112 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeitel...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard. Meer informatie over SysAid
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, I...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over Opsgenie
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceon...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Koppel de Service Hub met de Sales en Marketing Hub om het gehele klantentraject te ondersteunen in HubSpot. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De helpdesksoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je: een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunn...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Jouw alles-in-één platform voor de helpdesk Meer informatie over Crisp
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven. Aan de hand van talloze functies vereenvoudigt deze oplossing de manier waarop je je klanten helpt om hun doelen te bereiken door veel zaken te automatiseren. Meer informatie over Crisp
Bouw je Helpdesk-platform via Crisp en begin met het naadloos helpen van je klanten. De helpdesk-software van Crisp laat klanten zelf hun antwoorden vinden en vereenvoudigt zaken voor drukke bedrijven....
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten. Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets Meer informatie over Mint Service Desk
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale media in een gedeelde bedrijfsinbox en biedt een alles-in-één helpdeskoplossing. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei in het bieden van klantenservice van wereldklasse. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware die helpt bij het personaliseren van je interacties met klanten. Het combineert al je communicatiekanalen zoals e-mail, livechat, oproepen en sociale m...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Vision Helpdesk biedt Help Desk, Satellite of Multi Company Help Desk en ITIL Service Desk softwaretools voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVerify gecertificeerd) Vision Helpdesk is de ALLES-IN-ÉÉN helpdesk voor klantenondersteuning waarmee je allerlei kanalen kunt beheren, zoals e-mail, webformulieren, Twitter, Facebook en telefoongesprekken, allemaal onder één dak. Vision Helpdesk wordt vertrouwd door meer dan 15.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Vision Helpdesk
Vision Helpdesk biedt softwaretools voor klantenservice - 1) Help Desk Software (Helpdesk met meerdere kanalen) 2) Satellite Help Desk (Helpdesk met meerdere merken) 3) Servicedesk (ITIL/ITSM PinkVer...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in de cloud en lokale versie. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). Dit gratis omnichannel contactcenter stelt je in staat om met je klanten te communiceren via e-mail, telefoon, live chat, sociale netwerken en mobiele berichten. 100% gratis voor teams met maximaal 12 ondersteuningsmedewerkers. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 de populairste gratis helpdesk- en contactcentersoftware die wordt geleverd met CRM. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven in een cloudgebaseerde of lokale versie (toegang tot open source-code). D...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaalbaar genoeg om grote ondernemingen te ondersteunen. Je kunt ook Agile's helpdesksoftware gebruiken voor IT-ondersteuning, faciliteitsbeheer of zelfs educatieve doeleinden. De mogelijkheden zijn eindeloos. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM's helpdesk-software biedt de functies die je nodig hebt om de klanttevredenheid te vergroten en je bedrijf te laten groeien. Het is de perfecte oplossing voor kleine bedrijven, maar is schaal...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Loop Email helpt je team om samen efficiënt de e-mails van je klanten te beheren. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Elke toegewezen e-mail bevat de naam van de persoon die ervoor verantwoordelijk is, zodat iedereen in het team weet wie het e-mailbericht behandelt. Je kunt ook opmerkingen achterlaten zonder dat de klant hiervan op de hoogte is. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of supp...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te onderste...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Breng je klantenservice naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste software. Zoho Desk is de eerste contextbewuste tool in de sector.
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Bekijk en beantwoord alle klantverzoeken van elk kanaal op één scherm. Hierdoor worden e-mail, sociale media, livechat, telefoongesprekken en webformulieren bij elkaar gebracht. Werkstroomprocesautomatisering is extreem flexibel maar toch eenvoudig te implementeren.
Zoho Desk biedt webgebaseerde helpdesksoftware die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minu...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig heb...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Kayako – Persoonlijke en eenvoudige Live Chat Software om klantenservice te verenigen via chat, sociale media, e-mail en telefoon.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als een individu, niet als een ticket. In tegenstelling tot traditionele helpdesks verbindt Kayako de punten tussen je ondersteuningskanalen, de informatie van je klant en je team. Kayako wordt gebruikt door meer dan 130.000 klantenondersteuningsprofessionals in bedrijven over de hele wereld, waaronder Peugeot, NASA en Fedex.
