Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Workforce management software

Met workforce management software (ook wel personeelsbeheer software genoemd) kunnen organisaties de toewijzing en vereisten van arbeidsmiddelen plannen, volgen en beheren. Met workforce management software kunnen organisaties ook toptalent ontwikkelen en behouden. Met deze toepassingen kunnen bedrijven hun personeelsplanning optimaliseren en de arbeidskosten verlagen. Zie ook: HR-software, salarisadministratie software, planning software en urenregistratie software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Workforce management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

279 resultaten

De snelle, flexibele manier om werk te plannen en je personeelsbestand te beheren. Volg de beschikbaarheid, analyseer de werkbelasting en houd iedereen op de hoogte. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen, ziektedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een unieke beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Software voor het visualiseren van organisatiehiërarchieën, prestatie-indicatoren en big data, en voor het modelleren van nieuwe personeelsstructuren. Meer informatie over Ingentis org.manager
De organigramsoftware Ingentis org.manager visualiseert HR-gegevens op basis van je gegevensbron. Deze visualisaties omvatten organigrammen met organisatiestructuren en afbeeldingen om KPI's aan te geven, en om een overzicht te geven van big data. Typische gebruikssituaties waarbij dit van pas komt zijn bijv. het managen van openstaande posities, of het checken van je diversiteit en inclusie-inspanningen. Bovendien kun je hiermee verschillende reorganisatiescenario's simuleren om te zien hoe een nieuw gemodelleerde organisatiestructuur zou kunnen werken. Meer informatie over Ingentis org.manager

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Verbeter je personeelsbeheer met de intuïtieve planningssoftware van Protime. Boek nu je gepersonaliseerde demo. Meer informatie over Protime
Personeelsbeheer wordt eenvoudig gemaakt dankzij de Protime-oplossingen. De oplossing houdt rekening met de beschikbaarheid, het werkrooster en de vaardigheden van je teams. Bovendien maakt het platform het mogelijk om de vereisten te plannen die nodig zijn voor taken of projecten. Aan elk project kun je een specifiek aantal mensen, uren en vaardigheden koppelen. Zo kan de teammanager onmiddellijk controleren of hij/zij voldoende capaciteit heeft voor een geplande taak. Verbeter je personeelsbeheer, boek nu een gesprek. Meer informatie over Protime

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Met het platform voor personeelsbeheer van Rippling kun je geautomatiseerde workflows, waarschuwingen en goedkeuringen creëren om problemen op te lossen voordat ze een probleem worden. Meer informatie over Rippling
Met de oplossing voor personeelsbeheer van Rippling kun je geautomatiseerde workflows, waarschuwingen en goedkeuringsketens creëren om problemen op te lossen voordat ze zich voordoen. Van verzoeken om overuren tot gemiste pauzes en niet-goedgekeurde uren, je bent altijd een stap voor. Je kunt ook krachtige, op maat aangepaste rapporten maken die arbeidskosten groeperen op taak, locatie of welke andere dimensie dan ook, om trends te visualiseren en te informeren over strategische personeelsplanning. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
bob stroomlijnt de administratie radicaal en verbetert de ervaringen van werknemers met een slimme mobiele app, een gepersonaliseerde secundaire arbeidsvoorwaardenwinkel en uitnodigende onboarding- en enquêtetools. De rijke realtime gegevens in bob voorzien besluitvormers van waardevolle inzichten en helpen medewerkers zich meer verbonden te voelen met de mensen met wie ze samenwerken, waar ze ook zijn in de wereld. bob is de ideale oplossing voor bedrijven met meer dan 80 medewerkers. Meer informatie over Bob

