Nederland Lokale producten weergeven
229 resultaten
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je de werklast van je team effectief kunt plannen, inplannen en controleren. Meer informatie over monday.com
Beheer de resources van je team op een samenwerkingsplatform waarmee je het werk van je team effectief kunt plannen, inplannen en reguleren. Verenig eerst de werkruimte van je team door al je tools met één platform te verbinden met behulp van meer dan 40 robuuste integraties, aangepaste automatiseringen en apps van derden. Maak vervolgens gebruik van die verbeterde zichtbaarheid om de voortgang van lopende projecten te volgen en weloverwogen beslissingen te nemen over de bandbreedte van je team. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Een platform met wandkaartinterface waarmee organisaties gegevens over het gebruik van hulpbronnen kunnen centraliseren en het toekomstige gebruik beter kunnen plannen. Meer informatie over Retain Resource Planning
Een platform met wandkaartinterface waarmee organisaties gegevens over het gebruik van hulpbronnen kunnen centraliseren en het toekomstige gebruik beter kunnen plannen. Retain wordt vertrouwd door de Grote Vier (KPMG, Ernst & Young, Deloitte en PwC) en vele andere professionele dienstverlenende organisaties. Het Retain-systeem voor resourceplanning wordt door jezelf gehost en is beschikbaar als MS-Windows-, browsergebaseerde en mobiele toepassing. Meer informatie over Retain Resource Planning

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Primetric helpt je bij het plannen, volgen en voorspellen van de beschikbaarheid van ontwikkelaars en de winstgevendheid van projecten door één bron van waarheid te bieden. Meer informatie over Primetric
Primetric is een platform voor project-, resource- en financieel beheer dat is gewijd aan IT-bedrijfsdiensten. Plan, volg en voorspel de beschikbaarheid van ontwikkelaars en de winstgevendheid van projecten dankzij een overzicht op hoog niveau en krachtige rapporten. Krijg één enkele bron van waarheid met alle bewegende delen van je softwareontwikkelingsbedrijf, verkort de planningstijd tot 80% en verhoog je inkomsten tot 6% per jaar. Meer informatie over Primetric

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Maximaliseer de winstgevendheid met geoptimaliseerd gebruik en snellere toewijzing van middelen. Meer informatie over Polaris PSA
Verbeter de prestaties en inkomsten van je project door snel middelen aan de juiste projecten toe te wijzen en een effectief gebruik te waarborgen. Gemiddeld zien klanten een toename van ten minste 10% in het gebruik van middelen. Ontdek verborgen kansen voor het gebruik van middelen met gecentraliseerd middelenbeheer om je projectwinst te verbeteren. Optimaliseer de toewijzing van middelen met SmartMatch, het AI-aangedreven systeem voor aanbeveling van middelen dat op basis van meerdere criteria de beste middelen voorstelt. Meer informatie over Polaris PSA

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Wrike is software voor enterprise resource planning met Gantt-diagrammen, dashboards, rapportage, urenregistratie en geavanceerde beveiliging. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor enterprise resource planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Verbeter de enterprise resource planning van je onderneming met middelenbeheer en -toewijzing, prestatierapporten, Gantt-diagrammen, urenregistratie, werklastoverzichten en bedrijfsbrede zichtbaarheid, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
NetSuite helpt bedrijven over de hele wereld om extra inkomsten en winst te genereren door het resourcebeheerproces te automatiseren. Meer informatie over NetSuite
Het eerste en laatste bedrijfssysteem dat je ooit nodig zult hebben. NetSuite maakt nieuwe groei mogelijk door je te helpen marges te maximaliseren en nieuwe inkomstenstromen te benutten. Geautomatiseerde, intelligente systemen stellen je in staat om betere beslissingen te nemen en de succespercentages van projecten te verbeteren. Realtime analytics over het hele bedrijf helpen je bij het verbeteren van de besluitvorming, zodat je je snel kunt aanpassen aan veranderende omzetmodellen. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's. Meer informatie over Planview Clarizen
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview Clarizen

