Wat is LiveChat?

Premium LiveChat en helpdesksoftware voor bedrijven.
LiveChat maakt van supportteams rocksterren in de klantenservice. Klanten waarderen het als antwoorden op hun vragen binnen enkele seconden binnenkomen. Win de harten van je klanten met geweldige klantenservice via LiveChat - sluit je aan bij meer dan 26.000 bedrijven uit meer dan 150 landen en probeer LiveChat nu!

Wie gebruikt LiveChat?

LiveChat wordt gebruikt door bedrijven over de hele wereld en vanuit elke sector. Startups, kleine en middelgrote bedrijven en ondernemingen vertrouwen allemaal op LiveChat voor hun dagelijkse klantenservicetaken.

Waar kan LiveChat worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • LiveChat Software
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2002

Ondersteuning voor LiveChat

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

prijzen van LiveChat

Beginprijs:

US$ 24,00/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Geen gratis versie

LiveChat heeft geen gratis versie maar biedt wel een gratis proefperiode. LiveChat heeft een betaalde versie vanaf US$ 24,00/maand.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • LiveChat Software
  • Gevestigd in Boston, VS
  • Opgericht in 2002

Ondersteuning voor LiveChat

  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Arabisch, Chinees, Chinees (traditioneel), Deens, Duits en nog 21 andere

Video's en afbeeldingen van LiveChat

LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5
Nog 6 andere bekijken
LiveChat-video
LiveChat Software - 1
LiveChat Software - 2
LiveChat Software - 3
LiveChat Software - 4
LiveChat Software - 5

Functies van LiveChat

  • Aanpasbare branding
  • Activiteitendashboard
  • Autoresponders
  • Beheer van supporttickets
  • Callcenterbeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Consumentgericht chatten in realtime
  • E-mailbeheer
  • Geotargeting
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kennisbankbeheer
  • Klantendatabase
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Mobiele toegang
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Prestatiemeetwaarden
  • Proactief chatten
  • Rapportage en analyse
  • Ticketbeheer
  • Transcripten/chatgeschiedenis
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Websitebezoekers bijhouden
  • Zelfserviceportal

Alternatieven voor LiveChat

Built by experts, Instabot is powerful, flexible, and easy to use. Deploy bots in minutes! Or have your first custom bot built for you.
Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website. Meer informatie over Smartsupp
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms. Meer informatie over Zendesk Suite
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning. Meer informatie over REVE Chat
Jouw alles-in-één platform voor multi-channel communicatie.
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Met GitHub kunnen ontwikkelingsteams samenwerken en code beoordelen en beheren binnen een DevOps-pijplijn en met ingebouwde codebeveiliging. Meer informatie over GitHub
Powerful live chat software built for super fast customer support.

Reviews over LiveChat

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,6
Functies
4,5
Waar voor je geld
4,5

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Bridget
Bridget
Senior Marketing and Communications Specialist in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Critical engagement tool.

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Livechat is used to engage customers of our services and products. Livechat has increased my organizations response rate to customer queries.

Pluspunten:

Livechat provides a splendid canned response feature. This feature enable my department save standard responses, to common questions our customers ask us. We are then able to reuse these standard responses during conversations with customers , with just a stroke of a keyboard button.

Minpunten:

There is no aspect of Livechat that is difficult to use. Neither, does it lack any feature. Integrations work fine too. I am happy with my experience using Livechat.

Laura
Quality Analyst in Dominicaanse Republiek
Telecommunicatie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

LiveChat

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Overall the experience has been good, this tool helps us to handle the customers in a fast and effective way, it makes our jobs easier and optimized while providing the customers with more than a channel to get to us, while allowing my coworkers the best options to assist the customers.

Pluspunten:

I like the fact that LiveChat provides me a fast communication with our customers. I also like the fact that LiveChat provides all the tools needed to develop and manage our business as a company. It is very easy for customers to reach out to us directly since it goes very well with social media platforms, making it easier to handle the customer's inquiries and concerns.

Minpunten:

While LiveChat works nice as a work desk for our LOB, it is a bit expensive compared to its competitors, since we have encountered issues while receiving the chats where there is a little bit of lag, and also the fact that the number of agents that we can have logged in is limited. We have encountered some other delays when reporting errors/issues to the support team.

Jess
Customer Experience Manager in Australië
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Easy to use basic live chat

3,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: LiveChat was very easy to implement which meant that we were able to add an aditional customer service support channel very quickly. It also meant that we were able to identify customer issues more quickly and implement improvements to our order processing and fulfiment processes more efficiently as customers were able to provide feedback and engage with us in real time (as opposed to emailing and waiting for a response).

Pluspunten:

The set up and integration to our website was very easy and we were able to get our live chat up and running quickly. The simple back end configuration meant that as we grew our team of customer service reps, it was very easy to add chat agents and configure them to the appropriate chat enquiries.

Minpunten:

The reporting on chat performance was fairly basic (response time, abandoned chat etc).

Patrik
Patrik
CEO in Slowakije
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Internet, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

LiveChat review

5,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: We set up a live chat for our customer on his eshop. Quick setup within a few minutes and the customer also quickly adopted the livechat window.

Pluspunten:

14 day free trial version Possibility to share the screen with the customer A huge number of features such as automatic replies, switching between operators, offline messages and more.

Minpunten:

After the 14-day free version expires, you need to purchase the paid version. For some, this can be off-putting.

Overwogen alternatieven: Tidio en Smartsupp

Redenen om over te stappen op LiveChat: The customer chose this software because he liked it the most and it best suited his e-shop needs.

Elizabeth
Elizabeth
Senior Digital Analyst in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Important customer engagement tool.

5,0 4 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Livechat enables customer engagement across our web platforms , mobile applications and even on social media platforms. A cross platform customer engagement experience like the one which Livechat provides, of course leads to greater customer satisfaction ,which is connected to improved patronage as well.

Pluspunten:

Canned response feature is an helpful part of my Livechat experience . This feature saves agents a lot of time , by enabling pre-saved responses to the most common questions our customers ask. The ability to just recall an automated response to a customers question, perhaps cuts the response time to address customer related issues by half .

Minpunten:

There are no features that I would love to see on the Livechat platform , which are not already available.