Featured software

Most reviewed software

Explore the most reviewed products by our users on the Callcenter software

Nederland Lokale producten weergeven
535 resultaten
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties. Meer informatie over Talkdesk
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Met de callcenteroplossingen kun je je ondersteuningsactiviteiten stroomlijnen om 24/7 wereldwijde ondersteuning te bieden die kosteneffectief is. Meer informatie over Salesforce Service Cloud
Met de callcenteroplossingen van Salesforce hoef je niet te investeren in ondersteuningscentra over de hele wereld. In plaats daarvan krijg je over de hele wereld ultramoderne callcentersoftware die 24/7 in de cloud draait. Met de callcenteroplossingen van Salesforce krijg je alle voordelen van zakendoen in de cloud, inclusief automatische updates, drie keer per jaar nieuwe functies en geen gedoe met infrastructuur. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Met Aircall kunnen beheerders teams direct aanpassen aan de seizoenen, nummers toevoegen in meer dan 100 landen, en integreren met populaire CRM-tools. Meer informatie over Aircall
Aircall is de voorkeursoplossing voor callcenters voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Toegankelijk via desktop en mobiele app. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
3CX is een softwareoplossing voor callcenters met livechat, CRM-integratie en belworkflows. Meer informatie over 3CX
3CX is een alles-in-één callcenteroplossing om met klanten te communiceren via spraak, video en chat. Biedt geavanceerde wachtrijstrategieën die zijn ingesteld voor individuen of groepen. Integreert met verschillende CRM's en MS 365. Inclusief gespreksopnames en -rapporten. Eén enkele interface voor het beantwoorden van livechat, Facebook-berichten en sms van klanten. Belworkflows om tijdrovende taken voor medewerkers te elimineren. Op afstand toegankelijk met gratis mobiele apps voor iOS en Android. De oplossing kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost. 1 jaar gratis. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Gebruiksvriendelijke software voor outbound callcenters met presterende voorspellende nummerselectie vanuit de cloud. Zeer betrouwbaar en veilig. Verhoogt de productiviteit via aanpasbare formulieren, meerstapscampagnes met geautomatiseerde workflows, gecombineerde inbound informatie, realtime personaliseerbare analyses, en de controle en opname van telefoongesprekken. Integreert met bestaande software via REST API. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Een callcentersuite met inkomende en uitgaande IVR, voorspellend kiezen, spraakuitzendingen en "druk op 1" doorschakelen voor het genereren van leads. Meer informatie over DialerAI
DialerAI is een callcentersysteem dat spraakuitzendingen, voorspellende kiesfuncties en sms-berichten met een ingebouwde agentinterface biedt. Het kan worden gebruikt in veel callcenterrollen, waaronder het genereren van leads, telefonische enquêtes, politieke peilingen, noodmeldingen en afspraakherinneringen. DialerAI wordt gebruikt door bedrijven die hun contacten automatisch willen bellen en bedrijven die diensten voor het automatisch kiezen van telefoonnummers aan hun klanten willen verkopen, omdat het facturering, multi-tenancy en whitelabeling omvat. Meer informatie over DialerAI

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Veelzijdige en veilige callcentersoftware met eenvoudige automatiseringen en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvrie ndelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen om telefoontjes van klanten te beantwoorden en callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Start je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Zet binnen enkele minuten een lokaal of virtueel internationaal callcenter op voor bedrijven van elke omvang en in verschillende sectoren. Meer informatie over Zadarma
Het callcenter is vaak het "gezicht" van het bedrijf, en een hoogwaardige verbinding met klanten en partners is noodzakelijk voor de reputatie en functionaliteit van bedrijven. Een eenvoudig op te zetten en uitgebreide PBX van Zadarma kan je vertrouwde tool worden voor alle spraakcommunicatie. Dankzij aantrekkelijke tarieven die niet afhankelijk zijn van het aantal van je agenten en doordat er geen apparatuur is vereist, kun je de beste kant van je bedrijf presenteren. Meer informatie over Zadarma

