Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Workforce management software

Met workforce management software (ook wel personeelsbeheer software genoemd) kunnen organisaties de toewijzing en vereisten van arbeidsmiddelen plannen, volgen en beheren. Met workforce management software kunnen organisaties ook toptalent ontwikkelen en behouden. Met deze toepassingen kunnen bedrijven hun personeelsplanning optimaliseren en de arbeidskosten verlagen. Zie ook: HR-software, salarisadministratie software, planning software en urenregistratie software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Workforce management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

280 resultaten

De snelle, flexibele manier om werk te plannen en je personeelsbestand te beheren. Volg de beschikbaarheid, analyseer de werkbelasting en houd iedereen op de hoogte. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen, ziektedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een unieke beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Het platform creëert een nieuwe standaard in wereldwijde HR, waardoor elk bedrijf toegang heeft tot betere oplossingen voor loonadministratie, belastingen, secundaire arbeidsvoorwaarden en naleving. Meer informatie over Remote
Ervaar onbeperkte wereldwijde kansen met de transformatieve aanpak van Remote voor het opbouwen van internationale teams. Ongeacht de omvang van je bedrijf, biedt de oplossing uitgebreide oplossingen voor het aannemen van personeel, salarisadministratie, belastingen, secundaire arbeidsvoorwaarden, aandelenopties en naleving in tal van landen. Dankzij het netwerk van juridische en HR-experts in het betreffende land wordt je intellectuele eigendom beschermd. Of je nu bezig bent met marktuitbreiding of wereldwijd op zoek bent naar individueel talent, Remote biedt je robuuste wereldwijde HR-oplossingen die mogelijkheden opnieuw definiëren. Meer informatie over Remote

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Ubeya is het alles-in-één platform voor personeelsbeheer en biedt een volledig mobiele oplossing voor het beheren van klanten, personeel en roosters. Meer informatie over Ubeya
Ubeya is de toonaangevende oplossing voor personeelsbeheer voor bedrijven die met werknemers op uurbasis werken. De volledig mobiele oplossing biedt aangewezen apps voor werknemers en werkgevers. Medewerkers solliciteren op functies, klokken in en uit van diensten en bevestigen meldingen. Managers plannen diensten, automatiseren urenstaten en de loonadministratie, chatten met teamleden en meer. Ubeya werkt als een alles-in-één platform om klanten, personeel en roosters vanaf één plek te beheren. Meer informatie over Ubeya

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
bob stroomlijnt de administratie radicaal en verbetert de ervaringen van werknemers met een slimme mobiele app, een gepersonaliseerde secundaire arbeidsvoorwaardenwinkel en uitnodigende onboarding- en enquêtetools. De rijke realtime gegevens in bob voorzien besluitvormers van waardevolle inzichten en helpen medewerkers zich meer verbonden te voelen met de mensen met wie ze samenwerken, waar ze ook zijn in de wereld. bob is de ideale oplossing voor bedrijven met meer dan 80 medewerkers. Meer informatie over Bob

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Software voor het visualiseren van organisatiehiërarchieën, prestatie-indicatoren en big data, en voor het modelleren van nieuwe personeelsstructuren. Meer informatie over Ingentis org.manager
De organigramsoftware Ingentis org.manager visualiseert HR-gegevens op basis van je gegevensbron. Deze visualisaties omvatten organigrammen met organisatiestructuren en afbeeldingen om KPI's aan te geven, en om een overzicht te geven van big data. Typische gebruikssituaties waarbij dit van pas komt zijn bijv. het managen van openstaande posities, of het checken van je diversiteit en inclusie-inspanningen. Bovendien kun je hiermee verschillende reorganisatiescenario's simuleren om te zien hoe een nieuw gemodelleerde organisatiestructuur zou kunnen werken. Meer informatie over Ingentis org.manager

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Het beheer van uitzendkrachten kan eenvoudiger en effectiever worden gemaakt met de software voor personeelsbeheer van Zoho Workerly. Meer informatie over Zoho Workerly
Hoe groot je personeel ook is, met de software voor personeelsbeheer van Zoho Workerly kun je je medewerkers proactief beheren. Je kunt taken op elk gewenst moment inplannen of opnieuw plannen op basis van de beschikbaarheid van uitzendkrachten en iedereen op de hoogte stellen. Je krijgt ook tijdige urenstaten en facturen voor het op tijd afsluiten van alle betalingen en conflictenvrij personeelsbeheer. Meer informatie over Zoho Workerly

