Wat is LiveChat?

Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven.
LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu!

Wie gebruikt LiveChat?

LiveChat wordt gebruikt door bedrijven over de hele wereld en vanuit elke sector. Startups, kleine en middelgrote bedrijven en ondernemingen vertrouwen allemaal op LiveChat voor hun dagelijkse klantenservicetaken.

Waar kan LiveChat worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • LiveChat Software
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2002
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

prijzen van LiveChat

Beginprijs:

US$ 16,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

LiveChat heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. LiveChat heeft een betaalde versie vanaf US$ 16,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • LiveChat Software
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2002
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van LiveChat

LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
Nog 6 andere bekijken
LiveChat-video
LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5

Functies van LiveChat

  • Aanpasbare branding
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Ticketbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor LiveChat

Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Web en in-app realtime klantcommunicatiesoftware voor ondersteuning. Co-browse, live chat, chatbot, video en spraak.
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Met GitHub kunnen ontwikkelingsteams samenwerken en code beoordelen en beheren binnen een DevOps-pijplijn en met ingebouwde codebeveiliging. Meer informatie over GitHub
LivePerson maakt het leven gemakkelijker door de manier te wijzigen waarop mensen met merken communiceren via chat en berichten ondersteund door bots en AI.
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.

Reviews over LiveChat

Gemiddelde score

In totaal
4,6 (1.212)
Gebruiksgemak
4,7 (1.212)
Klantenservice
4,6 (1.212)
Functies
4,5 (1.212)
Waar voor je geld
4,5 (1.212)

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Rachel B.
Rachel B.
Director, Demand Generation in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Horeca, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

With LiveChat we can serve our customers in real time

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: This tool has helped us to meet the demands of our customers in record time, being able to respond to their requests through different channels such as live chat. The different integrations that allows other software, makes it a very complete software to have a fluid communication with customers. This software has allowed us to improve communication with our clients, it allows us to be aware of their needs in real time. Its learning curve is very low, which allowed us to get the most out of it in the shortest time possible. Undoubtedly highly recommended.

Pluspunten:

I like the chat that we can use on our website, responding in real time to customer requests and questions. The software is very easy to use and very intuitive. Its reports are quite complete, with all the relevant information of incidents and reports.

Minpunten:

Although it is a plus that it has a mobile application, the truth is that it lacks many of the functions that its web version has, which makes it impossible for me to use it in the same way as if it were on the computer, with all its functions and tools. We had a hard time installing the software and making it work 100%.

Imran H.
Imran H.
Team Coordinator in Bangladesh
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

One stop solution for customer service portal and helpdesk

4,0 vorige week Nieuw

Opmerkingen: Best customer help desk portal out there. It's been a delight using live chat

Pluspunten:

You can maintain anything from general query of a customer via live chat to managing a dashboard with all kinds of matrix

Minpunten:

None that i can think of right now, they're pretty good at solving a problems

Overwogen alternatieven: HubSpot CRM

Overgestapt van: tawk.to

Annabel D.
Annabel D.
Digital Marketing Executive in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good value but lacks some key functionality and integration

3,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Livechat gives us the ability to engage more directly with visitors to our site. It has certain functional limitation which my team find frustrating, however for the price that we pay, it is still good value.

Pluspunten:

Livechat has provided a really useful platform for us to get started with livechat provision on our site. The chat interface itself is easy for agents to use. It is also inexpensive compared with other similar platforms.

Minpunten:

There are some important features missing or lacking. Spell check within the livechat itself is crucial for agents to ensure we are always putting our 'best foot forward', while trying to respond quickly to visitors. The automated greetings are great but lack the ability to set logic within the conditions, meaning I don't have quite the level of control I would like over the greetings. The CRM integration has also been difficult to implement, and hasn't worked well for all our agents. Which has caused some issues with manual data entry and some lost data. This integration is crucial to our workflow. The customer service has, overtime, become much more automated and it has therefore taken me longer and been more frustrating to get solutions to issue that I have come up against. While the platform itself has improved in functionality through the time i've been using it, I find the customer support has become less helpful and personal.

Reactie LiveChat Software

4 jaar geleden

Hi Annabel, Thank you for your feedback, we do our best to create the best live chat experience for our customers and to constantly improve our product. If you don't mind, our Customer Success Team will be in touch to collect a few more information regarding some of the issues you experienced. Cheers, LiveChat Team

Geverifieerde reviewer
Senior Solutions Architect in Trinidad en Tobago
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great App!

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

As a Senior Solutions Architect, I am sometimes tasked with solving problems for clients. For instance: I am currently wrapping up an SD-WAN project for a major financial institution. We are currently in the optimization phase and LiveChat has been instrumental in assisting us ironing out unexpected kinks. I absolutely love that we can offer real time support to affected users and engage in dialogue to help rectify the problem in the most efficient manner. It has a great built-in ticket monitoring system, which helps us effectively manage a huge list of issues. It's extremely secure, simple to use and allows us to provide round the clock technical support and instant feedback to our customers.

Minpunten:

It may be costly for the smaller businesses.

Frederico S.
Product Developer in Brazilië
Design en ontwerp, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Application that optimizes customer service and loyalty

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

I found it to be an excellent and very useful application for customer service and super easy to embed in a website or e-commerce without having to have super technical knowledge. Just place the plugin or the code generated by it in the desired area and that's it. It has many options for customization of appearance and language, as well as automation of responses. Time and satisfied customers are saved, as agility and speed in service is essential to retain customers.

Minpunten:

It's not a cheap application. In order to get the minimum return from it regarding reports, it is necessary to invest in the TEAM plan. Now if it is a robust e-commerce and has commercial service organized in an exclusive department, I recommend the BUSINESS.