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische callcenteroplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren de efficiëntie van je callcenter door contacten en gespreksstromen te automatiseren en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Zendesk Talk is callcentersoftware die rechtstreeks in het Zendesk-ticketsysteem is ingebouwd. Meer informatie over Zendesk Suite
Zendesk biedt een volledig geïntegreerd callcenter dat in het support platform is ingebouwd. Agenten kunnen oproepen behandelen in dezelfde werkruimte als alle andere kanalen. Dit cloud-based ondersteuningsplatform geeft hen volledige context over de klant geschiedenis om de meest complexe en urgente problemen sneller op te lossen. Teams die Zendesk gebruiken zien een verlaging van 20% van de ondersteuningskosten en een verhoging van 27% van de productiviteit van de agenten. Als u al een callcenter hebt, kunt u dit naadloos integreren met een API-verbinding met onze helpdesk. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Bitrix24 is gratis CRM- en callcentersoftware die door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. 100% gratis voor maximaal 12 medewerkers. Cloud en open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is unieke gratis callcentersoftware. Als je een cloudversie kiest, kun je binnen enkele minuten beginnen met bellen en gebeld worden. Je betaalt alleen als je meer dan 12 werknemers nodig hebt, een telefoonnummer of een SIP-connector wilt huren of Bitrix24-telefonie wilt gebruiken voor uitgaande gesprekken. Je kunt ook zelfgehoste edities van Bitrix24 kopen als je broncodetoegang nodig hebt of Bitrix24 op locatie wilt implementeren. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-callcentersoftware - Callcenter CRM-software helpt je klantenserviceteam met krachtige tools om tickets sneller te sluiten, zodat klanten je product met succes gebruiken. Functies met geavanceerde telefonie-integraties, uitgaande en inkomende oproepen, gespreksrouting, helpdesk-ticketing, op tags gebaseerde oproepen, helpdeskgroepen, gespreksopnamen, gespreksnotities, gespreksscripts, gespreksrapporten en nog veel meer. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwalitei t en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Channels is gegevensgestuurde callcentersoftware met gratis weboproepen voor jou en je klanten, samen met meerdere andere functies. Meer informatie over Channels
Channels is innovatieve callcentersoftware. Dit platform geeft je toegang tot weboproepen: de klant kan je gemakkelijk met één klik bellen vanaf de website van je bedrijf. Channels integreert met platforms zoals Shopify, Magento, Pipedrive en meer. Andere functies zijn onder meer de weergave van klantgegevens vóór een oproep, Chrome-extensie met één klik, oproepwidget, mobiele app, IVR, gespreksopnames, live luisteren, enz. Gebruik de gratis optie en probeer een aantal van deze functies. Of krijg toegang tot alle functies met de volledige versie. Meer informatie over Channels

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Callcenteroplossingen voor het MKB tot wereldwijde ondernemingen met meerdere vestigingen. Microsoft Teams-gecertificeerd. Opties: cloudgebaseerd, hybride of lokaal. Meer informatie over Enghouse Contact Center
Een zeer betrouwbare, gecertificeerde en beveiligde callcenteroplossing met veel functies die optimale CX (Customer Experience) biedt door bronnen in je hele organisatie snel en eenvoudig te verbinden om de behoeften van klanten op te lossen, ongeacht aan welk kanaal of apparaat ze de voorkeur geven. Microsoft Teams-gecertificeerd, open-standards-based, operationeel flexibel, AI- en video-ondersteund, zorgt voor een eenvoudige implementatie van functies en functionaliteit om diensten te leveren zoals klanten verwachten. Beschikbare opties: cloudgebaseerd, hybride of lokaal. Meer informatie over Enghouse Contact Center