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor personeelsbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Nederland Lokaal product
Beheer je personeelsbeheer met Gomocha. Bereik naadloos een optimale efficiëntie en medewerkerstevredenheid. Meer informatie over Gomocha
De oplossing voor personeelsbeheer van Gomocha optimaliseert de prestaties van je team, van planning tot taaktoewijzing. De software verbetert de productiviteit, minimaliseert de uitvaltijd en bevordert de tevredenheid van werknemers door realtime inzichten en tools te bieden voor efficiënte personeelsplanning. Het systeem pakt de uitdaging aan om werkbelasting in balans te brengen en serviceverplichtingen na te komen, waardoor het ideaal is voor bedrijven die gericht zijn op het maximaliseren van efficiëntie en het handhaven van hoge servicenormen. Meer informatie over Gomocha

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Cloud-native software voor personeelsbeheer voor ondernemingen met meer dan 5000 werknemers. Meer informatie over Nakisa HR Suite
Stroomlijn je personeelsbeheer en -planning met Nakisa HR Suite, cloudgebaseerde software op maat gemaakt voor ondernemingen met meer dan 5000 werknemers. Nakisa biedt robuuste visualisatie via organigrammen, geavanceerde dashboards en ad-hocrapportage. Deze software ondersteunt bedrijven met verbeterde capaciteiten voor organisatieontwerp, waardoor de naadloze implementatie van bedrijfsstrategieën wordt bevorderd met behoud van flexibiliteit en aanpassingsvermogen aan marktveranderingen. Nakisa verbindt naadloos geïsoleerde gegevensbronnen via native bidirectionele ERP-integraties (SAP HCM, SAP SFSF, Workday, Oracle) en API's en bevordert gegevensgestuurde besluitvormingsprocessen met krachtige personeelsanalyses. Ontdek potentiële hiaten in vaardigheden, voorspel de arbeidsvraag en neem weloverwogen wervingsbeslissingen binnen zorgvuldig ontworpen structuren. Deze software helpt de belangrijkste belanghebbenden bij organisatorische veranderingen, zoals leidinggevenden, lijnmanagers, HR- en financiële teams, samen te brengen en zorgt ervoor dat ze op één lijn zitten wat betreft de personeelsstrategie. Meer informatie over Nakisa HR Suite

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Asana helpt om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom Asana een topper is op Capterra.
Asana is het perfecte platform om je te helpen bij het beheren en organiseren van al jouw teambijeenkomsten en -prestaties. Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Sluit je aan bij miljoenen gratis organisaties in 190 landen die op Asana vertrouwen om meer gedaan te krijgen met minder. Meer informatie over Asana

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Bespaar tijd en geld en krijg gemoedsrust met ADP Workforce Now, de gebruiksvriendelijke en complete oplossing voor het beheer van menselijk kapitaal voor bedrijven met meer dan 50 werknemers. Het volledig geïntegreerde ADP Workforce Now-pakket is vanaf de basis opgebouwd met een enkele database en biedt mogelijkheden voor Human Resources, payroll, arbeidsvoorwaarden, talentmanagement, tijd- en werkbeheer, compliance en HR Analytics. Workforce Now kan ook eenvoudig en veilig worden geïntegreerd met andere HR- en bedrijfstoepassingen. Meer informatie over ADP Workforce Now

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Personeelsbeheer is eenvoudiger met Clockify: een app voor het bijhouden van tijden en aanwezigheid, het plannen en organiseren van taken en projecten
Personeelsbeheer is eenvoudig in Clockify. Houd de aanwezigheid van medewerkers bij, hun werkuren, vergelijk de bijgehouden uren met dagelijkse doelen en extraheer gegevens over de productiviteit van het personeel. Plan taken voor medewerkers, krijg een overzicht van de beschikbaarheid van elke persoon om overlappingen te voorkomen en het personeelsbeheer te optimaliseren. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
ClickUp is een toonaangevende tool voor personeelsbeheer met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een goed beoordeelde tool voor personeelsbeheer. Gebruik documenten, herinneringen, doelen, agenda's, chat, planning, toegewezen opmerkingen, aangepaste weergaven en meer met deze alles-in-één tool voor personeelsbeheer. Het wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams zoals Airbnb, Google en Uber en brengt je gehele personeelsbestand samen in één tool. ClickUp's volledig aanpasbare en bedrijfseigen functionaliteiten, ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector, maken het onmisbaar voor alle teams die hun personeelsbeheer op één plek willen houden. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Met het platform voor personeelsbeheer van Rippling kun je geautomatiseerde workflows, waarschuwingen en goedkeuringen creëren om problemen op te lossen voordat ze een probleem worden.
Met de oplossing voor personeelsbeheer van Rippling kun je geautomatiseerde workflows, waarschuwingen en goedkeuringsketens creëren om problemen op te lossen voordat ze zich voordoen. Van verzoeken om overuren tot gemiste pauzes en niet-goedgekeurde uren, je bent altijd een stap voor. Je kunt ook krachtige, op maat aangepaste rapporten maken die arbeidskosten groeperen op taak, locatie of welke andere dimensie dan ook, om trends te visualiseren en te informeren over strategische personeelsplanning. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Beheer moeiteloos je tijd en uitgaven met flexibele trackingsopties, beheerdersgoedkeuringen, aangepaste categorieën, factuurtarieven, rapportage en meer.
Time Tracker by eBillity is een tijdregistratie- en factureringsapplicatie die is ontwikkeld om salarisadministratie en boekhouding te stroomlijnen. Zo hebben medewerkers de flexibiliteit om tijd en kosten overal vandaan bij te houden! Invoeren kunnen worden ingediend ter goedkeuring door de beheerder (indien ingeschakeld) voordat ze worden verwerkt voor loonadministratie en facturering. Wederzijdse integraties met QuickBooks, Xero, Sage, ADP, Gusto, Concur en meer. Sinds 2012 zijn er meer dan 650 miljoen uren bijgehouden en is er meer dan $ 1 miljard gefactureerd! Betaal je medewerkers en factureer klanten voor de werkelijk gewerkte uren. Meer informatie over Time Tracker

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
BambooHR automatiseert de operationele taken en maakt HR vrij om de grote projecten uit te voeren die het verschil maken.
Met de mogelijkheden voor personeelsbeheer van BambooHR kun je aangepaste workflows creëren om efficiënter te zijn in je besluitvormingsprocessen en de integriteit van je gegevens te beschermen. Los knelpunten op door te zorgen dat goedkeuringen gemakkelijk te beheren en nog eenvoudiger uit te voeren zijn, waardoor je bedrijf sneller kan groeien. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
ClockShark is de toonaangevende urenregistratie- en planningssoftware voor lokale bouw, buitendienst en franchises.
ClockShark is de toonaangevende software voor urenregistratie en planning ontwikkeld voor lokale bouw, buitendienst en franchises die op zoek zijn naar een eenvoudigere manier om de tijd van mobiele medewerkers te volgen, loonlijsten snel en nauwkeurig te verwerken en inzicht te krijgen in taakkosten. Meer dan 4000 klanten hebben de rompslomp van papieren urenstaten al vervangen door software die het gemakkelijker maakt om hun bedrijf te runnen en accountants tevreden houdt. Begin vandaag nog met een gratis proefversie! Meer informatie over ClockShark

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Hubstaff biedt vertrouwd personeelsbeheer en volgen van medewerkers voor teams op afstand en in het veld. Facturering, rapportage, loonadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met personeelsbeheer van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens personeel, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
7shifts is een robuuste tool voor planning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontworpen voor personeelsbeheer in restaurants. Begin gratis!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om hun personeelsbeheer te verbeteren door de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften. Met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid helpt 7shifts managers 5 uur per week te besparen op planning, telefoongesprekken en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, de verantwoordelijkheid te verbeteren met gratis apps en de personeelskosten met 3% te verminderen door middel van POS-integratie. Gebruik net als de meer dan 250.000 professionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Budgettering/prognoses
  • Vaardigheden bijhouden
  • Personeelsbeheer
  • Geautomatiseerde planning
  • Payrollbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Beheer van verlofuren
  • Roosterbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer