Wie gebruikt Five9?

Five9 is een toonaangevende leverancier van cloudsoftware voor contactcenters, die duizenden klanten bedient en organisaties van elke omvang helpt bij de overgang van lokale software naar de cloud.

Wat is Five9?

Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.

Five9 - Details

Five9

http://www.five9.com

Opgericht in 2001

Five9 - Prijsoverzicht

Five9 heeft geen gratis versie en biedt geen gratis proefperiode. Five9 betaalde versie vanaf US$ 100,00/maand.

Five9-video
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Beginprijs

US$ 100,00/maand

Gratis versie

Nee

Gratis proef

Nee

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Kantooruren

Online

Functies van Five9

  • Automatisch nummers kiezen
  • CRM
  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Oproepverdeling
  • Predictief kiezen
  • Preview dialer
  • Progressief kiessysteem
  • Telefoongesprekken plannen

Bekijk de volledige lijst van Auto-dialer software

  • Archiveren
  • Bestandsoverdracht
  • Door gebeurtenissen geactiveerde opname
  • Geplande opname
  • On-demand opnamen
  • Opnemen en afspelen
  • Opnemen van gedistribueerde oproepen
  • Oproepen taggen

Bekijk de volledige lijst van Call recording software

  • Campagnebehee
  • Escalatiebeheer
  • Gemengd callcenter
  • Handmatig kiessysteem
  • Inbound callcenter
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter
  • Predictief kiezen
  • Progressief kiessysteem
  • Rapportage en analyse
  • Realtime chatten
  • Wachtrijbeheer

Bekijk de volledige lijst van Callcenter software

  • Agent-interface
  • Automatische nummerkiezer
  • Chatbot
  • Geautomatiseerde routing
  • Integratie van computertelefonie
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Kwaliteitsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Samenwerkingstools
  • Wachtrijbeheer

Bekijk de volledige lijst van Contactcenter software

  • Analyse
  • Beheer van enquêtes/peilingen
  • Beheer van negatieve feedback
  • Dashboard
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Kennisbeheer
  • Klantensegmenten
  • Predictieve analyse
  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse

Bekijk de volledige lijst van Customer experience software

  • Callcenter
  • Enquêtebeheer
  • Invoer via telefoontoetsen
  • Meerdere scripts
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Stemaanpassing
  • Tekst naar spraak
  • Voicemail

Bekijk de volledige lijst van IVR-software

  • Afsprakenbeheer
  • Callcenterbeheer
  • E-mailbeheer
  • Enquêtes en feedback
  • Integratie van sociale media
  • Kennisbank
  • Live chatten
  • Prestatiemeetwaarden
  • Virtuele assistent
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Wachtrijbeheer
  • Workflowbeheer
  • Zelfserviceportal

Bekijk de volledige lijst van Klantenservice software

  • Campagnebehee
  • Campagnespecifieke beller-ID
  • Controle van oproepen
  • Leads beheren
  • Lijstbeheer
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Telefoongesprekken plannen

Bekijk de volledige lijst van Predictive dialer software

  • Automatische nummerkiezer
  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Inbound callcenter
  • Leaddistributie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Outbound callcenter

Bekijk de volledige lijst van Telemarketing software

Reviews van Five9

Read all reviews

Overall rating

4,2/5

Average score

Gebruiksgemak 4,2
Klantenservice 4,3
Functies 4,1
Waar voor je geld 4

Review software

Share your experiences with other software buyers.

Schrijf een review!
Angelina V.
Customer Advocacy
Restaurants, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019

"Very Useful"

Opmerkingen: Five9 works excellent for incoming calls, voicemail, call records, ability to leave notes on calls, set callbacks, and search session history. Caller ID is a plus as well. When incoming calls come in the callers info I'd populated and set location configured with other software to link up with.

Pluspunten: What I like most about five9 is its reliability. I don't have to worry about its software glitching or failing on me. I love how easy it is and it allows you to set call backs.

Minpunten: I can't think about any con's with using this software. I have zero complaints. I reccomend using this software to anyone.

Antwoord van de leverancier

van Five9 op 17-12-2019

Hi Angelina,

Thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9. Thank you again for your time.

Best regards,
Cindy

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-12-2019
Kimber C.
Management
Consumentendiensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-10-2019

"If you want the best..."

Opmerkingen: The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Pluspunten: After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Minpunten: The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

Antwoord van de leverancier

van Five9 op 14-10-2019

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-10-2019
Christopher M.
Administrator
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    3 /5
  • Gebruiksgemak
    1 /5
  • Functies en functionaliteit
    2 /5
  • Klantenondersteuning
    3 /5
  • Waar voor je geld
    3 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2019

"Hard to implement, but robust"

Opmerkingen: It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Pluspunten: Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Minpunten: It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-8-2019
Lin V.
IT Analyst
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2020

"Amazing Change Management Tool"

Opmerkingen: We've using Five9 for change management and some of our workforce engagement, and it has been a great experience so far when paired with our learning management system for learning and improvement assignment. The UI is fairly intuitive, so out managers and directors have been quick to pick it up and apply to our growing initiatives.

Pluspunten: Five9 support is fantastic, and the UI intuitive enough for the majority of our managers and directors to pick up relatively quickly. We use NICE Engage as well, and this platform is far superior.

Minpunten: Five9 has not been as widely adopted within our managers as WalkMe had been amongst our general users. The UI is easy to use, but could use some updating.

Antwoord van de leverancier

van Five9 op 13-7-2020

Hi Lin,

Thank you for taking the time to share your experience with Five9.

Best regards,
Five9

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 8-7-2020
Pam A.
DVP
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2019

"Highly Recommend Five9, after failed implementation of 3 other apps"

Opmerkingen: Quick deployment, reliable product and allowed us to significantly reduce headcount and improve operational efficiency

Pluspunten: After implementing several other call center software programs that did not meet our requirements, Five9 offers such a rich feature/function set and meets all our needs. The sales, implementation and support experience has been superior compared to their competitors.

Minpunten: From and IT perspective, the help desk/customer support team's knowledge is lacking. Most of our inquiries are not able to be addressed by 1st level

Antwoord van de leverancier

van Five9 op 3-12-2019

Hi Pam thank you so much for taking the time to share your experience with others on this peer review site. We are happy to hear you have had such a great experience with us at Five9.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-10-2019