Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
IVR-software
Met Interactive Voice Response (IVR)-software kunnen callcenters, helpdesks en andere organisaties menu's maken waar de beller doorheen navigeert met behulp van gesproken opdrachten of telefoontoetsen. IVR-software wordt voornamelijk gebruikt voor systemen waarmee bellers informatie kunnen kiezen of gegevens kunnen invoeren zonder hulp. IVR-systemen kunnen ook worden gebruikt om bellers naar de juiste afdeling binnen een organisatie te leiden, op basis van hun antwoorden op vragen. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (80)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
80 resultaten
Inkomende/uitgaande IVR- en ACD-software. Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen. Eenvoudig in te zetten en eenvoudig te beheren.
Meer informatie over VoiceGuide IVR
Volledig functionele inkomende/uitgaande IVR en ACD.
Eenvoudig in te zetten. Eenvoudig te beheren. Met de kant-en-klare IVR-functiemodules kun je IVR-callflows maken en beheren zonder te programmeren.
Grafische callflow-ontwerper. Geavanceerde uitgaande GUI's voor campagnebeheer.
Zeer configureerbaar. Integreert goed met bestaande systemen.
Kostenbesparend voor kleinere installaties en biedt de mogelijkheid om op elk gewenst moment op te schalen.
Gratis evaluatiedownload beschikbaar.
Meer informatie over VoiceGuide IVR
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Zendesk bouwt callcenter- en IVR-software voor betere klantenrelaties.
Zendesk biedt een volledig geïntegreerd callcenter dat in het support platform is ingebouwd. Agenten kunnen oproepen behandelen in dezelfde werkruimte als alle andere kanalen. Dit cloud-based ondersteuningsplatform geeft hen volledige context over de klant geschiedenis om de meest complexe en urgente problemen sneller op te lossen. Teams die Zendesk gebruiken zien een verlaging van 20% van de ondersteuningskosten en een verhoging van 27% van de productiviteit van de agenten. Als u al een callcenter hebt, kunt u dit naadloos integreren met een API-verbinding met onze helpdesk.
Meer informatie over Zendesk Suite
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Uitmuntende klantenservice begint met effectieve contactcentersoftware. Creëer geweldige klantervaringen met LiveAgent.
LiveAgent kan je helpen callcenterfunctionaliteit te integreren in een alles-in-één multichannel helpdeskoplossing. Centraliseer telefoongesprekken via je website of vaste lijn op één plek. Kies je VoIP-provider, verbind onbeperkt SIP-trunks (Session Initiation Protocol, sessie-initiëringsprotocol) en lokale nummers, stuur gesprekken door en neem ze op. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist.
Meer informatie over LiveAgent
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild.
Meer informatie over RingCentral MVP
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Bitrix24 is een gratis bedrijfstelefoniesysteem en CRM in één dat door 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt.
Bitrix24 het populairste gratis zakelijk telefoonsysteem en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Talkdesk is een cloud-contactcenterplatform voor ondernemingen dat bedrijven in staat stelt om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en robuuste IVR-mogelijkheden kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten.
Meer informatie over Talkdesk
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten.
VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld.
Meer informatie over VoIP.ms
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.
Meer informatie over GoTo Connect
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Verlaag de kosten en verbeter de klanttevredenheid. Stel bellers in staat snel resultaten te krijgen, via self-service of assistentie door live-medewerkers.
De Interactive Voice Response (IVR) van NICE inContact CXone verlaagt je kosten per gesprek door klanten te laten kiezen welke soort hulp ze willen, zoals self-service of een gesprek met een medewerker. Deze IVR-software zal niet alleen je medewerkers vrijmaken om complexere zaken af te handelen, maar klanten kunnen ook zelf snel basisproblemen oplossen zoals facturering, vragen over rekeningen en meer.
Meer informatie over NICE CXone
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken.
Meer informatie over CallHippo
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Meer informatie over Five9
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
Meer informatie over Weave
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Bouw een IVR-systeem om oproepen nauwkeurig te routeren met behulp van spraakherkenning en DTMF-tonen, update op aanvraag en prijzen op basis van gebruik.
Met de API's van Twilio kun je je telefoonmenu op aanvraag bijwerken, met volledige controle over je telefoonstructuur en routelogica. Maak aangepaste begroetingen, verzamel spraak- en DTMF-invoer en routeer bellers naar de meest beschikbare medewerker, dit alles met prijzen op basis van gebruik.
Meer informatie over Twilio
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde IVR-telefoonsysteem. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Druk op "1" voor Aircall. Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met robuuste IVR-capaciteiten en kan naadloos worden geïntegreerd met populaire Helpdesk- en CRM-tools om ondersteuning- en verkoopteams te helpen duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie.
Meer informatie over Aircall
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Meer informatie over Kixie PowerCall
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat.
Meer informatie over 8x8 X Series
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een telefoonsysteem met slimme IVR die zeer eenvoudig is te installeren. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen.
Meer informatie over CloudTalk
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet.
Meer informatie over Workiz
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is.
Bouw selfservice-menu's en stromen voor spraak, e-mail, chat en sms met behulp van een intuïtief programma met slepen en neerzetten dat eenvoudig te bedienen is. Genesys PureCloud IVR-functies omvatten versiebeheer, vakantie- en noodplanning, meldingen en automatische spraakherkenning in tientallen talen. Je kunt zelfs natuurlijke taalverwerking gebruiken om een conversationele selfservice te bieden. Het verbeteren van de IVR-ervaring was nog nooit zo eenvoudig!
Meer informatie over Genesys Cloud CX
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
RingCentral Call Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Je kunt overal inzicht leveren, beheren en verkrijgen met geavanceerde beheer- en analysehulpmiddelen. Start direct verplaatsingen, toevoegingen en wijzigingen van medewerkers, zelfs wanneer je onderweg bent. Vereenvoudig het beheer van meerdere locaties en cijfers en krijg een visuele weergave van je IVR voor eenvoudiger bewerken.
Meer informatie over RingCentral Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
PhoneBurner is voor uitgaande callcenters. Verhoog gegarandeerd binnen 15 minuten het aantal uitgaande verkoopgesprekken. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) bellen zonder pauzes, zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak.
Meer informatie over PhoneBurner
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Met JustCall kun je IVR-systemen activeren om een interactief menu voor je klanten te creëren en de belasting van oproepen en escalaties tot een minimum te beperken.
De interactieve spraakherkenning met meerdere niveaus van JustCall helpt je om vragen van klanten meteen bij het eerste gesprek al op te lossen. Stel IVR-stromen moeiteloos zodanig in dat inkomende bellers zichzelf naar het juiste team kunnen leiden. De geavanceerde IVR-capaciteiten van Justcall optimaliseren de efficiëntie van je team. Stap over op één enkel platform voor al je behoeften op het gebied van klantcommunicatie en workflowautomatisering. Binnen 5 minuten geïnstalleerd. Ga aan de slag voor slechts $ 25 per maand.
Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand.
Meer informatie over JustCall
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen

MessageBird
4,4
(139)
Lokaal product
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen.
De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt.
Meer informatie over MessageBird
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Maak moeiteloos IVR-projecten met de ontwerpfunctie via slepen en neerzetten.
Automatische assistent, klanttevredenheidsonderzoeken, terugbellen, tools voor agentbeheer, automatische uitgaande IVR-campagnes zijn slechts enkele voorbeelden van wat je kunt bouwen met de IVR-ontwerpfunctie van Cally Square.
Bovendien is Cally Square geïntegreerd met technologieën voor tekst-naar-spraak en automatische spraakherkenning zoals iSpeech, Google, AWS Polly, Lumenvox en Tilde. Je kunt verschillende spraakgestuurde diensten creëren en de klantervaring verbeteren.
Meer informatie over XCALLY
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
Meer informatie over UJET
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Verbeter je callcentertechnologie en ontdek een UCaaS-platform (Unified Communications as a Service) boordevol capaciteiten en omnichannel gespreksintelligentie.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Meer informatie over CallTrackingMetrics
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Meer informatie over Toky
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak.
