484 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde oplossingen voor personeelsbeheer, met name geschikt voor bedrijven met meer dan 200 werknemers. Quinyx is een mobile-first oplossing die de personeelskosten vermindert door arbeidsintensieve processen zoals planning, loonadministratie, in- en uitklokken, communicatie en forecasting te automatiseren terwijl de werkervaring voor werknemers en managers wordt verbeterd. Meer informatie over Quinyx Het cloudgebaseerde systeem biedt ondersteuning voor planning, tijdregistratie, communicatie, taakbeheer, budgettering en forecasting. Meer informatie over Quinyx
Papaya Global zorgt voor een revolutie in de wereldwijde salarisadministratie en wereldwijd personeelsbeheer met dit cloudgebaseerd SaaS-platform. Dit platform biedt complete internationale payrolloplossingen, personeelsbeheer van on-boarding tot secundaire arbeidsvoorwaarden, complete EOR-diensten in meer dan 100 landen, beheer van contractwerkers en immigratie. Dit geautomatiseerde systeem is eenvoudig te gebruiken en te schalen, zorgt voor volledige naleving en nul verwerkingsfouten, en biedt realtime rapporten en toonaangevende BI en analyses. Meer informatie over Papaya Global Papaya Global is een revolutie in de wereldwijde salarisadministratie en personeelsbeheer met een cloudgebaseerd platform dat de wereldwijde salarisadministratie automatiseert. Meer informatie over Papaya Global
bob stroomlijnt de administratie radicaal en verbetert de ervaringen van werknemers met een slimme mobiele app, een gepersonaliseerde secundaire arbeidsvoorwaardenwinkel en uitnodigende onboarding- en enquêtetools. De rijke realtime gegevens in bob voorzien besluitvormers van waardevolle inzichten en helpen medewerkers zich meer verbonden te voelen met de mensen met wie ze samenwerken, waar ze ook zijn in de wereld. bob is de ideale oplossing voor bedrijven met meer dan 80 medewerkers. Meer informatie over Hibob bob is een platform voor personeelsbeheer dat vooruitstrevende bedrijven helpt het beste in hun werknemers naar voren te halen. Meer informatie over Hibob
When I Work is nu voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met gratis en eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 500.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken. Meer informatie over When I Work De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen, ziektedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een unieke beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Meer informatie over Findmyshift Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet. Meer informatie over Findmyshift
Sympa HR zal de gegevens automatisch overdragen naar je systemen voor salarisadministratie, tijdregistratie, personeelsplanning en reiskosten. Zonder de module voor salarisadministratie is Sympa HR wereldwijd schaalbaar. Meer informatie over Sympa HR Sympa HR zal de gegevens automatisch overdragen naar je systemen voor salarisadministratie, tijdregistratie, personeelsplanning en reiskosten. Meer informatie over Sympa HR
Blijf op de hoogte van de actuele en historische gegevens van al je werknemers. Sla alle gegevens op met klantvelden en voer rapporten uit om de gegevens op elk gewenst moment op te halen. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR CakeHR is ontworpen voor eenvoudige toepassing door medewerkers en levert automatisering, transparantie en betrokkenheid voor HR. Meer informatie over CakeHR
Een bekroond, beveiligd en privé platform voor personeelsbeheer dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Shortlist is een lichtgewicht platform voor het automatiseren van betalingen. Gebruik Shortlist voor het snel onboarden van personeel, ontvangen van facturen, afhandelen van goedkeuringen en betalen van je verkopers, aannemers en freelancers. Meer informatie over Shortlist Online automatiseringsplatform voor zakelijke betalingen Meer informatie over Shortlist
De organigramsoftware Ingentis org.manager visualiseert HR-gegevens op basis van je gegevensbron. Deze visualisaties omvatten organigrammen met organisatiestructuren en afbeeldingen om KPI's aan te geven, en om een overzicht te geven van big data. Typische gebruikssituaties waarbij dit van pas komt zijn bijv. het managen van openstaande posities, of het checken van je diversiteit en inclusie-inspanningen. Bovendien kun je hiermee verschillende reorganisatiescenario's simuleren om te zien hoe een nieuw gemodelleerde organisatiestructuur zou kunnen werken. Meer informatie over Ingentis org.manager Software voor het visualiseren van organisatiehiërarchieën, prestatie-indicatoren en big data, en voor het modelleren van nieuwe personeelsstructuren. Meer informatie over Ingentis org.manager
(0 reviews)
Bezoek website
Programma's en workshops om je ontslagen werknemers te ondersteunen met cv-ontwikkeling, persoonlijke coaching, aanbevelingen voor banen, hulpmiddelen en meer. Meer informatie over Outplacement Programma's en workshops om je ontslagen werknemers te ondersteunen met cv-ontwikkeling, persoonlijke coaching, aanbevelingen voor banen, hulpmiddelen en meer. Meer informatie over Outplacement
Jibble is een gratis app voor personeelsbeheer. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble Jibble is een gratis app voor personeelsbeheer voor loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Meer informatie over Jibble
