Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Gratis Helpdesk software

Met helpdesk software kunnen organisaties efficiënter communiceren met gebruikers. Helpdesk systemen kunnen helpen bij het beantwoorden van technische en functionele vragen. Dat wordt gedaan door verbeterde methodes voor het volgen van tickets, IT-beheer en klantenservice. Dankzij de integratie van deze elementen kan jouw klantenserviceteam eindgebruikers en klanten sneller en effectiever ondersteunen. Helpdesk tools kunnen ook de toevoer van nieuwe informatie van gebruikers vereenvoudigen. Dit draagt ook bij aan de bestaande kennis van een organisatie. Gebruik Capterra om de beste helpdesk software voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: callcenter software en klantenservice software.

Nederland Lokale producten weergeven

50 resultaten

Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Vereenvoudiging van klantenondersteuning met behulp van AI-antwoorden op basis van eerdere tickets en verspreide kennis voor effectieve klantenservice op maat. Meer informatie over Deskhero
Deskhero maakt gebruik van AI om de klantenservice te verbeteren door antwoorden te creëren op basis van eerdere tickets en een uitgebreide kennisbank. Het platform levert tijdige en nauwkeurige antwoorden die op maat zijn gemaakt voor de unieke vraag van elke klant. Deskhero onderscheidt zich door de mogelijkheid om verschillende gegevensbronnen te gebruiken, waaronder documenten, websitecontent en historische e-mails. Deze methode verrijkt de interacties met klanten door te waarborgen dat de ondersteuning goed geïnformeerd is en effectief is afgestemd op hun behoeften. Meer informatie over Deskhero

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in de cloud en on-premises.
Bitrix24 is gratis software voor helpdesks en contactcenters die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 12 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Met dit gratis omnichannel contactcenter kun je met je klanten communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Tidio is een helpdeskplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig alles-in-één helpdeskplatform dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt om meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
ServiceNow automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Het is gebruiksvriendelijk en schaalbaar.
IT-servicebeheeroplossing gebouwd om groeiende IT-organisaties te helpen geweldige dingen te doen. Het platform automatiseert je dagelijkse ondersteuningstaken en helpt je elke werkeenheid te volgen, meten en verwerken. Dit wordt gedaan door cloudgebaseerde servicebeheersoftware te leveren die snel te implementeren en eenvoudig te configureren is. Het zorgt ervoor dat je investering is beschermd. ServiceNow is de enige cloudprovider die een ITSM-pad biedt om je services uit te breiden zonder de vervangingslast. Meer informatie over ServiceNow

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand. Meer informatie over ManageEngine ServiceDesk Plus

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer. Meer informatie over Gist

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer. Meer informatie over Web Help Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Eén app om al je kanalen voor klantenservice te beheren: livechat, e-mail, sociale media. Gorgias is een helpdesk die is ontworpen voor Shopify.
De enige helpdesk die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel binnen enkele minuten een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren. Meer informatie over Crisp

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over eDesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Alloy Navigator is een oplossing die prachtig is ontworpen voor echte klanten, gecreëerd door echte IT-mensen zoals jij.
Het is voor elke IT-organisatie belangrijk om een hoog serviceniveau te bereiken terwijl aan de behoeften van de klant wordt voldaan. Daarom is er de intuïtieve, gebruiksvriendelijke Help Desk van Alloy Navigator, compleet met een goed geïntegreerde kennisbank en selfserviceportal. Koppel dat met Asset Management-integratie en de flexibele pracht van een intelligente workflow en je hebt een complete IT-beheeroplossing. Meer informatie over Alloy Navigator

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden. Meer informatie over SherpaDesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Verbeter je klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform.
Verrijk en automatiseer je klantenondersteuning op één betaalbaar platform. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te begeleiden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met uitstekende livechats, een prachtig geïntegreerde kennisbank, gespreksroutering en meer. Probeer de gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over Froged

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert. Meer informatie over osTicket

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels. Meer informatie over AzureDesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Geautomatiseerde routing
  • Callcenterbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Realtime meldingen
  • E-mailbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Rapportage en analyse
  • Toegang en controle op afstand