167 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een VoIP-telefoonsysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een VoIP-telefoonsysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitste...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Freshcaller is een modern VoIP-telefoonsysteem voor klantenondersteunings- en verkoopteams en biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een modern VoIP-telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller het beste van oude functies zoals IVR en geavanceerde mogelijkheden zoals Smart Escalations, Voicebots en aanpasbare rapportage van prestaties om je te helpen bij het opzetten van ultramoderne VoIP-gesprekken - zowel inkomend als uitgaand. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een modern VoIP-telefoonsysteem voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller het beste van oude functies zoals IVR...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
LeadDesk is cloud-gebaseerde contactcenter software die VoIP-services van hoge kwaliteit biedt. Er worden meer dan 100 miljoen VoIP per jaar verwerkt. Meer informatie over LeadDesk
LeadDesk is cloud-gebaseerde contactcenter software die VoIP-services van hoge kwaliteit biedt. Er worden meer dan 100 miljoen VoIP per jaar verwerkt. Meer informatie over LeadDesk
LeadDesk is cloud-gebaseerde contactcenter software die VoIP-services van hoge kwaliteit biedt. Er worden meer dan 100 miljoen VoIP per jaar verwerkt....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken. Meer informatie over Kixie PowerCall
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren. Meer informatie over CallHippo
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lok...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Bitrix24 het populairste zakelijke VoIP-systeem dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een gratis VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-systeem en als contactcenter voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het is ook het enige gratis VoIP-systeem dat wordt geleverd met een gratis volledig functionele CRM. Belangrijk is dat wanneer je klanten je bellen vanaf een telefoonnummer dat is vastgelegd in CRM, ze worden geïdentificeerd, verbonden met de toegewezen manager en hun telefoongesprek wordt vastgelegd en opgenomen, indien nodig. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een gratis VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-sys...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Jittervrije VoIP-service met lage latentie voor elke toepassing. Meer informatie over Infobip
Bereik meer klanten wereldwijd met kristalheldere spraakcommunicatie. Directe verbindingen met operators over de hele wereld betekent dat de VoIP-service voor bedrijven jittervrije spraak met lage latentie biedt voor elke toepassing. Meer informatie over Infobip
Bereik meer klanten wereldwijd met kristalheldere spraakcommunicatie. Directe verbindingen met operators over de hele wereld betekent dat de VoIP-service voor bedrijven jittervrije spraak met lage late...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Blueface is een cloudtelefoonsysteem dat geschikt is voor organisaties van elke grootte. Meer informatie over Blueface Hosted PBX
Blueface is een cloudtelefoonsysteem dat geschikt is voor organisaties van elke grootte. Als een oplossing die in eigen huis is ontwikkeld, is de betrouwbaarheid van de service gegarandeerd zonder afhankelijk te zijn van externe partijen. Blueface beschikt over een reeks krachtige functies zoals gespreksopname, gespreksconferenties, fax naar e-mail, geïntegreerde voicemail, werken op afstand en realtime apparaat- en gebruikersbeheer, wat het in staat stelt om aan alle organisatorische behoeften te voldoen. Meer informatie over Blueface Hosted PBX
Blueface is een cloudtelefoonsysteem dat geschikt is voor organisaties van elke grootte. Als een oplossing die in eigen huis is ontwikkeld, is de betrouwbaarheid van de service gegarandeerd zonder afha...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
RingCentral Office - het complete cloudgebaseerde telefoonsysteem. Eenvoudig in te stellen en eenvoudig te beheren.
RingCentral, Inc. is een bekroonde wereldwijde leverancier van oplossingen voor cloudgebaseerde unified communications en samenwerking. De oplossingen van RingCentral zijn flexibeler en kosteneffectiever dan bestaande lokale systemen, en ze stellen het mobiele en gedistribueerde personeel van vandaag in staat om overal en op elk apparaat verbonden te zijn via spraak, video, teamberichten, samenwerking, sms, conferenties, online vergaderingen, contactcenters en fax.
RingCentral, Inc. is een bekroonde wereldwijde leverancier van oplossingen voor cloudgebaseerde unified communications en samenwerking. De oplossingen van RingCentral zijn flexibeler en kosteneffectiev...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geava...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Complete self-serve communication platform offering a Hosted Phone Solution and SIP Trunking with a Pay-as-You-Go pricing.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada with over 80,000 customers. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features, as well as enhanced communication features to simplify both business and residential communications such as local DID numbers in 60+ countries. It offers Free Porting across US and Canada for local & toll-free DIDs with termination (outgoing calls) in over 125 countries across the globe.
