Wat is Agile CRM?

Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface.

Wie gebruikt Agile CRM?

Voor kleine tot middelgrote bedrijven die behoefte hebben aan verkoop-, marketing- en serviceautomatisering

Waar kan Agile CRM worden geïmplementeerd?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Android (mobiel), iPhone (mobiel), iPad (mobiel)

Over de leverancier

  • Agile CRM
  • Gevestigd in HYDERABAD, India
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch en nog 1 andere

prijzen van Agile CRM

Beginprijs:

US$ 8,99/maand
  • Ja, heeft een gratis proefversie
  • Ja, heeft een gratis versie

Agile CRM heeft een gratis versie en biedt een gratis proefperiode. Agile CRM heeft een betaalde versie vanaf US$ 8,99/maand.

Over de leverancier

  • Agile CRM
  • Gevestigd in HYDERABAD, India
  • Opgericht in 2012
  • Telefonische ondersteuning
  • 24/7 (contact met medewerker)
  • Chatten

Beschikbaar in deze landen

Afghanistan, Albanië, Algerije, Amerikaans-Samoa, Amerikaanse Maagdeneilanden en nog 225 andere

Talen

Engels, Frans, Italiaans, Portugees, Russisch en nog 1 andere

Video's en afbeeldingen van Agile CRM

Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5
Nog 6 andere bekijken
Agile CRM-video
Agile CRM Software - 1
Agile CRM Software - 2
Agile CRM Software - 3
Agile CRM Software - 4
Agile CRM Software - 5

Vergelijk de kosten van Agile CRM met soortgelijke producten

Agile CRM

US$ 8,99/maand
Gratis versie
Gratis proef
US$ 20,00/maand
Gratis versie
Gratis proef
N/A
Gratis versie
Gratis proef
US$ 14,90/maand
Gratis versie
Gratis proef

Functies van Agile CRM

  • A/B-tests
  • Aanpasbare branding
  • Aanpasbare rapporten
  • Aanpasbare sjablonen
  • Aanpasbare velden
  • Aanstellen (van personeel)
  • Abonneebeheer
  • Accountbeheer
  • Accountwaarschuwingen
  • Activiteiten volgen
  • Activiteitendashboard
  • Afbeeldingenbibliotheek
  • Afspraakplanning
  • Afsprakenbeheer
  • Antwoordbeheer
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Automatisch nummers kiezen
  • Automatische nummerkiezer
  • Automatische outbound dialer
  • Autoresponders
  • Beheer van Service Level Agreements (SLA's)
  • Beheer van e-mailcampagnes
  • Beheer van meerdere accounts
  • Beheer van salesactiviteit
  • Beheer van supporttickets
  • Beheer van verkooppipeline
  • Beller-ID
  • Bestanden delen
  • Bestemmingspagina's en webformulieren
  • Bewaking van sociale media
  • CAN SPAM-compliance
  • CRM
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Callcenterbeheer
  • Campagnebeheer
  • Campagneplanning
  • Campagnespecifieke handtekening
  • Catalogiseren/categoriseren
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Communicatiebeheer
  • Contactenbeheer
  • Contactendatabase
  • Contentbeheer
  • Controle van oproepen
  • Conversies bijhouden
  • Customer journey mapping
  • Dashboard
  • Documentbeheer
  • Documenten opslaan
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Door gebeurtenissen geactiveerde acties
  • Drip -campagnes
  • E-mailbeheer
  • E-mailmarketing
  • E-mails bijhouden
  • E-mailsjablonen
  • Factureren
  • Geautomatiseerd publiceren
  • Geautomatiseerde routing
  • Gebruikersinteractie bijhouden
  • Gedeelde inboxes
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Geplande berichtgeving
  • Handtekeningenbeheer
  • IVR en spraakherkenning
  • Inkomstenbeheer
  • Integratie van sociale media
  • Integraties van derden
  • Interactie bijhouden
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Kalenderbeheer
  • Kanaalbeheer
  • Kansenbehee
  • Kennisbankbeheer
  • Kennisbeheer
  • Klantenbeheer
  • Klantenbinding
  • Klantendatabase
  • Klantenportal
  • Klantensegmenten
  • Klikken bijhouden
  • Kosten van voltooiing bijhouden
  • Leaderboards
  • Leadkwalificatie
  • Leads beheren
  • Leads vastleggen
  • Leadsegmentering
  • Lijstbeheer
  • Live chatten
  • Macro's/reacties via sjablonen
  • Maken van handtekeningen
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Marketingautomatisering
  • Massa-sms
  • Meerdere campagnes
  • Meetwaarden voor call tracking
  • Mobiele coupons
  • Mobiele toegang
  • Offertes
  • Online implementatie
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen routeren
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Portefeuillebeheer
  • Postplanning
  • Predictief kiezen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Projectplanning
  • ROI-tracking
  • Rapportage en analyse
  • Rapportage/projecten volgen
  • Realtime meldingen
  • Resourcebeheer
  • Samenwerkingstools
  • Segmentering
  • Sentimentanalyse
  • Sjablonen voor handtekeningen
  • Sjabloonbeheer
  • Sociale media monitoren
  • Subtaken maken
  • Taakbeheer
  • Taakplanning
  • Taakvoortgang bijhouden
  • Taken bewerken en bijwerken
  • Taken labelen
  • Teammanagement
  • Territoriumbeheer
  • Terugkerende taken
  • Ticketbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Tijd op site bijhouden
  • Tools voor exploratie
  • Trefwoorden bijhouden
  • Trefwoorden voor mobiel
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Voor Mac-apparaten
  • Voor iPad-apparaten
  • Voor mobiel geoptimaliseerde e-mails
  • Voor salesteams/-organisaties
  • Voor start-ups
  • WYSIWYG-editor
  • Waarschuwingen / Escalatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Wachtrijbeheer
  • Widgets
  • Workflowbeheer
  • Workflowconfiguratie
  • Zelfserviceportal
  • Zoeken/filteren

