201 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De module voor het opnemen van gesprekken van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings- en verkoopteams. Freshcaller biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
De module voor het opnemen van gesprekken van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse opnamefuncties, zoals handmatig opnemen, automatisch opnemen en opnemen pauzeren om je te helpen bij het instellen van telefonische activiteiten die voldoen aan het beleid met betrekking tot de bescherming van persoonsgegevens. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller
De module voor het opnemen van gesprekken van Freshcaller is gebouwd voor klantenondersteunings-, verkoop-, IT- en HR-teams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller diverse...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor gespreksopnames. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor gespreksopnames. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Neem alle telefoongesprekken op die je personeel maakt/ontvangt en bewaar deze om ze later terug te kunnen luisteren. Kan in 30 minuten worden geïnstalleerd en wordt gebruikt in 190 landen. Meer informatie over Oreka TR
Oreka TR (100% gespreksopname) is 50% goedkoper dan concurrenten en kan letterlijk in 30 minuten worden geïnstalleerd. Ideaal voor bedrijven van elke omvang (1 tot duizenden mensen). Neem alle telefoongesprekken die je personeel pleegt of ontvangt op en bewaar ze zodat je ze later kunt afspelen om de service te controleren, geschillen op te lossen, naleving te handhaven, bestellingen te verifiëren, enz. De software is gebaseerd op een open-source-kern en kan worden geïntegreerd met elke switch of toepassing van derden. De oplossing wordt al gebruikt door grote klanten zoals IKEA, Allstate, Budget, GoDaddy, NTT en Teleperformance. Meer informatie over Oreka TR
Oreka TR (100% gespreksopname) is 50% goedkoper dan concurrenten en kan letterlijk in 30 minuten worden geïnstalleerd. Ideaal voor bedrijven van elke omvang (1 tot duizenden mensen). Neem alle...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Meest populaire gratis online CRM met gespreksopname. Meer dan 4 miljoen bedrijven gebruiken Bitrix24 als hun gratis cloudgebaseerde PBX en CRM. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar gratis CRM met spraakopname? Dat biedt Bitrix24. Bitrix24 neemt zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken op. Als je het telefoongesprek wilt doorschakelen naar jouw nummer of mobiele telefoon en het gesprek toch wilt opnemen, kun je dat doen via de CRM. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar gratis CRM met spraakopname? Dat biedt Bitrix24. Bitrix24 neemt zowel inkomende als uitgaande telefoongesprekken op. Als je het telefoongesprek wilt doorschakelen naar jouw nummer...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
's Werelds toonaangevende cloudgebaseerde callcentersoftware. Gespreksopname, monitoring, analytische routing en klantgerichte functies. Meer informatie over Talkdesk
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en functies zoals gespreksopname kan Talkdesk gemakkelijk worden aangepast aan de veranderende behoeften van verkoop- en ondersteuningsteams en hun eindklanten, wat resulteert in verhoogde klanttevredenheid, productiviteit en kostenbesparingen. Meer dan 1400 innovatieve ondernemingen over de hele wereld vertrouwen op Talkdesk om hun klantinteracties kracht bij te zetten. Meer informatie over Talkdesk
Het Talkdesk Enterprise Contact Center Platform stelt bedrijven in staat om van klantervaring een concurrentievoordeel te maken. Met professionele prestaties, klantgericht gebruiksgemak en functies...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Yodel is het telefoonsysteem dat al je communicatie op een plek verenigt waar je team al dol op is: Slack. Meer informatie over Yodel
Yodel.io is de probleemloze zakelijke telefoonoplossing. Met Yodel kun je je team voorzien van gebruiksvriendelijke en AVG-conforme gespreksopnames en transcripties. Start, pauzeer en beëindig je spraakopname met gemak en krijg moeiteloos toegang tot gespreksopnames en transcripties binnen het Yodel-platform. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Yodel
Yodel.io is de probleemloze zakelijke telefoonoplossing. Met Yodel kun je je team voorzien van gebruiksvriendelijke en AVG-conforme gespreksopnames en transcripties. Start, pauzeer en beëindig je...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Gebruiksvriendelijke VoIP-telefoondienst. Werk overal. Veelzijdig. Verlaag de bedrijfskosten. Pakketten afgestemd op jouw behoeften. Meer informatie over EveryDay Voip
EveryDay Voip integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke PBX-oplossing. De service is ontworpen zodat je overal ter wereld contact kunt houden met je klanten, waardoor je de flexibiliteit hebt om je bedrijf te runnen zoals jij dat wilt. Installeer de apps op je desktop, smartphone of tablet en ervaar web, audio en video van HD-kwaliteit en functionaliteit met één klik. Promoot samenwerking met teamberichten, onbeperkte sms-berichten en meer. Meer informatie over EveryDay Voip
EveryDay Voip integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke PBX-oplossing. De service is ontworpen zodat je overal ter wereld contact kunt houden...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
RingCentral Automatic Call Recording is eenvoudig in te stellen en biedt tot 100.000 opnames per account. Tot 90 dagen downloaden en terugspelen.
