Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Dialfire?

Of je nu op zoek bent naar een snellere manier van bellen of een verbeterde workflow. Dialfire telemarketingsoftware verbetert je televerkoop- en afspraakplanningsactiviteiten met krachtige voorspellende nummerselectiefuncties en geautomatiseerde, eenvoudig personaliseerbare workflows. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren of telewerken. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker.

Wie gebruikt Dialfire?

Particulieren of bedrijven met een willekeurig aantal medewerkers, die op zoek zijn naar efficiënte en solide software voor outbound callcenters die schaalbaar is met hun behoeften en in hoge mate kan worden aangepast.

Waar kan Dialfire worden geïmplementeerd?

Cloudgebaseerd
On-premise

Over de leverancier

  • cloud IT Services
  • Gevestigd in Dresden, Duitsland
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Dialfire

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Andorra, Argentinië, Australië en nog 79 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

prijzen van Dialfire

Beginprijs:

Niet door leverancier verstrekt.
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Dialfire heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode.

Prijsmodellen vraag een gratis proefversie aan

Over de leverancier

  • cloud IT Services
  • Gevestigd in Dresden, Duitsland
  • Opgericht in 2010

Ondersteuning voor Dialfire

  • Telefonische ondersteuning
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Albanië, Algerije, Andorra, Argentinië, Australië en nog 79 andere

Talen

Duits, Engels, Frans, Portugees, Spaans

Video's en afbeeldingen van Dialfire

Dialfire Software - 1
Dialfire Software - 2
Dialfire Software - 3
Dialfire Software - 4
Dialfire Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Dialfire-video
Dialfire Software - 1
Dialfire Software - 2
Dialfire Software - 3
Dialfire Software - 4
Dialfire Software - 5

Functies van Dialfire

  • Agent-interface
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Beller-ID
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Geautomatiseerde routing
  • Gegevens importeren en exporteren
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Lead nurturing
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Pipelinebeheer
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage en statistieken
  • VoIP
  • Wachtrijbeheer

Alternatieven voor Dialfire

Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
De software voor contactcenters van contactSPACE helpt telemarketingteams de efficiëntie te verhogen en de kwaliteit van contacten te verbeteren.
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk

Reviews over Dialfire

Gemiddelde score

In totaal
4,7
Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,9
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,8

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Reviews zoeken op score

5
72%
4
28%
Jacob
Jacob
CEO in Australië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Consumentendiensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Powerful and support is very helpful to setup.

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Creating and launching call center to rollup up on our leads and sales is an intimidating task. Dial Fire has all the necessary elements so we can run a high volume contact center for a fraction of the costs and setup headaches. The support and follow up to help set up the system has been super helpful. Thanks for making a great product and providing everything I need to set it up. The impact in our business has already become apparent.

Pluspunten:

Features, ease, and support... it does everything we would need and more.

Minpunten:

There is a learning curve... but it is a powerful software to learn.

Zeynel
Social Media Manager in Canada
Mediaproductie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Outstanding Efficiency with Dialfire

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Overall, our experience with Dialfire has been positive. We appreciate the ease of use and the ability to quickly manage customer outreach campaigns.

Pluspunten:

Dialfire has been an invaluable asset to our customer service team. It has allowed us to easily manage large customer outreach campaigns, with its intuitive and user-friendly platform. It also provides a great way to track customer interactions, so that our team can quickly identify and address any customer issues.

Minpunten:

One downside to Dialfire is that it can be difficult to adjust existing campaigns, as it requires a lot of manual work. Additionally, the customer service team has found that the automation features can be a bit finicky.

Luca
Head of Marketing in Duitsland
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

A stable, growing and functional with a great support!

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Very satisfied. Even in stressful and fast situations, the support was always calm and professional. I would like to express a special log for the employee [SENSITIVE CONTENT]
. [SENSITIVE CONTENT]
thinks actively and enriches us with fresh ideas and implementation options. A real added value for Dialfire.

Pluspunten:

Dialfire can be used very flexibly and individually. It allows automation to connect your own processes.

Minpunten:

The administrator should be given more options here. The documentation should be developed a little further and made more understandable.

Cliff Ian
Deputy General Manager in Filipijnen
Outsourcing/Offshoring, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Remotodojo on Dialfire

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: It is really convenient as you can just upload your leads in dialfire. You can use excel, csv, and etc. Plus the flexibility it gives when editing the columns and you can just directly call after uploading. Basically a plug and play system, very easy to use, and no extensive setup needed. I also really love their payment scheme where you only pay what functionality you use which saves us a lot of money.

Pluspunten:

There are tons to like with Dialfire. First is they have an option where you only pay what functionality you use. In today's time, most of dialers have this premium payment scheme when you only use certain functionalities and I certainly believe that it's a waste of money.

Minpunten:

There's no really con but I have noticed that sometimes their dialing lags up, maybe it's also because of our internet connection. Not really a deal breaker.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Dialfire is a great callcenter platform, that can be set up really quickly and easily.

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

It was really easy to set up. I did not have to install anything. Right after signing up I imported my contact list and it worked right away. Then I added my users and the caller id and I could start immediately. Dialfire build the contact formular based on the import. It was really straightforward. I decided to add some additional fields, which was a matter of a few clicks. Later on when I wanted to see the statistics I asked via the Dialfire chat and they helped me right away. I selected the fields I am interested in and Dialfire build the statistic right away. The support also told me about a wallboard, which I then created in 3 clicks. It is now displayed to my agents and especially the Team leaders like to see the progress.

Minpunten:

0/1500 It is not ideal for inbound projects that are not campaign-based as it does not include an IVR.