Lanteria HR is gericht op het leveren van oplossingen voor het beheer van menselijk kapitaal voor middelgrote bedrijven, en het biedt een collaboratieve omgeving waarin werknemers en leidinggevenden kunnen samenwerken. Het is beschikbaar zowel lokaal als in de cloud. Lanteria HR beheert alle HR-taken binnen een bedrijf met 7 modules: Core HR, tijd en aanwezigheid, werven, prestaties, leren, self-serviceportal en rapportencentrum. Je kunt elk van deze modules afzonderlijk gebruiken of het volledige Lanteria HR-systeem gebruiken. Meer informatie over Lanteria HR Lanteria is een product voor HR-beheer met 7 verschillende oplossingen, dat perfect is geïntegreerd met Office 365 en SharePoint. Meer informatie over Lanteria HR
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor personeelsbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Bitrix24 is gratis software voor personeelsbeheer met een sociaal aspect. Natuurlijk heeft het een bedrijfsgids, intranet, verlofaanvragen, afwezigheidskalender, werknemersprofielen, bedrijfsbrede aankondigingen, self-serviceportal en andere traditionele HRMS-tools. Maar het wordt ook geleverd met een sociaal bedrijfsnetwerk, groepschats en een intern videoconferentiesysteem waarmee je werknemers efficiënter kunnen samenwerken en werken. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis software voor personeelsbeheer die wordt vertrouwd door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd. Meer informatie over Bitrix24
Platform voor personeelsbeheer dat gps en berichten combineert met productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contract. SLECHTS $ 5/licentie/maand - REALTIME MEDEWERKER gps - VERTALING IN DE APP (> 100 TALEN) - Schaalbaar binnen enkele minuten van 1 - 10.000 werknemers - Platformonafhankelijk: Windows/Mac, desktop/laptop, tablet, iOS/Android - "Altijd toegang", zelfs jaren later - Deel berichten/documenten/foto's in realtime - Meldingen - Deel taakgegevens (pdf/Excel) - Systeem voor beschikbaarheid van werknemers (geen dubbele boeking) Meer informatie over Ai Field Management Platform voor personeelsbeheer: Beheer... Wie, wat, wanneer, waarom, waar (gps), en hoeveel ($). Start vanaf $ 5 per licentie/maand. Realtime. Wereldwijde toegang Meer informatie over Ai Field Management
Fieldmotion biedt een cloudgebaseerd digitaal platform voor buitendienstmedewerkers, met ondersteuning voor het in realtime vastleggen van gegevens, instellen van afspraken, effectieve communicatie, realtime beslissingen, verantwoording en toezicht op het tijdbeheer. Het Fieldmotion-platform is intuïtief en gebruiksvriendelijk, wat betekent dat het meteen klaar is voor gebruik en aantrekkelijk is voor veel van die bedrijven die geen toegang hebben tot geavanceerde technologie of voldoende opgeleid personeel. Meer informatie over FIELDMOTION Bedrijfssoftware die is ontworpen om de productiviteit en efficiëntie van buitendienstmedewerkers te maximaliseren door je kantoor papierloos te maken. Meer informatie over FIELDMOTION
Activeer je medewerkers met een veilig, uitgebreid platform voor personeelsbeheer. Beekeeper is bekroonde operationele communicatiesoftware waarmee managers direct bedrijfsnieuws, updates en ploegenschema's met hun teams kunnen delen. Realtime, mobiele communicatie zorgt voor naadloos, collaboratief personeelsbeheer. Dankzij een snel uitrolproces en een gebruikersvriendelijke interface heeft Beekeeper activeringspercentages tot 90% bereikt. Meer informatie over Beekeeper Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Regel ploegendiensten, communiceer met je personeel en stroomlijn de payroll op een snellere en goedkopere manier. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Meer informatie over Planday Eenvoudige software voor personeelsbeheer waarmee jij je weer op het runnen van je bedrijf kunt richten. Boek een demo of probeer het vandaag nog gratis uit! Meer informatie over Planday
10.000 ft is een eenvoudige maar krachtige tool voor resourcebeheer en projectplanning waarmee dynamische organisaties betrouwbare operationele beslissingen kunnen nemen. 10.000 ft brengt in realtime kritische gegevens onder de aandacht, zoals projectbudgetten, teamgebruik, personeelsconflicten en inhuurbehoeften. Teams die 10.000 ft gebruiken ervaren meer controle omdat essentiële gegevens altijd zichtbaar zijn en beoogde resultaten op hoog niveau een topprioriteit blijven. 10.000 ft is erkend voor zijn uitmuntende ontwerp met prijzen van FastCo, SXSW, IxDA en IDSA. Meer informatie over 10,000ft Simpele, krachtige software waarmee dynamische teams zelfverzekerde operationele beslissingen kunnen nemen in al hun teams en binnen hun hele projectportfolio. Meer informatie over 10,000ft
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Bespaar tijd en geld en krijg gemoedsrust met ADP Workforce Now, de gebruiksvriendelijke en complete oplossing voor het beheer van menselijk kapitaal voor bedrijven met meer dan 50 werknemers. Het volledig geïntegreerde ADP Workforce Now-pakket is vanaf de basis opgebouwd met een enkele database en biedt mogelijkheden voor Human Resources, payroll, arbeidsvoorwaarden, talentmanagement, tijd- en werkbeheer, compliance en HR Analytics. Workforce Now kan ook eenvoudig en veilig worden geïntegreerd met andere HR- en bedrijfstoepassingen. Bespaar tijd en geld en krijg gemoedsrust met ADP Workforce Now, de gebruiksvriendelijke en complete oplossing voor het beheer van menselijk kapitaal.
Met de mogelijkheden voor personeelsbeheer van BambooHR kun je aangepaste workflows creëren om efficiënter te zijn in je besluitvormingsprocessen en de integriteit van je gegevens te beschermen. Los knelpunten op door te zorgen dat goedkeuringen gemakkelijk te beheren en nog eenvoudiger uit te voeren zijn, waardoor je bedrijf sneller kan groeien. BambooHR automatiseert de operationele taken en maakt HR vrij om de grote projecten uit te voeren die het verschil maken.
