360 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys PureCloud PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys PureCloud
Zendesk bouwt callcenter- en helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. Maak contact met klanten via een callcenteroplossing die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk Talk is callcentersoftware die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer informatie over Zendesk
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor uitgaande verkoop. Maak contact met je klanten, ongeacht het kanaal. Meer informatie over LeadDesk LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor uitgaande verkoop. Maak contact met je klanten, ongeacht het kanaal. Meer informatie over LeadDesk
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt telecommunicatiediensten voor allerlei soorten bedrijven die hun klanten snelle ondersteuning willen bieden. Dankzij de geavanceerde functies (onder andere IVR, realtime statistieken, hoge beveiliging, voorspellende kiezer) kan je contactcenterteam een breed scala aan acties uitvoeren vanuit één enkele software. Met de omnichannel-oplossing van VCC Live kun je gebruikmaken van en schakelen tussen meerdere communicatiekanalen, zoals spraak, e-mail, chat en sms. Meer informatie over VCC Live Cloudgebaseerde software voor contactcenters met ingebouwde beheer- en operatorfuncties, gegevensbeveiliging en analytische rapporten. Meer informatie over VCC Live
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus Dialer Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus Dialer
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Aircall is de voorkeursoplossing voor callcenters voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Toegankelijk via desktop en mobiele app. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall Met Aircall kunnen beheerders teams direct aanpassen aan de seizoenen, nummers toevoegen in meer dan 100 landen, en integreren met populaire CRM-tools. Meer informatie over Aircall
Freshcaller is moderne callcentersoftware voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR en geavanceerde mogelijkheden zoals Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne callcenteractiviteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller Freshcaller is moderne callcentersoftware voor inkomende en uitgaande belteams en biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Zoho Desk is een webgebaseerde callcenterapplicatie die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Een volledig callcenter in je browser. Traditionele telefonische klantenservice, opnieuw ontworpen voor de cloud. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Sluit je klantenservicenummer aan op Zoho Desk en voer telefoongesprekken binnen de app. Meer informatie over Zoho Desk Volg je servicegesprekken online met Zoho Desk, de perfecte cloudgebaseerde call-logging software voor jouw klantenservicecentrum. Meer informatie over Zoho Desk

door Phoenix Solutions

(9 beoordelingen)
Bezoek website
MegaDialer biedt functies zoals onmiddellijke oproeprapporten, opname op aanvraag, oproepbewaking, oproepindeling na voltooiing, nummerherkenning, bewaking van oproepen, automatisch opnieuw bellen, geautomatiseerd e-mailen, beheer van inkomende oproepen, real-time activiteitenpanelen, oproeplijst voor agenten en verschillende administratieniveaus. MegaDialer kan ook worden geïntegreerd met SMS- en CRM-systemen, waardoor medewerkers leads kunnen beheren. Prijzen zijn gebaseerd op gebruik en technische ondersteuning wordt geboden via e-mail en telefoon. Vraag een demo aan. Meer informatie over MegaDialer MegaDialer is een cloudgebaseerd callcentersoftware die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het vooraf bekijken of voorspellen van nummers. Meer informatie over MegaDialer
Zakelijk telefoniesysteem zonder zware hardware en bedrading. Zadarma biedt VoIP, Cloud PBX, website-widgets, integratie met top CRM-systemen en nog veel meer. Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele telefoonnummers vanuit 90 landen over de hele wereld vanaf slechts $ 2 per maand. Meer informatie over Zadarma Een nieuwe generatie VoIP voor je bedrijf, met virtuele telefoonnummers, cloud PBX en nog veel meer. Bespaar tot 90% op je telefoonrekening! Meer informatie over Zadarma
Dixa biedt de volgende generatie van callcentersoftware voor merken en klantgerichte teams. Beantwoord telefoontjes, e-mails, chats en Facebook-berichten in realtime vanuit je browservenster. Krijg kwaliteit VoIP met lokale snelheden over de hele wereld en voer naar behoefte schaalvergroting of -verkleining uit. Prijzen beginnen bij $ 19 per medewerker, met kortingen beschikbaar voor extra praatgrage teams. Profiteer van geavanceerde gespreksroutering, IVR's, automatisch terugbellen, prestatiestatistieken, klantherkenning en meer voor een betere ervaring voor je medewerkers en klanten. Meer informatie over Dixa Dixa biedt de volgende generatie van klantenservicesoftware die merken verbinding geeft met hun klanten. Krijg kwaliteit VoIP vanaf $ 19 per medewerker per maand. Meer informatie over Dixa
Eindelijk software die is gewijd aan cold calling. Het doel is om een superieure workflow te bieden voor verkoopagenten en hun teams, terwijl alles eenvoudig blijft. Voor de rest wordt er verbinding gemaakt met meer dan 1000 andere softwaretoepassingen, waaronder de meeste grote CRM-systemen. Meer informatie over Myphoner Deze speciale software voor cold calling zal je zeker bevallen vanwege zijn eenvoud. Meer informatie over Myphoner

