157 resultaten
Waarom Capterra gratis is
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect Powered by Jive Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect Powered by Jive
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen. Meer informatie over LeadDesk LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB's tot grote ondernemingen. Meer informatie over LeadDesk
Oreka TR (100% gespreksopname) is 50% goedkoper dan concurrenten en kan letterlijk in 30 minuten worden geïnstalleerd. Ideaal voor bedrijven van elke omvang (1 tot duizenden mensen). Neem alle telefoongesprekken die je personeel pleegt of ontvangt op en bewaar ze zodat je ze later kunt afspelen om de service te controleren, geschillen op te lossen, naleving te handhaven, bestellingen te verifiëren, enz. De software is gebaseerd op een open-source-kern en kan worden geïntegreerd met elke switch of toepassing van derden. De oplossing wordt al gebruikt door grote klanten zoals IKEA, Allstate, Budget, GoDaddy, NTT en Teleperformance. Meer informatie over Oreka TR Neem alle telefoongesprekken op die je personeel maakt/ontvangt en bewaar deze om ze later terug te kunnen luisteren. Kan in 30 minuten worden geïnstalleerd en wordt gebruikt in 190 landen. Meer informatie over Oreka TR
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken. Meer informatie over Kixie PowerCall

door ASWAT Telecom & Media

(11 beoordelingen)
Bezoek website
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Meer informatie over ZIWO Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers. Meer informatie over ZIWO
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor gespreksopnames. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
Aircall is het favoriete cloudgebaseerde systeem voor telefonie en gespreksopname voor moderne merken. Dankzij de duidelijke en volledige gespreksopname en naadloze integratie met populaire CRM- en helpdesk-tools kunnen verkoop- en ondersteuningsmedewerkers eenvoudig eerdere gesprekken terugluisteren en hiervan leren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga aan de slag met een risicovrije proefversie. Meer informatie over Aircall Aircall is het meest intuïtieve systeem voor gespreksopname en cloud-telefonie. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties. Meer informatie over Aircall
Ben je op zoek naar gratis CRM met spraakopname? Dat biedt Bitrix24. Bitrix24 neemt zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken op. Als je het telefoongesprek wilt doorschakelen naar jouw nummer of mobiele telefoon en het gesprek toch wilt opnemen, kun je dat doen via de CRM. Meer informatie over Bitrix24 Meest populaire gratis online CRM met gespreksopname. Meer dan 4 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24 als hun gratis cloudgebaseerde PBX en CRM. Meer informatie over Bitrix24