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Kronos Workforce Ready is een volledige HCM-suite van geautomatiseerde en schaalbare tools die HR, payroll, tijd en aanwezigheid en meer integreert.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Dayforce is een wereldwijd HCM-platform dat de werknemerservaring transformeert. Het integreert gegevens uit de gehele levenscyclus van medewerkers om betere besluitvorming op elk niveau mogelijk te maken. Dayforce is een uitgebreid cloudplatform dat in één toepassing HR, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, personeelsbeheer en talentbeheer combineert. Het schaalbare platform is gebaseerd op één flexibel systeem voor regels gecombineerd met realtime updates en berekeningen die helpen bij het voldoen aan complexe wettelijke vereisten. Krachtige, enkelvoudige toepassing met één gebruikerservaring en geen interfaces. Elimineert het onderhouden van interfaces tussen de module en de database.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Built for Teams is een intuïtief, cloudgebaseerd HRIS-systeem dat HR-managers en leidinggevenden voorziet van belangrijke werknemersgegevens, rapportage, organogram, opvolgingsplanning en compliance-informatie. Built for Teams biedt ook functies zoals PTO-tracking, werving, onboarding, self-service voor werknemers, volgen van middelen en meer. Webgebaseerd systeem met een strak design en een intuïtieve gebruikerservaring voor opvolgingsplanning, werving, onboarding, PTO, en meer.
Met de alles-in-één software van Paycom kun je de medewerkerstevredenheid verhogen en de salarisbudgetten beheren door prestaties te koppelen aan beloningen. Cloudgebaseerd gemak stroomlijnt het beoordelingsproces onder werknemers, managers en HR. Loonsverhogingen worden automatisch bijgewerkt naar payroll. Je kunt ook analyse bekijken over het aantal medewerkers, personeelsverloop, overuren en meer. Met de alles-in-één software van Paycom kun je de medewerkerstevredenheid vergroten door prestaties te koppelen aan beloningen.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om hun personeelsbeheer te verbeteren door de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften. Met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid helpt 7shifts managers 5 uur per week te besparen op planning, telefoongesprekken en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, de verantwoordelijkheid te verbeteren met gratis apps en de personeelskosten met 3% te verminderen door middel van POS-integratie. Gebruik net als de meer dan 250.000 professionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! 7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor personeelsbeheer in restaurants. Begin gratis!
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
People levert een HR-administratieoplossing voor ambitieuze HR-professionals die in kleine en middelgrote bedrijven werken. In tegenstelling tot handmatige of oudere systemen die frustrerend zijn om mee te werken, genereert de People-oplossing inzichtelijke grafische rapporten, biedt het deskundige begeleiding en betrekt het mensen op missies door middel van taken met een hoge impact. De oplossing maakt een moeilijke taak leuker en helpt aspirant-HR-professionals die een prominente rol willen spelen in het succes van hun bedrijf. People heeft alle elementen die bij HR al jaren ontbrak. Het biedt de tools die je nooit eerder had maar altijd al wilde hebben.
Online oplossing voor loonlijst en HCM vermindert administratieve taken en houdt nauwkeurige tijd- en aanwezigheidsgegevens bij voor individuele werknemers, allemaal op één plek. Bovendien worden nieuwe medewerkers automatisch aan het systeem toegevoegd, waardoor de processen nog verder worden gestroomlijnd. Het platform is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie met behulp van de mobiele toepassing. Online oplossing voor loonlijst en HCM waarmee kleine tot grote ondernemingen de beloningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer van werknemers kunnen beheren en bijhouden.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert. Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.
Calamari maakt het beheren van mensen eenvoudiger. Het stelt je in staat om alle soorten vakantie, vrije tijd en ziekteverlof te plannen en bij te houden. Nu kun je je aanwezigheid volgen met i-beacons en mobiele apps en geautomatiseerde meldingen. Calamari ondersteunt bedrijven met kantoren die zijn gevestigd in meerdere landen/locaties, en het ondersteunt rollengebaseerde beveiliging. Het product is geïntegreerd met projectbeheertools zoals JIRA, Slack, Office 365, Toggl, G Suite, Basecamp en Asana. Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten.
Humanity (ShiftPlanning) pakt het probleem van personeelsbeheer rechtstreeks aan door zowel planners als werknemers een gecentraliseerd, gemakkelijk te gebruiken platform te bieden. Dankzij een gestroomlijnde communicatiestroom, uitgebreide rapportagemogelijkheden, automatische conflictresoluties en functies zoals eenvoudig ruilen van diensten door werknemers, bespaart Humanity bedrijven 50-80% van de tijd die eerder werd besteed aan planningsgerelateerd werk, en creëert toonaangevende software voor personeelsbeheer die wordt vertrouwd door duizenden. Online personeelsbeheer met gestroomlijnde communicatiestromen, uitgebreide rapportagemogelijkheden en automatische conflictoplossing.
Jolt is tabletgebaseerde software waarmee je eenvoudig dossiers kunt bijhouden, trainingen kunt maken en kunt omgaan met toepassingen voor het veld. Jolt wordt gebruikt door merken als Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas, en is een uitgebreid pakket voor het beheren van al je uurloonwerknemers. Meer dan 300.000 uurloonwerknemers gebruiken de trainingsbibliotheek, logboek, tijdklok en meer om hen te helpen georganiseerd te blijven en efficiënter te zijn. Jolt is vooral nuttig voor bedrijfseigenaren met meerdere locaties of werknemers in het veld. Jolt is een app die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren en realtime feedback te geven aan bedrijfseigenaren en -managers.
Aspect Workforce Management is geschikt voor contactcenters met meer dan 150 agenten en voorspelt nauwkeurig oproepvolumes, plant agenten flexibel in op specifieke tijdstippen en volgt de naleving van agenten in realtime. Een moderne grafische gebruikersinterface maakt het eenvoudig te gebruiken voor agenten, leidinggevenden en WFM-medewerkers. Agenten hebben op afstand toegang tot hun planning met mobiele meldingen en een smartphone-app. Beheerders kunnen krachtige "wat als"-scenario's inzetten en ontvangen meldingen wanneer de prestaties buiten de tolerantie vallen. Lokaal, gehost of in de cloud te implementeren. Toonaangevende oplossing voor personeelsbeheer volgens Pelorus Associates die lokaal, gehost of in de cloud voor meer dan 150 agenten kan worden ingezet.
