Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Gratis Helpdesk software

Met helpdesk software kunnen organisaties efficiënter communiceren met gebruikers. Helpdesk systemen kunnen helpen bij het beantwoorden van technische en functionele vragen. Dat wordt gedaan door verbeterde methodes voor het volgen van tickets, IT-beheer en klantenservice. Dankzij de integratie van deze elementen kan jouw klantenserviceteam eindgebruikers en klanten sneller en effectiever ondersteunen. Helpdesk tools kunnen ook de toevoer van nieuwe informatie van gebruikers vereenvoudigen. Dit draagt ook bij aan de bestaande kennis van een organisatie. Gebruik Capterra om de beste helpdesk software voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: callcenter software en klantenservice software.

Nederland Lokale producten weergeven

51 resultaten

Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder. Meer informatie over Zoho Desk
dener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u naadloze omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten op schaal verbeteren, uw helpdesk aanpassen, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met apps die u dagelijks gebruikt - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste automatiseringen die technici efficiënter maken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne vereenvoudigt IT-activiteiten, waardoor overbelaste IT-teams hun hele IT-portfolio efficiënt kunnen beheren en eindgebruikers vanaf elke locatie kunnen ondersteunen. Ninja ticketing is een flexibele en gebruiksvriendelijke IT-helpdeskoplossing met robuuste out-of-box automatiseringen die ervoor zorgen dat je technici meer tijd besteden aan het oplossen van problemen dan aan het beheren van tickets. Door ticketing te combineren met eindpuntbeheer, back-up en documentatie, verenigt NinjaOne je ondersteuningsworkflow en maakt het je helpdesk efficiënter. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Begin gratis met LiveAgent en bouw geweldige klantrelaties op met de ultieme helpdesktool voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Tidio is een helpdeskplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig alles-in-één helpdeskplatform dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt om meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer. Meer informatie over Gist

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Eén app om al je kanalen voor klantenservice te beheren: livechat, e-mail, sociale media. Gorgias is een helpdesk die is ontworpen voor Shopify.
De enige helpdesk die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel binnen enkele minuten een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren. Meer informatie over Crisp

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over eDesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Help Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden. Meer informatie over SherpaDesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Verbeter je klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform.
Verrijk en automatiseer je klantenondersteuning op één betaalbaar platform. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te begeleiden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met uitstekende livechats, een prachtig geïntegreerde kennisbank, gespreksroutering en meer. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert. Meer informatie over osTicket

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. Meer informatie over AzureDesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Innovatieve en gebruiksvriendelijke helpdesksoftware voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Verbeter de klantenservice via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer, allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in een helpdeskplatform dat je workflow kan verbeteren? Ontvang een gratis proefperiode van User.com voor 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang.
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Winnaar van de "Editor's Choice" award. Automatiseer het genereren van contracten, goedkeuringen en rapportages met leveranciers en klanten. Vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers.
Agiloft is vijfvoudig winnaar van de "Editors' Choice Award" van PC Magazine en "Value Award" van Spend Matters. Het wordt geprezen als "het meest aanpasbare contractbeheersysteem op de markt". De flexibele technologie maakt het eenvoudig in te stellen en te gebruiken en het schaalbare platform ondersteunt alle goedkeuringsprocessen met geïntegreerde workflows, e-mailwaarschuwingen en contractgeneratie met één klik. Het is volledig audit-compatibel met ondersteuning voor HIPAA, SOX en CFR21. Begin vandaag met een gratis demo op maat. Meer informatie over Agiloft

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Een platform dat bedrijfsinzichten biedt via realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-gegevens.
Motadata is een softwareplatform voor IT-analyse dat bedrijfsinzichten biedt door middel van realtime verwerking, correlatie en intelligente visualisatie van IT-netwerk- en beveiligingsinformatiegegevens. Het verenigt traditioneel gescheiden functies voor beveiligingsactiviteiten en netwerkcontrole, -beheer en -analyse in één platform. Het heeft een plug-in-gestuurde architectuur die het in hoge mate aanpasbaar maakt volgens de klantvereisten. Motadata is een geregistreerd handelsmerk van Mindarray Systems Pvt. Limited. Meer informatie over Motadata ServiceOps

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Meer informatie over SeamlessDesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Meer informatie over Helpshift

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Meer informatie over FocalScope