door FCS Computer Systems

(0 beoordelingen)
Bezoek website
FCS Voice is een op SIP en analoog gebaseerde gateway voor spraakberichten en digitale berichten. Het bestaat uit twee subsystemen, een spraak- en faxsysteem, die à la carte of als een totaaloplossing kunnen worden geïmplementeerd en dezelfde database delen met één inlogfunctie. FCS Voice sluit naadloos aan op alle belangrijke PMS- en PABX-systemen, zodat voicemails en faxberichten van gasten veilig en efficiënt kunnen worden verwerkt bij het in- en uitchecken van gasten. Meer informatie over FCS Voice Robuust systeem voor spraak- en digitale berichten dat compatibel is met alle belangrijke PMS- en PABX-systemen op de markt. Meer informatie over FCS Voice
Ondersteuning van verkoopmanagers voor het identificeren en onmiddellijk verbeteren van dure fouten, vergissingen en gemiste kansen die hun verkoopteams elke dag maken. Refract stelt sales managers in staat om, zonder de noodzaak om mee te rijden, te coachen op het gebied van gesprekken, demo's en vergaderingen. Coachbare momenten kunnen worden benadrukt, waarbij wordt afgewisseld tussen het delen van lovende feedback, ideeën en corrigerende feedback. Een bibliotheek met voorbeelden van best practices zorgt voor hapklare kennis om onboarding te delen en te versnellen. Meer informatie over Refract Platform voor verkoopcoaching - stelt verkoopmanagers in staat om kostbare fouten, vergissingen en gemiste kansen te identificeren en onmiddellijk te verbeteren. Meer informatie over Refract
Freshcaller is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee je lokale en gratis telefoonnummers kunt kopen in meer dan 40 landen. Hierdoor kan je team deelnemen aan contextuele gesprekken met je bellers. Freshcaller is het ideale callcenter voor startups en kleine teams. Met Freshcaller kunnen bedrijven ervoor kiezen om al hun telefoongesprekken op te nemen, waarbij supervisors kunnen meeluisteren en in realtime met klanten spreken. Meer informatie over Freshcaller Freshcaller is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die je helpt bij het opschalen van je bedrijf zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de complexiteit. Meer informatie over Freshcaller
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en functies zoals gespreksopname kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. 's Werelds toonaangevende cloudgebaseerde callcentersoftware. Gespreksopname, monitoring, analytische routing en klantgerichte functies.
Gong registreert en analyseert elk verkoopgesprekken en online vergadering automatisch. Je krijgt waarde op drie manieren: 1) de verkoopvaardigheden van je team aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Win meer deals. Transformeer je verkoopteam in quotaverslaande superverkopers met de automatische oproepopname van Gong.io.
Five9 Call Recording Software helps track, retain and report on every conversation in your call center. Use the recordings for agent training purposes, to monitor performance, and to ensure quality of service. The software includes robust filtering capabilities to quickly identify any recordings that require review. FTP support allows you to retain and store calls for compliance or agent training purposes. Automatically sync with all leading CRMs. See why 2000+ customers trust Five9. Cloud Contact Center and Call Recording with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, 4 Dialers, Chat, Call Recording, and CRMs.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten, coachbare momenten aan de oppervlakte te brengen en inzicht te bieden in wat daadwerkelijk wordt gezegd tijdens telefoongesprekken. Gebruik je gespreksopnamen om bibliotheken met goede praktijken op te bouwen, de specifieke vaardigheden en gedragingen te identificeren die succes in je organisatie stimuleren en de ongefilterde stem van de klant te horen. Het enige platform voor gespreksintelligentie gebouwd voor coaching.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
Biedt eenvoudige API's, betaald op basis van gebruik, aan bedrijven waarmee je schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten kunt bouwen. Biedt eenvoudige API's, betaald op basis van gebruik, aan bedrijven waarmee je schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten kunt bouwen.
Je kunt niet verbeteren wat je niet meet, en dit platform kan je helpen telefoongesprekken van je bedrijf bij te houden, zodat je geld kunt besparen en je marketingeffectiviteit kunt verbeteren. CallSource registreert de oproepen en is volledig compatibel met de hoogste zorgnormen, waaronder HIPAA. Houd de effectiviteit van je teams bij door dit platform vandaag nog je gesprekken te laten documenteren, opnemen en scoren. CallSource is marktleider in oplossingen voor oproepbeheer die je bestaande telefonieplatform kunnen vervangen of verbeteren.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. 8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met de CallRail-functies voor gespreksregistratie en -opname is het eenvoudig om leads te kwalificeren, personeel te coachen en de klantenservice te verbeteren, wat leidt tot meer leadconversies en een hogere klantretentiegraad. Maak notities tijdens oproepen om ervoor te zorgen dat belangrijke informatie wordt vastgelegd voor teamcommunicatie. Evalueer oproepen met behulp van tags om leads te categoriseren en conversieratiorapporten te genereren. Luister naar opnames vanaf het dashboard om de tactiek te verbeteren, de juiste gesprekken te stimuleren en op een efficiëntere manier meer deals te sluiten. Ontdek wat de telefoon van je bedrijf doet rinkelen. Begin binnen enkele minuten met het registreren van oproepen. Gratis proefversie onmiddellijk beschikbaar. Geen creditcard nodig.
Gespreksopname en robuuste nummerkiesfunctie in één krachtige software. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie meer live-gesprekken zult voeren, dat je dit volledige product gratis en zonder creditcard kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) neem gesprekken automatisch op; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk. PhoneBurner is een platform met krachtige nummerkiesfunctie en verkoopbevordering met gespreksopname, slimme leaddistributie en realtime rapportage.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.

door InfoFlo Solutions

(78 beoordelingen)
Bekijk profiel
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync. Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.

