135 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Bied uitmuntende klantenservice met capaciteiten voor meerdere kanalen en meerdere afdelingen, krachtige AI-assistent en automatiseringen van Zoho Desk. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Bekijk en beantwoord alle klantverzoeken van elk kanaal op één scherm. Hierdoor worden e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren bij elkaar gebracht. Werkstroomprocesautomatisering is extreem flexibel maar toch eenvoudig te implementeren. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
SysAid helpt IT slimmer te werken, niet harder, met helpdeskautomatisering op basis van een decennium aan AI-informatie. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over SysAid
"SysAid maakt gebruik van serviceautomatisering om IT slimmer te laten werken, niet harder. Met een helpdesk die zichzelf praktisch beheert, profiteren miljoenen gebruikers over de hele wereld van een snellere service, een lichtere werklast en een veel soepelere service-ervaring. Het maakt elk aspect van ITSM (IT Service Management) zo eenvoudig en automatisch, waardoor IT van de rompslomp wordt bevrijd en de IT-medewerkers in plaats daarvan de dingen kunnen doen die je bedrijf echt nodig heeft om sterk door te gaan. SysAid biedt de oplossing die IT zo hard nodig heeft. Probeer het vandaag nog gratis." Meer informatie over SysAid
"SysAid maakt gebruik van serviceautomatisering om IT slimmer te laten werken, niet harder. Met een helpdesk die zichzelf praktisch beheert, profiteren miljoenen gebruikers over de hele wereld van...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Opsgenie is een krachtige oplossing voor waarschuwings- en piketbeheer die kan worden geïntegreerd met je favoriete ITSM-tools, zoals Jira Service Desk. Meer informatie over OpsGenie
Opsgenie is een krachtige oplossing voor incidentbeheer en respons die diepgaande integraties heeft met meer dan 200 ITSM-tools. Koppel Opsgenie aan vele helpdesk-oplossingen, waaronder Jira Service Desk, Zendesk en meer. Consolideer de meldingen van al je tools en verminder het wisselen van context door gebruik te maken van de bidirectionele verbindingen. Maak automatisch Help Desk-tickets voor waarschuwingen met hoge prioriteit of maak waarschuwingen voor belangrijke Help Desk-tickets. Meer informatie over OpsGenie
Opsgenie is een krachtige oplossing voor incidentbeheer en respons die diepgaande integraties heeft met meer dan 200 ITSM-tools. Koppel Opsgenie aan vele helpdesk-oplossingen, waaronder Jira Service...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Alles-in-één platform voor klantenondersteuning en berichten. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Meer informatie over CommBox
CommBox is een alles-in-één platform voor klantenondersteuning en berichten. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en veilig platform kun je met CommBox naadloze omnichannel-communicatie uitvoeren tussen marketing, verkoop, IT, klantenondersteuning en je klanten, altijd en overal, waar het het beste uitkomt, via bots, e-mail, chat, video, spraak, sms, sociale media en andere digitale kanalen. Meer informatie over CommBox
CommBox is een alles-in-één platform voor klantenondersteuning en berichten. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 8 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 8 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichtendiensten. Het is 100% gratis voor teams van maximaal 12 supportmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 8 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises (toegang tot open source-code). Dit gratis...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Eén app om al je kanalen voor klantenservice te beheren: livechat, e-mail, sociale media. Gorgias is een helpdesk die is ontworpen voor Shopify. Meer informatie over Gorgias
De enige helpdesk die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel binnen enkele minuten een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias
De enige helpdesk die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden -...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Verbeter je klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
Verrijk en automatiseer je klantenondersteuning op één betaalbaar platform. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te begeleiden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met uitstekende livechats, een prachtig geïntegreerde kennisbank, gespreksroutering en meer. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged
Verrijk en automatiseer je klantenondersteuning op één betaalbaar platform. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te begeleiden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen....