Met Kayako kunnen klantgerichte bedrijven moeiteloos een goede klantenservice bieden. Klantenservice is aan het veranderen. Tegenwoordig verwacht je klant dat hij of zij wordt herkend en begrepen als ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfserviceportal en een kennisbank tegen een betaalbare prijs. ServiceDesk Plus biedt alles wat je nodig hebt voor een volwaardig IT-helpdesk en een productief helpdeskteam. Manage Engine ServiceDesk Plus is beschikbaar als on-premises en on-demand.
ManageEngine ServiceDesk Plus is een helpdesk- en assetmanagementsoftware. Het biedt een geïntegreerd pakket met incidentbeheer (trouble-ticketing), goederentracering, inkoop, contractbeheer, een selfs...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer.
Eén bron voor je contacten met livechat, helpdesk, kennisbank, e-mailmarketingautomatisering en meer....
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Web Help Desk® is online software voor het beheer van ticketing, IT-middelen, kennis en wijzigingen die gebruiksvriendelijk en ideaal is voor het MKB.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Profiteer van de ingebouwde kennisdatabase, IT-wijzigingscontrole, SLA-meldingen, prestatierapportage, klantonderzoeken en meer.
Met een intuïtieve webinterface en servicedesk-portal biedt de Web Help Desk-software eenvoud en automatisering waarmee je de ticketverkoop en IT-middelenbeheer voor de helpdesk kunt stroomlijnen. Prof...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Met Hiver kunnen teams samenwerken aan gedeelde e-mailaccounts.
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Met Hiver kunnen teams samenwerken aan gedeelde e-mailaccounts zoals [email protected] of [email protected] zonder hun Gmail-accounts te hoeven verlaten. Hiver werkt als een volwaardige helpdesk die is ingebouwd in Gmail. Het geeft je alles wat je nodig hebt om uitstekende klantenservice te bieden, zonder de complexiteit en overdaad aan functies die je vaak krijgt bij andere helpdeskproducten.
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Met Hiver kunnen teams samenwerken aan gedeelde e-mailaccounts zoals [email protected] of [email protected] zonder h...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Je alles-in-één hulpmiddel om supporttickets te creëren, te beoordelen en te volgen om een betere klantenservice te bieden en georganiseerd te blijven.
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Beleef het comfort van het volgen van een ticket rechtstreeks vanuit je inbox. 2) Ingebouwde rapporten om klanttevredenheid, responstijd en meer te meten en te verbeteren. 3) Houd opslagbehoeften beperkt tot een minimum, en sla tickethistorie op in de cloud. 4) Self-servicetool garandeert 50% minder helpdesktickets. 5) Gratis proefversie van 30 dagen voor alle abonnementen!
Mojo Helpdesk is de zeer eenvoudige helpdesktoepassing voor klantenservice, IT-verzoeken, onderhoudsaanvragen en meer. Hier zijn 5 redenen om vandaag nog aan de slag te gaan met Mojo Helpdesk. 1) Belee...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Een open source CRM-systeem, met aangepaste oplossingen met een breed scala aan configuratietools en een gebruiksvriendelijke interface.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mogelijkheid om de kosten van dure licenties om te leiden naar op maat gemaakte systemen die precies zijn afgestemd op je specificaties. In 2017 werd YetiForce door Capterra uitgeroepen tot toonaangevende en uiterst betaalbare CRM-software. Er werden meer dan 500 verschillende CRM-toepassingen vermeld, maar YetiForce stond bovenaan.
YetiForce helpt bedrijven om gratis professionele open source CRM optimaal te gebruiken om de kosten te verlagen en de prestaties in de hele communicatiestructuur te verbeteren. De software biedt de mo...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
AzureDesk - Helpdesksoftware die bedrijven kunnen gebruiken voor een soepele levering van klantenondersteuning en helpdeskoplossing.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een helpdeskoplossing. Probeer azuredesk.co vandaag nog voor een gratis proefversie van 14 dagen. Het biedt een ticketingsysteem om ondersteuningsverzoeken te volgen, gestroomlijnde UI voor beheerdersaanvragen, externe integratie met JIRA, Olark, Slack, Charge Desk en veel andere software, rapportage, ticketvelden, UI met tabbladen, regels.