Met de functie RingCentral Office Automatic Call Recording kun je moeiteloos je inkomende en uitgaande gesprekken opnemen. Het is eenvoudig in te stellen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild.
Met de functie RingCentral Office Automatic Call Recording kun je moeiteloos je inkomende en uitgaande gesprekken opnemen. Het is eenvoudig in te stellen. Met slechts een paar klikken kunnen...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Win meer deals. Transformeer je verkoopteam in quotaverslaande superverkopers met de automatische oproepopname van Gong.io.
Gong registreert en analyseert elk verkoopgesprekken en online vergadering automatisch. Je krijgt waarde op drie manieren: 1) de verkoopvaardigheden van je team aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong.
Gong registreert en analyseert elk verkoopgesprekken en online vergadering automatisch. Je krijgt waarde op drie manieren: 1) de verkoopvaardigheden van je team aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Het enige platform voor gespreksintelligentie gebouwd voor coaching.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten, coachbare momenten aan de oppervlakte te brengen en inzicht te bieden in wat daadwerkelijk wordt gezegd tijdens telefoongesprekken. Gebruik je gespreksopnamen om bibliotheken met goede praktijken op te bouwen, de specifieke vaardigheden en gedragingen te identificeren die succes in je organisatie stimuleren en de ongefilterde stem van de klant te horen.
ExecVision is de enige software voor gespreksintelligentie die is gebouwd voor coaching. Het platform maakt gebruik van AI en machine learning om gespreksopnamen om te zetten in bruikbare inzichten,...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen.

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Gesprekken met je klanten zijn een onschatbare bron van informatie. Registreer, bewaar, transcribeer en haal gesprekken op uit de cloud.
De gesprekken met je klanten zijn van onschatbare waarde. Registreer, bewaar, transcribeer en haal gesprekken op in de cloud. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal plaatsvinden. Voer en beheer telefoongesprekken en routeer ze naar een browser, een app, je telefoon of waar dan ook, bouw de exacte belervaring op die je wilt, lever kwaliteitsvolle gesprekken met duidelijke audio en lage latency, en hou gesprekken over de hele wereld bij.
De gesprekken met je klanten zijn van onschatbare waarde. Registreer, bewaar, transcribeer en haal gesprekken op in de cloud. Met de API met spraakfunctionaliteit van Twilio kunnen gesprekken overal...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Aircall is het meest intuïtieve systeem voor gespreksopname en cloud-telefonie. Ervaar eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het favoriete cloudgebaseerde systeem voor telefonie en gespreksopname voor moderne merken. Dankzij de duidelijke en volledige gespreksopname en naadloze integratie met populaire CRM- en helpdesk-tools kunnen verkoop- en ondersteuningsmedewerkers eenvoudig eerdere gesprekken terugluisteren en hiervan leren. Beheerders kunnen onmiddellijk nummers uit meer dan 100 landen toevoegen en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyse. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 3000 bedrijven over de hele wereld. Ga aan de slag met een risicovrije proefversie.
Aircall is het favoriete cloudgebaseerde systeem voor telefonie en gespreksopname voor moderne merken. Dankzij de duidelijke en volledige gespreksopname en naadloze integratie met populaire CRM- en...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
CallSource is marktleider in oplossingen voor oproepbeheer die je bestaande telefonieplatform kunnen vervangen of verbeteren.
