Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is JIRA Service Management?

Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.

Wie gebruikt JIRA Service Management?

IT-teams. Groeiende bedrijven die geen e-mails meer willen gebruiken voor ondersteuning, op zoek zijn naar een oplossing die snel kan worden geïmplementeerd, systemen willen consolideren en één platform voor IT willen gebruiken.

Waar kan JIRA Service Management worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor JIRA Service Management

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Armenië, Australië, Azerbeidzjan, Belarus en nog 46 andere

Talen

Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 12 andere

prijzen van JIRA Service Management

Beginprijs:

US$ 60,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

JIRA Service Management heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. JIRA Service Management heeft een betaalde versie vanaf US$ 60,00/maand.

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor JIRA Service Management

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Armenië, Australië, Azerbeidzjan, Belarus en nog 46 andere

Talen

Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 12 andere

Video's en afbeeldingen van JIRA Service Management

JIRA Service Management Software - 1
JIRA Service Management Software - 2
JIRA Service Management Software - 3
JIRA Service Management Software - 4
JIRA Service Management Software - 5
Nog 6 andere bekijken
JIRA Service Management-video
JIRA Service Management Software - 1
JIRA Service Management Software - 2
JIRA Service Management Software - 3
JIRA Service Management Software - 4
JIRA Service Management Software - 5

Functies van JIRA Service Management

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Activiteiten volgen
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Back-up en herstel
  • Backlog-beheer
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Bijhouden van klachten van klanten
  • Bugs/problemen opsporen
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Contracten opstellen
  • Controle en beheer op afstand
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • E-mailwaarschuwingen
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Helpdeskbeheer
  • IT-reporting
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Locatie bijhouden
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onderzoeksbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Opmerkingen/notities
  • Patchbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime chatten
  • Realtime controle
  • Realtime rapportage
  • Releasebeheer
  • Routering
  • Samenwerkingstools
  • Servicecatalogus
  • Status bijhouden
  • Streepjescodes/RFID
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voor IT-project management
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtdiensten plannen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor JIRA Service Management

ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
Juro is het alles-in-één platform voor contractautomatisering waarmee juridische en zakelijke teams de contractworkflow kunnen stroomlijnen. Meer informatie over Juro
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
GitScrum geeft je de controle over je taken, gebruikersverhalen en sprints, zodat je team al hun dagelijkse taken efficiënter kan beheren.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Oplossing voor urenregistratie waarmee bedrijven de werkuren van werknemers kunnen volgen, ontwerpworkflows kunnen beheren, goedkeuringen kunnen verlenen en meer.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.

Reviews over JIRA Service Management

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Shreya
Shreya
Product Manager in Portugal
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

The best tool for Helpdesk which works seamlessly with Jira

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: My team enjoys this tool a lot and we surely feel this is the most suited tool for the workflow we have. Highly recommend for helpdesk in IT

Pluspunten:

Works so well with a support email ID to collect client helpdesk issues, and even link them to development (IT project) tickets

Minpunten:

Perhaps the dashboards can be easier and more insightful, for checking workload, number of issues managed per staff member etc

Eerder overwogen alternatieven: Zendesk Suite

Redenen om over te stappen op JIRA Service Management: Since we have a lot of helpdesk tickets that may translate into a product feature, or enhancement or bugs that can be forwarded to the IT development team, we wanted to use something that syncs with JIRA very well

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

We track incoming work with Jira Service Management

4,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar with Jira software, you will have no problem using this one. Concise but effective.

Pluspunten:

First of all, Jira allows us to manage customer support requests in an organized way. They can be tailored to individual squads and relatively easily monitored. All relevant details can be stored in one location in a Jira request. Jira is an easy-to-use tool and request tracker for teams, with features including customizable dashboards, access permissions, and time/effort monitoring.

Minpunten:

Inadequate translation of Jira Service Management into other languages is one of its biggest drawbacks, as it results in an unnatural hybrid between English and the selected language.

Nick
Nick
Senior Product Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great for Smaller Businesses, not for the Large Enterprise

3,0 vorig jaar

Pluspunten:

Service Management is very easy to get going "out of the box" for small organizations. We stood this up apart from our enterprise's main service management tool because we had special needs for our intake forms and this allowed us to do the customization needed without going through rigorous development through the enterprise level tool.

Minpunten:

Form design for your main portal can sometimes be wonky, as navigating through the options takes a bit of getting used to and aren't the most intuitive at first. Workflows are also very simple and complex decision-making based on external data is not readily available.

Eerder overwogen alternatieven: ServiceNow

Redenen om over te stappen op JIRA Service Management: Service Management ultimately was chosen because it integrated perfectly with our Jira instance and allows for seamless story/epic creation from internal customer requests, porting the information over was made very easy by this fact and the workflows you can create between the two are very useful.

Jayanth
Project Manager in VS
Verzekeringen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

JIRA is the best overall Bug & Issue Project Management tool

4,0 4 maanden geleden

Pluspunten:

- JIRA is very simple to setup & deploy for beginners & can also be used very effectively by advanced users- Has integrations with other tools- JIRA helps report, manage & track bugs, product features via tickets in 1 place- JIRA has history of tickets, work logs, etc that help document projects & promote overall accountability

Minpunten:

- JIRA can be expensive for small companies & small teams- JIRA needs licenses for users just to view the JIRA board & tickets

Eerder overwogen alternatieven: monday.com

Overgestapt van: Google Sheets

Redenen om over te stappen op JIRA Service Management: We chose JIRA as everyone were familiar with the tool & had prior experience with using it.

David
David
CEO and Co Founder in Thailand
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great if you use Jira

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Jira Service desk is the help desk add on for Jira. It's great because it seamlessly integrates with Jira. If you're on Jira already it's a natural extension.

Minpunten:

It's not really viable as a stand alone product but as part of the Jira ecosystem it's a nice add on. Quite steep learning curve.