Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wat is Dialpad?

Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.

Wie gebruikt Dialpad?

Verkooporganisaties van elke omvang die de efficiëntie van vertegenwoordigers willen verhogen en de aanlooptijden willen versnellen.

Dialpad Software - 1
Dialpad Software - 2
Dialpad Software - 3

Twijfels over Dialpad? Vergelijk met een populair alternatief

Dialpad

Dialpad

4,3 (516)
US$ 15,00
Gratis versie
Gratis proefversie
80
8
4,4 (516)
4,2 (516)
4,1 (516)
VS.
Beginprijs
Prijsopties
Functies
Integraties
Gebruiksgemak
Prijs-kwaliteitverhouding
Klantenservice
US$ 11,00
maand
Gratis versie
Gratis proefversie
56
36
4,3 (137)
4,4 (137)
4,6 (137)
Groene beoordelingsbalken geven het winnende product aan, op basis van de gemiddelde beoordeling en het aantal reviews.

Andere goede alternatieven voor Dialpad

OpsGenie
Functies met hoogste score
Communicatie via meerdere kanalen
Waarschuwingen/Meldingen
Wachtdiensten plannen
Salesforce Sales Cloud
Functies met hoogste score
Gedeelde contacten
Klanten volgen
Voor salesteams/-organisaties
JustCall
Functies met hoogste score
CTI (Computer Telephony Integration)
Oproepen opnemen
VoIP-verbinding
Line2 Pro
Functies met hoogste score
Beller-ID
Mobiele toegang
Voicemail
RingCentral Contact Center
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Webex
Functies met hoogste score
Scherm delen
Tweewegs audio en video
Videovergaderen
Twilio
Functies met hoogste score
Massa-sms
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Freshcaller
Functies met hoogste score
Controle van oproepen
Oproepen opnemen
Rapportage en analyse
GoTo Connect
Functies met hoogste score
Mobiele toegang
Oproepen routeren
Toegang en controle op afstand

Reviews over Dialpad

Gemiddelde score

In totaal
4,3
Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,1
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,2

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Erin
Executive Director
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Easy Transition. Great Ongoing

4,0 3 jaar geleden
Bijschriften in het Nederlands beschikbaar in de videospeler
Jonatan
Jonatan
Supervisor in Colombia
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Logistiek en toeleveringsketen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

An app that you would not stop using!

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Quality, Dialpad talk not only allow us to answer and make calls, but we can use it to track every possible KPI and with that, keeping the quality of the service by auditing each interaction.

Pluspunten:

Dialpad talk has several features but the most amazing one if Voice AI, it allows us to identify the matter of a call and lead us to analyze every interaction.

Minpunten:

Groups, we would like to have more control about groups of people created within the app, due to the current moment we are living (pandemic) we are more connected than ever, and people love personalizing their groups.

Russell
Russell
CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Artificial feature limitations soured my experience with Dialpad

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Once the port issues were resolved it is generally fine and easy to use, although I am disappointed that several basic features are excluded at the price we are paying, which is not exactly cheap compared to competitors. I may switch to a different to gain access to the features that Dialpad refuses to provide without spending more money.

Pluspunten:

Native app is easy to use, and easy integration with Google Contacts makes dialing a snap. All users can dial out VoiceIntelligence transcripts are useful and automatically generated. The accuracy is about 80%, usually good enough to easily tell what was being discussed even if some of the words are transcribed incorrectly.

Minpunten:

The port experience was a disaster. There was a goof somewhere and this left me without the ability to receive or make phone calls on my business' primary phone number at either Dialpad or at my prior provider (Google Voice) and the support did not make me feel like fixing this was a priority for them, never providing updates. It eventually got fixed. The product has arbitrary and foolish feature limitations that feel unnecessary and petty. I am paying good money for this product and yet cannot access even a basic IVR because I am not an enterprise customer with more than 100 users. An IVR is absolutely basic functionality for a phone service with more than one user. We also cannot set holidays on our service because we need to be in a more expensive plan to do that.

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computernetwerken, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Calling Success

5,0 7 dagen geleden Nieuw

Opmerkingen: Effective, dependable, and easy to use communication tool that improves teamwork and production.

Pluspunten:

Precise transcription of calls in real time

Minpunten:

Dialpad has nothing that I dislike about it.

Isaac
Isaac
CEO in Canada
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Human Resources, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Absurd cancellation process for clunky tech

1,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Terrible. I'd receive random calls in foreign languages in my number with them. Outside of that I stopped using the service quite quickly, but they never honored my cancellation request and took hundreds of dollars from me. Do not use Dialpad.

Pluspunten:

It usually worked, sometimes not as well as I'd like, but it usually worked.

Minpunten:

Terrible customer support who make you go through their clunky chat app to accomplish anything, and even then do not help you. I requested cancellation (which they force you to do through customer service) and was shocked to find they didn't process it. Upon contacting them and requesting a refund, they claimed to not have a record of the request and refused. Do not bother.

Joshua
Director of Information Systems in VS
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great product great team

5,0 4 maanden geleden

Opmerkingen: I love Dialpad and their desire to do business and make and keep us as customers.

Pluspunten:

I love that Dialpad literally worked with my company to get us out of our terrible contract with our previous VoIP and that allowed us to setup and configure a call center. Call center and documentation and auditing is great for giving peace of mind and accountability to our employees and customers.

Minpunten:

There was literally nothing I disliked about Dialpad. Dialpad is a great system and great for the price.