door CommBox

(0 beoordelingen)
Bezoek website
CommBox is een alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Als een volledig open, op maat gemaakt en veilig platform kun je met CommBox naadloze omnichannel-communicatie uitvoeren tussen marketing, verkoop, IT, klantenondersteuning en je klanten, altijd en overal, waar het het beste uitkomt, via bots, e-mail, chat, video, spraak, sms, sociale media en andere digitale kanalen. Meer informatie over CommBox.io Alles-in-één klantenondersteuning- en berichtenplatform. CommBox is ontworpen om een effectieve dialoog tussen jou en je klanten te creëren. Meer informatie over CommBox.io
Bitrix24 is unieke gratis callcentersoftware. Als je een cloudversie kiest, kun je binnen enkele minuten beginnen met bellen en gebeld worden. Je betaalt alleen als je meer dan 12 werknemers nodig hebt, een telefoonnummer of een SIP-connector wilt huren of Bitrix24-telefonie wilt gebruiken voor uitgaande gesprekken. Je kunt ook zelfgehoste edities van Bitrix24 kopen als je broncodetoegang nodig hebt of Bitrix24 op locatie wilt implementeren. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis CRM- en callcentersoftware die door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen en stemmen. Het omvat gespreksfacturering voor telefoonmaatschappijen die Voice Broadcasting als service willen aanbieden aan hun klanten. Meer informatie over Newfies-Dialer Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Meer informatie over Newfies-Dialer
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com

door Star2Billing S.L.

(0 beoordelingen)
Bezoek website
DialerAI leent zich voor het automatiseren van verkoopgesprekken, het verzamelen van achterstallige betalingen of het maken van afspraken. De auto-kiezersoftware van DialerAI kan de productiviteit en efficiëntie verdrievoudigen doordat bezette, onbeantwoorde en niet-verbonden lijnen komen te vervallen en alleen de oproepen die worden beantwoord door mensen worden doorgeschakeld naar telefonisten. DialerAI is ideaal voor telecombedrijven en callcenters omdat het een gedeeld platform is is met facturering en whitelabeling, wereldwijd beschikbaar en voordelig is omdat je je eigen Voice Provider kiest. Meer informatie over DialerAI Gehoste voorspellende kiezer, auto-kiezer, sms- en spraak-broadcastingsysteem. Gedeeld platform met facturering en whitelabeling. Meer informatie over DialerAI
VoIPstudio is een professionele VoIP-telefoondienst die beschikbaar is voor consumentenprijzen. Het biedt de kwaliteits- en beveiligingsgaranties waar bedrijven om vragen, terwijl het innovatieve functies en functionaliteit, flexibiliteit, schaalbaarheid en een rijke gebruikerservaring biedt, dit alles ondersteund door een toegewijde, omnichannel 24/7 ondersteuningsdienst. Gebaseerd op een solide infrastructuur en ontworpen om flexibele maar veilige verbindingen tussen gebruikers mogelijk te maken, stelt VoIPstudio bedrijven direct in staat om productiever te zijn. Meer informatie over VoIPstudio Eenvoudige en krachtige cloud telefonie-oplossing. Telefoniefuncties voor ondernemingen voor een geweldige prijs. Meer informatie over VoIPstudio
LiveAgent is klantenservicesoftware met callcenter-ondersteuning die geschikt is voor alle soorten bedrijven, ongeacht hoe klein of groot ze zijn. Een bedrijf dat de op 2 na grootste smartphonefabrikant van 2015 is draagt veel verantwoordelijkheid. Daarom besloot Huawei om op LiveAgent te vertrouwen als hun oplossing voor klantenondersteuning. LiveAgent bevat meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder livechat, spraak en sociale media. Meer informatie over LiveAgent LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
Agile CRM-callcentersoftware - Callcenter CRM-software helpt je klantenserviceteam met krachtige tools om tickets sneller te sluiten, zodat klanten je product met succes gebruiken. Functies met geavanceerde telefonie-integraties, uitgaande en inkomende oproepen, gespreksrouting, helpdesk-ticketing, op tags gebaseerde oproepen, helpdeskgroepen, gespreksopnamen, gespreksnotities, gespreksscripts, gespreksrapporten en nog veel meer. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Met de callcenteroplossingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne callcentersoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de callcenteroplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Met de callcenteroplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Het ondersteuningscentrum van GoToConnect verbetert GoToConnect door supervisors en medewerkers onmisbare tools te geven om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren. Het ondersteuningscentrum van GoToConnect biedt supervisors en medewerkers onmisbare tools om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren.
Five9 is the all-in-one call center software that uses Practical AI to increase your team's effectiveness on the phone, web, email, chat and more. Use smart dialers to give your agents more time with live prospects. Get your customers to the right agent with intelligent routing. Use customer intent data to suggest the next best action to your agents. Analyze and report on performance in real-time. All with 24/7 customer support. See why 2000+ customer trust Five9. Cloud Contact Center with Practical AI- Inbound, Outbound, ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
Dialpad's call center software improves customer experience and agent effectiveness, resulting in better conversations. Automate tasks and capture insights to save time. Improve CSAT, FCR, close tickets, and keep your customers happy with Dialpad. Cut costs with zero usage fees for local inbound calls and fair use policy on outbound. Use real time recommendations to boost agent confidence and give them answers they need to help customers in the moment. Decrease churn by monitoring sentiment. Improve CSAT, FCR, close more tickets, and keep your customers happy with Dialpad Support.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.

