Software met goede beoordelingen

133 resultaten
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde oplossing voor automatisch kiezen voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren de efficiëntie van je callcenter door contacten en gespreksstromen te automatiseren en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
De uitgaande beloplossing van Four Cloud van LiveVox bestaat uit vier afzonderlijke beloplossingen, waaronder Manual, Preview-All, HCI® (Human Call Initiator®) en Automated. Elk belsysteem is beschikbaar voor selectie op basis van zakelijke behoeften. Het HCI®-systeem van LiveVox heeft een consistente reputatie van tal van positieve TCPA-rechterlijke uitspraken (10-0), en helpt bedrijven om enkele van de hoogste niveaus van operationele efficiëntie te handhaven. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Krachtige agentgebaseerde automatische nummerselectie zonder limieten voor gelijktijdige gesprekken en geavanceerde configuratiemogelijkheden zoals verschillende kiessnelheden, gespreksmodi, aanpasbare gespreksbeperkingen of tijdzonebewustzijn. Gebruik Dialfire spraakbeëindiging of die van jezelf. Dialfire Dialer biedt automatiseringsprocessen, statistieken, rapportage, eenvoudig aanpasbare contactformulieren. Geen installatiekosten, geen installatie, geen maandelijkse kosten. Betaal gewoon naar wens. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM Auto-kiezersoftware helpt bij het automatiseren, stroomlijnen en beheren van je telefonische bereik. Breng klantinteractie naar een hoger niveau met de toonaangevende kiezerfunctie van Agile CRM. Selecteer meerdere contacten en bel ze een voor een, automatisch of handmatig. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Five9 Cloud Contact Center - voorspellende, krachtige, progressieve en preview-dialers, inkomende oproepen, chat, gespreksopname en CRM-integraties.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Auto Dialer van Five9, die beter presteert dan andere automatische kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is. Meer informatie over Five9

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Aircall is de meest intuïtieve cloudgebaseerde auto-dialer. Ervaar eenvoudige telefooninstallatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is een cloudgebaseerd telefoonsysteem met krachtige capaciteiten voor automatisch kiezen. De PowerDialer van Aircall stelt verkoopteams in staat om snel een lijst met nummers samen te stellen en ze allemaal met één klik te doorlopen. Door naadloos te integreren met de meest populaire CRM-tools, helpt het verkoopteams om efficiënter te werken. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga vandaag nog aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
Met de krachtige software voor automatisch kiezen van CloudTalk kunnen je medewerkers meer oproepen afhandelen in minder tijd. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en automatische kiesfunctionaliteit. Maak het je verkoop- en klantenondersteuningsteams gemakkelijker met meer dan 70 tijdbesparende functies en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commerce-software. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie. Bereik tot 80 contactpersonen per uur zonder een lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Genesys Cloud CX maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over ChaseData CCaaS

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien. Meer informatie over Primo Dialler

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Meer informatie over CallingPost

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
De functie voor automatisch kiezen van JustCall geeft verkopers de overhand doordat ze naadloos meer prospects kunnen bellen, zonder dat ze zich zorgen hoeven te maken over het wegvallen van oproepen.
Vertrouwd door meer dan 6000 klanten wereldwijd. De functie voor automatisch kiezen van JustCall minimaliseert de tijd die nodig is voor handmatig bellen en maakt tijd vrij om je op je bedrijf te concentreren. Upload lijsten met contactpersonen en laat de software voor je bellen. Ontsluit het potentieel van je verkoper dankzij automatisch kiezen. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak. Meer informatie over Bright Pattern

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampag nes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Neem efficiënt en eenvoudig contact op met je leads en volg ze op. De krachtige nummerkiesfunctie heeft alles wat je nodig hebt en is betaalbaar en eenvoudig te gebruiken.
Myphoner is een frisse nieuwe kijk op hoe software voor contact via de telefoon en vervolgacties op prospects moet worden uitgevoerd. Met de automatische kiezer kunnen teams meer oproepen doen met behulp van gespecialiseerde strategieën die zijn ontworpen rond de unieke behoeften van je bedrijf. Myphoner is echter meer dan een autodialer. Of je team nu cold-calling, warm-calling, planning of interne verkoop doet: het draait allemaal om follow-up. Neem efficiënt en eenvoudig contact op met je leads en volg ze op. Meer informatie over Myphoner

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Meer informatie over XCALLY

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Voorspellende, power en preview nummerselectie met ingebouwde webtelefoon, CRM en eigen intern ondersteuningsteam.
Verenig je inkomende gesprekken en uitgaande nummers op één platform. Dicht de kloof tussen afdelingen met een gecombineerde benadering van de callcentersoftware van je bedrijf. Vereenvoudig de manier waarop je je callcenter beheert. Van oproeplogboeken en -opnames tot realtime rapportages en live monitoring van agenten, de cloudgebaseerde callcentersoftware van CallTools.com dekt het allemaal. Interne klantenondersteuning en ontwikkelingsteams houden je op de hoogte en de software up-to-date. Meer informatie over CallTools

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillen de manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Meer informatie over Lifesize

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Manage thousands of customer contacts each day with the telemarketing software with Predictive dialer, IVR, call scripts, reporting.
Break free from routine tasks so you can make sales faster and deliver a better customer experience thanks to professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM, comprehensive reporting, etc. Our software ensures up to 20 concurrent calls per agent, which is a perfect environment for maximum productivity. Analyze call campaigns, oversee the performance of your team, and improve business processes with us! Boost contact rates with no efforts with Voiptime! Meer informatie over Voiptime Cloud

