Wie gebruikt Agile CRM?

Voor kleine tot middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan verkoop-, marketing- en serviceautomatisering

Wat is Agile CRM?

Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.

Agile CRM - Details

Agile CRM

https://www.agilecrm.com

Opgericht in 2012

Agile CRM - Prijsoverzicht

Agile CRM vanaf US$ 8,99/maand. Agile CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Hieronder vindt u extra prijsinformatie voor Agile CRM.

Beginprijs

US$ 8,99/maand
Zie de prijsinformatie

Gratis versie

Ja

Implementatie

Cloud, SaaS, Web

Mobiel - iOS native

Mobiel - Android native

Training

Persoonlijk

Live online

Webinars

Documentatie

Ondersteuning

24/7 (contact met medewerker)

Online

Functies van Agile CRM

Auto-dialer software
Automatisch nummers kiezen
CRM
Oproepen opnemen
Oproepscripts
Oproepverdeling
Predictief kiezen
Preview dialer
Progressief kiessysteem
Telefoongesprekken plannen
Documenten opslaan
E-mailmarketing
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Interne chatintegratie
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Mobiele toegang
Offertes en voorstellen
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Documenten opslaan
Integratie van marketingautomatisering
Integratie van sociale media
Kalender-/herinneringssysteem
Leadscoring
Live chatten
Offertes en voorstellen
Prognose
Scannen van vistekaartjes/-badges
Segmentering
Taakbeheer
Territoriumbeheer
Bestemmingspagina's en webformulieren
Callcenterbeheer
Campagnebehee
Contactenbeheer
Documentbeheer
E-mailmarketing
Enquêtebeheer
Interactie bijhouden
Klantenondersteuning
Leads beheren
Leadscoring
Lijstbeheer
Marketingautomatisering
Offertes en voorstellen
Productcatalogus
Projectbeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Campagnebehee
Escalatiebeheer
Gemengd callcenter
Handmatig kiessysteem
Inbound callcenter
Interactive Voice Response (IVR)
Oproepen opnemen
Oproepregistratie
Oproepscripts
Outbound callcenter
Predictief kiezen
Progressief kiessysteem
Rapportage en analyse
Realtime chatten
Wachtrijbeheer
Beller-ID
CRM
Conversies bijhouden
IVR en spraakherkenning
Mate van invloed van campagne
Oproepen opnemen
Oproepen routeren
Trefwoorden bijhouden
Contactendatabase
Door gebeurtenissen geactiveerde acties
E-mailmarketing
Kanaalbeheer
Leads beheren
Meerdere campagnes
Aanstellen (van personeel)
Accountbeheer
Accountwaarschuwingen
Communicatiebeheer
Gezondheidsscore
Inkomstenbeheer
Klantenbinding
Levensduurbeheer van klanten
Volgen en analyseren van gebruik
Winst- en verliesanalyse
Afbeeldingsbeheer
Automatisch bijwerken
Campagnespecifieke handtekening
Content maken
Handtekeningenbeheer
Sjablonen
Sociale media
Vrijwaring
A/B-tests
Abonneebeheer
Afbeeldingenbibliotheek
Autoresponders
Beheer van mailinglijsten
Bestemmingspagina's en webformulieren
CAN SPAM-compliance
Door gebeurtenissen geactiveerde e-mail
Drip -campagnes
Dynamische inhoud
Klantenonderzoeken
Rapportage en analyse
Sjabloonbeheer
Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
WYSIWYG-e-maileditor
Antwoordbeheer
Archiveren en retentie
E-mailcontrole
Gedeelde inboxes
Gegevensherstel
Gestandaardiseerde antwoorden
Handtekeningenbeheer
Routering
Spamblokkering
