115 resultaten
Waarom Capterra gratis is
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Verdubbel je efficiëntie met de voorspellende kiezer van VCC Live en sluit deals door zoveel mogelijk met je klanten te praten! Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende kiezer kan je contactcenter het maximale aantal klanten bereiken door de gesprekstijd van telefonisten te verhogen naar 48 minuten per uur, terwijl het aantal afgebroken gesprekken onder de 3% blijft. De voorspellende kiezer van VCC Live wordt geleverd met geavanceerde instellingen en unieke parameters, zodat je contactcenter het meeste uit gesprekken kan halen. Meer informatie over VCC Live
VCC Live is een cloudgebaseerde software voor contactcenters en biedt een intelligente voorspellende kiezer voor bedrijven die snelle ondersteuning willen bieden aan hun klanten. Met de voorspellende k...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door contacten en gespreksstromen te automatiseren, en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met Adversus kun je alles wat je wilt automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten, stel triggers in en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus Dialer
Adversus is een webgebaseerde dialer en praktische CRM-oplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren je callcenter efficiënt door ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Gehoste voorspellende kiezer, auto-kiezer, sms- en spraak-broadcastingsysteem. Gedeeld platform met facturering en whitelabeling. Meer informatie over DialerAI
DialerAI leent zich voor het automatiseren van verkoopgesprekken, het verzamelen van achterstallige betalingen of het maken van afspraken. De auto-kiezersoftware van DialerAI kan de productiviteit en efficiëntie verdrievoudigen doordat bezette, onbeantwoorde en niet-verbonden lijnen komen te vervallen en alleen de oproepen die worden beantwoord door mensen worden doorgeschakeld naar telefonisten. DialerAI is ideaal voor telecombedrijven en callcenters omdat het een gedeeld platform is is met facturering en whitelabeling, wereldwijd beschikbaar en voordelig is omdat je je eigen Voice Provider kiest. Meer informatie over DialerAI
DialerAI leent zich voor het automatiseren van verkoopgesprekken, het verzamelen van achterstallige betalingen of het maken van afspraken. De auto-kiezersoftware van DialerAI kan de productiviteit en e...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Populaire gratis oplossing voor telemarketing-CRM en automatische kiesfunctie. 4 miljoen klanten wereldwijd. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het meest populaire gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gespreksroutering, verhuur van binnenlandse en internationale telefoonnummers. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het meest populaire gratis zakelijk telefoonsysteem, automatische kiesfunctie en CRM in één. Inkomende en uitgaande gesprekken, IVR, telemarketing, robocalling, voicemail, gespreksopname, gesp...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen en stemmen. Het omvat gespreksfacturering voor telefoonmaatschappijen die Voice Broadcasting als service willen aanbieden aan hun klanten. Meer informatie over Newfies-Dialer
Een SMS en Voice Broadcasting autokiezeroplossing voor flexibele uitgaande IVR en Press-1 om leadgenerering over te dragen. Newfies-Dialer wordt gebruikt voor marketing, marktonderzoek, opiniepeilingen...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Meer informatie over XCALLY
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en eff...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventione...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stim...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, belle...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen lastige pauzes nadat een contactpersoon opneemt; 3) laat met één klik voicemails/e-mails achter; 4) automatiseer de workflows na het gesprek; 5) geen speciale apparatuur vereist. Krachtig en toch zeer gebruiksvriendelijk.
Gegarandeerd meer live-gesprekken binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult vergroten, dat je dit vo...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één tool voor alle communicatie: bellen, chatten, e-mail, sms en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken, of je nu een agent, supervisor of IT-beheerder bent. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft.
Het Genesys PureCloud-platform is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentr...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bekroond Brits team: alles-in-één Cloud Contact Center Premium VOIP Dialer Platform
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvoudig, snel en flexibel is. Je klantenservice is sneller, naadloos en volledig aangepast aan je eisen. Praat met meer mensen in minder tijd. Laat je winst onmiddellijk groeien.