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Hanelly biedt één oplossing om HR-gegevens te verenigen, organisatiestructuren te bekijken, belangrijke HR-analyses te beoordelen en de toekomst van je organisatie te ontwerpen. Meer informatie over Nakisa HR Suite
Nakisa Hanelly is een cloudgebaseerde oplossing voor organisatieontwerp met organigrammen en dynamische HR-analytics. Met Hanelly kun je je huidige organisatie visualiseren en toekomstige structuren plannen door middel van intuïtief organisatieontwerp met behulp van krachtige, flexibele analyses. Je hebt de mogelijkheid om meerdere wat-als-scenario's vast te stellen en te creëren door gebruik te maken van je bestaande HCM-gegevens, en die veilig te delen met alle belangrijke belanghebbenden. Verder biedt de oplossing slepen en neerzetten, rapportage op basis van stippellijnen en afstemming met bedrijfsdoelstellingen. Meer informatie over Nakisa HR Suite

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Het beheer van uitzendkrachten kan eenvoudiger en effectiever worden gemaakt met de software voor personeelsbeheer van Zoho Workerly. Meer informatie over Zoho Workerly
Hoe groot je personeel ook is, met de software voor personeelsbeheer van Zoho Workerly kun je je medewerkers proactief beheren. Je kunt taken op elk gewenst moment inplannen of opnieuw plannen op basis van de beschikbaarheid van uitzendkrachten en iedereen op de hoogte stellen. Je krijgt ook tijdige urenstaten en facturen voor het op tijd afsluiten van alle betalingen en conflictenvrij personeelsbeheer. Meer informatie over Zoho Workerly

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Nederland Lokaal product
Het buitendienstplatform van Gomocha is een eersteklas mobiliteitsplatform waarmee mobiele buitendienstmedewerkers hun dagelijkse taken uit kunnen voeren. Meer informatie over Gomocha
Gomocha brengt verborgen efficiëntie aan het licht en stemt vaardigheden af op de vraag, zodat je buitendiensttechnici een uitzonderlijke klantenservice-ervaring leveren waardoor je inkomsten toenemen en je conform de voorschriften blijft. De dispatch kan bijvoorbeeld de juiste technicus naar de werklocatie leiden, precies bijhouden waar alle technici zich bevinden en real time informatie aan klanten communiceren, zodat klanten altijd de verwachte aankomsttijd weten. Meer informatie over Gomocha

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Nederland Lokaal product
Snel en voordelig plannen? L1NDA is de #1 online oplossing voor personeelsplanning. Compleet met planning, urenregistratie, klokken, statistieken en mobiele app. Meer informatie over L1NDA
Bespaar tijd, verlaag loonkosten en verhoog je medewerkers tevredenheid! Met L1NDA is personeelsplanning en urenregistratie een fluitje van een cent. Met handige functionaliteiten, zoals standaard roosters en weersverwachting, heb je in een handomdraai de roosters klaar. Met de belangrijkste statistieken bij de hand kun je roosteren op basis van budget, en stuur je eenvoudig op winst. Je medewerkers kunnen via de eenvoudige app altijd hun actuele rooster inzien, beschikbaarheid opgeven en diensten ruilen (met goedkeuring). Meer informatie over L1NDA

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning in realtime. Meer informatie over TeamUltim
TeamUltim is een web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning, die perfect aansluit op de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel, catering, sport, horeca en professionele diensten. Plan diensten, beheer betaalde vrije dagen en afwezigheid, laat je team diensten ruilen en ontvang uitgebreide rapportage hierover met TeamUltim. Meer informatie over TeamUltim

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Nederland Lokaal product
All-in-one Workforce management software. Maak planningen en breng medewerkers op de hoogte in een handomdraai. Meer informatie over Rentman
All-in-one Workforce management software. Maak planningen en breng medewerkers op de hoogte in een handomdraai. Jouw teamleden voeren zelf hun beschikbaarheid in, zodat jij altijd overzicht hebt in wie er wanneer ingepland kan worden. Rentman is de oplossing voor een gestroomlijnde communicatie en rekent af met het uitvoeren van handmatige taken. Veel onderweg? Met de gratis mobiele app beheer je altijd en overal jouw agenda en planningen. Start je gratis proefperiode! Lees meer over wat Rentman jou te bieden heeft. Meer informatie over Rentman

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Asana helpt om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom Asana een topper is op Capterra.
Asana is het perfecte platform om je te helpen bij het beheren en organiseren van al jouw teambijeenkomsten en -prestaties. Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Sluit je aan bij miljoenen gratis organisaties in 190 landen die op Asana vertrouwen om meer gedaan te krijgen met minder. Meer informatie over Asana

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Bespaar tijd en geld en krijg gemoedsrust met ADP Workforce Now, de gebruiksvriendelijke en complete oplossing voor het beheer van menselijk kapitaal voor bedrijven met meer dan 50 werknemers. Het volledig geïntegreerde ADP Workforce Now-pakket is vanaf de basis opgebouwd met een enkele database en biedt mogelijkheden voor Human Resources, payroll, arbeidsvoorwaarden, talentmanagement, tijd- en werkbeheer, compliance en HR Analytics. Workforce Now kan ook eenvoudig en veilig worden geïntegreerd met andere HR- en bedrijfstoepassingen. Meer informatie over ADP Workforce Now

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Personeelsbeheer is eenvoudiger met Clockify: een app voor het bijhouden van tijden en aanwezigheid, het plannen en organiseren van taken en projecten
Personeelsbeheer is eenvoudig in Clockify. Houd de aanwezigheid van medewerkers bij, hun werkuren, vergelijk de bijgehouden uren met dagelijkse doelen en extraheer gegevens over de productiviteit van het personeel. Plan taken voor medewerkers, krijg een overzicht van de beschikbaarheid van elke persoon om overlappingen te voorkomen en het personeelsbeheer te optimaliseren. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
ClickUp is een toonaangevende tool voor personeelsbeheer met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een goed beoordeelde tool voor personeelsbeheer. Gebruik documenten, herinneringen, doelen, agenda's, chat, planning, toegewezen opmerkingen, aangepaste weergaven en meer met deze alles-in-één tool voor personeelsbeheer. Het wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams zoals Airbnb, Google en Uber en brengt je gehele personeelsbestand samen in één tool. ClickUp's volledig aanpasbare en bedrijfseigen functionaliteiten, ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector, maken het onmisbaar voor alle teams die hun personeelsbeheer op één plek willen houden. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
BambooHR automatiseert de operationele taken en maakt HR vrij om de grote projecten uit te voeren die het verschil maken.
Met de mogelijkheden voor personeelsbeheer van BambooHR kun je aangepaste workflows creëren om efficiënter te zijn in je besluitvormingsprocessen en de integriteit van je gegevens te beschermen. Los knelpunten op door te zorgen dat goedkeuringen gemakkelijk te beheren en nog eenvoudiger uit te voeren zijn, waardoor je bedrijf sneller kan groeien. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Hubstaff biedt vertrouwd personeelsbeheer en volgen van medewerkers voor teams op afstand en in het veld. Facturering, rapportage, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met personeelsbeheer van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens personeel, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor personeelsbeheer in restaurants. Begin gratis!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om hun personeelsbeheer te verbeteren door de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften. Met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid helpt 7shifts managers 5 uur per week te besparen op planning, telefoongesprekken en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, de verantwoordelijkheid te verbeteren met gratis apps en de personeelskosten met 3% te verminderen door middel van POS-integratie. Gebruik net als de meer dan 250.000 professionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Nederland Lokaal product
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Meer informatie over Findmyshift

