Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is LiveChat?

Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven.
LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu!

Wie gebruikt LiveChat?

LiveChat wordt gebruikt door bedrijven over de hele wereld en vanuit elke sector. Startups, kleine en middelgrote bedrijven en ondernemingen vertrouwen allemaal op LiveChat voor hun dagelijkse klantenservicetaken.

LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5

Twijfels over LiveChat? Vergelijk met een populair alternatief

LiveChat

LiveChat

4,6 (1.658)
US$ 24,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
60
112
4,6 (1.658)
4,5 (1.658)
4,6 (1.658)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 50,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
85
103
4,4 (156)
4,3 (156)
4,6 (156)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor LiveChat

HubSpot Service Hub
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Crisp
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
Microsoft Teams
Functies met hoogste score
Realtime chatten
Scherm delen
Videovergaderen
Intercom
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Pure Chat
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Rapportage en analyse
Transcripten/chatgeschiedenis
Zendesk Suite
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Zendesk Sell
Functies met hoogste score
Beheer van verkooppipeline
Contactenbeheer
Leads beheren
tawk.to
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
Transcripten/chatgeschiedenis
REVE Chat
Functies met hoogste score
Bestanden delen
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten

Reviews over LiveChat

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
andrew
game maken in België
Computergames, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

als je graag wild kunne sturen zonder dat geld altijd kost vala

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty

Pluspunten:

dat de gespreken teminsten altijd correct verlopen en iedreen van welk taal ook tog kan stuuren en da ik gwn kan lezen

Minpunten:

dat wel afentoe traag kan laden want als je efe snel er op wil kan soms wel efe duren

Patrik
Patrik
CEO in Slowakije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

LiveChat review

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: We set up a live chat for our customer on his eshop. Quick setup within a few minutes and the customer also quickly adopted the livechat window.

Pluspunten:

14 day free trial version Possibility to share the screen with the customer A huge number of features such as automatic replies, switching between operators, offline messages and more.

Minpunten:

After the 14-day free version expires, you need to purchase the paid version. For some, this can be off-putting.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
(Bioscoop)films, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Maybe the best Live help integration!

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

The feature that I like the most is that it can be integrated into the sites. The best live chat integration I have used on my own sites works both on wordpress and on a site made from scratch and it works very well for me. And let me add that it's customizable, I think it's one of its best features, and it's also a tool without the need for a purchase. Many features are offered to you for free.

Minpunten:

I don't think it had any shortcomings, because it was not a good thing that it could not be added to a complete integration only mobile applications, maybe there is, but I couldn't find it, but that's it.

Ibtissam
Customer services back officer in Marokko
Bankwezen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Livechat review

4,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: I like everything about this application, i hope that everyone use it

Pluspunten:

I like many options about this application : login in very fastly, make a good conversation with the clients real time managing, how you can talk and share screen while you talk

Minpunten:

Actually i didn’t find something least about this application it helps me a lot in my work but i would say the price

Vittorio Andrea
artigiano in Italië
Milieudiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

live chat review.

3,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: My experience with live chat is perfect, I can easily communicate with my customers even in another city'

Pluspunten:

the Chat is easy to download, very simple to use, the site is in English, just sign up and start chatting, there is also a bot that gives you support for anything, in all this, for me it is an excellent platform, you can immediately answer customers' questions, you can manage multiple conversations together with others, I recommend it and definitely try it.

Minpunten:

I haven't encountered any inconveniences, for me it's an excellent chat.