Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Shared services of shared services center
Er is sprake van een shared services center wanneer meerdere personen of apparaten in een gebied dezelfde doelen nastreven door dezelfde diensten te leveren. Dit kan verwijzen naar een HR-team, juridisch team of IT-serviceproviders.
Wat mkb-bedrijven moeten weten over de Shared services of shared services center
Mkb’s maken doorgaans gebruik van shared services vanwege hun kosteneffectieve karakter. Omdat de bedrijfsvoering gecentraliseerd is, zijn er minder investeringen in technologie en kantoorruimte nodig.
Gerelateerde termen
- RM (Relationship Manager)
- Beste in zijn klasse
- CRM (Klantrelatiebeheer)
- Shared services of shared services center
- Contactcentrum
- CIF (Customer Information File)
- BDR (Business Development Representative)
- CRM (Customer Relationship Management)
- CX (Klantervaring)
- Best-of-breed
- CXM (Customer Experience Management)
- GTM (Go-to-Market)-strategie
- Chatbot
- Kanaalbeheer
- Bedrijfscommunicatie
- CEC (Customer Engagement Center)
- Klantanalyse
- Klantenservice en -ondersteuning
- E-CRM (Elektronisch klantrelatiebeheer)
- VoC (Voice of the Customer)