door FluentStream Technologies

(60 beoordelingen)
Bekijk profiel
FluentStream heeft Call Recording geïntegreerd als een van de 90+ functies in het zakelijke telefoonsysteem. Als een innovatieve leider in zakelijke communicatie heeft FluentStream zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals voicemail en doorschakelen zo gemakkelijk toegankelijk zijn, is het duidelijk dat FluentStream zakelijke communicatie transformeert. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden. Een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat Call Recording als gratis functie bij het systeem bevat.
In real estate the stakes are too high to use generic call tracking software. REIRail is custom built for real estate investors and agents. Our ringless voicemail engine makes you 10x more productive in reaching out to prospects. Our patented inbound technology intercepts calls and scours multiple datasets to find details about your caller and their property--the kind of data that helps you build rapport fast. Users report massive lift in conversions, and rock bottom cost per deal REIRail provides all the call analytics and campaign attribution you'd expect, plus a suite of tools custom built for real estate pros
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt. Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
De software voor gespreksopname van Chorus verandert de manier waarop je team samenwerkt. Omdat elk verkoopgesprek en elke klantvergadering wordt vastgelegd en geanalyseerd in de gesprekscloud, kan iedereen in de organisatie snel op één lijn blijven en klantgerichter en meer gegevensgestuurd worden. De installatie vraagt minder dan vijf minuten en het levert meteen inzichten op. Ongeacht welke combinatie van verkoop- en marketingtechnologie je team gebruikt, Chorus.ai is er om je omzetorganisatie te bevorderen. Chorus is de toonaangevende gesprekscloud, ontworpen om de oproepen en vergaderingen van je team veilig vast te leggen, op te slaan en te analyseren.
Telefonie-app voor verkoopprofessionals met gespreksopname die toegankelijk is in je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met het bellen van prospects! Het stelt je in staat de verkoopafdeling te organiseren en te beheren, de kwaliteit van telefoongesprekken te beheren, kosten te verlagen, en televerkoopcampagnes te integreren en automatiseren. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van koude prospectie verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website. Telefonie-app voor de verkoop met functie voor gespreksopname.
De aantrekkelijke functies van PhoneWagon voor het opnemen en volgen van oproepen zullen je helpen je conversieratio te verhogen en de klantenbinding te verbeteren. Train en beheer je team op oproepscripts waarvan bewezen is dat ze hoge sluitingspercentages genereren. Markeer je telefoongesprekken als goede leads of slechte leads en voer een rapport uit over deze waardevolle gegevens. Luister naar live-opnames van gesprekken, stuur realtime feedback en verbeter je statistieken. Het is zo makkelijk. Oplossing voor het opnemen en volgen van oproepen waarmee bedrijven meer leads kunnen omzetten in betalende klanten.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications. Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
All-in-One VoIP Phone System with 50+ business-class features that will boost your sales and improve customer services. Plus, you connect efficiently departments and centralize your telephony for all your locations. High-Definition Call Quality with a reliable and stable system with 99,9999% uptime. Versatile business phone system offering 50+ features such as IVR, call recording, queuing, conferencing and much more.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed. Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API. Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate.
Convirza is the first enterprise call tracking and call optimization platform. We combine traditional call tracking with the powerful analysis of phone calls. Convirza uses speech recognition technology and sophisticated algorithms to gauge lead quality, measure conversions and take action with fully-baked marketing automation. We help sophisticated marketers make better decisions, improve close rates and increase revenue. Automatically track campaign effectiveness, automate bid management, get missed opportunity alerts, and track which sources produce.
Exelysis Contact Center is a communications software which comes to enhance and handle the operations of an Enterprise PBX.Exelysis can provide a turnkey solution or can be integrated and expand Enterprise PBXs. Exelysis provides integration 3rd party software like CRM, ERPs using extended APIs. Predictive / Power / Broadcasting Dialers, Skill Based Routing, Advanced IVR, VoiceXML and Natural Language Understanding plugins are few of Exelysis capabilities. Exelysis Contact Center is a communications software which comes to enhance and handle the operations of an Enterprise PBX.
World's 1st Google Powered Cloud Call Center: For companies running a call center operation that are frustrated with the high cost, complexity, and difficulty of the conventional systems, CCS is the web-based, pay-as-you-go solution running on Google, which is low cost, fast, easy, scalable and can be set up anywhere in the world within minutes. World's 1st Google Powered Cloud Call Center