AzureDesk - enige helpdesksoftware met alle "must have" functies van ondernemingssystemen die aan alle bedrijven worden aangeboden tegen minimale kosten voor gebruikers. Besteed geen fortuin aan een he...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert.
Een open source-systeem voor klantenondersteuning dat binnenkomende ondersteuningsverzoeken organiseert, beheert en archiveert....
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Innovatieve en gebruiksvriendelijke helpdesksoftware voor bedrijven die op zoek zijn naar snelle en flexibele ondersteuningsdiensten. Gratis levenslang plan beschikbaar.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staat om een klant op elk gewenst moment en vanaf elke locatie efficiënt te ondersteunen, ongeacht via welk kanaal de klant contact opneemt voor ondersteuning (webportal, e-mail, sociale media, chat, mobiele apps). NABD is een oplossing met een volledig functioneel gratis plan dat geschikt is voor de meeste bedrijven.
Cloudgebaseerde klantenondersteuning en helpdesksoftware met backendfunctionaliteiten voor ticketing, een kennisbank en casemanagement tegen betaalbare maandelijkse kosten. NABD stelt bedrijven in staa...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Klantenondersteuning, IT-servicebeheer, governance en risiconaleving. Dit platform biedt software voor ITIL, COBIT, ISO 20000 en ISO 27001.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite is je organisatie binnen enkele dagen aan de slag. Een uitgebreide tool voor IT-servicebeheer op basis van ITIL framework; stroomlijnt IT-activiteiten door het automatiseren van servicebewerkingen zoals incidenten, serviceverzoeken, problemen en servicedeskfuncties. Bevat ook modules voor de volledige levenscyclus van de service.
Dit platform biedt kosteneffectieve, meertalige (Engels, Frans, Spaans, Turks en Arabisch), oplossingen voor geïntegreerd IT-servicebeheer, governance- en risicobeheer en de helpdesk. Met SMART Suite i...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Four time winner of "Best Overall Value" award, Agiloft streamlines operations and improves consistency. Trusted by 3+ M users.
Winner of "Best Overall Value" four years in a row, Agiloft Help Desk is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actionable insights. With a customizable end user portal, full workflow engine, dashboard performance metrics, and more. Automate assignments and improve efficiency across your entire organization. Trusted by 3+ million users. Start today and see how Agiloft can work for you.
Winner of "Best Overall Value" four years in a row, Agiloft Help Desk is top rated by users and analysts alike. Streamline your operations to close tickets faster, improve consistency, and gain actiona...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijve...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help desk solution with service request management, knowledge base, task management, surveys.
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigned to anyone and he starts receiving requests raised by others for that category.. 2. Asset management (Manual) So covers life cycle of all assets not only IT and networked assets.. 3. Knowledge base. 4. Photo gallery 5. notice board 6. Log book 7. Active directory 8. Customer Care
Free service desk / Helpdesk application with lots of other features for whole organisation. 1. service request management (Not only for IT but for all departments) so service category can be assigne...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more.
Web-based solution that provides live chat through help desk, social media integration, mobile access, reporting and more....
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Gorgias is an all-in-one customer service, customer support, and live chat helpdesk for Shopify and Magento stores.
Gorgias is the highest-rated customer service and live chat helpdesk for Shopify and Magento stores. See customer support requests from email, live chat, phone, and social media in one place. Edit/refund orders, cancel subscriptions, award loyalty points, and more in one click. Use templates, automations, rules, and macros to cut support time. Your support team will be more productive and your customers will love you. Get a demo today to see how it works.
Gorgias is the highest-rated customer service and live chat helpdesk for Shopify and Magento stores. See customer support requests from email, live chat, phone, and social media in one place. Edit/ref...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Extend the power of the SCSM Console with the Cireson Web Portal. Manage incidents, service requests, and changes on the fly.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analyst Portal boasts fast, adaptive, and highly functional capabilities. Items such as incidents, service requests, change requests, CMDB and reporting are all easily and quickly accessed and managed with or without a desktop in sight.
The Cireson SCSM Analyst Portal integrates seamlessly with Microsoft Service Manager to allow management of day-to-day activities on any browser, device, or OS. Built on cutting edge HTML 5, the Analys...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpd...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Live chat software with multi-website support, visitor monitoring, and offline messaging functionality.
