315 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Met virtuele telefoonnummers uit 90 landen en gratis cloud PBX kan elk bedrijf contact houden met zijn partners en klanten. Meer informatie over Zadarma
Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele nummers uit meer dan 90 landen. Zadarma biedt nummers van over de hele wereld vanaf $ 2 per maand. Met de VoIP-diensten kun je binnen enkele minuten een telefoonsysteem in je kantoor opzetten en een volledig ontwikkeld callcenter creëren. Krijg je lokale, mobiele of gratis nummer van Zadarma en bespaar op telefoongesprekken. Meer informatie over Zadarma

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Sabienzia transformeert teamgebaseerde telefonie in intelligente communicatie. Meer informatie over Sabienzia
Sabienzia transformeert teamgebaseerde telefonie in intelligente communicatie die bedrijven voorziet van op gegevens gebaseerde beslissingen op basis van statistieken, context en betekenis. Met meer dan tien jaar ervaring in het leveren van cloudgebaseerde telefoniediensten stimuleert Sabienzia de klantenservice voor gevestigde bedrijven in de reis-, automobiel- en e-commercesector wereldwijd via een 100% eigen AVG-conforme infrastructuur die 100% in Europa wordt gehost en een hoog PCI-beveiligingsniveau biedt. Meer informatie over Sabienzia

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteunings- en verkoopteams en biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshdesk Contact Center
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR en geavanceerde mogelijkheden zoals Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne telefonische activiteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshdesk Contact Center

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Talkdesk biedt een intuïtieve, cloudgebaseerde telefonie-oplossing met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties. Meer informatie over Talkdesk
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties en klantgericht gebruiksgemak kan het telefonieplatform van Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Bitrix24 is een gratis oplossing voor cloudgebaseerde bedrijfstelefonie, CRM en telemarketing die wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een gratis VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-systeem en als contactcenter voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het VoIP-systeem wordt geleverd met een volledig functionele gratis CRM. Belangrijk is dat wanneer je klanten je bellen vanaf een telefoonnummer dat is vastgelegd in het CRM, ze worden geïdentificeerd, verbonden met de toegewezen manager en hun telefoongesprekken worden vastgelegd en opgenomen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Aircall is de moderne telefonieoplossing die is ontworpen om te worden geïntegreerd met je favoriete zakelijke tools. Nummers beschikbaar in meer dan 100 landen. Meer informatie over Aircall
Aircall is de oplossing voor computertelefonie voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoniesysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Stroomlijn en vereenvoudig je bedrijfscommunicatie in de cloud met het Genesys Cloud-platform. Meer informatie over Genesys Cloud CX
Stroomlijn en vereenvoudig je zakelijke communicatie in de cloud met het Genesys Cloud-platform (voorheen PureCloud), de alles-in-één oplossing die tools voor VoIP-telecomdiensten, zakelijke telefonie, contactcenter en samenwerking combineert in één interface. Softphone en native mobiele apps houden je verbonden, waar je ook bent. Het is eenvoudig te gebruiken, te beheren en te implementeren. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
De voorspellende Matrix-kiezer van Squaretalk automatiseert uitgaande communicatie en verhoogt de spreektijd van medewerkers tot wel 400%. Meer informatie over Squaretalk
De voorspellende kiezer van Matrix kan naadloos worden geïntegreerd in elke CRM en automatiseert marketingcampagnes. Het volgt de prestaties en het gedrag van medewerkers via verschillende communicatiekanalen en koppelt ze aan leads die het meest waarschijnlijk zullen reageren. Daarnaast regelt Matrix de frequentie van oproepen, waardoor het bellen wordt geoptimaliseerd op basis van de beschikbaarheid van medewerkers. Matrix biedt klanten wereldwijd toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudtelefonie voor callcenters en verkoopteams. Meer informatie over Channels
Cloudtelefonie voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met het bellen van prospects! Het stelt je in staat de verkoopafdeling te organiseren en te beheren, de kwaliteit van telefoongesprekken te beheren, kosten te verlagen, en televerkoopcampagnes te integreren en automatiseren. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van koude prospectie verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website. Meer informatie over Channels

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking. Cisco CDR-rapportage en call analytics Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco
Variphy is het favoriete analyseplatform voor Cisco-samenwerking. Samenwerkend met de Cisco UC Community, is de missie van dit platform om de meest krachtige en complete analyseoplossing te creëren met een gepersonaliseerd serviceniveau voor alle ondernemingen/partners wereldwijd. Toonaangevende Cisco CDR-rapportage en call analytics, UCCX wallboard-rapportage en analytics, veranderings-, audit- en "as-built"-rapportage, DN en dial-planbeheer en remote phone-control en -macros, allemaal vanuit een enkel scherm. Meer informatie over CDR Call Reporting for Cisco

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Global Call Forwarding provides toll-free and local numbers from more than 160 countries. Meer informatie over Global Call Forwarding
Global Call Forwarding provides toll-free and local numbers from more than 160 countries. Make & receive calls using our softphone app or any other device. You can easily manage your virtual phone number(s) through an online portal or contact technical support 24/7 for assistance. We are trusted by thousands of multinational brands globally. Global Call Forwarding is owned and operated by United World Telecom (UWT), founded in 1996. We are headquartered in Delray Beach, Florida, USA. Meer informatie over Global Call Forwarding