door HigherGround

(21 beoordelingen)
Bekijk profiel
Calibre is comprised of several solutions that can be combined to meet the needs of your business: The Praetorian Voice Recorder is a turn-key recorder capable of full-time, selective, scheduled, random and on-demand recording. The Mentor QA Suite provides the tools necessary to monitor, evaluate and improve agent performance. The Telecom BI Suite provides access to valuable information about your organization by analyzing quantitative business/customer data. Call recording tool that records, reports & analyzes calls or multi-media interactions via interactive dashboards & status indicators.
**Unlimited Users Plans as low as $9.99/mo** Customize your Call Recordings to fit your business needs or regulatory specifications. Access, playback, download, sort, trim, and delete recordings all from the Dash Business Phone System. Our clean, fast, and intuitive interface was designed to enhance call management and operations efficiency. Start your 14-day demo today! Access, playback, download, sort, trim, and delete recordings all from the Dash Business Phone System. Start your 14-day demo today!
Callcap is a nationwide call tracking and monitoring solution for companies looking to improve ROI, marketing effectiveness and staff performance. Our suite of products help our clients decrease their costs, train their employees, communicate effectively with existing clientele and measure new marketing ventures immediately with the use of call tracking phone numbers, recorded call evaluation services and other useful tools. Callcap increases insight into sales goals, marketing strategy, and overall customer experience with measurable, real-time analytics.
* Crystal Clear Audio * Perfect CRM Data * Incredible Support * Truly is a high-performance calling solution made for revenue organizations of 3 to 100 people + Improve productivity with automatic CRM call tracking and starting a call or text with one click + Close more deals with real-time call coaching and recorded phone calls + Increase connect rates with quality local numbers + Never worry about your phone again with incredible support built right in the app Truly is a high-performance calling solution made for revenue organizations of 3 to 100+ people. Known for Quality, Data, Support.
Verint Monet is a simple, cost-effective cloud workforce optimization solution that provides an ACD neutral option for businesses looking to improve their contact center and help desk operations. With over 65 integrations including Salesforce, Verint Monet is the perfect option for customers looking to implement an omnichannel SaaS workforce engagement solution. A unified cloud Workforce Optimization suite that includes Workforce Management, Quality Management and Performance Management.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors. Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
Ideal for 150+ agents, Aspect Quality Management offers call recording, playback and quality evaluation capabilities using a modern graphical user interface. Monitor agent audio and screen interactions in real time, calibrate evaluator quality scores to ensure consistency and fairness, integrate with Aspect Performance Management for coaching. Automate the quality process with advanced analytics to sample 100% of calls and perform ad hoc searches on interactions using keywords and phrases. Evaluate customer interaction quality as assessed by all parties including supervisor, agent, and customer. Ideal for 150+ agents.
STAND ALONE RECORDER. VSLogger can record TDM, Digital, VoIP, Analog Phones & Radio, and PC screens without changing your phone system or phone number. Search, playback, live monitoring, auto-archiving, granular user permissions, and quality control are standard features. Licensing is based on the number of lines being recorded with unlimited user access to recordings. Complete integration with your current phone system. VSLogger can record TDM, Digital, VoIP, Analog Phones & Radio, and PC screens at a fraction of the cost compared to similar systems.
Infinity analyses the conversations you have with your customers to create clarity, which empowers you to grow revenue & reduce costs. Infinity allows you to integrate call data into the Google suite to allow you to track the full visitor journey. Infinity is a call intelligence platform available in over 75 countries. A call intelligence solution that integrates into a number of other solutions so that you track the full visitor journey.