door Vicidial Group

(228 beoordelingen)
Bekijk profiel
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Nextiva provides cloud-based communication and collaboration solutions designed to simplify the way businesses communicate. Nextiva serves more than 150,000 businesses in the US from its headquarters in Scottsdale, Arizona. See why everyone is switching to Nextiva! | Improve deployment speed | Utilize a flexible staffing structure | Experience dramatic cost savings | Manage your communications from anywhere | Amazing Service | Business telephony solution with auto attendant, line mirroring, call forwarding, queuing, and recording features.
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcentrumfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. 3CX maakt de installatie, het beheer en het onderhoud van je PBX zo eenvoudig dat je deze moeiteloos zelf kunt beheren, op een apparaat of server op locatie of in de cloud. 3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
Biedt eenvoudige API's, betaald op basis van gebruik, aan bedrijven waarmee je schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten kunt bouwen. Biedt eenvoudige API's, betaald op basis van gebruik, aan bedrijven waarmee je schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten kunt bouwen.
Naadloos verbinding maken en externe locaties beheren. Het callcenter en de geavanceerde contactcenteroplossingen verwerken miljarden klantinteracties per jaar. De cloudoplossingen voor contactcenters fungeren als een uniek virtueel contactcenter, ongeacht de locatie, het type of de omvang. Dit omvat inkomende, uitgaande of gemengde microcenters, evenals gedistribueerde centers met meerdere locaties. En het lanceren van een nieuw center is eenvoudig, zelfs op multichannel- of aangepaste systemen. Verhoog de omzet en de productiviteit van werknemers en bouw een betere merkervaring voor je klanten met dit robuuste, uniforme contactcenter.
Het cloudgebaseerde RingCentral voor contactcenters helpt de klantloyaliteit te versterken door de algehele ervaring met het callcenter drastisch te verbeteren. Met deze omnichannel-oplossing kunnen klanten contact opnemen met je bedrijf via het communicatiekanaal van hun keuze, terwijl medewerkers direct toegang hebben tot de gegevens die nodig zijn om problemen snel en efficiënt op te lossen. Betrouwbare, voor de cloud gebouwde contactcentersoftware
RingCentral Contact Centre, aangestuurd door inContact, levert krachtige omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
Met Zingtree kun je eenvoudig interactieve scripts voor callcenters of live-ondersteuning aanmaken, aanpassen en implementeren, en deze kunnen na verloop van tijd goed geoptimaliseerd en verbeterd worden. Zingtree kan geïntegreerd worden met Zendesk, Salesforce, Freshdesk of andere CRM- of Helpdesk-systemen en biedt scriptgeschiedenissen bij elk ticket en volledige analyses en rapporten om knelpunten in het proces aan te wijzen. Daarmee is Zingtree de beste oplossing voor gestandaardiseerde scripts voor medewerkers. Interactieve scripting voor callcenters en live-supportteams, inclusief krachtige CRM-integraties en uitgebreide analyses.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
Bekijk profiel
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.

door InfoFlo Solutions

(78 beoordelingen)
Bekijk profiel
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn. VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date. Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.