Je kunt niet verbeteren wat je niet meet, en dit platform kan je helpen telefoongesprekken van je bedrijf bij te houden, zodat je geld kunt besparen en je marketingeffectiviteit kunt verbeteren. CallSource registreert de oproepen en is volledig compatibel met de hoogste zorgnormen, waaronder HIPAA. Houd de effectiviteit van je teams bij door dit platform vandaag nog je gesprekken te laten documenteren, opnemen en scoren.
Je kunt niet verbeteren wat je niet meet, en dit platform kan je helpen telefoongesprekken van je bedrijf bij te houden, zodat je geld kunt besparen en je marketingeffectiviteit kunt verbeteren....

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie,...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square,...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik,...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
PhoneBurner is een platform met krachtige nummerkiesfunctie en verkoopbevordering met gespreksopname, slimme leaddistributie en realtime rapportage.
Gespreksopname en robuuste nummerkiesfunctie in één krachtige software. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie meer live-gesprekken zult voeren, dat je dit volledige product gratis en zonder creditcard kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) neem gesprekken automatisch op; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk.
Gespreksopname en robuuste nummerkiesfunctie in één krachtige software. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie meer live-gesprekken zult voeren, dat je dit...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Ontdek wat de telefoon van je bedrijf doet rinkelen. Begin binnen enkele minuten met het registreren van oproepen. Gratis proefversie onmiddellijk beschikbaar. Geen creditcard nodig.
Met de CallRail-functies voor gespreksregistratie en -opname is het eenvoudig om leads te kwalificeren, personeel te coachen en de klantenservice te verbeteren, wat leidt tot meer leadconversies en een hogere klantretentiegraad. Maak notities tijdens oproepen om ervoor te zorgen dat belangrijke informatie wordt vastgelegd voor teamcommunicatie. Evalueer oproepen met behulp van tags om leads te categoriseren en conversieratiorapporten te genereren. Luister naar opnames vanaf het dashboard om de tactiek te verbeteren, de juiste gesprekken te stimuleren en op een efficiëntere manier meer deals te sluiten.
Met de CallRail-functies voor gespreksregistratie en -opname is het eenvoudig om leads te kwalificeren, personeel te coachen en de klantenservice te verbeteren, wat leidt tot meer leadconversies en...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Widget met klikken-voor-terugbellen die weifelende websitebezoekers omzet naar inkomende verkoopgesprekken door onmiddellijk terug te bellen.
Novocall maakt het mogelijk om onmiddellijk terug te bellen naar potentiële klanten van een bedrijf die interesse toonden in hun product of diensten, op basis van een analyse van hun websitegedrag. Het helpt bedrijven om weifelende bezoekers om te zetten naar inkomende verkoopoproepen voor een echte verkoopmedewerker. Oproepen, leads en verkopen kunnen met 50-70% toenemen.
Novocall maakt het mogelijk om onmiddellijk terug te bellen naar potentiële klanten van een bedrijf die interesse toonden in hun product of diensten, op basis van een analyse van hun websitegedrag....

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Virtueel telefoonsysteem voor bedrijven met inkomende en uitgaande gesprekken, CRM-integraties, virtuele telefoonnummers, sms en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd beschikbaar, ongeacht waar je bedrijf is gevestigd. Dankzij de integraties in belangrijke CRM en andere bedrijfshulpmiddelen kun je niet alleen met één klik contact opnemen met je contactpersonen, maar ook gegevens documenteren van elk gesprek dat je voert. Met functies zoals gespreksopnamen, voicemails, sms, spraak naar tekst en meer.
Toky is een compleet zakelijk telefoonsysteem waarmee je klanten en je team naadloos met elkaar kunnen communiceren via internet. Met virtuele telefoonnummers van over de hele wereld ben je altijd...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Wingman is een tool voor gespreksinformatie die verkoopteams helpt met zichtbaarheid van de pijplijn en realtime coaching.
Wingman is een realtime tool voor verkoopcoaching die verkopers op het juiste moment de juiste informatie geeft, terwijl ze aan het bellen zijn. Wingman neemt automatisch deel aan verkoopgesprekken en op basis van het gesprek verschijnen er suggestiekaarten om verkopers te helpen met bezwaren of vragen van klanten en gedragssuggesties. Het helpt vertegenwoordigers ook bij het maken van betere notities en het samenvatten van oproepen door hen in staat te stellen om tijdens het gesprek belangrijke momenten in realtime te markeren.