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Productive is een resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Meer informatie over Productive
Productive is een alles-in-één resource management tool die je nodig hebt om winstgevend zaken te doen. Zoek knelpunten die geld kosten en tijd verbruiken. Vermijd botsingen, burn-outs en overboekingen met functies voor resourceplanning en suggesties van resourceplanning die urenregistratie sneller en eenvoudiger maken. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
awork biedt automatisch projectmanagement voor teams. Bundel je taken in lijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen, incl. urenregistratie. Meer informatie over awork
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt je taken in lijsten, Kanbanborden en Gantt-diagrammen. Je kunt je team op projecten plannen, taken coördineren en uren bijhouden - ook onderweg via de app en de Google Assistent. awork wordt geleverd met slimme meldingen, machtigingsbeheer en integraties voor Slack, agenda's en factureringstools. Als eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland kan awork providers uit Silicon Valley bijhouden en tegelijkertijd nieuwe benchmarks opzetten. Meer informatie over awork

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Silverbucket is software voor projectmiddelenbeheer. Met de gebruiksvriendelijke middelentool kun je eenvoudig middelenplannen maken. Meer informatie over Silverbucket
Silverbucket is software voor projectmiddelenbeheer. Met deze gebruiksvriendelijke middelentool kan je eenvoudig middelenplannen maken en een duidelijk beeld krijgen van de toewijzing van middelen van een bedrijf. Conflicten, de belasting en het capaciteitsniveau staan handig in één weergave. Je hoeft niet langer te gissen naar de huidige of toekomstige situatie. Meer informatie over Silverbucket

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Software voor gebruikersvraag- en capaciteitsplanning op ondernemingsniveau voor PMO's, IT-teams en professionele diensten met meer dan 20 gebruikers. Meer informatie over KeyedIn
Bedrijfssoftware voor het plannen van de personeelsvraag en -capaciteit voor projectmanagementbureaus, IT-teams en professionele dienstverleners met meer dan 20 personeelsleden. KeyedIn Projects combineert een verfrissend eenvoudige interface met uitgebreide functionaliteit voor gebruikersbeheer, waardoor je de uitdaging van de gebruikerscapaciteit gemakkelijk kunt overwinnen. Het biedt opdrachten op basis van slepen en neerzetten, conflictoplossing en diepgaande gebruiksanalyse. KeyedIn Projects is de gemakkelijkste manier om ervoor te zorgen dat de juiste mensen op het juiste moment aan de juiste projecten werken. Meer informatie over KeyedIn

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Nederland Lokaal product
Verhuursoftware voor de AV- & Evenementensector. Plan resources, track materialen en maak en verzend offertes. Meer informatie over Rentman
Verhuursoftware voor de AV-, Party- & Evenementensector. Betaal alleen voor de producten en add-ons die je nodig hebt. Beheer je verhuur- en evenementproducties in één centrale plek: plan personeel en/of materiaal, plan en track materiaal of maak en verstuur offertes. Geïntegreerde CRM en tools voor communicatie met klanten en medewerkers. Meer informatie over Rentman

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor het beheer van resources die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Beheer van bureaureservering en vergaderruimten in één intuïtief portal en mobiele app. Snelle installatie en eenvoudige onboarding, transparante prijzen Meer informatie over Clearooms
Clearooms is een tool voor werkruimtebeheer voor het boeken van vergaderruimtes en hot desks. Ontdek hoe Clearooms je veilige terugkeer naar kantoor kan ondersteunen met een gratis proefperiode van 30 dagen. De transparante prijsstructuur zorgt ervoor dat je alleen betaalt voor wat je gebruikt. De functies zijn zorgvuldig ontwikkeld rond de wensen en behoeften van de gebruikers, om hen te ondersteunen bij het beheren van hun werkplekactiviteiten. Meer informatie over Clearooms

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
JetBrains Space is een geïntegreerd platform dat de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie, project- en resourcebeheer met elkaar verbindt. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige softwareontwikkelingspijplijn met tools voor directe communicatie en het beheer van teams en projecten. Space biedt organisatorische en communicatietools om je middelenbeheer effectief te maken: een teamgids voor het beheer van de organisatiestructuur van het bedrijf, beheer van vakanties, afwezigheden en locaties, chats, сollaboratieve documenten en blogs, vergaderbeheer, persoonlijke agenda's en takenlijsten voor taakbeheer. Meer informatie over Space