Wachtrijbeheer
Witte lijst/zwarte lijst
A/B-tests
Campagnebehee
Door gebeurtenissen geactiveerde meldingen
Locatie bijhouden
Onderverdeling van doelgroepen
Teammanagement
Badgebeheer
Beheer van wedstrijden
Bonusbeheer
Doelen stellen en bijhouden
Feedbackbeheer
Leaderboards/Activiteiten bijhouden
Prestatiemeetwaarden
Samenwerkingstools
Voor callcenters
Voor het aannemen van personeel
Voor het onderwijs
Voor ontwikkelaars
Voor verkoop
Aanpasbare branding
Beheer van IT-assets
Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
Communicatie via meerdere kanalen
Documenten opslaan
E-mailintegratie
Geautomatiseerde routing
Interactie bijhouden
Kennisbankbeheer
Netwerkcontrole
Realtime chatten
Ticketbeheer
Waarschuwingen / Escalatie
Zelfserviceportal
Afsprakenbeheer
Callcenterbeheer
E-mailbeheer
Enquêtes en feedback
Integratie van sociale media
Kennisbank
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Virtuele assistent
Waarschuwingen / Escalatie
Wachtrijbeheer
Workflowbeheer
Zelfserviceportal
Bezoekers-id
Contacten importeren en exporteren
Contacten ontdekken
Integratie van leaddatabase
Lead nurturing
Leads vastleggen
Leadscoring
Leadsegmentering
Pipelinebeheer
Tools voor exploratie
Analyse van klantenservices
Catalogiseren / categoriseren
Controle van antwoorden via e-mail
Kennisbeheer
Klantenondersteuning bijhouden
Live chatten
Prestatiemeetwaarden
Zelfserviceportal
Zoeken
Aanpasbare sjablonen
Agile-methodiek
Budgetbeheer
Gantt-grafieken
Ideeënbeheer
Kanban-bord
Klantenportal
Kosten van voltooiing bijhouden
Mijlpalen bijhouden
Portefeuillebeheer
Resourcebeheer
Samenwerkingstools
Tijd en onkosten bijhouden
Traditionele methodologieën
Contactenbeheer
Geplande berichtgeving
MMS
Massa-sms
Messaging in twee richtingen
Mobiele coupons
Opiniepeilingen en stemmen
Personalisatie van berichten
Rapportage en analyse
Shortcodes
Trefwoorden voor mobiel
Winstspellen va sms
Beheer van externe verkoop
Beheer van oproepen
Campagnebehee
Contactenbeheer
Contractbeheer
E-mailmarketing
Kanaalbeheer
Kansenbehee
Klantendatabase
Leads beheren
Prestatiemeetwaarden
Provisiebeheer
Referenties bijhouden
Territoriumbeheer
Verkoopprognose
Voorstellen genereren
Analyse
Beheer van meerdere accounts
Contactenbeheer
Contentbeheer
Conversies bijhouden
Geautomatiseerd publiceren
Postplanning
Targeting van klanten
Trefwoorden filteren
Concurrentieanalyse
Configureerbare waarschuwingen
Dashboard
Impactscore
Influencers bijhouden
Klantenbinding
Onderverdeling van doelgroepen
Reputatiebeheer
Sentimentanalyse
Trends bijhouden
A/B-tests
Analyse
Apparaattargeting
Campagnesegmentering
Contextgevoelige targeting
Geotargeting
Meldingen over vervaltijden en -datums
Mobiele meldingen
Planning van kennisgevingen
Visuele meldingen
Webmeldingen
Beheer van terugkerende taken
Gamification
Gantt-/tijdlijnweergave
Mobiele toegang
Percentage-voltooid bijhouden
Rapportage en analyse
Samenwerkingstools
Spreadsheetweergave
Subtaken maken
Takenbordweergave
Takenlijstweergave
Tijd bijhouden
Campagnebehee
Conversies bijhouden
Doelstellingen bijhouden
Gebruikersinteractie bijhouden
Meerdere sites beheren
Paginaweergaven bijhouden
Referentiebron bijhouden
Tijd op site bijhouden
Trefwoorden bijhouden
Zoeken naar sites bijhouden