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Medewerkers kunnen via hun smartphonecamera's zien wat hun klanten zien en hen visueel naar resoluties leiden. Meer informatie over Fixzy Assist
Met Fixzy Assist kunnen technici of callcenters via hun mobiele telefoon of desktop snel contact maken met een consument met een live controleerbare video, voor probleemoplossing, metingen, onderhouds controles en noodsituaties, waardoor de uitgaven worden verlaagd en de klantervaring wordt verbeterd. Dankzij de volledige wieg-tot-graf ervaring kan het platform ter plaatse door een technicus worden gebruikt, wat het aantal reparaties bij de eerste keer verhoogt en digitale duplicaten in 3D met volledige audit-efficiëntie oplevert. Meer informatie over Fixzy Assist

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Callcentertool met videogesprekken, progressieve en voorspellende nummerselectie, sms-campagnes, rapportage en synchronisatie met Google Agenda. Meer informatie over Neotel Call Center Software
Neotel Software Call Center is een gebruiksvriendelijke oplossing die je niet hoeft te installeren en die je de controle geeft over de commerciële activiteiten van je bedrijf. De software heeft: WebR TC-lijn, gesprekken opnemen, leadsvenster, e-mail verzenden vanuit het leadsarchief, progressieve en voorspellende nummerselectie, aanpasbaar script, statistiekenmodule, sms-campagne, monitoring, meeluisteren, rapportage, dynamische signalering en blacklisting. Aanvullende diensten omvatten verificatie door derden en nog veel meer. Meer informatie over Neotel Call Center Software

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Een geavanceerde softwareoplossing voor callcenters die ondersteuning biedt voor voorspellende, progressieve, voorvertonings-, snelkies- en handmatige nummerselectie. Meer informatie over ICTBroadcast
Geavanceerde callcenter-software met unified communications, met voorspellend kiezen, automatisch kiezen, snelkiezen, progressief kiezen, kiezen met voorvertoning, handmatig kiezen met ondersteuning voor webrtc-agentportals. De oplossing omvat ook IVR Studio voor het ontwerpen van IVR's, faxblasting, sms-berichten, e-mailmarketing, 'druk op 1'-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinnering, inkomende marketing, inkomende enquêtes en realtime monitoring, facturering, routering, AMD, DNC, IVR Designer en nog veel meer. Meer informatie over ICTBroadcast

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Een callcentersuite met inkomende en uitgaande IVR, voorspellend kiezen, spraakuitzendingen en "druk op 1" doorschakelen voor het genereren van leads. Meer informatie over Newfies-Dialer
Newfies-Dialer is een callcentersysteem dat spraakuitzendingen, voorspellende kiesfuncties en sms-berichten met een ingebouwde agentinterface biedt. Het kan worden gebruikt in veel callcenterrollen, waaronder het genereren van leads, telefonische enquêtes, politieke peilingen, noodmeldingen en afspraakherinneringen. Newfies-Dialer wordt gebruikt door bedrijven die hun contacten automatisch willen bellen en bedrijven die diensten voor het automatisch kiezen van telefoonnummers aan hun klanten willen verkopen, omdat het facturering, multi-tenancy en whitelabeling omvat. Meer informatie over Newfies-Dialer

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
TelTel is een oplossing voor callcenterbeheer die de volledige stroom van inkomende/uitgaande oproepen stroomlijnt. Meer informatie over TelTel
TelTel is een oplossing voor callcenterbeheer die de volledige stroom van inkomende/uitgaande oproepen stroomlijnt en stabiele telecommunicatie over de hele wereld waarborgt. TelTel biedt een breed scala aan functionaliteiten en helpt moderne callcenters te ontwikkelen en de kosten voor telecombedrijven te verlagen. Meer informatie over TelTel

