145 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Verdubbel je efficiëntie met de voorspellende kiezer van VCC Live en sluit deals door zoveel mogelijk met je klanten te praten! Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende kiezer kan je contactcenter het maximale aantal klanten bereiken door de gesprekstijd van telefonisten te verhogen naar 48 minuten per uur, terwijl het aantal afgebroken gesprekken onder de 3% blijft. De voorspellende kiezer van VCC Live wordt geleverd met geavanceerde instellingen en unieke parameters, zodat je contactcenter het meeste uit gesprekken kan halen. Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende k...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met slimme IVR die zeer eenvoudig is te installeren. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met slimme IVR die zeer eenvoudig is te installeren. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Meer informatie over Genesys Cloud
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Genesys PureCloud IVR-functies omvatten versiebeheer, vakantie- en noodplanning, meldingen en automatische spraakherkenning in tientallen talen. Je kunt zelfs natuurlijke taalverwerking gebruiken om een conversationele selfservice te bieden. Het verbeteren van de IVR-ervaring was nog nooit zo eenvoudig! Meer informatie over Genesys Cloud
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Genesys PureCloud IVR-functies omvatten...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte oplossingen, of je nu een serviceprovider of onderneming bent. Meer informatie over Inference Studio
Inference Studio is het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte self-serviceoplossingen, of je nu een serviceprovider, partner of onderneming bent. Inference biedt een uitgebreide app-bibliotheek met behulp van de nieuwste cloudtechnologieën, met de mogelijkheid om eenvoudig je eigen oplossingen te ontwerpen, met onder andere spraakherkenning, tekst-naar-spraak, stembiometrie en conversationele sms. Meer informatie over Inference Studio
Inference Studio is het complete cloudplatform voor het intern creëren van slimmere klantgerichte self-serviceoplossingen, of je nu een serviceprovider, partner of onderneming bent. Inference biedt ee...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie t...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Inkomende/uitgaande IVR- en ACD-software. Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen. Eenvoudig in te zetten en eenvoudig te beheren. Meer informatie over VoiceGuide IVR
Volledig functionele inkomende/uitgaande IVR en ACD. Eenvoudig in te zetten. Eenvoudig te beheren. Met de kant-en-klare IVR-functiemodules kun je IVR-callflows maken en beheren zonder te programmeren. Grafische callflow-ontwerper. Geavanceerde uitgaande GUI's voor campagnebeheer. Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen. Kostenbesparend voor kleinere installaties en biedt de mogelijkheid om op elk gewenst moment op te schalen. Gratis evaluatiedownload beschikbaar. Meer informatie over VoiceGuide IVR
Volledig functionele inkomende/uitgaande IVR en ACD. Eenvoudig in te zetten. Eenvoudig te beheren. Met de kant-en-klare IVR-functiemodules kun je IVR-callflows maken en beheren zonder te programmeren....
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één dat door 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van bin...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en helplines Meer informatie over Channels
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en hulplijnen dat toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen, een IVR in te stellen en je kunt beginnen met je telefoongesprekken. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van uitgaande gesprekken verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website. Meer informatie over Channels
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en hulplijnen dat toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen, een IVR in te st...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol, sessie-initiëringsprotocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent kan je helpen callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoI...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Spraakherkenning, begrip, menselijk klinkende spraak, aangepaste menu's, visuele IVR, meertalige mogelijkheden. Meer informatie over ROUTEE