Shiftboard is de toonaangevende leverancier van software voor personeelsplanning in ondernemingen. Shiftboard is gebouwd rond personeel dat per uur wordt betaald, waar planning, realtime communicatie en verandermanagement centraal staan in de dagelijkse bedrijfsvoering. Shiftboard helpt organisaties hun bedrijf te transformeren door middel van automatisering. Duizenden klanten kiezen voor Shiftboard om complexe personeelsactiviteiten te optimaliseren, wat resulteert in lagere loonkosten, verhoogde productiviteit van werknemers en lager personeelsverloop. Shiftboard is de toonaangevende leverancier van software voor personeelsplanning in ondernemingen die helpt complexe personeelsactiviteiten te optimaliseren.
De oplossing SAP SuccessFactors is een complete en geïntegreerde oplossing voor het beheer van menselijk kapitaal. SAP SuccessFactors biedt organisaties in alle bedrijfstakken de tools die ze nodig hebben om hun belangrijkste activa te beheren: mensen. De oplossing stelt leidinggevenden, HR-professionals en lijnmanagers in staat om het beste talent aan te werven, evenals de vaardigheden van hun personeel te ontwikkelen en cultiveren. Automatiseert alle kernprocessen van human resources, waaronder personeelsadministratie, salarisadministratie en juridische rapportage.
Geïntegreerde HR-softwareoplossing waarmee je end-to-end HR-processen kunt automatiseren. Zoho People dient als een enkel recordsysteem voor een wereldwijd personeelsbestand met zelfbedieningsportals waarmee de werknemer persoonlijke gegevens kan bijwerken, verlof aan kan vragen, uren kan registreren, in- en uit kan checken en meer. Zoho People omvat modules variërend van on-boarding, reismanagement, ploegplanning tot functioneringsgesprekken en meer; met geautomatiseerde workflows zoals e-mailmeldingen, goedkeuringsconfiguraties en het instellen van herinneringen. Zoho People is een geïntegreerde HR-softwareoplossing waarmee je de efficiëntie kunt automatiseren, vereenvoudigen en stimuleren tot end-to-end HR-processen.
Flexibel en gebruiksvriendelijk - TimeClock Plus v7 biedt je organisatie een robuuste oplossing voor tijd- en aanwezigheid gehost in de TCP Cloud. Automatiseer gegevensverzameling met naadloos geïntegreerde hardware voor urenregistratie. Krijg toegang tot realtime, bruikbare werknemersinformatie met gepersonaliseerde dashboards en rapportage. Verminder overuren met geautomatiseerde personeelsplanning. Betaal je werknemers nauwkeurig en op tijd, terwijl je het nalevingsrisico minimaliseert en de arbeidskosten beheert. Vraag een gratis demo van TimeClock Plus aan. Op abonnementen gebaseerde software voor tijd- en aanwezigheid gehost in de cloud. Flexibel en gebruiksvriendelijk, zie wat TimeClock Plus voor jou kan betekenen.
iSolved Time voor tijd en aanwezigheid vervangt handmatige ponsklokken en urenstaten door een eenvoudig maar krachtig cloudgebaseerd systeem voor urenregistratie. Het combineert een reeks opties voor urenregistratie met krachtige SaaS-technologie voor het beheren van de werktijd van je medewerkers. Welke tools je ook nodig hebt: elke tijdklok, elke toepassingsmodule en alle diensten vormen samen een oplossing op maat voor klanten met meer dan 50 werknemers. Een toonaangevende oplossing voor tijd- en aanwezigheidsregistratie, wordt verkocht als zelfstandige optie of als onderdeel van een gecombineerd HCM-platform.
Verizon Connect Work helpt je je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Beheer je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier. Alles wat je nodig hebt op één plek om de opdracht te krijgen, het werk te doen en betaald te krijgen.
De arbeidskosten van hotels stijgen vijf keer sneller dan de inkomsten, en daardoor krimpen de winstmarges. Hotel Effectiveness verlaagt de arbeidskosten met 5-15% door personeelsplannen en -roosters perfect af te stemmen op de bedrijfsbehoeften. Met juist afgestemde arbeidskosten kunnen hoteleigenaren en -beheerders de overtollige kosten elimineren die worden veroorzaakt door overbezetting, overuren en overmatig gebruik van contractarbeid. Dit bekroonde arbeidsbeheersysteem integreert met tijd- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, BI en PMS. Door een perfecte planning van de arbeid elimineert Hotel Effectiveness overbezetting, overwerk, overmatig gebruik van contractarbeid, waardoor meer dan 5% bespaard kan worden.
Employment Hero presteert zeer goed in personeelsbeheer. Je hele bedrijf kan tijd besparen met papierloze administratie. Alle documenten, van verlofaanvragen en loonstrookjes tot contracten en beleidsregels kunnen allemaal online worden beheerd via de desktop of de mobiele app. Gebruik organigrammen om te begrijpen wie iedereen is en wat ze binnen je bedrijf doen. Dit platform heeft zelfs bedrijfsaankondigingen geïntegreerd in het dashboard, zodat je belangrijke bedrijfsbrede aankondigingen in één eenvoudige stap kunt publiceren. Via Employment Hero kun je de budgettering en prognoses van het gehele bedrijf beheren, evenals het inroosteren en de roosterplanning van medewerkers.
CEIPAL Workforce is een alles-in-één, cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer. WorkForce is één enkel, geïntegreerd platform waarmee HR-managers en bedrijfsleiders de documentatie, urenstaten, verlof en dergelijke van werknemers kunnen beheren, evenals zakelijke onkosten, analyses, en meer. Je medewerkers kunnen via een self-serviceportaal voor het personeel vragen snel en zelfstandig oplossen en ook documenten bekijken en verzoeken indienen. CEIPAL WorkForce: voor betrokken werknemers, bruikbare gegevens en toegenomen productiviteit. Het alles-in-één personeelsbeheersysteem voor HR-managers dat betrokken werknemers, bruikbare gegevens en toegenomen productiviteit levert.
Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering. Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering.
VAIRKKO offers a unique a-la-carte software eco-system offering both Learning Management and HR Products all from within a single platform. Purchase only those modules that you want, when you want them. Enjoy everything your organization needs from Tracking Training, Learning Management Systems(LMS), HRIS (Human Resources Information System), Performance Management, Onboarding, Applicant Tracking, Policy and Document Management and much more. VAIRKKO has what your business needs: Learning Management/Training Tracking to Complete HR Solutions.
honeybeeBase Employee Management System is revolutionary because it helps you eliminate the day-to-day, manual managerial tasks that consume your time - and streamlines employee management. With our intuitive task management and time clock system, you can track employee's time and attendance, assign tasks, manage paid time off, absences, and vacation requests, simplify employee scheduling and communicate internally with your team. Sign up for FREE today! and take it on a test drive. task management, time clock, time off tracking, employee scheduling, team communication and so much more!
SentricHR biedt je functionaliteiten waarmee je strategisch kunt werken en je HR-processen kunt vereenvoudigen. Transformeer je werkplek door je medewerkers de controle te geven over hun eigen gegevens in een totaalpakket van HR-software die speciaal voor hen is ontworpen. Papierloze onboarding, documenten en e-handtekeningen, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer. Bespaar tijd en geef HR een plek aan de directietafel. Meer weten en plan een live demo. Met SentricHR kun je veel meer dan alleen maar gegevens beheren. Papierloze onboarding, documenten en e-handtekeningen, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke dienst die is gewerkt om de prestaties van werknemers te meten, te registreren of ze te laat waren, en nog veel meer. Gewapend met deze gegevens kan Schedulehead intelligente beslissingen nemen over je planning om jou te ondersteunen. De meeste klanten ervaren een tijdsbesparing van 90% met Schedulehead. De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
WhenToWork, dat wordt vertrouwd om miljoenen werknemers wereldwijd in te plannen, geeft jou de controle door moeiteloos personeelsplanningen te maken, diensten toe te wijzen en overal vandaan met je werknemers te communiceren. Bespaar tijd door met één enkele klik ploegendiensten toe te wijzen en je werknemers zelf van dienst te laten wisselen. Stuur geautomatiseerde e-mail- en tekstmeldingen om iedereen op de hoogte te houden. | Vanaf slechts $ 15 per maand | iPhone- en Android-apps | Amerikaans ondersteuningscentrum | Probeer het gratis - geen creditcard vereist. Medewerkers kunnen online een gepubliceerd rooster bekijken, hun voorkeuren wijzigen en door de manager goedgekeurde vakantie- of ploegendienstveranderingen aanvragen.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Tanda is alles-in-één aanwezigheidsregistratie- en personeelsplanningsoftware. Volg het in- en uitklokken van medewerkers met de prikklok-app. Maak en optimaliseer roosters en stuur ze binnen enkele minuten naar medewerkers. Sta personeel toe om verlof aan te vragen en diensten te ruilen. Tanda integreert ook naadloos met payroll- en POS-systemen. Een alles-in-één tijd- en aanwezigheidsoplossing voor urenregistratie van werknemers, planning, automatische urenstaten en meer.
**Run more Productive, Efficient and Profitable service operations with BigChange** It's the only 5-in-1 Mobile Workforce and Job Management system. It connects your back-office, mobile workers and customers together seamlessly. It replaces manual planning and paperwork and lets your team deliver exceptional service from beginning to end. Create quotes, schedule and dispatch work, invoice, take payments and manage every step of the workflow on the mobile app + track your vehicles & assets. Run more Productive, Efficient and Profitable service operations with BigChange, the only 5-in-1 Mobile Workforce Management system.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van de beveiligingssector en de verschillende belanghebbenden. Deze softwareoplossing omvat alle operaties end-to-end door bewakers te verbinden met management en klanten, operationele gegevens vast te leggen en het gehele beveiligingsproces soepel te laten verlopen. De business intelligence-tools van TrackTik gebruiken deze informatiestroom om belanghebbenden in de beveiliging in staat te stellen om weloverwogen beslissingen te nemen voor hun bedrijfs- en beveiligingsactiviteiten. Personeelsbeheersoftware voor de beveiliging die veldoperaties verbindt met management en klanten om bruikbare inzichten te genereren.
Hourly is a people platform that makes it easy for small business owners to track time, run payroll and get workers comp for their employees. Its the only tool out there that does all three seamlessly, saving you time and money. Welcome to Hourly! We make time tracking, payroll and workers comp easy as pie for small businesses.
Connecteam's app voor personeelsbeheer is de eenvoudigste manier om alle werknemers vanaf één plek te beheren. Bespaar tijd en verhoog de productiviteit met mobiele aangepaste checklists, formulieren en rapporten; plan ploegendiensten, verzendtaken en volg werkuren met een GPS-tijdklok; vereenvoudig de communicatie van medewerkers met in-app bedrijfschat, medewerkersdirectory, updates en enquêtes; verbeter professionele vaardigheden met online training, aangepaste bibliotheken, deel bestanden van welke aard dan ook en nog veel meer, allemaal met één eenvoudig te gebruiken app. Een alles-in-één werknemers-app die zowel krachtig, betaalbaar als gemakkelijk te gebruiken is, vooral voor het beheren van medewerkers zonder bureau vanaf één plek.