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
eRS biedt configureerbare rapportage over middelenbeheer met planning op basis van slepen en neerzetten, flexibele beheerrapporten en e-mailmeldingen. Meer informatie over eResource Scheduler
eResource Scheduler is ontworpen voor organisaties die menselijke (werknemers, aannemers, enz.) en niet-menselijke (apparatuur, vergaderruimten, enz.) middelen inplannen voor projecten. Belangrijkste functies: Cloud- en geïnstalleerde versies Samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers Configureerbaar, velden, formulieren, weergaven Planning op basis van slepen en neerzetten Informatief dashboard E-mail-notificaties Gebruiks- en beschikbaarheidsrapportage Flexibele toegangsrechten voor gebruikers Snelle prestaties Veilige en robuuste architectuur Persoonlijke ondersteuning Meer informatie over eResource Scheduler

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Een complete resourcebeheeroplossing voor bedrijven die sneller projecten willen afleveren en een gezond team willen onderhouden. Meer informatie over teamdeck
>> Resource management tool. >> Personeelsplanning, projectplanning en functies voor budgettering, urenregistratie, urenstaten, werklast, prestaties, beschikbaarheidsbeheer, resource-prognose en teamgebruik. >> Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber, Netflix en Viu. >> Het product wordt gebruikt in de IT-, financiële, creatieve, detailhandel-, gaming-, onderwijs- en mediasector. >> Live demopresentatie en hulp bij het gratis instellen. Meld je aan voor een demo. Meer informatie over teamdeck

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
LiquidPlanner is software voor middelenbeheer waarmee je in één oogopslag kunt zien waar je team aan werkt. Meer informatie over LiquidPlanner
LiquidPlanner integreert middelenbeheer rechtstreeks in de workflow voor projectmanagement. In tegenstelling tot traditionele projectmanagementsoftware die het inzetten van te veel mensen en geld te gemakkelijk maakt, toont deze dynamische tool voor projectmanagement je niet alleen waar al je middelen zijn toegewezen, maar kun je ook werk en middelen verschuiven om deze problemen op te lossen. Geen verrassingen, geen rampen. Meer informatie over LiquidPlanner

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Bitrix24 het populairste gratis platform voor projectplanning en resourcebeheer dat door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevende gratis cloudgebaseerde, mobiele en lokale (open source-code) oplossing voor projectmanagement die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Onbeperkt aantal taken, projecten, Gantt-diagram, taakafhankelijkheden, urenregistratie, resourceplanning, offertes, facturatiebeheer - gratis. Ondersteuning voor Engels, Duits, Spaans, Portugees, Chinees, Russisch en vele andere talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
ActiveCollab Workload is een visuele tool voor het beheer van middelen ontworpen voor bureaus en creatieve professionals. Meer informatie over ActiveCollab
ActiveCollab Workload geeft je een realtime overzicht van waar mensen aan werken en hoe de projecten verlopen. Je kunt de capaciteit van elk teamlid zien en een werklastrooster leveren dat past bij hun sterke punten en beschikbaarheid. Dit betekent elke keer een realistische verdeling van de werklast en snelle toewijzing van middelen. Het geeft je een duidelijk perspectief van alle opdrachten voor alle projecten, zodat je je werk beter kunt plannen en je projecten op tijd en binnen het budget kunt leveren. Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Easy Projects is een end-to-end platform voor project- en middelenbeheer, ontworpen voor teams in marketing, IT en operations. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is end-to-end software voor project- en middelenbeheer die is ontwikkeld voor middelgrote tot grote ondernemingen in verschillende sectoren. Easy Projects geeft je inzicht in "Wie werkt aan wat" en "Wie moet aan een taak of project worden toegewezen". Bekijk de werklast, factureerbare tijd en toekomstige capaciteit van je team en van individuele medewerkers, samen met één centrale plek om tijd en werk (en nog veel meer) bij te houden. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Online samenwerkingssoftware voor meerdere gebruikers met interactieve Gantt-diagrammen waarmee je resources en taken kunt plannen en projecten beheren. Meer informatie over Ganttic
Ganttic is software voor resourceplanning en projectportfoliobeheer die ook geweldig werkt voor het plannen van mensen, projecten, faciliteiten en apparatuur. Je kunt moeiteloos roosters creëren door taken te slepen en neer te zetten. Dankzij de flexibele interface kun je Ganttic moeiteloos aanpassen aan je behoeften. De software is goed voor planning en rapportage, en het bijhouden van mijlpalen en de bezettingsgraad. Je kunt Ganttic synchroniseren met Google Agenda en notities in de app achterlaten om samen te werken met je team. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Hoogwaardige projectmanagement- en resource planning software waarmee je zelfverzekerde operationele beslissingen kunt nemen voor al je mensen en projecten. Meer informatie over Resource Management
10.000 ft heeft een nieuwe vorm gegeven aan hoe dynamische organisaties hun projecten en teams beheren door kritieke gegevens in realtime aan de oppervlakte te brengen en resourcebeheer eenvoudig te maken. Zelfs als de workflow onregelmatig is, blijven teamleden up-to-date zonder te worden belast door onnodige details. Meer dan 1200 bedrijven vertrouwen op de eenvoudige, krachtige software van 10.000 ft om zelfverzekerde operationele beslissingen te nemen. 10.000 ft is erkend voor zijn uitmuntende ontwerp met prijzen van FastCo, SXSW, IxDA en IDSA. Meer informatie over Resource Management