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice. Meer informatie over C-Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Enterprise-class IT-servicebeheertoepassing gebouwd voor multinational organisaties rond Service Integratie en Beheer.
4me is vanaf de grond opgebouwd om SIAM en de samenwerking van een onbeperkt aantal serviceproviders te ondersteunen. Niet alleen door records opnieuw aan te maken in verschillende servicebeheertools, maar door serviceproviders en organisaties naadloos samen te laten werken (zelfs wanneer ze een andere tool gebruiken) op elk verzoek van een klant. Dit jaar is er nieuwe functionaliteit ontwikkeld: - ITIL V4-compliance door Serview in 19 praktijken - Just in Time-bevoorrading - Agile borden - massale updates Meer informatie over 4me

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Eén duidelijk 360-graden serviceoverzicht. Stel je eigen dashboard samen met de widgets die voor jou belangrijk zijn.
Bied je klanten de snelste en meest efficiënte service. Bied je relaties de snelste en meest effectieve service. Verbeter je klantenservice met Vobe Service. Bied je relaties een platform voor ondersteuning, vragen of tickets. Behandel verzoeken moeiteloos, gestructureerd en met prioriteit. Geschikt voor elke sector. Combineer Vobe Service met andere oplossingen: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Geef je Support Desk een krachtige en visuele make-over. Probeer Support Center Plus. Zet de eerste stap op de weg naar uitstekende klantenservice.
SupportCenter Plus is een webgebaseerd, ITIL-ready ondersteuningssoftware ontworpen voor IT-organisaties die IT-ondersteuning bieden aan hun klanten. Het dient als een gemeenschappelijk platform voor alle vormen van klantenservicebeheer. Gebruikers kunnen helpdesktickets moeiteloos volgen, beheren en oplossen en zo een snelle klantenondersteuning bieden voor ongekende klanttevredenheid. Meer informatie over ManageEngine SupportCenter Plus

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
ProProfs Help Desk is de ultieme tool voor klantenondersteuning waarmee bedrijven hun problemen onmiddellijk kunnen oplossen.
ProProfs Help Desk is een allround tool waarmee bedrijven alle processen voor klantenondersteuning eenvoudig kunnen stroomlijnen. Vanaf het moment dat een klant verbinding maakt met een ondersteuningsmedewerker tot het creëren van een ticket voor hun probleem en tot het toewijzen van het ticket wordt alles geregeld met ProProfs Help Desk. Met een gedeelde inboxfunctie die samenwerking tussen ondersteuningsmedewerkers eenvoudig en efficiënt maakt. Deze tool wordt ook geleverd met een robuuste rapportagefunctie om de prestaties van medewerkers te controleren. Meer informatie over ProProfs Help Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Webgebaseerde software voor activabeheer waarmee je activa in je organisatie kunt controleren en beheren.
IT Asset Management ITM is een webgebaseerde non-IT- en IT-beheertoepassing om de infrastructuur en financiële activa van het bedrijf te beheren. Het kan het proces van het toevoegen van het bedrijfsmiddel in de toepassing automatiseren, het kan elk IoT-apparaat detecteren dat is aangesloten op het netwerk van de organisatie voor automatische detectie zonder tussenkomst van werknemers. Het volgt de contractuele en inventarisgegevens van hardware en software. ITM heeft een servicedesk, inkoop, verandering, kennisbeheer, RDP, MDM, mobiele app, streepjescode- en RFID-integraties. Meer informatie over ITM IT Asset Management

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Requestor is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee je zowel klantenondersteuning als interne teamverzoeken kunt uitvoeren.
Requestor is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee je zowel klantenondersteuning als interne teamverzoeken kunt uitvoeren. De software verzamelt alles in ticketvorm, van e-mails, telefoontjes en chats, voor gemakkelijke en transparante communicatie. Je kunt vrij kiezen tussen een gehoste cloudoplossing en een on-premises-oplossing die op je server draait. Alle functies zijn beschikbaar in beide scenario's. Ook kan je Requestor eenvoudig integreren met je CRM, ERP-systeem of Active Directory. Meer informatie over Requestor