Ontdek het platform ADP Workforce Now plus specialisten die samenwerken met je HR-, salarisadministratie-, arbeidsvoorwaarden- en talentteam om diepgaande administratieve hulp, best practices, procesefficiëntie en ondersteuning te bieden. Deze service kan een aanwinst zijn voor je bedrijf, ongeacht of je een HR-medewerker of -afdeling hebt. Ontdek het platform Workforce Now plus specialisten die samenwerken met je HR-team om best practices, procesefficiëntie en ondersteuning te bieden.
Met Papershift kun je de dienst- en roosterschema's en projecten plannen, beheren en automatiseren zoals jij dat wilt. Ga verder in het beheren van urenregistratie van werknemers, resourceplanning en afwezigheid. Gebruik de tijdklok-app en laat je medewerkers gemakkelijk in- en uitklokken. Integreer je team in het proces om meldingen te automatiseren en de medewerkerstevredenheid onmiddellijk te verhogen. Gebruik de 14-daagse proefversie en aarzel niet om contact op te nemen als je hulp nodig hebt bij je eerste stappen. Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen.
Unanet software helpt organisaties bij het plannen, bijhouden en beheren van projecten, mensen en financiën. Unanet biedt resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrapporten, samenwerking met werknemers en geïntegreerde financiën. Beschikbaar op locatie of in de cloud. Unanet helpt je projectgebaseerde bedrijf om je projecten, producten en diensten beter te beheren. Software waarmee professionele dienstverleners hun projecten, mensen en financiën in één geïntegreerd systeem kunnen beheren.
Skillsoft is een wereldleider op het gebied van corporate learning, met prachtige technologie en boeiende content die de impact van het bedrijfsleven voor moderne ondernemingen stimuleert. Skillsoft biedt een uitgebreide selectie cloudgebaseerde corporate learning content, waaronder cursussen, video's, boeken en andere bronnen over zakelijke en managementvaardigheden, leiderschapsontwikkeling, digitale transformatie, tools en compliance voor technologie en ontwikkelaars, productiviteit en samenwerking. Skillsoft is marktleider op het gebied van corporate learning en biedt content op het gebied van technologie en ontwikkelaars, compliance, leiderschap en zakelijke vaardigheden.
EPAY Time and Labor is ontworpen voor bedrijven met meer dan 200-100.000 werknemers met personeel dat per uur werkt. Het is een cloudgebaseerd en FedRAMP-gecertificeerd systeem dat gemakkelijk voldoet aan de unieke arbeidsbehoeften en nalevingsvereisten van elke organisatie. Tijdwaarnemingsopties omvatten tijdklokken, een mobiele app met GPS en Geofencing, WebPunch en IVR (interactive voice response, interactieve spraakreactie). Het systeem kan met gecompliceerde overurenregels, dienstverschillen, meerdere loongroepen, vakbondscontracten en meer werken. EPAY Time and Labour is een uniek flexibel systeem dat is ontworpen voor elke personeelsomgeving met meer dan 250-100.000 werknemers.
Tegenwoordig vertrouwen organisaties op vele bronnen van talent naast hun fulltime werknemers - met inbegrip van tijdelijke werknemers, consultants, freelancers en anderen. Met het beheersysteeem voor tijdelijke arbeidskrachten van SAP Fieldglass kan je het hele proces van het aantrekken en beheren van flexibele arbeid automatiseren - van aanvraag tot en met factuur en betaling. Het platform ondersteunt elk programmamodel, inclusief programma's die intern worden beheerd, via een of meer managed service providers (MSP's), zowel op locatie als elders. Met het beheersysteeem voor tijdelijke arbeidskrachten van SAP Fieldglass kan je het hele proces van het aantrekken en beheren van flexibele arbeid automatiseren.
Begin op elke gewenste plek. Voeg op elk gewenst moment toe. Het toonaangevende a-la carte uitgebreide technologieplatform voor het beheer van menselijk kapitaal en oplossingen voor personeelsbeheer van Ascentis worden ondersteund door een voortdurende inzet voor het leveren van een onovertroffen klantervaring. De technologiemodules van Ascentis werken onafhankelijk of samen om te voldoen aan de behoeften van elke klant, waar ze zich ook bevinden in het traject voor beheer van menselijk kapitaal. Ascentis biedt krachtige maar gebruiksvriendelijke uitgebreide beheer van menselijk kapitaal-software voor middelgrote, Amerikaanse bedrijven.
Assignar is een platform voor het beheer van de naleving, middelen en werknemers voor onderaannemers in de bouw. Met Assignar kan je je planning, dispatching, inroostering, gegevensverzameling en communicatie met je medewerkers in het veld en de zware apparatuur die zij bedienen vereenvoudigen. Dankzij integraties in salarisadministratie- en boekhoudsystemen biedt Assignar je zichtbaarheid, controle en stroomlijnt het je activiteiten. Assignar vereenvoudigt je planning, dispatching, inroostering, gegevensverzameling en communicatie met je medewerkers in de bouw.
HRweb is de HR-oplossing voor kleine bedrijven om je medewerkers efficiënter te beheren, zodat je je kunt richten op wat echt belangrijk is - het opbouwen van je bedrijf. Het core HR-systeem heeft één lage prijs. Er wordt ook een add-on module, Aanwezigheid, aangeboden met een optionele aanvulling voor projecttracking. Door SoftwareWorld uitgeroepen tot een van de top 10+ optimale prestatiebeoordelingssoftware in 2019. HRweb is geïntegreerd met de desktop en online versie van QuickBooks. HRweb is een zeer kosteneffectieve HR-oplossing voor kleine bedrijven.
Bizimply is gespecialiseerd in oplossingen voor personeelsbeheer en operationeel management voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Dit platform koppelt je tijd- en aanwezigheidsregistratie, planning, HR en salarisadministratieverwerking in één gebruiksvriendelijke oplossing. Terwijl dit platform de personeelskosten verlaagt en beheert, biedt het ook de oplossingen om de dagelijkse activiteiten voor jou en je team beter te beheren, waardoor je meteen tijd en geld bespaart. Boek vandaag nog je gratis productdemo van Bizimply. Een eenvoudige en gebruiksvriendelijke oplossing voor personeelsplanning, HR en aanwezigheidsregistratie voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties.