door CallCabinet

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
Atmos is een eersteklas cloudgebaseerde oplossing voor gespreksopname en kwaliteitsbeheer die aan alle voorschriften voldoet. Waarom zou je enorme bedragen investeren in gespreksopname als je ook maandelijks kunt betalen? CallCabinet biedt software voor gespreksopname die volledig schaalbaar is en tegemoetkomt aan de wensen van kleine bedrijven tot wereldwijde ondernemingen, via de cloud, on-premises, Hybrid, Skype for Business of mobiele oplossingen voor elke Telco, ITSP of klant. Gespreksopname die voldoet aan alle wettelijke voorschriften. Altijd, overal en op elk apparaat gesprekken opnemen. CallCabinet heeft een revolutionaire oplossing voor jou.

door yourVirtualSIM

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
Ring4 provides companies and individuals with a lightweight cloud solution to manage phone lines as simply as they manage emails. The Ring4 smart numbers work on any iOS or Android device and can be managed via the Admin Console. Ring4 phone numbers are mobile and support unlimited texting, unlimited calling, voicemail and call recording. Ring4 starts at $9.99/month/line. Ring4 provides companies with a solution to manage business phone lines as simply as they manage emails, in the cloud.
Cloud based VOIP call recording solution with features such as analytics, compliance, and improved employee performance. Cloud based VOIP call recording solution with features such as analytics, compliance, and improved employee performance.
Jog.ai automatically records and transcribes calls so nothing is ever forgotten or lost. Want perfect memory for your calls? You'll have it since Jog audio is synced with the transcript text and stored until you choose to delete it. Advanced features allow users to quickly get back to key moments of a call long after it takes place. Jog.ai is a platform that automatically records and transcribes all of your calls, indexing the voice data to make it accessible later.
CASH+ Call Recording for business phone systems, records all incoming and outgoing calls on PRI, Analog or SIP lines at your office. Compatible almost every business phone system. Using the CASH+ Call Recording software you can search and review calls by telephone number, station name, station numbers, line, trunk, call type and much more. Listen to, crop, save or email the recordings as needed. CASH+ is installed on premise and includes unlimited Web clients. It is also very easy to use. Recordings incoming and outgoing calls on PRI, Analog or SIP lines. Compatible with almost every phone system make and model.
Call Logic, our fully integrative call tracking platform, provides call tracking, call recording, automated call distribution, and free API integrations to help businesses handle all their incoming calls and correctly attribute calls to their marketing efforts. Call Logic also provides local vanity phone numbers and custom toll-free numbers to heighten brand awareness and increase the number of calls. Revolutionary cloud platforms for web leads and call leads.
Of all the ways to engage a prospect or customer, the telephone remains king. But as organizations become increasingly dispersed, sales managers face a losing battle in measuring the performance of reps who are using a host of calling methods, including personal phones, to make work-related calls. Gryphons Sales Performance Dashboard automatically captures all call activity, regardless of phone type or location, through proven cloud-based telephony innovation. Companies with dispersed sales teams depend on Gryphon Networks to optimize sales performance and eliminate regulatory risk.
Calabrio provides a range of options for monitoring and recording calls to nurture the customer experience, control quality and protect the interest of the business: Call Recording, Live Voice and Screen Monitoring, Quality Management, and Speech Analytics. Regardless of the application, Calabrio offers: A modern Web-based interface, role-based access, and flexible and reliable architecture options. Our Call Recording solution is part of the Calabrio ONE software suite. Options for monitoring and recording calls to nurture the customer experience, control quality and protect the interest of the business
Designed for businesses of all sizes, it is a phone handling solution that helps users track agents' performance, lead sources & more. Designed for businesses of all sizes, it is a phone handling solution that helps users track agents' performance, lead sources & more.
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more. Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
TeleCapture has been providing the fastest and most cost-effective call tracking and recording software available since 2007. Quickly set up unique phone call tracking numbers to measure your marketing effectiveness with simple reports. Boost your sales conversion rates with caller data & optional call recording. Instantly access real-time data online with our simple online dashboard. No contract. No setup fee. Instant activation. Cancel whenever you'd like. Plans starting at just $5.99/month. Measure your marketing effectiveness with unique phone call tracking numbers & simple reports.
A plaform for small businesses to keep track of incoming calls with a variety of features including analytics and call transcripts A plaform for small businesses to keep track of incoming calls with a variety of features including analytics and call transcripts