Alles-in-één Cloud Contact Center met alle functies en voordelen van een geavanceerd VOIP Dialer-systeem van een Brits team. Vergroot je omzet. Creëer een compleet meerkanaals contactcentrum dat eenvou...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Toonaangevende wereldwijde aanbieder van omnichannel cloudgebaseerde contactcentersoftware.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen zoals spraak, tekst, chat, e-mail, video, berichtenplatforms en bots. Het bedrijf is opgericht door een team van veteranen uit de sector die pionierden met de toonaangevende on-premises oplossingen en nu een architectuur voor de toekomst leveren met een geavanceerde cloud-first aanpak.
Bright Pattern biedt de meest eenvoudige en krachtige contactcentersoftware voor innovatieve middelgrote en grote bedrijven. Bright Pattern biedt het enige echte omnichannel cloudplatform voor kanalen ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor voorspellende nummerselectie, geschikt voor het MKB tot grote ondernemingen met in-house klantenondersteuning- en ontwikkelingsteams.
Neem geen genoegen met minder dan geavanceerd. Op dit moment zou meer gespreksvolume door voorspellende nummerselectie standaard moeten zijn. Jouw tijd verdient ook respect. De voorspellende nummerselectie van CallTools.com is gemaakt door bedrijfseigenaren voor bedrijfseigenaren. De hoogwaardige interne klantenservice beantwoordt je telefoontjes en helpt je bij het oplossen van problemen. De tijd van jouw bedrijf is toch ook van belang?
Neem geen genoegen met minder dan geavanceerd. Op dit moment zou meer gespreksvolume door voorspellende nummerselectie standaard moeten zijn. Jouw tijd verdient ook respect. De voorspellende nummersele...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Increase agents' talking time up to 300% with a versatile cloud contact center solution trusted by 1000+ users!
Voiptime Call Center Solution is a multichannel contact center software for processing of inbound and outbound calls, emails, webchats, chatbots, etc. It includes the mini-CRM, inbound ACD, powerful IVR constructor (interactive voice response menu), flexible call campaigns (with 3 dialing modes - Preview, Power, Predictive), live call monitoring, detailed reporting, real-time dashboards, call scripts, etc. Enjoy the capabilities of contact center software trusted by 1000+ users!
Voiptime Call Center Solution is a multichannel contact center software for processing of inbound and outbound calls, emails, webchats, chatbots, etc. It includes the mini-CRM, inbound ACD, powerful IV...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bekroonde sms-, spraak- en callcenter-tool die door bedrijven wordt gebruikt en toch eenvoudig genoeg is voor jouw doel. Betaal naar gebruik, geen abonnementen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerde outreach-software voor de grootste bedrijven, maar toch eenvoudig genoeg voor jouw organisatie. De enige oplossing die soepel integreert met je CRM. Gebruik voorspellende nummerselectie, power, preview of handmatige nummerselectie, afhankelijk van je behoefte. CallHub biedt ook spraak- en tekstuitzendingen.
Eenvoudig te gebruiken software voor uitgaande callcenters met geautomatiseerde belfuncties om aan je behoeften te voldoen. Ongelimiteerde agentaccounts en betalen naar gebruik. CallHub is geavanceerde...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Aspect Unified IP maakt geautomatiseerde uitgaande, high-touch campagnes mogelijk via spraak, e-mail of sms. Ideaal voor contactcenters vanaf 150 medewerkers.
Aspect Unified IP is ideaal voor callcenters met minimaal 150 medewerkers. Het helpt via voorspellende nummerselectie geautomatiseerde high-touch multichannel-campagnes te verbeteren via spraak, e-mail of sms die kritieke informatie naar de juiste mensen krijgt, op het juiste moment en via het juiste medium. Neem slimme beslissingen over met wie je contact wilt opnemen, en wanneer en hoe je kunt profiteren van realtime optimalisatie van bedrijfsinformatie, lijsten en campagnebeheer via enkele of meerdere voorspellende kiesfuncties.