Alternatieven voor Agile CRM

Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.
Op inhoud gerichte marketingautomatiseringssoftware die volledig geautomatiseerde en intelligente campagnes kan uitvoeren.
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Ninjodo helps agencies and service professionals scale, automate and retain clients longer. Capture and convert leads, onboard clients
Het geautomatiseerde marketingplatform waarmee je nieuwe klanten, 5-sterrenbeoordelingen en loyaliteit krijgt. Gegarandeerd.
CRM's lijken tegenwoordig allemaal op elkaar, maar ze zijn nooit echt Sellsy. Kies je modules en focus op de activiteiten die rendement opleveren.
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.

Reviews over Agile CRM

Gemiddelde score

In totaal
4,1
Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
3,9
Functies
4,1
Waar voor je geld
4,1

Reviews op basis van bedrijfsgrootte (werknemers)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Erik R.
Erik R.
Co-Owner + Videographer in VS
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Agile CRM is a Great First Step into the CRM World

5 4 jaar geleden

Pluspunten:

I used this platform for a solid year and put in hundreds if not thousands of contacts into this CRM. I liked how many categories there were to define a lead or a contact, the system that you set up to see how much potential revenue you had to win based on your leads was helpful, and the price is unbeatable. I mean truly, you can use this platform for free for up to 50,000 contacts. That's pretty amazing.

Minpunten:

There's a reason why I call this particular platform a good "first step." Agile CRM says it offers marketing automation, gamification, and project management - but this is a far from complete product. In the free version you can only create so many marketing automation blocks before it makes you pay, but even if I did upgrade I'm not sure the platform could handle the sales process I wanted to have set up. Something else to mention about this platform is there customer service. I'm fairly certain the CEO is their only customer service rep. Every time I had a problem with the platform (roughly 1-2 times a month) it was the same man who picked up the phone - and when my problem was solved he made me delete the Tweet I sent out when I asked for help, and then made me publicly thank him. I found that very strange. Overall you should try this platform out if you're just starting out, but upgrade to something like Infusionsoft if you're really looking to up your game.