door CounterPath

(75 beoordelingen)
Bekijk profiel
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden. Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter transformeert in een klantgerichtheidscentrum en een waardevolle bron van klantinzicht. Eenvoudig te gebruiken, snel te installeren, eenvoudig te ondersteunen. Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer. Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcenter-software voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon, via e-mail en via sociale kanalen te verbinden met prospects en klanten. NewVoiceMedia for Service is bedoeld voor contactcentra die Service Cloud gebruiken. NewVoiceMedia for Sales is bedoeld voor Inside Sales-teams die Sales Cloud gebruiken. NewVoiceMedia is een wereldwijd cloudcommunicatieplatform met gegarandeerde 99,999% platformbeschikbaarheid. NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
Bekijk profiel
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien. Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform

door FluentStream Technologies

(60 beoordelingen)
Bekijk profiel
Van intelligente wachtroutering die oplossingen bij het eerste telefoongesprek bevordert tot aangepaste rapportage die belangrijke inzichten biedt in de productiviteit van het ondersteuningsteam. Het FluentStream Business-telefoonsysteem is ontworpen met callcenters in gedachten. Als een innovatieve leider in zakelijke communicatie heeft FluentStream zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden. FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz. Oplossing voor unified communications en callcenters met oproepbeheercapaciteiten; verzorgt telefoon, internet, fax, e-mail, enz.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt. Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Quiq helpt merken hun klanten een consequent indrukwekkende klantervaring te bieden via sms/chatberichten, rich messaging, webchat en sociale kanalen. Met het platform van Quiq voor conversationele betrokkenheid kunnen bedrijven moeiteloos commerciële en dienstverlenende gesprekken organiseren met behulp van zowel bots als mensen. Ga voor meer informatie over Quiq naar de website van het bedrijf. Quiq verkoopt oplossingen voor berichtendiensten en livechat om bedrijven en consumenten te helpen communiceren via digitale kanalen.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
At last a CRM Solution that adapts to your needs A user-friendly and easy-to-use solution adapted to the size of your company. Efficy CRM solution enables you to grow and develop your business activity in a very structured way : Document Management / Customer Relationship Management / Marketing Campaign Management / Contact Management / Data Visualization and Analysis / Sales Force Management and Motivation / Collaborative Project Management / Gamification app Efficy CRM adapts to your needs and not the other way around. Efficy CRM enables you to grow and develop your business activity.
Since 2001, PanTerra has been offering the industry's most advanced features for inbound call centers. We are committed to continue to roll out new features as the technology changes, to guarantee your Inbound Call Center never becomes antiquated. Join the thousands of customers who have moved their call center to the PanTerra Cloud. PanTerra offers an inbound call center solution with Real-Time Business Analytics Built-In, Advanced Queuing, Supervisory Modes and much more. Call center solution offering Real-Time Business Analytics Built-In, Advanced Queuing, Supervisory Modes and much more.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
eTollfree Predictive Dialer with Integrated Web-Phone and Call-Center Solutions. Build a Personalized Communication Solution to Fit Your Needs. Predictive Dialer With Integrated Web-Phone and Call-Center Solutions.
All-in-One VoIP Phone System with 50+ business-class features that will boost your sales and improve customer services. Plus, you connect efficiently departments and centralize your telephony for all your locations. High-Definition Call Quality with a reliable and stable system with 99,9999% uptime. Versatile business phone system offering 50+ features such as IVR, call recording, queuing, conferencing and much more.
Ozonetel CloudAgent is the perfect fit for your inbound or outbound call center, across one or multiple cities. Reduce handle times, and exceed SLA's with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Ozonetel's open platform integrates with any business application including ready integrations with Zoho, Salesforce, Zendesk, Freshdesk and Sugar CRM. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provide Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise level features at 40% lower TCO.
Bekijk profiel
Make conversations happen easily and effectively with uContact. Including Inbound, Outbound & Blended calls, with Automatic Call Distribution we make sure every call is routed to a qualified agent. uContact's complete voice solution enables you to improve performance by 300% with our market leading dialers including: predictive, power, progressive, preview and voice broadcast All-in-On Contact Center Solution / Multichannel / Dialers: Predictive, Progressive, Power, Preview - IVR - SMS - Web Chat

