more. Meer informatie over ClickDesk

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight. Meer informatie over Cireson Analyst Portal

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
Vorex automates the entire lifecycle of each employee; talent and skills management, performance, succession planning, and time entry.
Vorex Business Management is the most comprehensive cloud-based solution in the market- natively integrating Project Management, Time/Expense Tracking, CRM, Invoicing, and HR in a single solution that is very easy to learn and use. You decide if you want a single, some, or all of the modules mentioned above. You get the solutions your business needs today, knowing it can expand as your business grows. Try our zero obligation 14 day Free Trial Meer informatie over Vorex

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing