183 resultaten
Waarom Capterra gratis is
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met slimme IVR die zeer eenvoudig is te installeren. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met slimme IVR die zeer eenvoudig is te installeren. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte oplossingen, of je nu een serviceprovider of onderneming bent. Meer informatie over Inference Studio
Inference Studio is het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte self-serviceoplossingen, of je nu een serviceprovider, partner of onderneming bent. Inference biedt een uitgebreide app-bibliotheek met behulp van de nieuwste cloudtechnologieën, met de mogelijkheid om eenvoudig je eigen oplossingen te ontwerpen, met onder andere spraakherkenning, tekst-naar-spraak, stembiometrie en conversationele sms. Meer informatie over Inference Studio
Inference Studio is het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte self-serviceoplossingen, of je nu een serviceprovider, partner of onderneming bent. Inference biedt...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Talkdesk is een cloud-contactcenterplatform voor ondernemingen dat bedrijven in staat stelt om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Meer informatie over Talkdesk
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en robuuste IVR-mogelijkheden kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en robuuste...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Inkomende/uitgaande IVR- en ACD-software. Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen. Eenvoudig in te zetten en eenvoudig te beheren. Meer informatie over VoiceGuide IVR
Volledig functionele inkomende/uitgaande IVR en ACD. Eenvoudig in te zetten. Eenvoudig te beheren. Met de kant-en-klare IVR-functiemodules kun je IVR-callflows maken en beheren zonder te programmeren. Grafische callflow-ontwerper. Geavanceerde uitgaande GUI's voor campagnebeheer. Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen. Kostenbesparend voor kleinere installaties en biedt de mogelijkheid om op elk gewenst moment op te schalen. Gratis evaluatiedownload beschikbaar. Meer informatie over VoiceGuide IVR
Volledig functionele inkomende/uitgaande IVR en ACD. Eenvoudig in te zetten. Eenvoudig te beheren. Met de kant-en-klare IVR-functiemodules kun je IVR-callflows maken en beheren zonder te...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één dat door 8 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 8 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Maak moeiteloos IVR-projecten met de ontwerpfunctie via slepen en neerzetten. Meer informatie over XCALLY
Automatische assistent, klanttevredenheidsonderzoeken, terugbellen, tools voor agentbeheer, automatische uitgaande IVR-campagnes zijn slechts enkele voorbeelden van wat je kunt bouwen met de IVR-ontwerpfunctie van Cally Square. Bovendien is Cally Square geïntegreerd met technologieën voor tekst-naar-spraak en automatische spraakherkenning zoals iSpeech, Google, AWS Polly, Lumenvox en Tilde. Je kunt verschillende spraakgestuurde diensten creëren en de klantervaring verbeteren. Meer informatie over XCALLY
Automatische assistent, klanttevredenheidsonderzoeken, terugbellen, tools voor agentbeheer, automatische uitgaande IVR-campagnes zijn slechts enkele voorbeelden van wat je kunt bouwen met de...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol, sessie-initiëringsprotocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Genesys PureCloud IVR-functies omvatten versiebeheer, vakantie- en noodplanning, meldingen en automatische spraakherkenning in tientallen talen. Je kunt zelfs natuurlijke taalverwerking gebruiken om een conversationele selfservice te bieden. Het verbeteren van de IVR-ervaring was nog nooit zo eenvoudig! Meer informatie over Genesys Cloud CX
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Genesys PureCloud IVR-functies...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteuningsteams en callcenters die inkomende gesprekken ondersteunen. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR op één niveau en op meerdere niveaus, en geavanceerde mogelijkheden zoals IVR en IVR CSAT met spraakfunctionaliteit om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne telefonische activiteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Spraakherkenning, begrip, menselijk klinkende spraak, aangepaste menu's, visuele IVR, meertalige mogelijkheden. Meer informatie over ROUTEE
Routee is een webgebaseerde en API-cloudoplossing die de digitale kosten verlaagt, de conversieratio's verhoogt, nieuwe leads genereert en zowel cross-selling als upselling ondersteunt. Dit platform bereikt al het bovenstaande door middel van berichten, spraak, verificatie, en telefoonnummers. Het gebruik van cloudgebaseerde IVR is een effectieve manier om je klantcommunicatie te verbeteren, wat tot hogere conversieniveaus kan leiden. Laat je klanten met je IVR praten, verzamel nuttige inzichten en maximaliseer de prestaties van je callcenter. Meer informatie over ROUTEE
Routee is een webgebaseerde en API-cloudoplossing die de digitale kosten verlaagt, de conversieratio's verhoogt, nieuwe leads genereert en zowel cross-selling als upselling ondersteunt. Dit platform...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Prototype en ontwerp van IVR-, chatbot- en spraakassistentervaringen via meerdere kanalen: Alexa, Whatsapp, Twitter en meer. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het ontwerpen van gesprekken voor je chatbot en maak je geen zorgen meer over de complexiteit van platformspecifieke beperkingen, instant previews en teamsamenwerking. Gebruik de naadloze overdracht van ontwerp tot ontwikkeling. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Yodel is het telefoonsysteem dat al je communicatie op een plek verenigt waar je team al dol op is: Slack. Meer informatie over Yodel
Yodel.io kan de ervaring van bellers verbeteren door middel van intelligente interactieve spraakherkenning. Deze technologie communiceert met je bellers en verzamelt informatie terwijl ze in realtime spreken, en voorziet je team van een live transcriptie. Gesprekken worden vervolgens automatisch doorgestuurd op basis van wat bellers zeggen, waardoor gesprekken vanaf het begin naar het juiste teamlid worden geleid. Meer informatie over Yodel
Yodel.io kan de ervaring van bellers verbeteren door middel van intelligente interactieve spraakherkenning. Deze technologie communiceert met je bellers en verzamelt informatie terwijl ze in realtime...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Verlaag de kosten en verbeter de klanttevredenheid. Stel bellers in staat snel resultaten te krijgen, via self-service of assistentie door live-medewerkers.
De Interactive Voice Response (IVR) van NICE inContact CXone verlaagt je kosten per gesprek door klanten te laten kiezen welke soort hulp ze willen, zoals self-service of een gesprek met een medewerker. Deze IVR-software zal niet alleen je medewerkers vrijmaken om complexere zaken af te handelen, maar klanten kunnen ook zelf snel basisproblemen oplossen zoals facturering, vragen over rekeningen en meer.
De Interactive Voice Response (IVR) van NICE inContact CXone verlaagt je kosten per gesprek door klanten te laten kiezen welke soort hulp ze willen, zoals self-service of een gesprek met een...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Bouw een IVR-systeem om oproepen nauwkeurig te routeren met behulp van spraakherkenning en DTMF-tonen, update op aanvraag en prijzen op basis van gebruik.
Met de API's van Twilio kun je je telefoonmenu op aanvraag bijwerken, met volledige controle over je telefoonstructuur en routelogica. Maak aangepaste begroetingen, verzamel spraak- en DTMF-invoer en routeer bellers naar de meest beschikbare medewerker, dit alles met prijzen op basis van gebruik.
Met de API's van Twilio kun je je telefoonmenu op aanvraag bijwerken, met volledige controle over je telefoonstructuur en routelogica. Maak aangepaste begroetingen, verzamel spraak- en DTMF-invoer en...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde IVR-telefoonsysteem. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Druk op "1" voor Aircall. Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met robuuste IVR-capaciteiten en kan naadloos worden geïntegreerd met populaire Helpdesk- en CRM-tools om ondersteuning- en verkoopteams te helpen duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie.
Druk op "1" voor Aircall. Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met robuuste IVR-capaciteiten en kan naadloos worden geïntegreerd met populaire Helpdesk- en CRM-tools om ondersteuning- en...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
RingCentral Call Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Je kunt overal inzicht leveren, beheren en verkrijgen met geavanceerde beheer- en analysehulpmiddelen. Start direct verplaatsingen, toevoegingen en wijzigingen van medewerkers, zelfs wanneer je onderweg bent. Vereenvoudig het beheer van meerdere locaties en cijfers en krijg een visuele weergave van je IVR voor eenvoudiger bewerken.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Je kunt overal...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik,...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Verhoog gegarandeerd binnen 15 minuten het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) bellen zonder pauzes, zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Verhoog gegarandeerd binnen 15 minuten het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Interactive Voice Response (IVR). Press 1 for Sales, Press 2 for... Ringover's key-based call routing allows you to efficiently direct your callers to the exact department or employee they are trying to reach or enable the caller to hear messages with the information they require such as office hours, FAQs and contact details. Integrate and make calls from your CRM. From only £17 per month.
Interactive Voice Response (IVR). Press 1 for Sales, Press 2 for... Ringover's key-based call routing allows you to efficiently direct your callers to the exact department or employee they are trying...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Met de functie FluentStreams IVR Auto Attendant kunt je begroetingen, menulijsten en bellers doorschakelen naar de juiste persoon of afdeling. In plaats van dat receptionisten alle inkomende oproepen beheren, kan de Auto-Attendant je klanten doorverwijzen naar de informatie, het individu of het team waar zij om vragen. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven, voor de beste prestaties.
Met de functie FluentStreams IVR Auto Attendant kunt je begroetingen, menulijsten en bellers doorschakelen naar de juiste persoon of afdeling. In plaats van dat receptionisten alle inkomende oproepen...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Verbeter je callcentertechnologie en ontdek een UCaaS-platform (Unified Communications as a Service) boordevol capaciteiten en omnichannel gespreksintelligentie.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware en IVR voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon te verbinden met prospects en klanten. Het Interactive Voice Response (IVR, interactieve stemreactie)-systeem gaat in gesprek met bellers, verzamelt informatie en stuurt oproepen door naar de juiste ontvanger. Bellers kunnen selfservice-opties te horen krijgen, evenals de mogelijkheid om terug te bellen, terwijl ze hun plaats in de wachtrij behouden.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon te...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Verander mobiele telefoons in je zakelijke telefoonsysteem. Het enige wat je nodig hebt is een mobiele telefoon. Geen hardware, geen draden, geen ingewikkelde installatie.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met 5 tot 100 werknemers met mobiele en externe medewerkers. Hou je cijfers bij, laat de vaste lijnen achterwege en bespaar veel.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld.
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en helplines
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en hulplijnen dat toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen, een IVR in te stellen en je kunt beginnen met je telefoongesprekken. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van uitgaande gesprekken verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website.
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en hulplijnen dat toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen, een IVR in te...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Een effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken oplossing voor IVR (Interactive Voice Response, interactieve stemreactie): AVOXI Genius. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn, door het zonder risico uit te proberen!
De AVOXI IVR-oplossing (Interactive Voice Response, interactieve stemrespons) is eenvoudig te gebruiken en uiterst betaalbaar - zonder extra kosten bij elk virtueel telefoonnummer inbegrepen. Koppel een IVR aan gratis, lokale of niet-geografische nummers uit 160+ landen. Gebruik onbeperkte menu's, multi-level IVR-functies, etc.
De AVOXI IVR-oplossing (Interactive Voice Response, interactieve stemrespons) is eenvoudig te gebruiken en uiterst betaalbaar - zonder extra kosten bij elk virtueel telefoonnummer inbegrepen. Koppel...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Ameyo Voice to help you connect with your customers. Experience unmatched call quality, intelligent routing and advanced voice features
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo Mobile Agent App the supervisors can easily monitor remote Agent KPIs in real-time and the Agents can manage inbound & outbound calls over PSTN or WebRTC, just from a Smartphone. Other Mobile App features - Predictive Dialers, CTI integration, Callbacks, Dispositions. Available on Cloud & On-premise.
Ameyo is an Omnichannel Customer Engagement Suite that enables enterprises deliver omnichannel customer experience. Ameyo's contact center software also enables customers to go remote. With Ameyo...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Veelzijdig zakelijk telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams, ingebouwd met meer dan 50 zakelijke functies om je bedrijf te laten groeien.
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten, je klanten kan bedienen en je bedrijf kan laten groeien. Klaar om het uit te proberen?
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten,...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
No matter your business communication requirement, Acefone has you covered with its bespoke cloud telephony solutions.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes. Be it 24x7 support, an all-in-one admin portal, HD video/audio or reliable, customizable remote solutions, our products are built for your convenience. Even better, our products come at a pay-as-you-go model that starts at just USD 9.99. With Acefone, you always get the very best.
Acefone is a leading provider of cloud telephony services like VoIP phone systems, toll-free numbers and contact centers - each meant to simplify and automate your business communication processes....

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful.
CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful. Through providing advanced software that integrates with CRMs, our users can manage their communications in the same space as their data, providing insight that has the power to transform the way they work.
CloudCall create innovative technology that makes business communications easier, quicker and more powerful. Through providing advanced software that integrates with CRMs, our users can manage their...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen
Build complex IVRs to simplify your customer experience.Offer self service via IVR or combine with ACD to route calls intelligently.
Build complex IVRs to simplify your customer experience. Use Ozonetel's fully customizable drag and drop IVR for interaction via DTMF or advanced speech recognition. Offer self service via IVR or combine with ACD to route calls intelligently as per priority, agent skill or timing, while keeping workloads even. 1500+ companies worldwide use Ozonetel IVR as part of a complete, intelligent contact center suite. Setup in a few hours and access extensive features at 40% lower TC
Build complex IVRs to simplify your customer experience. Use Ozonetel's fully customizable drag and drop IVR for interaction via DTMF or advanced speech recognition. Offer self service via IVR or...

Functies

  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Beheer van enquêtes/peilingen