237 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Dixa biedt een VoIP-telefoonsysteem dat wordt uitgevoerd in je browser en op je mobiele telefoon met geavanceerde IVR en gespreksroutering inbegrepen. Meer informatie over Dixa
Dixa biedt een VoIP-telefoonsysteem dat wordt uitgevoerd in je browser en op je mobiele telefoon. Geniet van hoogwaardige VoIP-telefonie in meer dan 60 landen, met lokale tarieven voor zowel interne als externe gesprekken. Prijzen beginnen bij $ 29 per medewerker/maand en tarieven op gebruiksbasis van $ 0,02 met kortingen beschikbaar. Installeer je telefoonsysteem binnen 10 minuten, inclusief IVR/automatische assistent, wachtrijen, geavanceerde gespreksroutering, gespreksopname, terugbellen en meer. Geniet bovendien van een lichtgewicht CRM met contactherkenning. Meer informatie over Dixa
Dixa biedt een VoIP-telefoonsysteem dat wordt uitgevoerd in je browser en op je mobiele telefoon. Geniet van hoogwaardige VoIP-telefonie in meer dan 60 landen, met lokale tarieven voor zowel interne al...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Met virtuele telefoonnummers uit 90 landen en gratis cloud PBX kan elk bedrijf contact houden met zijn partners en klanten. Meer informatie over Zadarma
Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele nummers uit meer dan 90 landen. Zadarma biedt nummers van over de hele wereld vanaf $ 2 per maand. Met de VoIP-diensten kun je binnen enkele minuten een telefoonsysteem in je kantoor opzetten en een volledig ontwikkeld callcenter creëren. Krijg je lokale, mobiele of gratis nummer van Zadarma en bespaar op telefoongesprekken. Meer informatie over Zadarma
Vestig je lokale of internationale aanwezigheid met virtuele nummers uit meer dan 90 landen. Zadarma biedt nummers van over de hele wereld vanaf $ 2 per maand. Met de VoIP-diensten kun je binnen enkele...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoniesysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoniesysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteunings- en verkoopteams en biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR en geavanceerde mogelijkheden zoals Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne telefonische activiteiten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse oude functies zoals IVR en geavanc...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Bitrix24 de populairste gratis oplossing voor zakelijk cloudgebaseerd telefoniesysteem, CRM en telemarketing. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een gratis VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-systeem en als contactcenter voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het is ook het enige gratis VoIP-systeem dat wordt geleverd met een gratis volledig functionele CRM. Belangrijk is dat wanneer je klanten je bellen vanaf een telefoonnummer dat is vastgelegd in het CRM, ze worden geïdentificeerd, verbonden met de toegewezen manager en hun telefoongesprekken worden vastgelegd en opgenomen. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een gratis VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-sys...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudtelefonie voor callcenters en verkoopteams. Meer informatie over Channels
Cloudtelefonie voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met het bellen van prospects! Het stelt je in staat de verkoopafdeling te organiseren en te beheren, de kwaliteit van telefoongesprekken te beheren, kosten te verlagen, en televerkoopcampagnes te integreren en automatiseren. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van koude prospectie verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website. Meer informatie over Channels
Cloudtelefonie voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met h...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
DID Logic is een internationale aanbieder van VoIP-producten en -diensten, zoals lokale DID-nummers uit 139 landen en SIP-trunks. Meer informatie over DID Logic
DID Logic is een internationale aanbieder van VoIP-producten en -diensten die DID-nummers aanbiedt in 139 provincies. Het kan je helpen om moeiteloos je uitgaande en inkomende oproepen te beheren. Tot de diensten behoren doorschakelen van oproepen, LLVS, versleutelde oproepen, sms, E911-ondersteuning, papierloze nummerportering en meer. Meer informatie over DID Logic
DID Logic is een internationale aanbieder van VoIP-producten en -diensten die DID-nummers aanbiedt in 139 provincies. Het kan je helpen om moeiteloos je uitgaande en inkomende oproepen te beheren. Tot ...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Beste zakelijke VoIP-provider 2018. Totaalpakket: stem, video en samenwerking. Meer weten. Meer informatie over RingCentral Office
Beste cloudgebaseerde telefoonsysteemprovider in het VK in 2018. Totaaloplossing voor zakelijke communicatie. RingCentral integreert met de systemen die je al gebruikt, zoals Google, Office365, Salesforce en meer. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Met meer dan 350.000 klanten biedt dit platform klanten een echt wereldwijde bedrijfsbrede oplossing, ongeacht hun grootte. Meer informatie over RingCentral Office
Beste cloudgebaseerde telefoonsysteemprovider in het VK in 2018. Totaaloplossing voor zakelijke communicatie. RingCentral integreert met de systemen die je al gebruikt, zoals Google, Office365, Salesfo...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Talkdesk biedt een intuïtieve, cloudgebaseerde telefonie-oplossing met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties en klantgericht gebruiksgemak kan het telefonieplatform van Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten.