VoIP.ms is a Canadian voice-over-internet protocol (VoIP) bring-your-own-device provider headquartered in Canada with over 80,000 customers. VoIP.ms provides a vast range of standard telephony features...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of ne...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelend...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Breid je VoIP-infrastructuur uit met cloudcapaciteiten. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal plaatsvinden. Voer en beheer telefoongesprekken en routeer ze naar een browser, een app, je telefoon of waar dan ook, bouw de exacte belervaring op die je wilt, lever kwaliteitsvolle gesprekken met duidelijke audio en lage latency, en hou gesprekken over de hele wereld bij.
Breid je VoIP-infrastructuur uit met cloudcapaciteiten. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal plaatsvinden. Voer en beheer telefoongesprekken en routeer ze naar een b...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Betaalbaar, eenvoudig en betrouwbaar VoIP-telefoonsysteem - mobiele integratie, web- en videoconferenties, en meer dan 40 bedrijfskritische functies.
Toonaangevend zakelijk VoIP-platform biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingebouwde samenwerkingstools met Amazon Chime Pro. Activering is eenvoudig, er is geen installatie op de site vereist en er zijn maandelijkse contracten beschikbaar. En de service wordt ondersteund door een compleet team service- en technische professionals van Vonage Business.
Toonaangevend zakelijk VoIP-platform biedt een plug-and-play-service die draait op je snelle internetverbinding. Je krijgt toegang tot meer dan 40 bedrijfskritieke functies, mobiele integratie en ingeb...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, sof...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Weave is a communication platform that helps businesses connect to the people they serve.
Weave's software streamlines office work into one hub. It allows companies to intuitively manage everything from client info to online business reviews. Form lasting relationships with clients through features like two-way texting and easily re-booking. The solutions we have created are so comprehensive for offices that we often hear our practices saying they don't know how they functioned without it. Our goal is to make managing your office simple, so that you can focus on what matters most.
Weave's software streamlines office work into one hub. It allows companies to intuitively manage everything from client info to online business reviews. Form lasting relationships with clients through ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Aircall is de meest intuïtieve VoIP-oplossing. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het favoriete VoiP-telefoonsysteem voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien.
Aircall is het favoriete VoiP-telefoonsysteem voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Het is een dienstenplatform dat is ontworpen voor bedrijven die een SIP-trunking-praktijk willen opbouwen met een terugkerende inkomstenstroom.
Het is een dienstenplatform dat is ontworpen voor bedrijven die een SIP-trunking-praktijk willen opbouwen met een terugkerende inkomstenstroom. Het softwareplatform dat SIPTRUNK aandrijft, is ontworpen om het leven van wederverkopers pijnloos te maken. Je kunt binnen enkele minuten oplossingen voor je klanten implementeren en je kunt erop vertrouwen dat je met trots een krachtige, betrouwbare oplossing biedt.
Het is een dienstenplatform dat is ontworpen voor bedrijven die een SIP-trunking-praktijk willen opbouwen met een terugkerende inkomstenstroom. Het softwareplatform dat SIPTRUNK aandrijft, is ontworpe...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Hierdoor voelt zakelijke communicatie net zo natuurlijk aan als communiceren met vrienden.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van klantcommunicatie te moderniseren en te vereenvoudigen. De sms-, spraak- en conversatie-API's van dit toonaangevend cloudcommunicatieplatform met een eigen infrastructuur voor telecommunicatieproviders brengen een revolutie teweeg in interacties tussen bedrijven en klanten. Hierdoor wordt het contact gemakkelijker, efficiënter en toegankelijker dan ooit tevoren gemaakt.
MessageBird meent dat communiceren met een bedrijf net zo natuurlijk moet aanvoelen als het communiceren met een vriend(in). Daarom heeft het platform de missie om het overgecompliceerde gebied van kla...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Bandwidth levert API's die het eenvoudig maken om toegang tot spraakoproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier waarop mensen communiceren en daagt de normen van de oude manier van telecommunicatie uit. Dit platform is de motor achter een aantal van de belangrijkste communicatietechnologieën die momenteel op de markt zijn, bedrijven zoals Google, Skype en Ring Central.
Bandwidth is een softwarebedrijf met API's die het eenvoudig maken om toegang tot oproepen, sms-berichten en noodnummers te integreren in software en toepassingen. Dit platform transformeert de manier...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je in de VS gemaakte telefoons van dit bedrijf.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor g...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden.
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kos...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Alles-in-één contactcenter-oplossing met telefonie, voorspellende nummerselectie, call tracking en meer.
