Arbeidsbeheersysteem
Een arbeidsbeheersysteem is software die personeelsbeheer meer inzicht geeft in de dagelijkse gang van zaken, met name in een magazijn of distributiecentrum. Een arbeidsbeheersysteem verzamelt de hele dag gegevens over werknemers en maakt rapporten op over arbeidsproductiviteit en planningsmogelijkheden, zowel op individueel als groepsniveau.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Arbeidsbeheersysteem
Mkb-bedrijven, en met name die in de toeleveringsketen en de logistiek, krijgen met een arbeidsbeheersysteem meer inzicht de prestaties in realtime om zo betere beslissingen te kunnen nemen over het toewijzen van werknemers.
Gerelateerde termen
- Verzuimbeheer
- Onbetaald verlof
- Onboarding
- Verloop
- Right-to-work
- ESS (Employee Self-Service)
- Antecedentenonderzoek
- Billijkheidstheorie
- Prestatiebeheer
- Diversiteit en inclusie
- Gamification
- COE (Center of Excellence)
- Opvolgingsplanning en -beheer
- Personeelsanalyse
- PIP (Performance Improvement Plan)
- Resourcegroep voor werknemers
- CHRO (Chief Human Resources Officer)
- 9-Box-model
- Bedrijfstoepassingen
- Analyse van mensen