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties en klantgericht gebruiksgemak kan het telef...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stim...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of ne...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefo...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcentrumfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. 3CX maakt de installatie, het beheer en het onderhoud van je PBX zo eenvoudig dat je deze moeiteloos zelf kunt beheren, op een apparaat of server op locatie of in de cloud.
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot gea...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies. Meer informatie
Het aantrekkelijk geprijsde platform voor bedrijven biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business.
Het aantrekkelijk geprijsde platform voor bedrijven biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele inte...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Shoretel is a cloud-based and on-premise VoIP phone system which helps businesses of all sizes manage and route multiple calls.
A Full Service Communications Firm With More Than 200 Years of Experience Our story begins in 1988 when we opened our doors for business in Hackensack, New Jersey. Our focus since then has been singular: to help you save money and improve productivity. Over the past 25 years, weve established ourselves as experts in the areas of data networking (LAN and WAN), VoIP business phone solutions, video conferencing, wireless networking, Wi-Fi solutions, networking security, and structured wiring.
A Full Service Communications Firm With More Than 200 Years of Experience Our story begins in 1988 when we opened our doors for business in Hackensack, New Jersey. Our focus since then has been singul...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, sof...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Aircall is de moderne telefonieoplossing die is ontworpen om te worden geïntegreerd met je favoriete zakelijke tools. Nummers beschikbaar in meer dan 100 landen.
Aircall is de oplossing voor computertelefonie voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien.
Aircall is de oplossing voor computertelefonie voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelij...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelend...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo is een zakelijk telefoonsysteem waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om effectieve gesprekken met klanten te voeren. CallHippo wordt vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven over de hele wereld, biedt 24/7 uitstekende ondersteuning, en is toegankelijk via desktop en mobiele app.
CallHippo is een zakelijk telefoonsysteem waarmee je contact kunt leggen met je klanten. CallHippo is gebruiksvriendelijk en biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rappor...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
CTI voor verkoop en contactcenter - klantervaring en productiviteit verbeteren
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verbinden met CRM, kun je met Tenfold op het moment van interactie je klanten herkennen en op hen reageren. Met functies zoals schermpop-up, geïntegreerd klantprofiel, klikken-om-te-bellen, automatische oproepregistratie, bellen naar lokale nummers en meer, zorgt Tenfold ervoor dat verkoop-, support- en serviceteams betere klantgesprekken voeren.
Tenfold CTI van de volgende generatie integreert met alle belangrijke CRM's, waaronder Salesforce, Microsoft Dynamics en telefoonsystemen zoals Cisco, Avaya, en Genesys. Door je telefoonsysteem te verb...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit vo...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van kla...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Bandwidth levert API's die het eenvoudig maken om toegang tot spraakoproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier waarop mensen communiceren en daagt de normen van de oude manier van telecommunicatie uit. Dit platform is de motor achter een aantal van de belangrijkste communicatietechnologieën die momenteel op de markt zijn, bedrijven zoals Google, Skype en Ring Central.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je in de VS gemaakte telefoons van dit bedrijf.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor g...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd besc...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudgebaseerde inkomende en uitgaande callcentersoftware, call tracking en spraakuitzending met interne ondersteuning.