Meer informatie over Bright Pattern
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Oplossing voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven telefoongesprekken kunnen opnemen, de leadkwaliteit kunnen meten, belleractiviteiten kunnen volgen en meer.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de krachtige analyse van telefoongesprekken. Convirza maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie en geavanceerde algoritmen om de leadkwaliteit en conversies te meten en actie te ondernemen met volledige marketing automation. Dit platform helpt geavanceerde marketeers betere beslissingen te nemen, de sluitingspercentages te verbeteren en de omzet te verhogen.
Meer informatie over Convirza
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
Meer informatie over InfoFlo
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model.
Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen.
Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
Meer informatie over wolkvox
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillende manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken.
Meer informatie over Lifesize
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd.
Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of
virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten.
Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk.
Meer informatie over ZIWO
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Squaretalk is een veelzijdige en veilige CPaaS met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf.
Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen.
Koppel al je favoriete tools zoals Zoho, Salesforce of andere populaire CRM's op een naadloze manier dankzij de native integraties of aangepaste API.
Meer informatie over Squaretalk
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware en IVR voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon te verbinden met prospects en klanten. Het Interactive Voice Response (IVR, interactieve stemreactie)-systeem gaat in gesprek met bellers, verzamelt informatie en stuurt oproepen door naar de juiste ontvanger. Bellers kunnen selfservice-opties te horen krijgen, evenals de mogelijkheid om terug te bellen, terwijl ze hun plaats in de wachtrij behouden.
Meer informatie over Vonage Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Meer informatie over Exotel
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Vereenvoudig de belervaring van je klanten met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer.
MyOperator is het eerste cloudgebaseerde oproepbeheersysteem in India dat bedrijven helpt de belervaring van klanten te vereenvoudigen met een geavanceerde cloudgebaseerde oplossing voor oproepbeheer.
Enkele van de meest toonaangevende cloudgebaseerde telefonieoplossingen die door MyOperator worden aangeboden, zijn:
gratis nummer;
interactieve spraakherkenning;
callcenter op afstand;
oplossingen voor gemiste oproepen;
virtuele telefoonnummers;
Oproep maskeren
oplossingen voor uitgaande gesprekken;
bulk-sms.
Momenteel heeft MyOperator een klantenbestand van meer dan 6000 bedrijven in meer dan 97 landen.
Meer informatie over MyOperator
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Met de functie FluentStreams IVR Auto Attendant kunt je begroetingen, menulijsten en bellers doorschakelen naar de juiste persoon of afdeling. In plaats van dat receptionisten alle inkomende oproepen beheren, kan de Auto-Attendant je klanten doorverwijzen naar de informatie, het individu of het team waar zij om vragen. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven, voor de beste prestaties.
Meer informatie over FluentStream
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie.
Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger.
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer
In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen.
Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt.
Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger.
Meer informatie over Kavkom
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Een effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken oplossing voor IVR (Interactive Voice Response, interactieve stemreactie): AVOXI Genius. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn, door het zonder risico uit te proberen!
De AVOXI IVR-oplossing (Interactive Voice Response, interactieve stemrespons) is eenvoudig te gebruiken en uiterst betaalbaar - zonder extra kosten bij elk virtueel telefoonnummer inbegrepen. Koppel een IVR aan gratis, lokale of niet-geografische nummers uit 160+ landen. Gebruik onbeperkte menu's, multi-level IVR-functies, etc.
Meer informatie over AVOXI
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Deze IVR-oplossing biedt het volgende:
- 24 uur per dag toegang tot je klanten om te overleggen met je bedrijf;
- optimalisatie van de tijd van medewerkers om zich te kunnen wijden aan de interacties die hun deelname echt vereisen;
- verlaging van het aantal gemiste oproepen, wat verder wordt verlaagd met de terugbelfunctie van uContact;
- een beter doorverbindingspercentage en het oplossen van een groter aantal eerste oproepen;
en nog veel meer.