Bekijk profiel
The ultimate call tracking system for companies that drive sales via inbound phone calls. Jet Interactive tracks both the source of the call & the result, feeding this information back into your CRM and/or Analytics systems. Your sales team has real time data (before answering the call) to see which ad triggered the call. This works with both online & offline ads. Overall you can see which ad channels deliver sales & where to allocate your advertising spend! Sophisticated (and easy to use) online call analytics tool that feeds call source & result into both your CRM & analytics platform.
Free collaboration platform for managing, motivating, and training people at call centers. Free collaboration platform for managing, motivating, and training people at call centers.
Quality monitoring features enable users to monitor agent performance simply by clicking on an agents name to listen into a call in real time. Users can escalate from silent monitoring to barging in mode to speak with all parties, ideal for case collaboration and resolving disputes. PhoneCall securely stores all call history and full recordings for up to 3 years with restricted playback access for authorized users. PhoneCall is a scalable, fully managed contact center solution offering contact management, call flows & predictive dialing for telemar
De functie van AVOXI voor het opnemen van oproepen is eenvoudig te gebruiken en kan in slechts enkele minuten worden ingesteld. AVOXI gespreksopname is een betaalbare oplossing die begint vanaf $ 6,99, met 30 dagen gratis opslag en uitgebreide opslag voor slechts $ 0,02 per minuut. Inkomende en uitgaande opname, oproepscores, aangepaste disposities, feedback van agenten, realtime monitoring beschikbaar en andere functies voor kwaliteitsborging. Het effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcenter: AVOXI Genius. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn, door het zonder risico uit te proberen!
Jiminny brings together a sales communications platform built to develop the skills of your team, improve productivity and collaboration, whilst helping the whole business stay connected to your customer. Every conversation is automatically logged to your CRM, captured, analyzed, and instantly ready to share or coach from a searchable library. We've broken down all the barriers to coaching - so each member of your team can be the best version of themselves. Capturing sales and customer conversations to improve performance, scale team growth, and help you start coaching.
Bekijk profiel
Our call tracking makes it simple to track your marketing performance so you can make data-driven marketing decisions. Our call tracking makes it simple to track your marketing performance so you can make data-driven marketing decisions.
Storacall offer a range of call recording solutions to maximise performance, compliance (including PCI), quality assurance and liability protection. Available as a turnkey solution or software only, our solutions allow you to search for calls by date/time, duration, agent/extension number, inbound/outbound number, team/department, notes and much more. We can record extension side or trunk side and cover all telephony options. Whatever your requirements we have a system that will work for you. A wide arrange of call recording solutions. Includes analytics, live agent monitoring, training, and much more!
Capture, Process, Analyze and Act upon all your interactions both customer facing and in the back office. RECITE includes features such as call, chat, video and screen recording; quality management; speech insights; dashboards; widgets; reports; PCI 3.0., MiFIID 2, BASEL II compliance; web-based live monitoring; APIs for provisioning, media control and search and playback and much more. Leading to realization of higher profits, better customer retention, improved performance and protection! RECITE delivers unique insights into your interactions by analyzing content from multiple modalities, including voice, video and chat.
Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports in real-time. Call tracking and analytics tool that helps businesses track buyers' demographics, call volume, recordings and more to create reports.
inConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software as an all-in-one platform, cloud-based or on-premise that helps your contact center, or call center to provide an excellent customer experience, whatever the channel through which they communicate.All of the platforms functional components have been developed by inConcert, including inbound and outbound voice, CTI, dialer, IVR, recording, quality, monitoring, reports, messaging, etc. Fully integrated with your business processes. InConcert Allegro - Voice Contact Center is a VoIP software is integrated and automated into the business processes and systems.
Call center software solution that can be set up in minutes. Quick access to the required reports to scale best staff performance and evaluate the stats of the Call Center. You will get workplace insights that will help enhance workflow and productivity. All the features you expect from a Call Center Software: IVR, Extensions, Call Recordings, Queue Management, Cold/Warm Transfers, ACD, Auto Dialer, SMS/Email Channel, Forward to Phone, Call Whispering, Call Barging. 24/7 support team Nectar Desk is a SaaS call center business solution. The system helps to manage and control all agents work performance.