Aspect Unified IP is ideaal voor callcenters met minimaal 150 medewerkers. Het helpt via voorspellende nummerselectie geautomatiseerde high-touch multichannel-campagnes te verbeteren via spraak, e-mail...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Connect First is een bekroonde cloudgebaseerde callcenterprovider die streeft naar 100% klanttevredenheid.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord op de behoeften van contactcentra van bedrijven van elke omvang. Het bedrijf is in 2004 opgericht en gevestigd in Boulder, Colorado. Het is een particulier SaaS-bedrijf met meer dan 500 klanten wereldwijd en een klantenbinding van 97%. Met een uptime van 99,999% en een gebruiksvriendelijke oplossing die volledig kan worden aangepast.
Connect First's telecommunicatiesoftware is ontwikkeld om een revolutionaire benadering van contactcentertechnologie te bieden. De cloudgebaseerde oplossing is een kosteneffectief, betrouwbaar antwoord...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Stimuleer de verkoop en lever service vanaf overal ter wereld met het cloudgebaseerde platform voor contactcenters en oproep-tracking.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagn...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Betaalbaar, krachtig nummerkiessysteem met alle functies die je nodig hebt. Slechts $ 89 per maand per stoel voor onbeperkt bellen.
Daadwerkelijk onbeperkt bellen. Voer alle gesprekken die nodig zijn zonder je zorgen te maken over de factuur. Monitoring- en coachingtool die ervoor zorgt dat je medewerkers optimaal presteren. Geniet van flexibiliteit door je beller-ID te personaliseren voor meer gerichte campagnes. Verbind snel gesprekken door of organiseer een telefonische vergadering om de efficiëntie te maximaliseren.
Daadwerkelijk onbeperkt bellen. Voer alle gesprekken die nodig zijn zonder je zorgen te maken over de factuur. Monitoring- en coachingtool die ervoor zorgt dat je medewerkers optimaal presteren. Geniet...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Het platform helpt verkopers meer en grotere deals te sluiten door kunstmatige intelligentie op te nemen in de manier waarop ze werken.
Predictive Playbooks is een door AI aangestuurde cadansgebaseerde verkooptoepassing voor strategische verkoopteams. Playbooks begeleidt vertegenwoordigers bij hun contacten met klanten met vooraf ingestelde of aangepaste cadansstrategieën, genaamd Plays, en het maakt meer efficiëntie en effectiviteit mogelijk door op AI gebaseerde inzichten te bieden over aan wie ze moeten verkopen en hoe en wanneer ze contact moeten maken.
Predictive Playbooks is een door AI aangestuurde cadansgebaseerde verkooptoepassing voor strategische verkoopteams. Playbooks begeleidt vertegenwoordigers bij hun contacten met klanten met vooraf inges...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution.
Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution.
Call center software with additional features such as a voice logger, voip, outbound dialer, IPPBX and asterisk base solution....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen.
eTollfree voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen. Bouw een gepersonaliseerde communicatieoplossing die aan je behoeften voldoet.
eTollfree voorspellende kiezer met geïntegreerde webtelefoon- en callcenteroplossingen. Bouw een gepersonaliseerde communicatieoplossing die aan je behoeften voldoet....
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op door zijn omnichannel voorspellende kiesfunctie, spraakanalyse, intelligente routering en een grafische interface (Diagram Studio) om spraakroutering, interactie en chat te ontwikkelen. Het variabele uitgavenmodel is aangepast aan operationele fluctuaties en constante innovatie.
wolkvox is een innovatieve, betrouwbare, gebruiksvriendelijke en snel te implementeren alles-in-één cloudoplossing voor contactcenters en biedt zijn service in het SaaS-model. Het platform valt op do...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in bo...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Verhoog je productiviteit met 300% met behulp van de toonaangevende kiesfuncties. Beheers in realtime hun gedrag en breng direct aanpassingen aan. - voorspellend; - krachtig; - progressief; - voorvertoning. Gebruik de spraakuitzending om meldingen en marketingberichten naar klanten te sturen via uitgaande telefoonoproepen met optionele IVR-feedback. - Pas het bericht voor elke klant aan met behulp van tekst-naar-spraak. - Realtime interactie met een live medewerker met behulp van de IVR.