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Meisterplan combineert op unieke wijze projectportfoliobeheer en resource management om de juiste mensen toe te wijzen aan de juiste projecten. Meer informatie over Meisterplan
Meisterplan is de juiste resource planning software om een portfolio te creëren dat niet alleen haalbaar is, maar ook aanpasbaar aan veranderende omstandigheden. Krijg transparantie en zie direct welke projecten meer capaciteit nodig hebben. Met een paar klikken kun je bepalen welke medewerkers met welke vaardigheden beschikbaar zijn en moeiteloos de meest gekwalificeerde medewerkers toewijzen aan de juiste projecten. Met interactieve en snelle scenariosimulaties kun je snel reageren op veranderingen en weloverwogen beslissingen nemen. Meer informatie over Meisterplan

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Plan project resources visually and intuitively, optimize the availability and use of your talents, share plannings with team & clients Meer informatie over Teambook
You plan many resources (consultants, talents...) on multiple projects (or events, sites....) for slots ranging from an hour to a few days? Teambook makes you a scheduling superhero! The intuitive, simple and visual interface of Teambook allows you to: - Schedule resources for projects in a snap - See who is working on what and when in real time and track team availability - Map team skills and use tags to find the perfect resource for a project. - Get an overview of your teams' performance Meer informatie over Teambook

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Meer informatie over Forecast
Forecast organiseert je teamplanning in visuele plannen waarmee je je aankomende projecten in kaart kunt brengen en slimmere resourcebeslissingen kunt nemen. Wijs mensen toe aan meerdere projecten en bepaal hoeveel uur ze beschikbaar zijn om aan elk project te werken. Met rode balken kun je gemakkelijk zien wie er overboekt is, zodat je projecten kunt verplaatsen voordat je team uitgeput raakt. Met de lay-out van Forecast kun je gemakkelijk zien wanneer je nieuw werk kunt aannemen en wie er beschikbaar is om eraan te werken. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Aanpasbare tools voor continue verbetering, gecentraliseerde gegevenscapaciteiten en realtime dashboards. Alles in één toepassing. Meer informatie over Minitab Engage
Companion van Minitab is een oplossing die aanpasbare tools voor continue verbetering, gecentraliseerde gegevensretentie en onderhoud combineert met een realtime dashboard. Of het nu gaat om het verbeteren van processen door meer zichtbaarheid, overzicht en bestuur, of om producten en diensten te optimaliseren door het gebruik van eersteklas tools, Companion biedt alles wat je nodig hebt om je continue verbeteringsprojecten zichtbaarder, effectiever en winstgevender te maken. Meer informatie over Minitab Engage