Reviews van Agile CRM

5 van 381 reviews worden weergegeven

In totaal
4.2/5
Gebruiksgemak
4.1/5
Klantenservice
4.1/5
Functies
4.2/5
Waar voor je geld
4.3/5
Jaime N.
Founder & Marketing Strategist
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 24-11-2016

"Amazing Complete CRM & Automation software: Great Infusionsoft or Salesforce alternative, for 10% of the price tag"

Opmerkingen: As a small business owner, and founder of Bloominari.com, a digital marketing agency helping small businesses to grow their companies online through beautiful design, automation and marketing tactics I was in search of the best CRM and marketing automation software for a truly affordable price. After literally about 2 months of research of various CRM and marketing automation platforms I finally decided to take AgileCRM for a spin (It was easy to try it, as they have an always-free lite version). Immediately I fell in love with it's interface, ease of use, and easy-to-setup platform. I previously worked with Salesforce.com and Solve360 CRMS, and have also tried BaseCRM, SugarCRM and many others throughout my business life.

Pluspunten: - Super affordable for the amount of tools, features and applications it includes. Starting at $10/user/month for it's starter version.
- Great user interface
- Easy to setup and use
- Lots of native integrations with lots of web-based (Saas) apps such as Gmail, Quickbooks, Twilio and many many others.
- Integration with Zapier, which basically let's you now integrate AgileCRM with 700+ other web apps, so this feature was a KEY for me.
- All your emails automatically load from your Gmail inside AgileCRM, no need to BCC some email address.
- Lots of sales, marketing, support, landing page, and amazing features added on at no additional cost.
- Now you can purchase add-ons such as user permissions, triggers, additional automation campaigns and others without having to upgrade all your users to the next subscription level (this is something I requested, and their team listened and did implement this).
-Their tech support is great, they care, they listen, and they modify/improve their system based on your feedback
- Their team update the app every few days

Minpunten: - Their standard subscription is $30/user/month if pre-paid for 2 years, otherwise $50/month, without too many added benefits for this level
- Their starter subscription limits your marketing campaigns (automation) to only 5 campaigns, with 10 nodes (steps) on each. The standard gives you 10 campaigns, with 25 nodes each (much better).
- Some updates happen without prior notifications to the user, and sometimes changes the User interface too drastically for some features.
- Their E-mail templates are limited, but you can still bring in your HTML templates or use their WYSIWYG editor.

Antwoord van de leverancier

van Agile CRM op 25-11-2016

Hi Jaime,

Thanks for your appreciation and support.

  • Bron van de reviewer 
  • Bron: GetApp
  • Beoordeeld op 24-11-2016
Slavica S.
Sales Operation Specialist
Gezondheid, wellness en fitness, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-1-2020

"Good value for Money"

Opmerkingen: The support team is very patient and they have schedules available for training 24*7 for each module and there is no restriction for training. Easy to use, available on mobiles and PC.

Pluspunten: 24*7 support and exceptional dedicated support and training
Very easy to use and modify.
Different modules through single platform
Nice visual reports

Minpunten: Restrictions in some automation, bit challenged to set up campaigns and missing accounts module

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-1-2020
Simon H.
CEO
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-3-2020

"A happy user"

Opmerkingen: Automated campaigns are easy to set up and work well and the customer support system is effective. the experience of using agilecrm has been practical and effective, as well as being cost effective.

Pluspunten: We have been able to use all the features with ease and the customer support has been terrific, critical since we have embedded agilecrm into our own software so that it, though its campaigns, administers many of our own systems automated processes, and we have needed to consult often with their team members. I cannot recommend the system highly enough.

Minpunten: We will need to establish how the system works at scale

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 10-3-2020
Javier S.
CEO
Entertainment, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    3/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2020

"Great Customer Support and Features"

Pluspunten: Their customer support is great as the hability to send personalized bulk emails.

Minpunten: User interface and report customization.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-1-2020
Daniel R.
Owner
Marketing en reclame, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    2/5
  • Gebruiksgemak
    2/5
  • Functies en functionaliteit
    2/5
  • Klantenondersteuning
    1/5
  • Waar voor je geld
    1/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    0/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-11-2019

"Shoddy CRM backed by terrible support"

Opmerkingen: Overall a very bad experience. I can't find an option in the UI to cancel the subscription — there's a pause option but not a cancellation one. The support is unprofessional and rude.

Pluspunten: The automation/workflow builder seemed to work

Minpunten: I was drawn to AgileCRM while searching for a cloud-hosted CRM that could help me build a basic drip email automation sequence. What I found was that AgileCRM is a buggy CRM that is not suitable for business users. Countless have pointed this out, but let me add my voice: unbranded emails are not standard and require paying an extra fee. This means that unless you pay extra (yes, to the paid plan), every email you sent through the CRM will have "Send with Agile", or something similar, in the footer. This reeks of extortion and this hidden cost instantly turned me off continuing with my evaluation. In addition, the India-based support team is incompetent. Everything is "no problem, I understand your concern" and nothing actually gets resolved. I wasn't able to add several professional SMTP servers and the team didn't even seem capable of understanding why that was happening (hint: your SMTP editor should accept usernames even when they are not formatted as email addresses). My advice to any business user: stay well clear.

Antwoord van de leverancier

van Agile CRM op 26-11-2019

Hi Daniel, thanks for your feedback and appreciate your response. One of our Support managers has already contacted you. Agile CRM is an all-in-one software that is used by sales, marketing, & support teams that might not require sending bulk emails. After the first free 5000 emails, to get more benefits like unbranded emails, we request our customers to purchase additional packs that offer tracking features.

We have standard SMTP functionalities to support and accommodate all users. At this point, we're afraid we do not offer customized configuration. However, we have already raised this request internally and our engineering team is working on it. You can contact our Support team for more info.

At Agile, we believe in transparent billings, while canceling your Agile CRM subscription, we provide a period of 2 months to confirm your cancellation and preserve data. This is also helpful for users if they want to temporarily pause their accounts and billing too. However, you can get in

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-11-2019