Cloudgebaseerd telefoniesysteem van CallTools.com met callcenter, call tracking en voice broadcasting software. Preview-, power- en voorspellende beloplossingen bieden efficiëntie voor elk bedrijf. Maximaliseer de gesprekstijd met prospects, leads en klanten door te bellen via de ingebouwde webtelefoon. Interne ondersteuning en minimale hardware elimineren de behoefte aan een speciale IT-afdeling. Plan een demo of begin vandaag nog met bellen.
Cloudgebaseerd telefoniesysteem van CallTools.com met callcenter, call tracking en voice broadcasting software. Preview-, power- en voorspellende beloplossingen bieden efficiëntie voor elk bedrijf. Max...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en eff...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kos...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Intermedia Unite is een compleet, zeer betrouwbaar en schaalbaar cloudgebaseerd telefoonsysteem dat is ontworpen voor kleine bedrijven.
Intermedia Unite is een bekroond, zeer betrouwbaar, cloudgebaseerd telefoonsysteem dat kleine bedrijven helpt de kosten te verlagen, het beheer te vereenvoudigen en de productiviteit van werknemers te verhogen. Dankzij aanvullende mobiele en desktop-apps blijven Unite-gebruikers naadloos verbonden, waar ze ook zijn, op vrijwel alle communicatieapparatuur. Bovendien wordt Unite ondersteund door de door J.D. Power-gecertificeerde 24/7 ondersteuning van Intermedia en een serviceniveauovereenkomst voor een bedrijfstijd van 99,999%.
Intermedia Unite is een bekroond, zeer betrouwbaar, cloudgebaseerd telefoonsysteem dat kleine bedrijven helpt de kosten te verlagen, het beheer te vereenvoudigen en de productiviteit van werknemers te ...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
FluentCloud is een cloudgebaseerd bedrijfstelefoonsysteem dat erop is gericht om betaalbaarder te zijn voor je bedrijf en de betrouwbaarheid te verbeteren.
Met abonnementen vanaf slechts $ 20 per gebruiker/per maand biedt FluentStream een volledig uitgerust zakelijk communicatieplatform. Onbeperkt bellen naar de VS en Canada en meer dan 110 functies. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden.
Met abonnementen vanaf slechts $ 20 per gebruiker/per maand biedt FluentStream een volledig uitgerust zakelijk communicatieplatform. Onbeperkt bellen naar de VS en Canada en meer dan 110 functies. Flue...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcentersoftware voor Salesforce en biedt wereldwijd 99,999% betrouwbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcenter-software voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon, via e-mail en via sociale kanalen te verbinden met prospects en klanten. NewVoiceMedia biedt ContactWorld, een wereldwijd cloudcommunicatieplatform met gegarandeerde 99,999 % platformbeschikbaarheid.
NewVoiceMedia is de toonaangevende leverancier van cloud contactcenter-software voor Salesforce. Het geeft verkoop- en serviceorganisaties de mogelijkheid om hun agenten direct via de telefoon, via e-m...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus.
Zakelijk telefoonsysteem dat klantcommunicatie mogelijk maakt via CRM-integraties en ondersteuning van interactieve spraakherkenning op meerdere niveaus....
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Stuur binnen enkele seconden een telefoontje of sms naar een hele lijst met telefoonnummers. Met het DialMyCalls-platform kun je eenvoudig spraak- of sms-uitzendingen rechtstreeks vanaf elke pc of elk mobiel apparaat verzenden. Je hebt geen hardware nodig, je kunt met behulp van het uitgebreide hardwarenetwerk duizenden berichten per minuut verzenden. Probeer het vandaag volledig gratis uit en ontdek waarom duizenden organisaties DialMyCalls gebruiken.
Stuur binnen enkele seconden een telefoontje of sms naar een hele lijst met telefoonnummers. Met het DialMyCalls-platform kun je eenvoudig spraak- of sms-uitzendingen rechtstreeks vanaf elke pc of elk...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Sideline is het werknummer voor je smartphone. Het maakt gebruik van je bestaande provider, zodat je tweede nummer overal werkt waar jij aan het werk bent.
Voeg een gratis werknummer toe aan je smartphone met Sideline. Download de app, kies je nummer en je krijgt een tweede nummer dat net als je eerste werkt. In tegenstelling tot cloudgebaseerde of VoIP-telefoonsystemen werkt Sideline samen met je bestaande providernetwerk om dezelfde aantrekkelijke kwaliteit en betrouwbaarheid te bieden die je krijgt van je normale mobiele nummer. Met deze oplossing kun je ook gebruik maken van de minuten waarvoor je al betaalt (die waarschijnlijk onbeperkt zijn). Met Sideline kun je eindelijk stoppen met het gebruik van je persoonlijke nummer voor het werk.