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Krachtige, enkelvoudige toepassing met één gebruikerservaring en geen interfaces. Elimineert het onderhouden van interfaces tussen de module en de database.
Dayforce is een wereldwijd HCM-platform dat de werknemerservaring transformeert. Het integreert gegevens uit de gehele levenscyclus van medewerkers om betere besluitvorming op elk niveau mogelijk te maken. Dayforce is een uitgebreid cloudplatform dat in één toepassing HR, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, personeelsbeheer en talentbeheer combineert. Het schaalbare platform is gebaseerd op één flexibel systeem voor regels gecombineerd met realtime updates en berekeningen die helpen bij het voldoen aan complexe wettelijke vereisten. Meer informatie over Dayforce HCM

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Cloudgebaseerde tijdklokoplossing die rapporten vooraf invult voor de loonlijst. Werknemers kunnen op hun desktop of mobiele apparaten inklokken.
In- en uitklokken is intuïtief voor je werknemers, en het is voor jou gemakkelijk om uren te bekijken en te exporteren. Werknemers kunnen inklokken met een browser of de Google-, iOS-, en Android-apps. Je kunt zien wie er werken, wat hun GPS-positie is, of beperken waar ze kunnen in- en uitklokken. Integratie met QuickBooks, ADP, Paychex en SurePayroll en export naar Excel is mogelijk. Geavanceerde functies zoals het bijhouden van opgebouwd PTO, afronden van in- en uitklokken, projectcodes, QR-codes, automatische pauzes en SSO zijn allemaal opgenomen in de cloudgebaseerde klok. Meer informatie over Buddy Punch

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Meer informatie over UKG Ready

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
Verizon Connect Work helpt je je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Met de alles-in-één software van Paycom kun je de medewerkerstevredenheid vergroten door prestaties te koppelen aan beloningen.
Met de alles-in-één software van Paycom kun je de medewerkerstevredenheid verhogen en de salarisbudgetten beheren door prestaties te koppelen aan beloningen. Cloudgebaseerd gemak stroomlijnt het beoordelingsproces onder werknemers, managers en HR. Loonsverhogingen worden automatisch bijgewerkt naar payroll. Je kunt ook analyse bekijken over het aantal medewerkers, personeelsverloop, overuren en meer. Meer informatie over Paycom

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Elimineer de stress en complexiteit van de HR-administratie voor jou en je medewerkers.
Zenefits is een SaaS cloudgebaseerd HR-platform dat kleine en middelgrote bedrijven helpt hun personeel te versterken, veranderingen te beheren en te voldoen aan de voorschriften. Het personeelsplatform van Zenefits biedt de meest uitgebreide, intuïtieve HR-ervaring op de markt. De toepassingen voor HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, payroll en prestatiebeoordelingen worden gecombineerd met adviesdiensten en geïntegreerde partnertoepassingen om de HR-administratie radicaal te vereenvoudigen. Hierdoor worden papierwerk en complexiteit verminderd, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op het starten, runnen en laten groeien van hun bedrijf. Meer informatie over TriNet Zenefits

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Online oplossing voor loonlijst en HCM waarmee kleine tot grote ondernemingen de beloningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer van werknemers kunnen beheren en bijhouden.
Online oplossing voor loonlijst en HCM vermindert administratieve taken en houdt nauwkeurige tijd- en aanwezigheidsgegevens bij voor individuele werknemers, allemaal op één plek. Bovendien worden nieuwe medewerkers automatisch aan het systeem toegevoegd, waardoor de processen nog verder worden gestroomlijnd. Het platform is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie met behulp van de mobiele toepassing. Meer informatie over Paylocity