Routee is een webgebaseerde en API-cloudoplossing die de digitale kosten verlaagt, de conversieratio's verhoogt, nieuwe leads genereert en zowel cross-selling als upselling ondersteunt. Dit platform bereikt al het bovenstaande door middel van berichten, spraak, verificatie, en telefoonnummers. Het gebruik van cloudgebaseerde IVR is een effectieve manier om je klantcommunicatie te verbeteren, wat tot hogere conversieniveaus kan leiden. Laat je klanten met je IVR praten, verzamel nuttige inzichten en maximaliseer de prestaties van je callcenter. Meer informatie over ROUTEE
Routee is een webgebaseerde en API-cloudoplossing die de digitale kosten verlaagt, de conversieratio's verhoogt, nieuwe leads genereert en zowel cross-selling als upselling ondersteunt. Dit platform be...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Prototype en ontwerp van IVR-, chatbot- en spraakassistentervaringen via meerdere kanalen: Alexa, Whatsapp, Twitter en meer. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het ontwerpen van gesprekken voor je chatbot en maak je geen zorgen meer over de complexiteit van platformspecifieke beperkingen, instant previews en teamsamenwerking. Gebruik de naadloze overdracht van ontwerp tot ontwikkeling. Meer informatie over Botmock
Teams bij bedrijven van elke omvang gebruiken Botmock om snel prototypen te maken en gesprekservaringen te ontwerpen via meerdere kanalen voor chatbots, IVR en stemassistenten. Concentreer je op het on...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Industry-leading Interactive Voice Response survey system. Deliver self-completion surveys and automated messages to a broad audience. Meer informatie over Voxco IVR
Voxco IVR allows respondents to self-complete pre-recorded surveys through their telephone keypad, whenever they want. Works in Inbound mode (accepting calls to a call center), or Outbound mode (dialing respondents with automated surveys). Voxco IVR can also be used to manage customer satisfaction. Easily send pre-recorded customer support messages tailored to a specific high-volume audience (eg. automated, personalized messages to customers awaiting deliveries with estimated arrival times). Meer informatie over Voxco IVR
Voxco IVR allows respondents to self-complete pre-recorded surveys through their telephone keypad, whenever they want. Works in Inbound mode (accepting calls to a call center), or Outbound mode (dialin...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Talkdesk is een cloud-contactcenterplatform voor ondernemingen dat bedrijven in staat stelt om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en robuuste IVR-mogelijkheden kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en robuuste IVR...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat j...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Verlaag de kosten en verbeter de klanttevredenheid. Stel bellers in staat snel resultaten te krijgen, via self-service of assistentie door live-medewerkers.
De Interactive Voice Response (IVR) van NICE inContact CXone verlaagt je kosten per gesprek door klanten te laten kiezen welke soort hulp ze willen, zoals self-service of een gesprek met een medewerker. Deze IVR-software zal niet alleen je medewerkers vrijmaken om complexere zaken af te handelen, maar klanten kunnen ook zelf snel basisproblemen oplossen zoals facturering, vragen over rekeningen en meer.
De Interactive Voice Response (IVR) van NICE inContact CXone verlaagt je kosten per gesprek door klanten te laten kiezen welke soort hulp ze willen, zoals self-service of een gesprek met een medewerker...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada with over 80,000 customers. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada with over 80,000 customers. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Bouw een IVR-systeem om oproepen nauwkeurig te routeren met behulp van spraakherkenning en DTMF-tonen, update op aanvraag en prijzen op basis van gebruik.
Met de API's van Twilio kun je je telefoonmenu op aanvraag bijwerken, met volledige controle over je telefoonstructuur en routelogica. Maak aangepaste begroetingen, verzamel spraak- en DTMF-invoer en routeer bellers naar de meest beschikbare medewerker, dit alles met prijzen op basis van gebruik.
Met de API's van Twilio kun je je telefoonmenu op aanvraag bijwerken, met volledige controle over je telefoonstructuur en routelogica. Maak aangepaste begroetingen, verzamel spraak- en DTMF-invoer en r...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde IVR-telefoonsysteem. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Druk op "1" voor Aircall. Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met robuuste IVR-capaciteiten en kan naadloos worden geïntegreerd met populaire Helpdesk- en CRM-tools om ondersteuning- en verkoopteams te helpen duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie.
