Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Auto-dialer software

Auto-dialer software automatiseert telefoonnummers voor callcenters en verkoopteams.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Auto-dialer software met de meeste reviews van onze gebruikers

64 resultaten

Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde oplossing voor automatisch kiezen voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren de efficiëntie van je callcenter door contacten en gespreksstromen te automatiseren en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
Met de krachtige software voor automatisch kiezen van CloudTalk kunnen je medewerkers meer oproepen afhandelen in minder tijd. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en automatische kiesfunctionaliteit. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 tijdbesparende functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commerce-software. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Krachtige agentgebaseerde automatische nummerselectie zonder limieten voor gelijktijdige gesprekken en geavanceerde configuratiemogelijkheden zoals verschillende kiessnelheden, gespreksmodi, aanpasbare gespreksbeperkingen of tijdzonebewustzijn. Gebruik Dialfire spraakbeëindiging of die van jezelf. Dialfire Dialer biedt automatiseringsprocessen, statistieken, rapportage, eenvoudig aanpasbare contactformulieren. Geen installatiekosten, geen installatie, geen maandelijkse kosten. Betaal gewoon naar wens. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk CPaaS bevat een voorspellende oplossing voor automatisch kiezen met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM Auto-kiezersoftware helpt bij het automatiseren, stroomlijnen en beheren van je telefonische bereik. Breng klantinteractie naar een hoger niveau met de toonaangevende kiezerfunctie van Agile CRM. Selecteer meerdere contacten en bel ze een voor een, automatisch of handmatig. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Five9 Cloud Contact Center - voorspellende, krachtige, progressieve en preview-dialers, inkomende oproepen, chat, gespreksopname en CRM-integraties.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Auto Dialer van Five9, die beter presteert dan andere automatische kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is. Meer informatie over Five9

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Aircall is de meest intuïtieve cloudgebaseerde auto-dialer. Ervaar eenvoudige telefooninstallatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met krachtige capaciteiten voor automatisch kiezen. De PowerDialer van Aircall stelt verkoopteams in staat om snel een lijst met nummers samen te stellen en ze allemaal met één klik te doorlopen. Door naadloos te integreren met de meest populaire CRM-tools, helpt het verkoopteams om efficiënter te werken. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
De functie voor automatisch kiezen van JustCall geeft verkopers de overhand doordat ze naadloos meer prospects kunnen bellen, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over het wegvallen van oproepen.
Vertrouwd door meer dan 6000 klanten wereldwijd. De functie voor automatisch kiezen van JustCall minimaliseert de tijd die nodig is voor handmatig bellen en maakt tijd vrij om je op je bedrijf te concentreren. Upload lijsten met contactpersonen en laat de software voor je bellen. Ontsluit het potentieel van je verkoper dankzij automatisch kiezen. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie. Bereik tot 80 contactpersonen per uur zonder een lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Predictief kiezen
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Voicemail
  • Callcenterbeheer
  • Oproepen routeren
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Controle van oproepen