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Vereenvoudig en beheer klantinteracties overal, altijd en via elk kanaal op het internet met Zoho Voice Contact Center. Meer informatie over Zoho Voice
Zoho Voice is cloudgebaseerde VoIP-telefoonsoftware waarmee je moeiteloos zakelijke gesprekken vanaf elk apparaat kunt maken en ontvangen. Zoho Voice kan worden geïntegreerd met andere Zoho-apps, zoals CRM, Desk, Recruit en Bigin, zodat je teams tijd kunnen besparen door gesprekken te beheren zonder van app te hoeven wisselen. Ontvang geavanceerde cloudgebaseerde telefoniefuncties zoals IVR's, klikken-om-te-bellen, gesprekswachtrijen, gespreksopname, kantooruren, doorverbinden, live bewaking van oproepen en veel meer. Het is tijd om de manier waarop je zakelijke oproepen beheert te moderniseren. Meer informatie over Zoho Voice

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Gridbees verzamelt klantgegevens uit heterogene back-ends om uniforme frontoffice-toepassingen te leveren. Meer informatie over Gridbees
Ondersteun je digitale transformatie, verhoog je omzet en stimuleer je conversieratio met het omnichannel SaaS-platform van API-diensten voor e-commerce. Gridbees bevat een callcenter voor orderbeheer , een universele PIM (productinformatiebeheer) met realtime informatie over voorraad en beschikbaarheid, en een promotiesysteem. Gridbees verzamelt klantgegevens uit heterogene back-ends om uniforme frontoffice-toepassingen te leveren met geavanceerde zakelijke diensten met geweldige responstijden om de efficiëntie van bedrijven te verbeteren. Meer informatie over Gridbees

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Videogebaseerd klantenserviceplatform waarmee bedrijven in de financiële sector, de gezondheidszorg, nutsbedrijven en HR contact kunnen leggen met klanten. Meer informatie over Video Call Center
VideoCC van Abylon heeft een volledig browsergebaseerde vereenvoudigde en functierijke UI met flexibele lay-out, klant- en transactiegegevens en een volledig aanpasbare workflow. De oplossing kan worden geïntegreerd in bestaande raamwerken van contactcenters of backend- en archiveringssysteem en kan binnen 3 weken worden geïmplementeerd. De Video Call Center-oplossing wordt geleverd met meerdere, kant-en-klare modules voor specifieke gebruikssituaties (contracten, rapportage, AI-modules). Meer informatie over Video Call Center

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Zoho Desk kan bedrijven helpen met het beheren van klantcommunicatie via telefoon, e-mail, livechat, sms-berichten, sociale media en meer.
Zoho Desk is een webgebaseerde callcenterapplicatie die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Een volledig callcenter in je browser. Traditionele telefonische klantenservice, opnieuw ontworpen voor de cloud. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Sluit je klantenservicenummer aan op Zoho Desk en voer telefoongesprekken binnen de app. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Het ondersteuningscentrum van GoToConnect biedt supervisors en medewerkers onmisbare tools om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van de VoIP-telefoonsystemen van Jive in de cloud met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Het ondersteuningscentrum van GoToConnect verbetert GoToConnect door supervisors en medewerkers onmisbare tools te geven om de kwaliteit van klantinteracties te verbeteren. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is moderne callcentersoftware waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over elke laag van de stack.
Twilio Flex is een volledig programmeerbaar cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over hun contactcenterervaring. Met Twilio Flex kunnen bedrijven onmiddellijk een omnichannel contactcenterplatform implementeren en elk element van de ervaring programmatisch aanpassen, inclusief de medewerkerinterface, communicatiekanalen, interactieroutering en rapportage, om te voldoen aan de unieke behoeften van het bedrijf. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Toonaangevend zakelijk VoIP-platform biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business. Meer informatie over Vonage Business Communications

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiCloud Connect

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Toonaangevende oplossing voor personeelsbeheer volgens Pelorus Associates die lokaal, gehost of in de cloud voor meer dan 150 agenten kan worden ingezet.
Aspect Workforce Management is geschikt voor contactcenters met meer dan 150 agenten en voorspelt nauwkeurig oproepvolumes, plant agenten flexibel in op specifieke tijdstippen en volgt de naleving van agenten in realtime. Een moderne grafische gebruikersinterface maakt het eenvoudig te gebruiken voor agenten, leidinggevenden en WFM-medewerkers. Agenten hebben op afstand toegang tot hun planning met mobiele meldingen en een smartphone-app. Beheerders kunnen krachtige "wat als"-scenario's inzetten en ontvangen meldingen wanneer de prestaties buiten de tolerantie vallen. Lokaal, gehost of in de cloud te implementeren. Meer informatie over Alvaria Workforce