Voeg een gratis werknummer toe aan je smartphone met Sideline. Download de app, kies je nummer en je krijgt een tweede nummer dat net als je eerste werkt. In tegenstelling tot cloudgebaseerde of VoIP-t...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Verander mobiele telefoons in je zakelijke telefoonsysteem. Het enige wat je nodig hebt is een mobiele telefoon. Geen hardware, geen draden, geen ingewikkelde installatie.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met 5 tot 100 werknemers met mobiele en externe medewerkers. Hou je cijfers bij, laat de vaste lijnen achterwege en bespaar veel.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met 5...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloudgebaseerde oplossing voor unified communication die je helpt overal verbinding te maken, naadloos te integreren en direct samen te werken.
De cloudgebaseerde oplossing voor unified communications van Evolve iP biedt bekroonde samenwerking (video, chat, conferencing en meer) en kristalheldere spraakdiensten die integreren met de toepassingen die je vandaag al gebruikt; dit zal de implementatie en gebruikersacceptatie drastisch versoepelen. En wat nog meer: als strategische partner ontwerpt en past dit platform de oplossingen aan op de unieke behoeften van jouw bedrijf, in plaats van je te dwingen tot één uniform product dat bij niemand past.
De cloudgebaseerde oplossing voor unified communications van Evolve iP biedt bekroonde samenwerking (video, chat, conferencing en meer) en kristalheldere spraakdiensten die integreren met de toepassing...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Telefonieoplossing met voicemailtranscriptie, spraaktagging, planning, klikken om te bellen en meer.
Phone.com biedt een virtueel telefoonsysteem voor het beheren van telefonische begroetingen, menu's, routering, extensies, voicemail, conferenties, fax, sms, mms, doorsturen en meer. Phone.com is het toonaangevende cloudgebaseerde telefoonbedrijf dat zich richt op de behoeften van kleine bedrijven en ondernemers. Naast het aanbieden van verschillende innovatieve, aanpasbare en kosteneffectieve communicatieoplossingen, levert Phone.com bekroonde Amerikaanse klantenondersteuning aan klanten in heel Amerika.
Phone.com biedt een virtueel telefoonsysteem voor het beheren van telefonische begroetingen, menu's, routering, extensies, voicemail, conferenties, fax, sms, mms, doorsturen en meer. Phone.com is het t...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
World's 1st Google Powered Cloud Call Center
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, Call Center Studio is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is a low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, Call Center S...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloud and on-premise solution that enables enterprises to manage business phones via tools such as PBX, SIP trucking and more.
Cloud and on-premise solution that enables enterprises to manage business phones via tools such as PBX, SIP trucking and more.
Cloud and on-premise solution that enables enterprises to manage business phones via tools such as PBX, SIP trucking and more....
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, events, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence....
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Versatile business phone system for Sales and Customer Service teams, built-in with 50+ business-class features to grow your business.
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and grow your business. Ready to have a test-drive?
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and g...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP
Het effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcenter: AVOXI Genius. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn, door het zonder risico uit te proberen!
Telefoniesoftware, ook bekend als VoIP (Voice over Internet Protocol), maakt gebruik van apparaten met internet om te bellen en gebeld te worden. Met AVOXI is het instellen van je VoIP-nummer snel en eenvoudig. Er zijn geen installatiekosten of minimumcontracten. Elk VoIP-nummer bevat meer dan 20 functies zonder extra kosten. Krijg vandaag je virtuele telefoonnummer voor slechts $ 4,49 per maand.
Telefoniesoftware, ook bekend als VoIP (Voice over Internet Protocol), maakt gebruik van apparaten met internet om te bellen en gebeld te worden. Met AVOXI is het instellen van je VoIP-nummer snel en e...
  • Callcenterbeheer
  • Controle van oproepen
  • Rapportage en analyse
  • IVR en spraakherkenning
  • Predictief kiezen
  • VoIP