Verhoog je productiviteit met 300% met behulp van de toonaangevende kiesfuncties. Beheers in realtime hun gedrag en breng direct aanpassingen aan. - voorspellend; - krachtig; - progressief; - voorver...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Of je nu leads wilt vergroten, de verkoop wilt versnellen of de klantreis wilt verbeteren, Ytel heeft een oplossing om je te helpen communiceren.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. Markeer en wijzig automatisch telefoonnummers die als spam worden gemarkeerd, toegang tot de premium shortcode (bijvoorbeeld: 411-411 en 911-911), 800 en lokale telefoonnummers met elk netnummer. Uitgelichte kenmerken: Uitgaande oproepen, voicemail drop, oproepregistratie, leaddistributie, spraakuitzendingen, aangepaste IVR en vraag naar de API.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Eliminate down-time and increase productivity by launching 10+ outbound calls at once with our 100% TCPA compliant predictive dialer.
The only predictive dialer like it in the industry! Boost your talk time by as much as 1000%, with lower drop rates and 100% TCPA compliant practices! Sales Sling's predictive dialer automatically scales the number of lines dialing out to your agents' optimal capacity. With easy to to use agent workflow, intuitive call monitoring and included CRM, it has never been easier to start boosting your sales. Try us for FREE today!
The only predictive dialer like it in the industry! Boost your talk time by as much as 1000%, with lower drop rates and 100% TCPA compliant practices! Sales Sling's predictive dialer automatically sc...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Our products include: Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, Marketing Automation, and Mobile CRM.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to call a new lead in one second, nurture and engage prospects throughout the entire sales process, and automate 95% of their daily workflows.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage by enabling them to cal...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Hodusoft Call Center Software has all the features to efficiently manage your Inbound, Outbound or a combination customer call center.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Its effective use of data in customer journeys allows seamless experience across all channels. On-premise solution that allows businesses to inbound, outbound, and blended calls, IVR, record & many more. Benefits: Better Agent Retention, High Contact Rate, Optimizes Call Process & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Its effective use of data in customer j...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES NO MINIMUM USER REQUIREMENT.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only deliver live calls to your agents. Answer machines, disconnected number, operator intercepts are handled by the dialer without impacting an agent's productivity.
$150 PER USER PER MONTH WITH UNLIMITED OUTBOUND MINUTES. NO MINIMUM USER REQUIREMENT. Enterprise class call center suite hosted predictive outbound, inbound and blended auto dialer. Designed to only de...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Krachtige nummerkiesfunctie en communicatiesoftware van Inside Sales, snel en eenvoudig te implementeren, werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je om in minder tijd met meer prospects en klanten in contact te komen. Deze verkoopcommunicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten. Werkt met Salesforce.
FrontSpin helpt je om in minder tijd met meer prospects en klanten in contact te komen. Deze verkoopcommunicatietool en krachtige nummerkiesfunctie implementeert je playbooks bij alle contactpunten. W...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
SpitFire Enterprise Call Center Software: Easy to Install, Operate & Upgrade. Agents can login for anywhere in the world on any device.
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictive, Fixed Rate, Quick Connect, Preview & Manual Dialing options! Integrate your CRM or PBX or use the SpitFire API to fully customize your call center. OPC Marketing is all under one roof in Addison, Texas where we develop, we deliver and we support!