CallTools.com biedt cloud contactcenter-oplossingen die zijn ontworpen om de contactratio's te verhogen en de omzet te versnellen. Maak contact met je klanten via het scala aan producten en functies. Monitor je team moeiteloos vanaf overal ter wereld, zolang je een internetverbinding hebt. CallTools.com biedt een volledig pakket cloudoplossingen, waaronder call tracking, hosted PBX en voorspellende nummerselectie. De enige hardware die je nodig hebt, is een computer en een headset.
CallTools.com biedt cloud contactcenter-oplossingen die zijn ontworpen om de contactratio's te verhogen en de omzet te versnellen. Maak contact met je klanten via het scala aan producten en functies. M...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Klanten: kleine en middelgrote ondernemers, van 25-54 jaar, geoptimaliseerd voor individuele ondernemers en bedrijven met maximaal 100 werknemers.
Eerste indrukken tellen, vooral voor eigenaren van kleine bedrijven die hun bedrijven op een professionele manier proberen te presenteren aan potentiële klanten. MightyCall is een webgebaseerd PBX (private branch exchange, zakelijk telefoonsysteem)-platform dat professionals met kleine bedrijven kunnen gebruiken om een concurrentievoordeel te behalen. MightyCall heeft concurrerende prijsopties en staat hiermee bovenaan de lijsten voor cloudgebaseerde zakelijke telefoonsystemen.
Eerste indrukken tellen, vooral voor eigenaren van kleine bedrijven die hun bedrijven op een professionele manier proberen te presenteren aan potentiële klanten. MightyCall is een webgebaseerd PBX (pri...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd besc...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Alle functies die je nodig hebt in een telefoonsysteem om te klinken als een groot bedrijf, maar voor de prijzen die bij een klein bedrijf passen.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je veel meer betalen om dezelfde kwaliteit en het aantal functies die Ooma biedt te krijgen. Ooma Office bevat 1 gratis telefoonnummer met 500 gratis minuten per maand, virtuele receptionist, ondersteuning voor mobiele telefoons, en nog veel meer. Je kunt je bestaande nummer behouden en het instellen duurt maar een paar minuten.
Bekroonde en betaalbare zakelijke VoIP-oplossing voor bedrijven van elke omvang. De prijs is altijd $ 19.95/gebruiker/maand. De concurrenten adverteren graag met vergelijkbare prijzen, maar dan moet je...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten.
Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten.
Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
SIP.US is een zakelijke SIP-trunkserviceprovider voor IP-PBX-systemen en analoge/digitale telefoonadapters. Gratis onmiddellijke proefversie.
SIP.US is een zakelijke SIP-trunkserviceprovider voor IP-PBX-systemen en analoge/digitale telefoonadapters. Deze SIP-trunks werken op je eigen breedbandinternetverbinding en dit platform biedt onbeperkte tariefplannen. De eenvoudige installatie, het topnetwerk en het krachtige self-service SIP-bedieningspaneel hebben dit platform tot de toonaangevende SIP-aanbieder op aanvraag gemaakt. Sinds 2007 richt SIP.US zich uitsluitend op SIP-trunkingdiensten. Probeer deze service vandaag meteen uit met een gratis account in minder dan 60 seconden.
SIP.US is een zakelijke SIP-trunkserviceprovider voor IP-PBX-systemen en analoge/digitale telefoonadapters. Deze SIP-trunks werken op je eigen breedbandinternetverbinding en dit platform biedt onbeperk...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Intermedia Unite is a full-featured, highly reliable and scalable cloud-based phone system designed for small businesses.
Intermedia Unite is an award-winning, highly reliable, VoIP business phone system that helps small businesses lower costs, simplify management and increase employee productivity. With complementary mobile and desktop apps Unite users stay seamlessly connected wherever they go, on virtually any communication device. Additionally, Unite is backed by Intermedia's J.D. Power-certified 24/7 support and a 99.999% uptime service level agreement.
Intermedia Unite is an award-winning, highly reliable, VoIP business phone system that helps small businesses lower costs, simplify management and increase employee productivity. With complementary mob...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
VoIP-software die mogelijkheden biedt voor sessiebeheer, berichtenuitwisseling, video, spraak, mobiliteit en webconferenties.
VoIP-software die mogelijkheden biedt voor sessiebeheer, berichtenuitwisseling, video, spraak, mobiliteit en webconferenties.
VoIP-software die mogelijkheden biedt voor sessiebeheer, berichtenuitwisseling, video, spraak, mobiliteit en webconferenties....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties.