NexTraq, een bedrijf uit de Michelin-groep, is een belangrijke partner voor zijn klanten omdat het hen helpt de veiligheid van chauffeurs te verbeteren en de inzetbaarheid van voertuigen te vergroten om meer gedaan te krijgen. Diensten omvatten: GPS-traceersysteem voor je wagenpark, scorekaart voor bestuurderveiligheid, mobiele werknemers, taakplanning, dispatching, routeplanning, diagnose, realtime waarschuwingen, brandstofbeheer, goederen volgen, ELD-naleving en mobiele apps voor chauffeurs en managers. Integreert met de meeste externe toepassingen. NexTraq is meer dan alleen een aanbieder van oplossingen voor het volgen van voertuigen en goederen. Het is een gewaardeerde partner voor het GPS-beheer van je wagenpark en je mobiele werknemers.
Synerion is een wereldleider in software voor personeelsbeheer met meer dan 35 jaar ervaring, 5.000.000 gebruikers en 7000 installaties wereldwijd. Synerion biedt software voor personeelsbeheer met behulp van mobiele apparaten, GPS-tracking, vinger/hand biometrische apparaten, tabletklokken met gezichtsherkenning. Als onderdeel van het pakket voor personeelsbeheer wordt tijd en werk, geavanceerde planning, verzuimbeheer, toewijzing van werk, roosters, coreHR, verlofaanvragen en meer aangeboden. Het pakket aan oplossingen van Synerion voorziet je van alles wat je nodig hebt om de tijd en aanwezigheid van werknemers te volgen, bewaken en rapporteren.
In de afgelopen 13 jaar heeft Energage onderzocht wat de allerbeste werkplekken onderscheidt van de rest. Het platform heeft meer dan 17 miljoen reacties op werknemersenquêtes van ruim 50.000 organisaties bestudeerd. Het heeft ontdekt hoe een uitstekende werkplek eruitziet, en weet hoe het kan winnen door middel van de bedrijfscultuur. Het platform van Energage combineert onderzoek, neurowetenschappelijke principes en deskundige begeleiding om jou te helpen prestaties te optimaliseren en het volledige potentieel van je personeel te realiseren, zowel op snelheid als op schaal. Cloudgebaseerde oplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van erkenning van werknemers, organisatorische inzichten, merkwaarde en meer.
ServiceMax is met name geschikt voor bedrijven met meer dan 100 technici en is de toonaangevende buitendienstbeheeroplossing voor dit nieuwe tijdperk van mobiliteit en connectiviteit. De oplossing optimaliseert end-to-end buitendienstwerkzaamheden, waaronder: personeelsoptimalisatie, geavanceerde planning en dispatch, onderdelenlogistiek, inventaris- en depotreparatie, geïnstalleerde basisrechten en sociale samenwerking om ervoor te zorgen dat de klanten met meer dan 100 technici een vlekkeloze buitendienst kunnen leveren. ServiceMax is de toonaangevende toepassing voor buitendienstbeheer op de markt, geschikt voor ondernemingen met meer dan 100 technici.
Travitor has the best Video Learning Platform we have ever seen! Simplify learning at work. Create, Assign, and make sure everyone is on task. 250+ Courses included. When you need to onboard new employees or customers, create learning plans, make live training more productive, make sure everyone is on task, and more. Anyone can easily create courses by adding video, slide, document, quiz, homework and SCORM lessons. Trusted by thousands of teams. Start your free trial. Starting at 10 users. Travitor is the easiest way to track all your learning.
HR Systems Strategies is de ontwikkelaar van info:HR, een hoogwaardig personeelsinformatiesysteem. info:HR integreert met de salarisadministratie, planning en andere systemen, en biedt webgebaseerde modules voor invoer van urenstaten, self-service voor werknemer/manager en andere functies. info:HR is een gebruiksvriendelijke, kosteneffectieve en aanpasbare oplossing voor de moderne uitdagingen in het beheer van menselijk kapitaal. Meer dan 300 bedrijven in de gezondheidszorg, productie en andere sectoren vertrouwen op info:HR om de personeelsadministratie te vereenvoudigen. Beheren en bijhouden van aanwezigheid, verlofrechten en compensatietijd met volledige geschiedenis.
Collage is een toonaangevend tweetalig platform voor het beheer van HR en secundaire arbeidsvoorwaarden voor het MKB in Canada. Werkgevers gebruiken Collage voor het beheren van de werving en het volgen van sollicitanten, werknemersdossiers, verlofverzoeken en -goedkeuringen, beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden, prestatiebeheer en HR-rapportage. Collage biedt ook een beheerdienst voor de salarisadministratie. Centraliseer al je HR-taken en documentatie om tijd en geld te besparen en risico's te verminderen. Collage is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven (minder dan 200 medewerkers) die het beheer van HR en secundaire arbeidsvoorwaarden willen vereenvoudigen.
Breng je medewerkers samen met Joblogic software voor servicebeheer. Sinds 1998 verbetert deze software de manier waarop leiders hun bedrijf runnen en hun personeel met elkaar verbinden. Het personeelsbeheersysteem van Joblogic optimaliseert al je serviceactiviteiten, inclusief gepland onderhoud, voorraadbeheer, kostprijsberekening en -registratie, offertes en facturering. Probeer Joblogic vandaag nog uit met een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard, geen verplichtingen. Je offertes, facturen, aankopen en meer in één systeem. Toegang op kantoor en via app, elektronische formulieren en certificaten. Gratis proefversie van 30 dagen.