door Kanda Software

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
Record Skype/Skype for web, Google Hangouts, Google Meet, Facebook messenger, Facetime, Viber, Zoom, GoToMeeting and WebEx audio and video calls and online sessions in HD on your PC or Mac. Callnote allows you to easily record conversations, get fast and accurate automated transcriptions of your one-on-one-calls, save the recordings to your Evernote & Dropbox account, GoogleDrive or OneDrive, and share them on Facebook, e-mail, or YouTube. Video Call Recorder for Skype, Google Hangouts, Google Meet, Viber, Facebook, Facetime, Zoom, GoToMeeting, and WebEx sessions.
We are a global provider of workforce management solutions designed to help businesses leverage their workforce investments through effective workforce scheduling that aims to give our client's staff work/life balance while maintaining business profitability. ProScheduler, WFM's easy to use interface, low upfront cost and quick integration allows customers get started and see results within weeks. User-friendly, enterprise-class, WFM system for the contact center industry that's easy to deploy and a quick ROI.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Dialpad Sell is an effective sales dialer that speeds up ramp time and makes reps more productive using Voice Intelligence technology.
Record every call or sample as needed, record the entire call or record on demand, change your configuration instantly. Record every call or sample as needed, record the entire call or record on demand, change your configuration instantly.

door Envision Telephony

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Envision Click2Coach and Click2Coach Cloud Envision provides award winning solutions that optimize customer experience by turning data from customer interactions into action, making an impact on your business that leads to exceptional customer experiences. Data from all contact center channels can be collected to quickly identify patterns and trends. Envision delivers innovative software solutions, in the cloud or on premise, to optimize your workforce. Click2Coach: an WFO suite including call recording, performance management, quality monitoring, desktop, data and speech analytics.
Call Saver Pro enables you to save, sort, and retrieve recordings of your phone calls on your computer. On-premise phone recording solution which assists small businesses with conversation archiving and directory management.

door Pingram Software

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Records telephone conversations directly to your hard disk with a single push of button. Records telephone conversations directly to your hard disk with a single push of button.
Provides comprehensive call recording that adapts easily to the unique operational requirements of any enterprise. It supports virtually any telephony environment, including traditional TDM and VoIP, enabling a seamless transition during technology migrations, as your enterprise grows and evolves. Comprehensive multi-site call recording and playback capabilities optimize the use of network resources and enable data center consolidation. Call recording solution that meets the compliance recording requirements of multiple channel types using the latest technologies.
Cytracom has Auto Attendant, Call Conferencing, Hunt Groups, & a wide suite of features to power your business Cytracom has Auto Attendant, Call Conferencing, Hunt Groups, & a wide suite of features to power your business

door Yack Technology

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Call members of your team straight from your web browser or using our mobile app. Yack.net automatically records the call and uses speech to text transcription to make a readable copy of what was said. You can replay the call from any point in the transcript or use the built in search to find topics that you have discussed and replay the relevant part of the call direct from search results. Combines automatically transcribed calls with instant messaging. Search the meeting minutes and instantly replay the call.
Affordable call recording using your existing telephony platform. Record Avaya, Genesys, Cisco, or any VoIP system. Configuration is fast, easy, and takes place in the same browser based UI as playback. Screen recording using any number of screens, any resolution, and any layout. Screen recording can be triggered by calls or triggered by your own system. Quality management is integrated into the entire system with custom forms and score sheets. Start with a single user and scale to thousands. Affordable Call Recording using your existing telephony platform. Record Screen and create Quality Management evaluations.

door Duxoft

(1 review)
Bekijk profiel
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features include intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc. Business and contact center call recording solution for IP telephony and unified communication system
Skype call recording software that saves calls in MP3 format. Skype call recording software that saves calls in MP3 format.

door TriVium Systems

(1 review)
Bekijk profiel
The solution can scale from a single user/voice port to hundreds of ports with centralized server based solutions. The implementation is simple and reliable supporting IP, digital and analog mixed systems. With the modular components you can start small and grow the solution capabilities as your business demands. Cloud-based call recording solution, which assists businesses with screen capture, reporting , call evaluation and speech analytics.