Wingman is een realtime tool voor verkoopcoaching die verkopers op het juiste moment de juiste informatie geeft, terwijl ze aan het bellen zijn. Wingman neemt automatisch deel aan verkoopgesprekken...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter transformeert in een klantgerichtheidscentrum en een waardevolle bron van klantinzicht. Eenvoudig te gebruiken, snel te installeren, eenvoudig te ondersteunen.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
100% Cloud voice, video, chat, text and call using mobile and web apps. Unlimited calls, virtual landline & mobile numbers and more...
Use Ringover¿s call recording software to easily record, play back, download and store your inbound and outbound business calls. Improve the quality of your customer service and the performance of your support and sales teams or simply retain conversation recordings to comply with the law. From only £17 per month.
Use Ringover¿s call recording software to easily record, play back, download and store your inbound and outbound business calls. Improve the quality of your customer service and the performance of...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC,...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Een cloudgebaseerd telefoonsysteem dat Call Recording als gratis functie bij het systeem bevat.
FluentStream heeft Call Recording geïntegreerd als een van de 90+ functies in het zakelijke telefoonsysteem. Als een innovatieve leider in zakelijke communicatie heeft FluentStream zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals voicemail en doorschakelen zo gemakkelijk toegankelijk zijn, is het duidelijk dat FluentStream zakelijke communicatie transformeert. FluentStream biedt dynamische cloudgebaseerde technologie voor alle bedrijven en werkt om elk bedrijf de beste prestaties te bieden.
FluentStream heeft Call Recording geïntegreerd als een van de 90+ functies in het zakelijke telefoonsysteem. Als een innovatieve leider in zakelijke communicatie heeft FluentStream zakelijke...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Oplossing voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven telefoongesprekken kunnen opnemen, de leadkwaliteit kunnen meten, belleractiviteiten kunnen volgen en meer.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de krachtige analyse van telefoongesprekken. Convirza maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie en geavanceerde algoritmen om de leadkwaliteit en conversies te meten en actie te ondernemen met volledige marketing automation. Dit platform helpt geavanceerde marketeers betere beslissingen te nemen, de sluitingspercentages te verbeteren en de omzet te verhogen.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
REIRail provides all the call analytics and campaign attribution you'd expect, plus a suite of tools custom built for real estate pros
In real estate the stakes are too high to use generic call tracking software. REIRail is custom built for real estate investors and agents. Our ringless voicemail engine makes you 10x more productive in reaching out to prospects. Our patented inbound technology intercepts calls and scours multiple datasets to find details about your caller and their property--the kind of data that helps you build rapport fast. Users report massive lift in conversions, and rock bottom cost per deal
In real estate the stakes are too high to use generic call tracking software. REIRail is custom built for real estate investors and agents. Our ringless voicemail engine makes you 10x more productive...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Sharpen is het eerste contactcenter dat is gebouwd om je te helpen je werknemers prioriteit te geven en de klantervaringen strategisch te verbeteren.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en een positieve klantervaring te leveren. Rust werknemers uit met een platform om te communiceren met klanten op elk kanaal vanuit één interface. Activeer micro-learning en coachingmodules in wachtrijen van werknemers voor een betere groei en ontwikkeling. En krijg diepgaande klantinzichten uit één rapportagesysteem, gebaseerd op de klantrelaties die je team ontwikkelt.
Meer tevreden werknemers leidt tot meer tevreden klanten. Sharpen biedt je klantenserviceteam een manier om zijn wachtrij-interacties en workflows te vereenvoudigen om werknemers te ondersteunen en...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Chorus is de toonaangevende gesprekscloud, ontworpen om de oproepen en vergaderingen van je team veilig vast te leggen, op te slaan en te analyseren.
De software voor gespreksopname van Chorus verandert de manier waarop je team samenwerkt. Omdat elk verkoopgesprek en elke klantvergadering wordt vastgelegd en geanalyseerd in de gesprekscloud, kan iedereen in de organisatie snel op één lijn blijven en klantgerichter en meer gegevensgestuurd worden. De installatie vraagt minder dan vijf minuten en het levert meteen inzichten op. Ongeacht welke combinatie van verkoop- en marketingtechnologie je team gebruikt, Chorus.ai is er om je omzetorganisatie te bevorderen.
