Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
COE (Center of Excellence)
Het CoE (Center of Excellence) is een kleine, gespecialiseerde, interdisciplinaire eenheid binnen een organisatie die is samengesteld om deskundigheid op een specifiek gebied te bieden. Een CoE staat buiten de traditionele bedrijfshiërarchie en brengt mensen en resources samen om nieuwe technieken en technologieën te onderzoeken en de toepassing ervan te versnellen. De doelstellingen van een CoE zijn onder meer het verstrekken van thought leadership, onderzoek en ontwikkeling, en het vaststellen van best practices.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de COE (Center of Excellence)
Kleine bedrijven kunnen veel voordelen ondervinden van de invoering van een center of excellence wanneer ze belangrijke bedrijfsveranderingen overwegen. CoE's kunnen mkb-bedrijven helpen efficiënter te werken, interne normen en processen te ontwikkelen en de adoptiegraad van nieuwe technologieën te verhogen.
Gerelateerde termen
- Verzuimbeheer
- Onbetaald verlof
- Onboarding
- Verloop
- Right-to-work
- ESS (Employee Self-Service)
- Antecedentenonderzoek
- Billijkheidstheorie
- Prestatiebeheer
- Diversiteit en inclusie
- Gamification
- COE (Center of Excellence)
- Opvolgingsplanning en -beheer
- Personeelsanalyse
- PIP (Performance Improvement Plan)
- Resourcegroep voor werknemers
- CHRO (Chief Human Resources Officer)
- 9-Box-model
- Bedrijfstoepassingen
- Analyse van mensen