door CallTrackingMetrics

(25 beoordelingen)
Bekijk profiel
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are generating leads and conversions, and manage all of your conversation channels, calls, chats, forms, and texts in one platform. More than 100,000 users trust CallTrackingMetrics' omnichannel platform to unify communications for their marketing, sales, and service teams. Improve your call center technology and discover a UCaaS platform packed with capabilities and omnichannel conversation intelligence.
Cloud contact center platform to manage campaigns, agents and live contacts. Ideal for inbound & outbound multi-channel campaigns with 10+ agents. Autodial, track lists and volume, distribute and monitor calls. Accessible anywhere. Easy set up, customizable & supported by customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration and API solutions, RVM and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. HIghest quality connections & outcomes with Ytel. Coud contact center platform ideal for inbound, outbound and blended multi-channel campaigns. Highest quality calls and connections.
With ProcedureFlow, following company processes has never been easier. Ditch the 200 page manual that no one reads and create standard operating procedures that people actually enjoy using. Use small hyperlinked flowcharts to represent complex expert knowledge and once employees can see inside the heads of your experts, use the flows to reduce training and mentoring by 50-90%. When you represent expert knowledge as a visual map, you give people the confidence to start the work sooner.
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement software that enables enterprises and SMBs to deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact centre software offering also serves customers on Cloud ( Private, Public & Hybrid). Ameyo is proud to be mentioned in the Gartner Magic Quadrant for three consecutive years( 2015-16-17). Ameyo has been serving the Contact Center Infrastructure space for 60+ countries and powers 1600+ Enterprise Contact centers globally. Ameyo Call Center Suite is a comprehensive interaction management solution for Enterprise Contact Centers and SMBs.
Sales Sling's cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you get so much more than just a dialer. You also get a lead management system that is fully customizable to suit your sales pipeline, an entire toolbox of workforce management tools that work for both in-house and remote employees, administrative tools like call tracking and metric reporting, and more.. 100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Convert More Leads to Sales with One Sales Platform for your Entire Company

door Electronic Voice Services

(23 beoordelingen)
Bekijk profiel
EVS7 offers a complete modern cloud call center that scales with your business. The Parrot promotes ease-of-use & productivity by dialing up to 5 lines per agent enabling teams to make & receive thousands of calls per day all with just a web browser! The skys the limit as Parrot includes truly unlimited calls & a dedicated Customer Success Manager. EVS7, an industry leader since 1993, boasts one of the most cost effective solutions for all of your call center goals. Watch our video demo now! Beautiful, modern, cloud call center software with unlimited predictive dialing, blended calling, and live dashboard for reporting.
SalesDialers.com provides a suite of sales tools. Our products include our popular PowerDialer CRM, SalesDataList, AgentCircleProspecting, and RinglessMessages. With the product we serve any sales professionals including those of a one-man shop to franchises and large corporations and some of the industries that we serve include: Insurance Real Estate Debt Management Construction Heating and Air Recruiters and many more! Cloud-based solution that assists with sales dialing through emails, text messaging, CRM, and a centralized database.
Exelysis Contact Center is a communications software which comes to enhance and handle the operations of an Enterprise PBX.Exelysis can provide a turnkey solution or can be integrated and expand Enterprise PBXs. Exelysis provides integration 3rd party software like CRM, ERPs using extended APIs. Predictive / Power / Broadcasting Dialers, Skill Based Routing, Advanced IVR, VoiceXML and Natural Language Understanding plugins are few of Exelysis capabilities. Exelysis Contact Center is a communications software which comes to enhance and handle the operations of an Enterprise PBX.
QueueMetrics is a highly scalable monitoring and reporting suite for Asterisk PBX call-center. QueueMetrics is an Asterisk call-centre monitor.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center
Integrated with Global Directory. Video conferencing that offers chat, personal Easynumbers, LiME call forwarding. Easymeeting makes video meetings as easy as a phonecall. Android cameras available for small and large meeting rooms. Applications for Android, iOS, Mac and PC. Call from browser without any need for downloads. Powerful H.323 support. Easymeeting makes video meetings as easy as a phonecall. On any device, be it Android, iOS, Mac, PC, H.323 or browsers.
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictive, Fixed Rate, Quick Connect, Preview & Manual Dialing options! Integrate your CRM or PBX or use the SpitFire API to fully customize your call center. OPC Marketing is all under one roof in Addison, Texas where we develop, we deliver and we support! SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device.
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
Dialer360 is pioneer in providing Cloud call center software solution. With this technology you can get Predictive dialer with Built in Avatar, CRM and Web Phone, Voice and Sms broadcasting, Hosted Phone system, Voip. it's cost effective, easy to use , less time to understand and perfect solution for Inbound, Outbound and Blended call centers. You can integrate with third party software like Salesforce,, PIpedrive, Zendesk, Vtiger and Zoho, Microsoft Dynamics. A cloud contact center software technology providing a Predictive dialer, Hosted PBX, Voice Broadcasting, and more.
We possess all the features needed to run an enterprise-scale contact center operation or a 5-agent work at home business. Inbound, outbound, live chat, quality assurance, drag-n-drop scripting, advanced reporting, and a built-in Web phone comes standard. Open APIs and an elastic infrastructure that can quickly scale to meet the most demanding program requirements are also part of the package. All the features needed for large contact center operations, at an affordable price. Licensing-free, award-winning contact center and blockchain software company. Register NOW for free!
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows. Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Reduce operational costs, and deliver an enhanced customer experience by super-charging your QA and getting rid of spreadsheets.