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Bitrix24 is gratis software voor personeelsbeheer die wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd.
Bitrix24 is gratis software voor personeelsbeheer met een sociaal aspect. Natuurlijk heeft het een bedrijfsgids, intranet, verlofaanvragen, afwezigheidskalender, werknemersprofielen, bedrijfsbrede aankondigingen, self-serviceportal en andere traditionele HRMS-tools. Maar het wordt ook geleverd met een sociaal bedrijfsnetwerk, groepschats en een intern videoconferentiesysteem waarmee je werknemers efficiënter kunnen samenwerken en werken. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Verenig je serviceplanning, proces en mensen op deze populaire CRM.
Verenig je serviceprocessen en mensen met software voor personeelsbeheer en betrokkenheid. Wijs medewerkers naadloos toe met software voor personeelsbeheer. Voorspel casusvolumes, balanceer personeel en planningen en betrek medewerkers in een geïntegreerde werkruimte. Bouw je service voor snelheid en schaalbaarheid. Krijg een compleet overzicht van je klant op één platform. Verenig je CRM, digitale kanalen, Service Cloud Voice en nu personeelsbetrokkenheid, allemaal in Service Cloud. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Jibble is een gratis app voor personeelsbeheer voor loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers.
Jibble is een gratis app voor personeelsbeheer. Houd bij wanneer je personeel aan het werk is voor de loonadministratie, aanwezigheid en naleving. Eenvoudig te gebruiken. Voor altijd gratis. Onbeperkt aantal gebruikers. Personeel klokt in en uit met behulp van mobiel, tablet, web, MS Teams of Slack, en kan biometrische herkenning en gps-locatie gebruiken. Voor de bouw, productie, detailhandel, voedsel- en dranksector, het werken op afstand, de startups, buitendiensten, gezondheidszorg, bureaus, onderwijs, kantoorbedrijven en anderen. Genereer geautomatiseerde urenstaten en krachtige rapporten. Meer informatie over Jibble

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Geautomatiseerde loonlijst, HR-tools, toegang tot betaalbare voordelen en nalevingsondersteuning - allemaal op één plek.
Justworks is een alles-in-één HR-oplossing voor kleine bedrijven. Als Professional Employer Organisation (PEO) combineert Justworks toegang tot secundaire arbeidsvoorwaarden, nalevingsondersteuning, robuuste HR-tools en loonadministratie onder een overkoepelende dienst, en worden medewerkersgerelateerde verantwoordelijkheden voor je geregeld. Bovendien krijg je met de koopkracht van deze groep toegang tot ziektekostenverzekeringen en andere voordelen tegen betaalbaardere tarieven. En met 24/7/365 ondersteuning staat de oplossing altijd voor je klaar. Meer informatie over Justworks

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Pingboard is een organigram met superkrachten. Het is dé plek voor alles wat je moet weten over de mensen met wie je werkt.
Pingboard is een betere manier om je organigram te creëren, beheren en delen. Browse door je organisatie met behulp van een mooi, dynamisch organigram, gevuld met foto's van je werknemers. Het organigram wordt voor je bijgewerkt wanneer mensen van manager veranderen wanneer je verbinding maakt met je IT- of HR-systeem. Je kunt het organigram exporteren en delen, en het openen vanaf je telefoon. Meer informatie over Pingboard

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Webgebaseerd systeem met een strak design en een intuïtieve gebruikerservaring voor opvolgingsplanning, werving, onboarding, PTO, en meer.
Built for Teams is een intuïtief, cloudgebaseerd HRIS-systeem dat HR-managers en leidinggevenden voorziet van belangrijke werknemersgegevens, rapportage, organogram, opvolgingsplanning en compliance-informatie. Built for Teams biedt ook functies zoals PTO-tracking, werving, onboarding, self-service voor werknemers, volgen van middelen en meer. Meer informatie over Built for Teams

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. Meer informatie over UKG Pro

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. Meer informatie over SocialSchedules

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Calamari is geïntegreerd met Slack, JIRA, G Suite en Office365. Volg je HR-dossiers, vakantie, vrije tijd, aanwezigheid en beheer de urenstaten.
XXX Dankzij de nieuwe Core HR-module kun je de basisinformatie over je werknemers toevoegen en documenten uploaden en toewijzen aan deze werknemers. De app is geïntegreerd met tools voor projectmanagement zoals JIRA, Slack, Office365, Google Workspace, Microsoft Teams, Basecamp en Asana. Meer informatie over Calamari

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer