Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is JIRA Service Management?

Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.

Wie gebruikt JIRA Service Management?

IT-teams. Groeiende bedrijven die geen e-mails meer willen gebruiken voor ondersteuning, op zoek zijn naar een oplossing die snel kan worden geïmplementeerd, systemen willen consolideren en één platform voor IT willen gebruiken.

Waar kan JIRA Service Management worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor JIRA Service Management

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Armenië, Australië, Azerbeidzjan, Belarus en nog 46 andere

Talen

Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 12 andere

prijzen van JIRA Service Management

Beginprijs:

US$ 60,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

JIRA Service Management heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. JIRA Service Management heeft een betaalde versie vanaf US$ 60,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • Atlassian
  • Gevestigd in San Francisco, VS
  • Opgericht in 2013

Ondersteuning voor JIRA Service Management

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Armenië, Australië, Azerbeidzjan, Belarus en nog 46 andere

Talen

Chinees, Chinees, Deens, Duits, Engels en nog 12 andere

Video's en afbeeldingen van JIRA Service Management

JIRA Service Management Software - 1
JIRA Service Management Software - 2
JIRA Service Management Software - 3
JIRA Service Management Software - 4
JIRA Service Management Software - 5
Nog 6 andere bekijken
JIRA Service Management-video
JIRA Service Management Software - 1
JIRA Service Management Software - 2
JIRA Service Management Software - 3
JIRA Service Management Software - 4
JIRA Service Management Software - 5

Functies van JIRA Service Management

  • API
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare sjablonen
  • Activiteiten volgen
  • Assets volgen
  • Auditbeheer
  • Auditing van problemen
  • Audittrail
  • Back-up en herstel
  • Beheer van IT-assets
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van problemen
  • Beheer van supporttickets
  • Capaciteitsbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiemanagement
  • Compliance bijhouden
  • Compliancebeheer
  • Configuratiebeheer
  • Contract- en licentiebeheer
  • Controle en beheer op afstand
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Dashboard
  • Enquêtes en feedback
  • Feedbackbeheer
  • IT-reporting
  • Incidentenbeheer
  • Integraties van derden
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenondersteuning
  • Klantgeschiedenis
  • Kosten bijhouden
  • Levensduurbeheer van assets
  • Leveranciersbeheer
  • Licentiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Netwerkcontrole
  • Onderhoudsbeheer
  • Onderhoudsplanning
  • Onderzoeksbeheer
  • Opdrachtenbeheer
  • Patchbeheer
  • Prestatiemeetwaarden
  • Priorisering
  • Probleembeheer
  • Problemen bijhouden
  • Projectbeheer
  • Projecten bijhouden
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • Realtime analyse
  • Realtime bewaking
  • Realtime chatten
  • Releasebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Scherm delen
  • Servicecatalogus
  • Status bijhouden
  • Taakbeheer
  • Tekstbewerking
  • Ticketbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Toegang en controle op afstand
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Veranderingsbeheer
  • Voor meerdere talen
  • Voorraadbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Wachtdiensten plannen
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken in gehele tekst

Alternatieven voor JIRA Service Management

Snelle, gebruiksvriendelijke en zeer aanpasbare oplossing die perfect is voor bedrijven die op zoek zijn naar flexibiliteit en bekroonde klantenondersteuning.
Juro is het alles-in-één platform voor contractautomatisering waarmee juridische en zakelijke teams de contractworkflow kunnen stroomlijnen. Meer informatie over Juro
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra. Meer informatie over Asana
Oplossing voor urenregistratie waarmee bedrijven de werkuren van werknemers kunnen volgen, ontwerpworkflows kunnen beheren, goedkeuringen kunnen verlenen en meer.
Helpdeskondersteuningssoftware en tool voor asset management omvat kennisbanken, SLA-management, ticket-tracking, voorraadbeheer.
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren.

Reviews over JIRA Service Management

Gemiddelde score

In totaal
4,5
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,3
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Dawit
Dawit
IT Administrator in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Effortless Collaboration and Task Management: A Closer Look at JIRA Service Management

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: My overall experience with JIRA Service Management has been exceptional. The platform has revolutionized our incident management process and significantly improved collaboration among team members

Pluspunten:

One of the aspects I liked most about Jira Service Management was its exceptional incident resolution efficiency. The platform truly excels in streamlining the incident management process, enabling our team to respond swiftly and effectively to any issues that ariseWith Jira Service Management, we were able to create a centralized incident ticketing system that provided complete visibility into ongoing incidentsThe automation capabilities of Jira Service Management were a game-changer. We were able to set up predefined workflows and triggers, ensuring that incidents were routed to the appropriate teams and escalated as needed

Minpunten:

While Jira Service Management offers a plethora of robust features, one area that I felt could benefit from improvement was its reporting capabilities. Although the platform provides basic reporting functionalities, there are certain areas where additional enhancements would be valuable

Lillian
Lillian
Human Resources Generalist in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

We track incoming work with Jira Service Management

4,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: I prefer Jira Service Management because it is very similar to Jira software; If you are familiar with Jira software, you will have no problem using this one. Concise but effective.

Pluspunten:

First of all, Jira allows us to manage customer support requests in an organized way. They can be tailored to individual squads and relatively easily monitored. All relevant details can be stored in one location in a Jira request. Jira is an easy-to-use tool and request tracker for teams, with features including customizable dashboards, access permissions, and time/effort monitoring.

Minpunten:

Inadequate translation of Jira Service Management into other languages is one of its biggest drawbacks, as it results in an unnatural hybrid between English and the selected language.

Anonieme reviewer
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

One of the best choices for a customer service desk

5,0 2 weken geleden Nieuw

Pluspunten:

Highly customisable service desk portal, from the fields to the UI. We can set up a new portal in minutes for every new project and easily tie the tickets to our internal Jira Software projects keeping internal and external discussions separate.

Minpunten:

SLA management should be made easier as well as the reporting options. Naturally the easy integration between the service desk and the software issue tracking system occurs if you are using Atlassian, good luck with other tools.

Eerder overwogen alternatieven: Redmine en Azure DevOps Services

Overgestapt van: Redmine en Azure DevOps Services

Nick
Nick
Senior Product Manager in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great for Smaller Businesses, not for the Large Enterprise

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Service Management is very easy to get going "out of the box" for small organizations. We stood this up apart from our enterprise's main service management tool because we had special needs for our intake forms and this allowed us to do the customization needed without going through rigorous development through the enterprise level tool.

Minpunten:

Form design for your main portal can sometimes be wonky, as navigating through the options takes a bit of getting used to and aren't the most intuitive at first. Workflows are also very simple and complex decision-making based on external data is not readily available.

Eerder overwogen alternatieven: ServiceNow

Redenen om over te stappen op JIRA Service Management: Service Management ultimately was chosen because it integrated perfectly with our Jira instance and allows for seamless story/epic creation from internal customer requests, porting the information over was made very easy by this fact and the workflows you can create between the two are very useful.

Mohammed
IT Specialist in VS
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Jira Service Desk Management

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: Overall I have been using Jira Service Mangement for 6 years and I love finding about new features and integrations.

Pluspunten:

I like the analytics and incident management part of the Jira service desk management and of course the ease of locating tickets and updating them.

Minpunten:

I feel like JQL is necessary for important searches which not everyone has experience with.