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties, waardoor oproeproutering, audioconferenties, gespreksroutering, oproepdoorschakeling en meer mogelijk is.
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties, waardoor oproeproutering, audioconferenties, gespreksroutering, ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met uniek...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Phone.com offers all the features of a big enterprise phone system without the cost and complexity.
Phone.com provides you with Voice over Internet Protocol (VoIP) technology to connect your phone to an existing internet connection to make phone calls. Phone.com is the leading cloud-based phone company focused on the needs of small businesses and entrepreneurs. In addition to offering a variety of innovative, customizable and cost-effective communications solutions, Phone.com delivers award-winning U.S. based customer support to more than 25,000 customers across America.
Phone.com provides you with Voice over Internet Protocol (VoIP) technology to connect your phone to an existing internet connection to make phone calls. Phone.com is the leading cloud-based phone compa...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Turn mobile phones into your business phone system. All you need is a mobile phone. No hardware, no wires, no complicated setup.
Complete small business phone system. All the usual PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Ideal for companies with 5 to 100 employees with mobile and remote workers. Keep your numbers, ditch the land lines, save big.
Complete small business phone system. All the usual PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Ideal for companies with 5 to 100 employees with mobile and remote...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Cloud-based communication platform that helps businesses manage calls, chats, events, audio/video web conferencing, and screen sharing.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Versatile business phone system for Sales and Customer Service teams, built-in with 50+ business-class features to grow your business.
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and grow your business. Ready to have a test-drive?
The perfect business phone system for Sales and Customer service teams. We've bundled all the features with free calls to over 20 destinations so your team is free to prospect, serve your clients and g...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optim...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in bo...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Cloud-based communications solution that helps firms with call control, collaboration, call management, analytics, and messaging.
Unified Communications (UC) solution that provides call control, collaboration, call management, analytics, and messaging for SMBs.
Unified Communications (UC) solution that provides call control, collaboration, call management, analytics, and messaging for SMBs....
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate.
Ytel's Contact Center was for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API.
Ytel's Contact Center was for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone num...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Eenvoudige en krachtige cloud telefonie-oplossing. Telefoniefuncties voor ondernemingen voor een geweldige prijs.
VoIPstudio is een professionele VoIP-telefoondienst die beschikbaar is voor consumentenprijzen. Het biedt de kwaliteits- en beveiligingsgaranties waar bedrijven om vragen, terwijl het innovatieve functies en functionaliteit, flexibiliteit, schaalbaarheid en een rijke gebruikerservaring biedt, dit alles ondersteund door een toegewijde, omnichannel 24/7 ondersteuningsdienst. Gebaseerd op een solide infrastructuur en ontworpen om flexibele maar veilige verbindingen tussen gebruikers mogelijk te maken, stelt VoIPstudio bedrijven direct in staat om productiever te zijn.
VoIPstudio is een professionele VoIP-telefoondienst die beschikbaar is voor consumentenprijzen. Het biedt de kwaliteits- en beveiligingsgaranties waar bedrijven om vragen, terwijl het innovatieve funct...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Full-featured cloud phone system that allows businesses to accept calls and texts on mobile and stationary devices.
Line2 is a cloud-based business phone service that lets you talk/text across all your devices with the simplicity of an app. Simply sign up for a Line2 number & you'll have a second phone line to give out for work or when you don't want to share your personal phone. For individuals, its an easy way to keep work calls/texts separate from personal ones. For small businesses, its a full-featured VoIP phone service that gives you & your team a professional phone line on your existing devices.
Line2 is a cloud-based business phone service that lets you talk/text across all your devices with the simplicity of an app. Simply sign up for a Line2 number & you'll have a second phone line to give ...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
Communicate with your remote team. Save 40%-80% over traditional phone systems. Get started today and your first phone number is on us!
Communicate with your remote workforce using VirtualPBX. Our cloud-based Business Phone System lets you connect your users and their favorite devices. Whether they prefer using traditional desk phones, computers, or smartphones, they can turn any location into a productive home office. Plus, you can easily greet customers using our Virtual Receptionist, route calls by the department, update your business hours, start a conference call, and more! Signup today and your first phone number is on us!
Communicate with your remote workforce using VirtualPBX. Our cloud-based Business Phone System lets you connect your users and their favorite devices. Whether they prefer using traditional desk phones,...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie
World's 1st Google Powered Cloud Call Center
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the we...
  • Interactive Voice Response (IVR)
  • Geïntegreerde communicatie
  • Oproepen opnemen
  • SIP-trunking
  • Voicemailtranscriptie