What makes SpitFire different than other predictive dialers? SpitFire Enterprise is the only contact center software offering: Cloud, Premise or Hybrid call center solutions. 5 dialing modes: Predictiv...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Xencall is a call center automation software with predictive dialing, CRM, lead distribution, and a live floor map of your sales team.
We can help your team go remote in less than 24 hours! Don't let anything slow down your sales. Xencall is an all-in-one predictive dialer that empowers call centers and telemarketers to close more leads and increase sales across the board. Xencall sets itself apart with advanced inbound queue strategies, a built-in webphone and a powerful CRM. Xencall offers personalized training sessions and a fully in-house support team.
We can help your team go remote in less than 24 hours! Don't let anything slow down your sales. Xencall is an all-in-one predictive dialer that empowers call centers and telemarketers to close more lea...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloud-based call center technology that assist firms with contact management, appointment scheduling and call recording.
Greenlight CRM is a UK-based call centre solution that solves all your technology needs in one hosted system. Get enterprise inbound and outbound telecoms functionality, including our own unique Ofcom compliant predictive dialler, diary management software for streamlined appointment booking, a complete CRM system that adapts to whatever your business requires, and much, much more. All you need to do is provide your agents with an Internet connected PC, and Greenlight does the rest.
Greenlight CRM is a UK-based call centre solution that solves all your technology needs in one hosted system. Get enterprise inbound and outbound telecoms functionality, including our own unique Ofcom ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convosos omnichannel contact center software.
Dramatically boost contact rates up to 300% with Convoso's intelligent call center software. Our omnichannel cloud-based solution offers infinitely scalable growth and delivers exceptional ROI. Convoso matches a dedicated product expert to every customer to help optimize their dialers and maximize efficiencies for managers, agents, and leads. Join other high-achieving call centers driving profitability with Convoso, from small business to enterprise.
Dramatically boost contact rates up to 300% with Convoso's intelligent call center software. Our omnichannel cloud-based solution offers infinitely scalable growth and delivers exceptional ROI. Convoso...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving.
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via e...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Bel je leads en sluit meer deals. Bewaak het proces van je leads tijdens het verkoopproces. Gratis proefaccount van 30 dagen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal vermenigvuldigen. Dit zorgt ervoor dat hun verkooppersoneel efficiënt werkt door middel van hun opvolgingsroutine met klanten en vroegere klanten. Vraag vandaag nog een gratis demo of test aan en ervaar hoe Call Logic je kan helpen je verkoopproces te stroomlijnen en tegelijkertijd de productiviteit en de prestaties van je medewerkers te verhogen.
Call Logic helpt verkoopteams om meer deals te sluiten door hun campagnes voor telefonisch bellen te stroomlijnen. Met Call Logic kunnen kleine bedrijven het aantal uitgaande oproepen meer dan driemaal...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, interactieve spraakherkenning, QA (Quality Assurance), 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen.
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewer...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Cloudgebaseerde callcentertechnologie; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse.
TCN is een leverancier van cloudgebaseerde callcentertechnologie voor bedrijven, contactcenters, BPO's (Business Process Outsourcing) en incassobureaus wereldwijd. TCN combineert een diep inzicht in de behoeften van callcentergebruikers met een zeer betaalbaar leveringsmodel, waardoor onmiddellijke toegang tot robuuste callcentertechnologie wordt gegarandeerd; inkomend, uitgaand, omnichannel, IVR, gespreksopname, bedrijfs- en spraakanalyse vereist om operaties te optimaliseren en te voldoen aan de sectorvoorschriften. Schaal op met dit daadwerkelijke cloudplatform.