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Transform your customer experience with a simple communication solution that works effortlessly with your leading business tools.
Set up a complete call center in a few minutes using one simple, user-friendly platform — no technical expertise needed. Route calls to the right agents at the right time and increase your service levels. Access powerful analytics to reduce wait times, improve your workflow and team. Plus, we integrate with over 40 business tools so you can sync and access data from your CRM and most important tools. Meer informatie over Ringover

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Centre, aangestuurd door inContact, levert krachtige omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Volg bedrijfsprocessen op een interactieve manier.
Yonyx is een cloudgebaseerd platform voor het maken van beslissingsboomgestuurde interactieve handleidingen die op de meeste CRM-systemen kunnen worden aangesloten. Yonyx-gidsen helpen gebruikers bedrijfsprocessen op een interactieve manier te volgen - of het nu gaat om probleemoplossing, klantenservice, telemarketing of self-service door klanten. Yonyx helpt de kwaliteit en consistentie te verbeteren van de door een organisatie geleverde service - resulterend in verbeterde CSAT, lagere kosten en hogere omzet door beter klantenbehoud en snellere acquisitie. Meer informatie over Yonyx

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement. Meer informatie over CallRail

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. Meer informatie over TenFold

Functies

  • Automatic call distribution (ACD)
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Gemengd callcenter
  • CTI (Computer Telephony Integration)

Kopersgids voor Callcenter software

Wat is callcenter software?

Callcenter software helpt ondernemingen hun callcenters efficiënt te beheren door inkomende en uitgaande oproepen te beheren, klantenklachten te registreren, de klantervaring te controleren en de productiviteit van de vertegenwoordiger te volgen. Deze oplossingen kunnen op meerdere afdelingen worden gebruikt.

Terwijl verkoop- en marketingteams callcenter oplossingen gebruiken om verkoop- en promotiegesprekken met klanten te voeren, gebruiken ondersteuningsteams deze software om problemen met klanten aan te pakken, klachten op te lossen en zelfs om post-sales training te geven. Callcenter systemen vereenvoudigen niet alleen de communicatie en de betrokkenheid via de telefoon, maar ook via kanalen als e-mail, live chat, instant messaging, SMS en sociale media.

Wat zijn de voordelen van callcenter software?

  • Verbeterde productiviteit en efficiëntie van vertegenwoordigers: callcenter oplossingen omvatten robuuste functies, zoals automatische oproepverdeling en op regels gebaseerde escalatie, om bedrijven te helpen oproepen efficiënt te behandelen, de inactiviteit te minimaliseren en de oproepsnelheid en wachttijden te moduleren op basis van het aantal beschikbare vertegenwoordigers. De rolgebaseerde toewijzing zorgt ervoor dat oproepen zonder vertraging naar de meest geschikte vertegenwoordigers worden doorgestuurd. Algemeen gezegd helpen call center oplossingen bedrijven hun activiteiten te verbeteren en meer vragen van klanten te behandelen door tijd en middelen te maximaliseren.
  • Verbeterde klantrelaties: callcenter software helpt bedrijven om in contact te blijven met hun klanten en zorgen voor een meer gepersonaliseerde en lonende ervaring via meerdere kanalen. Een efficiënte klantenservice helpt bij het opbouwen van het vertrouwen van de klant, merktrouw en een lange levensduur.

Welke algemene functies heeft callcenter software?