49.000 klanten van TomTom WEBFLEET verbeteren de efficiëntie, verlagen de kosten van mobiele werknemers en de aansprakelijkheid met gps-tracking van voertuigen, naadloze dispatch, op de bestuurder gerichte navigatie en rapportage. Geïntegreerd met honderden externe oplossingen voor dispatching en route-optimalisatie; verzend bestellingen meteen naar het TomTom PRO-navigatiesysteem. Chauffeurs kunnen opdrachten moeiteloos accepteren en beginnen te navigeren met live verkeer. Geen fouten meer of tijdverspilling aan de telefoon. Beheer elk voertuig en bestel vanaf elk apparaat. 49.000 klanten gebruiken TomTom WEBFLEET voor voertuigbeheer en dispatch van opdrachten om de operationele efficiëntie en klanttevredenheid te verbeteren
Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard. Web-based solution that helps businesses streamline workforce management operations through a centralized dashboard.
Dispatch is the only software platform to help enterprises successfully unlock the potential of flexible service provider networks to provide world-class customer experiences. We make it easy by centralizing all service interactions onto one platform to give modern enterprises real-time visibility across all field operations, helping enterprises own every service experience and create lifelong customers. Peace of mind for you, your team, and your customer.
Nrby is a location centric, mobile collaboration platform that is changing field service, operations, and customer service teams from being reactive to proactive, driving organizational efficiency, decreasing operating costs, and skyrocketing customer satisfaction. Create a more efficient mobile workforce, consistent process, and drive customer satisfaction. Location centric, mobile collaboration platform that is changing field service, operations, and customer service teams.
ScheduleAnywhere employee scheduling software cuts scheduling time by up to 75% and ensures your 24/7 operation is properly staffed. The affordable, easy-to-use software lets you schedule shifts in seconds, instantly communicate with staff, and easily manage schedule requests. Get up and running in minutes. Make your job easier and your employees happier, all while meeting the needs of your organization. Sign up for a free 30-day trial of ScheduleAnywhere today! Create staff schedules, ensure shift coverage and manage time-off requests with online employee scheduling software. Free 30-day trial!
FieldPulse is your business hub, helping you run your contracting business and manage workers. Scheduling, Customer Management, Estimates/Invoicing, Digital Payments, Timesheets, GPS-location tracking, and more. FieldPulse gives you the tools to build your business by cutting down on paperwork, making your team more efficient, and building better relationships with your customers. Build and gain control of your field service business with an easy and complete platform that your entire team will love using.
Keep everyone on the same page. Crew powers the front-line of your business in one simple-to-use app. Over 10,000 businesses across every industry are using Crew to streamline communications, engage employees and drive business results. You can use Crew to immediately message all team members, distribute the schedule, find shift coverage and recognize top-performing employees across your organization. Communicate in real-time with your hourly employees. Send one message that reaches your entire workforce instantly. Get a free demo!
Create an intuitive work schedule that your team can rely on. Soon works for small businesses, global enterprises and everything in between. Out with the paperwork, spreadsheets and complicated scheduling software. Bring clarity, ease, and speed to your business. Soon enables you to be more efficient, organized and productive. Have your team focus on the things that actually drive your companys success and let Soon handle the scheduling. Smart scheduling for teams that's intuitive to use and built for businesses of any size.
Kalo is a freelance management system built for companies looking to streamline the way they work with freelancers. Kalo provides entire organizations and individual teams one simple platform to onboard, assign work, track invoices and pay freelancers. Kalo is the world's leading freelancer management system, organize, onboard, and pay from a single dashboard.
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Fingercheck is the modern workforce solution thats transforming the way small businesses work. Within one powerful HR platform, businesses can easily review and manage hiring, employee onboarding, time tracking, payroll, HR, benefits, and insurance. Fingercheck delivers the tools to simplify and streamline workflow for employees, employers, and everyone in-between. Fingercheck is an online HR platform that helps you manage your employees' time attendance and payroll.
Reduce the time you spend managing third-party Contractors by 70%, overnight. Our free software simplifies your existing process of collecting, managing and re-qualifying mandatory Contractor requirements (such as insurance certificates). Upcoming audit? Improve and monitor your compliance levels in real time and ensure everyone who works on-site has the required documentation to do their job. Contractor Compliance can be set up in minutes and will save your company hours every week. Free software for managing Contractors that checks qualifications, tracks mandatory documents and shows compliance levels in real time.
StaffingNation's Global Contingent Workforce Management system makes it easy to manage your temp, contract and gig workers with full visibility throughout the worker lifecycle including contract compliance, robust reporting, job description and req approvals, and integrations with your HR and financial systems. Our rich BI features include talent pool and pay rate suggestions and our full-featured VMS includes vendor KPIs and system-suggested candidates to save on recruiting! Leading Contingent workforce Management System with paperless onboarding, hybrid VMS software, and beautiful dashboards and reporting.
Join 125,000+ professionals worldwide who prefer PARiM and save up to 500% on your workforce management software costs with our cost-effective pricing model. PARiM combines best per-user-pricing with innovative and fast features for scheduling, time clock and HR management. Book a free demo and discover our pro-level scheduling and time and attendance tracking tools that include an advanced shift pattern creator; pay, leave and working time tracking; 1-click shift copying plus free mobile apps. Save 300%+ on your workforce scheduling, time tracking and absence management costs. Make sense of staff management with a free demo.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & rotation loops or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
DATIS provides a completely unified HR and Payroll solution that empowers Health & Human Services organizations to better achieve their mission. DATIS connects employees, aligns departments, and transforms organizations by uniting all aspects of workforce management within a single platform that includes Payroll, Timekeeping, Recruiting, Benefits, Talent Management, Analytics, and more. Our end-to-end solution enables organizations to increase visibility, maximize resources, and make an impact. A fully unified, cloud-based system for HR, Payroll, Time & Attendance, Recruiting, Talent Management, and Benefits Administration