35 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Verdubbel je efficiëntie met de voorspellende kiezer van VCC Live en sluit deals door zoveel mogelijk met je klanten te praten! Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende kiezer kan je contactcenter het maximale aantal klanten bereiken door de gesprekstijd van telefonisten te verhogen naar 48 minuten per uur, terwijl het aantal afgebroken gesprekken onder de 3% blijft. De voorspellende kiezer van VCC Live wordt geleverd met geavanceerde instellingen en unieke parameters, zodat je contactcenter het meeste uit gesprekken kan halen. Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende k...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat j...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's ...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebrei...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd besc...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcenter-software voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon, via e-mail en via sociale kanalen te verbinden met prospects en klanten. NewVoiceMedia for Service is bedoeld voor contactcentra die Service Cloud gebruiken. NewVoiceMedia for Sales is bedoeld voor Inside Sales-teams die Sales Cloud gebruiken. NewVoiceMedia is een wereldwijd cloudcommunicatieplatform met gegarandeerde 99,999% platformbeschikbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcenter-software voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon, via e-m...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Avaya IX Contact Center helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels.
Avaya IX Contact Center helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels. Businesses can drive and align processes, people, applications to power better decision making. collaboration and, information sharing.
Avaya IX Contact Center helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels. Businesses can drive and align processes, people, applications to power better de...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicat...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
One-stop solution for tracking, managing, and solving customer support tickets. Chat across RCS, Widget, Bot, Social Media & more
Hello under MSG91 is a futuristic version of contact centre to bridge the gap between you and your customers. It is a one-stop solution for tracking, managing, and solving customer support tickets. Streamline your support channels and chat across RCS, Widget, Bot, Social Media (Facebook, Twitter, Whatsapp), Email and every possible chat platform.
Hello under MSG91 is a futuristic version of contact centre to bridge the gap between you and your customers. It is a one-stop solution for tracking, managing, and solving customer support tickets. Str...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Omnichannel Contact Center Solution / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
We believe in making the agent's work simpler, organized, and more enjoyable. We are convinced that this is the only way to achieve real customer satisfaction. We deliver world-class communication for any type of company. uContact is an All-in-One Contact Center solution. Our unique one-on-one customer service makes us perfect for small to medium contact centers. Rather than relying on multiple applications, you can have all your voice and text interactions in a single, unified inbox.
We believe in making the agent's work simpler, organized, and more enjoyable. We are convinced that this is the only way to achieve real customer satisfaction. We deliver world-class communication for ...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Omnichannel Contact Center Software: Voice, Video, SMS, Chat, Email, Social Media (WhatsApp Web, Facebook, Twitter, Instagram).
HoduCC- Contact Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Omnichannel contact center software that offers streamlined end-to-end communication solutions. Its effective use of data in customer journeys allows seamless experience across all channels. Channels: Voice, Video, Email, SMS, Live Chat, Integration with Facebook, Twitter, Whatsapp for Business, and Instagram.
HoduCC- Contact Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Omnichannel contact center software t...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt één enkele interface voor spraak- en WhatsApp-kanaal met gespreksgeschiedenis, live KPI en slimme routeringsfuncties. Ziwo biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functies in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface waarvoor geen software-installatie is vereist en die wereldwijd toegankelijk is.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt één enkele interface voor spraak- en WhatsApp-kanaal met gespreksgeschiedenis, live KPI en slimme routeringsfun...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Het uitgebreide, self-service contactcenter in de cloud van Virtual Call Center biedt een flexibele, betaalbare en efficiënte manier om met klanten in contact te komen.
Virtual Call Center is een uitgebreid, self-service contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen door middel van krachtige inkomende en uitgaande oproepfuncties. Zorg dat je agenten binnen enkele minuten kunnen configureren en bellen. Verhoog je productiviteit door handmatig kiezen te vervangen door een voorspellende en progressieve uitgaande belfunctie. Maximaliseer de productiviteit van je agenten met de intelligente inkomende oproeproutering van VCC. Klanten kunnen elke keer met de juiste agent worden verbonden.
Virtual Call Center is een uitgebreid, self-service contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen door middel van krachtige inkom...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Vocalcom is a leading global provider of cloud contact center software for sales, support and marketing. Pay as you go & scale easily.
Vocalcom is one of the foremost players in cloud contact center software and sales acceleration technology. Loved by 550,000+ users for its innovative design and useful functionality, Vocalcom powers 3,600+ companies worldwide such as McDonald's, Disney, and ITV, who are using Vocalcom cloud customer contact technology to drive a more effective sales team, and deliver an effortless and highly personalized customer service experience. Every time, and regardless of the channel.