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Collaboratieve visuele plannings- en afsprakensoftware om alle soorten bronnen te volgen, robuust en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is gezamenlijke plannings- en afsprakensoftware die wordt gebruikt om alle soorten bronnen te beheren. Dankzij de unieke flexibiliteit kan je projecten, functies, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen in één tool, zodat je je kunt concentreren op wat er echt toe doet. Door gegevens te centraliseren worden teams efficiënter. Gebruikers kunnen overal samenwerken en hebben toegang op mobiele apparaten. Stuur e-mail-/sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Proteus is een goedkope tool voor resource management die is ontworpen voor teams in de energiesector om de projectefficiëntie en winstgevendheid te verhogen. Meer informatie over Proteus
Proteus is een goedkope tool voor resource management die teams helpt de projectefficiëntie en winstgevendheid te verhogen. Proteus verbindt alle workflows op één plek en brengt kosten, teams, middelen en activa samen. Proteus is ontworpen voor bedrijven die werken aan projecten waarvoor teams, werknemers en aannemers moeten worden ingepland en waar apparatuur, software en andere kosten bij komen kijken. Door 100% nauwkeurigheid en realtime zichtbaarheid in alle werkstromen te bieden, beheert Proteus marges om de winst te verhogen en overschrijdingen te voorkomen. Meer informatie over Proteus

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Webgebaseerde marketingbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront haalt het giswerk uit resourcebeheer door op ondernemingsniveau zicht te bieden op de toezeggingen van teamleden. Met behulp van robuuste tools en een groot aantal weergaven kunnen managers precies zien welke hulpbronnen ze hebben, en deze vervolgens op een effectieve manier toewijzen om teamworkloads met zwier in balans te brengen. Gebruik ingebouwde tijdregistratie, projectplanning, taakplanning, controle van middelen en rapportagefunctionaliteit om je werk te plannen, benodigde inzichten te verzamelen en je hulpbronnen van begin tot einde te beheren. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Je kunt nu elk bedrijfsmiddel zien en beheren, binnen elk project, bij elke fase van de projectcylus, over de hele organisatie, op één plek.
Mavenlink stelt bedrijven in staat onmiddellijk inzicht te krijgen in het gebruik van teams en de productiviteit, en om middelen effectief en efficiënt toe te wijzen aan bepaalde projecten. Weet wat voor impact elk project en bedrijfsmiddel onder aan de streep heeft en neem beter geïnformeerde wervingsbeslissingen bij de werving voor nieuwe projecten. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Meer informatie over Mavenlink

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Targetprocess is een visueel platform waarmee je op een flexibele manier kunt implementeren en opschalen binnen je gehele onderneming.
Targetprocess is een agile tool voor portfoliobeheer waarmee het agile-systeem kan worden ingezet en geschaald binnen je onderneming. Met name geschikt voor middelgrote tot grote bedrijven. Gebruik SAFe, LeSS of implementeer je eigen framework om zakelijke flexibiliteit te bereiken en de waarde door de hele organisatie te zien stromen. Visualiseer bedrijfsdoelstellingen, strategische thema's en initiatieven. Evalueer en prioriteer binnenkomende projectverzoeken. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingsplanning. Meer informatie over Targetprocess

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Aha! is populaire roadmapsoftware – vertrouwd door meer dan 5000 bedrijven.
Aha! Roadmaps is het complete productbeheerpakket om strategie te bepalen, ideeën vast te leggen, functies te scoren, en visuele plannen te delen. Het bevat Aha! Ideas Essentials voor crowdsourcing en feedback. Als je op zoek bent naar een complete oplossing voor ideeënbeheer, kies dan voor Aha! Ideas om feedback te centraliseren, aanvragen te prioriteren en live empathiesessies te houden. Kom meer te weten en begin met een gratis proefversie van 30 dagen van Aha! Roadmaps of Aha! Ideas op de website. Meer informatie over Aha!

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project. Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's Meer informatie over Replicon

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Capaciteitsbeheer
  • Rapportage van bezettingsgraad
  • Prognose
  • Samenwerkingstools
  • Resources plannen
  • Vaardigheden bijhouden
  • Rapportage/projecten volgen