door ClickPoint Software

(18 beoordelingen)
Bekijk profiel
Close more leads and improve ROI instantly with SalesExec. Setup all lead sources to automatically route leads to sales agents (Push or Pull) Automated distribution of leads based on state, zip, territory, round-robin Power dialer, click-to-dial - no additional charge, use your VoIP solution Email nurture with instant notifications for opened and delivered email Lead management solution that lets you design sales process Improve conversion rates from leads immediately. Automated Lead Distribution and Lead Management System. Deliver leads 9 different ways and create as many lead types as you like.
Evolve IPs omnichannel contact center provides organizations with a sophisticated, cloud-based service that delivers real business value. Their advanced features provide contact center leaders with real-time control and visibility of their agents along with rich operational insights. Leverage Evolve IPs cloud compliant architecture for enterprise-grade business continuity while enabling customers to interact across any communication channel with agents operating from anywhere. Evolve IPs cloud-compliant omnichannel contact center provides businesses with access to broad range of enterprise-grade features.
Aloware is the modern contact center solution for sales and support teams around the world. Our all-in-one, turnkey software gives your business the ability to engage with your customers in ways they'll love: via cell phone, text message, and social messengers. With integration for your favorite CRM and Helpdesk applications, Aloware makes communicating with your customers a faster, easier, and more delightful experience. Aloware is an enterprise call center software, built for small business.
Verint Monet is a simple, cost-effective cloud workforce optimization solution that provides an ACD neutral option for businesses looking to improve their contact center and help desk operations. With over 65 integrations including Salesforce, Verint Monet is the perfect option for customers looking to implement an omnichannel SaaS workforce engagement solution. A unified cloud Workforce Optimization suite that includes Workforce Management, Quality Management and Performance Management.

door Greenlight Innovation

(16 beoordelingen)
Bekijk profiel
Greenlight CRM is a UK-based call centre solution that solves all your technology needs in one hosted system. Get enterprise inbound and outbound telecoms functionality, including our own unique Ofcom compliant predictive dialler, diary management software for streamlined appointment booking, a complete CRM system that adapts to whatever your business requires, and much, much more. All you need to do is provide your agents with an Internet connected PC, and Greenlight does the rest. Cloud-based call center technology that assist firms with contact management, appointment scheduling and call recording.
Fortified with enterprise-class, resilient architecture to enhance call agent productivity and provide excellent customer service. Equipped with automated interactions, advanced routing algorithms and workforce management tools, our contact center is 100% scalable, allowing the on-demand addition of agents and services based on call volume and seasonal demands. Fortified with enterprise-class, resilient architecture to enhance call agent productivity and provide excellent customer service.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors. Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
Vocalcom is one of the foremost players in cloud contact center software and sales acceleration technology. Loved by 550,000+ users for its innovative design and useful functionality, Vocalcom powers 3,600+ companies worldwide such as McDonald's, Disney, and ITV, who are using Vocalcom cloud customer contact technology to drive a more effective sales team, and deliver an effortless and highly personalized customer service experience. Every time, and regardless of the channel. Vocalcom is a leading global provider of cloud contact center software for sales, support and marketing. Pay as you go & scale easily.

door Vodia Networks

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
Vodia PBX is a leading-edge IP-PBX software specially developed for VARs, MSPs & SMBs. Advantages of Vodia PBX include: Zero startup costs, Low infrastructure costs, Linear pricing, True Plug & Play, Bring your own SIP devices and trunks, Full white-labeling, All standard and advanced features included for one-price, Voicemail-to-email, Fax-to-email, SMS/MMS integration, Click-to-call, WebRTC phone, TLS, SRTP, ZRTP, Multi-tenant, single server Branded tech support in the USA Trusted IP-PBX for VARs, MSPs & SMBs (previously pbxnsip, SnomOne). Get your 30-day free-trial. No deposit or credit card required.
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software. Our predictive dialer with superior recycle logic combined with lead management automation empowers outbound contact centers to move more leads through the funnel faster. With our conversational AI agent, you can turn aged leads into live transfers. Plus, you'll benefit from a dedicated Convoso team member to help you master our system and fast track your results. 10 agent minimum. Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
At Sparkcentral we enable you to improve your customer experience and at the same time increase your service operations efficiency. Since 2012 our visionary SaaS platform for Digital Customer Service, referred to as the AMD (Asynchronous Messaging Distribution) platform, has developed into a well established SaaS platform in the global contact center technology space. Sparkcentral is an enterprise customer care and engagement platform that unifies social, mobile, cloud and contextual data.

