Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen
Callcenter
Een callcenter is een groep of afdeling waar werknemers grote hoeveelheden telefoongesprekken ontvangen en voeren. Hoewel veel mensen callcenters associëren met telemarketing, is dat niet altijd het geval. Bedrijven, zoals winkels en verzekeringsmaatschappijen, hebben te maken met veel inkomende en uitgaande oproepen, vaak in verband met vragen van klanten over producten.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Callcenter
Middelgrote tot grote bedrijven kunnen hun eigen callcenter op locatie hebben, of ze kunnen deze dienst uitbesteden aan een derde partij. Veel kleine bedrijven hebben gewoon één of twee personeelsleden die voor het hele bedrijf oproepen aannemen en beantwoorden.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)