Druk op "1" voor Aircall. Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met robuuste IVR-capaciteiten en kan naadloos worden geïntegreerd met populaire Helpdesk- en CRM-tools om ondersteuning- en verko...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
RingCentral Call Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Je kunt overal inzicht leveren, beheren en verkrijgen met geavanceerde beheer- en analysehulpmiddelen. Start direct verplaatsingen, toevoegingen en wijzigingen van medewerkers, zelfs wanneer je onderweg bent. Vereenvoudig het beheer van meerdere locaties en cijfers en krijg een visuele weergave van je IVR voor eenvoudiger bewerken.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Je kunt overal i...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Verhoog gegarandeerd binnen 15 minuten het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) bellen zonder pauzes, zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Verhoog gegarandeerd binnen 15 minuten het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van kla...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is ee...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd besc...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kos...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en eff...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Met de functie FluentStreams IVR Auto Attendant kunt je begroetingen, menulijsten en bellers doorschakelen naar de juiste persoon of afdeling. In plaats van dat receptionisten alle inkomende oproepen beheren, kan de Auto-Attendant je klanten doorverwijzen naar de informatie, het individu of het team waar zij om vragen. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven, voor de beste prestaties.
Met de functie FluentStreams IVR Auto Attendant kunt je begroetingen, menulijsten en bellers doorschakelen naar de juiste persoon of afdeling. In plaats van dat receptionisten alle inkomende oproepen b...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware en IVR voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon te verbinden met prospects en klanten. Het Interactive Voice Response (IVR, interactieve stemreactie)-systeem gaat in gesprek met bellers, verzamelt informatie en stuurt oproepen door naar de juiste ontvanger. Bellers kunnen selfservice-opties te horen krijgen, evenals de mogelijkheid om terug te bellen, terwijl ze hun plaats in de wachtrij behouden.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon te verbin...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Improve your call center technology and discover a UCaaS platform packed with capabilities and omnichannel conversation intelligence.
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are generating leads and conversions, and manage all of your conversation channels, calls, chats, forms, and texts in one platform. More than 100,000 users trust CallTrackingMetrics' omnichannel platform to unify communications for their marketing, sales, and service teams.
By combining powerful call tracking and contact center tools, CallTrackingMetrics helps agencies and businesses deliver a more personalized customer experience. Discover which marketing campaigns are g...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Versatile business phone system for Sales and Customer Service teams, built-in with 50+ business-class features to grow your business.
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and grow your business. Ready to have a test-drive?
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and g...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Een effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken oplossing voor IVR (Interactive Voice Response, interactieve stemreactie): AVOXI Genius. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn, door het zonder risico uit te proberen!
De AVOXI IVR-oplossing (Interactive Voice Response, interactieve stemrespons) is eenvoudig te gebruiken en uiterst betaalbaar - zonder extra kosten bij elk virtueel telefoonnummer inbegrepen. Koppel een IVR aan gratis, lokale of niet-geografische nummers uit 160+ landen. Gebruik onbeperkte menu's, multi-level IVR-functies, etc.
De AVOXI IVR-oplossing (Interactive Voice Response, interactieve stemrespons) is eenvoudig te gebruiken en uiterst betaalbaar - zonder extra kosten bij elk virtueel telefoonnummer inbegrepen. Koppel ee...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optim...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Build complex IVRs to simplify your customer experience.Offer self service via IVR or combine with ACD to route calls intelligently.
Build complex IVRs to simplify your customer experience. Use Ozonetel's fully customizable drag and drop IVR for interaction via DTMF or advanced speech recognition. Offer self service via IVR or combine with ACD to route calls intelligently as per priority, agent skill or timing, while keeping workloads even. 1500+ companies worldwide use Ozonetel IVR as part of a complete, intelligent contact center suite. Setup in a few hours and access extensive features at 40% lower TC
Build complex IVRs to simplify your customer experience. Use Ozonetel's fully customizable drag and drop IVR for interaction via DTMF or advanced speech recognition. Offer self service via IVR or combi...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
RingOver: the 100% cloud-based phone system with advanced IVR features to personalize your caller's experience and increase efficiency.
RingOver's IVR component automates call routing connecting callers to the right person at the right time. Obtain virtual in and outbound IVR numbers in 60+ countries with instant activation. Benefit from personalized text to speech or voice recorded greetings, waiting music, interactive menus, collaborative numbers, opening times, voicemail in notifications, call recordings, IVR analytics, multi-level call redirects and other advanced features to ensure you never miss a call again.