TCN is een leverancier van cloudgebaseerde callcentertechnologie voor bedrijven, contactcenters, BPO's (Business Process Outsourcing) en incassobureaus wereldwijd. TCN combineert een diep inzicht in de...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
FREE TRIALS - Easy CRM Dialing System with inbound/outbound blend. World class support. NO CONTRACTS - NO HIDDEN FEES - NO SUPRISES
FREE TRIAL for 7 days. Compatible with any software, CRM or phone system. Easy inbound/outbound CRM Dialing system that lets agents dial 5 lines per agent simultaneously and take inbound calls. 3 way & transfer calls. Real time monitoring/coaching. Customizable Features: Caller ID, Agent Scripts, Dispositions, Data Fields, Call Recordings, Dialer reports, Prerecorded Voicemail Message, Send Emails, Record Calls & More. World class support NO CONTRACTS - NO HIDDEN FEES - NO SUPRISES
FREE TRIAL for 7 days. Compatible with any software, CRM or phone system. Easy inbound/outbound CRM Dialing system that lets agents dial 5 lines per agent simultaneously and take inbound calls. 3 way ...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
De software voor callcenters van contactSPACE beschikt over een krachtige voorspellende belfunctie, zodat je op het juiste moment het juiste contact kunt maken.
Behaal betere resultaten met minder telefoontjes met de voorspellende belsoftware van contactSPACE. Neem op het perfecte moment contact op met elke lead om het lekken van verkooptrechters te minimaliseren en de contact- en conversieratio's te verhogen. Verhoog bovendien de efficiëntie van voorspellend bellen met geautomatiseerde antwoordapparaatdetectie, automatische afwikkeling en automatisering van de workflow van medewerkers. contactSPACE is intuïtief en gemakkelijk te gebruiken voor zowel beheerders als medewerkers, en het stelt je in staat contactstrategieën te creëren en optimaliseren wanneer en indien dat nodig is.
Behaal betere resultaten met minder telefoontjes met de voorspellende belsoftware van contactSPACE. Neem op het perfecte moment contact op met elke lead om het lekken van verkooptrechters te minimalise...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Voorspellende dialer die callcenters helpt de productiviteit te beheren en een efficiënte klantervaring te leveren. Personaliseer je campagnes.
Verhoog de efficiëntie van de agenten in je callcenter en genereer een groter volume aan effectieve oproepen die tijd en geld besparen. Met Megadialer kun je de meest geschikte kiesmethode voor je campagne kiezen: voorbeeld of voorspellend. Makkelijk te gebruiken interface: campagnes aanpassen aan jouw bedrijf. Aanpasbare campagnes: talloze modules die je beheer eenvoudiger maken. Realtime analyse: beheer alle processen in de MegaDialer-interface in realtime. Vraag een demo aan.
Verhoog de efficiëntie van de agenten in je callcenter en genereer een groter volume aan effectieve oproepen die tijd en geld besparen. Met Megadialer kun je de meest geschikte kiesmethode voor je cam...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Noble Predictive Dialer is a full-featured outbound contact solution delivering call management, list control and workflow management.
Noble¿s Outbound contact solution automates, organizes, and manages your calling and multichannel campaigns and resources, enabling you to build productivity. The Noble Predictive Dialer is a full-featured outbound contact solution delivering call management, list control and workflow management, with an integrated database. Our industry-leading call pacing options and per call treatments provide maximum dialing control, so agents can achieve more right party contacts. The award-winning outbound
Noble¿s Outbound contact solution automates, organizes, and manages your calling and multichannel campaigns and resources, enabling you to build productivity. The Noble Predictive Dialer is a full-feat...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions.
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions. Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with features including: intelligent IVR and multi-channel ACD, predictive dialer, call-recording, dynamic scripting, text-to-speech and extensive reporting and analytics. 3CLogic includes Computer Telephony Integration (CTI) and deep integration with ServiceNow, Salesforce and Microsoft Dynamics.
Manage inbound, outbound, blended or multi-channel communications using 3CLogics Cloud Contact Center Solutions. Optimize internal and external communication, as well as customer engagements, with fe...
  • Naleving van FCC-richtlijnen
  • Naleving van FTC-richtlijnen
  • Telefoongesprekken plannen
  • Oproepen doorsturen
  • Lijstbeheer
  • Leads beheren