Guillermo G.
Guillermo G.
Sales & Marketing Manager in Argentinië
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Schoolleiding, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

All I need to work in one place

4 3 jaar geleden

Opmerkingen: The biggest benefit that this software has given me has been to optimize everything that has to do with the world of sales and marketing, generating the reports I need to demonstrate in the company how useful our strategies are, what aspects to improve, and generate our own leads, all in a very organized way and as its name says "agile".

Pluspunten:

I started working with this platform a little less than a year ago. My job consisted (and still is) in generating leads for the company and developing marketing and sales campaigns from scratch. Agile CRM has been fundamental, since it integrates perfectly with everything I need. I have my contacts in one place, which I can follow very easily. Its greatest strength is the ease of use and integration with multiple tools. Something as simple as managing notifications and alerts make the most of my time and organize my agenda in a practical way. I can generate reports where the effectiveness of the different strategies is established. For example, the result of phone calls, mail campaigns, newsletters, and more. I was able to import all the contacts in a very simple way and clean my list in a short time. Another great thing: the mobile app and the possibility of integrating with other programs. Today I have it integrated with Bria and Skype, also linkedin and facebook. Everything in one place, is the most practical CRM platform that someone like me (who has just started and was analyzing options) has found, and I´m very satisfied with this software.

Minpunten:

I think it would be convenient that in the future they made some training videos to explain how to correctly configure the automation tools, since I think it has been the most difficult to understand.

Zandrich M.
CMO/COO in Zuid-Afrika
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Agile - More than just CRM

5 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: With an enormous set of automated tools and processes, using Agile has become absolutely essential to our operation. Potential sales are monitored along with KPIs and success rates. Another aspect I personally appreciate is that dashboards are modular/extendible, allowing me a complete overview of everything that matters to my work at a glance.

Pluspunten:

Having all our tools unified in one system, all our databases automatically completed and maintained, all interactions logged, and all processes tracked - has made Agile CRM the foundation of every department in our establishment. Given the price point over functionality and support, there is simply no alternative to Agile.

Minpunten:

Although it would be difficult to find fault with Agile on the surface, Agile CRM lacks integration with a few niche APIs we happen to use.

Jasmine D.
manager in Australië
Gezondheid, wellness en fitness, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Do not use Agile if you want a service that you can trust

1 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: My overall experience with them was awful. They refused to give me any compensation for all the months of their product not working. trying to extract my data was a living nightmare and they wont give refunds even when their product fails.

Pluspunten:

when i first signed up for agile it was quite good. it had a few bugs that i overlooked and decided not to use like webhooks and scheduling.

Minpunten:

I used only the campaigns and tags. Over the last year the campaigns stopped sending emails and the last 6 months they stopped sending altogether. I was told this would be fixed time and time again for over 6 months and it got to the point where the guy on the chat told me to make an appointment call. I never received that call or any of the othersi tried to book in. They never sent me correspondence as they promised and if you try to call their customer care number it is cancelled. They did finally get my emails working and all of the email that had been in a cue for the past year got email that had thousands of dollars worth of updates that they werent entitled to in them. Then when i wanted to cancel they wouldn't call me to cancel (they require a phone call to cancel) and charged me ANOTHER month. you also cannot download your campaigns and have to apistakingly go through and either have a replacement app ready or post everything into a word document so you dont lose your data.

Jennifer P.
Managing Member in VS
Directiekantoor, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Easy to Use, Configure, and Implement

5 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: I have used and recommended Agile CRM for many years. It is very easy to use and configure and the cost is low compared to other CRM systems.

Pluspunten:

It is very user friendly. You can add custom fields and setup pipelines without the need of a developer.

Minpunten:

Having to add DNS records to synch email makes it difficult to setup email with agile.