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Kenmerken: Casusregels, macro's, SLA, opgeslagen acties, agentbotsing, concepten, bewerkingen, e-mailintegratie, klantcontactsysteem, rapportage
Helprace is de gemakkelijkste manier om interactie tussen klanten en bedrijven te beheren. Een helpdesk met een intuïtieve klantengemeenschap en een feedback-app betekent dat Helprace kant-en-klaar is om te gebruiken. Er zijn geen lange installatiegidsen, -handleidingen of IT-instellingen om door te nemen. Meer informatie over Helprace

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
ServiceDesk Plus MSP is een voor ITIL geschikte servicedesk voor managed service providers met functies die zijn ontworpen op basis van best practices van ITSM.
ServiceDesk Plus MSP is webgebaseerde, voor ITIL geschikte helpdesksoftware die speciaal is ontworpen voor managed service providers. Deze alles-in-één ITSM-oplossing biedt een uitgebreide servicedesk met een gestroomlijnd ticketingsysteem; gecentraliseerde functies voor accountbeheer; ingebouwde modules voor het beheer van IT-middelen, problemen en veranderingen; besturing op afstand; geavanceerde rapportage en analyse; naadloze integraties met native en externe toepassingen; en nog veel meer. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus MSP

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
CustomerWise is een ondersteuningsgerichte, maar complete CRM-oplossing voor ondersteuning, verkoop, marketing en activabeheer.
TechExcel CustomerWise is een geïntegreerde CRM-systeemtoepassing voor het beheer van klantrelaties gedurende de gehele levenscyclus van de klant, met ondersteuning, verkoop, marketing en activabeheer. Meer informatie over CustomerWise

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Controleert en volgt pc's, randapparatuur, softwaremedia, licenties en documentatie, inkoop en helpdesktickets, en meer.
Web Tracks is helpdesk, pc-inventaris, activabeheer en aankoopsoftware in één pakket. Het programma controleert computers, gerelateerde randapparatuur, software-assets en -licenties, documentatie, inkoop- en helpdeskverzoeken. Eenvoudige, overzichtelijke 100% webgebaseerde interface. Meer informatie over Web Tracks

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Neoforce Helpdesk: Efficiënte ticketing, flexibele aanpassingen en aantrekkelijke prijzen. Verbeter je klantenservice op elk apparaat.
Neoforce biedt een uitgebreide helpdeskoplossing die is ontworpen om de communicatie en dienstverlening tussen interne en externe klanten te optimaliseren. Ons cloud-gebaseerde platform is toegankelijk op elk apparaat en biedt functies zoals ticketing, klantenportaal en relatiebeheer. De flexibiliteit van het systeem stelt je in staat om het aan te passen aan jouw specifieke behoeften. Bovendien is onze helpdeskoplossing aantrekkelijk geprijsd, waardoor je een hoogwaardige service kunt bieden zonder de bank te breken. Meer informatie over Neoforce

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Focus Desk is een ultramodern systeem voor het automatisch registreren van klantvragen en de snelle en eenvoudige afhandeling ervan voor een betere service.
Focus Desk is een nieuwe oplossing voor snel en eenvoudig beheer van klantenkwesties. Vragen, bestellingen, klachten, retouren en andere problemen worden automatisch geregistreerd en vervolgens tijdig en op een gestroomlijnde manier opgelost, waardoor klantenservice sneller en efficiënter wordt. Meer informatie over Focus Desk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Gebruiksvriendelijk open source support-ticketsysteem voor helpdesk en klantenservice.
DiamanteDesk – een onafhankelijk support-ticketsysteem ontworpen om naar je klanten te luisteren en snel te reageren om aan hun wensen te voldoen. Het is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke tool die is ontworpen om tickets te creëren binnen de CRM en ze te koppelen aan een klant uit het systeem. In DiamanteDesk kunnen tickets worden toegewezen aan specifieke gebruikers en beheerders en gegroepeerd worden per vestiging om de werkstroom te organiseren en je te richten op problemen en verzoeken met een hoge prioriteit. Meer informatie over DiamanteDesk

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden
Webgebaseerde app die klikken-om-te-chatten, klikken-om-te-bellen en helpdeskoplossingen biedt om realtime verkoop en klantenondersteuning te beheren.
Webgebaseerde app die klikken-om-te-chatten, klikken-om-te-bellen en helpdeskoplossingen biedt om realtime verkoop en klantenondersteuning te beheren. Meer informatie over SalesRep

Functies

  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime meldingen
  • Interactie bijhouden