LiveZilla includes a live chat software with multi-website support, visitor monitoring and a help desk system that allows you to not only integrate emails that you receive from customers but also messages from Twitter and Facebook in your ticket system.
LiveZilla includes a live chat software with multi-website support, visitor monitoring and a help desk system that allows you to not only integrate emails that you receive from customers but also messa...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
A complete online help desk solution for providing professional support to your products or services
Helpsumo is a hosted online help desk solution specially designed for providing customer support solutions via Ticket System, Email, Social Media, Live Chat & Self-Help Knowledge Base solutions.
Helpsumo is a hosted online help desk solution specially designed for providing customer support solutions via Ticket System, Email, Social Media, Live Chat & Self-Help Knowledge Base solutions....
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
#1 for Schools and State & Local Government (*Blackboard® partner)! Simplify ticket submission and automate workflow and reporting
#1 FOR SCHOOLS AND STATE & LOCAL GOVERNMENT (*Blackboard partner). A robust help desk built to increase end-user satisfaction, minimize Level 1 support staffing needs, save time on recurring tasks and projects, and save money optimizing for multiple departments (IT, Facilities, Maintenance, HR, etc.) For Government, K-12, and Higher Education including Universities, Colleges, etc. Join hundreds of other government organizations and schools. TRY IT TODAY FOR FREE!
#1 FOR SCHOOLS AND STATE & LOCAL GOVERNMENT (*Blackboard partner). A robust help desk built to increase end-user satisfaction, minimize Level 1 support staffing needs, save time on recurring tasks and ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Open Source and cloud-based both as a support solution that gives total control over things to easily manage customer queries.
A cloud-based support solution and now released Open Source as well that gives total control over things and makes it easier to manage customer queries. It has all the features which a client would expect from any great helpdesk system like reporting, ticket management, e-mail collaboration, knowledge base management etc. It lets the users to easily and efficiently manage, track and resolve issues instantly and makes the hassle-free working experience for both the staff and the customers.
A cloud-based support solution and now released Open Source as well that gives total control over things and makes it easier to manage customer queries. It has all the features which a client would exp...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
ngDesk is the next generation of free and complete help desk software.
ngDesk is a complete and completely free help desk software for every step of the customer service life cycle. With features ranging from instant alerts to ticket management, live chat, and real time data--all free for unlimited users--ngDesk aims to fill the gaps in current help desk software. Plus we're always adding new features, like AI and Machine Learning coming to an ngDesk near you in 2018!
ngDesk is a complete and completely free help desk software for every step of the customer service life cycle. With features ranging from instant alerts to ticket management, live chat, and real time d...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Boomtown¿s AI learning platform provides your organization the ability to dramatically reduce customer effort and drive sales while sav
Boomtown's platform provides your organization the ability to dramatically reduce customer effort and drive sales while saving millions on customer support. Customers can connect with you via chat, phone, SMS or email. Help when your customers need it however they prefer.
Boomtown's platform provides your organization the ability to dramatically reduce customer effort and drive sales while saving millions on customer support. Customers can connect with you via chat, ph...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Wowdesk omnichannel customer service help desk software helps businesses of all sizes deliver "WOWing" customer experience
WowDesk is a powerful suite of help desk & customer service solution that aims to provide and deliver optimum customer support services through various channels including self-service portals, email, chat, phone, and social media networks at affordable price. Wowdesk is a flexible, scalable and user friendly customer engagement platform that is installed in multitude of industries with different sizes across the globe. They call it help desk, we call it WOWdesk! Learn more at wowdesk.com
WowDesk is a powerful suite of help desk & customer service solution that aims to provide and deliver optimum customer support services through various channels including self-service portals, email, c...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
SAAS customer support and helpdesk software, hosted in the cloud and readily available.
Trakdesk is a cloud based customer support and helpdesk software that has all the bells and whistles you would need to provide exceptional customer support. Trakdesk is packed with many robust features like; ticketing, automation, SLA management, multiple brands, customizable self-service portals, multi-language, knowledge base, social integration, gamification and many more.