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help Desk Migration is een unieke service waarmee gegevens van het ene helpdesksysteem naar het andere kunnen worden verplaatst.
Help Desk Migration is een unieke service waarmee gegevens van het ene platform naar het andere kunnen worden verplaatst. De service ondersteunt ongeveer 30 gewaardeerde helpdesksystemen: Zendesk, Freshdesk, Freshservice, Kayako, Intercom, Desk.com, Help Scout, Parature, Samanage, etc. Je kan gegevens ook van en naar CSV-bestanden migreren. Je kunt nu binnen enkele uren tickets, contactpersonen, medewerkers, bijlagen en andere gegevens migreren.
Help Desk Migration is een unieke service waarmee gegevens van het ene platform naar het andere kunnen worden verplaatst. De service ondersteunt ongeveer 30 gewaardeerde helpdesksystemen: Zendesk,...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen,...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren.
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mogelijkheid om de kosten van dure licenties om te leiden naar op maat gemaakte systemen die precies zijn afgestemd op je specificaties. In 2017 werd YetiForce door Capterra uitgeroepen tot toonaangevende en uiterst betaalbare CRM-software. Er werden meer dan 500 verschillende CRM-toepassingen vermeld, maar YetiForce stond bovenaan.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Help Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Help Desk van...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Innovatieve en gebruiksvriendelijke helpdesksoftware voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Dit platform is helpdesksoftware in Gmail, Slack en Trello. Vereenvoudig vandaag nog het succes van klanten en de samenwerking tussen teams.
Helpdesktickets zijn niets anders dan e-mails. Vereenvoudig het succes van klanten met een helpdesk- en ticketingsoftware die zich rechtstreeks in Gmail en je bestaande andere dagelijkse tools bevindt: Slack en Trello. Consolideer e-mails van je klanten zoals [email protected] en [email protected] met gedeelde inboxen en taakbeheer. Gebruik gedeelde Gmail-labels om gesprekken per klant of ticket te organiseren. Zet ondersteuning op de automatische piloot en automatiseer het repetitieve proces met het team. Ga gratis aan de slag.
Helpdesktickets zijn niets anders dan e-mails. Vereenvoudig het succes van klanten met een helpdesk- en ticketingsoftware die zich rechtstreeks in Gmail en je bestaande andere dagelijkse tools...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Web-based software voor bedrijven die helpt bij het maken van stapsgewijze tutorials voor websites of toepassingen.
Web-based software voor bedrijven die helpt bij het maken van stapsgewijze tutorials voor websites of toepassingen.
Web-based software voor bedrijven die helpt bij het maken van stapsgewijze tutorials voor websites of toepassingen.

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Verbeter de klantenservice via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer, allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in een helpdeskplatform dat je workflow kan verbeteren? Ontvang een gratis proefperiode van User.com voor 14 dagen zonder betaling vooraf.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken....

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Klantenondersteuning, IT-servicebeheer, governance en risiconaleving. Dit platform biedt software voor ITIL, COBIT, ISO 20000 en ISO 27001.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite is je organisatie binnen enkele dagen aan de slag. Een uitgebreide tool voor IT-servicebeheer op basis van ITIL framework; stroomlijnt IT-activiteiten door het automatiseren van servicebewerkingen zoals incidenten, serviceverzoeken, problemen en servicedeskfuncties. Bevat ook modules voor de volledige levenscyclus van de service.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Winnaar van de "Editor's Choice" award. Automatiseer het genereren van contracten, goedkeuringen en rapportages met leveranciers en klanten. Vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers.
Agiloft is vijfvoudig winnaar van de "Editors' Choice Award" van PC Magazine en "Value Award" van Spend Matters. Het wordt geprezen als "het meest aanpasbare contractbeheersysteem op de markt". De flexibele technologie maakt het eenvoudig in te stellen en te gebruiken en het schaalbare platform ondersteunt alle goedkeuringsprocessen met geïntegreerde workflows, e-mailwaarschuwingen en contractgeneratie met één klik. Het is volledig audit-compatibel met ondersteuning voor HIPAA, SOX en CFR21. Begin vandaag met een gratis demo op maat.
Agiloft is vijfvoudig winnaar van de "Editors' Choice Award" van PC Magazine en "Value Award" van Spend Matters. Het wordt geprezen als "het meest aanpasbare contractbeheersysteem op de markt". De...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts.
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a genuine pleasure. But as a small company with big ambitions, there are so many things youve got to get done first. Customer service cant be your top priority. At 5pm each working day, you might get started on the days customer queries but you might not. Thats what its like to run a company
Empowers retailers and small businesses to respond to customer questions faster. Team inbox for customer chats, emails, social posts. Dealing with customers shouldnt be a hassle. It should be a...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Vorex automates the entire lifecycle of each employee; talent and skills management, performance, succession planning, and time entry.
Vorex Business Management is the most comprehensive cloud-based solution in the market- natively integrating Project Management, Time/Expense Tracking, CRM, Invoicing, and HR in a single solution that is very easy to learn and use. You decide if you want a single, some, or all of the modules mentioned above. You get the solutions your business needs today, knowing it can expand as your business grows. Try our zero obligation 14 day Free Trial
Vorex Business Management is the most comprehensive cloud-based solution in the market- natively integrating Project Management, Time/Expense Tracking, CRM, Invoicing, and HR in a single solution...

Functies

  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets