Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is LiveChat?

LiveChat biedt een kosteneffectieve manier voor je ondersteuningsteam om tijdens het gehele klantentraject een geweldige ervaring te bieden. Het maakt de klantenservice efficiënter doordat je in staat bent meerdere chatsessies tegelijkertijd te houden, standaardantwoorden op veelgestelde vragen te sturen, chatcodes toe te voegen, chat-transcripties te bekijken en via het chatvenster bestanden naar klanten te sturen.

Wie gebruikt LiveChat?

LiveChat wordt gebruikt door bedrijven over de hele wereld en vanuit elke sector. Startups, kleine en middelgrote bedrijven en ondernemingen vertrouwen allemaal op LiveChat voor hun dagelijkse klantenservicetaken.

LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5

Twijfels over LiveChat? Vergelijk met een populair alternatief

LiveChat

LiveChat

4,6 (1.672)
US$ 24,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
60
112
4,6 (1.672)
4,5 (1.672)
4,6 (1.672)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
Geen prijsinformatie gevonden
Gratis versie
Gratis proefversie
87
205
4,4 (4.161)
4,3 (4.161)
4,4 (4.161)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor LiveChat

HubSpot CRM
Functies met hoogste score
Contactenbeheer
Contactendatabase
Leads beheren
Freshchat
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Mobiele toegang
Pure Chat
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Rapportage en analyse
Transcripten/chatgeschiedenis
Microsoft Teams
Functies met hoogste score
Realtime chatten
Scherm delen
Videovergaderen
JivoChat
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Mobiele toegang
LiveAgent
Functies met hoogste score
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Proactief chatten
Freshdesk
Functies met hoogste score
Beheer van supporttickets
Consumentgericht chatten in realtime
Ticketbeheer
Smartsupp
Functies met hoogste score
Consumentgericht chatten in realtime
Live chatten
Mobiele toegang
Crisp
Functies met hoogste score
Chatten/messaging
Consumentgericht chatten in realtime
Realtime meldingen

Reviews over LiveChat

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
andrew
game maken in België
Computergames, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

als je graag wild kunne sturen zonder dat geld altijd kost vala

5,0 7 maanden geleden

Opmerkingen: heel veel niewe mensen leren kene veel bij geleerd over de comunty

Pluspunten:

dat de gespreken teminsten altijd correct verlopen en iedreen van welk taal ook tog kan stuuren en da ik gwn kan lezen

Minpunten:

dat wel afentoe traag kan laden want als je efe snel er op wil kan soms wel efe duren

Niel Winston
Niel Winston
Remotasks.com in Filipijnen
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computernetwerken, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

Highly recommended

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: I LOVE USING LIVECHAT I HIGHLY RECOMMENDED THIS WEBSITE TO THE COSTUMER

Pluspunten:

When they approach on costumer i feel very comfortable when asking youre problems and livechat helps you solve youre questions

Minpunten:

Asking question ,asking questions in live chat when they approach to you i feel very comfortable using livechat

Kreasan
Jnr HR Business Partner in Zuid-Afrika
Bouw, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

link with your customers with this amazing tool,Live chat is my daily savior.

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Wow! Everything about Live chat is incredible.It is very easy to use and implement.You can ask questions and get answers one on one. We've had a tremendous experience.

Pluspunten:

Live chat is a user friendly tool which connects you with your targeted audience.You can easily communicate with new people in your website or in your social media platforms.You can communicate through messages or phone calls, that's so cool.Live Chat has been my favorite tool which I interact with.Grow your business by reaching your customers more personally,it makes it easier to understand your shortcomings and correct them.

Minpunten:

For the time that have used Live chat,I have no cons about it,I am a happy user.

Lirim
Instrumentation and Automation PLSC in VS
Voedselproductie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

With LiveChat my customers are always happy with our service

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

LiveChat is so easily integrated into any software we use for my side business hustle. We can track and get insight reports on how customers feel about our services. Thanks to the LiveChat option we are getting 5-star reviews for our customer service.

Minpunten:

Everything is great about this app. No concerns. Love using it.

Annabel
Annabel
Digital Marketing Executive in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Good value but lacks some key functionality and integration

3,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Livechat gives us the ability to engage more directly with visitors to our site. It has certain functional limitation which my team find frustrating, however for the price that we pay, it is still good value.

Pluspunten:

Livechat has provided a really useful platform for us to get started with livechat provision on our site. The chat interface itself is easy for agents to use. It is also inexpensive compared with other similar platforms.

Minpunten:

There are some important features missing or lacking. Spell check within the livechat itself is crucial for agents to ensure we are always putting our 'best foot forward', while trying to respond quickly to visitors. The automated greetings are great but lack the ability to set logic within the conditions, meaning I don't have quite the level of control I would like over the greetings. The CRM integration has also been difficult to implement, and hasn't worked well for all our agents. Which has caused some issues with manual data entry and some lost data. This integration is crucial to our workflow. The customer service has, overtime, become much more automated and it has therefore taken me longer and been more frustrating to get solutions to issue that I have come up against. While the platform itself has improved in functionality through the time i've been using it, I find the customer support has become less helpful and personal.

Reactie LiveChat Software

6 jaar geleden

Hi Annabel, Thank you for your feedback, we do our best to create the best live chat experience for our customers and to constantly improve our product. If you don't mind, our Customer Success Team will be in touch to collect a few more information regarding some of the issues you experienced. Cheers, LiveChat Team