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Yodel is het telefoonsysteem dat al je communicatie op een plek verenigt waar je team al dol op is: Slack. Meer informatie over Yodel
Yodel.io is het gebruiksvriendelijke telefoonsysteem waarnaar je team op zoek is. Ontworpen om je probleemloze toegang te geven tot functies voor de volgende generatie die een nieuw niveau van teamefficiëntie kunnen ontgrendelen. Als cloudgebaseerd telefoonsysteem kan Yodel naadloos integreren in tools die je team al gebruikt, zoals Slack, of werken als een autonoom systeem. Probeer de oplossing die door duizenden bedrijven wordt vertrouwd vandaag nog uit met een gratis proefversie. Meer informatie over Yodel

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
TalkChief is een zakelijk telefoonplatform dat is ontworpen om de efficiëntie van je team te verhogen met behulp van krachtige functies. Meer informatie over TalkChief
TalkChief is een zakelijk telefoonsysteem dat is ontworpen voor startups en grote ondernemingen. Het platform bouwt producten waar het echt in gelooft en bouwt tegelijkertijd aan een sterk, divers team van nieuwsgierige, creatieve mensen die het beste werk van hun leven willen doen en elkaar daarbij willen ondersteunen. Het SaaS-platform biedt een robuuste telefonieoplossing via cloudgebaseerde toepassingen, CRM-integratie en aangepaste API's - allemaal ontworpen om de teamproductiviteit, klanttevredenheid en verkoopgroei te stimuleren. Meer informatie over TalkChief

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Massa sms-berichtenservices. Geschikt voor het verzenden van bulk-sms-berichten, afspraakherinneringen, kortingsbonnen, reclames en meer.
Ongecompliceerde sms-marketingservices. Stuur direct 10 of 100.000 sms-berichten naar elk mobiel telefoonnummer. Maak moeiteloos een opt-in abonneelijst. Plan de verzending van sms-berichten wanneer je maar wilt. Volg de levering van sms-berichten. Tariefplannen beginnen vanaf $ 20 per maand. Of probeer de jaarplannen: betaal een jaar vooruit en ontvang direct 20% meer berichten. Meer informatie over Textedly

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie. Meer informatie over Grasshopper

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is een zakelijk telefoonsysteem waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen.

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies. Meer informatie
Het aantrekkelijk geprijsde platform voor bedrijven biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business. Meer informatie over Vonage Business Communications

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 X Series

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.
Voice calling solution that offers voicemail transcription, number assignments, call forwarding, ring groups, and more.

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Ringover is the no.1 business phone system that gives you unlimited calls to 110 countries, video conferencing, SMS and group messaging, call recording, call whispering and more features focused on improving your teams productivity. Integrate and make calls from your CRM. Increase your team¿s productivity. Reduce staff training time. Easy setup. No expertise needed. Your teams will never miss a costly call again. No more supervision worries with remote workers. Meer informatie over Ringover

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren. Meer informatie over TenFold

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement. Meer informatie over CallRail

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten. Meer informatie over Ooma Office

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over ChaseData CCaaS

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Nederland Lokaal product
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt. Meer informatie over MessageBird

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek.
Sinds 2004 heeft EZ Texting meer dan 160.000 klanten bediend en daarmee de standaard gezet voor zakelijk sms'en in de VS en Canada. Het cloudgebaseerde platform omvat bulk-sms, mms, afleveringsrapporten, herinneringscampagnes, tekstpeilingen, trefwoorden, tekstnummers en tekst-naar-vaste-lijn-mogelijkheden. EZ Textings-berichtenoplossingen helpen je om een betere klantenservice te bieden, communicatie te stroomlijnen, je leads te laten groeien en te voeden en je bereik te verbeteren. Verzend slimmer met EZ Texting. Meer informatie over EZ Texting

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
LoopUp levert een premium externe vergaderervaring zodat je niet meer te maken hebt met die moeizame telefonische vergaderingen.
LoopUp is een premium oplossing voor telefonische vergaderingen waarmee je eenvoudig externe vergaderingen van hoge kwaliteit kunt hosten, terwijl de beveiliging wordt geboden die nodig is voor zakelijke gebruikers. Geen training vereist. Meer dan 2000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen op LoopUp voor hun belangrijke externe vergaderingen, van dagelijkse telefonische vergaderingen tot evenementen met een hoge zichtbaarheid. Klanten zijn onder andere Travelex, Kia Motors America, Clifford Chance, National Geographic en BMJ. Klanten worden geholpen vanuit 17 locaties over de hele wereld. Meer informatie over LoopUp

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Bandwidth levert API's die het eenvoudig maken om toegang tot spraakoproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier waarop mensen communiceren en daagt de normen van de oude manier van telecommunicatie uit. Dit platform is de motor achter een aantal van de belangrijkste communicatietechnologieën die momenteel op de markt zijn, bedrijven zoals Google, Skype en Ring Central. Meer informatie over Bandwidth

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer. Meer informatie over Toky

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Neem efficiënt en eenvoudig contact op met je leads en volg ze op. De krachtige nummerkiesfunctie heeft alles wat je nodig hebt en is betaalbaar en eenvoudig te gebruiken.
Myphoner biedt een robuuste telefonie-oplossing, een unieke cold outreach CRM en krachtige nummerkiesfunctie - of je nu op zoek bent naar een eenvoudige uitgaande oplossing voor cold outreach of behoefte hebt aan robuuste inboundstrategieën. De benadering tot telefonie is in één woord "eenvoudig", waardoor je teams kunt opzetten en beheren met tools zoals gespreksgroepen/-stromen en live monitoring en rapporten van medewerkers. Met het unieke wachtrij- en planningssysteem van Myphoner kan je team gemakkelijk en efficiënt contact opnemen. Meer informatie over Myphoner

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je in de VS gemaakte telefoons van dit bedrijf.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning. Meer informatie over Intulse

Functies

  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP