Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

VoIP-software

VoIP-software maakt spraak- en datatransmissie via internet mogelijk, waardoor de mobiliteit van medewerkers toeneemt. Dit soort software biedt uitgebreide mogelijkheden voor gespreksrapportage. Ook ondersteunt het vaak andere functies, zoals instant messaging en groepsvergaderingen, naast de standaard telefoniefuncties. Gebruik Capterra om de beste VoIP-software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie VoIP-software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

112 resultaten

CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een VoIP-telefoonsysteem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Meer informatie over Global Call Forwarding
Global Call Forwarding biedt gratis en lokale nummers uit meer dan 160 landen. Maak en ontvang oproepen met behulp van de softphone-app of een ander apparaat. Je kunt je virtuele telefoonnummer(s) eenvoudig beheren via een online portal of voor hulp 24/7 contact opnemen met de technische ondersteuning. Het platform wordt wereldwijd vertrouwd door duizenden multinationale merken. Global Call Forwarding is eigendom van en wordt beheerd door United World Telecom, opgericht in 1996. Het hoofdkantoor is in Delray Beach, Florida, VS. Meer informatie over Global Call Forwarding

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk CPaaS bevat veelzijdige VoIP-software met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Bitrix24 is een zakelijk VoIP-systeem dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een VoIP-telefoonsysteem voor je kleine bedrijf, is Bitrix24 wat je nodig hebt. In tegenstelling tot andere VoIP-oplossingen, werkt Bitrix24 zowel als je interne PBX-systeem en als contactcenter voor inkomende en uitgaande gesprekken. Het VoIP-systeem wordt geleverd met een volledig functionele gratis CRM. Belangrijk is dat wanneer je klanten je bellen vanaf een telefoonnummer dat is vastgelegd in het CRM, ze worden geïdentificeerd, verbonden met de toegewezen manager en hun telefoongesprekken kunnen worden geregistreerd en opgenomen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
SIP-doorgifte voor vaste en mobiele bestemmingen wereldwijd. Eenvoudig te bedienen en te beheren. Meer informatie over CommPeak VoIP Service
Hoogwaardige verbinding voor belverkeer vanaf elke plek ter wereld. 10 PoP's over de hele wereld, verbinding via lokale providers en 24/7 ondersteuning. Overal DID-nummers voor lokale aanwezigheid. De aanpasbare bandbreedte voor teams van elke omvang houdt de spraakkwaliteit hoog tijdens meerdere gelijktijdige gesprekken. Transparante facturering per seconde maakt het eenvoudiger om budgetten tot in de details te plannen, te besparen op internationaal belverkeer en een breder publiek te bereiken. Speciale aanbiedingen voor groot belverkeer. Meer informatie over CommPeak VoIP Service

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek. Meer informatie over Zoho Meeting
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Meer informatie over Zoho Meeting

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken. Meer informatie over Google Meet

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten, en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team.
Populaire zakelijke VoIP-provider in 2019. Totaaloplossing voor zakelijke communicatie. RingCentral integreert met de systemen die je al gebruikt, zoals Google, Office365, Salesforce en meer. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Met meer dan 350.000 klanten biedt dit platform klanten een echt wereldwijde bedrijfsbrede oplossing, ongeacht hun grootte. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
GEEN PINCODES. GEEN DOWNLOADS. GEEN PROBLEEM.
UberConference heeft online vergaderingen voor altijd veranderd door af te rekenen met pincodes en het eenvoudig te maken om deel te nemen. Met krachtige gesprekscontroles, naadloos scherm delen en HD-oproepen, is het gemakkelijker dan ooit om verbonden te blijven, waar je je ook bevindt. Meer informatie over Dialpad Meetings

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek. Eenvoudig. Slim. Vertrouwd.
BlueJeans is het vergaderplatform voor de moderne werkplek. Het biedt video-, audio- en webconferenties, evenals de samenwerkingstools die mensen dagelijks gebruiken. BlueJeans is de eerste clouddienst die desktops, mobiele apparaten en kamersystemen in één videovergadering verbindt en maakt het gemakkelijk om snel deel te nemen aan vergaderingen, zodat mensen productief kunnen werken, waar en hoe ze maar willen. Het is een vergaderoplossing die teams vertrouwen om hun beste werk te doen. Meer informatie over BlueJeans Meetings

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Skype is de eigen VoIP-software van Microsoft voor gratis internettelefonie, videovergaderingen, tekstberichten versturen en chatten.
Skype is Voice-over-IP-software, ontwikkeld en verkocht door Microsoft. Het programma biedt versturen van tekstberichten, video- en spraakberichten, de mogelijkheid om bestanden uit te wisselen, evenals chats en videovergaderingen. Gesprekken via Skype zijn gratis, waarbij alleen voor gesprekken via vaste lijnen of mobiele netwerken kosten in rekening worden gebracht. Het programma heeft ook een ingebouwde vertaler die telefoongesprekken in real time vertaalt. De basisversie is gratis. Meer informatie over Skype

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Breid je VoIP-infrastructuur uit met cloudcapaciteiten. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal plaatsvinden. Voer en beheer telefoongesprekken en routeer ze naar een browser, een app, je telefoon of waar dan ook, bouw de exacte belervaring op die je wilt, lever kwaliteitsvolle gesprekken met duidelijke audio en lage latency, en hou gesprekken over de hele wereld bij. Meer informatie over Twilio

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
Aircall is de meest intuïtieve VoIP-oplossing. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het favoriete VoiP-telefoonsysteem voor moderne merken. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Start een risicoloze proefversie om Aircall in actie te zien. Meer informatie over Aircall

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om lokaal te implementeren, in je privécloudaccount of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • IVR en spraakherkenning
  • Contactenbeheer
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • SIP-trunking
  • Controle van oproepen
  • Voicemail
  • Mobiele toegang
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)