door OXON Tech

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
We have created the best yet way to manage ALL your business communication in one place. OXON focus is: #1 Omnichannel Customer Support #2 Sales Teams and Telemarketing #3 Personal Email Marketing #4 Agents Management & Customer Experience Insights OXON is a cloud based contact centre management software, providing enterprise grade communication abilities which enable: web-chat, email, voice calls, SMS, social media support to be operated in a single platform. A single platform to communicate and track customers throughout their lifecycle and make communication consistent.
Virtual Call Center is een uitgebreid, self-service contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen door middel van krachtige inkomende en uitgaande oproepfuncties. Zorg dat je agenten binnen enkele minuten kunnen configureren en bellen. Verhoog je productiviteit door handmatig kiezen te vervangen door een voorspellende en progressieve uitgaande belfunctie. Maximaliseer de productiviteit van je agenten met de intelligente inkomende oproeproutering van VCC. Klanten kunnen elke keer met de juiste agent worden verbonden. Het uitgebreide, self-service contactcenter in de cloud van Virtual Call Center biedt een flexibele, betaalbare en efficiënte manier om met klanten in contact te komen.
Dialing Innovations offers Omni Channel Call Center Applications allowing for business automation and social interactions to be mixed. This allows our clients to maximize each and every contact with customers or prospects. Advanced APIs allow for all aspects of the business to integrate into the call center application. Connect web leads or service tickets to experience higher conversions and customer service levels. A hosted dialing application for inbound, out-bound calls or both. Includes texting, emails, and dashboard reports.

door MTS IntegraTRAK

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
Unified and Integrated Environment, where businesses control all channels seamlessly. Omnis extends the intelligent queuing strategy mechanism, typical of the voice calls distribution systems, to multi channels including Email, Chat, SMS, Fax, WEBRTC, Video Call and additional customized channels. Next-Generation Contact Center Software - See how you can Engage your customers with our unique technology -Real Time and Powerful
We can help your team go remote in less than 24 hours! Don't let anything slow down your sales. Xencall is an all-in-one predictive dialer that empowers call centers and telemarketers to close more leads and increase sales across the board. Xencall sets itself apart with advanced inbound queue strategies, a built-in webphone and a powerful CRM. Xencall offers personalized training sessions and a fully in-house support team. Xencall is a call center automation software with predictive dialing, CRM, lead distribution, and a live floor map of your sales team.
Snapforce Call Center Software delivers an out of the box Cloud PBX Phone System & Call Center Suite of features, including voicemail to email, call transfers, call barging, call monitoring, call coaching, call queues, ACD, video conferencing, dial-in conference bridge, toll free number included. Most importantly eliminates manual call logging. Additionally you can couple this with the world class Snapforce CRM to combine them for a seamless one system platform. Snapforce Call Center Software delivers an out of the box Cloud PBX Phone System & Call Center Suite of features.

door Aspect Software

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
Designed for contact centers with 150+ agents and based on Aspect's proven product portfolio, the Aspect Via Platform brings best of breed contact center and workforce productivity capabilities to the cloud. As a highly scalable, secure platform, it offers the ability to start with one or more applications and then add others when ready for additional capabilities. The platform supports voice, SMS, email, chat, and mobile interactions as well a workforce, quality and performance management. Ideal for 150+ agents, the Aspect Via Platform offers modular contact center and workforce optimization applications in the cloud.
Web-based voicemail delivery solution to help businesses reach mobile contacts so they call you back for resolution. Web-based voicemail delivery solution to help businesses reach mobile contacts so they call you back for resolution.

door ASWAT Telecom & Media

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.

Kopersgids voor Call center software

Wat is call center software?

Call center software helpt ondernemingen hun call centers efficiënt te beheren door inkomende en uitgaande oproepen te beheren, klantenklachten te registreren, de klantervaring te controleren en de productiviteit van de vertegenwoordiger te volgen. Deze oplossingen kunnen op meerdere afdelingen worden gebruikt.

Terwijl verkoop- en marketingteams call center oplossingen gebruiken om verkoop- en promotiegesprekken met klanten te voeren, gebruiken ondersteuningsteams deze software om problemen met klanten aan te pakken, klachten op te lossen en zelfs om post-sales training te geven. Call center systemen vereenvoudigen niet alleen de communicatie en de betrokkenheid via de telefoon, maar ook via kanalen als e-mail, live chat, instant messaging, SMS en sociale media.

Voordelen van call center software

  • Verbeterde productiviteit en efficiëntie van vertegenwoordigers : call center oplossingen omvatten robuuste functies, zoals automatische oproepverdeling en op regels gebaseerde escalatie, om bedrijven te helpen oproepen efficiënt te behandelen, de inactiviteit te minimaliseren en de oproepsnelheid en wachttijden te moduleren op basis van het aantal beschikbare vertegenwoordigers. De rolgebaseerde toewijzing zorgt ervoor dat oproepen zonder vertraging naar de meest geschikte vertegenwoordigers worden doorgestuurd. Algemeen gezegd helpen call center oplossingen bedrijven hun activiteiten te verbeteren en meer vragen van klanten te behandelen door tijd en middelen te maximaliseren.
  • Verbeterde klantrelaties : call center systemen helpen bedrijven om in contact te blijven met hun klanten en zorgen voor een meer gepersonaliseerde en lonende ervaring via meerdere kanalen. Een efficiënte klantenservice helpt bij het opbouwen van het vertrouwen van de klant, merktrouw en een lange levensduur.

