Wat is RingCentral MVP?

Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild.

Wie gebruikt RingCentral MVP?

RingCentral is een flexibele cloudgebaseerde oplossing die ideaal is voor bedrijven van elke omvang.

Waar kan RingCentral MVP worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • RingCentral
  • Gevestigd in Belmont, VS
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Ierland, Jersey, Nederland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

Over de leverancier

  • RingCentral
  • Gevestigd in Belmont, VS
  • Opgericht in 1999
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Canada, Ierland, Jersey, Nederland, Verenigd Koninkrijk en nog 1 andere

Talen

Engels

Video's en afbeeldingen van RingCentral MVP

RingCentral MVP Software - 1
RingCentral MVP Software - 2
RingCentral MVP Software - 3
Nog 4 andere bekijken
RingCentral MVP-video
RingCentral MVP Software - 1
RingCentral MVP Software - 2
RingCentral MVP Software - 3

Vergelijk de kosten van RingCentral MVP met soortgelijke producten

RingCentral MVP

N.v.t
Gratis versie
Gratis proef
US$ 15,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 26,00/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van RingCentral MVP

  • Activiteitendashboard
  • Archiveren en retentie
  • Audio-/videovergaderen
  • Automatische nummerkiezer
  • Belgroepen
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestandsoverdracht
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Call conferencing
  • Call screening
  • Callcenterbeheer
  • Chatten/messaging
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Controle van oproepen
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Geautomatiseerde deelnemer
  • Geplande opname
  • IVR en spraakherkenning
  • Integraties van derden
  • Mobiele toegang
  • On-demand opnamen
  • Online spraakoverdracht
  • Op rollen gebaseerde toestemmingen
  • Opnemen
  • Oproepen bijhouden
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen rapporteren
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • PBX
  • Planning voor terugbellen
  • Rapportage en statistieken
  • SIP-trunking
  • Samenwerking tussen meerdere gebruikers
  • Samenwerkingstools
  • Sms-berichten
  • Tweewegs audio en video
  • Vergaderen
  • Videovergaderen
  • Virtuele extensies
  • VoIP-verbinding
  • Voicemail
  • Voicemailtranscriptie
  • Voor cloudtelefoonsystemen
  • Voor mkb-bedrijven
  • Waarschuwingen/Meldingen

Alternatieven voor RingCentral MVP

GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
Virtual Call Center is een uitgebreid contactcenter in de cloud dat een flexibele, betaalbare en efficiënte manier biedt om met klanten in contact te komen.
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties.
Cloud-based virtual phone system that helps small to large businesses manage, answer, and route calls and texts.
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
Omni-channel oplossing voor videoconferenties voor verspreide werkteams en presentatoren die op zoek zijn naar verbinding met tal van doelgroepen.

Reviews over RingCentral MVP

Gemiddelde score

In totaal
4,2
Gebruiksgemak
4,2
Klantenservice
4,0
Functies
4,3
Waar voor je geld
4,0

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Max
Max
Manager, Professional Services & IT in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Computersoftware, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Very Cost Effecient Way to Provide Seamless Phone Service for Local and Remote Employees

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: I have had a positive experience with RingCentral. We use it for all remote employees and our local conference rooms. Once the IT team had the process down for adding groups and numbers everything has run smoothly.

Pluspunten:

RingCentral was very easy to setup for our local office as well as remote employees. We mainly went with RingCentral for this functionality. I could order and ship a phone to a remote employee or set up a phone number for remote employee without them needing a phone and all they would have to do is plug in the phone or log in to RingCentral to get going. Call routing and everything else was seamless to the remote employees.

Minpunten:

There is a bit of a learning curve in configuring the different groups. The customer success team is there to help you get started over the phone and generally available to help whenever needed. It was a bit of a pain to get started, but this was in 2015. It was quite a few emails back and forth with an account rep to get the right plan and block of numbers.

Martha
Martha
Owner in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: GetApp

Overwogen alternatieven:

RingCentral way better by far!

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: They are by far 100 times better then Nextiva!

Pluspunten:

Everything, very friendly software. I love the software.

Minpunten:

A couple of times my text did not go out. But was fixed after I reported the issue.

Carolyn
Project Manager in VS
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Decent Meeting Software with Phone System

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: I so far have not had much issues with the software besides clients struggling to join screen share meetings for the first few times.

Pluspunten:

They always have some type of promotion going on where you can sign on with a discount. Software has been pretty ease to use and adjust settings.

Minpunten:

I have had all clients struggle when signing on the first few times. This is because Ring Central prompts users to download the app to join the meeting. After waiting for a few seconds, only then it will give the option to join via web browser. Clients will often join the meeting late or not at all because of this, so I started including instructions on how to join through a browser or just use Microsoft Teams instead.

Tess
Tess
Founder/CEO in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

This is THE WORSE VOIP System! Do NOT Purchase!

1,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I hate this software and I'm trapped using it because of ported telephone number.

Pluspunten:

I looked at the integration features and thought this would be the best selection to allow me to integrate with my other software. I was SADLY mistaken! They have all the bells and whistles but I've never used them because I never received installation instructions and even as I send this review, I CANNOT get anyone on the phone to help me.

Minpunten:

THE CUSTOMER SERVICE is non-existent! Today, the first person actually hung up on me!

Michelle
Associate Director of Development in VS
Management non-profit organisaties, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Overwogen alternatieven:

Affordable and Intuitive Option for Small Business

4,0 3 maanden geleden

Opmerkingen: We were looking for an affordable, integrated platform that can be used for both internal collaboration and as an external calling solution. Our staff is grateful to no longer give out their cell numbers for calls, but to be able to get calls forwarded through the app. Overall, RingCentral MVP was easy to implement and we're satisfied.

Pluspunten:

RingCentral is convenient and easy to use, especially where we need it most- that is, making calls and sending texts to our clients and external partners from our app or desktop. Even for staff members who don't have extensions, it's easy to forward Voice Messages via email, since they come in as an attachment. Our team was moving from a dial-only system and had reservations about transitioning to a feature-rich cloud based phone line- but everything is easy to use and straightforward, from integrations to scheduling to sharing files. We weren't expecting that we'd use the reporting feature, but that also comes in handy as we can collect data on who is making calls and sending texts at what durations and who is successful in connecting, all which supports time management for our caseworkers.

Minpunten:

Periodically, customer support will have you waiting for a long time. When there's a technical glitch, this can be an issue. However, it's only happened an handful of times, and we're overall satisfied.