Meer informatie over uContact
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
Meer informatie over 3CLogic
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren.
Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt.
Meer informatie over Sharpen
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Bouw intuïtieve en efficiënte IVR-stromen met de volgende generatie capaciteiten van Call Center Studio.
ICR-systemen, IVR-scriptontwerpers, afhankelijkheidstracking, spraak-naar-tekst- en tekst-naar-spraakfuncties - noem maar op. Alles wat je nodig hebt om de perfecte IVR-ontwerpen te bouwen is binnen handbereik met de alles-in-één CCaaS van Call Center Studio.
Meer informatie over Call Center Studio
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Verander mobiele telefoons in je zakelijke telefoonsysteem. Het enige wat je nodig hebt is een mobiele telefoon. Geen hardware, geen draden, geen ingewikkelde installatie.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven.
Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon.
Ideaal voor bedrijven met 5 tot 100 werknemers met mobiele en externe medewerkers.
Hou je cijfers bij, laat de vaste lijnen achterwege en bespaar veel.
Meer informatie over Spoke Phone
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en helplines
IVR-telefoonsysteem voor klantenserviceteams en hulplijnen dat toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen, een IVR in te stellen en je kunt beginnen met je telefoongesprekken. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van uitgaande gesprekken verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website.
Meer informatie over Channels
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Eenvoudige en krachtige
cloud telefonie-oplossing.
Telefoniefuncties voor ondernemingen
voor een geweldige prijs.
VoIPstudio is een professionele VoIP-telefoondienst die beschikbaar is voor consumentenprijzen. Het biedt de kwaliteits- en beveiligingsgaranties waar bedrijven om vragen, terwijl het innovatieve functies en functionaliteit, flexibiliteit, schaalbaarheid en een rijke gebruikerservaring biedt, dit alles ondersteund door een toegewijde, omnichannel 24/7 ondersteuningsdienst.
Gebaseerd op een solide infrastructuur en ontworpen om flexibele maar veilige verbindingen tussen gebruikers mogelijk te maken, stelt VoIPstudio bedrijven direct in staat om productiever te zijn.
Meer informatie over VoIPstudio
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteuningsteams en callcenters die inkomende gesprekken ondersteunen. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Het IVR-systeem van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, inkomende verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR op één niveau en op meerdere niveaus, en geavanceerde mogelijkheden zoals IVR en IVR CSAT met spraakfunctionaliteit om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne telefonische activiteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk.
Meer informatie over Freshdesk Contact Center
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen.
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Maak en ontvang oproepen met behulp van de softphone-app of een ander apparaat.
Je kunt je virtuele telefoonnummer(s) eenvoudig beheren via een online portal of voor hulp 24/7 contact opnemen met de technische ondersteuning.
Het platform wordt wereldwijd vertrouwd door duizenden multinationale merken.
Global Call Forwarding is eigendom van en wordt beheerd door United World Telecom, opgericht in 1996.
Het hoofdkantoor is in Delray Beach, Florida, VS.
Meer informatie over Global Call Forwarding
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert.
Het geavanceerde IVR-systeem van LiveVox maximaliseert elke mogelijkheid voor klantgesprekken door toegang te krijgen tot uniforme klantgegevens vanuit de CRM van LiveVox. De IVR-modules maken uitgebreide self-service en intelligente routering mogelijk, en er wordt gebruik gemaakt van AI om klantprofielinformatie en zelf ingediende gegevens vast te leggen om klanten door de beste stromen te leiden. Alle klantinformatie die tijdens IVR-interacties wordt vastgelegd, wordt na verbinding naadloos weergegeven op de schermen van medewerkers zodat medewerkers klanten sneller en efficiënter kunnen bedienen.
Meer informatie over LiveVox
...
Meer informatie
Functies
- Oproepen opnemen
- Voicemail
- Automatic call distribution (ACD)
- Automatische nummerkiezer
- Oproepverdeling
- Communicatie via meerdere kanalen
- Beller-ID
- Rapportage en statistieken
- Controle van oproepen