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Avaya IX Contact Center helpt bij het creëren van natuurlijke verbindingen, zowel menselijk als digitaal, via alle communicatiekanalen.
Avaya IX Contact Center helpt bij het creëren van natuurlijke verbindingen, zowel menselijk als digitaal, via alle communicatiekanalen. Bedrijven kunnen processen, mensen en toepassingen stimuleren en afstemmen om betere besluitvorming, samenwerking en het delen van informatie mogelijk te maken. Meer informatie over Avaya UCaaS

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie. Meer informatie over wolkvox

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound call centers with 20+ seats. Our industry-leading Answering Machine Detection rate - 97% accurate - coupled with our new Caller ID reputation management initiative means your agents will connect with real people - and not flagged as 'Scam Likely'. Factor in our intuitively automated workflows and see your contact rates increase by 3-4X when you switch to Convoso. Meer informatie over Convoso

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Verhoog de efficiëntie en het aantal oproepen met de automatische kiessoftware. Kavkom AutoDialer verhoogt de productiviteit van medewerkers en optimaliseert de resultaten.
Ben je een callcenter? Wil je de productiviteit van je medewerkers optimaliseren? Automatische kiessoftware of automatische kiessoftware helpt je. Het is echter soms moeilijk om de juiste keuze te maken met alle automatische kiessoftware op de markt. Kavkom, de aanbieder van zakelijke telefoonsystemen, is de oplossing. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken.
Squaretalk CPaaS bevat een voorspellende oplossing voor automatisch kiezen met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Op zoek naar automatisch kiezen zonder installatiekosten of verborgen kosten? DialMyCalls is jouw keuze, kom kijken waarom het wordt gebruikt door duizenden organisaties. Met het Voice Broadcasting -platform kun je eenvoudig binnen enkele minuten een groep nummers bellen. Er worden ook throttling- en push-to-connect-campagnes aangeboden, zodat ontvangers van oproepen gemakkelijk op een toets kunnen drukken om weer te worden verbonden met het telefoonnummer van jouw keuze. Geen hardware vereist, het platform regelt alles voor je. Meer informatie over DialMyCalls

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunica tie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Meer informatie over 3CLogic

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Our VoIP and telephony experts have implemented 900+ Omnichannel Communication Solutions across 10+ industries.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. Our VoIP DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. Visit us @ https://elisiontec.com/products/contact-center-software/ Meer informatie over Dialshree

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Een uitgebreide beloplossing om uitgaande activiteiten te vereenvoudigen en uitgaande campagnes uit te voeren.
Je hebt alles wat je nodig hebt om je uitgaande activiteiten beter te beheren met de voorspellende nummerkiesfunctie, snelkiesfunctie, IVR-nummerkiesfunctie en progressieve nummerkiesfunctie van Call Center Studio. Geef je medewerkers de kans om zich te concentreren op processen met toegevoegde waarde en de klantervaring te verbeteren door hen te bevrijden van handmatige, repetitieve taken. Meer informatie over Call Center Studio

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Save time, increase productivity, and boost sales with Auto Dialer Software. Inbound, Outbound, IVR, Analytics & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate solution to manage your call center services. Whether you are looking to make outbound calls, manage incoming calls, or track key call center metrics, HoduCC will be able to help.Key Features: Predictive Dialer, Auto Dialer, ACD, Multi-Tenant, WebRTC Phone, Multi-Level IVR, Skill Based Mapping & More. Meer informatie over HoduCC

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done faster. www.cloudcall.com [email protected] Boston, MA, London & Leicester, UK, Melbourne, AU Meer informatie over CloudCall

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Verbeter de prestaties met 300% met de toonaangevende kiesfuncties van uContact. Met de voorvertonings-, progressieve, krachtige, voorspellende en spraakuitzendingskiesfuncties kun je de wachttijd verkorten en de gemiddelde spreektijd per medewerker en de bereikbaarheid verhogen. Meer informatie over uContact

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed. Meer informatie over CloudAgent

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen. Meer informatie over Call Logic

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Meer informatie over Ricochet360

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social. Meer informatie over Aloware

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive, upload contacten en binnen enkele minuten verbindt CallFire je verkoopmedewerkers met live leads.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerk ers met live leads. CallFire kan tot 4 telefoonlijnen per medewerker bellen en laat berichten achter op antwoordapparaten. CallFire bespaart tijd door bezetsignalen, slechte telefoonnummers en antwoordapparaten te verwijderen. Medewerkers richten zich op het spreken met live klanten, wat leidt tot een toename van 20-30% in efficiëntie ten opzichte van handmatig bellen. Meer informatie over CallFire

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren
Cloudgebaseerd contactcenterplatform ideaal voor inkomende, uitgaande en gemengde campagnes met meerdere kanalen. Gesprekken en verbindingen van de hoogste kwaliteit.
Cloudgebaseerd contactcenterplatform om campagnes en live contacten te beheren. Ideaal voor inkomende en uitgaande multi-channel campagnes met meer dan 10 agenten. Automatisch bellen, tracklijsten en volume, verdelen en monitoren van oproepen. Overal toegankelijk. Gemakkelijk op te zetten, aanpasbaar en 24/7 ondersteund door de klantenservice. Analytics en rapporten zijn standaard beschikbaar. Krachtige CRM-integratie en API-oplossingen, voicemail drop, spraakuitzendingen en sms met weinig code, gratis en lokale nummers in het hele land. Altijd hoogwaardige verbindingen en resultaten met Ytel. Meer informatie over Ytel

Functies

  • Oproepen opnemen
  • Oproepscripts
  • Rapportage en analyse
  • Campagnebeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Oproepen doorsturen
  • Oproepen routeren