  • Ingebouwde telefonie: het voeren van telefoongesprekken vanaf apparaten met internettoegang.
  • Routering van gesprekken: het verdelen en toewijzen van gesprekken aan individuele vertegenwoordigers of wachtrijen op basis van vooraf vastgestelde criteria, zoals tijd, dag of beschikbaarheid van de vertegenwoordiger.
  • Telefonie-integratie: het integreren van VoIP-diensten (Voice over Internet Protocol) met bestaande telefoonapparatuur.
  • Gesprekkenregistratie: het verzamelen, registeren en analyseren van gesprekken die worden uitgevoerd of ontvangen door een bedrijf gedurende een bepaalde periode. Het bieden van statistische informatie, zoals tijd en datum, gespreksfrequentie, gespreksduur en beller-ID.
  • Registratie van gesprekken: het registreren van inkomende en/of uitgaande gesprekken naar een call center en het bijhouden van een centrale opslagplaats van alle opnames voor training en kwaliteitsbewaking.
  • Beheer van wachtrijen: het ontvangen van gesprekken van klanten, het creëren van een wachtrij en het in de wacht zetten van klanten totdat ze verbonden zijn met een live vertegenwoordiger.

Welke overwegingen zijn er bij de aankoop van callcenter software?

  • Soort implementatie: callcenter software is beschikbaar via gehoste, on-premise en cloudgebaseerde implementatie-opties. On-premise en gehoste implementatie-opties zijn geschikt voor bedrijven die op zoek zijn naar aanpasbare call center oplossingen, maar blijken kostbaar als het maar voor korte tijd nodig is. Hoewel cloudgebaseerde software relatief goedkoper is en vaak binnen een paar uur kan worden opgezet, vereist het een betrouwbare, constante internetverbinding om effectief te kunnen functioneren. Gebruikers moeten de voor- en nadelen van cloudgebaseerde en on-premise systemen met elkaar vergelijken en producten dienovereenkomstig op een shortlist plaatsen.
  • Ondersteuning via meerdere kanalen: call center software laat bedrijven communicatie over meerdere kanalen beheren, zoals SMS, online messengers, e-mail, live chat en social media platforms, voor lage extra kosten. Maar de vereisten variëren naar gelang van het gebruik. Als het merk is gebouwd op bijvoorbeeld social media, dan is social media management functionaliteit nodig. Als de marketing-, verkoop- of klantenservice-strategie ook sms-berichten bevat, heeft het bedrijf behoefte aan sms-ondersteuning. Kopers moeten hun behoeften duidelijk identificeren voordat ze beginnen met het zoeken naar software, en ervoor zorgen dat de gewenste functionaliteit is opgenomen voordat ze een aankoop doen.
  • Rechtstreekse interactie met klanten zal in de komende twee jaar afnemen: callcenters bewegen zich van traditionele callcenter software naar contact center oplossingen waarmee ze gebruik kunnen maken van andere communicatiemiddelen (zoals e-mail, sms-berichten, sociale media en live chat). Een Capterra-onderzoek toont aan dat, hoewel spraak een belangrijke bron van klantinteractie zal blijven, het gebruik ervan de komende jaren zal blijven afnemen naarmate meer en meer bedrijven gebruik gaan maken van digitale kanalen.
  • Op AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) gebaseerde conversatiebots halen het tempo op in de wereld van het MKB (midden- en kleinbedrijf): op stem en tekst gebaseerde bots zijn effectief in het stroomlijnen van de eerste klantgesprekken. Onderzoek van Capterra stelde vast dat 68% van de kleine bedrijven op dit moment een of andere vorm van conversatietechnologie gebruiken voor de gebruikersinterface, of van plan zijn dat binnen de komende een tot twee jaar te doen. Wanneer dergelijke interfaces worden gebruikt, horen klanten een robotachtige toon of boodschap (in plaats van echte vertegenwoordigers) die hun persoonlijke gegevens en vraagtype verzamelt. De bot kan dan zelf de basisvragen beantwoorden of gesprekken doorsturen naar de meest geschikte medewerker. Deze automatisering versnelt het gehele belproces waardoor medewerkers meer tijd hebben om complexere vragen af te handelen.