Trakdesk is a cloud based customer support and helpdesk software that has all the bells and whistles you would need to provide exceptional customer support. Trakdesk is packed with many robust features...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Helpdesk- en ticketingsoftware voor klantenondersteuningsteams. Los actuele problemen op met proactieve ticketing via meerdere kanalen.
Paldesk biedt helpdesk- en ticketingsoftware voor klantenondersteuningsteams. Los problemen op met tickets en stel al je websitebezoekers en klanten tevreden. Het is in realtime en proactief en vormt de perfecte tool om moeilijke vragen te beantwoorden en uitmuntende ondersteuning te bieden. Breng je klanten vanuit meerdere kanalen samen op één plek, bouw zinvolle relaties op en zorg voor vruchtbare partnerschappen. Begin nu, het is gratis.
Paldesk biedt helpdesk- en ticketingsoftware voor klantenondersteuningsteams. Los problemen op met tickets en stel al je websitebezoekers en klanten tevreden. Het is in realtime en proactief en vormt d...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more.
Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more.
Help desk tool that provides end user and customer information through emails exchange, custom fields, matrix report and more....
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Requestor is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee je zowel klantenondersteuning als interne teamverzoeken kunt uitvoeren.
Requestor is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee je zowel klantenondersteuning als interne teamverzoeken kunt uitvoeren. De software verzamelt alles in ticketvorm, van e-mails, telefoontjes en chats, voor gemakkelijke en transparante communicatie. Je kunt vrij kiezen tussen een gehoste cloudoplossing en een on-premises-oplossing die op je server draait. Alle functies zijn beschikbaar in beide scenario's. Ook kan je Requestor eenvoudig integreren met je CRM, ERP-systeem of Active Directory.
Requestor is een helpdesk met meerdere kanalen waarmee je zowel klantenondersteuning als interne teamverzoeken kunt uitvoeren. De software verzamelt alles in ticketvorm, van e-mails, telefoontjes en ch...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Richpanel is a customer support platform specially designed for Shopify Plus, Shopify, Woocommerce, Magento & other Ecommerce stores.
Richpanel makes ecommerce customer support effortless. With deep integrations with Shopify, Woocommerce & Magento, Richpanel brings in all the ecommerce data and order actions in one place for fast and personalized ecommerce support. Instantly resolve 30-40% of customer issues before reaching agents with a self-service portal. Manage all support channels - Email, Live chat, Phone, Facebook, Instagram and Whatsapp from one place.
Richpanel makes ecommerce customer support effortless. With deep integrations with Shopify, Woocommerce & Magento, Richpanel brings in all the ecommerce data and order actions in one place for fast and...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Kenmerken: Casusregels, macro's, SLA, opgeslagen acties, agentbotsing, concepten, bewerkingen, e-mailintegratie, klantcontactsysteem, rapportage
Helprace is de gemakkelijkste manier om interactie tussen klanten en bedrijven te beheren. Een helpdesk met een intuïtieve klantengemeenschap en een feedback-app betekent dat Helprace kant-en-klaar is om te gebruiken. Er zijn geen lange installatiegidsen, -handleidingen of IT-instellingen om door te nemen.
Helprace is de gemakkelijkste manier om interactie tussen klanten en bedrijven te beheren. Een helpdesk met een intuïtieve klantengemeenschap en een feedback-app betekent dat Helprace kant-en-klaar is ...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets
Het meest gebruiksvriendelijke conversatieplatform. Centraliseer en automatiseer je klantcontact met een codevrije gespreksassistent.
Watermelon is het meest gebruiksvriendelijke conversatieplatform voor de ultieme klantervaring. Centraliseer al je online klantcontact in één duidelijk overzicht en werk op de meest efficiënte manier samen met collega's. Automatiseer je klantenservice, marketing en verkoop met een codevrije gespreksassistent. Wees er 24/7 voor je klanten, tijdens elke stap van hun reis. Optimaliseer vandaag je klantcontact met Watermelon. Vraag een vrijblijvende demo aan of probeer ons 14 dagen gratis uit.
Watermelon is het meest gebruiksvriendelijke conversatieplatform voor de ultieme klantervaring. Centraliseer al je online klantcontact in één duidelijk overzicht en werk op de meest efficiënte manier s...
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Realtime chatten
  • Ticketbeheer
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Kennisbankbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Beheer van IT-assets