RingOver's IVR component automates call routing connecting callers to the right person at the right time. Obtain virtual in and outbound IVR numbers in 60+ countries with instant activation. Benefit fr...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Omnichannel Contact Center Solution / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
With our IVR solution, you are able to: - 24-hour access to your customers to consult or transactional with your company. - Optimization of agents' time to dedicate themselves to the interactions that really require their participation. - Decrease the rate of missed calls, which is further reduced with the Call Back of uContact. - Provides a better redirection rate solving a larger number of first calls AND MUCH MORE!
With our IVR solution, you are able to: - 24-hour access to your customers to consult or transactional with your company. - Optimization of agents' time to dedicate themselves to the interactions tha...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate.
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API.
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change pho...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Innovative, reliable, easy-to-use and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement an all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel predictive dialer, speech analytics, intelligent routing, and a graphic interface (Diagram Studio) to develop voice routing, interaction, and chat stand out. Its variable expense model adjusted to operational fluctuations and constant innovation
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement an all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel predi...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
CallFire's IVR is an automated telephony system that interacts with callers, gathers information, and routes calls to the right person.
Interactive Voice Response (IVR) is an automated telephony system that interacts with callers, gathers information, and routes calls to the appropriate recipient. IVR systems, also known as phone trees, improve efficiencies by letting customers choose the type of help -- such as self-service or speaking with an agent -- that theyd prefer. IVR systems can be applied for both inbound and outbound messaging. The CallFire IVR system is easy to use and streamlines your communications.
Interactive Voice Response (IVR) is an automated telephony system that interacts with callers, gathers information, and routes calls to the appropriate recipient. IVR systems, also known as phone trees...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
World's 1st Google Powered Cloud Call Center
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, Call Center Studio is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is a low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, Call Center S...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteuningsteams en callcenters die inkomende gesprekken ondersteunen. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR op één niveau en op meerdere niveaus, en geavanceerde mogelijkheden zoals IVR en IVR CSAT met spraakfunctionaliteit om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne telefonische activiteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk.
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities.
Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities.
Cloud system for midsized businesses that offers inbound/outbound calling, IVR, and built-in unified communications capabilities....
Aspect CXP Pro lets enterprises design, develop, deploy and manage customer self-service solutions on IVR, text, and mobile channels.
Aspect CXP Pro empowers enterprises to deploy contact center & customer self-service solutions on voice (IVR), text/messaging (chatbots), and mobile channels (disposable apps) with a design-once-deploy-anywhere approach. CXP Pro speeds up time-to-market, lowers customer service cost, lowers average handling time (AHT), frees agents from repetitive tasks, improves the customer experience through 24/7 availability, and increases first contact resolution (FCR). Deploy on-premise or in the cloud.
Aspect CXP Pro empowers enterprises to deploy contact center & customer self-service solutions on voice (IVR), text/messaging (chatbots), and mobile channels (disposable apps) with a design-once-deploy...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via e...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
$10 phone lines | $20 security | $70 internet | branded public wifi.
Dialing Innovations offers a full suite for small to enterprise clients. Currently supporting 4000 locations. Dialing Innovations goal is to cut the technology needs of a location by 50%. Bundling phone, security, internet, and fire the average stores save thousands per year in service fees. The days of convoluted statements are over get one vendor one bill for 1 call support.
Dialing Innovations offers a full suite for small to enterprise clients. Currently supporting 4000 locations. Dialing Innovations goal is to cut the technology needs of a location by 50%. Bundling ...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer
Enterprise grade inbound call tracking for businesses, call centers, and professional marketers.
Ringba is the ultimate call tracking and analytics platform for professional marketers. Power your entire call business with Ringbas real-time call routing, ring tree bidding technology, and state-of-the-art reporting. All without contracts, minimums, or overages.
Ringba is the ultimate call tracking and analytics platform for professional marketers. Power your entire call business with Ringbas real-time call routing, ring tree bidding technology, and state-of-t...
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Oproepen opnemen
  • Voicemail
  • Callcenter
  • Oproepregistratie
  • Oproepen routeren
  • Enquêtebeheer