De software voor gespreksopname van Chorus verandert de manier waarop je team samenwerkt. Omdat elk verkoopgesprek en elke klantvergadering wordt vastgelegd en geanalyseerd in de gesprekscloud, kan...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
800response biedt een uitgebreide en betaalbare SaaS-softwareoplossing voor het genereren van leads, het volgen van leads en interactieanalyse.
Leadgeneratie, tracking en klantgegevens vastleggen: 800response biedt een uitgebreide SaaS-softwareoplossing voor het genereren van leads, het volgen van leads en interactie-analyse om de optimale methoden voor het genereren van leads te beheren, en zorgt voor gerichte tracking en gerichte koestering van deze waardevolle leads met klantprofielgegevens en interactieanalyses.
Leadgeneratie, tracking en klantgegevens vastleggen: 800response biedt een uitgebreide SaaS-softwareoplossing voor het genereren van leads, het volgen van leads en interactie-analyse om de optimale...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Oplossing voor het opnemen en volgen van oproepen waarmee bedrijven meer leads kunnen omzetten in betalende klanten.
De aantrekkelijke functies van PhoneWagon voor het opnemen en volgen van oproepen helpen je om je conversieratio te verhogen en de klantenbinding te verbeteren. Train en beheer je team op oproepscripts waarvan bewezen is dat ze hoge sluitingspercentages genereren. Markeer je telefoongesprekken als goede leads of slechte leads en voer een rapport uit over deze waardevolle gegevens. Luister naar live-gespreksopnames, stuur feedback in realtime en verbeter je statistieken. Zo eenvoudig is het.
De aantrekkelijke functies van PhoneWagon voor het opnemen en volgen van oproepen helpen je om je conversieratio te verhogen en de klantenbinding te verbeteren. Train en beheer je team op...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.
Provides a fully hosted cloud PBX and unified communications.

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Het effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcenter: AVOXI Genius. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn, door het zonder risico uit te proberen!
De functie van AVOXI voor het opnemen van oproepen is eenvoudig te gebruiken en kan in slechts enkele minuten worden ingesteld. AVOXI gespreksopname is een betaalbare oplossing die begint vanaf $ 6,99, met 30 dagen gratis opslag en uitgebreide opslag voor slechts $ 0,02 per minuut. Inkomende en uitgaande opname, oproepscores, aangepaste disposities, feedback van agenten, realtime monitoring beschikbaar en andere functies voor kwaliteitsborging.
De functie van AVOXI voor het opnemen van oproepen is eenvoudig te gebruiken en kan in slechts enkele minuten worden ingesteld. AVOXI gespreksopname is een betaalbare oplossing die begint vanaf $...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Beheer telefoon-, WhatsApp- en sms-gesprekken - allemaal op één plek. Volledige API- en CRM-invoegtoepassingen. Virtuele telefoonnummers in elk land
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. ZIWO CDR heeft alles wat je nodig hebt.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Veelzijdig zakelijk telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams, ingebouwd met meer dan 50 zakelijke functies om je bedrijf te laten groeien.
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten, je klanten kan bedienen en je bedrijf kan laten groeien. Klaar om het uit te proberen?
Het zakelijke telefoonsysteem voor verkoop- en klantenserviceteams. Dit platform heeft alle functies gebundeld met gratis oproepen naar meer dan 20 bestemmingen, zodat je team gratis kan prospecten,...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors.
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen
Tool voor gespreksopname die gesprekken of multimedia-interacties registreert, rapporteert en analyseert via interactieve dashboards en statusindicatoren.
Calibre bestaat uit verschillende oplossingen die kunnen worden gecombineerd om aan de behoeften van je bedrijf te voldoen: de Praetorian Voice Recorder is een turn-key recorder die fulltime, selectief, gepland, willekeurig en on-demand kan opnemen; de Mentor QA Suite biedt de tools die nodig zijn om de prestaties van medewerkers te bewaken, evalueren en verbeteren; de Telecom BI Suite biedt toegang tot waardevolle informatie over je organisatie door kwantitatieve bedrijfs-/klantgegevens te analyseren.
Calibre bestaat uit verschillende oplossingen die kunnen worden gecombineerd om aan de behoeften van je bedrijf te voldoen: de Praetorian Voice Recorder is een turn-key recorder die fulltime,...

Functies

  • Opnemen
  • On-demand opnamen
  • Geplande opname
  • Archiveren en retentie
  • Oproepen opnemen