door PamConsult

(1 review)
Bekijk profiel
Call recording solution designed to record audio and video calls on skype with features like email forwarding, auto chat reply & more. Call recording solution designed to record audio and video calls on skype with features like email forwarding, auto chat reply & more.
Full featured call logging recorder system for public safety and compliance call centers. Full featured call logging recorder system for public safety and compliance call centers.

door Nexsus Techno Solutions

(1 review)
Bekijk profiel
Call recording solution with features such as compliance, performance management, and customer satisfaction. Call recording solution with features such as compliance, performance management, and customer satisfaction.

door DialSource

(1 review)
Bekijk profiel
DialSource creates and provides software for businesses to make, receive, and manage their customer-facing communications. Designed to automate recurring sales and service tasks, eliminate manual activity logging, and streamline call management in Salesforce and Microsoft Dynamics CRM while improving the capabilities of inbound and outbound communications over the phone. DialSource optimizes the time and energy you spend on calls with prospects & customers because that is where the real work gets done.

door Netlogic IDX

(1 review)
Bekijk profiel
Powerful call recording system that you can completely rely on for quality assurance, performance monitoring, and security. Powerful call recording system that you can completely rely on for quality assurance, performance monitoring, and security.

ASC

door ASC Technologies

(1 review)
Bekijk profiel
ASC provides call recording for quality management especially for contact centers, financial and public safety organizations. ASC provides call recording for quality management especially for contact centers, financial and public safety organizations.
Bekijk profiel
Alleen voor telecomproviders: SmartRecord Cloud Call Recorder biedt Telecom Service Providers waardevolle opname-, kwaliteitsbeheer- en analytische oplossingen naast diensten zoals Cloud PBX, UC, contactcenter of SIP trunking. SmartRecord wordt ook gebruikt door mobiele operatoren om registraties die voldoen aan wettelijke voorschriften te bieden aan zakelijke klanten binnen branches zoals financiën, verzekeringen en de gezondheidszorg. Providers hebben de keuze om te werken binnen hun netwerk of via het Cloud-systeem. Alleen voor de telecomsector: Enghouse SmartRecord biedt oplossingen voor opname, kwaliteitsbeheer en analyse voor Telecom Service Providers.

door Enghouse Interactive

(1 review)
Bekijk profiel
Enghouse Interactive provides a range of workforce and business optimization tools which include call and screen recording, speech analytics, workforce management, performance metrics, score cards, cost analysis and reporting tools which are highly scalable and modular enabling you to choose the level of complexity that meets your requirements for continuous performance improvement. Quality Management Suite is a feature-rich call recording solution used globally for compliance, security or improving service.

VRS

door NCH Software

(1 review)
Bekijk profiel
A professional digital audio recording application for Windows or Linux PCs. This multichannel audio recording software has robust design and simple interface making for fail-safe but user-friendly day to day operation. A professional digital audio recording application for Windows or Linux PCs.

door Coordinated Systems

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Call recording and quality monitoring, best value in enterprise-ready call center quality assurance and training solutions. Call recording and quality monitoring, best value in enterprise-ready call center quality assurance and training solutions..

door Intelligent Recording

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
The Xtension Recorder digital phone recorder is first to make quality monitoring and agent training a commodity product. It is plug and play technology that utilizes your existing technology infrastructure. It can be configured with distributed hardware and centralized storage or a centralized back office solution. GSM compression stores 168 hours of recorded calls on 1 Gb. Professional digital call recording that fits any budget with the same features as larger systems with more flexibility.

door ZOOM International

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Web-based user interface, complete call life cycle management, user access based on roles and privileges, on-demand recording. Web-based user interface, complete call life cycle management, user access based on roles and privileges, on-demand recording.

door Edigin

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Entire user, manager, and administrator toolbox in a single intuitive interface that is browser based. Entire user, manager, and administrator toolbox in a single intuitive interface that is browser based.

door Applied Business Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
The recorder platform allows your IP based contact center to take advantage of random or full time in one intuitive interface. The recorder platform allows your IP based contact center to take advantage of random or full time in one intuitive interface.