HR shared-servicecenter-tools

HR shared-servicecenter-tools zijn softwaretoepassingen die bedrijven helpen bij het leveren van hr-services aan hun werknemers. HR shared-servicecentra zijn ontworpen om efficiënter te zijn dan gedecentraliseerde modellen doordat minder hr-professionals een groter aantal werknemers en managers kunnen bedienen. Deze oplossingen worden vaak gebruikt om essentiële werknemersgegevens te verwerken, zoals prestaties of medische informatie. Deze technologieën maken vaak verbinding met de belangrijkste hr-managementsystemen.

Wat mkb-bedrijven moeten weten over de HR shared-servicecenter-tools

Het implementeren van HR shared-service-tools kan bedrijven helpen om een aanzienlijke hoeveelheid tijd en geld te besparen. Deze tools bevatten doorgaans functies die helpen bij het beheren van de aanmelding voor arbeidsvoorwaarden, loonadministratie, training en ontwikkeling van werknemers, prestatiebeheer en compensatieplanning. Deze oplossingen kunnen bedrijven ook helpen bij het consolideren en standaardiseren van hr-processen en het verbeteren van de communicatie tussen managers en werknemers.

Gerelateerde termen

Gerelateerde categorieën