Vocalcom is one of the foremost players in cloud contact center software and sales acceleration technology. Loved by 550,000+ users for its innovative design and useful functionality, Vocalcom powers 3...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Pred.Dialer + ACD Inbound, IVR, QA, 25 Lines/agent, Built in soft-phone, TCPA Compliant, 99.999% uptime, API, WebHooks, No Set-up fees
Are you tired of being disappointed with poor connections, downtime, lag, and finger pointing when you escalate an issue? Ideal for telemarketing to the USA with 5 or more agents, we outshine the competition by continually adding new features; making the system simpler to use which saves time and money. Our support is outstanding and free. Contact us today and let's talk about the benefits so you can make the right decision and buy with confidence.
Are you tired of being disappointed with poor connections, downtime, lag, and finger pointing when you escalate an issue? Ideal for telemarketing to the USA with 5 or more agents, we outshine the compe...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
The only workforce automation solution that increases efficiency while improving agent engagement and the customer experience.
Intradiems technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years.
Intradiems technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a hi...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Aspect Via is a cloud contact center platform built for high-availability and backed by SLAs to support enterprise-scale deployments.
Aspect Via is the premier large-enterprise cloud contact center platform and solution featuring best-of-breed contact management and workforce optimization applications. Start by deploying one or more applications on the full-featured cloud contact center platform, with all provisioning, security, user management and other administrative tasks already configured and in place. Then scale to add additional applications and capabilities as business needs change.
Aspect Via is the premier large-enterprise cloud contact center platform and solution featuring best-of-breed contact management and workforce optimization applications. Start by deploying one or more ...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day.
Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Nob...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
A digital contact center for the customer-centric enterprise. Trusted by the world's leading companies.
**For Large Enterprise Only Due to High Demand** Pypestream is a digital contact center built to usher the customer-centric enterprise into a new era with "always-on" automation. No more single-task chatbots, no more embarrassing NPS scores and no more cobbling together technologies from multiple vendors. Pypestream elevates CX with all-in-one cloud messaging backed by military-grade security and a patented carrier purpose-built to handle any volume.
**For Large Enterprise Only Due to High Demand** Pypestream is a digital contact center built to usher the customer-centric enterprise into a new era with "always-on" automation. No more single-task ch...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Revolutionising performance at customer contact centres through machine learning, AI, and unprecedented data visibility.
EdgeTier's automated agent assistant works with customer service advisors to answer queries more efficiently and accurately, whilst retaining a personal touch for each engagement. The EdgeTier system uses cutting edge analytics, machine learning, automation and artificial intelligence technology to generate personalised and accurate responses to every customer query.
EdgeTier's automated agent assistant works with customer service advisors to answer queries more efficiently and accurately, whilst retaining a personal touch for each engagement. The EdgeTier syste...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, eLearning and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, eLearning and Agent ...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Zeer flexibel platform voor service desk en middelenbeheer met een gebruiksvriendelijke manier om met potentiële klanten te chatten.
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie tussen medewerkers (die chatgericht is) en door de mogelijkheid om het op de infrastructuur van de klant te installeren zonder dat de klant een cloudgebaseerde service moet kopen. Belangrijkste kenmerken: - Flexibele structuur voor middelenbeheer - Ticketingsysteem geïntegreerd met middelenbeheer - E-mailintegratie - Aangepaste soorten tickets
Mint Service Desk is een gratis krachtige tool die de functionaliteit van een servicedesk en middelenbeheer combineert in één. Het verschilt van andere helpdeskproviders door de aanpak van communicatie...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Innovative, reliable, easy-to-use and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnicanal predictive dialer, speech analytics, intelligent routing and a graphic interface (Diagram Studio) to develop voice routing, interaction and chat stand out. Its variable expense model adjusted to operational fluctuations and constant innovation Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnicanal predictive d...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Helps automate your call center in a single application with robust reporting and omni-channel marketing campaigns.
Volie is a web-based software application that delivers an omni-channel experience to our customers. We offer SMS, phone, email, and mail automated marketing campaigns. Volie also has a robust reporting system that allows you to track anything from agent efficiency to call results. Volie also does something different: stores customer history so that it is readily accessible in the call screen. Taking inbound calls has never been so easy!