Algemene functies van call center software

  • Ingebouwde telefonie: het voeren van telefoongesprekken vanaf apparaten met internettoegang.
  • Routering van gesprekken: het verdelen en toewijzen van gesprekken aan individuele vertegenwoordigers of wachtrijen op basis van vooraf vastgestelde criteria, zoals tijd, dag of beschikbaarheid van de vertegenwoordiger.
  • Telefonie-integratie: het integreren van VoIP-diensten (Voice over Internet Protocol, protocol voor stem via internet) met bestaande telefoonapparatuur.
  • Gesprekkenregistratie: het verzamelen, registeren en analyseren van gesprekken die worden uitgevoerd of ontvangen door een bedrijf gedurende een bepaalde periode. Het bieden van statistische informatie, zoals tijd en datum, gespreksfrequentie, gespreksduur en beller-ID.
  • Registratie van gesprekken: het registreren van inkomende en/of uitgaande gesprekken naar een call center en het bijhouden van een centrale opslagplaats van alle opnames voor training en kwaliteitsbewaking.
  • Beheer van wachtrijen: het ontvangen van gesprekken van klanten, het creëren van een wachtrij en het in de wacht zetten van klanten totdat ze verbonden zijn met een live vertegenwoordiger.

Overwegingen bij de aankoop van call center software

  • Soort implementatie: call center oplossingen zijn beschikbaar via gehoste, on-premise en cloudgebaseerde implementatie-opties. On-premise en gehoste implementatie-opties zijn geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar aanpasbare call center oplossingen, maar blijken kostbaar als het maar voor korte tijd nodig is. Hoewel cloudgebaseerde software relatief goedkoper is en vaak binnen een paar uur kan worden opgezet, vereist het een betrouwbare, constante internetverbinding om effectief te kunnen functioneren. Gebruikers moeten de voor- en nadelen van cloudgebaseerde en on-premise systemen met elkaar vergelijken en producten dienovereenkomstig op een shortlist plaatsen.
  • Ondersteuning via meerdere kanalen: call center software laat bedrijven communicatie over meerdere kanalen beheren, zoals SMS, online messengers, e-mail, live chat en social media platforms, voor lage extra kosten. Maar de vereisten variëren naar gelang van het gebruik. Als het merk is gebouwd op bijvoorbeeld social media, dan is social media management functionaliteit nodig. Als de marketing-, verkoop- of klantenservice-strategie ook sms-berichten bevat, heeft het bedrijf behoefte aan sms-ondersteuning. Kopers moeten hun behoeften duidelijk identificeren voordat ze beginnen met het zoeken naar software, en ervoor zorgen dat de gewenste functionaliteit is opgenomen voordat ze een aankoop doen.
  • Rechtstreekse interactie met klanten zal in de komende twee jaar afnemen : call centers bewegen zich van traditionele call center software naar contact center oplossingen waarmee ze gebruik kunnen maken van andere communicatiemiddelen (zoals e-mail, sms-berichten, sociale media en live chat). Een Capterra-onderzoek toont aan dat, hoewel spraak een belangrijke bron van klantinteractie zal blijven, het gebruik ervan de komende jaren zal blijven afnemen naarmate meer en meer bedrijven gebruik gaan maken van digitale kanalen.
  • Op AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gebaseerde conversatiebots halen het tempo op in de wereld van het MKB (midden- en kleinbedrijf) : op stem en tekst gebaseerde bots zijn effectief in het stroomlijnen van de eerste klantgesprekken. Onderzoek van Capterra stelde vast dat 68% van de kleine bedrijven op dit moment een of andere vorm van conversatietechnologie gebruiken voor de gebruikersinterface, of van plan zijn dat binnen de komende een tot twee jaar te doen. Wanneer dergelijke interfaces worden gebruikt, horen klanten een robotachtige toon of boodschap (in plaats van echte vertegenwoordigers) die hun persoonlijke gegevens en vraagtype verzamelt. De bot kan dan zelf de basisvragen beantwoorden of gesprekken doorsturen naar de meest geschikte medewerker. Deze automatisering versnelt het gehele belproces waardoor medewerkers meer tijd hebben om complexere vragen af te handelen.