Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Nextiva?

Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.

Wie gebruikt Nextiva?

Bedrijven die in realtime met klanten en prospects willen communiceren en die interacties vervolgens gedurende de hele klantreis volgen om een volledig overzicht van klanten te krijgen.

Nextiva Software - 1
Nextiva Software - 2
Nextiva Software - 3
Nextiva Software - 4
Nextiva Software - 5

Twijfels over Nextiva? Vergelijk met een populair alternatief

Nextiva

Nextiva

4,6 (890)
US$ 25,95
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
103
21
4,6 (890)
4,6 (890)
4,6 (890)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 30,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
100
8
3,8 (764)
3,8 (764)
3,4 (764)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Nextiva

Act!
Functies met hoogste score
CRM
Contactenbeheer
Contactendatabase
iCIMS Talent Cloud
Functies met hoogste score
Vacatures
Volgen van sollicitanten
Werven van talenten
eFax
Functies met hoogste score
E-mail naar fax
Elektronische faxen
Fax naar e-mail
Cisco Jabber
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Grasshopper
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Oproepregistratie
RingEX
Functies met hoogste score
Oproepen routeren
VoIP-verbinding
Voicemail
Vonage Business Communications
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Ooma Office
Functies met hoogste score
Beller-ID
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Phone.com
Functies met hoogste score
Callcenterbeheer
Realtime chatten
Videovergaderen

Reviews over Nextiva

Gemiddelde score

In totaal
4,6
Gebruiksgemak
4,6
Klantenservice
4,6
Functies
4,6
Prijs-kwaliteitverhouding
4,6

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Karen
Karen
attorney in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Rechtspraktijk, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Try them out!

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Price, ease of use, access remotely with no issues.

Minpunten:

Website for administrating can be confusing to navigate at times.

Nathan
Director of IT in VS
Meubels, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

An incredibly useful VoIP solution

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: My overall experience is excellent. Nextiva works 99% of the time and is very easy to setup. Our account manager is very responsive and customer support has resolved just about every issue in under 2 days.

Pluspunten:

Nextiva works very well for internal and external communication between our employees and customers. It has a lot of functionality that is simple to setup. Our account rep [sensitive content hidden] is awesome and works with us on everything!

Minpunten:

The administrative management of the account could use some uplift in UI/UX. It's difficult to find more niche things such as a specific type of call log because it's buried under another tab that doesn't really make sense.

Armando
Marketing Manager in Mexico
Juridische dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Call Tracking

2,0 2 maanden geleden

Pluspunten:

The pricing, compared to other platforms, this is always a good option for small companies with teams with no more than 10 people and at very early stages of growth.

Minpunten:

While Nextiva is a good platform overall and it offers very decent pricing, it lacks critical functions for decision-making that can hurt some numbers in growing companies. Call tracking and being able to fully pinpoint where the action happens is a must, and Nextiva needs to work more in this area.

Harry
Property Manager in VS
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

nextiva a new begining

5,0 3 maanden geleden

Pluspunten:

Everything would be the easy answer, it was easy to setup, received the phones much sooner the expected the installation was plug in and go. then came the service meeting and one on one. Any question you could come up with the had an answer, They checked and verified that everything you did was correct and when you thought it couldn't get any better they gave you a contact number for customer solutions. when you have any question from how to to what does that mean get's answered during the call. FANTASTIC!!!!

Minpunten:

There is really nothing that I don't like as yet with Nextiva.. I guess if I had to come with something I wish they had a better manual for the phones.

Chris
Operations Manager in VS
Verzekeringen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Nextiva has been a Great Service

5,0 2 maanden geleden

Opmerkingen: We have had great service with Nextiva and when we have an issue, they offer several options to obtain tech support. And we have been very satisfied with their service, tech support and equipment.

Pluspunten:

The service, as it is very user friendly. We are able to control most of the set up and installing a new user and or phone. The cost is very good when comparing features to other Voip Providers. The Features that come with the service is great and we have been very satisfied.

Minpunten:

Nextiva One started out with a lot of issues but they have made some great updates and hopefully they keep enhancing it.