Volie is a web-based software application that delivers an omni-channel experience to our customers. We offer SMS, phone, email, and mail automated marketing campaigns. Volie also has a robust reportin...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Intermedia Contact Center offers an industry-leading Contact Center as a Service (CCaaS) solution that quickly enables remote work
Intermedia Contact Center offers an industry-leading Contact Center as a Service (CCaaS) solution that quickly enables remote workforces while maintaining customer service levels and productivity, no additional hardware required. Be ready in as little as 2 days! Communicate with customers through any channel (phone, chat, SMS, e-mail), keeping them informed and delivering exceptional customer experiences. Reach out today to learn more.
Intermedia Contact Center offers an industry-leading Contact Center as a Service (CCaaS) solution that quickly enables remote workforces while maintaining customer service levels and productivity, no a...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Cloud-based call center solution that helps businesses enhance customer experiences through inbound and outbound calling.
Omni-channel cloud call center solution for inbound, outbound and blended service centers.
Omni-channel cloud call center solution for inbound, outbound and blended service centers....
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Online call tracking software for omni-channel interactions that includes call routing, call recording, IVR, and other features.
Online call tracking software for omni-channel interactions that includes call routing, call recording, IVR, and other features.
Online call tracking software for omni-channel interactions that includes call routing, call recording, IVR, and other features....
LearningBranch is an AI-powered pre-hire assessment and training platform for frontline, customer-facing employees.
AI-powered soft skills assessment and training platform for frontline, customer-facing employees. Our AI assessments rapidly and accurately measures skill sets for different roles, focusing on real-world people skills: empathy, active listening, proactive assistance and language proficiency. This takes into account an incredible range of nuances and sensitivities relating to social, cultural, linguistic and international perspective.
AI-powered soft skills assessment and training platform for frontline, customer-facing employees. Our AI assessments rapidly and accurately measures skill sets for different roles, focusing on real-wo...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
Resolve customer requests autonomously, enable self-service resolutions, automate complex workflows with Intelligent Process Automation
Aisera's next-generation AI Customer Service solution is a proactive, personalized, and predictive Conversational AI and RPA solution that is purpose-built to automate repetitive requests, tasks, and workflows. Customer requests range from responding to information requests to providing answers to simple tasks to autonomously resolving complex workflow tasks across multiple applications and systems. Automated responses provide customers with immediate self-service resolutions with zero lag time.
Aisera's next-generation AI Customer Service solution is a proactive, personalized, and predictive Conversational AI and RPA solution that is purpose-built to automate repetitive requests, tasks, and w...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
A comprehensive, intelligent contact center platform.
A comprehensive, intelligent contact center platform.
A comprehensive, intelligent contact center platform....
ServiceDesk is een perfect ticketsysteem om al je vragen en taken te beheren, toe te wijzen, te volgen en op te lossen, en is de software die je nodig hebt.
NeeyamoWorks ServiceDesk helpt om ontoereikende "log en flog"-functies van ticketafhandeling te transformeren in een systeem voor bedrijfsproductiviteit dat waarde biedt. De zeer intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface is gebouwd om de gebruikerservaring te verrijken door het gebruik van slimme bots die kennis- en vraagbeheer op één platform helpen brengen. Bovendien biedt NeeyamoWorks ServiceDesk voldoende flexibiliteit om verschillende geografische behoeften en bedrijfsculturen te ondersteunen.
NeeyamoWorks ServiceDesk helpt om ontoereikende "log en flog"-functies van ticketafhandeling te transformeren in een systeem voor bedrijfsproductiviteit dat waarde biedt. De zeer intuïtieve en gebruiks...
  • Wachtrijbeheer
  • Integratie van computertelefonie
  • Agent-interface
  • Chatbot
SecuChat is the secure instant messaging platform for financial institutions. Think of it as the Whats app for banks and insurances.
SecuChat is the secure instant messaging platform for financial institutions. The platform helps financial institutions to engage in secure and compliant conversations with their clients, through an instant messaging channel. The application can be white-labeled or integrated into your existing mobile applications or web portal using our SDK. Features include document e-signature, embedded forms with automatic workflows, on-premise or cloud hosting, and is chatbot integration ready.
SecuChat is the secure instant messaging platform for financial institutions. The platform helps financial institutions to engage in secure and compliant conversations with their clients, through an in...
Arise

Arise

(0 reviews)
Contact center solution that helps call centres engage with customers via multiple channels, route calls and more.
Contact center solution that helps call centres engage with customers via multiple channels, route calls and more.
Contact center solution that helps call centres engage with customers via multiple channels, route calls and more....