112 resultaten
Waarom Capterra gratis is
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Verdubbel je efficiëntie met de voorspellende kiezer van VCC Live en sluit deals door zoveel mogelijk met je klanten te praten! Meer informatie over VCC Live
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus Dialer
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Meest populaire oplossing voor gratis telemarketing CRM en automatische kiesfunctie. 4 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Cloud Contact Center with Practical AI - Outbound, Inbound ACD, IVR, Predictive Dialer, Chat, Call Recording, and CRM Integrations.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Increase agents' talking time up to 300% with a versatile cloud contact center solution trusted by 1000+ users!
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor voorspellende nummerselectie, geschikt voor het MKB tot grote ondernemingen met in-house klantenondersteuning- en ontwikkelingsteams.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Aspect Unified IP maakt geautomatiseerde uitgaande, high-touch campagnes mogelijk via spraak, e-mail of sms. Ideaal voor contactcenters vanaf 150 medewerkers.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Dolphin Pro

Dolphin Pro

door Electronic Voice Services

Betaalbaar, krachtig nummerkiessysteem met alle functies die je nodig hebt. Slechts $ 89 per maand per stoel voor onbeperkt bellen.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Atomic, een voorspellende kiezerfunctie, oplossing voor sms en e-mail met een reeks functies en rapportages. Geen kosten per stoel!
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Het platform helpt verkopers meer en grotere deals te sluiten door kunstmatige intelligentie op te nemen in de manier waarop ze werken.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Predictive Dialer With Integrated Web-Phone and Call-Center Solutions.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Drive sales and deliver service from anywhere in the world with our cloud-based contact center and call tracking platform.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Beautiful Contact Center Solution / Multichannel / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Eliminate down-time and increase productivity by launching 10+ outbound calls at once with our 100% TCPA compliant predictive dialer.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
World's 1st Google Powered Cloud Call Center
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
$125 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES NO MINIMUM USER REQUIREMENT.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Inside Sales Power Dialer and Sales Communication Software, fast and easy to implement, salesforce.com compatible.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Cloud-based call center technology that assist firms with contact management, appointment scheduling and call recording.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Xencall is a call center automation software with predictive dialing, CRM, lead distribution, and a live floor map of your sales team.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Call your leads and close more deals. Monitor the process of your leads through the sales process. Free 30-day trial account!
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Pred.Dialer + ACD Inbound, IVR, QA, 25 Lines/agent, Built in soft-phone, TCPA Compliant, 99.999% uptime, API, WebHooks, No Set-up fees
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
FREE TRIALS - Easy CRM Dialing System with inbound/outbound blend. World class support. NO CONTRACTS - NO HIDDEN FEES - NO SUPRISES
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
contactSPACE provides Cloud Contact Centre Technology to boost productivity and performance in your call centre.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Cloud call center technology; inbound, outbound, omni-channel, IVR, call recording, business and speech analytics.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende dialer die callcenters helpt de productiviteit te beheren en een efficiënte klantervaring te leveren. Personaliseer je campagnes.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Noble's omnichannel contact center offers include inbound, outbound, IVR, QA, compliance, advanced analytics, and workforce engagement.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
i360 offers an integrated suite of grassroots tech, voter/consumer data, & volunteer management tools. Trusted with 2,600+ victories.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Hosted predictive and preview dialing solution focused on the Accounts Receivable Management and Collections market.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Predictive Dialer system, a turn-key, in-house paperless solution, with integrated custom built CRM and production management modules.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Ringio adds telephony features to Salesforce & Zoho for increased productivity.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Cloud-based platform that enables businesses to route, record, and manage inbound and outbound calls among agents.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Ideal for call centers, the predictive dialing platform helps manage customer database, leads, and more while tracking agents at work.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Dramatically increases productivity and improves campaign bottom-line by automatically dialing.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
PhoneCall is a scalable, cloud contact center solution offering contact management, predictive dialing for telemarketing.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Increase sales up to 400% with our predictive dialer solution. Augutech is an an award winning Outbound Call Center Platform.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Verhoog de uitgaande verkoop met de Predictive Dialer van LeadDesk. Andere calling-modi omvatten: Preview, Progressive, Power, Click-to-call.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Uniforme automatische kiesfunctie en geavanceerde geautomatiseerde callcentersoftware die inkomende/uitgaande spraak-, fax-, sms- en e-mailtechnologie ondersteunt.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende nummerselectie - professionele software voor het voeren van uitgaande gesprekken. Systeem kiest automatisch alleen beschikbare nummers uit de lijst.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Call Center Software with call monitoring, reporting, agent mapping, and more.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Powerful voice broadcast and predictive dialer with easy same-day deployment, rates as low as 1ç/min, & 5000 minutes free upon signup!
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Software voor uitgaande gesprekscampagnes voor teams - Snel te implementeren en eenvoudig te schalen.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
A true cloud customer experience technology solution that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
VoIP solution that helps businesses manage multi-channel call recording, predictive dialing, messaging, ACD, IVR, and more.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
PureCloud Dialer start Now! $49.99 monthly. Predictive, MSG Broadcasting, SMS, Inbound, Call Recording, Analytics reports, 100%Uptime.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Dialpad Sell is an effective sales dialer that speeds up ramp time and makes reps more productive using Voice Intelligence technology.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Auto dialers, predictive dialers and automated attendant used in your call center for lead generation.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Hosted call center solutions. predictive, power, preview, inbound and blended modes.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Flash-based SaaS dialer for sales professionals with integrated CRM.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
End to end Customer Engagement solution wherein our call center solution is complimented with our CRMs.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
LeadsRain Cloud-based predictive dialer manages calls between Agents & monitors the calls and displays the result of each of the call
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Maximise talk time & sales, with a hosted dialer for inbound & outbound campaigns. Select from 3 dialing modes to control pace.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Receive more revenue, generate more business, save time, money and resources with BRISA's ClientCallPlus automated solution.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Engage Voice Predictive Dialer: Turn Seconds Into Revenue
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
The comprehensive package that provides the management of an efficient, successful and effective call centre operation.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Vocalcom is a leading provider of hosted & cloud predictive dialer. No contracts or infrastructure costs. Pay as you go & scale easily.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
See every agent's phone activity without leaving their desks, increasing overall visibility while saving supervisors time and energy!
Call distribution platform for outbound and inbound calls with in-built CRM and agent monitoring for remote multi-agent call centers.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Predictive dialer, Voice Broadcasting, Cloud PBX, CRM, DID, our tools are designed to reduce your costs and increase your productivity.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Highly scalable and robust contact center software enabling omni channel customer interaction management
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Enables call center managers to focus on call center metrics and call center performance.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Predictive dialing solution that helps businesses automate dialing processes through call queueing, comfort messaging, ACD, IVR & more.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Telemation

Telemation

door Database Systems

(0 reviews)
Call center software that includes CTI Software, predictive dialers, IVR and ACD systems.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Enables call center supervisors to analyze individual agent performance and managers to view each campaign performance.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Pamar Collection System

Pamar Collection System

door Pamar Systems

(0 reviews)
Comprehensive collection package, that includes outsourced letters, dialers, skip tracing, and payment processing
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
rostrvm

rostrvm

door Rostrvm Solutions

(0 reviews)
CTI-enabled call centre applications to enhance traditional telephone systems and to capitalise on the power of Internet Telephony.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren
Fluency

Fluency

door Homisco

(0 reviews)
Comprehensive call center software providing telephony and web-based communication for sales and service environments.
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Planning voor terugbellen
  • Oproepresultaten
  • Oproepen doorsturen
  • Contactenbeheer
  • Leads beheren